Škoda Felicia (2000)
26.7.2009Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Volf-M". Tak jak jsem se k Felicii vlastně dostal? Abych řekl pravdu, nebylo to zrovna moje auto snů.…
Škoda Felicia Combi (Volf-M)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- zachovalá ale... 27.07.2009 13:28
- Vibrace 08.08.2009 21:56 Konwi
- Felda 13.08.2009 17:40 Ronault.
- Tak mě napadlo... 31.08.2009 23:21 Special-line
- Nazdar 19.09.2009 21:25 Chobot
- Pohon 02.02.2010 22:39
- nová felda:) 23.04.2010 14:22 Đawson
- květena 29.04.2010 19:09 dRudi
- závody na Koráb aneb úprava auta 09.05.2010 12:37 Mira328i
- Osina 09.05.2010 16:56 FRPE
- ostrá zatáčka 22.05.2010 12:17 PeT-a (RSKa)
- Technická 09.06.2010 17:28
- BMW 525 TDSA (E39) 15.07.2010 23:52
- Hodnotenie 03.08.2010 13:56 El_Scorpio
- Neznalost neomlouvá 16.08.2010 19:46 Aspire
-
-
"-- skrytý --" 27.07.2009 14:08
« Re: zachovalá ale...
V dobrém stavu je zejména díky pravidelným prohlídkám v autorizovaném servisu. Samotné zpracování automobilu mě překvapilo - nečekal jsem, že dokáže najet takový počet kilometrů bez vážnějších zásahů.
Jako zastaralé jsem auto označil z důvodu použité motorizace - její základ je někde ve Škodě 1000MB, dále pak absence ABS a nízké pasivní bezpečnosti. Také antikorozní ochrana nepatří mezi silné stránky vozu. Budu se ale co nejvíce snažit jí předcházet. Za co jsem rád je chybějící posilovač řízení, právě ve Felicii se mi s ním zdá řízení nepříjemné a málo kontaktní.
Co se týká toho motoru, jsem asi moc zmlsaný z Mazdy 323 o které se taky chystám něco málo napsat.-
"-- skrytý --" 27.07.2009 15:51
« Re: Re: zachovalá ale...
k tej zastaranosti: ABS aj EDS a 4xAirbag vo Feliciach bolo možné mať, ale za príplatok - tak isto ako i u konkurencie v tomto segmente, práve pasívna bezpečnosť je v teste felície na tomto webe chválená: [odkaz]
Antikorózna ochrana je dosť často pri Feliciach hrôza to je fakt!
K motoru, jediná "zastaranosť" je ventiloví rozvod OHV inak to s motorom z 1000MB nemá nič spoločné(až nato že je to 4vlec 8ventil čo je milión ďalších aut) práve naopak, v niektorých ohľadoch je ten motor na svoju dobu a triedu moderný - má hliníkoví blok aj hlavu, viacbodové vstrekovanie MPI, elektronický plyn, zapaľovací modul alebo teda zapaľovaciu lištu - nie klasický starý rozdeľovač s káblami ku sviečkam ako pre niekoho modernejšia 1,6 MPI... prosto je to pol na pol ale zastaraný motor to nieje a ani auto.
Myslím si, že sa treba na auto pozerať očami doby a segmentu do ktorých patrí, Felicia patrí do deväťdesiatich rokov a vtedy bola ok, je jasné že na súčasné autá už nemá, ale to je tak pri každom aute - len môj názor nevnucujem ho nikomu ;-)-
Petr408 28.07.2009 10:23
« Re: Re: Re: zachovalá ale...
V jednoduchosti je síla, k čemu vymýšlet jiné motory, aby bylo více starostí a poruch ????
Kamarád má Škodu Felicii 1.3 GLXi 50 kW. Při velkých otáčkách jede parádně. Otec automechanik opravoval favority, felicie, octavie......a z téhle motorizace vytáh přes 160 km/h.-
"-- skrytý --" 06.08.2009 12:07
« Re: Re: Re: Re: zachovalá ale...
