Recenze

8 Majitel

Škoda Fabia

9.48 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8
Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 23 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 25 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 27 Škoda Fabia, foto 28 Škoda Fabia, foto 29 Škoda Fabia, foto 30 Škoda Fabia, foto 31 Škoda Fabia, foto 32 Škoda Fabia, foto 33 Škoda Fabia, foto 34 Škoda Fabia, foto 35 Škoda Fabia, foto 36 Škoda Fabia, foto 37 Škoda Fabia, foto 38 Škoda Fabia, foto 39 Škoda Fabia, foto 40 Škoda Fabia, foto 41 Škoda Fabia, foto 42 Škoda Fabia, foto 43 Škoda Fabia, foto 44 Škoda Fabia, foto 45 Škoda Fabia, foto 46
 

Technické info

Přezdívka auta šmoula Rok výroby 2002 Koupeno nové najeto [km]:101600 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1392 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.2 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 438 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.2

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "hg17 (dopraváci team)".

Fabia sedan, koupená v roce 2002 v červnu. Motor 1.4 MPi 50kW. Kupovali jsme toto auto jako nové a pro účely rodiného automobilu, místo předešlé škody felicie. Výbava je takzvaná jarní edice "fresch edicion" a rozsahem dodávaných věcí je to skoro totožné s výbavou "clasic" pouze na obědnávku byli dány širší pnenu než v základu a to 185/65 R14 a originální rádio pouze s kazetovým přehrávačem a ještě na objednávku bylo namontováno dálkové centrální zamykání s alarmem, který je možné mít deaktivovaný, když je zapotřebí přespat v autě a podobně. Barva byla zvolená základní modrá, zdůvodu snížení ceny. Postupem času jsme namontovali křídlo.

Silné stránky

Silné stránky u fábie jsou sporné, jelikoš pro každého je silné něco jiného. Pro mě je u tohoto silná stránka barva, jelikoš na ní není vidět tolik špína a když se člověk zasnaží tak po leštění dostane lesk podobný metalíze. A velkým plusem já beru zavazadlový prostor jelikoš jeho objem je velký, sice přístup je omezen díky vysoké nakládací hraně a otevírání kufru u karoserie sedan, ale pokud člověk jede například na nákup tak tam toho naloží opravdu hodněa po sklopení zadních sedaček se prostor ještě logicky zvětší. Při potřebě přespání je iděální zadní sedáky vyndat a sklopit opěradla a máte velký prostor pro spaní a díky pevnému "platu" u zadního okna máte i poličku pro odložení věcí jako mobilu, brílí a klíčů od auta. Jen je zapotřebí nějakou dekou obložit hranu, která vznikne po složení opěraděl. Jinak to dosti nepříjemně tlačí. Jako další plus bych zvolil podvozek, jeho naladění dokáže dobře už v originálu zkloubit comfortní jízku se "sportovní". Ještě jedna taková možná silná stránka je docela dobře pružný jak přední tak zadní nárazník. Po nárazu do zajíce se nárazník promáčkl, ale následně se vrátil zpět do původního tvaru a podobně i zadní nárazník po tom co do nás nacouval u nákupního střediska nějaký šofér s kloboukem a tažným zařízením, po mírném klepnutím na vnitřní stranu se promáčklé místo zarovnalo a po tomto ťuknutí zbyl lehce odřený lak.

