Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf Higline 1.9 TDI PD

9.88 Uživatelé

Hodnoceno: 67× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8 Volkswagen Golf, foto 9
Volkswagen Golf, foto 10 Volkswagen Golf, foto 11 Volkswagen Golf, foto 12 Volkswagen Golf, foto 19 Volkswagen Golf, foto 20 Volkswagen Golf, foto 24 Volkswagen Golf, foto 25 Volkswagen Golf, foto 26 Volkswagen Golf, foto 28 Volkswagen Golf, foto 29 Volkswagen Golf, foto 30 Volkswagen Golf, foto 35 Volkswagen Golf, foto 36 Volkswagen Golf, foto 37 Volkswagen Golf, foto 38 Volkswagen Golf, foto 40 Volkswagen Golf, foto 41 Volkswagen Golf, foto 42 Volkswagen Golf, foto 43 Volkswagen Golf, foto 45 Volkswagen Golf, foto 46 Volkswagen Golf, foto 47 Volkswagen Golf, foto 50 Volkswagen Golf, foto 51 Volkswagen Golf, foto 52 Volkswagen Golf, foto 53 Volkswagen Golf, foto 54 Volkswagen Golf, foto 55 Volkswagen Golf, foto 56 Volkswagen Golf, foto 57 Volkswagen Golf, foto 58 Volkswagen Golf, foto 59 Volkswagen Golf, foto 60 Volkswagen Golf, foto 61 Volkswagen Golf, foto 62 Volkswagen Golf, foto 63 Volkswagen Golf, foto 64 Volkswagen Golf, foto 65 Volkswagen Golf, foto 66 Volkswagen Golf, foto 67 Volkswagen Golf, foto 68 Volkswagen Golf, foto 69 Volkswagen Golf, foto 70 Volkswagen Golf, foto 71 Volkswagen Golf, foto 72 Volkswagen Golf, foto 73 Volkswagen Golf, foto 74 Volkswagen Golf, foto 75 Volkswagen Golf, foto 76 Volkswagen Golf, foto 77 Volkswagen Golf, foto 78 Volkswagen Golf, foto 80 Volkswagen Golf, foto 81 Volkswagen Golf, foto 84 Volkswagen Golf, foto 85 Volkswagen Golf, foto 86 Volkswagen Golf, foto 87 Volkswagen Golf, foto 88 Volkswagen Golf, foto 89 Volkswagen Golf, foto 90 Volkswagen Golf, foto 91 Volkswagen Golf, foto 92 Volkswagen Golf, foto 93
 

Technické info

Přezdívka auta Varos Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:130000 tuning/stylingoznačené * palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 85 kroutící moment [Nm]: 285 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Chudej student".

