Recenze

9 Majitel

Škoda Felicia 1.3 MPI Trumf

9.72 Uživatelé

Hodnoceno: 36× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 1 Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 6 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8
Škoda Felicia, foto 9 Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13 Škoda Felicia, foto 14 Škoda Felicia, foto 15 Škoda Felicia, foto 16 Škoda Felicia, foto 17 Škoda Felicia, foto 18 Škoda Felicia, foto 19 Škoda Felicia, foto 20 Škoda Felicia, foto 21 Škoda Felicia, foto 22 Škoda Felicia, foto 23 Škoda Felicia, foto 29 Škoda Felicia, foto 30 Škoda Felicia, foto 31 Škoda Felicia, foto 32 Škoda Felicia, foto 33 Škoda Felicia, foto 34 Škoda Felicia, foto 35 Škoda Felicia, foto 36 Škoda Felicia, foto 38 Škoda Felicia, foto 50 Škoda Felicia, foto 51 Škoda Felicia, foto 51 Škoda Felicia, foto 53 Škoda Felicia, foto 54 Škoda Felicia, foto 55 Škoda Felicia, foto 56 Škoda Felicia, foto 57 Škoda Felicia, foto 58 Škoda Felicia, foto 59 Škoda Felicia, foto 60 Škoda Felicia, foto 61 Škoda Felicia, foto 61 Škoda Felicia, foto 61 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 62 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 64 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 65 Škoda Felicia, foto 66 Škoda Felicia, foto 67 Škoda Felicia, foto 68 Škoda Felicia, foto 69 Škoda Felicia, foto 70 Škoda Felicia, foto 71 Škoda Felicia, foto 71 Škoda Felicia, foto 72 Škoda Felicia, foto 73 Škoda Felicia, foto 74 Škoda Felicia, foto 75 Škoda Felicia, foto 76 Škoda Felicia, foto 77 Škoda Felicia, foto 78 Škoda Felicia, foto 79 Škoda Felicia, foto 80 Škoda Felicia, foto 80 Škoda Felicia, foto 81 Škoda Felicia, foto 82 Škoda Felicia, foto 83 Škoda Felicia, foto 84 Škoda Felicia, foto 85 Škoda Felicia, foto 86 Škoda Felicia, foto 87 Škoda Felicia, foto 89 Škoda Felicia, foto 90 Škoda Felicia, foto 90 Škoda Felicia, foto 91 Škoda Felicia, foto 92 Škoda Felicia, foto 93 Škoda Felicia, foto 94 Škoda Felicia, foto 95 Škoda Felicia, foto 96 Škoda Felicia, foto 97 Škoda Felicia, foto 98 Škoda Felicia, foto 99 Škoda Felicia, foto 100 Škoda Felicia, foto 101 Škoda Felicia, foto 102 Škoda Felicia, foto 103 Škoda Felicia, foto 104 Škoda Felicia, foto 105 Škoda Felicia, foto 106 Škoda Felicia, foto 107 Škoda Felicia, foto 108 Škoda Felicia, foto 109 Škoda Felicia, foto 110 Škoda Felicia, foto 111 Škoda Felicia, foto 112 Škoda Felicia, foto 113 Škoda Felicia, foto 114 Škoda Felicia, foto 115 Škoda Felicia, foto 116 Škoda Felicia, foto 117 Škoda Felicia, foto 118 Škoda Felicia, foto 119 Škoda Felicia, foto 120 Škoda Felicia, foto 121 Škoda Felicia, foto 122 Škoda Felicia, foto 123 Škoda Felicia, foto 124 Škoda Felicia, foto 125 Škoda Felicia, foto 126 Škoda Felicia, foto 127 Škoda Felicia, foto 128 Škoda Felicia, foto 129 Škoda Felicia, foto 130 Škoda Felicia, foto 131 Škoda Felicia, foto 132 Škoda Felicia, foto 133 Škoda Felicia, foto 134 Škoda Felicia, foto 135 Škoda Felicia, foto 136 Škoda Felicia, foto 137 Škoda Felicia, foto 138 Škoda Felicia, foto 139 Škoda Felicia, foto 140 Škoda Felicia, foto 141 Škoda Felicia, foto 142 Škoda Felicia, foto 143 Škoda Felicia, foto 144 Škoda Felicia, foto 145 Škoda Felicia, foto 146 Škoda Felicia, foto 147 Škoda Felicia, foto 148 Škoda Felicia, foto 149 Škoda Felicia, foto 150
 

Technické info

Přezdívka auta Sněhulka, Felina Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:266000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1290 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 106 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 447 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Volf-M".

