Volkswagen Golf (2003)
14.9.2008Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Kcko". W Golf IV 1.9 TDI PD 96kw, limitovaná série Pacific. Černá metalíza. Poté co jsem před 2 týdny…
Volkswagen Golf (Kcko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- dotaz 14.09.2008 21:01 Ronnyp (RSKa)
-
Zvlastni 14.09.2008 21:16
-
Re: Zvlastni 14.09.2008 21:20
Ronnyp (RSKa)
-
Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:32
-
Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:36
- Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:40 Ronnyp (RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:40
-
Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:44
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:50
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:50 Ronnyp (RSKa)
-
Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:44
-
Re: Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:36
-
Re: Re: Zvlastni 14.09.2008 21:32
-
Re: Zvlastni 14.09.2008 21:20
Ronnyp (RSKa)
- jjj 14.09.2008 21:45 Deutscher
- Označení TDI 14.09.2008 23:24 brizak
- videa 15.09.2008 08:08
- kw 15.09.2008 17:42 Lubosss1
- jj 15.09.2008 18:27
- Je to 96KW! 15.09.2008 19:02
- Fešák 02.12.2008 12:51
- Spotřeba 12.12.2008 15:42
- Aktualizace 17.12.2008 22:28
- helly... 06.02.2009 11:35
- Kde bývaš ? 09.02.2009 17:33 Matt26
- Krídlo 16.02.2009 20:10 Matt26
- zvláštní - pocení světel 17.02.2009 13:30 vartin
- Ahoj 01.03.2009 14:28 rasto111
- Hmmmm...tak máš opravdu takového pohřebáčka černočerného, 06.03.2009 22:33 Poustnik
- kola 12.03.2009 13:35 Brandon Walsh
- krasavec.. 13.03.2009 11:51 Huben
- krasa 21.03.2009 13:55 Ronnyp (RSKa)
- Kolesa 03.04.2009 09:44 Mishak (RSKa)
- Kolesa 03.04.2009 10:36
- woow 06.04.2009 23:02
- K&N 08.04.2009 19:13 Matt26
- Brzda 13.04.2009 23:33 Matt26
- Parada 16.04.2009 16:10
- Brzdičky 21.04.2009 22:40 Matt26
- kola 27.05.2009 21:19 Brandon Walsh
- Re: Re: Re: Re: kola 28.05.2009 10:37
- ten napis 03.07.2009 09:28 Brandon Walsh
- zdravim golfistu 15.12.2009 14:23 ypsilon
- Re: zdravim golfistu 15.12.2009 14:43
- prestavba 200PS .. 15.12.2009 17:21 JasteR
- Vypadá dobře 29.12.2009 15:34 The Stig Driver
- Pěkný kola, pěkná Terezka, pěknej Matýsek ... 30.12.2009 01:08 FRPE
- Opět chválím ... 04.02.2010 21:22 FRPE
- Nehoda 23.02.2010 22:10 pretekar
- 3x10 24.08.2010 23:04 blowiik
- neustále zvyšovanie výkonu 16.05.2011 23:44 Džošua Kejleb
-
-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:17
« Re: dotaz
má... Chápu že jseš nadšenej z novýho auta ale i s tou spotřebou jsi to tročku přehnal. Pokud tam máš opravdu 96Kw verzi tak při průměrné rychlosti 130 je spotřeba tak kolem 5,5 a ne tak při 160...
Jinak autíčko chválím a souhlasím s tím že se mimořádně povedlo...-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:21
« Re: Re: dotaz
Hlasim jen to co mi ukazoval palubni PC, dojel sem domu a prumerka byla 5,2 ( 160 sem jel vetsinu casu ), neco pak primo po Frankfurtu a Praze ( cili do 5 litru mi to ukazovalo po dalnici vzdy a neustale .. , kdyz nebudeme pocitat kopce a rozjedy ).
Jinak dik-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:25
« Re: Re: dotaz
Pak je ještě otázka jestli je správně nakalibrovanej PC protože pokud jedu 160 tak k udržení rychlosti na rovince PC pod 5,5 neukazuje, spíš kolem 6... -
"-- skrytý --" 14.09.2008 22:00
« Re: Re: Re: dotaz
pokud si jel 160 vetsinu casu, tak to neni prumerna rychlost. kdyz jedu v noci praha domu po D11 vetsinu casu po dalnici kolem 180 se 77kW octavii,tak tam je spotreba 6,8 a prumerna rychlost po tom co dojedu domu 90km/h... kdyz budu brat jen samotnou dalnici, tak mam porad prumer okolo 140km/h... je to jako se spotrebou, dolu to jde dobre, nahoru uz tezko (spotreba samozrejme opacny hodnoty) jinak to mas ale stejen za 10bodu, i kdyz spotrebe neverim.. PC ti to ukazat muze, ale to stejen vetsinou u VW promeruje o litr... zkouseno na octavii, passatu, fabii a vsechno na origo kolecha vubec v origo stavu.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:16
Zvlastni
Ano, melo by mit, taky jsem se lehce divil, ale ted uz tam mam stribrne RJ ;-) . Kdyby to nebyla 96 tak by to tak nejelo, jezdi to pekelne. Serviska souhlasi , prohlizelo to nekolik lidi. Podraz v tom neni. Doufam >:D-
Ronnyp (RSKa) 14.09.2008 21:20
« Re: Zvlastni
jako ze jede pekne ti verim pac mam hodne najezdenyho s timto motorem sice v passatu B6 a to je jeste kombajt!!!lita jak cert a to ma nejetych 250000km a hodne velkou dobu trpel na ruskych cestach jako musim uznat ze hodne veci v nem drnci a tak ale ten motor je proste na spickove urovni!!!ale to oznaceni nechapu-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:32
« Re: Re: Zvlastni
Taky ne, doufam, ze se najde nekdo lepe informovanejsi a objasni nam zahadu 8-s-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:36
« Re: Re: Re: Zvlastni
Záhada bude taková že to někdo odlepil a dal tam stříbrný nebo si z nás děláš ... >:D-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:40
« Re: Re: Re: Re: Zvlastni
>:D no * si fakt nedelam, je to Pacific verze, jezdi to jak dabel, načipovany to neni, v technicaku je 96 kW-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
A pokud je tam 6kvalt tak bych to fakt neřešil.
