Nissan Primera (2003)
12.1.2010No, recenzí na Primery je hodně, ale jen na ty předchozí verze. Na tu nejnovější a bohužel ve výrobě poslední řade Primery je jich jak šafránu. Proto…
Nissan Primera (Papír1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Čau 12.01.2010 23:31 tofoj
-
Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 00:03
FRPE
-
Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 00:30
FRPE
-
Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 16:26
Papír1
- Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 16:28 FRPE
-
Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 16:26
Papír1
-
Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ... 13.01.2010 00:30
FRPE
- pekne 13.01.2010 04:06 wikinko
- primera 13.01.2010 07:57 pelikoš
- Musim... 13.01.2010 08:01 kaaRS
- dotaz 13.01.2010 08:09 Mira328i
- Primer.. 13.01.2010 20:16 štíreček1
- Moje Primera byla zrůda 13.01.2010 21:53
- Smíchov 20.01.2010 22:14 Hanss (MoDo Team)
- Primera 2,2dci - to snad v Nissane nemysleli vazne 29.01.2010 15:56
- Moc pěkný 17.02.2010 14:56 will83
- Volba rozumu, 28.02.2010 00:38 element5
- Pěkná recenze 19.04.2010 15:58 Ronault.
- Jízda v Nissanu 370 Z 21.04.2010 20:28 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Primeros 21.04.2010 22:37 Subaru4ever
- světla 27.06.2010 12:46 pelikoš
- Pražský okruh 21.10.2010 08:18 element5
- Super zaměřovač, 28.11.2010 18:14 Poustnik
- A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí? 15.12.2010 11:53 Poustnik
- vianocna fotka 24.12.2010 15:02 Brandon Walsh
- Skvělá recenze na dobré auto 28.05.2011 18:45
- Ahoj všem 16.09.2011 17:52 Radim70
- Ukostření 05.01.2013 10:41 Ronault.
- fajne 02.09.2014 11:22 Poustevnik
-
-
FRPE 13.01.2010 00:03
Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...
... říkali mě mazáci na vojně ... ;-) Pěkná přezdívka! :-!
Trochu souhlas s Tofojem ale jinak dobrý! :yes:-
-
-
-
-
-
..KTM-nejlepší motorka světa:-)) 13.01.2010 19:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zmuchlám tě jako PAPÍR od sekaný ...
je ti 34 a byl jsi na dva roky????Ty jsi ale vtipný >:D >:D >:D
-
-
-
-
-
-
-
pelikoš 13.01.2010 07:57
primera
recenze je téměř vyčerpávající a řekl bych,že i pravdivá.já jsem měl všechny 3 primery (wp10,wp11,wp12) a nejkvalitnější byla ta 10,protože byla dělaná doma v japonsku(190t.km bez problému).u 11 bylo vidět,že nissanu teklo do bot a byla trochu ošizená,člověk to poznal na detailech,ikdyž taky fungovala bez problémů.12 byla asi nejvíc nabušená co se týče výbavy a pohodlí,měl jsem tu po faceliftu z roku 2005 a tam byly některé věci co kritizuješ odstraněné.nyní mám x-traila (t31)a zatím maximální spokojennost(30 t.km).nissany vlastním od roku 1992 a myslím,že je budu kupovat dál,pokud to dovolí okolnosti a tobě přeju (a primeře)hodně šťastných kilometrů ;-) -
Mira328i 13.01.2010 08:09
dotaz
píšeš v recenzi o tom rozhodování a o francouzských autech--renault nese punc nespolehlivosti...a není tohle auto trošku výrobek společně s renaultem? ..třeba motor..atd.?
Jinak pěkný auto, nisan je určo zajímavá volba, jen design těchto modelů mi nesedl, klasický styl před tím se mi moc líbil :yes:. -
"-- skrytý --" 13.01.2010 21:53
Moje Primera byla zrůda
Měl jsem taky přesně tuhle Primeru, jen v té zelé metle a po 6 měsících jsem byl skoro rád, že jsem se ji zbavil, dal bych ji i zadarmo ... od novoty to měl známý a pak já. Převzal jsem ji v 50 tis km a něco na tom ujel a hned od začátku utrpení. Sedačky sem proseděl na hlinikovou konstrukci a k mému zděšení pod látkou na sedadlech byl a je jen molitan, maras, jezdil jsem asi 10 tis km s ramenem na konstrukci. Levé dveře když jsem dovřel tak tam byla mezera 3mm, na pravých dveřích tak centimetr.