Tak jak jsem se k Felicii vlastně dostal? Abych řekl pravdu, nebylo to zrovna moje auto snů. Hledal jsem levné auto (jsem stále student), přesto prostorné a praktické. Dále mělo mít benzínový motor, bojím se servisních nákladů dieselů a nemyslím si, že se s nimi dá nějak významně ušetřit. Začal jsem se poohlížet po inzerátech na internetu, prošel si pár bazarů a předběžně jsem se rozhodl pro Opel Astra první generace s motorem 1.6 16V. V českých autobazarech je to poměrně častý kousek, ale většinou se mi zdál na svůj stav a počet najetých kilometrů předražený. Dnes jsem docela rád, že jsem u Astry neskončil. Stála by mě víc peněz a stále je to auto, ke kterému bych měl výhrady a určitě bych u něj nezůstal déle než u Felicie. Jen bych za ní dal víc peněz a údržba by byla o maličko dražší.

Felicii jsem přehlížel. Bylo to hodně díky tomu, že většina motoristů na ní jen nadává a je terčem mnoha vtípků (i když Fabia 1.2 HTP ji jasně převálcovala). Ano, v roce 2000 šlo ve srovnání s konkurencí o zastaralá auta. V době uvedení na tom ale nebyla podle mě zas tak špatně. Dále mě odrazovala vysoká cena posledních kousků po faceliftu, která dosahuje v mnoha případech nereálných výšin. Také jsem postrádal nějakou tu výbavu.

Skoro náhodou jsem narazil na kousek, který sloužil jako služební vozidlo. Díky tomu byl k dostání za slušnou cenu a ve stavu odpovídajícím počtu najetých kilometrů (241 000). Samozřejmě mi hned bylo jasné, že nějaká ta investice bude časem potřeba. Chci si ji nechat tak rok dva a to by snad měla bez problémů vydržet. Počítám, že za tu dobu se stane neprodejnou tak ji buď daruju někomu z rodiny, nebo si ji nechám jako druhé "pracovní" auto.

Výhodou motorizace 1.3 MPI je nízké povinné ručení a spotřeba. Díky řetězu v rozvodech má svůj charakteristický zvuk, který mi na volnoběh trošku připomíná Peugeot 205 v naftě, který jsme kdysi měli v rodině. Zatím se mi zdá, že s lehkou se dá udržet spotřeba pod 7 litrů. Co se týká výkonu, tam už je to horší. Když jedu sám, tak se to dá. Jak je ale auto naložené, musím řadit častěji než je zdrávo. Nemá cenu ho nějak příliš trápit a vytáčet, protože pak stejně víc nejede. Každý předjížděcí manévr proto musím pečlivě promyslet. Mimo město (rychlost 90-100km/h) točí něco málo pod 3000 otáček. Je už docela slyšel, ale protože du auta fouká a mám skoro pořád puštěnou muziku, tak to zas tolik nevadí.

Největším kladem Felicie Combi je určitě zavazadlový prostor, který mě přímo uchvátil. A ani samotný interiér na tom není vůbec špatně. Pohodlně se v něm usadí čtyři normální lidi. Na nepohodlí si ve Felicii nemůžu stěžovat. I pozice za volantem mi vyhovuje. Jasně - auto má takové tužší sedačky, ani ovládací prvky nejsou žádný zázrak. V poslední době jsem měl čest řídit daleko lepší auta a po přesedlání zpět to býval docela šok. Z výbavy obsahuje jen centrální zamykání a střešní okno. Dále zde bylo autorádio Blaupunkt, bohužel jen na kazety a s chybějícím čelním panelem - nepoužitelné. To jsem nahradil základním modelem Sencor. Felicie byla osazená 4 reproduktory TVM (Tesla). Jejich kvalita není oslnivá, ale na nenáročné podbarvení k jízdě dostačují. Docela bych uvítal airbagy (pro lepší pocit) a v létě klimatizaci. To bych ale chtěl od auta za tuhle cenu hodně.

A co jízda? Tak ze začátku jsem se fakt bál. Náklony v zatáčkách a typické "zaklekávání" na přední kolo mě docela děsily. Když si na to ale člověk zvykne a naučí se s Felinou jezdit, dá se jet poměrně ostře i na klikatých okreskách. Když to ale srovnám s MPV, tak je na tom Felicie ještě dobře. Brzdy jsou taky slabší, chce to prostě jezdit s rozumem a vědět, co si kde můžete dovolit. Díky absenci posilovače je však řízení poměrně komunikativní. Měl jsem trošičku obavy, že Combi bude mít sklony k přetáčivosti. Jízdní vlastnosti jsou však naprosto srovnatelné s hatchbackem.