PS: to RJ se mi ale taky nelíbí, nechal bych to bez nápisu jenom se znakem... ;-)-
-
"-- skrytý --" 15.09.2008 13:24
« Re: Zvlastni
Ahoj
s tím déčkem a íčkem si hlavu nedělej! Passat sice měl červené déčko i íčko, ale od roku 2004 má v 96 kw už jen íčko v červené a to kvůli nástupu 2,0 TDI , které dostalo červené déčko i íčko! Jinak 6 kvalt taky nenaznačuje žádnej fake! Gratuluju super volba! :yes:-
"-- skrytý --" 15.09.2008 13:43
« Re: Re: Zvlastni
To nebylo kvůli nástupu 2,0 TDI, ale proto, že se pánové u VW rozhodli, že to od května 2002 (v souvislosti s vypuštěním starých TDI 66 a 81 kW z nabídky Golfu; PD 115 PS vypadl z nabídky rok před tím) přeznačí... Do té doby platilo "Pumpe-Düse = červené DI", potom je červené I = 100 PS, červené DI 130 PS a všechno červené 150 PS.-
"-- skrytý --" 15.09.2008 14:05
« Re: Re: Re: Zvlastni
A nebo to mohlo být také způsobeno lidským faktorem, jelikož se označení nalepují až v showroomu což je sice nepravděpodovné, ale možnost to je taky. Já když teď v červenci scháněl passata r.v. 2005 divil sem se tomu samému...vysvětleno mi to bylo právě tím 2,0 TDI. Myslím, že něco podobného bude i u golfu (1,9 tdi je 85kw 1,9 tdI je 96kw a 1,9 tDI je 110 kw) golf pokud já vím nikdy červená všechna písmena neměl - to má pouze Transporter resp. Multivan nebo Caravela. -
"-- skrytý --" 15.09.2008 14:14
« Re: Re: Re: Zvlastni
A nebo to mohlo být také způsobeno lidským faktorem, jelikož se označení nalepují až v showroomu což je sice nepravděpodovné, ale možnost to je taky. Já když teď v červenci scháněl passata r.v. 2005 divil sem se tomu samému...vysvětleno mi to bylo právě tím 2,0 TDI. Myslím, že něco podobného bude i u golfu. Jak jsem teď zjistil od roku 2003 se do golfu montoval buď 74 kw (5kvalt) a nebo 96 kw(6 kvalt, ale to nic nemění na tom, že by měl mít červené déčko i íčko...jediné vysvětlení jeětě může být ve výbavě...ta totiž mohla nabíze 96 kw jako slabší verzi proti 110kw silnější verzi...nevim je to tak trochu zvláštní...-
"-- skrytý --" 15.09.2008 14:30
« Re: Re: Re: Re: Zvlastni
Jojo, 130ka by měla mít vždycky DI červené, ale ve fabrice to tam lepí bába, kerá mohla udělat chybu. Tys sháněl Passata, ale Passat není Golf... U Passata měl např. 1,9 TDI 74 kW po přeznačení všechna písmenka stříbrná...
U Golfa (jenom a pouze u Golfa) je to tak, jak jsem rozepsal v příspěvku výše.
Tedy:
Do modelového roku 2002 včetně - tdi 66 kW, tdI 81 kW, tDI = 74, 85 a 96 kW (tedy nelze podle písmenek rozlišit)
Od modelového roku 2003 včetně - tdI = 74 kW, tDI = 96 kW, TDI = 110 kW.-
"-- skrytý --" 15.09.2008 15:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
Jo tak to nejspíš někde soudruzi ze SRN udělali chybu >:D a nebo co bude nejpravděpodobnější, že německému zubnímu laborantovi nápis tDI sloupnul (nejspíše nějaký imigrant z východu aby si přilepšil) a pan zubní laborant sehnal nápis, ale bez červeného déčka...každopádně bych se nebál, že Kcko koupil jinou verzi. Auto vypadá, že se fakt vyvedlo tak mnoho štastně najetejch km. I když bejt tebou toho chipu bych se bál, z vlastní zkušenosti ho doporučuju pouze u novejch aut a to jen citlivým řidičů. Tohle auto je zajetý akdyž mu teď řekneš aby plán plnilo na 120% nebude se mu to líbit...-
"-- skrytý --" 15.09.2008 17:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
Kazdopadne diky, ale urcite bych byl velmi nerad abych zjistil ze to je precipovana 85tka :/
Ted sem dorazil z prace, takze se prevliknu jelikoz tam leje jak z konve a du si prekontrolovat stitek na motoru jak mi poradili na diskusi VW-CLUB
Napisu k cemu jsem dosel ... v technicaku ovsem mam 96kW.
-
-
-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 14.09.2008 21:50
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
jak rikas ale treba ty 85ky mely taky myslim 6kvalt ne?-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
jj i 85 a ještě 110 ale těch už moc není. 85ka se dělala tuším 99 - 01...-
"-- skrytý --" 14.09.2008 21:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
Existuje nejaky zpusob jak 100% zjistit ze je to to , co to ma byt? -
Ronnyp (RSKa) 14.09.2008 21:58
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zvlastni
ted sem se dival jeste na sauto.cz taky sem tam nasel jednoho golfa co mel to same oznaceni jak ty a taky tam bylo psane 96kW ale dalsi cemu nerozumim je jeste kryt motoru protoze i tam to bylo barevne rozlisene :-| je to cele jakesi zapeklite
-
-
-
-
-
-
-
-
Deutscher 14.09.2008 21:45
jjj
super krasa bomba, agregat vyborny, krasne zadne svetla (tie oranzove pasiky velmi uberali Golfom), elektrony, farba a radio fantazia ... 10 bodov :yes: :yes: :yes: -
brizak 14.09.2008 23:24
Označení TDI
Ale pánové "červený písmenka" byly a zůstávají na pátých dveřích.Vy se tu evidentně bavíte o krytu motoru.Tam se to přestalo značit tuším od roku 2002-2003 ;-) Osobně mám třeba PD 74kW,r.v. 2004,na pátých dveřích mám červené I,ale na krytu motoru už je to taky jen stříbrné :-)
Jinak pokud jsi fanda do vw,tak tě milerádi uvítáme na www.vw-club.cz ;-)-
"-- skrytý --" 15.09.2008 12:43
« Re: Označení TDI
Ahoj,
no bavime se o tu o pismenkach na zadi ( 5. dvere ) , ktere by skutecne mela mit cervene DI. Rychle pospicham po praci domu do garaze, a zkontroluji si stitek na motoru dle rady na VW foru.
Asi by me slehlo pri zjisteni ze jsem koupil jiny motor i kdyby byl nacipovany na tech 96kW. :-(
-
-
"-- skrytý --" 15.09.2008 08:08
videa
pls mozes dat tie odkazy kde otvoria fabiu na 16s.......dik -
"-- skrytý --" 02.12.2008 12:51
Fešák
Auto máš fakt parádní, závidím šíbr,ESP a ten výkon ;-) Jinak jesi můžu kecat tak když mně očesali z golfa zadní popisky tak sem je kupoval v Auto Jarov Praha - nápis golf asi 700, TDI 600... Jinak auto recenze i fotky za 10. čus -
"-- skrytý --" 12.12.2008 15:42
Spotřeba
Tak za 4,4 se mi to ještě nepodařilo... ale neboj, já tě zase něcim naseru :D...
Jinak golfik krásnej, už tam vidim ty nový světla a křidýlko :-) jako by to tam už bylo :ú) -
"-- skrytý --" 17.12.2008 22:28
Aktualizace
kcko chtelo by to trosku zaktualnit. Zkusenosti se servisem a opravama uz snad mas ne? >:D -
-
Matt26 09.02.2009 17:33
Kde bývaš ?
