Recenze

10 Majitel

Škoda Fabia Monte Carlo

9.66 Uživatelé

Hodnoceno: 38× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8
Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 23 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 25 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 27 Škoda Fabia, foto 28 Škoda Fabia, foto 29 Škoda Fabia, foto 30 Škoda Fabia, foto 31 Škoda Fabia, foto 32 Škoda Fabia, foto 34
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda 1,2Tsi Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:300 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 175 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.1 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vfjr".

Často jsem si pročítal Vaše recenze o autech (některé opravdu zajímavé) a tak jsem se rozhodl,že jednu zkusím přidat.Začínal jsem po vojně s Trabantem-pro mladého kluka to byl tenkrát dobrý začátek-dnes je to trochu jinde.Pak jsem si prošel po revoluci nějakým tím dovozem auta z venku a před touto fábkou byl poslední Nissan Almera Tino.Dvojková fabka mě nikdy nijak neoslovila,skoro bych řekl,že se mi ani nelíbila.Ale když jsem poprvé na stránkách škody uviděl Monte Carlo,tak to byla láska na první pohled.Při koupi mě limitovali peníze,takže jak už tady někdo napsal-než velký auto bez výbavy,to řadši malé a s výbavou.Mě velikost Fabie stačí.Kombíka jsem snad nikdy nezbytně nepotřeboval a když potřebuju odvézt něco velkého,mám možnost půjčit si dodávku.Takže jsem si na konfigurátoru sestavil auto,zašel k prodejci škoda něco jsme ještě přidali a auto objednal.Zvolil jsem motor 77kW aby to aspoň trochu jelo a taky proto,že jen tato motorizace má vzadu kotouče.
Výbava: klimatronic,max-dot,tempomat,vyhřívané sedačky,naviradio Amundsen plus,vyhřívané ostřikovače,rezerva a hever,17" kola,loketní opěrka a výbava Monte Carlo.Celková cena po malé slevě 391000,- a přidali koberce.
S autem jsem moc spokojenej.Dobře jezdí,dobře brzdí a vše funguje jak má.Prostě srdeční záležitost.Rozepisovat se o autě snad ani nemá cenu,když jste vlastně stejný model popsali ve svých příspěvcích.Snad jen odlišnosti MC.Interiér včetně stropu je v černé barvě,podvozek a brzdy z RS,venku nějaké ty spoilery a černé světla s maskou chladiče.Musím pochválit perfektní a velmi přesné řazení,tichý motor,příjemná sedadla... Zpočátku jsem si nemohl zvyknout na zvláštní výhled přes přední okno,ale už jsem se to naučil.Je škoda,že budíky a klimatronic mají nádherné bílé podsvícení a zbytek auta je v zelené.O navigaci jsem v nějakém starším testu četl,že je pomalá při výpočtu trasy,ale při porovnání s mým Tomtomem je to nepředstavitelně rychlejší.Trasa přes celou evropu zpočítána za pár fteřin.
Samotná jízda autem je velmipříjemná a motor s autem cvičí vcelku svižně.Je třeba se naučit zvládat turboefekt,který je u tohoto motoru poměrně znát.
Motor zatahuje už v nízkých otáčkách a pokud člověk nechce zrovna závodit stačí se řídit ukazatelem zařazené rychlosti.To i výrazně přispěje k nízké spotřebě paliva a stále nejste brzdou
na silnici.Co se řízení týče,s tímto podvozkem a pneumatikami jede fabie jako po kolejích a přesto přejíždění českých nerovností není žádné utrpení-čekal jsem to horší.Brzdy jak už jsem psal jseu hodně dobrý-citlivý a účinný.
Charakteristika motoru
Základním stavebním prvkem motoru 1,2 l TSI je motor 1,4 l TSI známý např. z modelu ŠkodaSuperb II.
Vývojové práce na motoru 1,2 l TSI se ubíraly ve jménu nesoucí označení „downsizing“. Z menšího zdvihového objemu motoru se získává maximální výkon při minimální spotřebě paliva. Redukcí zdvihového objemu se dosahuje lepšího stupně účinnosti motoru, protože dochází k menším ztrátám vlivem tření. Kromě toho mají motory s menším zdvihovým objemem výhodu v podobě nižší hmotnosti
a nemusí tedy do pohybu uvádět takové hmoty.
Technické znaky
• 2-ventilová technika
• blok a hlava válců ze slitiny hliníku
• systém odvětrávání skříně klikového hřídele integrovaný do bloku válců
• zalité vložky válců z šedé litiny
• pohon vačkového hřídele ozubeným řetězem
• kapalinou chlazený chladič plnicího vzduchu integrovaný do sacího potrubí
• elektromagneticky ovládané vstřikovací jednotky
• homogenní režim plnění
• turbodmychadlo s elektricky ovládaným obtokovým ventilem
• výfukové ventily plněny sodíkem
• odpojovatelné mechanické čerpadlo chladicí kapaliny
• držák alternátoru s integrovaným olejovým filtrem a chladičem oleje
• dělený kryt skříně řetězového pohonu