Zatím můžu říct, že jsem s vozidlem spokojen. Po necelém roce používání, kdy už můžu trošku hodnotit klady a zápory koupě nelituju. Je určitě dobrá zkušenost vlastnit auto, které není úplně dokonalé a nějakou tu péči vyžaduje. Předtím jsem o autech nevěděl vůbec nic, ale díky Felicii jsem se toho hodně naučil a celkově jsem se o auta začal zajímat.

Silné stránky

Prostornost - vejdou se zde pohodlně 4 dospělí, velký kufr při běžném používání nikdy nenaplníte po okraj.

Dostupný servis a cena náhradních dílů - snad každý měl tohle auto v rodině takže se díly válí snad všude. Spoustu věcí zvládne opravit sám i naprostý laik, složitější zásahy každý garážník za pár korun.

Spolehlivost - i přes velký kilometrový nájezd a každodenní používání v jakémkoli počasí se mi nikdy nestalo, že bych nedojel.

Spotřeba - dlouhodobě i při ostřejší jízdě (jestli se to tak dá nazvat) se spotřeba pohybuje mezi 6-7 litry. Jezdím jak krátké tak dlouhé trasy.

Cena povinného ručení - přesto, že se jedná o první auto registrované na mě vyjde ročně na 3200 Kč.

Slabé stránky

Výkon motoru - jakékoli předjíždění si musíte hodně dobře rozmyslet

Zvuk motoru - díky rozvodovému řetězu trošku připomíná diesel, je hodně hlučný a nepříjemný

Jízdní vlastnosti - auto je hodně citlivé na boční vítr

Absence dnes běžné výbavy - hlavně ten airbag by se hodil, mě bych lepší pocit bezpečí. Díky absenci posilovače řízení a elektrického ovládání oken nepotřebuju posilku :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

O servis se bude starat můj známý a drobnosti se pokusím opravit sám.

Hned na cestě domů jsem zjistil, že nesvítí jedno zadní a přídavné brzdové světlo.

Přerušený vodič k čidlu hladiny brzdové kapaliny.

Přední náprava už má něco za sebou, vůle v řízení, čepy atd. (vyřešeno).

Výměny oleje (motor+převodovka).

Geometrie + vyvážení kol.

Výměna chladiče.

Výměna koncového dílu výfuku.

Výměna termostatu.

Výměna tlumičů (Sachs) a jejich uložení.

Zlobilo čidlo na brzdová světla, zkusil jsem jej vyndat a párkrát rukou promačkat a od té doby funguje normálně.

A pořád hnije, to je klasický problém Felicií a na bílé je to bohužel hodně vidět, jinak je to moc pěkná barva. Vždycky to trošku zamaskuju aby to vypadalo. Vyměnit blatníky a vyvařit lemy by byla na takové auto zbytečně velká investice.

//Jedná se většinou o malé položky, nejhorší je se s tím srát a vyměnit to. Když to ale spočítám, tak jsem možná 10 tisíc už investoval.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kromě těch světel, jsem byl zatím o všech závadách informován - hodnotím tedy pozitivně. Jednání bylo slušné, vše bylo vyřízeno rychle a bez problémů.

 

Novinky v recenzi

16.8.2010 16:32

Neznalost neomlouvá

Zákony v Čechách fakt nechápu. Dnes jsem stál na vjezdu před známým (stávám tam pravidelně už rok a půl), vracím se k autu a tam botička. Tak volám, co to jako má znamenat, že majitel vjezdu o tom ví a mám tam stání povolené. To ale přivolané strážníky nezajímalo s tím, že na vjezdu se prostě parkovat nesmí. Pokuta 300 Kč na místě.

1.8.2010 23:30

Prodáno

Auto má od čtvrtka nového majitele. Felicie sloužila celou dobu dobře, jen jsem dostal chuť na něco lepšího.

2.7.2010 12:58

Do roka a do dne

Bude to skoro rok, co brázdím silnice v bílé Felicii f kombíku. Už delší dobu jsem ale vybíral nástupce, až se nečekaně objevilo jedno ošklivé západoněmecké vozítko, které mě bude vozit od příštího týdne.