Pýtam sa, lebo mám pocit že som ťa dnes videl asi 10km pred Popradom - smer SNV. Tie svetlá máš urobené krásne... :yes: Nedajú sa prehliadnuť. 3x10 pochopiteľne. Nech slúži ;-)
P.S.: Tá fotka psa je super >:D -
Matt26 16.02.2009 20:10
Krídlo
Tak, no ktoré si nakoniec vybral? :-) To druhé, že? Vyzerá celkom dobre. Ale ta maska, no, neviem, mne osobne sa to lepšie páčilo zo znakom. Teraz tomu niečo chýba. Kukni ku mne do diskusie, mám tam dole pri tom, kde si sa ma pýtal ktoré je lepšie aj ja odkaz na zopár krídelok. :yes: A tiež si neviem vybrať >:D . Mrkni mi na to ;-) . Inak, mohol by si mi tam šupnúť 10nku, ja sľubujem , že hneď ako bude teplo, tak ten spojlerik namontujem >:-[]-
"-- skrytý --" 16.02.2009 20:33
« Re: Krídlo
No to druhe jsem mel uz v garazi nalakovane a nechtelo se mi utracet za jine. Ono krom toho maleho uz jsou pak same velke hruzy ( takove ty zavodni ..), nakonec nevypada to tak zle. Ta maska se mi libi vic no :-) je to vec osobniho vkusu, na jare jeste necham zavarit zadek a supnem tam luxusni 17tky koleska [odkaz]
Kridlo si vyber sam, musi se hlavne Tobe libit. 10tku Ti teda davam, ale jestli nebude kridlo, tak dostanes 1cku! >:D-
Matt26 16.02.2009 20:50
« Re: Re: Krídlo
Taj jo, no, díky. Inak z tými diskami pozor, vopred ťa varujem >:D ,aby si nebol zaskočený. Vybral si si veľmi pekné, to sa musí nechať(nechcel by som vidieť tú cenovku, lebo by ma asi vystrelo) >:-[] , ale bacha na TLMIČE !!! Autíčko má už nejaký tan rok a aj kilometre a ak tam drbneš 17" tky tak po jednom lete môžeš meniť celé čapy riadenia aj s tlmičmi.
Dôležitý je profil. Ja mám 205/50 R17 - letné pochopiteľne, zimné su 16"tky. Ak si tam dáš bežný 17-tkový profil 215/45 nedajbože 225/40, tak tvoja zadnica cíti každú dieru. >:D
Vidím, že ideš cestou úprav, veľmi pekných decentných, nič okázalé, to krídlo ti tam pasuje, mne sa tiež nepáčia tie veľké "závodné" , ale myslím že je dôležitý aj komfort. A chceš nízkoprofilovky?-
"-- skrytý --" 16.02.2009 21:36
« Re: Re: Re: Krídlo
Jezdil jsem pul leta na 16tkach a nejak to neni ono ( komfortne ano, ale designove ne :))
Mam v garazi temer nove 17tky 215/50 R17 a muj golfik ma skutecne dobry podvozek. Pocitam s tim ze to bude o neco tvrdi ael chci hezci kolesa. Nizkoprofilovky to jinak jsou. Uvidime, kdyz to bude stat za * vratim zas na 16tky ale myslim ze ta krasa za to stoji :yes: :-)
Jinak jsem velmi opatrny ridic, kanalum a vymolum se vyhejbam jako by to byla kyselina, az si ridici jedouci za mnou musi myslet ze jsem blazen >:D-
Matt26 16.02.2009 22:38
« Re: Re: Re: Re: Krídlo
vyhýbanie sa výmoľom je myslím najstarší slovenský šport vôbec >:D . To len cudzinci keď prídu sa divia čo to na tej ceste robíme, kým do nejakého sami neje..bnú >:-[] .
K tomu rozmeru, ten máš dobrý, no len ten profil ;-\ . Ja osobne by som na "SLOVENSKU" nízkoprofilovky rozhodne neobul. A je pravda že golfy majú dobrý podvozok, ale to neznamená že ho zlým obutím nemôžeš rozhrkať. A ešte ma napadlo: Mysli na to že tie 17-tky musíš mať zapísané v techničáku (ale to asi vieš), * kamoša zpokutovali už aj za to ( obul na vectru 18" tky >:D ).
[odkaz] - tu je pekne vidno disk, nie je to nízkoprofilovka, ale musíš uznať že vyzerá aj tak dobre. ;-)-
"-- skrytý --" 17.02.2009 10:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Krídlo
17tky muzu normalne na golfa mit, standard je 16 ... takze bezproblemu. Vypada to dobre, ale ja proste si ty nizkoprofilovky chci jednou vyzkouset, kdyz to nebude dobry tak dalsi sezonu to dam pryc.
18tky bych si urcite nedal zas blazen nejsem. Mej se :-) :yes: Kdybysme se nekdy potkali, zablikej
-
-
-
-
-
-
vartin 17.02.2009 13:30
zvláštní - pocení světel
Zdarek, koukám, že máš trochu zapocený přední světla. Taky mám světla Angel Eyes. Minulý rok se to oběvilo. Byly 3 měsíce starý a tenhle rok se to oběvilo znovu. V únoru a v březnu jsou zapocený. Zvláštní tato věc, že by byla tak velká vlhkost? -
rasto111 01.03.2009 14:28
Ahoj
Ahoj, mas velmi pekne auto aj psika. Zhodou okolnosti aj ja mam Golfa IV 1,9 tdi 2001 - 81 kW a aj dobermana. 6 mesacneho psika Astora. Ohladom toho, ze Ti neukazuje dojazd, da sa to urobit. Ani mne moj palubny neukazoval dojazd a jeden znamy mi to nejak poladil a za par sekund mi to uz fungovalo. Prajem vela stastnych km.-
"-- skrytý --" 02.03.2009 09:38
« Re: Ahoj
Cau cau, o tom dojezdu vim, staci to napichnout na VAG a zmenit ciselnou hodnotu jednoho radku. Ja momentalne resim ted upravy na aute ( jine kridlo, zavareni kapoty a 5. dveri, nakup novych 17tek, čip motoru), ale ten dojezd si tam necham dohrat :). Jestli mas link na tvyho golfika = recenze davaj, mrknu se a ohodnotim.
Tobe taky hodne stastnych km. :yes: :-!-
rasto111 02.03.2009 10:35
« Re: Ahoj
No zatial som o nom nepisal ale je tu dost malo Golfov, tak porozmyslam co by som napisal a neskor sa aj do toho pustim. A odfotim aj mojeho strazcu aut :-) Ta Tvoja fenka vyzera byt tiez este stena. My sme mali predtym dobermana 11 rokov ale zomrel nam, tak sme si hned na druhy den kupili znovu psika. Pekny den Ti prajem...
