Recenze

6 Majitel

Volkswagen Golf

9.43 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9 Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Volkswagen Golf IV Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:122000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 74 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Swayze".

VW Golf IV. Hodně slušně vybavený. 4x Airbag, elektrická všechna okna + šíbr, palubní počítač, tempomat, dešťový senzor, ABS. Stručný výpis výbavy. Osobní dovoz z DE. Nevyniká ničím. Běžně se s tímto typem setkáváme na silnicích.

Silné stránky

Líbivé auto. Praktické do města i na dálnici. Motor má dostatečný výkon. Výbava pro pohodlí jak řidiče, tak spolujezce. Různé vychytávky, které dělají auto praktickým. Třeba samo zatmavovací zpětné zrcátko v kokpitu. Zásuvka v kufru. Zábavný motor, ikdyž toto vozítko váží 1203kg. Nechá se ochotně vytáčet, ale není to nutné na svižnou jízdu. Vše jde zlehka. Něžné pohlaví promine, ale auto bych spíše doporučoval právě vám. Dobře se s ním manévruje na parkovišti. Stavitelné přední obě sedačky a volant. V clonkách zrcátka s osvícením. Co se podvozku týče, nenáročné na finance. Veliké možnosti doplňků a tuningových dílů. Výborně zpracovaná originální hudební aparatura se 4 reproduktory ve dveřích. Měl jsem verzi CD měničem, který je dobře umístěn v kufru. Karosérie co se reznutí týče dobrá.

Slabé stránky

No a začnem. Takže, dosti kritizuji funkčnost elektrické výbavy!!! Děla si co chce. Tempomat mi nefungoval 6 měsíců, po té se umoudřil sám. Zámky dveří! Odešel mi zámek jak mechanicky, tak elektricky u řidiče. Následek je alarmující! Auto se mi samo otevřelo a stáhli se okna. Tzv. nouzové otevření. Upozornění perfektní. Policií v půl šesté ráno v neděli! Oprava nákladná. Vypadávaní skel ze stahovaček. Dešťový senzor si taky se mnou zahrával. Líbivé, ale vrzající plasty. V autě se díky přehnanému oplastování cítíte stísněně. Záměr, aby se člověk cítil v nižší střední třídě (kam patří), přestože auto je dosti široké. Málo místa pro cestující na zadních sedadlech. Hlavně nastupování a vystupování. Držák pití přimo nad rádiem. Nemožnost potom ovládání. Jízdní vlastnosti. Příliš měkké odpružení má za následek nestabilnost při kritických situacích. Auto se snadno rozhodí, a těžko se srovnává. Náchylné na boční vítr a příčné nerovnosti. Stavitelné sedačky nejdou příliš nízko nastavit. Zábrana vzduchu v šíbru vypadá efektivně, ale účel skoro neplní. Při vyšších rychlostech hlasitý projev a vytváření výru vzduch nad hlavou. Já měl výbavu s integrovanými předními mlhovkami. Nevím kterého ingeníra napadlo, ale hlavní žárovky typu H1 dálková, H3 mlhovka, H7 krátká v předním světlometu. A k tomu úžasný přístup na výměnu! Výfukové potrubí podivně uchycené příčkou v oblasti přechodu předních a zadních dveří (to má i Octavia I). Úchyt často urezne. Následek je jen výrazné mlácení, ale jinak se nic nestane, pokud včas navštívíte servis. Příliš silný posilovač brzd a řízení. Podle mě je dost věcí nedotažených ke známe preciznosti VW.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Opravy jsou časté, hlavně co se elektriky týče. Dílů je dost, ale originály drahé, druhovýroba kvalitativně dostačující. Jen na vrakovištích toho zas tolik neseženete. Známost motoru. Rozvody jsou finančně náročnější. Vodní pumpa je součástí rozvodového řemene. Lopatky umělohmotné. Investice nepatrně levnější než u dieselových motorů. Jinak motor na jinou údržbu nenáročný. Nápravy taktéž. Jen opět známé problémy se škrtící klapkou. Kvalita našeho benzínu se projevila do necelých 6 měsíců. Benzina to jistila.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Řekli mi jen, že se s ním jezdilo do práce a na nákup. Starší člověk.

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
6
praktičnost
9
prostornost
7
jízdní vlastnosti
5
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Konec nadějí pašeračky Terezy! Šokující rozhodnutí soudu

Konec nadějí pašeračky Terezy! Šokující rozhodnutí soudu

Dlouhé měsíce čekala česká občanka Tereza Hlůšková (23) za vysokou zdí pákistánské věznice v Láhauru na konečný…

Chřipka v Česku má první oběť. Kvůli viru přišla holčička (4) z USA o zrak

Chřipka v Česku má první oběť. Kvůli viru přišla…

V Olomouckém kraji si chřipka vyžádala první oběť. Počet nemocných s akutními infekcemi dýchacích cest stoupá…

 

iSport.cz

Macík po Dakaru: Devět vyměněných pneumatik, otcovství i jedna krizovka

Macík po Dakaru: Devět vyměněných pneumatik,…

Před startem Dakaru 2020 v žertu redakci iSport.cz sdělil, že chce dojet mezi nejlepší čtveřicí. To pilot Martin…

Charvátová odmítá v biatlonu štafetu, šéf Rybář reaguje: Hloupé vyjádření!

Charvátová odmítá v biatlonu štafetu, šéf Rybář…

Z dosavadních 32 závodů SP získali zatím dva bronzy. Je to málo? Je to dost? „Je to nahoru, dolů,“ uznal…

 

Reflex.cz

Válková na morálním dně, velký zadek důležitější než funkční mozek a prezident hospodských žvanilů

Válková na morálním dně, velký zadek důležitější než…

Dnešní Zpětné zrcátko se zabývá zdánlivě nesouvisejícími věcmi, ale jak známo – vše souvisí se vším. V minulých…

Po smrti Jaroslava Kubery skokově klesly akcie cigaretového koncernu

Po smrti Jaroslava Kubery skokově klesly akcie…

Náhlé úmrtí na politika nezvykle oblíbeného senátora Jaroslava Kubery zaskočilo nejen politiky a běžné občany,…