Nedávno jsem měl možnost projet se v Seatu Cordoba s podobným počtem najetých kilometrů jako mám na Felicii. Motor - klasická 1.4 (ne 16V) s výkonem 44kW mi připadal výkonem zhruba stejný, možná šel trošku ochotněji vytáčet, avšak charakterem mi byl tak nějak bližší. Naproti tomu Škoda Fabia 1.2 THP (stará verze 40kW) je sice pružnější, ale díky "nepravidelnému chodu" nebo jak to nazvat se nedá jet ve městě běžně na čtvrtý převodový stupeň, což zase zvyšuje spotřebu. Když to ale shrnu, je na tom motor Škody Felicie v porovnání s podobnými auty dobře. Můj úsudek je ovlivněn zkušenostmi s japonskými vozy, kde jsou na tom motory trošku jinak :-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 07.08.2009 17:33
« Re: zachovalá ale...
Zastaralá felicia na svou dobu nebyla??? Měl jsem Combi s new xichtem edici Safe Line (4bagy, ABS, centrál)
rok výroby 1999. [odkaz]
- na pohled byla opravdu krásná ...jenže...byla to felície...- odhlučnění otřesné to co tam dávali snad nebylo ani odhlučnění... Plasty tvrdé nekvalitní, často vrzaly, zpracování a slicování otřesné, karoserie se kroutila, já tam měl naštěstí vzpěru už od výroby, ale i tak nic moc, zadní náprava sice nesmrtelná, ale jízdní vlastnosti jako lavor plný vody na balónu. Navíc to celé vibruje jako obrovský mega penís na baterky. Komfort v tom autě prakticky žádný nebyl. Felice jsem různé řídil 3 a ve všech byly stejné podmínky a vibrátor efekt. Ať už jsem sednul do ušmudlaného punta nebo clia, corsy, tak vždy minimálně komfort v těch autech byl o řadu výše. Naučil jsem se, že auta nelze posuzovat jen podle vzhledu, felda je totiž opravdu pěkné auto.
Co se týče spolehlivosti v zimě nešly otvírat zadní dveře, prostě si kliky řekli, že v zimě se otvírat nebudou ať za ně tahá třeba sám Herkules, řadící páka měla vlastnosti jako vařečka ve svíčkové, na nerovnosteh drnčel kloub řazení (jako santovy sobi s rolničkama), termostat ten se pomalu měnil jako spotřebák, zamykání zpátečky si taky zničeho nic řeklo, že mu můžu políbit p**el, kouzelné bylo zavírání kapoty ačkoliv auto nebylo nikdy bourané, tak pokud se s kapotou netřísklo z metru tak se nezavřela. No a rez, ta byla taková ta třešnička na lejnu, do toho auta jsem narval peněz a peněz (byl jsem mlád a hloupej a chtěl mít auto v luxusním stavu, ke konci i opravdu bylo) jakmile jsem vyřešil většinu technických problémů, tak na mě vykvetl lem pak druhej, pak práh, pak jsem viděl na netu (FK) fotky jak vypadá felicie pod předníma blatníkama - mimochodem kompletně zhnitá - lekl jsem se, tak jsem se podíval na ty moje samozřejmě to samé, naštval se, auto prodal koupil o 4roky starší, ale pořádné. Teď mi řekni, které auto roku výroby 1999 má tyto vlatnosti ??? Jinak mou feldu jsem prodal s najetýma 140 000km. Auto co mám teď má, teď už 200 000km a absolutně bez problému - vše z výroby pořád funguje, vyměnil jsem jen pár těsnění (pod víčkem oleje apod).
Pokud máte svou feldu opravdu rádi, nesedejte do ničeho jiného, jinak jí mít rádi přestanete. :yes:-
"-- skrytý --" 08.08.2009 00:52
« Re: Re: zachovalá ale...
Tento týden jsem jezdil každý den na brigádu 10km tam a zpět v Oplu Corsa B 1.2 (33kW), které patří mé matce. Co se týká výbavy tam má oproti mojí Feldě navíc posilovač řízení, airbag, elektricky ovládaná přední okna a nějaké ty další blbosti :-) Pohodlněji se mi s ní ale nejezdí. Kromě velmi nízkého výkonu motoru, který komfort jízdy hodně snižuje mi přišla Corsa až nepřirozeně měkce odpružená, dále má moc měkké sedačky, "divné" dráhy řadící páky (to má asi každý starší Opel, jezdil jsem i Zafirou a tam to bylo to samé), příliš měkká a špatně čitelná je i spojka. Co musím na Corse pochválit, nikde nic nevrže-neskřípe i aerodanicmický hluk je nižší. Hluk motoru taky není tak vysoký jako ve Felicii, přesto působí nepříjemně.