Odešel mi plováček v nádrži a neukazoval kolik je paliva, oprava 11 000kč, protože se vyměnilo půl auta.
Na dálnici mi ve 130km/h spadlo okno u řidiče do dveří a já se skoro zabil.
Jelikož je Primera širší tak jsem se na horách v zimě nevešel do vyjetých koljích a poprvé vyletěl z cesty.
A ten motor ... to je podle mě utrpení. Měl jsem spotřebu cca 8/100 a výkon je oproti Tdi směšný. Další auto jsem měl oktávku 81kw, teď mám 77kw a pořád je to jiná liga. Jezdím za 4.8/100 a jak jsem poprvé jel v oktě 81kw po primeře tak jsem byl nadšený jako malý.
Zpracování interiéru je proti němcům taky někde jinde podle mě, nechytá se, je to fajn, ale ...
Zapoměl jsem dodat, že když jsem jel v zimě na fotbálek, tak přijdu po fotbale k autu a čelní sklo prasklé, přes celou půlku. V servise mi řekli, že za to může teplo od motoru v autě, a mráz venku ...
A na design, to jsem si nezvykl nikdy ... a asi nezvyknu >:D
Ale nissany nezatracuju, mám teď ještě Pathfindera 2.5 rok 08 a je dobrej. Jen, začíná habrovat, rozpadla se manžeta na řadící páce, pod čelním sklem vylezla guma .. no pořád něco. :-)-
-
Papír1 19.01.2010 11:03
« Re: Moje Primera byla zrůda
No TDi77kw sedlám v práci. A opravdu se to nedá srovnat. TDI je hlučnější, je slyšet Turbo. Motor pocitově sice táhne, ale pořád málo ve srovnání 2,2DCi. TDI77kw je opravdu úsporné auto, jezdím za 5-6l ale žere olej. +- 2L na 10tis km. 81KW z první kokty se nedá také srovnat. Je to lepší než 77kw, ale pořád je to málo. 96KW z pašíka je plně srovnatelný po výkonostní stránce, ale te kravál co vydává?
-
-
Hanss (MoDo Team) 20.01.2010 22:14
Smíchov
Zdravim na smíchov, přes dvacet let jsem tam bydlel a na Nikolajce jsem hrál hokej za Uhelné sklady :-) - rád se tam vracím, tak třeba někdy :yes: -
"-- skrytý --" 29.01.2010 15:56
Primera 2,2dci - to snad v Nissane nemysleli vazne
No ja sa priznam ze toto auto by som nechel ani zadarmo ...teraz... jedno som mal hodnotimto ako moj najvecsi omyl co sa tyka aut.. presne tento isty model s 2,2 dci 102 kw .. akurat na 17". Vzdi mi islo v provm rade o funkcnost auta a nie o dizajn taze interier ani exterier kritizovat nebudem no podvozok, motor a prevodovka to je hotove nestastie, doporucujemti zviest sa vtom mondeu co si chel kupit moze ta to riadne mrziet ...ponezaz toto auto je v zakrutach neokrochané , velmi nedotacive , a podvozok je nekomfortny a meky,a poriodne počut kazdu jamu, nerovnost, prevodovka je zle odstupnovana a motor nema absolutne nijaky tach do spominanych cca 1600 otacok .. pridavat musim ako na 1,6 benzine , okremotho ked sa ponahklam mam bezne spotrebu 7,8-8litra, a spolahlivost komentovat nebudem..vnutri mi vadi len priblby plast na dverách , kvázi pokracovanie palubky a velmi pomale vyhrievanie sedadiel... to zrovnavam z modeom... zo subaru radsej ani nebudem :-) jedné pozivivum tochto auta som nasiel v brzdach...
