Recenze

9 Majitel

Nissan Almera Tino

9.70 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Almera Tino, foto 1 Nissan Almera Tino, foto 2 Nissan Almera Tino, foto 3 Nissan Almera Tino, foto 4 Nissan Almera Tino, foto 5 Nissan Almera Tino, foto 6 Nissan Almera Tino, foto 7 Nissan Almera Tino, foto 8
Nissan Almera Tino, foto 9 Nissan Almera Tino, foto 10 Nissan Almera Tino, foto 11 Nissan Almera Tino, foto 12 Nissan Almera Tino, foto 13 Nissan Almera Tino, foto 14 Nissan Almera Tino, foto 15 Nissan Almera Tino, foto 16 Nissan Almera Tino, foto 17 Nissan Almera Tino, foto 18 Nissan Almera Tino, foto 19 Nissan Almera Tino, foto 20 Nissan Almera Tino, foto 21 Nissan Almera Tino, foto 22 Nissan Almera Tino, foto 23 Nissan Almera Tino, foto 24 Nissan Almera Tino, foto 25 Nissan Almera Tino, foto 26 Nissan Almera Tino, foto 27 Nissan Almera Tino, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta Tyňák Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:102000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2184 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 304 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "patres".

Všechno to začalo tak,že jsem už měl plné zuby jízdy s Fabií Combi 1,9 SDi bez klimatizace a s tak slabým motorem.

Almera Tino 2,2 DCi bylo služební vozidlo mého nadřízeného.
Automobil byl jetý jedním slušným řidičem a nikdy nebouraný.

Historii vozidla znám, nikdy žádný vážný problém s vozem nenastal až na poruchu turba které se opravilo na záruku při cca 90 tkm.

Tino je servisované v autorizovaném servisu Nissan který mimochodem patří firmě ve které pracuji :-)

Když nastal čas výměny Fabie za něco většího, výkonějšího a novějšího, tak v ten moment obchodní ředitel začal řešit co s Tinem, už měl na parkovišti totiž novou Octavii II Combi 2,0 TDi na které firma od Nissanů přešla.

Výměna byla velice rychlá a bezproblémová.

Něco o vozidle:

Po nastartování je studený agregát přece jen slyšet o trochu více – brzy si ale „sedne“ a od té chvíle je připraven k zátěži. Akcelerace 0-100 km/h za 10,5 s ,kterou uvádí výrobce je záhy potvrzena, je ovšem potřeba častěji řadit.
V praxi je využitelný rozsah jen mezi cca 1900 a 3500 otáčkami, kdy motor neprotestuje ani neztrácí výkon. Nástup vrcholu točivého momentu (304 Nm) zhruba při 2000 otáčkách není tak drastický jako například u agregátů TDI se systémem čerpadlo/tryska, jisté „nakopnutí“ ale posádka pocítí.
Common Rail je přece jen klidnější a nejde ani moc slyšet.

Spotřeba se pohybuje od vysokých 9 litrů ve městě až k pohádkovým 5 litrům mimo město s lehkou nohou.
S tempomatem na dálnici při rychlosti 130 km a občasným zrychlením se dostanu i pod 6 litrů nafty na 100km.
Celkový průměr se pohybuje mezi 6,5 až 7 litry nafty.

Šestistupňová převodovka řadí přesně až na 6. rychl stupeň který jde občas hůře zařadit a spadne tam lehce 4. rychl. stupeň.

Při rychlosti 130 km/h točí motor při zařazeném 6. rychl. stupni 3.100 ot./min - to se mi zdá docela hodně ... šestka táhne až do tachometrových 205 km/h a okolo 4.400 ot./min

Zpátečka se řadí s pojistným kroužkem na šestku a ihned se zařazením zpátečky se aktivuje parkovací kamera umístěná nad zadní SPZ.
Kamera se na displeji ukazuje čenobílým obrazem i s nočním viděním. Škoda jen, že se tak rychle zašpiní a nic v ní nejde vidět ...
Kamera je užitečná, scházejí k ní ale parkovací senzory který by parkování ještě víc usnadnily.

Praktické jsou i posuvné zadní sedačky s nastavitelnými opěradly, bohužel ve využití této výbavy brání přepážka pro odpočet DPH.
Manipulace se sedadly je občas obtížná a na mé nervy to opravdu není.