Felicii si podle situace plánuju nechat rok nebo dva. Kombi mi začalo vyhovovat, což mi trošku dělá v hlavě bordel - chtěl jsem na příští léto sehnat Porsche 924/944 ale na to bych si asi nezvyknul.
-
-
-
Konwi 08.08.2009 21:56
Vibrace
Jestli to dělá jen při určité rychlosti, tak to budou nejspíše gumy. Také u Focusu objevuji lehké chvění mezi 120-125 Km/h, pod nebo nad to není. Gumy by se měly správně každých 10tkm vyvažovat.-
"-- skrytý --" 08.08.2009 22:01
« Re: Vibrace
Je to přesně tak jak říkáš, u mě se to objevuje někde mezi 105-120 km/h pak už zase nic. V pondělí zkusím zajet kola vyvážit a uvidím.-
Konwi 08.08.2009 22:18
« Re: Re: Vibrace
Jsou některé typy pneumatik, které ani vyvážit pořádně nejdou. Ujede se pár tisíc kilometrů a hazí to zase. Úplně nejvíc bezva byly pneumatiky, které jsem z úsporných důvodů kdysi navlékl na mé první auto. Pneu značky Global o rozměru 165/65/R13, nejlepší bylo, jak do sebemenší zatáčky pištěly jak v americkém seriálu z osmdesátých let.
-
-
-
Ronault. 13.08.2009 17:40
Felda
Felda je pro mně už auto bez duše, kterou Favorit měl. Nicméně na svůj tachometrový stav vypadá relativně dobře, proto 9 bodů. Na fotkách ještě zapracuj, nejsou špatné, ale trochu málo, ale chápu, že máš auto krátce, proto hned jak přidáš fotky, tak přehodnotím. ;-) Recenze je krátká, takže 8. Doufám, že tě mé hodnocení neurazilo, kdybys měl připomínky napiš soukromou zprávu nebo do mé diskuze. Přeji mnoho šťastných km -
Special-line 31.08.2009 23:21
Tak mě napadlo...
Jestli třeba nemáš někde přicpanou hadičku odvzdušnění klikový skříně že ti to víčko vypadlo. Některý lidi si tam dělaj z plechu šprajc, třeba už mají zkušenosti s tím že jim někdy vypadlo, ale myslím že při normálních podmínkách by nemělo a ani mě se to nikdy nestalo... -
Chobot 19.09.2009 21:25
Nazdar
Tak ti to jdu jako již mnohým ohodnotit.
Auto 9b. Používam jen 9 za ´auta´ a 10 za ´srdcovky´.
Recenze 9b. Chtělo by to na tom ještě trochu zapracovat a především vyplnit zkratkama v pravém sloupci k bodům nějaké to slovo k vozu.
Fotky 10b. Vše co vyhledávám.
Jinak k recenzi. Ono je to na pováženou s těma cenama aut. Třeba u škodovek je dlouhodobě vidět, že si tu cenu drží, tudíš na tom v podstatě neprovaříš, protože sice dráž koupíš, ale pak i dráž prodáš, takže ve výsledku si furt na svém.
Nechť ti slouží dlouho a dobře :-)-
"-- skrytý --" 22.09.2009 20:56
« Re: Nazdar
Tak na recenzi ještě někdy o dlouhých zimních večerech pořádně zapracuju. Jinak kdybych Felicii trošku zamaskoval (přejel leštěnkou a vyčistil plasty) tak ji musím prodat za 2x tolik co jsem ji koupil, když vidím jak jich většina vypadá. Možná by ale v bazarech nedělal dobrý dojem ten počet najetých kilometrů. Škodovku jsem sice nechtěl, ale teď jsem rád za nízké provozní náklady. Cena a dostupnost dílů je bezkonkurenční. Samozřejmě, že kvalita je taky nižší než u prémiových značek, takže je to něco za něco. Prostě do Felicie musíš investovat vždycky, do pořádného auta podle toho jak se povede.
-
-
"-- skrytý --" 02.02.2010 22:39
Pohon
Pohon
Občas se mi zdá, že na sněhu zabírá jen jedno kolo. Prostě jedno hrábne (na sněhu) a druhé stojí. Vůbec netuším, co by to mohlo být.
