Diskuse

Volkswagen Golf (2001)

27.4.2008

Golfík, původem z Itálie,koupený ve StarCars, není v podstatě moje auto, ale chovám se k němu jako k vlastnímu, takže jsem si řekla, že se se svými…

 

Volkswagen Golf (TurboSlečna)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto mate59

    mate59 27.04.2008  21:42

    Golfík

    Jaňuli,to nie je recenzia,to si sem ani dávať nemusela.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 27.04.2008  22:19

      « Re: Golfík

      Ještě to není hotové, je to sotva narychlo, až budu ready, neboj, pokutím to ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 03.05.2008  22:50

      « Re: Golfík

      cusek, tak jsem opravila recenziu, tak můžes opravit hodnocení ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ronnyp-RSKa-

    Ronnyp (RSKa) 03.05.2008  22:36

    turbosyn/dcera

    kdy se tady objevi??? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 03.05.2008  22:39

      « Re: turbosyn/dcera

      Kdo co kdy kde >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Ronnyp-RSKa-

        Ronnyp (RSKa) 03.05.2008  22:47

        « Re: Re: turbosyn/dcera

        no ja nevim se prave proto ptam!!!
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 03.05.2008  22:49

          « Re: Re: Re: turbosyn/dcera

          No a já se ptám, na CO se ptáš...
          • 00 Reagovat !

            foto Ronnyp-RSKa-

            Ronnyp (RSKa) 03.05.2008  22:53

            « Re: Re: Re: Re: turbosyn/dcera

            no jako ze tu je turbokluk turboslecna tak kdy bude turbosyn/dcera!!!uz mi rozumis??? :-|
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 03.05.2008  22:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: turbosyn/dcera

              Ja takhle...no tak už je i Turbomamča...ale turbosyn/dcera se zatím neplánuje ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2008  22:38

    Si řikal co to je za Golfa u Turbokluka ve fotogalerii >:D
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 03.05.2008  22:39

      « Re: Já

      Tak ten je "můj" >:D
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.05.2008  22:39

      « Re: Já

      A jak se ti líbí Superb ? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 03.05.2008  22:41

        « Re: Re: Já

        No Superb je fajn auto, sice jsem v něm nejela zase tolikrát, je to poměrně čerstvá záležitost, ale zatím spokojenost...ale furt se hádáme, kdo má hlučnější motor >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 03.05.2008  23:24

    Ač je recenze krátká jako paměť politika, čiší z ní neskrývané nadšení

    a to se cení. Jen se nepíše česti, ale cti. Tak přeju ještě hodně pohodových kilometrů bez poruch, /jejich výčet mě trochu zarazil.../ a ať se vozítko brzy ocitne v tvých vlastních rukách. I když si myslím, že křídla sluší víc andělům, než Golfům v naftě, ale když tě to učiní šťastnější, tak klidně....Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 03.05.2008  23:44

      « Re: Ač je recenze krátká jako paměť politika, čiší z ní neskrývané nadšení

      Díky mooooc, povzbudivý komentář a hodnocení, ono je to téměř bezporuchové auto, ale znáš to, když se s**e, tak se s**e...a díky za upozornění na chybu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 03.05.2008  23:49

        « Re: Re: Ač je recenze krátká jako paměť politika, čiší z ní neskrývané nadšení

        Nemáš zač. A jestli ti nějak záleží na hodnocení, tak se klukům klidně připomeň, fotky hodnotili určitě před doplněním fotogalerie.... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 03.05.2008  23:54

          « Re: Re: Re: Ač je recenze krátká jako paměť politika, čiší z ní neskrývané nadšení

          Připomínala jsem se jim, doufám, že to trošku pokutí :-)...ono já jsem to ani nestihla skrýt a už hlasovali, takže to udělalo svoje...
  • 00 Reagovat !

    foto Aischylos

    Aischylos 04.05.2008  02:21

    ať vydrží

    Kamarád si zrovna nedávno koupil stejný kousek, tak sem zvědav, jestli ho potkaj taky takový neduhy...ale vážně, ať je brzo tvoje, dlouho vydrží a brzo nezkoroduje...;-) cest!
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 04.05.2008  15:48

      « Re: ať vydrží

      No přeji, ať takové neduhy nezažije a díky za hodnocení ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.2008  16:35

    I řekl Bůh...

    "Nechť se všichni koně vynásobí koeficientem 0,736!" I tedy vznikly kilowatty. A viděl Bůh, že to bylo dobré.

    P. S. Jestli se ti ten řemen přetrhl kvůli zanedbání údržby, tak se budeš škvařit v pekle...
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 04.05.2008  17:02

      « Re: I řekl Bůh...

      >:D >:D Moc dobrý. Fakt jsem se od srdce zasmál.
      Ale snad nebude tak zle ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 04.05.2008  17:57

      « Re: I řekl Bůh...

      Nebylo to kvůli zanedbání údržby, o Golfíka se starám jako o vlastní mimčo, to je chyba těch bios**ček v naftě...a bohužel mechanik říkal, že mu tam jezdí minimálně pět naftových aut týdně se stejným problémem... :-( ale jinak perfektní dodatek :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 04.05.2008  18:11

        « Re: Re: I řekl Bůh...

        Souhlasím, turboSlečno, taky už mi nafta poškodila dodávku...
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 04.05.2008  18:55

          « Re: Re: Re: I řekl Bůh...

          Jsem ráda, že nejsem jediná s tímhle problémem...ono přece jenom to nové čerpadlo nestojí zrovna pár stovek, že?Naštěstí se to ale rozchodilo...Stejně jako taťkův Transporter, tak doufám, že tvá dodávka to rozchodila taky ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 04.05.2008  19:35

            « Re: Re: Re: Re: I řekl Bůh...

            Tak v tom případě jsi první, komu se kvůli naftě roztrhl rozvodový řemen :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 04.05.2008  21:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: I řekl Bůh...

              No on by se nepřetrhl, kdyby maminka nezkoušela znovu nastartovat a neprotočila to :-|
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 04.05.2008  21:39

                « Re: Řemen

                Ve kterém měsíci roku 2001 je golfík vyroben? Kdy se to stalo a kolik měl v té chvíli najeto km?
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboSlecna

                  TurboSlečna 04.05.2008  21:45

                  « Re: Re: Řemen

                  No stalo se to cca tak kolem 25. března, měl najeto cca 143 000 km, a jinak by měl být vyroben koncem roku 2001...nevím přesně...
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 04.05.2008  23:27

                    « Re: Re: Re: Řemen

                    To neřešte stalo se ted už je vše zlé za ním a muže si nadále užívat štastých kilometru bez poruchy. :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 05.05.2008  08:39

                      « Re: Re: Re: Re: Řemen

                      A řemen jste předtím měnili?
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboSlecna

                        TurboSlečna 05.05.2008  10:09

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                        ne-e, ten byl od novoty...ale je to fakt, už to neřešme, je to v pohodě a jezdí jak drak ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          "-- skrytý --" 05.05.2008  10:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                          Tak se budeš smažit v pekle, protože tvůj golf má interval výměny 120 000 km :-) 150 000 km přišlo až později, ale motory TDI s intervalem 150 000 km se do golfu nikdy nedostaly (protože se pro něj 66 kW TDI a 81 kW TDI přestaly dodávat a byly úplně nahrazeny motory Pumpe-Düse)
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                            TurboKluk(smazat hodnoceni) 05.05.2008  14:31

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                            Turboslečno doufam že do toho pekla pojedeš s golfem, se stavím a můžem zas nafotit nějáke splečné foto a budem to mit za 10
                            • 00 Reagovat !

                              foto

                              "-- skrytý --" 05.05.2008  14:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                              Dohromady budete mít za 20, ale to se do tohodle systému nedá zanést...
                            • 00 Reagovat !

                              foto TurboSlecna

                              TurboSlečna 05.05.2008  18:02

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                              Klidně se stav, v pekle to bude mít dobré pozadí a určo to budem mít za 10 ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboSlecna

                            TurboSlečna 05.05.2008  19:40

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                            Jo a jinak ten řemen byl skutečně měněn někdy loni, od té výměny měl najeto nějakých 40 000 Km, takže se asi v pekle smažit nebudu... >:-[]
                            • 00 Reagovat !

                              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                              TurboKluk(smazat hodnoceni) 05.05.2008  21:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                              Turboslečna won this fight :-!
                              • 00 Reagovat !