Jak zacit?Zacnu tak ze moje druhe auto,prvni nepocitam,bral sem ten vuz na to abych se na nem naucil ridit a tak nejak se vyporadal se situaci "ja ridic,Ty auto",byl Golf ctvrte generace v trojdverovem provedeni,v cerne barve a s motorizaci o obsahu 1.4 16V pod kapotou..v te dobe,pro moji osobu s ohledem na muj vek,bomba auticko..Inu jak cas plynul,a pocitadlo ujetych km se neustale zvysovalo,tak stejnym smerem se pocinal muj zajem o to aby..auto melo vykon,bohuzel 75 koni v Golfu ctvrte modelove rady nebylo opravdu dostacujici,auto melo vybavu,coz v mem pripade byl jen posilovac rizeni,ABS a ctverice airbagu..Golfik chte nechte opustil moji garaz a nastehoval se do ni opet wolfsburgsky bestseler ovsem o generaci starsi zato s tim nejvykonejsim motorem VR6 a s vybavou v te dobe maximalni(klimatizace,vyhrevane sedacky,kuze,tempomat,atd) inu vykon super,vybava super,ale kam se podela ta elegance a smrc 4 kove rady?a proc mi stale sviti rezerva?a proc tady to auto zacina reznout?Jak sem byl mladej,tak sem byl blbej..Golfik stihnul projit tak jako jeho predchudce nekolika upravami,ale me pozadavky uz byly zase jinde..chci rychle auto,chci auto s rozumnou spotrebou,chci vybavene auto,chci neco novejsiho..volba padla na Fabii s pridomkem RS..tak tedy,koupil,upravil,pojezdil,spokojen byl,zjistil historii vozu,prodal..bohuzel,nebo spis bohudik?Jsme na konci pokladani otazek me samotneho pred nekolika lety jak se menily me pozadavky na muj vuz..Po Fabii byly aspekty nasledujici- Spotreba,vybava,nejaky ten smrnc,nejaky ten konik pod kapotou a taky prostor..toho Fabie bohuzel moc nenabizela..a tak kdyz sem jednoho dne zavital na dilnu k memu kamaradovi a vyslechl z jeho ust "estli nevim kdo by koupil Varose" ,tak bylo rozhodnuto,slovo dalo slovo a ke me se nastehoval Golf IV Variant..
Nyni k autu samotnemu,jedna se o Golfa ctvrte generace v provedeni kombi,neboli ve VW-slangu Variant, s motorem 1.9 TDI PD,6ti stupnovou prevodovkou,vybavou Higline a rokem vyroby "00"
Pokud se zamerim primo na vybavu vozu jako takovou,tak vycet je nasledujici:komplet kozeny interier,pozdeji vymeny sedacky za kozene Recaro s vyhrevem a vysouvacim podnoznikem,elektricka okna,elektricka zrcatka se sklapenim,digitalni klimatizace,palubni PC,navigace,tempomat,centralni zamykani,ESP,ABS,ASR,4x airbag,6ti diskovy CD changer,dvojite dno kufru,original tazne Vestfalia,dojezd na palivo v nadrzi,kozena loketni operka a snad je to myslim vse :)
Vuz je puvodem z nemecka kde mel jednoho majitele a zde v CR sem ja druhy majitel,pricemz prvni byl muj kamarad ktery auto privezl.
Auto uz nejaky ten patek mam a stale me bavi..davam mu maximalni peci at uz po strance cisteni,na to sem da se rict pacient, i pripadne udrzby a tech veci a investic ktere k autu patri..
Co se tyka vzhledu auta a jeho uprav tak zacneme exterierem..barva je original modra perlet LW5Z.V predni casti vozu je nastavec narazniku Rigger,velice podobny ma v originale Golf GTI,V6,GTI TDI atd,na prvni pohled da se rict nerozeznatelny,ovsem Rigger je pri blizsim pohledu a ohledani o neco mohutnejsi a vyraznejsi..dale jsou lakovane predni mrizky do cerne leskle barvy,maska opet Riegger,mracitka Kamei,originalni svetlomety s xenony a extra zlutymi zarovkami do mlhy,zarovky v blikrech diadem,protazena kapota do vyrezu masky,designova"sprcka" na kapotu,Co se tyka vrchni predni casti vozu tak jen sterace aerotwin a mala antena misto toho originalniho prutu..Motor ma seriovych 85kw,po chipu ktere v nemecku provedla firma MTM, by mel mit cca 110kw/150PS,ale toto sou pouze spekulace,jelikoz na brzde sem nebyl.Golf se vozi na podvozku stelovatelnem Streetline,v soucasne dobe je jiz doma v krabici pripravene lahudka a to podvozek KW Varianta dve-stelovatelna vyska i tuhost."Varos se kutali" na dvoudilnych kolech znacky ASA ZR1 v rozmeru 8,5x18 a 10x18 s pneu Hankook 215,40,18 a 245,35,18,pricemz na predni naprave sou jeste 15mm podlozky HR,brzdice sou original FSI nalakovane do cervene barvy,zadni cast vozu postrada sterac,ktery byl zaslepen,spodni cast narazniku byla nalakovana do barvy vozu,byly namontovany lampy s krystalovym designem a odstraneny napisy z vika kufru..
Do vnitrku se nastehovaly budiky s novym Sport Designem s dojezdem na zbyle palivo,radicka z Octavie II RS,chrom ramecky kolem reproduktoru,chrom cudliky dveri,pedaly RS,naslap GTI,koberce na miru Volfsburg Edition,Navigace DX,kozena sedadla Recaro s vysouvacim podnoznikem,bederni operkou a vyhrevy..
V soucasne dobe sve auto hyckam natolik ze s nim vyjizdim jen pokud nehrozi ze mi nekde zmokne,v zime s nim nejezdim vubec a defacto ho mam jen pro poteseni..spousta lidi si jiste rekne: "dyt je to jen obycejnej Golf??!! " ano je,ale pro me tohle auto ma nesmirnou hodnotu a moc si ho vazim a zatim mi dela jen samou radost..V planu mam jeste par drobnosti,ktere pote prispeji k me maximalni spokojenosti a prani,jak by me auto melo vypadat.Chtel bych taky podekovat Jakubovi a Robertovi a vsem mym kamaradum kteri se na vzhledu Varose nejak podileli..
Berte prosim tuto recenzi spis jako hodnoceni a povidani primo o mem voze,nez jako globalni pohled na seriovy Volkswagen Golf Variant MKIV..