Odpoved: je to otvorený diferenciál ;-) pokial nieje samosvorny (to nemas určite) alebo protipreklzovy system takže bud v klude je to prirodzene..-
"-- skrytý --" 02.02.2010 22:48
« Re: Pohon
Tak já právě myslel, že otevřený diferenciál přenáší na každé kolo pořád půlku točivého momentu bez ohledu na to, jestli jedno prokluzuje nebo ne. Mě se zdá, že se občas začne točit jen jedno kolo a druhé nic - prostě jentak stojí. No protiprokluzový systém? Takovej luxus moje Felicie nemá.-
"-- skrytý --" 02.02.2010 22:51
« Re: Re: Pohon
Já jsem d*e*b*i*l už to chápu, když zatočíš volantem, tak se přece jedno kolo musí točit pomaleji :-)-
"-- skrytý --" 02.02.2010 22:57
« Re: Re: Re: Pohon
To by si chelo niečo malo otom počitat, keby diff rozdeloval silu pol na pol tak by tvoje auto takmer nezatacalo to dokaze len uzatvoreny diff a ten mavaju len poctive offroudy, využiješ to len v terene ;-)-
"-- skrytý --" 02.02.2010 23:00
« Re: Re: Re: Re: Pohon
Apropo podla mna mas famozne auto ja som mal za študentských čias škodovku 120 gls a niečo take ako felda som nemaval ani vnajbujnešich snoch jasnych 10 b a hlavne za tu Plzen >:-[]
-
-
-
-
-
Đawson 23.04.2010 14:22
nová felda:)
hod sem pak foto tý "nový" feldy..rád bych se na ní podíval...plánuju možná taky ještě jednu...je toho všude plno:D... ale překvapuje mě jak si ty potvory v zachovalejším stavu držej cenu-
"-- skrytý --" 23.04.2010 15:45
« Re: nová felda:)
Tak právě jí pojedu trošku projet. Zatím dostane svíčky, filtry a zkouknu brzdy. Když chceš nějakou do 20 000 tak opravdu není z čeho vybírat. Tohle je z roku 95, ještě s jednobodem (50kW). Má najeto podstivých 100t kilometrů, je k ní serviska a doklady ke všemu, co bylo měněno. Zatím jsem kromě nefunkčního termostatu nic neodhalil (zítra dopoledne koupím).
Fotky a další info ještě přibudou, tohle focení je jen taková rychlovka.-
-
-
"-- skrytý --" 24.04.2010 01:19
« Re: Re: Re: Re: nová felda:)
Můj osobní názor je takový, že nemá cenu vybrat si úplně TOP kousek a dát za něj spoustu peněz. Časem se stejně nějaká ta chybička objeví, hnít začne taky každá, takže spíš najít nějaký kompromis. Co se týká spolehlivosti, jsem se svojí Feldou spokojen a doufám, že stejně dobře bude sloužit i tahle.
Začínám ale vážně přemýšlet o nástupci. Líbí se mi hodně aut, zkusil jsem si ale sepsat všechna pro a proti a nejlíp mi nakonec vyšla Octavia, konkrétně 1.8 20V turbo. Felicii za moc stejně neprodám, takže si jí nechám jako záložní a pracovní vozidlo.