Osobne si myslim ze co sa tyka funkcných vlastnosti je tato primera oproti minulej ulnym hororom a vyvojary v nisasne by si mali spytovat svedomie
Skusal som aj 1,8 benzin .. (jediný model co mali showroome) a sodstupom casu ju hodnotim ako podstatne lepsieu variantu Primery hlavne koli lachsiemu "nosu" a vyplivajucim vyhodam, presnejsej prevodovke a hlavne omnoho lepsie odstupnovanej prevodovke..ja ked auto bolo znatelne pomalsie bolo cele obnoho vydarenejsie...
Nevysvetluj si kritiku ktomu autu zle proste ma to sklamalo ..hodz som velkym fanusikom JDM Cars
:yes: -
will83 17.02.2010 14:56
Moc pěkný
Vždycky jsem si myslel, že 2.2 dci je od Renaultu, ale konečně v tom mam jasno. Jinak tahle Primera se mi vždycky líbila. Ať slouží !!! -
Ronault. 19.04.2010 15:58
Pěkná recenze
Moc pěkná recenze, auto "stylové", resp. má svou, i když trochu podivnou osobnost, fotek dostatek. :yes: -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010 20:28
Jízda v Nissanu 370 Z
Krásně si to popsal,myslím si,že jsi nic nevynechal (až na blikače ,,Z,,),docela ti závidím,že ses mohl tak dlouho projet (já s ním najel snad jen 8 km).
Parádní fotky - udělal si mi radost chlape :yes: :yes: :yes: ..určitě i Fefe!
btw : Black edition vypadá naprosto noblesně :yes:-
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 21.04.2010 22:03
« Re: Jízda v Nissanu 370 Z
Papír1 - Při čtení tvého zážitku s 370kou jsem se na pár minut ocitla v tvé kůži a naskočila mi husina...Vše bylo umocněné tím,že se do tvých pocitů dokážu dost dobře vžít díky 350ce.
Popsáno zcela přesně včetně emocí!Jo,jo,takové je Zet!! ;-) >:D-
Papír1 21.04.2010 23:42
« Re: Re: Jízda v Nissanu 370 Z
Black edition vypadá opravdu super. Mě se zamlouvala ze všech nejvíce. Hlavně díky interiéru. Jinak to byl intenzivní zážitek. Škoda že nešlo natočit zrychlení na semaforech. Ten zvuk bych si dal jako zvonění do telefonu. Byla by to má Óda na radost. Mít ty prachy tak 370Z Black je už objednaná.
-
-
-
Subaru4ever 21.04.2010 22:37
Primeros
Recenze mě fakt dostala. Vyčerpávající popis toho, co by mě jako kupce zajímalo. Taky jsem nevěděl, že do takového auta z takového roku se montovaly takové vymoženosti, jako např. parkovací kamera. A hlavně v recenzi nechybí pořádný humor :-)
Na tuhle Primeru jsem nikdy nečetl žádný komentář, natož nějakou recenzi, takže jsem se pěkně dovzdělal :-) :yes:
........
Ale teď k tomu hlavnímu:
Do Volcana to mám zatraceně blízko a nikdo mi o Z-párty neřekl !!! :'-( ... stačilo by jen jedno slovíčko, jen drobný náznak, a byl bych tam celej den (a z toho auta by mě vyndala nejspíš až Policie) :-( :'-( .... ani nevíš jak jsem smutnej :-( -
pelikoš 27.06.2010 12:46
světla
měl jsem P12W 3 roky a žádný problém se světly nebyl.měl jsem tam taky xenony ;-) -
element5 21.10.2010 08:18
Pražský okruh
Hele papíre, k čemu by ti proboha jako pražákovi byla mapa okruhu v navigaci? Já jsem až z Příbrami a najdu ho bez problémů i bez mapy. Ze Strakonické se totiž nedá přehlédnout... ;-)-
Poustnik 21.10.2010 10:25
« Re: Pražský okruh
No jo, ale když máš navigaci, postupně tě tak ukolébá, tak otupí, že jí začneš slepě poslouchat.....(ne,jasně, nedá se generalizovat)....a pak tu odbočku na okruh jistojistě přejedeš, protože tě neupozorní. Tady v Evropě navigaci zatím nemáme, takže poctivě koukám do papírové mapy, ale v améru jsem si pak začal připadat, že vlastně vůbec nevím kudy jedu....spolehl jsem se na navigaci a začalo mi chybět takové to....Jsme už u tohodle města? Tohle je předměstí? Podjeli jsme už nějakou železnici? Ale je fakt, že bez navigace bych třeba LA neprojel. Když se ti šestiproudá dálnice furt vlní doprava doleva a sjezdy jsou na obě strany, bez navigace bych zešedivěl.