                                foto

                                "-- skrytý --" 05.05.2008  22:05

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                Kladku a vodní čerpadlo taky? To všechno by se mělo měnit s řemenem >:-[]
                                • 00 Reagovat !

                                  foto TurboSlecna

                                  TurboSlečna 06.05.2008  08:35

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                  Všecko, co bylo potřeba, se vyměnilo, to ti s mamčou garantujem! >:-[]
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                                    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.05.2008  08:51

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                    Teda vodní čerpadlo se ma vyměnovat při každých rozvodech?
                                    Jako že u moji oktavky to bylo doporučene pač několik řad dostalo čerpadla s nějákym plastovým převodem a ten se kurvil ale jinak newim.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto

                                      "-- skrytý --" 06.05.2008  08:57

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                      Ano, to se doporučuje dokonce velmi silně a f origo servisu ti to vždycky vyměněj komplet - VW ví proč. Ta pumpa má naběháno tolik, co ostatní součástky motoru, a když se zadře, tak ti zaručeně přeskočí rozvodový řemen a dojde k destrukci motoru...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto

                                    "-- skrytý --" 06.05.2008  08:53

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                    Mě se ta příčina stejně nezdá, protože bionafta má lepší mazivost než normální nafta (akorát napadá těsnění, ale tvůj ročník má těsnění z vitonu, a tedy vůči biosračce odolná). Když do toho natankuješ benzín, tak se ti to čerpadlo zadře úplně (to se s biosračkou nestane), ale kvůli tomu se rozvody ještě nikomu neroztrhly...
                                    Další nepříjemnost bionafty je polymerace motorového oleje (ale to opět neovlivňuje rozvody) a upalování trysek (zase nic společného s rozvody). Já bych tipoval spíš na chybu mechanika.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Special-line

                                      Special-line 06.05.2008  09:35

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                      Biosračky to je stejně jen [lobing] EU. Zabírá to místo na polích a prodražuje to potraviny. Asi se to vyplatí pěstovat protože se vsadím že výkupní cena je vyšší jak pro potraviny a to zase zatěžuje ekonomiku státu či unie. A stejně to nemá ten efekt, kterej bysme potřebovali.
                                      I nejnovější studie EU o tomhle uznává že to je k ničemu a že je třeba jít směrem snížení spotřeby paliva a ne tímhle.
                                      Kdyby se radši na těch polích pěstovlala biomasa bylo by to lepší, ale zase by nesměla z polí vytlačovat potraviny aby nedocházelo kvůli tomu k růstu cen.
                                      Stejně z globálního hlediska má do budoucna šanci jen jaderná energie a pro pohon vozidel asi ten vodík no i když to musí bejt dost elektriky a zatím je jí málo a nevypadá to aspoň ve sřední evropě s jejím množstvím dobře.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto TurboSlecna

                                      TurboSlečna 06.05.2008  14:35

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                      Zkus si někdy vylít olej z řepky olejné a čistou naftu na neprosakavou plochu a po odpaření pozoruj, co ti zůstane. Po řepce ti zůstane mazlavá hmota, která ti to čerpadlo zanáší, kdežto nafta se ti odpaří komplet a nezůstane po ní nic...proto se čerpadlo zadrhlo, protože bylo zanesené tou mazlavou hmotou, která zůstala po odpaření té řepkovité části nafty...
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto

                                        "-- skrytý --" 06.05.2008  14:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                        To vim, co se stane, ale ta mazlavá hmota tam není, dokud je tam i normální nafta (jako že pořád, protože řepkonafty je v naftě jenom 5%). Kdybys jezdila na čistou bionaftu, tak by to vypadalo jinak (jako v bažině). V přebytku normální alifatické nafty tyhle věci prakticky nevznikají.
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto TurboSlecna

                                          TurboSlečna 06.05.2008  15:08

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                          Bez komentáře, mysli si co chceš, já si myslím svoje :-)
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto

                                            "-- skrytý --" 06.05.2008  15:19

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                            Kvalita nafty se úředně kontroluje (
                                            Kontrolou by neprošla žádná stanice, co to bere od rafinérky, která tam toho přidává víc, a že u nás je víceméně akorát Česká Rafinérská a Paramo.
                                            (tolik k tomu, nežs to stihla změnit ;-) )

                                            Vodu do nafty přidávají už sami čerpadláři, a proto je lepší na palivu nešetřit a vzít od velké renomované stanice.

                                            Stejně toho musíme nechat, už nemáme místo (protože někdo tvořil sránky hýžděmi). Mě by přesvědčila akorát účtenka z opravy a vymontované rozbité čerpadlo, ale to mi předložit nemůžeš...
                                            • 00 Reagovat !

                                              foto TurboSlecna

                                              TurboSlečna 06.05.2008  16:03

                                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Řemen

                                              No tak oficiálně uzavírám tohle kolo diskuze a už o tom nechci ani slyšet...HOWGH >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.05.2008  18:09

    Tak

    Mě už tady zbejvá jenom TurboDěda,TurboBabička,TurboPrabababička… atd.atd. >:D ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 04.05.2008  18:52

      « Re: Tak

      To už jsi našel i turbotaťku, turbosestru, turbobráchu atd??? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.05.2008  15:36

    Druhé kolo diskuze o rozvodech a Bionaftě

    :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.05.2008  15:44

      « Re: Druhé kolo diskuze o rozvodech a Bionaftě

      Tak je myslim že to je jasné že črpaní bionafty nema nic společneho s oholeným rozvodovým řemenem prostě se to stalo nahodou společně.
      Určitě na tom ma svuj podil i ta bionafta ale zas to neni jen kvůli ní.A newime jake sračky si tam pumpy přidávaji, je to jedna velka sebranka, mě třeb astrašně irituje reklama na OMW kde mají "specialni palivo" alpin diesel dělane do nízkých teplot a přitom ze zákona je předepsane aby na zimu ve všech naftach byly přidány aditiva proti zamrznuti.
      A lidi tam jezdí a mysli si jakou nemaji kvalitu.
      A tak to je u všech, vesnicke pumpy maji špinavé nadrže a další svinstava, na některyc vetších di nadrží teče voda a některe maji špatné měřáky v pistolích a proto jedině SHELL sice dražší ale myslim že fakt kvalitnější.
      A HOOOOOONZO jaky maš nazor na catrol ja je beru jako jednu z nejlepších olejařských firem ale četl jsem tu nazor že by si někdo od nich nekoupil ani olej do sekačky.
      A myslim že ty jsi s nim tak nebyl spokojen dokonce šlo o longlife mylsim
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 06.05.2008  17:21

        « Re: Re: Druhé kolo diskuze o rozvodech a Bionaftě

        omlouvam se za nezakone rozšíření diskuze.
        BEru zpět.
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 15.05.2008  07:16

        « Re: Re: Druhé kolo diskuze o rozvodech a Bionaftě

        Ahoj, dovolím si přispět se svou troškou do mlýna. Co se týče paliva, tankuju zásadně buď Shell nebo Benzinu. I základní nafta od Shellu mi vyhovuje a to nemluvím o tom, když načepuju V-Power Diesel. Auto jde za plynem, je živější a bere mi o půl litru míň. K olejům: do Fabie jedině Aral 431 no a do Cromy samozřejmě to nej v podobě Selenie WR. Rozhodně nepodporuju prodloužený intervaly výměny. Akorát se zvyšuje riziko závad. Měnim buď 15 nebo 20 tis. Výš bych to rozhodně nehnal!
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 15.05.2008  08:20

        « Kastrol & Longlife

        Nejde o to, kdo ten olej vyrobil. Ty oleje musí splňovat normy dané výrobcem motoru. Já jsem ten olej nedal pryč proto, že to byl Castrol, ale proto, že to byl Longlife II. Ty jsou všechny stejně řídké a mají sníženou zatížitelnost (a je úplně jedno, jestli to dělá Castrol, Shell nebo někdo jinej). Longlife III už se chová normálně, ale já nehodlám mít v motoru olej 40 000 km...
        Taky byste neměli podceňovat naši značku Mogul. Jedná se totiž o oleje špičkové kvality. V motoru mám teď OMV Bixxol hlavně proto, že to teď používá můj servis.
        S reklamou OMV: Můj motor má skutečně palivo OMV (v létě Sprint nebo jak se to teď jmenuje, v zimě Alpin Diesel) nejradši (běží nejtiššeji). Kam se na to hrabe Shell nebo Benzina.
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 15.05.2008  16:33

          « Re: Kastrol & Longlife

          určitě je duležity typ oleje ale hodně jde i o typ jizdy.
          Newim ted ktery motor ale myslim že nějaky VW měl problem s užšíme mazacima kanalama takže byly doporučovany oleje řitší. Aby dobře mazaly zdvihatka, teda myslim.
          OMV neni spatna značka ale radsí mobil1, shell, castrol,motul
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 15.05.2008  17:06

            « Re: Re: Kastrol & Longlife

            Řidší oleje jsou doporučovány pro pětiválce 2,5 Pumpe-Düse v Transporteru.