-
-
"-- skrytý --" 24.04.2010 01:13
« Re: Re: Re: nová felda:)
Tak jezdil jsem tři dny po různých inzerátech (cca 300km denně) a hledal něco, co by alespoň trošku připomínalo auto. V klasických bazarech není šance narazit na solidní kousek. Když už se tam něco objeví tak s cenovkou 40 a více tisíc, což bych za Feldu nikdy nedal. Tahle je podle mě v dobrém stavu. Chce to vyměnit levý zadní lem a plech co je pod světlem, je zohýbaný a tmavší. Jinak kromě termostatu všechno OK. Co se týká motoru, tak tenhle starší přece jen jede o něco hůř než moje MPI - je to poznat hlavně do kopce.-
Đawson 24.04.2010 06:56
« Re: Re: Re: Re: nová felda:)
tak jak sem psal...zrovna včera u mě byl kamarád...Felicia 1,3 BMM 50kw LK,...jediné co měl byl od svodů sportovní výfuk a vzduchovej sportovní filtr. Jeho Jediné úpravy...a stačilo to na to aby mi s přehledem ujel:) a to mám feldu s vícebodem..dokonce on má i o 50 tis. více najeto... záleží na to jak je jakej motor zajetej...když dobře i 1,3 BMM se 40 kw ujede té mojí 1,3 MPI s 50 kw:D boužel je to tak..naštěstí sem si feldu nekupoval za účelem sportovního využití:D a jinak pokud oktávku..vem si klasiku 1,9TDI ... ty 1,8 nemaj ani poloviční výdrž a bejvaj dost zhuntovaný...-
"-- skrytý --" 24.04.2010 09:27
« Re: Re: Re: Re: Re: nová felda:)
Já bych tam hledal nějakou chybičku, jestli je to opravdu taková mrška líná, tak není něco v pořádku. Jinak nad TDI do Octavie jsem samozřejmě uvažoval, mám nějaký ten km najetý v 1.9 TDI 66kW. Ano, na 90 koní to jede slušně ale člověk to ráno nastartuje, následuje oblak černého kouře, celé auto se klepe a ten šílenej zvuk. Sice to byl služebák, ke kterému se nikdo nechoval nějak moc hezky ale díky tomuhle autu jsem si k dieselu vybudoval odpor a ani tu Octavii jsem jako nástupce Feldy neviděl. Až do dne, kdy mě známý svezl v RSku. Přímo RS jsou ale za hrozné ceny a "obyčejná" Okta s 1.8 20V turbo není zas o tolik horší (nejspíš by dostala sportovní podvozek a nějaká pěkná 17" kola).
-
-
-
-
-
-
dRudi 29.04.2010 19:09
květena
taky se budu muset pustit do těch orezlých lemů aby to nědělalo ostudu >:D kord když mě čeká v létě svatba :-) nechceš mi to přijet spravit? >:-[]-
"-- skrytý --" 29.04.2010 19:39
« Re: květena
O lemech na Felicii se mi už i zdá. Jinak pamatuju si, že když měl strýc svatbu (v té době se vozil v orezlé Škodě 100), tak ji schoval do garáže a na ten jeden den si auto půjčil. Jinak když koukám na ten tvůj výfuk, tak se mi zdá jinej než mám já, musím to ale ještě zítra omrknout.
-
-
Mira328i 09.05.2010 12:37
závody na Koráb aneb úprava auta
Čau volfíku, taky máš nutkání jet příští rok?...já hrozně moc-už od včera zjišťuju na bmwklubu jednu výkonovou pomoc mému autu, která by se celkem hodila na Koráb-demontování vrtule chlazení která je přímo napojená na motor přez visco spojku-tzn. že pokud auto stojí a běží motor, stále více se snižuje její prokluz a ona velmi znatelně snižuje výkon motoru-fakt je to znát. Normálně to nepoznáš, ale třeba v létě ve městě je to znát.Bojím se totiž toho že při čekání na start a zahrávání by se mohla zbytečně sepnout-to by rychlému startu moc nepomohlo.
Sázím na to že mam ještě jednu chladicí vrtuli která je klasicky na elektromotor a spíná v případě většího přehřátí-sepla zatím jen jednou když sme s ondrou(os)jeli koráb jen tak pro zábavu ale na doraz. zapla se chvilku po dojetí na parkoviště když motor běžel.
Zatím mi na bmwklubu napsali že to zvládne v pohodě i s jednou-jeden psal že tak projel celou itálii.Další věc je automat, přemýšlím jak by se to dalo nastavit aby se z toho dostalo co nejvíc-takže určo Sport ale nevim co zařadit,jestli 2nebo 3.Někdy to tam musím vyzkoušet.
Ty bys to mohl jet s mazdou-to by bylo dobrý:-).-
"-- skrytý --" 09.05.2010 12:59
« Re: závody na Koráb aneb úprava auta
Mazda má o dost lepší podvozek, ale zadní náprava to už má docela za sebou, pak díky korozi je tam jiná homemade plastová nádrž atd. Nejezdím s Felicií, protože jsem blázen ale zatím alespoň nějakým způsobem drží pohromadě. Trošku vykuchat Felicii by bylo asi nejlevnější řešení, hmotnost by šla o dost dolů. Podvozek bych řešil jen výměnou pružin za tužší a dopředu lepší kotouče na brzdy. S motorem ale nejde udělat téměř nic co by alespoň trošku pomohlo - do kopce to pořád bude hrozně líný. Zase je to ale takové auto, které člověku nebude extrémně líto tam někde nechat. V první řadě jde přece o zábavu ;-)-
Mira328i 09.05.2010 13:09
« Re: Re: závody na Koráb aneb úprava auta
no jo, mazda je mazda:-), japonci prostě umí.