19.6.2010 02:28

Lesní zvěř

Už delší dobu pozoruju, že se zvěř pohybuje na silnici více než je zdrávo. Dnes jsem cestou domů "zavadil" o srnku. Naštěstí to odnesla jen tabulka na SPZ.

9.6.2010 17:31

Technická

Tak mám úspěšně za sebou technickou prohlídku. Jediný problém bylo nefunkční naklápění světel, ale šlo se domluvit, že to jakoby fungovalo Jo a v neděli překročil stav tachometru 260 000 kilometrů.

21.5.2010 23:16

Pangejt

Dneska se stala nemilá věc. Okreska, trošku mokro jedu si jentak pohodička 50-60 a najednou mě v ostré zatáčce překvapil kamion. Tak zkusím šlápnout na brzdu ale to je v zatáčce samozřejmě blbost (auto se začalo přetáčet) tak jsem to vzal do škapry než riskovat srážku. Naštěstí to vypadá v pohodě, auto jede a olej z něj neteče. Možná jsou jen netěsní úplně výfuk, na něj si to sedlo tak to mohlo někde povolit.

15.5.2010 11:54

Nové obutí

Dnes jsem si dopřál nové pneumatiky Continental EcoContact 3. První dojem je dobrý, pneumatiky jsou tiché - spíše komfortní, ale v zatáčkách drží lépe než Barumky, které jsem používal dříve.

9.5.2010 04:04

Automobilový slalom Koráb 2010

Přidal nějaké fotečky ze sobotní akce. Byl to příjemně strávený den. Strašně mě láká taky něco postavit, chci jezdit :)

4.5.2010 18:20

Prostor na fotografie

Už mám zvětšený prostor na fotografie, tak jsem přidal pár dalších z Rally Šumava.

2.5.2010 21:27

Šumava

Přidal jsem pár dlouho slibovaných fotek z Rally Šumava. Narazil jsem však na limit pro fotografie, takže další budou snad zítra.

25.4.2010 10:31

Na jaře kvete, na podzim opadává.

Přidal jsem do galerie fotky lemů naší druhé Felicie po zamaskování. Výsledek předčil všechna očekávání, na první pohled není skoro nic poznat. Bohužel zkušenosti říkají, že to tak dlouho nevydrží.

20.4.2010 12:24

Další Felicie

Tak máme doma další Felicii pro otce jako takové pracovní auto. Svůj účel snad splní dobře, o víkendu se na ní podrobněji mrknu.

18.4.2010 21:14

Sháním auto.

Sháním co nejlevněji (cca 25000 Kč) zachovalou Felicii, nebo něco podobného. Kdyby někdo o něčem věděl (nejlépe plzeňský kraj) napište mi prosím SZ. Díky.

10.4.2010 13:31

Svíčky

Včera jsem vyměnil svíčky za Brisk A-Line 27 (tříelektrodové ze slitiny ytria) jsou hodně poznat, zvlášť mezi 3000-4500 větší zátah.

6.3.2010 17:08

Výměna řízení

Dnes dostala Sněhulka nové přední tlumiče. Známý mi ještě doporučil vyměnit řízení, nevím ale, jestli je pořád stejné jak na Fáčko, nebo má můj model po faceliftu (se 4 ramenným volantem) jiné.

5.3.2010 23:37

Jak jde čas...

V posledním měsíci se toho stalo celkem dost. Nejdřív malá kolize na parkovišti u Tesca (odnesl to jen blinkr za 100Kč, takže pohoda), pak výměna fitrů a oleje, nové stěrače a pár dalších drobností. Zítra se chystám na výměnu předních tlumičů. Zajímavé je, že jsou stále po více jak 250t kilometrů původní.

5.2.2010 23:48

Sníh

Dneska se mi vrátil všechen čas strávený řáděním na sněhu v otevřených prostranstvích. Cestou domů jsem na takové klikaté okresce dostal smyk, ale naštěstí jsem auto udržel na silnici a zvládnul vše bez újmy. Kromě rychlosti byly určitě na vině i gumy, které mám na zimáky už dost sjeté.

12.1.2010 21:26

Koroze

Vlivem počasí se začíná na Felicii dost ukazovat rez. Nejhůř je na tom lem pravého zadního blatníku, ten musím co nejdřív alespoň drobet zamaskovat. Jinak panuje spokojenost, žádný problém. Přesto jak našetřím peníze jdu do něčeho jiného, brzo totiž čekají nějaké ty investice.

