Recenze

10 Majitel

Volkswagen Lupo vw lupo 1,6 GTI

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 37× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Lupo, foto 1 Volkswagen Lupo, foto 2 Volkswagen Lupo, foto 3 Volkswagen Lupo, foto 4 Volkswagen Lupo, foto 5 Volkswagen Lupo, foto 6 Volkswagen Lupo, foto 7 Volkswagen Lupo, foto 8
Volkswagen Lupo, foto 9 Volkswagen Lupo, foto 10 Volkswagen Lupo, foto 11 Volkswagen Lupo, foto 12 Volkswagen Lupo, foto 13 Volkswagen Lupo, foto 14 Volkswagen Lupo, foto 15 Volkswagen Lupo, foto 16 Volkswagen Lupo, foto 17 Volkswagen Lupo, foto 18 Volkswagen Lupo, foto 19 Volkswagen Lupo, foto 20 Volkswagen Lupo, foto 21 Volkswagen Lupo, foto 22 Volkswagen Lupo, foto 23 Volkswagen Lupo, foto 25 Volkswagen Lupo, foto 26 Volkswagen Lupo, foto 27 Volkswagen Lupo, foto 28 Volkswagen Lupo, foto 29 Volkswagen Lupo, foto 30 Volkswagen Lupo, foto 31 Volkswagen Lupo, foto 32 Volkswagen Lupo, foto 33 Volkswagen Lupo, foto 34 Volkswagen Lupo, foto 35 Volkswagen Lupo, foto 36 Volkswagen Lupo, foto 37 Volkswagen Lupo, foto 38 Volkswagen Lupo, foto 39 Volkswagen Lupo, foto 40 Volkswagen Lupo, foto 41
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Lupo Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:178000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1590 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 152 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.2 maximální rychlost [km/h]: 225 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "bendy25".

no kedze mam zalubu v chutovkach na slovensku neobvyklych a mierne nekomercnych rozhodol som sa vam predstavit moju najnovsiu lasku vw lupo GTI
Takze najprv par faktov k autu

Točivý moment: 152 Nm pri 3000 otáčkach
Výkon motoru: 92 kW / 125 koní pri 6500 otáčkach
Max. rýchlosť: 205 km/h ...na uvahu..siel som rychlejsie
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 8.2 s

aaa trosku mojich doterajsich postrehov..oproti beznemu lupu su najmarkantnejsie rozdiely vo vonkajsom dizajne.je tam sportovy predny,sportovy zadny naraznik sportovejsie strihnute prahy,zadne kridlo maska je tiez ina oproti serii.V serii je sportovy vyfuk s dvoma koncovkami s nadhernym zvukom.Dalej su tam seriovo elektrony a taktiez xenony.pruziny su tvrde v serii a podvozok je znizeny o 30mm.vsetky 4 brzdy su kotucove a zatial z mojich doterajsich pribrzdeni som si skoro 2x rozbil nos...co sa tyka interieru sportove tvrde sedacky krasne presivane 2jitou cervenou nitou,cervene pasy elektricke okna.oramovanie palubovky je laknute.v aute je seriove abs,esp/vypinatelne/co je drsna akcia.seriou je rovnako central s dialkovym.co sa tyka batozinoveho priestoru je taky dost mini tak na 2 sportove tasky max.auto nema klasicku rezervu ale sadu na opravu defektov na mieste ako je to zvykle u bmw a spol.

Silné stránky

Mno a tym by sme ukoncili vizualnu obhliadku auta a sadame dovnutra.sedadlo a volant su vyskovo nastavitelne,sedadla vyhrievane so skvelym bocnym vedenim takze najst si optimalnu polohu nerobi ziadny problem.vkladam kluc dovnutra otocim a interier sa nadherne rozvieti.budiky na modro a zvysok cervena co netaha oci.otocim klucikom na poziciu start a ozve sa motor s krasnym koncovym tlmicom.nic rusive a zaroven nic utlmene proste zvuk ako ma byt.spojka a plyn su velmi jemne prevodovka skvele odstupnovana.auto ma neskutocny tah uz od nizkych otacok skvele drzi stopu...hlavne zo zapnutym esp.tlmice skvele filtruju "uzasne" bratislavske cesty a elektrony s gumami su tiez idealny pomer velkost/sirka.takze to by bolo na zaciatok ,priebezne doplnim infos,este par fotiek pridam