            Masivní problémy s mazáním měly první exempláře ARL (1,9 TDI 110 kW), ale tento nedostatek byl velmi rychle odstraněn.

            Hromadné zhroucení části série motorů AJM (1,9 TDI 85 kW) okolo 70 000 km bylo způsobeno chybou v opracování běžné plochy pístu. Postižení a ohrožení dostali zdarma nový motor.
            • 00 Reagovat !

              foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

              TurboKluk(smazat hodnoceni) 15.05.2008  18:19

              « Re: Re: Re: Kastrol & Longlife

              mi se jednalo o ten 110kw diesel v leonu
              A nepiš porad pupdiese, my vime že je to čepadlo tryska přece jsme češí
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 15.05.2008  19:55

                « Re: Re: Re: Re: Kastrol & Longlife

                Ty v Leonu už byly v pohodě. Problémové exempláře byly akorát v Golfu.

                Když to víte, že je to čerpadlo-tryska, tak můžu klidně psát dál Pumpe-Düse.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 25.05.2008  13:38

          « Re: Kastrol & Longlife

          Jo jo Mogul to rozhodně není žádnej šmejd. Akorát to říkají lidi co nemají zkušenosti s ním a myslí si že co je české to je špatné.
  • 00 Reagovat !

    foto mate59

    mate59 08.05.2008  22:22

    body

    Sorry,že reagujem tak neskoro,páči sa mi aj recenzia, aj foto.Oceňujem. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 14.05.2008  21:32

    Ďábelsky pěkná recenze

    Zdravím Tě Evo:) Golf je Golf, pro některé ikona, pro některé tuctovka. Neřadím se k žádné z těch skupin. Oceňuju, když má řidič svoje auto rád a to je nepochybně tvůj případ :-) Recenzi rozveď. Máš krásně názorný fotky, opravu se mi líbí. Jen tak dál. Ať ti to jezdí a třeba se uvidíme na srazu.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 14.05.2008  22:15

      « Re: Ďábelsky pěkná recenze

      Děkuji ti moc za ocenění, na recenzi se pracuje, akorát by to chtělo nějaké tipy, ale tak to půjde...Tvoje Fabia se mi moc líbí, jednu máme v rodině, jedna z prvních, co vyjela z továrny, fajnové autíčko, obzvlášť RS (tím se nechci vlichotit), ale je fakt, že když má člověk k tomu autu vztah, je to o něčem jiném, než kdyby to bral jen jako stroj pro transport z místa A do místa B... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 15.05.2008  07:13

        « Re: Re: Ďábelsky pěkná recenze

        pokud potřebuješ info ohledně recenze, klidně se zeptej. Pro mě je auto jako člen rodiny, za nic na světě bych ho nevyměnil. Teda samozřejmě až na přítelkyni :-) Je vidět, že zkušenosti máš, tak jen tak dál :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 15.05.2008  10:21

          « Re: Re: Re: Ďábelsky pěkná recenze

          Koukám, že přítelkyně jsou evidentně mocnější než samotná auta :-)...nicméně díky za nabídku ohledně recenze, už mám nějaký nápad v hlavě, ještě si najít chvilku času, abych to sem hodila a bude fajn :-)
  • 00 Reagovat !

    foto s-mike-RSKa-

    s-mike (RSKa) 16.08.2008  12:52

    from: turbo to: turboslečna

    cau

    mela by ses casteji zapojovat do diskuzi, aby tady Feferonce nebylo smutno.. Nebo aby mela konkurenci?? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 18.08.2008  14:10

      « Re: from: turbo to: turboslečna

      No nevím,jak s tou konkurencí,zase tak moc tomu všemu nerozumím,ale učím se :-)..
      • 00 Reagovat !

        foto s-mike-RSKa-

        s-mike (RSKa) 18.08.2008  14:24

        « Re: Re: from: turbo to: turboslečna

        no, ja to myslel hlavne z pohledu estetickyho. Vsemoznych odborniku i "odborniku" je tu dost.. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 22.08.2008  18:13

          « Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

          Jak to mám chápat >:D ...???
          • 00 Reagovat !

            foto s-mike-RSKa-

            s-mike (RSKa) 22.08.2008  19:29

            « Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

            tak jako vsechno ode me, pouze a jenom pozitivne.. ;-)

            a jestli to mam rozvinout, tak jsem to myslel tak, ze odbornych komentaru i tech radobyodbornych je tu mnoho.. takze se da klidne zapojovat i do diskuzi mene odbornych, lepe receno zcela obecnych. A tam nam pekny zensky chybi!! Vis?
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 22.08.2008  20:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

              o o oooo óóóó pozóóór na TurboKluka ;-) >:D
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 22.08.2008  21:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

              Jistě, chápu, že od tebe vždy a jen pozitivně :-)...A tu pěknou ženskou beru teda jako hodně pochvalu, díky :-)...budu se snažit zapojovat do diskuzí co to půjde ;-) !!!
              • 00 Reagovat !

                foto s-mike-RSKa-

                s-mike (RSKa) 22.08.2008  21:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

                no vidis, tak to ma bejt! A od diskuzi uz je jen krucek k ucasti na nejakym tom srazu..

                jak to tak po sobe ctu, vypada to jako hromadny pozvani na rande.. ;-)

                ale ty vypadas, ze nejakej ten zertik sneses, ze jo?!
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboSlecna

                  TurboSlečna 23.08.2008  10:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

                  oooch a podle čeho tak soudíš?Podle fotky ;-) ???Ale v podstatě ses trefil :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto s-mike-RSKa-

                    s-mike (RSKa) 23.08.2008  10:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

                    jojo.. ta tva fotka je hoodne pohodova. A takovy mam rad, vis, uplne jiny, nez takovy ty v obcance.. a sam se snazim svou galerii (i pres nepochopeni a stupidni diskuznich prispevky prave nekterych tech zminovanych "odborniku") delat taky tak.. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                      TurboKluk(smazat hodnoceni) 23.08.2008  22:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: from: turbo to: turboslečna

                      Velmi rád se přidám na ten váš sraz >:-[]. Doufam že má přítomnost nebude nikomu vadit :-!
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 23.08.2008  12:14

    from: turbo to: turboslečna-nový strom

    Díky za pochvalu,tvoje fotky vypadají hoooodně luxusně,obdivuju lidi,které to baví a kteří to umí.Já sama se s TurboKlukem snažím o nějaké netradiční fotky,takže zkoušíme,hledáme a fotíme :-)
    • 00 Reagovat !

      foto s-mike-RSKa-

      s-mike (RSKa) 23.08.2008  12:50

      « Re: from: turbo to: turboslečna-nový strom

      tak to dik, ale proto jsem to nezminoval. Ja jen, abys(te) se nenechali nikym otravit a zkouseli fotit, psat a vubec se tady projevovat svym stylem.. a mozna ne abyste, ale abychom!!
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 23.08.2008  13:35

        « Re: Re: from: turbo to: turboslečna-nový strom

        Já jsem ten typ člověka, který si sice vyslechne kritiku, ale stejně to udělá po svém...trošku paličák no :-)...Doufejme, že i ostatní se nenechají zviklat ani zhnusit nikým jiným a že půjdou svou vlastní cestou a objeví se tady jejich vlastní názory :-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 29.08.2008  16:30

    Malé škrábance

    Nemůžete mi někdo poradit, kde sehnat takovou tu tužku na malé škrábance na autě?A ještě navíc dvousložkovou, jelikož máme tmavěmodrou metalízu???Nemůžu to nikde sehnat :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Dadanek-AlkoholixXx-

      Dadánek (AlkoholixXx) 29.08.2008  17:20

      « Re: Malé škrábance

      Zkus obchod Halfords v Letňanech... mají tam všechny barvy na všechny auta! :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 29.08.2008  18:17

        « Re: Re: Malé škrábance

        Paráda,díky za tip, až se dostanu do Prahy, určo tam zabrousím ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Dadanek-AlkoholixXx-