Ale co dříve neuměli je antikorozní úprava spodku, hnije to fakt krutě.
Ale felda by tam mohla bejt fajn-vyndáš zadní sedačky a rezervu a už to bude znát:-). Dyť jde o hov.. . Jde o to si zajezdit, myslíš snad že se můžu s automatem nějak líp umístit?těžko.
A ségra mi e30 nepůjčí:-(, už kvůli tomu jak sem s tím autem jezdil dřív...a ještě jí říct že s ním pojedu koráb tak sem mrtvej:-).
-
-
-
-
"-- skrytý --" 11.05.2010 21:02
« OS na Korábu - výsledky
Pro ty, co by stále zajímaly výsledky z Korábu, tak OS dojel celkově na 9. místě. První jízda měla čas 01:55,839 druhá 01:56,350 a poslední třetí 01:56,320. Myslím, že to není špatný výsledek, umístil se např. před Subaru Impreza nebo BMW 130i.
-
-
"-- skrytý --" 11.05.2010 21:17
« Re: Re: OS na Korábu - výsledky
Tohle jsou celkové výsledky. Jinak OS a 130i měli svoji vlastní skupinu :-)-
-
"-- skrytý --" 11.05.2010 21:43
« Re: Re: Re: Re: OS na Korábu - výsledky
Mimochodem gratulace k výsledkům, nevím jak si spokojen ale byla to pěkná čistá jízda :yes:
-
-
-
-
-
PeT-a (RSKa) 22.05.2010 12:17
ostrá zatáčka
ahoj, čtu si tvojí novinku....
¨
Kde byl ten kamion?? V tvojem směru nebo jel v protisměru a vjel do tvojeho pruhu?? Proč jedeš do ostré zatáčky 60-70 (asi musela být ostrá), protože jinak nechápu brždění vůbec v takové rychlosti...
Jinak doufám, že auto bude OK ;-) :yes: -
"-- skrytý --" 09.06.2010 17:28
Technická
Stalo se vám někomu, že by na technický buzerovali za nefunkční naklápění světel? Skoro nikomu koho znám to totiž nefunguje, tak jsem tomu nepřikládal žádnou váhu.-
Ronault. 09.06.2010 17:45
« Re: Technická
Samozřejmě, mě to napsal minule do závad a musel jsem kvůli tomu opakovat. Divím se, že tobě to uznal.
Problém s korekcí světel je hydraulika, která prostě neudrží tlak, praskají hlavně plastové regulároty. Já to měl dokonce tak, že weekend před technickou mi to taťka opravil, dojel jsem do Brna a za dva dny to opět nefungovalo. :-|
Teď mi to už rok a něco funguje. Je třeba při opravě systém zbytečně nenatlakovat, hodnota tlaku je nepřímo úměrná životnosti.
Jinak musím tady zařvat: KORUPČÍKU! 8-s >:D-
"-- skrytý --" 09.06.2010 17:48
« Re: Re: Technická
Víš, díky práci se dostanu do kontaktu se spoustou lidí a dost často se to hodí, tak proč bych si stěžoval ;-) Nějak se ke mě dostalo (je to nejspíš fáma), že když vyndáš úplně vypínač tak to nikoho nezajímá.
-
-
-
"-- skrytý --" 15.07.2010 23:52
BMW 525 TDSA (E39)
Tak mám za sebou zkoušku nástupce Felicie. Najel jsem dnes kolem 300km, převážně po městě a na okreskách. Celková kultura jízdy nejde porovnat. I když se jedná o jeden z prvních modelů s nepříliš dobrým motorem, musím dát za pravdu těm, co auty typu Felicia/Fabia pohrdají. Mají na trhu určitě své místo pro méně náročné zákazníky, kterým dobře poslouží. Kdo však má rád auta a tráví na cestách spoustu času, měl by se poohlédnout někde jinde. Nákup staršího vozu prémiové značky je sázka do loterie, když se něco pokazí, většinou to stojí spoustu peněz a neopraví to Lojza odvedle. Je důležité vybírat opravdu obezřetně a nikdy tu 100% jistota není. Tu však nezajistí ani nové auto. Zde na MACZ se můžete v mnoha recenzí dočíst, jaké trápení přinesl nákup nového vozu.-
"-- skrytý --" 16.07.2010 02:10
« Re: BMW 525 TDSA (E39)
You're so cool dude, can I worship you now (since you own a beemer)?-
-
"-- skrytý --" 16.07.2010 09:55
« Re: Re: Re: BMW 525 TDSA (E39)
Why the strong language?