Jinak papíre1, máš tomoc pěkně sepsané, aktuální fotky přidávané - viz třeba kroupy a Google street view....jen tak dál! Ať slouží a nezlobí! Hoj! :-) -
Papír1 22.10.2010 13:51
« Re: Pražský okruh
Voe, po Praze trefím. :-) Nový obchvat mám zmáknutej, když jezdím na Zbraslav 2x týdně. Jen jsem si chtěl zkontrolovat jak aktuální jsou mapy 2010-2011. Protože když jsem jel do Pardubic, tak mapa 2009-2010 neuměla novou 4proudou silnici od D11. Jinak jezdím podle navi všude kde to neznám.
Zatím je to OK, jen tato navi preferuje hlavní silnice před okreskama. Ikdyž je to po hlavní ( dálnice atd) podstatně delší. Ale v Jaroměři na kruháku v navy chybí jeden výjezd. Takže navi ukazuje odbočte druhým výjezdem a pak 200 rovně, jenže já jsem na parkovišti u sídliště. :-( Jsem zvědavej jestli s novější mapou taky skončím v Jaroměři na sídlišti. :-)-
-
-
-
-
talio2 23.10.2010 11:14
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh
My máme v ML tu vestavěnou velkou navigaci, tuším, že je to NGT1 (command) a do tý pravidelně stahuju každej rok aktualizační DVD z netu zadarmo.. pokrytí má slušný a zná i ulici a číslo popisný našeho bydliště.. a to nezná ani naprostá většina těch přenosných..-
Papír1 23.10.2010 12:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pražský okruh
orig. navi od Nissanu také neumí východní evropu. Takže jste si koupil navi za 60kapříků a pak zjitil že je to na h..... V roce 2003 tvrdili že max. do 2 let bude. Nyní je rok 2010 a ještě není a nebude. :-( :-( :-(
Naštestí mám dodělávnou navi Blaupunkt dx, takže se dají na to sehnat CD ( PL ČR DE AUS IT FR ES POR BEN FIN DAN SWE CH) dělá to +- 8CD Origoš stojí +-4000,- :-( Tak to stahuji na netu zadáčo. Jinak čísla to umí jen ve velkých městech . Ale čisla to umí 1-15, 2-16 atd. Nikdy ne přesné číslo domu. Umí to i TMC, ale namám na to anténu. :-(
Proto tvrdím že externí navi je lepší. Stají 1/5 a umí toho více.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poustnik 28.11.2010 18:14
Super zaměřovač,
že by Nissan zavedl nové zimní logo? Hlavně má vzhledem k velikosti téměř individuální rysy, stál ti někdo modelem? :-) -
Poustnik 15.12.2010 11:53
A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
Made in China? Jinak si v novince oprav - viděti, viseti - měkké i. ;-)
P.S. Já mám řetězy jen na Johnovi Deerovi, že bych něco měl letos pořídit i na Mazdici?-
Brandon Walsh 15.12.2010 15:13
« Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
pripomina mi to otca roky dozadu taktiez kupil lacne retaze tieto mali aspon pekny obal tie jeho boli v igelite >:D ostali sme visiet v kopci jedna sla v pohode druha vobec pamatam si ako v obleku lezal pri kolese a hresil nakoniec ju uchytil snurkou od topanky aby sme sa aspon pohli potom to odletelo tak retaz ostala na ceste a vysli sme na tej co bola na druhom kolese pripevnena poriadne >:D kedze v case montaze este k tomu husto snezilo otec bol potom dva tyzdne v posteli s chorobou >:D ja nenosim retaze ziadne dufam ze sa mi to niekedy nevypomsti jazdievam do liberca 8-s >:D-
-
Brandon Walsh 15.12.2010 18:54
« Re: Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
ja som zo zaciatku nad nim stal s navodom v ruke ale vravel chod do auta budes chory a ako poslusne dieta som siel no >:D-
Papír1 17.12.2010 16:56
« Re: Re: Re: Re: A kde že ty "eurořetězy" vyrábějí?