          Dadánek (AlkoholixXx) 29.08.2008  18:34

          « Re: Re: Re: Malé škrábance

          Zkus se podívat sem: [odkaz] Třeba mají prodejny i jinde než v Praze. :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto TurboSlecna

            TurboSlečna 30.08.2008  12:41

            « Re: Re: Re: Re: Malé škrábance

            Teeeda, to si ani nezasloužím takový luxus >:D...Halfords v Ostravě...díky Dadánku, máš to u mě :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.08.2008  17:21

      « Re: Malé škrábance

      my máme octaviu v rovnakej farbe a spomínanú tužku sme kúpili normálne v predajni škodovky/vw (konkrétne galimex mt, ale bude to nejaký ten rok už dozadu...a skúsenosti s ňou bohužial neprezradím, lebo síce sme ju kúpili, ale nakoniec neostal čas na použitie 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 29.08.2008  18:19

        « Re: Re: Malé škrábance

        Ok, taky díky za info a za tip, ve škodovce jsem to už jednou zkoušela, ale tu barvu bohužel neměli,takže budu muset zkusit někde jinde...ale díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lukas00

    Lukas00 12.09.2008  17:41

    si rejpnu

    nevim turbo slečno jaks přišla na to, že máte v GOLFU PD s výkonem 81kW.....

    neb tenhle motor je ještě starší než PD, je to klasická rotačka a přímej vstřik to samé co v O1...

    PD v Golfu měl 85kW a 6st. manuál, později pnahrazen 96kW verzí.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 12.09.2008  22:32

      « Re: si rejpnu

      rejpni si klidně, ovšem tuto informaci jsem si nevycucala z prstů já, ale můj milovaný, který, bych řekla, tomu aji rozumí víc, než já...takže klidně mu informaci od tebe sdělím a uvidíme, kde ta pravda opravdu je,ju :-)?
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.09.2008  08:52

        « Re: Re: si rejpnu

        Jenže on má pravdu, 81 kW TDI je mit der "Verteilereinspritzpumpe", nikoli "Pumpe-Düse", takže němčinu ovládáš nejspíš jen na oko ;-)

        Najdi si typový štítek, a na něm pravděpodobně uvidíš kód motoru ASV nebo AHF. To neni pumpe-düse. To by musel být ATD, AXR, AJM, AUY, ASZ nebo ARL, a ani jeden z nich nemá 81 kW235 Nm :-)

        Motory Pumpe-Düse v Golfu byly ve výkonech 74 kW (240 Nm), 85 kW (285, později 310 Nm), 96 kW (310 Nm) a 110 kW (320 Nm).
        • 00 Reagovat !

          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

          TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.09.2008  10:04

          « Re: Re: Re: si rejpnu

          mužeš mim popsat co mě prozradilo že německy umim jen na oko >:D >:D .

          A omlouvam se zběžně jsem projel net a asi mate pravdu pd jsou skutečně až octavia 4*4, superb atd.
          A s těma všema označenima sorry ale přece jenom to zas tak nehltam,ale zas jsem o něco chytřejší dííííííííkkk
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 13.09.2008  22:20

            « Re: Re: Re: Re: si rejpnu

            Cejtil jsem to už od výtahu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Lukas00

        Lukas00 13.09.2008  12:24

        « Re: si rejpnu

        81kW varianta byla jen rotačka, a 5-kvalt neměl žádný PD do příchodu 74kW verze v passatu a posléze golfu.

        jediná vykímka s 66kW byla Alhambra, popřípadě Sharan (to nevim jistě).
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 13.09.2008  22:22

          « Re: Re: si rejpnu

          V tom máš pravdu (viz můj příspěvek níže)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.09.2008  23:22

      « Re: si rejpnu

      nove tdi tedy nava oktavia novy superb passat atd TDI PD DPF
      stara oktavie golf leon skutečně i 81 kw a celkem hodně obvykle a jsou to motory TDI PD Pumpe-duse 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 13.09.2008  08:58

        « Re: Re: si rejpnu

        Nejsou. 66 kW TDI a 81 KW TDI mají rozdělovací vstřikovací čerpadlo.

        Ano, i do Leonů. Toled a Oktávií se dávaly motory PD, ale nejsou to ty dva výše zmíněné. Ty v provedení PD nikdy neexistovaly (s výjimkou motoru ANU - 1,9 Pumpe-Düse pro Sharan a Alhambru - ten je odvozen od ATD, a BRU - 1,9 PD 66 kW pro Golf 5, odvozen od 1,9 PD 77 kW BKC)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 15.09.2008  16:57

    Horké téma

    Koukám, že se tady rozběhla zajímavá diskuze, ráda bych se zapojila, nicméně se svou kůží na trh jít nemohu, neboť tomu moc nerozumím... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.09.2008  19:30

    Golfik

    Pochvalim Golfika, celkem me prekvapilo ze v nem jezdi sportovni slecna. Recenze je moc fajn, golf taky nevypada spatne, az na tu barvicku ( modrou a stribrnou na VW Golf IV proste neuznavam ) , chtelo by to zatmavit skla a koupit lepsi kolesa např => [odkaz]

    Bodiky:
    Auto: 8
    Recenze: 10
    Fotky: 10

    At slouzi :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 16.09.2008  18:44

      « Re: Golfik

      Ahojky, díky moooc za pochvalu, taky bych volila jinou barvu, nicméně jsem nevybírala já a je fakt, že na té kapotě jde vidět každý škrábanec...díky za tipy na vylepšení, všechno je ve stavu plánování,mamči to stačí, ale až (snad) jednou bude můj, tak určo se mu podívám na zoubek :-)
  • 00 Reagovat !

    foto delvan

    delvan 28.10.2008  20:19

    hodnocení

    čau můžu se zeptat proč sem dostal 8 bodů za fotky?
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 29.10.2008  07:55

      « Re: hodnocení

      TAK NEWIM JESTLI SI SE TROCHU POUČIL ČI CO? :-!
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 30.10.2008  22:13

      « Re: hodnocení

      Ahojky, no důvod je prostý, tvým fotkám něco chybí, nemohu ti prozatím dát lepší hodnocení, pokud přidáš nějaké hezčí fotky, ráda ho změním, ale pro tuto chvíli hodnotím to, co tam máš...tvé fotky nejsou špatné, ale s těmi nejlepšími se zatím rovnat nemohou, promiň ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.11.2008  18:25

    Hodnocení

    Krásná recenze,krasný fotky a "stará" dobrá klasika...takže 10,10,10 :-) Hodně šťastných kilometrů přeju :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 12.11.2008  21:29

      « Re: Hodnocení

      díky díky díky, taky přeji mnoho šťastných kiláků ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.11.2008  21:39

        « Re: Hodnocení

        No já zatím od pondělí stojím >:D Potkal mě defekt a ještě mi nejspíš odešla lambda sonda takže jezdím jak se ZILem skoro 1:1... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 12.11.2008  21:55

          « Re: Hodnocení

          Tak to je blbé no...Ostatně,já momentálně taky stojím a jsem jen u pucování auta,mamina mě poslední dobou nechává jezdit velice sporadicky, ale zase mi to vynahrazuje TK :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 12.11.2008  22:12

            « Re: Hodnocení

            To je dobře opora je vždycky potřeba ;-) Když nejezdím s mým bávisem a jsem u strejdy tak si užívám jízdu v BMW 750Li E38,takže to je snad jedinej člověk,kterej mi to může vynahradit :'-(
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 12.11.2008  22:15

              « Re: Hodnocení

              Ale aspoň někdo,ne ;-) ? Trošku mi vadí, že s Golfíkem jezdím tak málo, ale bohužel, není můj, takže si moc vyskakovat nemůžu...
            • 00 Reagovat !

              foto Chobot

              Chobot 12.11.2008  22:17

              « Re: Re: Hodnocení

              zase 750 je docela dobré vynahrazení, ne? :-) ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto TurboSlecna

                TurboSlečna 12.11.2008  22:29

                « Re: Hodnocení

                řekla bych, že teda určitě ;-) :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 12.11.2008  23:01

                  « Re: Hodnocení

                  To je a taky si to náležitě užívám.Myslím si že 5.5 litrový 12-ti válec už asi jen tak řídit nebudu.
                  Chobot:Pročítám níže a vidím "Baworský kolega" tím si myslel mě? jestli ano tak si mi udělal radost, tenhle titul si budu i dávat před jméno >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Chobot

    Chobot 12.11.2008  18:29

    A já

    bych chtěl za fotky desítku. Jak toho mám docílit? :-)
    A recenzi ti měním na 10. Nevím jestli si na ní pracovala nebo jsem byl nerozvážný když jsem tě hodnotil....
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 12.11.2008  21:31