Silné stránky

Dobře vypadá,výkon a spotřeba jsou podle mých představ,výborné brzdy.
Sedačky nemají chybu.

Slabé stránky

Tapecírunk dveří mohli udělat z měkčeného plastu.Možná bych uvítal kryt přes motor.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím nic-snad to vydrží.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vcelku spokojený-jen jsem déle čekal na auto.Porsche ČB.Přístup z jejich strany byl ale velmi profesionální.

plány

Jediné úpravy které plánuju je originální koncovka výfuku(už je objednaná) a možná parkovací asistent.Buď také originál škoda nebo nějaký doporučte.Bez displeje.Nebo radši kameru???

 

Novinky v recenzi

7.8.2011 19:52

koncovka

Originální koncovka už je na svém místě.Řeknu Vám,chce to dost odvahy vzít přímočarou pilu a řezat do nového nárazníku.


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia Monte Carlo

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
praktičnost
6
prostornost
6
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
9
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Řezání hnusáků na kusy, u něhož je potřeba namáhat mozek. Recenze Gears Tactics

Řezání hnusáků na kusy, u něhož je potřeba namáhat…

Drsňácká sci-fi série se vrátila s prvním žánrově odlišným spin-offem, který není překvapivě akční řežbou, ale…

Dominika Gottová zpátky v Česku! Na letišti čekal nový ctitel s dary!

Dominika Gottová zpátky v Česku! Na letišti čekal…

Nejstarší dcera Karla Gotta (†80) Dominika Gottová (47) má dost bouřlivý život a poslední týdny rozhodně nebyly…

 

iSport.cz

Berbra a spol. vyšetřuje etická komise. Proč vynechala „Chřestýše“?

Berbra a spol. vyšetřuje etická komise. Proč…

Etická komise Fotbalové asociace ČR zahájila disciplinární řízení se 17 z 20 osob, které jsou trestně stíhány v…

Vydra zůstává, Burnley využilo opci. Nemilé překvapení, říká agent

Vydra zůstává, Burnley využilo opci. Nemilé…

AKTUALIZOVÁNO | Reprezentační útočník Matěj Vydra prodloužil smlouvu v Burnley do léta 2022. Autor dvou…

 

Reflex.cz

Ve hře o ČT jde především o politický vliv, stejně jako při spacákové revoluci v roce 2000

Ve hře o ČT jde především o politický vliv, stejně…

O tom, co a jak má dělat veřejnoprávní Česká televize, se diskutuje opakovaně od doby, co tato stanice existuje.…

Že o otevírání obchodů rozhodne PES? Tak to Andy žere v boudě granule a při venčení očůrává rohy

Že o otevírání obchodů rozhodne PES? Tak to Andy…

V záplavě optimistických prohlášení ANOministrů, kteří jsou spolu se svým řídícím orgánem Andrejem Babišem už…