JJ, řetězy jsou Made in China. A je to šmejd. Očka jsou tak měkká, že jdou narovnat kleštěma. Také jsem je nasazoval na kola 30 minut. Návod jsem měl v u sebe na zemi. Jak jsem tam tak klečel a natahoval jsem se pro návod, vypadal jsem že se tam modlím. :-) Byl jsem celý mokrý od hlavy k patě, hlavně kolena a rukávy. Ruce se mi klepaly, ,jako bych měl Parkinsona. :-) Ono montovat řetězy do podběhu plného sněhové břečky, není nic moc. Když jsem jel domů, zapnul jsem vyhřívání sedačky a klimu nastavil na 28°
-
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.05.2011 18:45
Skvělá recenze na dobré auto
Ahoj, právě jsem dočetl tvojí recenzi a musím říct, že je skvělá. Vlastním také toto auto, jen je to ročník 2002 s motorem 2.2di 93 kw v černé barvě. Kupoval jsem to před 2 lety, kdy to mělo najeto 132 000Km a nyní tam mám 159 000. Ve většině případů musím souhlasit s recenzí, ale také mne zarazilo pár odlišností. Moje auto na 4 při 100 km/h točí 3000 ot., na 5 je to 120km/h a u 6 je to nějakých 140km/h. Auto je do 2000 otáček líné, pak se to truchu zlepší, ale nejvíce táhne od 2500 otaček. To je také důvod proč se snažím jezdit v rozmezí 2500 - 3000 otáček, kdy si ve většině případů vystačím se 4 rychlostním stupněm (kromě dálnice). Auto je v těhle otáčkách živější, lépe reaguje na sešlápnutí plynového pedálu a pozitivně to ovlivňuje i spotřebu (dle PP o 0,5 litru). Průměrně jezdím dle PP za 5,8 - 6,5. Ve skutečnosti je to nějakých 8,5l při krátkých trasách či delší jízdou po městě a krásných 6,5 při delších trasách. Také nemám problémy s vrzáním interiéru a zvuk se mi zdá dobrý (poslouchám rock, metal, rádio beat ...).
Jo a ještě jeden věc ohledně jízních vlastností, spolehlivosti a kvality dílů u P12. P12 vyrobené v roce 2002 a 2003 (modelová řada 2003) jsou na tom mnohem lépe. Vypozoroval jsem to z různých diskuzí, recenzí, statistik ale i z vlastních zkušeností (nenašel jsem nic co by mělo logo renault :D). Novější modely = Renault s logem Nissan :-(
Auto je zatím spolehlivé až na servo řízení, kde je problémem s únikem oleje a výměna je pěkně drahá (cca. 15 000,- ). Byl to už častý problém u P11 (zde to šlo alespoň přetěsnit)... nechápu proč to u nové generace nevyřešili?