      « Re: A ty

      jsi fotky za desítku taky dostal, když jsi chtěl...bylo vidět, že jsi zapracoval, takže si to zasloužíš! ;-)
      Recenze je upravovaná k obrazu mému, ta, co tam byla předtím, byla provizorní, teďkom už je to ta "pravá moje" ;-)

      Jinak díky moooc za hodnocení :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Chobot

        Chobot 12.11.2008  22:14

        « Re: Re: A ty

        I já děkuji za ohodnocení a přeji též mnoho šťastných kilometrů jako můj ´Baworský kolega´ výše ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 12.11.2008  22:16

          « Re: A ty

          Tak jsme přeci z jednoho státu, jenom každý z jiné části ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 26.11.2008  18:42

    Octavia II RS versus nový GOLF VI

    Ahojky všem...
    Máme tady celkem dilema. Mamina si tak nějak pohrává s myšlenkou, že by Golfíka vyměnila. Máme na výběr buď Octavii RS v kombíku anebo nový Golf VI...co byste volili vy???
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 02.12.2008  20:19

      « Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

      ahoj, ač se mi Golf VI dost líbí, volil bych Octavii.. Golf je malej knedlíček za spoustu peněz. Jakou motorizaci byste volili u Golfa a RS ?? Jel jsem s RS 2,0 TDI CR+DSG a podle mě to auto nemělo chybu..(pro mě chybu má, není to 4x4) není to sportovní,to z toho dělají tuneři, ale je to rychlý a praktický auto,který by vás nemělo nijak sežrat..ale zase, jestli chcete řešit Golfa GTI tak je to věc jiná...

      PS:taky se u nás řeší nové auto,tak třeba pročti novinky a diskuzi ;-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 02.12.2008  21:37

        « Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

        No tak Octavii bychom volili právě v 2,0 TDI s výkonem 125kW, Golfa asi klasikku 1,9 TDi, ale to ještě nebylo jisté...více se teda přiklonilo právě k RS, jelikož má daleko větší kufr a při sklopených sedadlech se tam toho taky vleze víc než do Golfa...takže vyhrála asi Oktávka no :-)
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 05.12.2008  13:18

          « Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

          myslím, že jste nezvolili špatně. Kdy se můžem těšit na recenzi RS ?? Je škoda, že ti Golfík nezůstane, ale určitě bude mít důstojného nástupce ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto TurboSlecna

            TurboSlečna 07.12.2008  09:30

            « Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

            No to ještě nevím, jestli se teda vůbec rozhodnou, ale tak snad už brzy... ;-) Možná někdy po Ježíškovi, ale jelikož teďkom nejsem doma, tak vůbec nevím :-)
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 07.12.2008  22:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

              s koupí nového auta bych osobně počkal až na konec příštího roku..

              Příhoda: je to asi 14dní co jsem šel tady do Porsche v ČB se optat na zkušební jízdu a jen co jsem tam vkročil tak hned na mě jestli nechci nový auto, že dají 7-11% slevu atd. a to pro mě, pro študáka, nevím jakou slevu by dali tátovy který u nich koupil 11aut..

              Podbízejí se a budou muset víc, VÍC..
              • 00 Reagovat !

                foto TurboSlecna

                TurboSlečna 07.12.2008  22:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

                Proč myslíš, že by bylo lepší až na konec roku?Mamina by to auto potřebovala prodat ještě než bude hůř...
                • 00 Reagovat !

                  foto talio2

                  talio2 08.12.2008  08:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

                  ke konci roku, protože(alespoň si to myslím) ta ekonomika půjde ještě víc do háje, taky si myslím, že se ta recese ještě neprojevila úplně.Podle mě začnou odpadat tak v únoru,březnu,dubnu subdodavatelé automobilek(když už jsme u těch aut) a ty automobilky pokud budou chtít být alespoň na "svým" a přežít tak budou muset jít s cenama dolu a Škodovka určitě může, když jí tady tu samou(je jedno jaký model)koupíš pořád dráž než v Německu..

                  Ale Golfíka by chtělo prodat co nejdřív..
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboSlecna

                    TurboSlečna 08.12.2008  15:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

                    No právě, že Golfíka by to chtělo prodat co nejdříve, ale mamina při své práci nemůže být bez auta...takže uvidíme jak se to vyvrbí :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto talio2

                      talio2 08.12.2008  15:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

                      juju kdyžtak dej vědět,vzhledem k tomu, že u nás budem taky snad řešit nové mě to dosti zajímá ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.12.2008  12:24

          « Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

          Zdravim, Golfík moc pěknej , jednoznačně za 10 :yes: Já osobně bych volil golfa VI, ale to je jenom můj názor, Octávka má určitě větší užitnou hodnotu. Doporučuju každopádně zapřemejšlet o motorech TSI, vynikající poměr cena - výkon, a spotřeba je víc než vynikající na parametry. Neplácám jen tak do větru, jezdil jsem s leonem s TSI 92 Kw a je to vynikající motor.Navíc cena nižší než za TDI, a poviný ručení je krása.. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto TurboSlecna

            TurboSlečna 19.12.2008  15:11

            « Re: Re: Re: Re: Octavia II RS versus nový GOLF VI

            Díky díky za rady i za hodnocení :yes:
            Golfík je momentálně v opravně, jak jsem se dnes dozvěděla, tak snad to nebude nic vážného. Každopádně mamča je rozhodnutá pro naftu, benzína určo nechce, víme sice, že to je daleko lepší žihadlo a další, ale prostě pro mamču je nafta nafta...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.2008  17:15

    Krasavci

    Pěknej Golfík a sluší jim to spolu se Supíkem ;-) Tak ať oba sloužej a nezloběj :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 12.12.2008  08:57

      « Re: Krasavci

      Och díky díky díky, tolik chvály si ani nezasloužíme...a moc díky za hodnocení :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Dan0044

    Dan0044 19.12.2008  21:01

    Hodnocení

    Zdar,
    tak po tom, co jsi ohodnotila moje auto, jsem se dostal i k tobě. Recenze je dobrá, rozsáhlá, ale přehledná, nic snad ani nechybí.
    VW moc nemusim, ale že bych byl nějak výrazně proti, to taky ne. Nejvíc mi vadí např. u Golfu, že to je dvoumístné auto. Nebo spíš jsme z něj udělali dvojmístné auto. Dozadu jsem nedal nohy, když řidič nebyl v nějaké utlačené křečovité poloze. Kazit hodnocení ale nebudu.
    Jinak fotky jsou fakt pěkný, ty se ti povedli.
    • 00 Reagovat !

      foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

      TurboKluk(smazat hodnoceni) 20.12.2008  07:22

      « Re: Hodnocení

      No tak na Foto je TS tak trochu expeert.
      A s tim fvojmistným no je to jak v oktávce a myslím že to zas neni tak stastny střeba jsem viděl jeden obrovský pick-up americky chevrolet 4,8 a ten mel vzadu na neovy asi 10cm, no nekecám, ale se supičkem se to srovnat neda tak je to jako kdy sediš v jiném autě co jede za tebou >:D >:D >:D >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Dan0044

        Dan0044 21.12.2008  10:19

        « Re: Re: Hodnocení

        Tak to máš dobrý... Na výstavišti, když ještě bylo celé, jsme si prohlíželi různá auta... Těch, do kterých jsme se vešli (rodina - 3 lidé: 190, 170 a 190 cm) byla jen hrstka. Obvykle sedávám za řidičem a se svými 190 cm jsem se s nohama za řidiče nevešel (u nového Golfa). Mezi sedačkami bylo asi 5 cm místa... Kupodivu, jediná auta, do kterých jsem se vešel, byla všechna od Mitsubishi, Nissan Quasqai a Note a ještě něco málo od jiných značek, ale jinak nic.