Trochu jsem byl vyděšený z protiprokluzu, který musel kroti přední nápravu i na dvojku a na mokru i na trojku !!!
Vše se brzo vysvětlilo - chyba byla ve sjetých pneumatikách :-)

VÝBAVA:

ABS, ASC, MSR, ESP
6x Airbag, aktivní opěrky hlav
4x el. okna
Elektronická automatická klimatizace
Vyhřívaná přední sedadla
Tempomat
Parkovací kamera
Tónovaná skla - fólie
16" hliníková kola
Vyhřívané čelní sklo, dešťový senzor
CD přehrávač
Sedadla s čalouněním látka + kůže
-------------
HandsFree Bluetooth Parrot
Navigace Blaupunkt Travel Pilot

Silné stránky

+ Prostornost a variabilita (až na přepážku N1)
+ Výkon motoru 2,2 DCi 100kW (136 k) motor je velice pružný
+ Spotřeba mimo město (závislá velice na stylu jízdy)
+ Ticho v interiéru (při zahřátém motoru i mimo něj)
+ Japonské vozy nejsou tolik oblíbené u zlodějů
+ Světlomety svítí v noci opravdu dobře
+ Parkovací kamera usnadní parkování v noci, když nejde vidět přes černá skla

Slabé stránky

- Přepážka v zavazadlovém prostoru
- Špatně se řadí 6. rychl. stupeň
- Náklony v zatáčkách při vyšší rychlosti
- Vážně postrádám MP3 přehrávač ...
- Absence parkovacích senzorů (kamera je nenahradí)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis výborný ( AZ-Car Šumperk a.s.)
Garanční prohlídky po 20.000 km za cenu okolo 4.500,-

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupováno od zaměstnavatele - a ten je samozřejmě výborný - je to můj chlebodárce :-)

 


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Až na poruchu turba (záruka) při 90 tkm vše bez problémů

praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9

Není to sporťák, ale na MPV slušné jízdní vlastnosti

jízdní komfort
10

Pro mne maximálně dostačující

provozní náklady
8

Kdyby byla spotřeba 4,5 nezlobil bych se :-)

náhradní díly
0

Nemám zkušenosti

výkon motoru
10

Akorát

spotřeba
8

Na tak silný motor a "větší" auto to ujde

hlučnost motoru
9

Po zahřátí bez problémů

kvalita sedadel
9
brzdy
8

Občas rychle vadnou při razantním sjíždění kopců.

zavazadlový prostor
9

Až na přepážku bez problémů






Blesk.cz

Zemětřesení v Turecku otřáslo i řeckým ostrovem: Nejméně čtyři mrtví a 120 zraněných

Zemětřesení v Turecku otřáslo i řeckým ostrovem:…

Po pátečním zemětřesení, které zasáhlo Turecko a Řecko, zemřely přinejmenším čtyři osoby a dalších 120 lidí…

Zlomený zpěvák Phil Collins (69): Na vozík mu museli pomáhat přátelé!

Zlomený zpěvák Phil Collins (69): Na vozík mu museli…

Zdravotní stav legendárného zpěváka Phila Collinse (69) se za poslední rok nijak nezlepšil. Na vozík, nedílnou…

 

iSport.cz

Djokovič schytal debakl od kvalifikanta. Cíl jsem splnil, zůstal v klidu

Djokovič schytal debakl od kvalifikanta. Cíl jsem…

Světová tenisová jednička Novak Djokovič utrpěl ve čtvrtfinále turnaje ve Vídni nečekanou a hladkou porážku.…

Kušnír: Lischkovi musí psychicky pomoct, z Masopusta bude kvalitní bek

Kušnír: Lischkovi musí psychicky pomoct, z Masopusta…

Hrál za Spartu i za Liberec, oba celky proto – stejně jako Slavii – ve čtvrtek v Evropské lize bedlivě sledoval.…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: Důvěra ve vládu a jednota? Já s vámi nic zvládat nechci

Karel Steigerwald: Důvěra ve vládu a jednota? Já s…

Ministr, který už dřív neměl důvěru, protože neprošel bezpečnostní prověrkou, ztratil náhle důvěru premiéra,…

Petici proti Babišovi jsem podepsal, přiznal Blatný po dvou dnech. Ve vládě je prý kvůli odbornosti

Petici proti Babišovi jsem podepsal, přiznal Blatný…

Ministr zdravotnictví Jan Blatný (za ANO) potvrdil, že v minulosti podepsal petici Milionu chvilek za demokracii…