-
-
-
Poustnik 06.03.2009 22:33
Hmmmm...tak máš opravdu takového pohřebáčka černočerného,
proti gustu žádný dišputát. Dobré, jak v diskuzi řešíte, co to vlastně je.....Ale vůbec nikde nepíšeš o tom škrábanci na pravém předním blatníku. Kampak jsi strkal čumák??? Tak ať ti jezdí a nezlobí!!! Ta spotřeba zdá se býti až neuvěřitelná...... ;-) Hoj!-
"-- skrytý --" 07.03.2009 10:19
« Re: Hmmmm...tak máš opravdu takového pohřebáčka černočerného,
Ahoj, to reseni bylo zajimave. Nejsem odbornik na automobily, nestydim se za to, nechal jsem si poradit od zkusenejsich. Na ktere fotce vidis skrabanec na pravem blatniku? Mam drobny skrabanec na zadnim narazniku od nejakeho dobraka na parkovisti. Na toto auto si davam az moc velky pozor, ale vola, co neumi parkovat, nebo zenskou co zaparkuje pul metru od tebe a otevre dvere jako by me chtela zabit, potkas vsude.
Ta spotreba byla z jizdy z nemecka pri dodrzovani limitu ( obcas tedy ), ale nemcourci maji trosku jine silnice a previsy nez napr nase D1. Bylo leto, zadny vitr, letni gumy ... proste si to takhle bralo.
Ted pres zimu po Praze mam dlouhodobou 6,5L. Ale jinak auto proste zere malo a jezdi dobre, proto jsem si nakonec TDI kupoval.
Ty reci o pohrebackovi cernem jsou mozna zbytecne ne?
Hoj!
-
-
-
Huben 13.03.2009 11:51
krasavec..
barva, motor vse.. snad si ho pristi leto taky budu moct poridit :-) at sluzi :-)-
"-- skrytý --" 14.03.2009 11:41
« Re: krasavec..
Ahoj, diky za pochvalu, potesi! ;-)
Clio uz nebavi? Jezdi dobre ne? :-)-
-
"-- skrytý --" 15.03.2009 15:06
« Re: Re: krasavec..
Jasne, tomu blbnuti verim a tu spotrebu chapu >:D, kvuli tomu jsem se zbavil svyho predchoziho benzinka, taky GIV a koupil jsem si TDI, ktery jede velmi slusne a spotrebou se vejdu vzdy do 7L i kdyz jedu jak ho**do.
Nekdy bysme mohli dat zavod (teda az pujdu na čip, ted bych asi sanci nemel) ;-)-
-
"-- skrytý --" 15.03.2009 18:33
« Re: Re: krasavec..
Hehe , no ale vem si zas, ze A4 je mensi korab, ty to mas mrnavy a lehky. Ja se chystam na cip kolem 160 PS, tak bych Ti snad mohl kontrovat ;-)
A co planujes teda za dalsi vozitko?
-
-
-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 21.03.2009 13:55
krasa
sefe musim ti rict ze je fakt krasa se na toho tvojeho golfa divat je videt ze ho mas fakt rad a podle toho se k nemu chovas a moc se mi libi ty tvoje upravy no proste neni to zadne k.rveni auta :yes: a to hodne ocenuju!tak at slouzi jak ma :-!-
"-- skrytý --" 21.03.2009 14:23
« Re: krasa
Sefe ;), diky za pochvalu, to urcite potesi (kor od cloveka, ktery tomu rozumi) a zvedne mi to naladu ( sem nas... po tom co sem si vcera to auto vyzvedl a nebylo upravene podle predstav). Auto mam moc rad, GIV je proste numero uno pro me. Snazim se ho udelat tak nejak pekne, do "cerna", bez zbytecnych vystrelku, masivnich spojleru atd.
Jeste to bude pokracovat. Zatim se mej ;-)-
Ronnyp (RSKa) 21.03.2009 17:54
« Re: krasa
nemas zac proste ocenuju to co se mi libi ;-) a co jeste chystas ???jinac s tebou souhlasim IV jsou pekne ale z V se da udelat taky pekne auto-
"-- skrytý --" 21.03.2009 19:43
« Re: Re: krasa
Co se Ti libi? ;-) No mam v planu takovy kosmeticky veci:
- zadni Aero sterac
- napis SDI ( na magnet, na blbnuti )
- chip motoru na cca 160-165 PS
- zadni kridlo replika R32 (to uz se lakuje)
- koketuju s myslenkou o R32 narazniku
- Ledky do interieru ( na SPZ se fakt osvedcily)
a pak covece uz ani nevim ;-))
V golf leda tak GTI. Jinak je to otresny auto, nevim no, proste V se mi moc nelibi.-
Ronnyp (RSKa) 21.03.2009 20:08
« Re: krasa
no tak plany mas docela pekne!ledky sou pekne na osvetleni interieru mam je v jette prijde mi to auto s nema jako kdyby bylo o nekolik roku mladsi nechapu proc to tam nedavaji hned do auta prece je to takova malickost!no gti je kapitola jina a co mam moznost jet tak DSG s padlama je fakt super svezeni!jinac R32 naraznik clovece mels uz rovnou koupit R32 nez do toho cpat tolik chechtaku >:D-
"-- skrytý --" 21.03.2009 20:44
« Re: Re: krasa
Neblbni ;-), na aute z R32 nemam zhola nic, krom ty repliky kridla, kterou ted lakyrnik lakuje znova, pac to pos***** ( kdybych si nekoupil to prvni kridlo, co by melo bejt tady na nejake fotce, tak sem mel i na origo :-) , ale uz se mi nechtelo utracet). A naraznik z R32 je proste nejhezci. Vsechny ty Mattig, Rieger a jine znacky , ty delaj strasny hnusy.
Urcite se vyhnu nejakemu silenemu snizovani, prahum atp. protoze to auto mam na kazdodenni jezdeni a ne na tuning srazy a vim co je tady v Praze za silnice :-(
Kdybys mel napad cim auto vylepsit, sem s nim, penize budou a my nebudem
:yes: >:D-
Ronnyp (RSKa) 21.03.2009 20:50
« Re: Re: Re: krasa
tos co ja ti do toho budu kecat!je to tvoje vec ale kdyz uz to chces vedet tak ja sem treba clovek ktery si rad poslechne hudbu trosku hlasitejc a hlavne kvalitneji jinac bych auto nicim nehuntoval mam rad takovy ten decentni tuning-
"-- skrytý --" 23.03.2009 09:04
« Re: Re: Re: Re: krasa
Nemyslel jsem to tak , jako ze mi do toho budes kecat, ale treba nejaky napad bys mi mohl vnuknout.
Co se tyka hudby, taky si rad poslechnu, ale obcas vozim svoje hafany na zadnim sedadle a nebudu je trapit nejakou silenou aparaturou.