        Mimochodem, pick-upy se mi líbí, ale ne ty velké americké :-) Velmi dobrej je Mit. L200. To dokazuje i to, že mezi pick-upama v anketě 4x4 byl vítězem. Někdy si ale fakt řikám, že lidi vůbec nevědí, že tyto auta vůbec existují, protože to jsou výborná auta. Vlatně jen Nissany, Mitsubishi a Mazdy nás přesvědčili, že to jsou dobrá auta. Ještě jsem chtěl přidat Peugeoty, ale potom, jak je prezentuje má teta... Nástupce je jasný, buď Mazda 6 liftback, nebo Mitsubishi Lancer Sportback :-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 24.12.2008  15:56

    GOLF

    Se smutkem v srdci oznamuji, že Golfík opustil naši rodinu a čeká na nového majitele v bazaru. Už v novinkách jsem psala, že pokud bude nový majitel z vašich řad, starejte se o něj prosím, jak nejlépe to půjde. Je to srdcová záležitost...Jinak všem přeji nádherné a klidné Vánoce a nový rok ještě lepší než byl ten letošní...TS ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dan0044

      Dan0044 24.12.2008  18:48

      « Re: GOLF

      Jojo, každé opuštění člena rodiny je bolestivé... Pokud to tedy není křáp. Jaký bude nástupce, už to víš?
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 24.12.2008  19:56

        « Re: Re: GOLF

        Škoda Octavia II RS,v pondělí by si pro ni mamča měla jet...je to prý dělo, tak jsem zvědavá ;-) ...ale golfík je holt golfík :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 01.01.2009  13:13

          « Re: GOLF

          Ajaj mazlík jde z domu... :-( přesně tak, je to jako člen rodiny! ale nástupce je zajímavý, jsem zvědavý na recenze a foto :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.01.2009  13:28

      « Re: GOLF

      Jo jo,bejvá to nanic pocit prodáat svýho miláčka :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Martin911Turbo

    Martin911Turbo 01.01.2009  13:10

    2009

    Vše nej v novém roce! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 01.01.2009  19:02

    Re: Re: GOLF

    TS: tak nástupce byl předveden, je to holt jiná skupina než Golfík, ale předem říkám všem, že s recenzí ani s fotem v nejbližší budoucnosti moc nepočítejte...Hezký nový rok všem a pamatujte: Bezpečnost především ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 01.01.2009  20:49

      « Re: Re: Re: GOLF

      Přečetl sem si to v novinkách. Moc pěkně napsané, jsem uplně dojat :-) :yes:

      O II RS TDI ať jezdí......
  • 00 Reagovat !

    foto Bl-de

    Bl@de 02.01.2009  17:30

    Nová Oktávka II RS

    Kdy se máme těšit na novou recenzi? A hlavně na fotky té krasavice? >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 02.01.2009  20:54

      « Nová Oktávka II RS

      O dva příspěvky výše jsem psala, že v nejbližší době fotky ani recenzi neočekávejte... bohužel:-(
      • 00 Reagovat !

        foto Bl-de

        Bl@de 02.01.2009  23:44

        « Re: Nová Oktávka II RS

        Tak to je škoda té Škody :-)
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 08.01.2009  19:23

          « Re: Re: Nová Oktávka II RS

          Co škoda Škody, ale Golfík bolí...ale už je teda definitivně prodán, tak třeba se tady objeví (jen pod jiným majitelem)...
          Nicméně info k Oktávce. Fakt žihadlo, mamča je spokojená, to je nejdůležitější :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 17.01.2009  19:19

    Recenze a foto RS budou

    Již dnes mohu malinko slíbit, že fotky i recenze na Octávku RS co nám stojí doma v garáži BUDE!A fotky TAKÉ!!!Sice ještě přesně nevím, kdy se do toho pustím, protože momentálně mám zkouškové a nevím, kde mi hlava stojí, ale pokusím se co nejdříve. A pokud se mi podaří ukecat pantatíka, tak moooožná by se mohla objevit i recenze na Scouta...zatím je to ale hudba budoucnosti. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto David-Silver

      David Silver 17.01.2009  19:40

      « Re: Recenze a foto RS budou

      Otec ti musí dovolit recenzi? :-O
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 17.01.2009  20:23

        « Re: Re: Recenze a foto RS budou

        Víš on na takovéhle věci moc není, takže to je složitější. Recenzi na eReSku už mám skoro hotovou, až budou fotky, tak to tady vyvěsím :-)
        • 00 Reagovat !

          foto David-Silver

          David Silver 17.01.2009  20:31

          « Re: Re: Re: Recenze a foto RS budou

          No, tak na Scouta ji můžeš udělat tkaé ty nebo ne? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto TurboSlecna

            TurboSlečna 17.01.2009  20:48

            « Re: Re: Re: Re: Recenze a foto RS budou

            Ve Scoutovi nejezdím...projížděla jsem ho jen jednou a na dvou kilometrech se ti ty jízdní vlastnosti zase až tak neprojeví, když jedeš takřka po rovince ;-\
            Když už tě tady mám, kolik ventilů má RS??? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto David-Silver

              David Silver 17.01.2009  20:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Recenze a foto RS budou

              16 nebo ne? :-) Aha, tak to je pravda no.
              • 00 Reagovat !

                foto TurboSlecna

                TurboSlečna 17.01.2009  20:56

                « Re: Recenze a foto RS budou

                No já si to myslím, takže 4 ventily na válec...proto se ptám, protože tohle nějak neovládám :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto David-Silver

                  David Silver 17.01.2009  20:57

                  « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                  aha. Já jenom tipuju, protože bím je to 4válec a tak by měl mít ventilů tolik jak ostatní :-) Jinak technické pdaje můžeš opsat od někoho kdo má taky RS.. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto TurboSlecna

                    TurboSlečna 17.01.2009  21:03

                    « Re: Recenze a foto RS budou

                    opisuju to z www.skoda-auto.cz
                    tam je to všechno celkem složitě vysvětleno, tak funkce ctrl-c ctrl-v ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto David-Silver

                      David Silver 17.01.2009  21:04

                      « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                      pokud máš rychlejší rucen a klávesnici než na myši, tak si zminimalizuj obě okna, dej vedle sebe a už jenom piš ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboSlecna

                        TurboSlečna 17.01.2009  21:07

                        « Re: Recenze a foto RS budou

                        jenže mi se ty okna de.bilně pozavírají, takže to moc zase opisovat nemůžu... :no:
                        • 00 Reagovat !

                          foto David-Silver

                          David Silver 17.01.2009  21:08

                          « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                          máš to v listech asi žeo?
                          • 00 Reagovat !

                            foto TurboSlecna

                            TurboSlečna 17.01.2009  21:09

                            « Re: Recenze a foto RS budou

                            jojo
                            • 00 Reagovat !

                              foto David-Silver

                              David Silver 17.01.2009  21:11

                              « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                              aha, tak to už nevím. Já si to otevřel vždy ve vokně. ale teD' večer nějak nemlžu najít jak se z listu jedním kliknutím stnae okno ;-\
                              • 00 Reagovat !

                                foto TurboSlecna

                                TurboSlečna 17.01.2009  21:13

                                « Re: Recenze a foto RS budou

                                jeeej, to nehledej, to je zbytečnost ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto David-Silver

                                  David Silver 17.01.2009  21:17

                                  « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                                  to máš pravdu. Já při večeru nenajdu tlačítko natoš abych nad něčím přemýšlel >:D
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto TurboSlecna

                                    TurboSlečna 17.01.2009  21:22

                                    « Re: Recenze a foto RS budou

                                    No mi mluv, po celodenním učení geomorfologie...už mi z toho hraaabeee 8-s
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto David-Silver

                                      David Silver 17.01.2009  21:26

                                      « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                                      takto ti věřím. Já se celej den zase ve středu učil angličtinu...a pak jsem z toho blbnul... ani se nebduu ptát co je to tageomorfologie... >:D ;-)
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto TurboSlecna

                                        TurboSlečna 17.01.2009  21:33

                                        « Re: Recenze a foto RS budou

                                        tak anglina mě baví, to taky studuju...geomorfologie pokud tě to zajímá je nauka o reliéfu země, jak se vytvořily hory, eroze, říční procesy, sopky atd...v podstatě litosfére, ale příšerně detailně a zbytečně moc cizích pojmů tady je >:D
  • 00 Reagovat !

    foto David-Silver

    David Silver 17.01.2009  21:41

    Re: Re: Recenze a foto RS budou

    Aha, tak to potom je takový přírodopis... Mě anglina mco nebaví, máme učitelku, které se nedá důvěřovat.. Mám radši němčinu a japonštinu :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 17.01.2009  21:44

      « Re: Recenze a foto RS budou

      No přírodopis...spíš zeměpis, mám obor geografie+angličtina...v podstatě dvě výšky :-)
      • 00 Reagovat !

        foto David-Silver

        David Silver 17.01.2009  21:49

        « Re: Re: Recenze a foto RS budou

        Aha. Takže jsi na výšce. Já myslel že na střední... >:D
        By mě moc nebavilo. V přírodopise i Zemepise když se učíme o zemi, tak mi padá hlava na lavici nudou :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 17.01.2009  21:53

