Diskuse

Škoda Fabia (2009)

6.7.2009

Můj život a automobily :-) Auto je pro mě jak člen rodiny, mají se se mnou skvěle. Je tu velké srovnání Felicia/ Fabia2, kdo třeba časem bude řešit…

 

Škoda Fabia II (RichtrJan)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Deutscher

    Deutscher 06.07.2009  09:24

    MPI

    nemalo by to byť HTP ???
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 06.07.2009  10:44

      « Re: MPI

      Tiez sa cudujem ze co za "novy" motor to ma: "1.2 MPi"

      Lenze na druhej strane, 1.2HTP vznikol ufiknutim jedneho valca z 1.6MPi, takze velmi daleko s tym oznacenim nie je... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto chlapecx

      chlapecx 19.06.2010  20:53

      « Re: MPI

      správní ooznačení je MPi, ale protože to byla horká novinka tak tomu dali to HTP, ayb ten moptor byl zajíamvej ._)
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 06.07.2009  09:25

    Škodovkáři

    Všichni máte podobné argumenty, ale jak se říká - proti gustu .... Tuším, že je chybně údaj o počtu ventilů na válec - tam jsou tuším 4? Rozhodně dvanáct jich je dohromady. Nebo je to šestatřicetiventil? Přeju hodně spokojenosti a pohodových km za volantem. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 06.07.2009  10:35

      « Re: Škodovkáři

      Sem se překoukl ventily opravím :-) Dík
  • 00 Reagovat !

    foto PeT-a-RSKa-

    PeT-a (RSKa) 06.07.2009  10:04

    Takhle nějak by to mělo vypadat...

    ...Dobrá práce. Super recenze, pěkné fotky :yes:

    Ale označení asi opravdu bude HTP a ne MPI....

    No já bych asi osobně volil tu A4 03,04 ale NOVÉ je NOVÉ, docela chápu...

    Ať slouží
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 06.07.2009  10:37

      « Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

      JJ HTP, na to označení každý nadává a MPi je vícebodové vstřikování, tak je asi jedno jak se to označuje ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-Happy

      Martin_Happy 06.07.2009  10:45

      « Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

      Taky se divím. V nováčcích se nám začínají objevovat recenze které i něco přinášejí. WOW >:D doufám že trend bude pokračovat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 06.07.2009  11:00

        « Re: Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

        Už tu jsem 2 roky, mám tu feldu
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-Happy

          Martin_Happy 06.07.2009  11:09

          « Re: Re: Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

          JJ, tvojí Felicii znám, ten lakovanej spodek nárazníku je parádní. :yes: moc se mi to líbí.
          • 00 Reagovat !

            foto McGyver2

            McGyver2 06.07.2009  11:14

            « Re: Re: Re: Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

            Felicii jsem zcivilnil a spoiler jsem sundal, bude na prodej
        • 00 Reagovat !

          foto Johnny-P

          Johnny_P 06.07.2009  13:40

          « Re: Takhle nějak by to mělo vypadat...

          skvělá recenze :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.07.2009  10:52

    Motor

    cituji: "Na těchto motorech se objevují i takové závady jako zarezlý válec, zapečené kroužky, zničená hlava, tak uvidíme, ale myslím si, že 100tis bez fatální poruchy asi nevydrží."

    Tohle myslíš vážně? Já bych motor u kterýho si myslím že nevydrží ani 100.000km nekoupil. Přiznám se že o zarezlých válcech atd. jsem nic neslyšel ani nečetl tak to trošku rozveď.
    Zapečený kroužky a zničený hlavy asi nebude až taky chybou motoru jako jeho používáním ne?
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 06.07.2009  11:03

      « Re: Motor

      Kamárádovi ve firmě se to stalo, 3 dni stání. Někde snad vyhrabe fotku. Určitě to bude používáním, ale třeba Honda nebo Mistshubishi, které mají najeto přes 200tis a styl brzda/plyn a stále jezdí. Šetřit se to musí, ale jako důchodce s tím zas jezdit nebudu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 06.07.2009  17:55

        « Re: Re: Motor

        Ten zrezlej válec nevím, to nebude porucha motoru jako takovýho, tam musela bejt nějaká závada, nejpravděpodobněji prasklý těsnění pod hlavou protože vzdušná vlhkost toto nemůže způsobit, a déšť se tam snad ani nemůže dostat. Jako všechny tyhle závady se můžou stát ale třeba ty zapečený kroužky to je olej/zacházení, ta hlava zacházení/špatný kus. Rozhodně si myslím že tohle není v základu nijak špatný motor a najede o mnoho víc než 100 000. Porucha se jistě vyskytnout může, ale nemyslím si že by se tyto fatální poruchy stávaly nějak často, o tom by se už za tu dobu co se HTP montuje vědělo.
        • 00 Reagovat !