20.12.2009 22:25

Zima

Po dlouhé době jsem se dostal k tomu trošičku editovat popis auta a přidat nějaké ty zimní fotky. Teď o víkendu jsem musel vyměnit termostat, protože to skoro vůbec netopilo a v mrazech je to dost nepříjemné. Jinak zatím vždycky chytá na poprvé - musím pochválit.

17.10.2009 13:59

Přezutí

Tak dneska jsem konečně přezul na zimní. Rozdíl byl patrný hned na zkušební projížďce. Teď mám v plánu koupit nový vzduchový filtr a svíčky. Zatím to chytá dobře, ale pro jistotu ať má autíčko radost. Jinak už jsem s Felicií najel více jak 4t kilometrů bez problému.

19.9.2009 20:26

Nějaká ta údržba před zimou

S Felicií jsem absolvoval už přes 3000km. Zítra se chystám vyměnit pro jistotu chladič a přetěsnit termostat a celou chladící soustavu. Vodní pumpu asi ještě minimálně rok nechám, sice má trošku vůli ale nic tragického. Uvidíme, jak se mi to povede snad to nebude moc boj :)

7.9.2009 15:10

Ferrari Racing Days

Tento víkend jsem měl tu čest navštívit Ferrari Racing Days. Určitě stálo za to si udělat výlet přes celou ČR. Panovala tu totiž výborná atmosféra, všude byla cítit vůně benzínu a všude nádherná auta. Nejlepší byla neděle s jízdami Marca Geného. Snad metrové plameny z výfuku a brzdy rozžhavené do ruda na Ferrari FXX vypadali naprosto dokonale, zvuk snad ani nejde popsat stál jsem v boxech na konci cílové rovinky kde si musel podřadit do zatáčky. Přesto, že mám raději sportáčky ze stuttgartu musím uznat, že ty italské bestie mají něco do sebe. Scuderia 4ever :)

31.8.2009 20:16

Štěstí v neštěstí

Dnes se mi stalo něco, co bych nikdy nečekal. Z auta mi doma na dvorku upadlo z motorového prostoru víčko, kterým se doplňuje olej. Nevšiml jsem si toho a s autem jsem se vydal do Plzně a zpět (asi 120km). Vše proběhlo naštěstí v pořádku a díky tomu, že jsem jel klidnější jízdou na spotřebu moc voleje neuniklo a podle měrky je tak hladina zcela v pořádku. Zítra se jdu podívat po novém víčku, protože to staré příliš nedrží. Zatím jsem to napáchal drátem, takže to jentak nevypadne. Jsem rád, že se to stalo alespoň teď. V pátek se totiž chystám na Ferrari Racing Days do Brna. Zadřít motor někde na dálnici by myslím nebylo příjemné.

30.8.2009 01:04

Nové fotografie + úprava recenze

Dnes jsem přidal nové fotky do galerie a maličko poupravil recenzi. Stále však není ve finální fázi.

Jinak začínám přemýšlet nad dalším vozidlem, které plánuji zakoupit příští léto. Před pořízením kombíku jsem byl rozhodnut pro staré Porsche 924/944, jedná se o moji nejoblíbenejší značku. Nyní však trošku vítězí praktičnost, přesto bych se nechtěl vzdát výkonného motoru a dobře navrženého podvozku. Začínám pokukovat po švédských vozech Saab a Volvo, jen se bojím dostupnosti náhradních dílů a jejich ceny. Mám ale ještě rok čas to promyslet a dobře se informovat.

24.8.2009 10:05

Dalších 500km

O víkendu Felicie překonala dalších 500km v mých rukách. Za tu dobu jsem nenarazil na žádný vážnější problém, vždycky jsem v pohodě dojel. Před tím, než jsem si ji koupil bych ani nevěřil, že může zvládnout najet téměř 250 000 bez větších zásahů. Kromě problémů s korozí je podle mě Felicie stále ideální vozítko pro lidi s hodně napnutým rozpočtem :)

16.8.2009 18:18

Výstava veteránů

Dnes jsem navštívil výstavu veteránů v Domažlicích. Sešlo se zde plno krásných vozidel, mě osobně se nejvíce líbila červená Škoda Felicia a krémové Porsche 911. Přikládám jejich fotky, snad se nebudou majitelé zlobit :)

13.8.2009 22:09

There must be some way out of here...

Tak konečně si během náročných cest mohu vychutnávat hudbu. Měl jsem docela obavy jak na tom bude Sencor se čtením CD horší kvality a MP3, vše je ale v pořádku. Při jízdě nepřeskakuje, načítá rychle... základní ovládání je rychlé a intuitivní, když však chce člověk něco nastavit není to jen tak :)

11.8.2009 22:00

Menší info...