          « Re: Recenze a foto RS budou

          jako ta geomorfologie a šutrologie mě taky nebere, nejsi sám...ale protože to mám povinné, musím si tím projít ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto David-Silver

            David Silver 17.01.2009  22:00

            « Re: Re: Recenze a foto RS budou

            jj to musíš. :yes: Snad na obchodce nebudou takový zběsiloviny >:D
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 17.01.2009  22:01

              « Re: Recenze a foto RS budou

              to nehrozí...ale zato asi účetnictví, ekonomie, management a další asi ne?
              • 00 Reagovat !

                foto Martin911Turbo

                Martin911Turbo 17.01.2009  22:12

                « Re: Recenze a foto RS budou

                Tak zdravím TS+TK tak koukám že se blízká asi na lepší časy, to je dobře :yes: jinak jsem zvědav, jestli název RS u Škodovky přežije, když bude za čas z jednoho velkého koncernu
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                  TurboKluk(smazat hodnoceni) 17.01.2009  22:22

                  « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                  What???
                • 00 Reagovat !

                  foto TurboSlecna

                  TurboSlečna 17.01.2009  22:22

                  « Re: Recenze a foto RS budou

                  Ahoj Martine...tak na lepší časy se blýská, otázka jestli začne pršet blahodárný déšť anebo začnou padat kroupy...TK to vidí na kroupy, já na déšť, ale uvidíme. No uvidíme, jak to s RSkou bude...necháme se překvapit ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Martin911Turbo

                    Martin911Turbo 17.01.2009  22:25

                    « Re: Recenze a foto RS budou

                    jj já nejsem pro déšť ani kroupy, ale jen pro jasné slunce! no název rs už bude smět použít jen jedna automobilka :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto TurboSlecna

                      TurboSlečna 17.01.2009  22:31

                      « Re: Recenze a foto RS budou

                      škoda 4eveeeer...a kdo ho ještě používá, že jsem tak smělá (nevzdělaná)?
                      • 00 Reagovat !

                        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                        TurboKluk(smazat hodnoceni) 17.01.2009  22:32

                        « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                        Tak kdo jeste ja teda vím jen o fordu a to není náš koncern
                      • 00 Reagovat !

                        foto Martin911Turbo

                        Martin911Turbo 17.01.2009  22:34

                        « Re: Recenze a foto RS budou

                        RS název poprvé použilo Porsche a nechalo si jej minulý rok odsouhlasit a "patentovat" v dojčlandu. Od roku 2010 bude smět název RS a RSR používat pouze Porsche. Otázkou zůstává, když v tomto roce už by mělo defakto "vlastnit" VW, Škoda, Audi, Seat zda u těchto značek udělá vyjímku
                        • 00 Reagovat !

                          foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

                          TurboKluk(smazat hodnoceni) 17.01.2009  22:37

                          « Re: Re: Recenze a foto RS budou

                          a v jakem roce a jaky model, pokud víš
                          • 00 Reagovat !

                            foto Martin911Turbo

                            Martin911Turbo 17.01.2009  22:41

                            « Re: Recenze a foto RS budou

                            Pokud si dobře vzpomínám tak to byl rok 1960 a Porsche 718 RS Spyder
                            • 00 Reagovat !

                              foto TurboSlecna

                              TurboSlečna 17.01.2009  22:47

                              « Re: Recenze a foto RS budou

                              teeda, taková paměť...nezabil se ve spyderovi nějaký slavný herec?
                              • 00 Reagovat !

                                foto Martin911Turbo

                                Martin911Turbo 17.01.2009  22:51

                                « Re: Recenze a foto RS budou

                                jj James Dean, ideál mnoha slečen ale ten se zabil v 550 Spyderu, mám je v profilu mezi modely je to ten červený, malinkatý na podstavci před šedým sloupem Porsche Design. Ovšem James Dean se zabil ve stříbrném, byl to tehdy poprask dokonce poslali vyšetřovací komisi do Porsche, zda neudělali pánové někde chybu v konstrukci vozu protože James byl přeci bůh že a bůh nebourá >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto TurboSlecna

                                  TurboSlečna 17.01.2009  22:54

                                  « Re: Recenze a foto RS budou

                                  Jojo, to si pamatuju, tomu autu se říkalo Potvůrka, protože se v něm zabili ještě i další...prý zlověstné auto...mám to v jedné knížce, docela zajímavé... :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Martin911Turbo

                                    Martin911Turbo 17.01.2009  23:00

                                    « Re: Recenze a foto RS budou

                                    jj tak to auto je stejně jako první 911 Turbo auto, které když si je majitel ochočí tak je královským koněm, ale kdo to nezvládne nic mu nedaruje! Měl jsem před 10 lety unikátní možnost se jako spolujezdec svézt v první 911 Turbo dost točivejma serpentinama, ten zážitek je nepopsatelnej dodnes mi z toho běhá mráz po zádech a to vytí motoru a "kopance" turba nezapomenu :yes:
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto TurboSlecna

                                      TurboSlečna 17.01.2009  23:01

                                      « Re: Recenze a foto RS budou

                                      Já jak jsem to četla,tak mi běhal až mráz po zádech...věřím, že to musel být nepopsatelný zážitek...
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Martin911Turbo

                                        Martin911Turbo 17.01.2009  23:10

                                        « Re: Recenze a foto RS budou

                                        [odkaz] jedná se o tento model, ovšem v mém případě černý a speciálně pro Tebe ve francouštině ;-)
                                        • 00 Reagovat !

                                          foto TurboSlecna

                                          TurboSlečna 17.01.2009  23:16

                                          « Re: Recenze a foto RS budou

                                          wow wow wow...tak to je šííílené vozítko..jak jsem to tak četla...tak :yes: :yes: :yes:
                                          • 00 Reagovat !

                                            foto Martin911Turbo

                                            Martin911Turbo 17.01.2009  23:19

                                            « Re: Recenze a foto RS budou

                                            Navíc je toto Porsche jen o jeden rok starší jako já ;-) ale já tíhnu až k řadě 911 Turbo 993 toť můj klukovský sen :yes:
                        • 00 Reagovat !

                          foto TurboSlecna

                          TurboSlečna 17.01.2009  22:40

                          « Re: Recenze a foto RS budou

                          tak to je mazec celkem...
  • 00 Reagovat !

    foto Ajin-MoDo-Team-

    Ajin(MoDo Team) 21.01.2009  20:57

    Turboslečno

    Dobrý večer, dle vaší fotografie soudím, že jste sympatická a inteligentní bytost, ve vaší galerii bych snědl všechny ty krásné klobásy, ale dělá mi starosti váš přítel Turbokluk, není tu teď přihlášen tak vás prosím vysvětlete mu v intimní chvilce, že nemá cenu negovat všechny moje názory, dělá to stejně jen schválně a já v tom nevidím smysl.Děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 23.01.2009  09:36

      « Re: Turboslečno

      Milý Ajine, děkuji za hodnocení, ale nechci si ho zasloužit tím, že budu Turboklukovi tlumočit, že nemá něco komentovat. Je samostatná jednotka, párkrát se do toho sice vložím, ať už toho nechá, ale nemůžu mu říkat, co má dělat. Je to dospělý člověk, který sám zodpovídá za své činy, komentáře a další. To, že neguje vaše názory je asi výsledek toho, že má jiné názory než vy. Nejsem v obraze, ale je přece normální, když má každý člověk jiný pohled na svět. Byli bychom roboti, kdybychom všichni hlásali to samé a souhlasili všichni se všemi. Každý vyrůstal v jiném prostředí a je ovlivněn jiným pohledem na svět, nemyslíte? Já taky nesouhlasím s některými jeho názory, taky se mu to třeba nelíbí, ale respektuje to...vždyť tak to v životě chodí, že se vždycky najde někdo, kdo půjde proti stádu, hlavou proti zdi jen proto, že si myslí něco jiného než ostatní. Má být proto označen jako "problémový"?Takže asi tak :-).
      • 00 Reagovat !