          foto McGyver2

          McGyver2 06.07.2009  22:11

          « Re: Re: Re: Motor

          Také to považuji za povedený motor. Velmi snadno se vztáčí zatím pouze do 4000ot, ten zvuk se nám zamlouvá-dost lidí nadává. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 06.07.2009  23:26

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            HaŤapKu má otec a vevnitř ten zvuk neí špatnej, ale asi musí každej uznat že zvenčí je to jak rozzuřená vrtačka ;-)
            Každopádně na takovýto domácí ježdění výkon dostatečný...
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 07.07.2009  01:12

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            nechci nic říkat ale asi si nikdy nejel v autě který má 500 koní, protože tvrdit že motor s 50kW a třema válcema dělá divy a že to má sportovní interiér je urážka sportovních aut. jak todle vůbec můžeš napsat? já mam superba je to 2.5 tdi 120 kW + chip to je skoro 200 koní a níkdy bych neřek že motor dělá divy. a ještě sem nepotkal někoho kdo by záviděl fábii promin ale ne a hlavně tříválec.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 30.12.2009  10:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              nemuzes srovnavat HTP se superbem nebo 500konovym autem 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 30.12.2009  11:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Vesměs s tebou souhlasím, je to opravdu hodně přehnaný napsat tohle o fabii s htp.
              Ale na druhou stranu se to dá pochopit pokud majitel řídil před tím max. škoda 100:-)
              • 00 Reagovat !

                foto McGyver2

                McGyver2 05.01.2010  07:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Předtím jsem měl Favorita a mám i Felicii 1.6 a proti ní je to živější. S 200konovým autem jsem dávno jel (Octavia RS TFSI), ale na tu nemám finance. Každý není bohatý víte a radši nové a malé, než 5letou 200koňovou šunku, která se může rozsypat. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto chlapecx

          chlapecx 19.06.2010  20:54

          « Re: Re: Motor

          a ono se ví, na skoda-virt.cz
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 06.07.2009  15:37

    Interiér

    Ahoj, chystáš se stejně detailně, jako motor, nafotit i interiér? Bylo by to fajn. I by mě zajímalo, jak vypadají zevnitř ty 5 dveře, když tam není plast. Jinak mám nedávnou zkušenost s 1,2 v první generaci Fábie Combi. Byla z půjčovny a já jel do Bratislavy a zpátky = 500km. Ačkoliv jsem ze svojí OII zvyklý na 140 koní, tak jsem si na 1,2 stěžovat nemohl. Hnal jsem ji stabilně 140km/h a spotřeba se držela na 7l. Jediný problém byl, když mi tam vlítlo kamioňácký hovado. To než jsem do kopce roztáhnul zase na 140, tak to chvíli trvalo. Když doplníš fotky interiéru, tak je to u mě FULL 10b. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 06.07.2009  17:57

      « Re: Interiér

      To mě chcete říct že na 5. dveří zevnitř naní plast ale jen plech? To se mi nějak nezdá chtěl bych to vidět. Proč by si dávali práci se zaplechováním tý díry když je plast levnější. To zas v Boleslavi šiděj tam kde nemaj a přemejšlej o tom o čem by neměli.
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 06.07.2009  22:14

        « Re: Re: Interiér

        Sem myslel plast kolem rámu zadního okna. Na té velké ploše je koberec.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 06.07.2009  22:13

      « Re: Interiér

      Ano mám i interiér, nepustil mě limit. Samozřejmě dohraji. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto pedro26

        pedro26 08.07.2009  20:06

        « Re: Re: Interiér

        Tak mi ten volant ze Supa příjde ve Fábce trošku moc. Mělo by tam být něco mín masivnějšího - původní byly OK. Plast na dveřích fakt chybí. Jina 10b a ať jezdí.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 14.08.2009  20:04

          « Re: Re: Re: Interiér

          hlavu si nelamte ten plast nie je ani v novom vw pople
          • 00 Reagovat !

            foto McGyver2

            McGyver2 25.08.2009  17:01

            « Re: Re: Re: Re: Interiér

            Yeti jo a vypadá to dobře ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 06.07.2009  15:45

    Motor

    Můžu prosit celkový pohled na motor? Z té jedné fotky mi přijde uplně jinak poskládaný (kryty, plasty, sání...)
    Nebyla by špatná taky nějaká lepší fotka na palubku, především jak tam pasuje ten nový volant.