Decentni tuning mam rad tez, takze zbytecne vystrelky nebudou, spis uz jen detaily.-
Ronnyp (RSKa) 27.03.2009 12:52
« Re: krasa
no tak to chapu psi maji hodne citlivy sluch!a co budou ty dalsi detaily???-
"-- skrytý --" 27.03.2009 20:25
« Re: Re: krasa
Ledky do interieru, vazne premyslim o tom R32 narazniku, ten CIP motoru ( ale to neni detail, to je dosti podstatna vec >:D , na to se chystam behem dubna ) no a pak hele vazne nevim ;]]. Nechci auto pak preplacavat. Ono az nasadim kola, tak bude vypadat o 50% lip.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mishak (RSKa) 03.04.2009 09:44
Kolesa
Nedivím se že jsi to nevydržel ;-) venku je krásně ,mít kola v garáži a přemýšlet jestli to tam dát nebo ne..vždycky jak uvidíš to sluníčko si řekneš...ale jo já už je tam dám >:D neni to možné vydržet ;-) letos jsem to taky zažil ale já nazul už v unoru nebo kdy >:D a jinak ty kola mu opravdu sluší je fakt pěknej :yes: :yes:-
Ronnyp (RSKa) 03.04.2009 09:47
« Re: Kolesa
musim se pridat k mishakovi fakt parada !nemam slov!je to proste krasavec :-! :yes:-
Mishak (RSKa) 03.04.2009 09:50
« Re: Re: Kolesa
chcelo by to společné fota generací ale nemám jak přijed.Bez řidičského oprávnění se dá jezdit ale s velkou kopu prachu v kapse a tu jaksi nemám >:D-
-
Mishak (RSKa) 03.04.2009 10:03
« Re: Re: Re: Re: Kolesa
čoveče v klidu nějaký ten rok mě snad nezabije >:D za rok budu mít na kontě vyčistěnou a krásně naleštěnou 0 tak to bude lepší a auta budou ještě více vyšperkované tak se bude fotit lépe >:D jinak když někam potřebuju jak třeba do práce tak to jistí MHD ale tam si golfa neveznu pod pažu >:D >:D
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 03.04.2009 10:36
Kolesa
No diky kluci, pochvala potesi, ted uz poresim "jen" motorizaci :-) a k tem fotkam, nemam problem, nalestete kary, a vyfotime, dame kafe, pokecame, vemu kolegu s tim samym co mam ja v modre metle a udelame naky luxus fotky >:D-
-
-
-
Ronnyp (RSKa) 03.04.2009 11:59
« Re: Kolesa
tak muzem se nekdy domluvit ale mishak ted vic nez rok nemuze :-!-
-
-
Mishak (RSKa) 03.04.2009 12:16
« Re: Re: Kolesa
Když si koupíš nové kola aj gumy tak je vždycky musíš dát do pneuservisu vavážit ;-) vždycky ... já je tam vždy jen zavezu po sezoně at je vyvážija popřípadě přezují a na jaro je mám dá se říct nachystané a pak už jen přehodím a jezdím ;-) nemusím se na nikoho spoléhat a čekat až bude mít čas...prostě když mám na to náladu a je pěně a chce se mi tak si to udělám sám...
Ronnyp: z filetky sa sranda přece nedá dělat >:D
-
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 06.04.2009 23:02
woow
Nádhera... Přesně můj vkus víc bych už s Golfíkem nedělal :-) Nádhrný kousek ;-) -
Matt26 08.04.2009 19:13
K&N
Čaves, tak vidím že tuníš vo veľkom >:D . Chcem sa informovať, ako veľmi ten filter motoru pomohol, prvé dojmy a tak...
A čo cena, inštalácia a kde si to kúpil? >:D >:D Veľa otázok naraz, tak sa snaž ;-) >:-[]-
"-- skrytý --" 08.04.2009 19:32
« Re: K&N
Nazdáár. No ten filtr, staci kdyz se podivas na obycejny a na filtr od KN a hned vidis ten rozdil. Pri jizde to bylo o neco znat, mozna lepsi zvuk a lepsi tah ( ale ja si nechal zaslepit i EGR a procistit sani turba, tak to bylo mozna tim).
Objednal jsem se k jednomu cloveku z VW klubu, instalace trvala tak 20-30 min? Cena cca 2500 CZK.
Byla to spis takova pruprava pred dnesnim cipem. ;-)-
Brandon Walsh 08.04.2009 19:34
« Re: Re: K&N
ja som objednal filter Green tak uvidime co to bude K&N ma uz skoro kazdy chcel som nieco ine >:D >:D >:D :yes:-
"-- skrytý --" 08.04.2009 19:49
« Re: Re: Re: K&N
Inu proc ne. Mne byl doporucen KN filtr, tak sem si ho koupil. Dej pak vedet jaka je zmena.-
-
-
Matt26 08.04.2009 21:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: K&N
aha, nó to som netušil že je na to normálne sada. Prečo sa to vôbec rovno také nevyrába? Nie je to len nejaká --- na ťahanie prachov z ľudí? Však inžinieri v PSA vedia robiť motory. A ďalší mechanický zásah do motora, no neviem. Ja vôbec už teraz váham nad tým chipom, čo to motoru viac neublíži ako pomôže. Predsa je to ten istý objem aj turbo a ždímat z toho ešte o 20kw a 80Nm viac. No neviem. Potreboval by som nejakého experta. čo sa fakt vyzná do motorov na poradenie..-
"-- skrytý --" 08.04.2009 21:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K&N
Soudruzi to tam davaj kvuli emisim :). Jestli mas emise 20% nebo 22% je snad jedno ne? Poznat to nejde a tenhle zasah je na pul hodiny a pomuze to motoru = turbu = vykonu = a celkove proste autu, tak proc to neudelat :-)
Bal jsem se taky, ale neni ceho. Byl jsem u toho, byl to rychly zasah a jde to znat. Musel bys videt ty sracky v sani u turba ktery tam byly :-( a ted to bude o dost lepsi.
A cipu jsem se taky bal, ale po dnesku sem fakt rad, ze jsem jel :-). Musis jit k nekomu kdo tomu rozumi a ne k nakymu lajdakovi co si stahl soft a dela to za par kacek, ze Ti nahraje program a cau.
Ja mel diagnostiku pred i po, testy turba .. slape to no :-)-
Matt26 08.04.2009 21:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K&N
Diagnostika - myslíš tým test na brzde? To ma vždycky zaujímalo ako to prebieha. To ti tam postavia auto a na každom prevodovom stupni vytočíš motor čo to dá a oni z toho potom spravia krivku, nie? A koľko si tomu vlastne dal? Uprav si výkonovú tabuľku v profile auta ;-)-
"-- skrytý --" 08.04.2009 22:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K&N
Ne to ne. Diagnostikou myslim to ze to napichne na pc ( VAG) a projedes to s nim a kouka na otacky, jak pracuje turbo atd a to samy po cipovani, pak jeste na kourivost, co dela spojka.
Na brzdu jdu pristi tyden (vikend) tak pak hodim ukazku z grafu. Vykon je nekde kolem 160PS, presne nevim.