Slabé stránky

Slabé stránky já u tohoto našeho vidím asi tuty. Elektroinstalace(problémy s čidly a spínači a instalací u čerpadla pro posilovač řízení) a druhou slabou stránkou byla vada u pár vyrobených kusů v roce 2002 do kterých šmoula patří a to byla povolená hlava, takže jsme museli nechávat měnit těsnění pod hlavou. A jako třetí slabou stánku bych dal sedačky. Sedí se v nich docela pohodlně, ale byl zvolen nekvalitní materiál nejspíše jelikoš po najetí 60 000km přibližně a nám hrana sedáku pod nohama probořila pod výstuhu, takže sedíte tak pouze na 3/4 sedáku a na bočním vedením se nám již prošoupala díra. Nevím zda to je tím, že je to nejnižší výbava a tak byli dané nekvalitní sedačky a nebo jestli se to stane i u jiných.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Do servisu jezdím každý rok na servisní prohlídky, které díky modelu a motorizaci nejsou moc nákladné. Nejnákladnější opravy byli na čerpadle u posilovače řízení jelikoš byla špatná elektroinstalace, jenže než toto odhlalili pracovníci servisu bylo tam již třetí čerpadlo. A ted tedy výměna těsnění a důkladné čištění chladícího obvodu, jelikoš bylo zanesené částmy starého těsnění. A dá se říci, že nejdýl pobyl šmoula v servisu v roce 2004, po tom co jeden motorkář se snažil nás předjet na kruháči, jenže to je silný nesmysl a tak to nedopadlo jinak než, nám zmuchlal přední blatník u řidiče, lehce dveře, ulomil zrcátko, zamáčkl haupnu, rozštípal nárazník a jelikoš náraz směroval na kolo u řidiče tak se nalomil disk a bylo nutno vymenit poloosu i komponenty řízení na tomto kole. Oprava trvala cca měsíc a půl, ale byla provedena dobře, ani na pohled ani na jízdu není vůbec nic poznat.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodejce od kterého mám šmoulu již neexistuje, ale byl jsem s ním silně spokojen a ted než jsem sehnal spolehlivý a kvalitní servis to trvalo docela delší dobu ale už jsem našel a jsem spokojen.

 

Novinky v recenzi

26.12.2009 12:47

nové žárovky H7 BLUE


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
7

Až na elektro instalaci je to spolehlivé auto.

praktičnost
9
prostornost
10

Velký zavazadlový prostor, který jde dobře eprodloužit vyndáním zadních sedaček.

jízdní vlastnosti
9

Dobře volený kompromis mezi sportovním a comfortním naladěním.

jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
9

levnější a dobře k sehnání.

výkon motoru
8

pro rodiný automobil dostačující

spotřeba
8

Taková normální na benzínový motor o oběmu 1,4 jelikoš kombinovaná je kolem 7,2 litru na 100km

hlučnost motoru
9

Na venek i dovnitř tichý, až ve vyžších otáčkách má vyžší zvuk.

kvalita sedadel
7

Po najetých 90 000km prošoupané sedadlo u řidiče.

brzdy
9

k tomuto motoru na 100% dostačující

zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Kellnerova (†56) smutná cesta domů: Noční přelet nad rodištěm!

Kellnerova (†56) smutná cesta domů: Noční přelet nad…

Letadlo zesnulého Petra Kellnera (†56) se v pátek vrátilo z Anchorage do Prahy. Pravděpodobně s sebou přivezlo…

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat 20 rodin, už se parádí!

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat…

Malá Alba se narodila s Downovým syndromem, její matka ji nechtěla a postupně ji odmítlo dalších dvacet rodin.…

 

iSport.cz

iSport podcast: Krejčí jako Souček? Potenciál na Anglii má. Srovnání ale kulhá

iSport podcast: Krejčí jako Souček? Potenciál na…

Je to jméno, které rozděluje minimálně slávistickou a sparťanskou obec. Ladislav Krejčí mladší proti Teplicím i…

Poborský: Naštvání a nepříčetnost! Plivnutí do tváře, tvrdí FAČR o obratu

Poborský: Naštvání a nepříčetnost! Plivnutí do…

Pátek? Amatérští fotbalisté smějí od pondělí na hřiště ve dvaceti lidech, ministr vtipkuje o tom, že jen bez…

 

Reflex.cz

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes vydupali ze země světová impéria, jejich život skončil tragicky

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes…

Tři velcí čeští podnikatelé, tři tragické konce. Tomáše Baťu, Jindřicha Waldese i Petra Kellnera spojuje ohromný…

Apetyt Pekingu: Nové dohody Číny s Íránem mění globální mocenské poměry

Apetyt Pekingu: Nové dohody Číny s Íránem mění…

V Teheránu byl na konci března podepsán pakt o strategické spolupráci Číny a Íránu.