At least my knowledge about cars isn't limited to "my friend said that.." Reading YOUR posts about technical stuff is sometimes better than SNL ;-)-
"-- skrytý --" 16.07.2010 10:56
« Re: BMW 525 TDSA (E39)
Začnu tím, že jsme na českém webu, takže bysme měli mluvit (psát) česky. Tak a teď k samotnému obsahu příspěvku. Myslíš, že člověk nemá právo na vlastní subjektivní názor? Od jaké úrovně znalostí sem má člověk právo dávat příspěvky? Máš nějaký konkrétní problém se mnou, nebo autem, kterým jezdím?-
"-- skrytý --" 16.07.2010 11:52
« Re: Re: BMW 525 TDSA (E39)
I suggest reading through this: [odkaz]
There's nothing about language whatsoever (and obviously it's okay to write whole reviews in Slovak)
Having an opinion or judging cars based on incomplete or false information - those are completely different things
As for the "beemer is teh best car whatever the price/mileage" trend - you're both pathetic ;-)-
"-- skrytý --" 16.07.2010 15:37
« Re: BMW 525 TDSA (E39)
Tak nám tu radost z Baworáků dopřej a nezáviď ;-)-
-
"-- skrytý --" 18.07.2010 02:09
« Re: BMW 525 TDSA (E39)
I can't say what troubles me more - your "beemer is the best because I said so" attitude, or your inability to deal with the opinions of others
I write in English - deal with it or go tell your mommy
Funny - even though you boast how european and modern country you have, the people are still narrow-minded and unable to cope with such simple fact - that rest of the world doesn't speak Czech - not that they don't want to, they don't NEED to ;-)
"todle, sme" - are you sure that's spelled correctly? :-)
Volf-M: Do you really think I ENVY you? You really are funny, mister-
"-- skrytý --" 18.07.2010 02:34
« Re: Re: BMW 525 TDSA (E39)
Tahle diskuze nikam nevede. Podle mě si jen omezenec. Snažíš se tady machrovat, jak skvěle umíš anglicky a vysvětlovat nám, jak jsme neskutečně hloupý pokud jsme spokojeni s vozem o BMW a ano, podle mě jen závidíš. Zajímalo by mě, čím si jezdil v 19 letech ty (a vydělal sis na to, autíčko od tatínka se nepočítá). Dále pak co je konkrétně špatného na BMW E39 a jaké kvalitnější auto se dá za stejnou cenu pořídit? -
Krispos 16.08.2010 20:09
« Re: Re: BMW 525 TDSA (E39)
Dear Froggeater, when it comes to arrogance, are French people the best in the world. They are so narrow-minded that they ignore you if you use english in their country even if they know it. They are unable to cope with the fact that the whole world doesnt speak french...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
El_Scorpio 03.08.2010 13:56
Hodnotenie
Ahoj, už som si to troška upravil tak ak budeš mať čas, môžeš si to prečítať a ak uznáš, aj zmeniť hodnotenie. Bol si medzi prvými čo ma hodnotili a to som tam toho veľa nemal. -
Aspire 16.08.2010 19:46
Neznalost neomlouvá
Tak to by mě taky naštvalo... ;-\ hoši od policie potřebovali asi na svačinu >:D
Len by ma zaujímalo čo vidíš také zastaralé na tej Felici?
Na svoju dobu ani zďaleka zastarala nebola, podľa mňa to bol taký štandard - síce nič moc ale zastaralá nebola.
Inak k tomu motoru, píšeš že ho nemá zmysel točiť lebo aj tak nejde, má toho veľa za sebou, ale tie 1,3ky práve v otáčkach naberali na pružnosti a sile (o rok novšiu feldu v 1,3 MPI 50Kw máme doma takže necucám z prsta, v rozmedzí 3500-5000,5500 ot/min to ide citeľne lepšie než v bežných 2000-3000ot/min) opakujem že môže to byť aj počtom najazdených kilometrov, ale tieto 1,3ky sú niekedy pružnejšie než klasické 1,4ky (NIEKEDY!)
inak prajem nech dobre a spoľahlivo slúži ;-)