-
-
-
-
-
-
Brandon Walsh 08.04.2009 20:30
« Re: Re: Re: Re: K&N
no montovane to bude az dakedy buduci tyzden kym to dorazi od vas z ciech daco to potrva >:D neslubujem si nejaku zmenu od toho len pre svoj dobry pocit ze je novy vzduchovy filter >:D
-
-
Mishak (RSKa) 09.04.2009 21:21
« Re: Re: Re: K&N
zdravíčko vidím že se tady řešija vzduhové filtry a do téhle debaty se rád zapojím :-) Pokud si kupuješ filtr K&N nebo Green tak je to ve směs jedno obě dvě značky jsou světově známé o své kvalitě ;-) Green se spíše specializuje na sportovní otevřené filtry a K&N o sportovní vložky filtru do originálního Airboxe.Green dělá otevřené filtry na skoro všechny typy vozidel a K&N spíše universální...jinak kvalita je naprosto stejná..tohle téma je na dlouho >:D-
-
Mishak (RSKa) 09.04.2009 21:36
« Re: Re: Re: Re: Re: K&N
Ale dočká ale až po dlouhém vysvětlování...když jsem se o tohle téma začal zajímat před nějakými 2 lety tak jsem se dosvěděl co a jak aby šel díky otevřenému filtru výkon nahoru a co vše je potřebné k tomuhle udělat...-
Brandon Walsh 09.04.2009 21:46
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: K&N
ja som sa o to zaujimal tiez tak pred dvoma troma rokmi teraz si uz nepamatam co vsetko som o tom vedel >:D ale prisiel som na to ze sisku nechem nebavilo by ma to cistit a pchat dakde k narazniku aby mal privod vzduchu izolovat od motora ja potrebujem co najskor nastartovat a ist >:D >:D-
Mishak (RSKa) 09.04.2009 21:49
« Re: Re: K&N
záleží na co máš dělané své auto esli na využití nebo na hraní a ukazování já ho mám spíše na tu druhou věc..ale máš pravdu dělat kompletní sání atd. ruzné přepážky od motora k filtru to vše mám v plánu ted přes rok >:D-
Brandon Walsh 09.04.2009 21:52
« Re: Re: Re: K&N
>:D :yes: tak drzim palce ja mam auto na tu prvu vec s tym ze ho "milujem" a snazim sa dat mu to najlepsie no vysvetlil som mu preco nedostane kompletny kit ale len vymenu filtra a pochopil to. aby mal s cim utierat slzy dostal nove stierace >:D >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Matt26 13.04.2009 23:33
Brzda
Tak už si absolvoval brzdu tento víkend? Či priateľka bola prednejšia? >:D Dúfam že si ju dnes poriadne vyšibal a polial... >:-[] -
Matt26 21.04.2009 22:40
Brzdičky
pekné, aj keď ja osobne by som nedal k čiernej ani žlté, ani červené, ale pekné sýto modré ;-)
Počuj, ty sa vyznáš, tak som sa chcel s tebou poradiť. Aký je rozdiel medzi zaslepením EGR a výmenou intercoolera. Keď si EGR zaslepil, tak to znamená že nasáva normálny vzduch rovno zvonku? Či aj tak prechádza intercoolerom? Mal by, nie. A nie je lepšie vymeniť intercooler ako zaslepovať EGR? Aj keď sú dosť drahé sady. :-| Raď mamo >:D-
"-- skrytý --" 23.04.2009 09:39
« Re: Brzdičky
Ahoj, ja sem zluty chtel, zatim vsichni chvali. Vymena IC s tim nema moc co delat, IC si muzes maximalne nechat vycistit, olej tam budes mit urcite trosku rozteklej.
Egr si proste nech zaslepit, prijde te to na par stovek ( me to stalo ani ne litr, a byla to prace na hodku )
Jinak proste tam nepousti uz jednou nasatej spalenej vzduch a neusazujou se tam necistoty alespon ne v takove mire.-
Matt26 23.04.2009 18:41
« Re: Re: Brzdičky
Jasné že si to nechám zaslepiť. Rozmýšľam o tom už od vtedy, čo si mi to prvý krát vysvetlil. Ale tá stránka, čo si tam hodil z dieselpower - tak tam tá sada na zaslepenie stála oveľa viac? Myslíš že mi to spravia aj obyčajnom servise bez tej sady? Nechcem s tým ísť do Peugeotu. Tu v PP máme jeden taký fakt dobrý servis, šikovný chlapci, ochota aj dobré výsledky...
A netvrdím, že sú tie žlté zlé, ale ja som skôr na modrú. 100ľudí, 100 chutí -
Matt26 25.04.2009 10:27
« Re: Re: Brzdičky
Pocuj, musím sa s tebou ešte o niečom poradiť. Včera som sa o tom zaslepní bavil s jedným známym a povedal mi že je to blbosť. Že pri motoroch zo vstrekovaním comon-rail, to nemá žiadny zmysel a že tomu viac ublížim ako pomôžem.
Otázka turba: Ty by si mal mať podľa všetkého turbo poháňané hriadeľom, ja zas elektronicky cez riadiacu jednotku motora. On mi povedal, že turbo dostane 2xtak zabrať ked pri každom cykle bude musieť tlačiť nový vzduch.
Otázka spotreby: V tých výfukových plynoch, ktoré idú 2hým cyklom sú ešte zvyšky nafty - to znamená že motor pri 2hom cykle dá do valcov menej nafty ako pri prvom a výkon zostane zachovaný. Pri čistom vzduchu musí dať vždy plnú dávku.
Mazanie: Nafta je mazľavá - tz. maže miesta kade prechádza-aj turbo a znižuje trenie aj opotrebenie.
Prepáč že ť tým zaťažujem, ale nemám sa s tým na koho obrátiť. Myslíš, že mal známy dobré argumenty? ;-\ Každá rada dobrá... :yes:
edit: robil si aj nejakú úpravu ECU, či už pri zaslepovaní al. pri zvýšení výkonu?
-
-
-
Brandon Walsh 27.05.2009 21:19
kola
no tie 17 ky sa nestihli na golfiku ani zahriat a uz su tam nove 18 ky >:D :yes: dnes som zrovna na ne pozeral na internete :yes: ja som pozeral ty si kupil >:D >:D-
-
-
"-- skrytý --" 28.05.2009 08:49
« Re: Re: Re: kola
Ahoj, predchozi prodany. Chtel jsem vetsi a masitejsi. Tyhle jsou hezci, auto na nich vypada robustne a lip. Muzu potvrdit ( jezdim na nich 1 den a dneska se za mnou ohlidlo asi tak 10x lidi )
Jinak v zime jezdim na 15tkach, ale tenhle rok si tam hodim asi 16tky a naky levnejsi alektrony. Preci jen to auto vypada fakt hrozne na zimakach.-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.05.2009 09:49
« Re: kola
Kcko - mě se alu líbí (ty samý měl jsem je v hledáčku na svý auto - a ani neví proč jsem vybral jiný).Tvý auto teď trochu vypadá jako,,pohřebák,,nebo ,,mafo,,ale já mám stejnou uchýlku >:D .Golfík nyní rozhodně vypadá ,,netuctově,, :yes:
-
-
-
-
-
-
ypsilon 15.12.2009 14:23
zdravim golfistu
moc pekneho golfika mas :yes: ja mel taky 4,ale cervenou se starsim slabsim PD a taky lehce potunenou(vse v barve,kola,dvd viz. ma recenze),ale ty mas vic ;-) co si vzpominam tak jsem taky chtel do zadu ledky,do predu angely a naraznik s r32,takze :yes: >:-[] a jen tak dal a preji mnoho stasnych km bez nehod :-) -
"-- skrytý --" 15.12.2009 14:43
Re: zdravim golfistu
Juj diky :-), no koukam ze ty uz mas hladinu nekde jinde (BMW 330i - 260 benzinovych kobylek, to musi byt posusnanicko :yes: ) Recenzi na golfika nikde nevidim, hod, rad se podivam.-
ypsilon 15.12.2009 14:56
« Re: Re: zdravim golfistu
neni zac a je to posusnanicko a taky dekuji ;-) hele jelikou golfika uz delsi cas nemam a on brazdi slovenske,tak jsem recenzi uz davat nebudu,ale v recenzi na 330i je o nem zminka..ale nez jsem ho prodal,tak dopadl chudak spatne,ponac mi ho vykradli,17" oz titan a multimedialni prehravac taky :-( a to se stalo pres noc v bazaru a ten bazar na to nemel pojisteni a z toho pro me bohuzel plyne ponauceni:"muzes verit jen sobe ani vlastnimu otci ne"..-
"-- skrytý --" 15.12.2009 16:05
« Re: Re: Re: zdravim golfistu
Jasny uz to ctu, akorat mi ted do toho vlitla naka prace, ale uz to mam za sebou tak si poctu :-).