Slabé stránky

ukotvenie pasov je dost daleko clovek sa musi div ze nie cely otocit v sedacke aby dociahol.dalsia vec je ovladanie okien co je pomerne tiez dost nestastne vyriesene kedze ruka automaticky po nich nesiaha.kedze je to mini auto a priestorom bolo setrene dost nestastne sa menia aj bezne veci typu ziarovka.
no takze po vikende jazdenia pripojim dalsiu pomerne slabsiu stranku ktoru ale vyvazuje viac menej ta silnejsia a tou je spotreba.v meste cca 10 l na 100km mimo mesta vychadza na 6-8.Toto je ale relativne cislo je silne zavisle od stylu jazdy.Na okresnych cestickach resp prazdnych cestickach sa neda jazdit kludne.Motor je vytacany krasne stupaju otacky aj rychlost a benzin v nadrzi sa viri

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatial ziadne mam chalanov ktori su experti na vw

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

mam to skrz kamosa ktory sa specializuje na dovoz upravenych aut.dobre spravena zmluva predvadzacia jazda vsetko v poriadku

 

Novinky v recenzi

30.3.2010 15:20

good news everyone/copyright futurama/

takze nam zacala jar a ja som sa rozhodol pre nove ubutie.po viacerych moznostiach som sa vylucovacou metodou dostal k pomeru cena vaha kvalita a zostali o.z ultraleggera 6,5x15 195/45 r15 na continetal sportcontact.cena bola dost vyssia ako som povodne chcel ale ponuka prisla od znameho ktory na nich najazdil len par km. a vysledny efekt vidno na fotkach...hoci som zacal rozmyslat ze ho znizim 30/30

25.10.2009 21:35

tak minuly tyzden mi konecne prisla koža na kapotu tak som ju dnes v mozno posledny pekny slnecny den nahodil po 2hodinovom umyvani a voskovani auta:-)

21.10.2009 09:46

original parts alebo zasmejme sa spolu

takze po 3ch mesiacoch zhanania som konecne cez domovske nemecke forum zohnal koncovy tlmic na svoje auto.trosku k tomu ze preco v holandsku...zistil som ze mam par pozdlznych prasklin ktore nema zmysel opravovat.tak reku ze to cele vymenim.pisem do vw slovensko dovozca a ten mi odpise s cenou 520e.uf palka ktora ma fakt zaskocila.hladam druhovyrobu nic polsko nic cechy nic/god damm take nestandartne auto/tuningove party stoja tolko isto zvukovy prejav je horsi ako u seriovky jedine bastuck ale ten stoji tiez takmer 500eciek len tlmic.tak som zacal zhanat cez domovske forum lupotreff.po takmer 3 mesiacoch od typka z holandska 15000 nabehane nejazdene v zime skvely stav bez hrdze za 150eciek aj s kurierskou sluzbou.skvela cena.jedna priruba za 20eciek robota 30 a mam novy vyfuk na aute a pokoj na dusi.pri tej prilezitosti som vymenil aj pletenec ktory je identicky s pletencom z fabie stal 15eciek.gumy na zimu prezute a inak klasika vw DAS AUTO a slogan und lauft und lauft und lauft

6.7.2009 10:19

15000 najazdene

takze 15000 za sebou bez jedinej chybicky.na letne gumy som sa nechal ukecat na matador aquila.najpr boli trosku ulietane ale neskor sa zabehli a sadli.teraz drzia perfektne ako na suchom podklade tak aj na sotoline a dazdi.auticko zatial bez chyb ale co ma zacina stvat a co vidim momentalne ako najvacsi nedostatok tejto modelovej rady je vyfukova sustava ktora je mimoriadne nekkvalitne spravena.uz som nasielzopar hrdzavych miest a pravdepodobne sa nieco nachadza aj pri zvodoch ale momentalne sa tam nedostanem a cena za nove diely je tak vysoka ze mi je do placu

13.4.2009 11:30

velkonocne sviatky

tak som si znova uzil mojho auticka a obisiel som krizom slovensko.stavil som sa doma a nafotil zvysny rodinny park a kamosovu kuchynu:-)

6.3.2009 12:51

5.3.2009

tak konecne som sa dopracoval k mojmu novemu radiu.je to podla mna spickovy kusok alpine ida x-200.hudba je oproti mojmu doterajsiumu modelu jvc ovela viac cistejsia a lepsia na pocuvanie.prijem radia je skvely bez problemov.Co ma najviac ale tesi je priamy USB vystup a a kontrola USB cez radio priamo.po jemnom nastudovani manualu je to velmi easy len disk musi byt najprv naformatovany cez fat 32.Faza 2 vymena prednych repro bude pokracovat tento mesiac..aspon dufam