Při koupi auta jsem si uzavřel pojistku jen krátkodobě - na měsíc. Chtěl jsem si projet nabídky různých pojišťoven na internetu. Nakonec jsem si vybral Generali a uzavřel jsem si je rovnou online. Pokud se dá věřit tomu co mi vygenerovalo webové rozhraní měl bych na rok zaplatit 3200 Kč, což podle mě ještě ujde (Felicie je první auto, které mám napsané na sebe).

Dále jsem v neděli překonal první tisícovku kilometrů. Doufám, že tak alespoň rok auto vydrží bez nějakých větších zásahů. Nechce se mi do něj moc vrážet, spíš šetřím na nové.

A máme tu poslední novinku... dnes jsem si konečně objednal autorádio. Vzhledem k tomu, že je určeno do Felicie a plánuju zachovat původní reproduktory zvolil jsem ekonomický model SENCOR SCD 3954MR. Ve čtvrtek by ho měla dovést zásilková služba tak jsem zvědavý. Chci od něj vlastně jen čtení CD a možná občas MP3.

8.8.2009 21:29

Dnes jsem absolvoval cestu z Domažlic do Zbiroha (asi 200km - počítáno tam i zpět). Celou trasu zvládla Felicie bez problémů a dalo se to celou dobu vydržet - určitě je to lepší než cesta hromadnou dopravou. Při rychlosti nad 100km/h se mi zdá, že začíná více vibrovat volant. Možná je to ale normální vzhledem ke stavu našich silnic a technické úrovně Felicie, zkusím ale pro jistotu nechat vyvážit kola.

6.8.2009 11:58

Údržba vozidla

Felina má za sebou opravu přední nápravy + geometrii, dále pak lehkou úpravu výfuku a nakonec je konečně přezutá na letních pneu. Zatím slouží k plné spokojenosti. Až budou nějaké zbytečné peníze chystám se pořídit autorádio.

27.7.2009 11:59

Poplatky

Dnes jsem byl Felicii přihlásit na sebe. Nejdříve mě čekala evidenční prohlídka - 200Kč. Pak na úřadě poplatek za samotný přepis 800Kč a ekologická daň (EURO II) - 3000Kč.


Přidat názorDiskuse: Škoda Felicia 1.3 MPI Trumf

Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím mě nikde nenechala - naprostá spokojenost.

praktičnost
8

Není problém naskládat dovnitř 5 lidiček + naplnit kufr. Řídit je pak ale utrpení - citelně chybí výkon a to nemluvím o brzdách...

prostornost
10

Spolucestující si nestěžují a co potřebuju poberu.

jízdní vlastnosti
6

To nejde popsat, musí se zažít.

jízdní komfort
8
provozní náklady
10

Nízká spotřeba, levné díly...

náhradní díly
10

Dostupné všude a z druhovýroby skoro zadarmo.

výkon motoru
4
spotřeba
9
hlučnost motoru
3
kvalita sedadel
7
brzdy
3

Brzdím i očima - hrůza.

zavazadlový prostor
10

Pro mě ideální.






Blesk.cz

Krutá vražda Přemysla a Marie: Zabíjel jsem v sebeobraně! tvrdí student. Přiznal se až u soudu

Krutá vražda Přemysla a Marie: Zabíjel jsem v…

Netrpí duševní chorobou ani nejednal pod vlivem návykových látek. Tak znalci zhodnotili osobnost Tomáše F. (24),…

Volební manuál: Z auta už dnes, bez roušky hrozí pokuta. Jak na to, aby váš hlas platil

Volební manuál: Z auta už dnes, bez roušky hrozí…

K volbám chodíme poslední dobou rok co rok. Ale takové, jaké jsou nyní před námi, ještě nikdo nezažil. Už dnes…

 

iSport.cz

Martina Čechová si splnila sen: má vlastní fitko! Řekla, co ji (ne)baví

Martina Čechová si splnila sen: má vlastní fitko!…

Martina Čechová nepatří mezi ženy, které by vydržely sedět se založenýma rukama. Když se před lety s Petrem…

Trpišovský o Coufalovi: West Ham? Zájem je, ale... Sestavu to neovlivní

Trpišovský o Coufalovi: West Ham? Zájem je, ale...…

Den před klíčovou odvetou na hřišti Midtjyllandu znělo kolem Slavie zase nahlas téma přestupu Vladimíra Coufala.…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…