        foto Ajin-MoDo-Team-

        Ajin(MoDo Team) 23.01.2009  11:15

        « Re: Re: Turboslečno

        Děkuji za briskní odpověď, hodnocení neřešte, dávám 10 všem, co se mi nelíbí nehodnotím vůbec,nejraději bych hodnocení zrušil.Plně souhlasím s vaším příspěvkem uvedeným výše o tom, že jsem každý jiný.šlo mi jen o to, že mi TK na můj dotaz v diskuzi neodpověděl a tak jsem využil vás, SZ nepoužívám.Konkrétní příspěvek na který jsem reagoval, byl v diskuzi kterou jsem vedl s někým jiným a najednou se tam zjeví obvyklý TKho palec dolů bez vysvětlení a to je to čemu nerozumím.Ještě jednou děkuji a jsem s pozdravem :-)
        • 00 Reagovat !

          foto STi-Modo-Team-

          STi (Modo Team) 23.01.2009  11:34

          « Re: Re: Re: Turboslečno

          :no: :yes: slušňáku >:D
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 23.01.2009  13:07

          « Re: Re: Re: Turboslečno

          Souhlasím, že hodnocení bývá občas velice neobjektivní a někdo ho dokáže pěkně zneužít a znechutit uživateli náladu, přece jen chceme mít všichni ta nej auta, že :-) ?Není vůbec zač, ať se dobře daří ;-) :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto TurboSlecna

          TurboSlečna 23.01.2009  19:54

          « Re: Re: Re: Turboslečno

          Ajin tak to že nečteě Sz jsem nevěděl proto ti mou odpověd hodím i sem
          TK
  • 00 Reagovat !

    foto Kubyyyk

    Kubyyyk 23.01.2009  14:32

    TS

    Ty studuješ geografii???
    Tak to koukám, že studujeme stejný obor :-)
    • 00 Reagovat !

      foto TurboSlecna

      TurboSlečna 23.01.2009  18:51

      « Re: TS

      No studuju a zároveň s angličtinou ;-) ...a jak jsi na to přišel, kdepak sis to přečetl???A na jaké výšce to studuješ? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 02.07.2009  22:34

    SRAZ

    Ahojky milí dnešní srazáci,
    chtěla bych moc poděkovat, že jsem se s vámi mohla potkat, jste super lidi a moc ráda jsem vás poznala.
    Na dnešním srazu bylo řečeno hodně, snad se z toho něco podaří zrealizovat, bylo by to určitě příjemné :-).
    A ve skutečnosti vypadáte daleko líp než tady na fotkách :-D.
    Takže díky díky díky, srázek byl super, snad jej brzy zopakujeme v hojnějším počtu :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto zip2016

      zip2016 02.07.2009  22:45

      « Re: SRAZ

      Všechno bude, realizujeme co se dá!!! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 02.07.2009  22:46

      « Re: SRAZ

      Taky Díky... :-)

      Vážně super pokec, jak o autech , tak o všem..... :yes:

      Jo a na babu neřidíš špatně >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 02.07.2009  22:47

        « Re: Re: SRAZ

        Ohoooo, tak to je nejlepší kompliment co jsem kdy od někoho, co jsem viděla poprvé v životě, slyšela...škoda, že jsem nejela s Oktávkou, to by mi to šlo ještě líp, v Supovi jsem dlouho nejela a bylo to znát :*) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

          Novic (Porsche team/GT-R team) 02.07.2009  22:58

          « Re: SRAZ

          jojo ridis moc dobre ;-) :yes: :yes: :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto TurboSlecna

            TurboSlečna 02.07.2009  23:05

            « Re: SRAZ

            jááááj, já se ale červenáááám :*) :*) :*) >:D
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 10.10.2009  15:37

            « Re: SRAZ

            Že řídí jen "moc dobře"?!? :*)
            Já myslím, že to (nejen) tu "řídí" přímo skvěle... ;-) :-)
            Nehledej v tom žádnou ironii, ale je fakt velmi zábavné co dokáže udělat s "chlapama" (obecně) jedna "dámská sexyfotka" v plavkách a "k tomu" trefně zvolený nick... ;-)
            Jako bych byl chvílemi na jiném webu....
            "Kluci" jsou všichni nějak vyjímečně pozitivní a prostě rození "gentlemani"... :-)
            Změna je to každopádně příjemná a jen potvrzuje skutečnost, že pokud "ženská" vypadá "k světu" a umí se navíc i přiměřeně chovat/vyjadřovat, bývá to pro chlapy/muže obvykle, alespoň částečně, "odzbrojující"..., zvláště tady, kde je to hezčí pohlaví ve výrazné menšině...

            P.S. ...chvilku (jen malou) jsem dokonce "koketoval" s "hroznou" myškenkou, založit si také podobný (druhý) nick... >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto TurboSlecna

              TurboSlečna 10.10.2009  23:11

              « Re: Re: SRAZ

              Teda musela jsem si tvůj příspěvěk přečíst hned několikrát a z několika úhlů možného pochopení a stále váhám jestli to brát jako lichotku anebo naopak...ale vzhledem k tomu, že to bylo řečeno s humorem a řádným odlehčením, tak to budu brát taky s humorem ;-)
              To víš,bylo potřeba to tady trošku oživit, ať není nuda :-)
              Nepovažuju se za odborníka, ale vše okolo aut mě zajímá a je to moje malé hobby, tak proč nesdílet tuto zálibu i s ostatními podobně založenými
              :-) , že ?
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 12.10.2009  00:55

                « Re: SRAZ

                Nevím jestli se to dá nazvat přímo "lichotka", ale nijak "naopak" to rozhodně myšleno nebylo...viz. to: "Nehledej v tom žádnou ironii..."
                A ten můj poslední odstavec (ne to P.S.) už byl myšlen spíš úplně vážně...

                A k tomu tvému poslednímu odstavci...:
                Rozumím a naprosto to chápu...
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 07.10.2009  16:44

    Ahoj Ahoj

    Ahoj všichni příznivci ma.cz.
    Po dlouhé odmlce vás chci všechny pozdravit ze slunné Barcelony a kdo bude mít zájem, tak napsat trošku o místních poměrech co se aut týče. Takže kdo by chtěl vědět, co se tady tak běžně pohybuje atd. tak dejte vědět :-) :-)
    Zdraví TS
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 10.10.2009  15:16

      « Re: Ahoj Ahoj

      Tak schválně, co se teda v Barceloně "tak běžně pohybuje"? ;-)
      V září jsem byl v Palmě (na Mallrorce), tak by to možná mohlo být i "trochu" podobné...?
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 10.10.2009  23:16

        « Re: Re: Ahoj Ahoj

        Nejvíce se tady pohybuje "skútristů" >:D
        Ale co se aut týče, tak bych to rozdělila do dvou skupin:
        Taxikáři vs. Občané
        Taxikáři hojně využívají Škodovky - od Oktávek I. přes Oktávky II. po Superby - těch je tady spolu se Seaty nejvíce. Méně pak Peugeoty, Renaulty a VW, a ostatní značky opravdu sporadicky.
        Občané kromě skútrů a ostatních motorek jezdí v malých autech - ty totiž zaparkují všude - hodně letí Smarty, VW, Fiaty a Renaulty...fakt jen malé auta. Ti lepší podnikatelé se pak vozí ve vyšších třídách - Audi, Mercedes, Porsche...
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 12.10.2009  01:01

          « Re: Ahoj Ahoj

          Na Mallorce se pohybovalo více skuturistů, než skútristů... >:D
          ...a Škodovek tam tolik nebylo, a to ani u taxikářů...
  • 00 Reagovat !

    foto TurboSlecna

    TurboSlečna 09.10.2009  20:22

    POMOC PLS

    Ahojky všichni,prosím potřebuju poradit ohledně nové Toyoty Corolly, máte s ní někdo nějaké zkušenosti? Strejda si ji chce kupovat, tak bych ráda věděla nějaké rady, zkušenosti atd, prosím ozvěte se mi někdo...díky :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

      Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 09.10.2009  21:17

      « Re: POMOC PLS

      Hojky,co se týče Corolly,neporadím.Ale co sem tak četla a slyšela,o Toyotách se všeobecně říká,že to jsou kvalitní auta.Auta,co hodně vydrží.Koneckonců o tom svědčí i nedávnej test v TG,kde se úmyslně snažili doslova jednu zničit a nějak se jim to pořád nedařilo. >:D
      Syn má Carinu a je to skutečně držák! :-)
      • 00 Reagovat !

        foto TurboSlecna

        TurboSlečna 10.10.2009  09:29

        « Re: Re: POMOC PLS

        Díky fefe,aspoň někdo se ozval.Takže co se bezpečnosti týče,tak by to mohlo něco vydržet jo? No snad se ještě někdo ozve ohledně servisování atd, ale každá rada a zkušenost dobrá, takže díky díky díky :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…