    Musim hodit jednu kritiku, zástěrky svou funkčnost sice mají, ale na F2 vypadají naprosto otřesně
    ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Prase

    Prase 06.07.2009  16:05

    tak koukam

    patecni auto a jeste na konci smeny? mfg peklo >:D urcite lepsi je stredecni z ranni smeny aspon dle marfyho zakonu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tyrrell

    Tyrrell 06.07.2009  18:35

    Recenze je kvalitní až

    na menší nesrovnalost.Fabie 2 1,2 HTP 44kW nebo 51kW!Motor 1,6 MPI je trochu jinde.Určitě bych si koupil jiný auto,než Fabii respektive Škodu,ale každý má právo výběru.Zvolená motorizace 1,2HTP je menší zlo než 1,4 TDI.To je snad největší tragédie na kolech.I když HTP je taky předurčený k problémům,ale je třeba doufat.V r.2003 jsem si koupil do firmy Fabii 1,2HTP kombi a celkem za 4 roky nebyl zásadní problém i když motor občas zhasnul a hlásil poruchu,ale vždy jsem dojel do servisu.Fabie je vyloženě městský auto a nemá v genech jízdu na větší vzdálenost.Spotřeba ve městě do 7l/100km,"svižná" jízda dálnice do 10l/100km,pohodlí je srovnatelný s městským autobusem.Po 4 letech šla do světa.Letos v zimě jsem si vyzkoušel Fabii 2 r.2008 1,4TDI a to je opravdu vrchol všech nectností.Budka je ještě menší než u starší verze a pohodlí zůstalo bohužel zachovaný.Výhled z budky je snad ještě horší.A tak tohle auto opravdu né.Jen menší dodatek k tankování u Lastury.Zrovna v čechách nepatří mezi in pumpy,porovnání kvality paliva v německu a v čechách u Lastury přineslo velký rozčarování.Jinak přeju tisíce km bez nehody a bez problémů.-!
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 06.07.2009  22:21

      « Re: Recenze je kvalitní až

      Dík. Z okolí jsem slyšel na shell chválu, že lidem klesla spotřeba a motor běží vyrovnaněji. Ten test jsem četl-Německo je celkově někde jinde. Podvozek na D1 odzkoušen není, ale i na kostkách mi to nepřipadá tak tragický. Ta 1.6 tolik živá není - je tam servo a to prý sráží 7% výkonu na kola takže odhadem na kola může jít přes 25kW. Tyhle HTP na válcích někdy i dávají výkon přes 58kW a s tou modernizací, když je odlehčená klikovka a jiný rozvody se mi to zdá tedy živější ve městě. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto HELIUM

        HELIUM 13.12.2009  17:53

        « Re: Re: Recenze je kvalitní až

        Jestli ta klikovka neni odlehcena z duvodu, ze novy rozvod je tezssi, silnejsi retez misto retizku a tim padem i silnejsi-masivnejsi rozvodova kola (3ks) misto kol lisovanych z plechu. Zachovani stejnych setrvacnych hmot.

        Lituji ze mi ten modernizovanej motor utekl o mesic kvuli tichosti (oficialne mel byt az na podzim).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.07.2009  22:57

    htp

    Tak je to htp nebo mpi ? na autě je htp v nadpisu máš mpi...ikdyž jako by to nebylo jedno >:D
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 07.07.2009  08:25

      « Re: htp

      Je to jedno ne
    • 00 Reagovat !

      foto HELIUM

      HELIUM 21.07.2009  20:45

      « Re: htp

      Pro skodu se pouziva obchodni HTP,

      ale technicke je 1.2MPI, zejmena od doby pripravy 1.2TSI
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 07.07.2009  00:52

    Volant

    nevedel jsem ze uz dosatava ten superbovskej myslel jsem ze prijde az po faceliftu kd ydostane octavsko superbovsky predni naraznik
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.08.2009  09:19

    Fabia

    Ahoj,chtěl bych se Vás zeptat,myslite si že motor jaký jste zvolil:1,2htp12V by byl dostačující i při klimatizaci? Totiž,chtěl bych si také pořídit vůz Fabia 1,2htp 12V,ale pořád váham jest-li si tam mám dát klimatizaci,protože mám obavy,aby moc neubíral vykonu od motoru a nebyla by vetší spotřeba a také asi s klimatizací je vůz více náchylnější na udržbu - větší náklady. Jinak fotky jsou super.
    S pozdravem Petr.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 04.08.2009  09:39