Jj vim o tom svy, me ukradli JCV chameleona za 16 litru, 17tky santa monicy, bagy, climatronic ... :-) takze to mam ted v garazi na hlidanym parkovisti ;-)-
ypsilon 15.12.2009 16:18
« Re: Re: Re: Re: zdravim golfistu
taky to si poctes,je to dlouhej roman :-) ..no tak to urcite vis,ach jo..no a to jeste,kdyz jsem koupil radio a hodil to na zimaly,bo zacla zima a nechtel jsem,aby byla uprostred palubky diry z couhajicima dratama kvuli prodeji,tak jsem to nechal u bejvalky pred domem za bilyho dne a radio s poklicema v p... a k tomu rozbity okno..takze taky ted v noci jen do garaze nebo zaplot a jeste jsem si to nechal pojistit ;-)
-
-
-
-
JasteR 15.12.2009 17:21
prestavba 200PS ..
Pokud to ma byt udelany poradne, tak radsi pocitej vic jak 70t,- ..
Preventivne bych zacal u novyho tesneni pod hlavou ca 5t,- a poradnou keramickou spojkou idealne Sachs race (lamela -pritlacak).. 15t,-
FMIC s praci a materialem 10-15T,-
Race trysky na PD 15t,-
Hybrid turbo 20-25t,-
Vyfuk idealne cisty bez katu prumer 60 s pruchozim tlumicem 10t,-
SW odladit na brzde min 10-15t,-
.. u 96kw mas alespon vyhodu ze bude stacit seriovy vedeni vzduchu, sani a chladic oleje, to je shodne s 110Kw TDi a pro 200HP dostacuje..-
"-- skrytý --" 15.12.2009 18:03
« Re: prestavba 200PS ..
No ja pocitam i s prodejem soucasnych dilu, ale stejne to je palka, vykon 40 koni za 70 tisic, nevim jestli se to vyplati ;-\-
-
"-- skrytý --" 15.12.2009 18:59
« Re: Re: Re: prestavba 200PS ..
Jasne no to mas pravdu :-). Jenze kdyz nad tim tak premyslim tak kdyz to prodam a prihodim o neco vic nez bych dal za prestavbu, tak si muzu koupit GV TDI 2.0 sport edition , nacipuju a budu na tom jeste lip, ale kua me se GV tak strasne nelibi ;))
Uvidime co finance na jare :-)-
pretekar 15.12.2009 19:28
« Re: Re: Re: Re: prestavba 200PS ..
To si mozem povedat aj ja. Predam, dohodim par tisic eur a kupim rovno sti:) Ale ide o to ze z verzie aku mas spravis jedinecnu. Mne sa to uz predavat moc neoplati lebo som to kupil za vela este pred krizou a teraz to stoji podstatne menej. Tak jedine nabombovat co sa da a uzivat si to :-)-
"-- skrytý --" 15.12.2009 19:38
« Re: Re: Re: Re: Re: prestavba 200PS ..
No tak ja to koupil za 10000 € jako holatko :-) a pak upravy , machinace s kolama 16tky, 17tky, 18tky a viz ten vyvoj => 100 tis. pak sem nedal jednoho dne rucku ani rychlost a jista parta dobraku mi auto roztlacitla proti zelezny konstrukci a v servise me natahli a pak mi to pojistovna nechtela proplatit => 130 tis. takze ja sem v tom taky slusne zahučel. To jsme skoro na 0.5M >:D ale mam to auto rad no ...
-
-
-
-
JasteR 15.12.2009 20:18
« Re: Re: prestavba 200PS ..
No ber to tak, ze realny vykon na 96Kw s kvalitnim NÉextremne kouricim SW je nakych 160koni a 300Nm cca.. ale stema upravama co jsem vypsal pokud se pouzije vetsi hybrid udelas klidne 230HP a 450Nm+ a to ti garantuju, ze bude velka zmena.. samodrejme se to da udelat i levneji, pouzit treba seriove turbo z 110Kw TDi ca 10t,- dat FMIC ca 10-15t,- a kvalitni SW stim ze pokud mas ted OK spojku tak to pobere.. s takovou sestavou se da udelat ca 185koni a 410Nm a to uz bude taky o jinym...a s "malym" 110Kw turbem se da jezdit prijemne i v beznem provozu protoze tahne uz od nizkych ot. .. predelavat nutne vyfuk neni do 200HP az tak nutny staci Kat OF a EGR OFF, stejne tak trysky z 96sky staci do 200HP..-
"-- skrytý --" 15.12.2009 22:51
« Re: Re: Re: prestavba 200PS ..
No jasne ja uvidim co finance, mozna by mi promena na onech 132kW ( jak ty rikas 180PS stacila )
FMIC, ARL turbo, brzdy ( ty potrebuju jak sul ) a uvidime co spojka, kdyztak oblozit lamelou. EGR off uz je. A stalo by to sotva polovic.
Vis o nekom kdo by mi odbornejsi prohledl auto a poradil a prestavil? DP?
-
-
-
-
The Stig Driver 29.12.2009 15:34
Vypadá dobře
Zdravím tě, tvůj golf je opravdu pěkný na pohled, ten lehký tuning mu prospěl. Není to nic přeplácaného a hlavně se liší od sériovek :-| Nejvíc su zvědavý klik dostaneš z toho motoru :-! Tak se měj čao... :-)-
"-- skrytý --" 30.12.2009 12:51
« Re: Vypadá dobře
Diky, potesi ;-) i kdyz za ty prachy + mensi bouracka a oprava ve VW servise => mohl sem mit GV GTI >:D (ale mam tohle auto rad).
No ten motor uz moc honit nebudu, protoze abych se dostal pres 200PS musel bych do toho narvat opravdu hodne penez. Myslim ze ta hranice bude nekde mezi 180/190 , to jeste financne neni tak strasne, pak uz bych musel vymenit pulku dilu ...