Až budu mít chvíli, udělám pár fotek a zkusím také o tomto dobrém voze něco napsat. :-) -
Radim70 16.09.2011 17:52
Ahoj všem
Rozhodl jsem se, že přispěju taky svou troškou..V roce tuším 94 jsem si pořídil prvního Nissana.Původně jsem si jel, aspoň jsem si to myslel, pro Primeru. Nakonec ta stál Sunny. Byl to sedan, 1.6i docela vybavený na tu dobu.. prostě jsem ho za těch 150 tis vzal. Měl najeto cca 45 tis. Měl jsem ho do roku 2005 a to jenom proto, že se za 1) absolutně nic nezkazilo, nežralo to ani deci oleje, prostě to nechtělo krom benzínu nic. No a za 2) měl jsem ho už potom spíše jako druhé auto v domě, neboť jsem měl služební. Nicméně mi jednou zavolal známý že má v kombíku Primeru r.v. 2003. Po té jsem toužil, co jsem jí spatřil, ale za cca. 850 tis, jako nová přeci jen nedostižná. Takže jsem šáhl po téhle za 320 tis. Najeto bylo kolem 50 tis. Plný nadšení, že mám opět bezporuchového Nissana jsem zaplatil, přepsal a těšil se :-) Byla to taková zelenomodrá metla, 1.8 benzín.Velké plus byla prostornost a pohodlí. Původní bezporuchovost se kamsi z Nissanů vytratila. Už si nevzpomenu na chronologicky sestavené poruchy, ale na výčet teda ano. A předesílám, že mě, pravda, nikdy nenechal ve štychu, nebo stát na cestě. Nicméně... jak jsem tady někde četl.. upadlo boční okno u řidiče. Neštěstí se nerozbilo, jenom se tam urvaly nějaké packy a spadlo do dveří. Oprava mě nakonec stála asi 7 tis za nový mechanismus stahování. Pak následovalo: tekl olej přes nějaké gufero v řízení, šaltpáka byla jako z gumy a řadit s tím dokázal jenom zacvičený řidič, neustále se vlnily kotouče, žralo to i trávu kolem cesty, nevím proč, ale praskly obě zadní světla ve stejné výšce.. v ohybu, takže určitě to nikdo nemohl nabourat, zadní stěrač se nějak vyviklal a sjel ten tisícihran na kterém držel, takže jediná volba opravy byl nákup umělohmotného ramínka jedině v Nissanu za 2200Kč!!!. Pak vrzalo sedadlo u řidiče, praskl kroužek na poloose co potřebuje ABS aby fungovalo, opět kroužek nešel koupit samostatně, jenom s kloubem za 8 tis a možná už jenom pár nepodstatných blbostí. Ale zdálo se mi, že takle se kazí snad jenom Lada Samara. A flašku s vodou jste neměli kam strčit..Prostě, jsem rád že jsem ho za 120 tis před cca měsíce a půl prodal. Útěchou bude snad příštímu majiteli, že jsem mu tam dal nové gumy, nechal za asi 15 tis vyměnit všechny čepy a kosti a podobně. Vzpomínám bez nostalgie. Nissana si už nikdy nekoupím ... asi :-) -
Ronault. 05.01.2013 10:41
Ukostření
Podobný problém jsem měl s Lagunou. Strčil jsem kartu, kontrolky se rozsvítily, zmáčknu START, na palubce vánoční stromeček a nic. Naskočilo to třeba na 10 pokus. Věděl jsem, že startér to nebude, ten byl měněný a hlavně ten vydává docela specifický zvuk, když se mu loučí pastorek. Divím se, že to v servisu nepoznali. Občas mi i za jízdy se palubka celá rozsvítila jako stromeček a pak hned po vteřině OK.
Až pak mě napadlo, jestli by to nemohlo být spojeno s baterkou, sundali jsme s taťkou svorku, uviděli nános zoxidovaného hliníku, očistili nános smirkovým papírem, potřeli troškou spec. vodivé vazelíny a od té doby je klid, i s palubkou.
Říkal jsem to známému, který je širokodaleko nejlepší na elektro a říkal, že tohle by měla být první věc, co je třeba překontrolovat.-
-
Papír1 05.01.2013 23:15
« Re: Re: Ukostření
Tím že auto v servisu vždy fungovalo, tak nevěděli čím to bylo. Nejdříve proměřili, zda jde všude proud a protože šel, tak zkoušeli čím to bude. Zoxidované kontakty mě napadli hned, ale byli OK. Zkoušel jsem i nabít baterku, ale tím to nebylo. Bylo to načnutý kabel u ukostření motoru a převodovky. Poznalo se to, až když se to vymontovalo. Kuna + otřesy udělali svoje. Taková blbost.
-
-
-
Poustevnik 02.09.2014 11:22
fajne
Vyčerpávající recenze na zajímavé a neobvyklé auto. :yes: ať slouží. Ani nevíš co bych dal za rovnou podlahu po sklopení, abych se mohl v autě vyspat, takhle spím na sedačce a dá se to přežít. Na takový kufr mám nafukovačku a to by se pak chrnělo.
Možná by to chtělo trochu sofistikovanější mluvu, ale to je každýho věc. Každopádně si to po sobě projdi, některý drobnosti určitě upravíš.
Měj se a pozdravuj autíčko :-)