3.2.2009 10:35

zima zimicka

Takze nejake tie postrehy zo zimnej prevadzky.Takze vypinatelne ESP.To je tak nadherny pojem aky som este nezazil.ked je akuratny povrch esp sa vypne a zacina sa strasna zabava prejazdy zakrut smykom a podobne rozne tocky.aaale so zapnutym esp sa da tiez krasne jazdit.auto vtedy aj pri zlych podmienkach na zladovatelom povrchu skvele drzi stopu.idealny povrch je cerstvy prasan a podklad ujazdeny sneh.to co potom to auto dokaze je proste nadhera.nikdy som si nemyslel ze v zime sa daju robit az take kusky.aj standartna jazda je bezpecna pri pouziti napr preumatik 195*50 R15 kedze standartny rozmer GTI 205*45 R15 sa ako zimne pneumatiky bud nevyraba alebo som nenasiel
takze aj nejake tie slabe minusove bodiky.Bod 1 vymena zadnej ziarovky.Z nepochopitelnych dovodov bola jedna z krizovych sraub natolko skorodovana ze nesla vykrutit.podarilo sa mi to az po hodine hresenia.Zakrutil som novu rovnaku a to iste.momentalne som sa na to vykaslal. Bod 2.na stedry den zacalo hukat auto.stalo sa to asi 5x za vecer kedze bola dost zima od -10 do -18 v noci.cez den som prestrekol vsetky zamky vsetko som pozrel ale na nic som neprisiel.vecer znova.tak som kukol na fore a zistil som ze problem je v senzore 3 dveri na ktorom mozu byt navhlnute kable.tak plast z 3 dveri dole a cuduj sa svete kabel bol totalne nalhnuty.kedze auto ma od vyroby alarm s vnutornymi senzormi som kabel vytiahol zaizoloval a odvtedy absolutne ziaden problem.inak auticko funguje ako hodinky.nabehal som cca 8 tisic kilometrov.chyta na prvy krat aj pri vysokych mrazoch zacne kurit tiez poriadne rychlo takze rychlo je v nom teplucko.

25.11.2008 00:00

Aktualne koniec novembra
Kedze sa nam priblizilo zimne obdobie chcelo by to prezut na adekvatne pneumatiky.A sme pri probleme c1.V tp vozidla sa nachadza nasledovny rozmer 205/45 R15.Tak som asi tyzden prebrowsoval internet prelozil vsetky webshopy a smutne som zistil ze ziaden vyrobca neponuka zimne pneumatiky vyssie uvedeneho rozmeru.Co ted.Poradil som sa s chalanmi na lupotreff.de aky by bol adekvatny rozmer pneuamtiky a dal som na ich radu a objednal som matador nordicca T v rozmere 195/50 R15.Gumy som mal este v ten den v aute na druhy den zalozene a v sobotu ked bola v petrzalke vichrica som sa vydal na testovaciu jazdu na panonsku cestu.predo mnou nik za mnou nik tak som dal par losich testov aaaaaa nic.auto na ceste ako priklincovane 100p kontakt s vozovkou ziaden smyk a ani ESP sa nezaplo.Nutno uviezt ze som to prevadzal v rychlosti 50-60km/h.Takze zatim som hlboko spokojny:-)

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Volkswagen



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
7
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
6
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
6
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
3





Blesk.cz

Vzkříšená legenda. Recenze The Legend of Zelda: Link's Awakening

Vzkříšená legenda. Recenze The Legend of Zelda:…

Kvalita nestárne! Legendární akční RPG The Legend of Zelda: Link's Awakening, které vyšlo poprvé na kultovním…

Máma (†45) se synem (†15) vyskočili z okna. Sebevražd mladých přibývá. Pomoc chybí, varuje expert

Máma (†45) se synem (†15) vyskočili z okna.…

Matka (45) a její syn (15) pravděpodobně ukončili svůj život skokem ze sedmého patra panelového domu v Praze.…

 

iSport.cz

Anglie dala sedm gólů a slaví. Na EURO postoupili i Turci a Francouzi

Anglie dala sedm gólů a slaví. Na EURO postoupili i…

EURO 2020 zná další čtyři jisté postupující. Kromě Česka, které skvěle obrátilo utkání proti Kosovu (více čtěte…

Česko – Kosovo 2:1. Postup na EURO po obratu! Rozhodl Čelůstka

Česko – Kosovo 2:1. Postup na EURO po obratu!…

Bravo! Česká fotbalová reprezentace otočila duel s Kosovem a po výhře 2:1 si zajistila postup na EURO 2020.…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Chvála 30 let polistopadového vývoje

Vladimír Pikora: Chvála 30 let polistopadového vývoje

Není dne, kdy bych se na některé sociální síti nedočetl řečnický výkřik typu: „Za všechny ty polistopadové…

Alexandra Udženija: Elektroauta jako nový solární průšvih

Alexandra Udženija: Elektroauta jako nový solární průšvih

Každá doba má svá pozitiva a negativa. Dnešní nás obohacuje neuvěřitelným technologickým pokrokem. Léčíme dříve…