Silné stránky

- design ktery se stale tesi pozornosti
- dobry motor s nizkou spotrebou
- dostupnost nahradnich i " tuning " dilu

Slabé stránky

- klasicke koncernove zavady
- velka pozornost zlodeju a podobnych

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Pokud nedokazu upravu ci opravu zvladnout sam,sveruji auto jen svym dobrym kamaradum na ktere se mohu spolehnout

 

Novinky v recenzi

14.12.2008 00:00

Po delsi dobe opet par novinek..vymenil sem cely vnitrek za precalounena Recaro A8 spolecne s tapecy a spodkem palubky,nandal kryty z Audi S3 a Audi TT upravne na radius Golf IV,sou opatrene klavir. lakem a je na nich airbrush..Dale se prehodila zadni vrata za US model(uzky ramecek na RZ) a pak detailu krete nejsou moc videt..Golf uz je od listopadu v garazi a do konce zimy snad dodelam jeste to co chci a bude to kompletni..

9.9.2008 00:00

Takze nechal sem nalakovat drzaky zrcatek do klaviru,a taky par veci z motorove prostoru,torpedo,motor dekl,filtr box,cepicky na tlumice...krom torpeda se vsechny veci prestehovaly k Sanchezovy na airbrush a pristi tyden bude vysledek..

7.6.2008 00:00

Dnes sem kompletne osadil zadni cast vozu diodami..lampy a vse zustalo,potkavaci,brzdova a smerova svetla sou nyni v diodovem provedeni a musim rict ze to sviti opravdu bajecne...

25.5.2008 00:00

Tento tyden by mi mel vyjit clanek o aute v autosport a tuning..

11.5.2008 00:00

Vymena komplet predni naprava,vsechny cepy,loziska,ulozeni,tycky,rozvody,naplne,oleje,filtry...

18.4.2008 00:00

Lampicka z Passata W8..oproti originalu ma uprostred dve cervene diody ktere nasvetluji prostor v okoli radicky,neco podobneho ma i Audi...

9.4.2008 00:00

Sehnal sem komplet vnitrek z colou conceptu,takze jsou v aute modrocerna Recara s vyhrevem a airbagy...

20.3.2008 00:00

Namontoval sem origo xenony..


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatim mohu konstatovat ze za 50tis km ktere sem s autem najel me vzdy dovezlo bezproblemu do cile..

praktičnost
10

Kombik...po sklopeni zadnich sedacek vznika velice dobry prostor..

prostornost
8

Vpredu velmi dobra,zadek je dosti tragickej...kufr dobry...

jízdní vlastnosti
0

Auto mam na stelovatelnem podvozku,jinych gumach takze tezko soudit oproti serii...

jízdní komfort
0

Na sportovnim podvozku a 35 profilu pneu bych tuto otazku vynechal :))

provozní náklady
8

Drzim auto v maximalni kondici,takze tezko pocitam..proste kupuju..menil sem celou predni napravu aniz by na ni bylo neco ve stavu zralem na vymenu :) proste blazen

náhradní díly
10

Vetsinou prez zname a kamarady..vse co sem potreboval sem sehnal a vetsinou za lidovejsi ceny nez je v aktualnim ceniku...

výkon motoru
10

Pro me dostacujici...

spotřeba
10

TDI...5-8 litru...

hlučnost motoru
8

Da se,nic hrozneho..

kvalita sedadel
10

Recaro :)

brzdy
9

velmi dobre..

zavazadlový prostor
10

Variant...






Blesk.cz

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

4 tipy, jak ušetřit na internetu díky Tipli

Zajímá vás, jak nakoupit v oblíbeném e-shopu levněji než kdy dřív? Potřebujete se zorientovat v množství…

Koupili si místenky, přesto ve vlaku seděli na zemi. RegioJet si sype popel na hlavu: Mrzí nás to

Koupili si místenky, přesto ve vlaku seděli na zemi.…

Cestující na trase z Prahy do Košic čekal po nástupu do vlaku šok. Svá místa k sezení ve vlaku nenašli, sedačky…

 

iSport.cz

Jablonec táhne kvarteto pražských

Jablonec táhne kvarteto pražských "S"! Zůstanou…

Ztráta pěti bodů na druhou Plzeň, k tomu páteční možnost ve vzájemném zápase přidusit Mladou Boleslav a…

Dostál o růstu ve Finsku i tlaku na domácím MS. Co se dělá venku jinak?

Dostál o růstu ve Finsku i tlaku na domácím MS. Co…

V Kometě šanci nedostal, ve Finsku ano. A chytil ji nejpevněji, jak to jen jde. Lukáš Dostál patří v devatenácti…

 

Reflex.cz

Babišova vajíčka: Česká legislativa zaspala v oblasti reprodukční medicíny o desítky let

Babišova vajíčka: Česká legislativa zaspala v…

Jedna žena po darování vajíček zemřela, jiná byla v ohrožení života a další budou mít doživotní následky. Proti…

Nahota a zločin: Opilý Rus v pražském bordelu a fotogalerie unikátních aktů z přelomu století

Nahota a zločin: Opilý Rus v pražském bordelu a…

Nový speciál Reflexu Procházky hříšnou Prahou by se klidně mohl jmenovat Jak se mordovalo za císaře pána? Čtenář…