-
-
FRPE 30.12.2009 01:08
Pěkný kola, pěkná Terezka, pěknej Matýsek ...
... prostě vydařená automobilová rodinka jak má být. :yes:
Víš co mě zaujalo? Tvé černé rukavice při výměně kol ... :yes:
Nemáš co do činění s těmi rukavicemi s vykrá.dáním bankomatů v Plzni? No já že podobný se našli na místě činu ... >:D >:D
PS : Legranda - promiň! :-)-
"-- skrytý --" 30.12.2009 12:53
« Re: Pěkný kola, pěkná Terezka, pěknej Matýsek ...
Ahoj, hehe diky zasmal jsem se. Jinak ty rukavice, to vymenoval tatik :). Jsem z Prahy a v Plzni jsem snad jeste nikdy nebyl :-)
Diky ;-)
PS. Karam za nepochvaleni Adamka, to je taky hezkej pejsek :*)
PS2. Mas moc peknou Cuprici, nechces me s ni nekdy svezt? >:D
-
-
pretekar 23.02.2010 22:10
Nehoda
Taketo veci su neprijemne a vzdy nastvu ale teraz mas aspon dovod kupit vacsi IC keby si nahodou siel do uprav :-) -
blowiik 24.08.2010 23:04
3x10
Tuning nemusim, ale je vidět že když ho dělá někdo, kdo má rozum a koncepci, může to dopadnout velice fešně... btw. do tý úpravy na 200k se ti fakt chce? myslim že skusit poštelovat takovou R32 by taky nebylo od věci... to by bylo zase někde jinde:) zvlášť ten zvuk je rajcovní :yes:-
"-- skrytý --" 08.09.2010 19:45
« Re: 3x10
Ahoj, díky za pochvalu ;-)
Do té drahé úpravy se mi moc už nechce. Je to dost nevyvážený nárůst výkonu X finance.
Ale "nepatrné zvýšení" ze současných 160 HP na nějakých 180/185 HP bych ještě mohl udělat, tam ty peníze nejsou tak drastické. Na autě už mám vše co chci, dopřál sem si ještě interiér na míru (možná nahodím nové fotky), tak když bude chut a čas se s tim zas crcat tak se do toho během jara pustim.
A budu muset začít šetřit, začínájí se mi líbit BMW E-90 a GVI 2.0 TDI :-)
-
-
Džošua Kejleb 16.05.2011 23:44
neustále zvyšovanie výkonu
zdravím ťa :-) hoci nie som fanúšikom VW, skôr naopak >:D tvoj Golf sa mi páči ;-) máš ho pekne spravený :-) len z neho prosím ťa nerob "závodný špeciál". Jeden z dôvodov prečo nie som priaznivcom VW group je aj to, že okamžite po tom, ako si niekto kúpi niečo s motorom TDI, ide to chipnúť... viem, je to nuda, preto to čipujú... ale potom sa to kazí a dymí a čo ja viem čo ešte :-) a len sa usmievam pri pohľade na závodníkov sediacich v TDIčku >:D nedávno som išiel s kamarátom v Alfe Romeo s motorom 3.2 JTS, má to 300 koní a je to benzín :))) a predstav si, keď sme sa tak pohli na zelenú zrazu som zahliadol vo vedľajšom pruhu Octaviu o niečo sa veľmi snažiacu >:D asi nás chcel obehnúť a ukázať nám aké on má super auto >:D hmmm, nevyšlo mu to :)) stačilo malé pridanie plynu a boli sme na míle pred ním... chlapec len tak plakal >:D Jednoducho ide mi o to, aby sa nerobila raketa z niečoho, čo raketou nikdy nebude... TDI sú rýchle a úsporné... ale nie sú určené na závody... som priaznivcom nafťákov, ale nie preto, že by som na nich jazdil s pedálom na podlahe a točil ich... ale pre spotrebu :)) o tom podľa mňa aj diesle sú :-) chcem jazdiť rýchlo? tak spotrebu neriešim a idem do benzínu :-) ;-) Neber to v zlom, naozaj to nie je myslené zle... len je to také konštatovanie ;-) prajem ti veľa šťastných km na tvojom aute a bezstarostné vozenie :-)-
"-- skrytý --" 17.05.2011 10:59
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Co z toho plyne? Že jste úplně stejní nevybouření machýrci jako ten v tý oktávii, co se vás snažil předjet. Takovým bych bral řidičák na místě.
Ale s tim čipováním je to fakt. Bohužel se to děje. Skoro bych si i dovolil tvrdit, že většina TDI na našich silnicích je čipnutá.-
"-- skrytý --" 19.05.2011 08:06
« Re: Re: neustále zvyšovanie výkonu
Ale no tak, nikdy nesešlápneš plyn? ;-)-
"-- skrytý --" 19.05.2011 09:39
« Re: Re: Re: neustále zvyšovanie výkonu
Nikdy z toho důvodu, kerej je popsán výše. A nikdy jsem to nedělal, neměl jsem a nemám to zapotřebí. Ani spěch pro mě neni argumentem k překračování povolených limitů. Když už překračuju rychlostní limit, tak je to jedině z důvodu urychlení předjížděcího manévru - když předjíždím náklaďák (nebo cokoli jiného), tak šlápnu na zem a povolim až v momentě, kdy se před něj zařazuju. Pak eště šlapu na zem v připojovacím pruhu. Ale to je asi tak všechno.
-
-
-
"-- skrytý --" 19.05.2011 08:08
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Ahoj, už jsem starší o 3 roky a řekl bych, že jsem snad dospěl ;-) a rozhodně si nemyslím, že TDI je nějaký závoďák, má to zrychlení, fajn spotřebu ale to je asi tak vše, mimo to jezdím do práce krátké trasy (8-10km), přes X křižovatek a TDI se mi nevyplácí.
O golfu IV jsem dávno ztratil iluze, že to je závoďák (to by skutečně musel mít jiný podvozek a hafo dalších věcí - stačí se projet v jakémkoliv BMW).
Krom toho přítelkyně začíná s požadavkem na rodinu >:D takže to vidím následovně.
Pro ní oktávku v kombiku a pro me GV GTI od ABT (230 koní).
Joj, škoda že není víc penízek, šel bych do GVI "R".
Měj se fajn :yes:-
"-- skrytý --" 19.05.2011 09:41
« Re: Re: neustále zvyšovanie výkonu
Zkoušels někdy Golf IV R32 DSG 4Motion nebo Seat Leon Cupra 4? ;-)-
white label 19.05.2011 22:38
« Re: neustále zvyšovanie výkonu
Zrovna Golf IV R32 s DSG je poměrně vzácné auto. Bylo to první sériově výráběné auto s dvojspojkou a verze s DSG byla určena především pro německý trh...
Ale podle mě je G IV R32 jediný opravdu podařený čtverkový Golf, stojící za větší pozornost, jinak byla tato generace (na svou dobu) docela "o ničem"...
Snad až na kvalitní interiér a relativně líbivý až "hračkoidní" design, bohužel navíc až příliš často umocněn individuálním designovým tuzingem, jako např. ve fotogalerii k téhle recenzi...
-
-