      « Re: Fabia

      Já klimu nechtěl, kvůli těm zbytečným nákladům. (cca 1300,- ročně). I při 25 venku je vevnitř s větrákem na 2 příjemně. S klimou si myslím, že to pojede obstojně, na dálnici do dlouhých stoupání asi bude lepší ji vypnout. Spotřeba cca 1-1,5 navíc. Teď je klima zdarma. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 04.08.2009  09:41

        « Re: Re: Fabia

        ked je klima zdarma navrhoval by som investovat do normalneho motora ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto GooF-RaceFans-

        GooF (RaceFans) 04.08.2009  09:54

        « Re: Fabia

        Ja bych se te klimy vubec nebal s timto motorem. Mel jsem stach u sve 1.4 MPi a pres tunu a ctvrt tezke auto a da se jet i svizne se zapnutou klimou. Spotreba po meste se ale pohybuje kolem 9 litru.
    • 00 Reagovat !

      foto HELIUM

      HELIUM 04.08.2009  16:08

      « Re: Fabia

      Mam 1.2 12V a klima je trochu znat pouze pri rozjezdu,
      kdyz uz je motor nad 2000 rpm tak uz to neni znat, sam jsem se divil kdyz jsem predjizdel v kopci, ale asi si to vezme tak 0.5 litru vice pokud je zapla celou dobu, (okresky jsem daval za 5.4 a s klimou 5.9-6) ale auto se mi asi porad zajizdi a lepsi
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 04.08.2009  12:36

    re: 3000km

    ...a co by s tim autem asi mělo bejt po 3000km? generálka >:D
    ...spíš až bude najíždět 100tis. km...pak se ukáže
    • 00 Reagovat !

      foto GooF-RaceFans-

      GooF (RaceFans) 04.08.2009  13:09

      « Re: 3000km

      Ja to chapu, kdyz bylo auto nove, taky jsem mel radost z kaze najete tisocovky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 04.08.2009  14:01

      « re: 3000km

      Na pátečním autu se může vyskytnout nějaký problém. Spíš, že je to za jeden měsíc, olej stále stejně a při zvýšeném výrobním tempu od dubna výrobní nedokonalosti prakticky žádné. 100tis za 6 let s tím těžko ujedu, pak koupím nástupce Fabie2. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 04.08.2009  15:31

      « Re: re: 3000km

      náhodou tyhle aktualizace jsou super, rád si počtu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto HELIUM

    HELIUM 04.08.2009  16:38

    Jak jsi kuchal ty dvere ?

    Jak jsi kuchal ty dvere ?

    Za co drzi vyplne ? je nedestruktivni demontaz ?
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 04.08.2009  17:41

      « Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

      Pod madlem jsou 2 šrouby torx 30 a dole na hraně 2 15-ky. Drží na 6 příchytkách, začal jsem výplň vycvakávat zespoda a v pohodě. Nahoře u okna je jen nasazená po celé délce. Destruktivní to není, nic neprasklo ani nepoškodili. Zajímalo mě jak je to tam udělané a jestli časem tam mohou přijít kvalitní repro.
      • 00 Reagovat !

        foto HELIUM

        HELIUM 05.08.2009  16:22

        « Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

        Mas nejaky tip co by tam mohlo byt zdrojem hluku po prejezdu ostre nerovnosti ?
        Nemuze byt zdrojem hluku taky ta bocni krytka pristrojovky jak se na ni lepi servisni intervaly ?

        Co jsi to tam delal s tema paskama ?
        • 00 Reagovat !

          foto McGyver2

          McGyver2 06.08.2009  16:51

          « Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

          Něco mi v tom rohu cvakalo taky na kanálech. Šlo to jakoby ze dvěří, proto jsem je rozebíral. Vše podlepil, vytlumil a nic. Když jsem strčil prst mezi dveře a palubku byl klid. Tak mě napadlo vršek tý palubky. Ten boční kryt drží pevně, ten rezonovat nebude. Stáhl jsem tedy tu část palubky k tý konzole jak je to vidět na obrázku. Zkus to na nějaký horší cestě a zatlačit na tu mřížku na ofukování b.skla. Jinak v těch dveřích je to kvalitně přichycení, že by tam nikdy nic nemělo cvakat. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Honza-Micka

            Honza Mička 11.08.2009  02:27

            « Re: Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

            Ty jsi teda kutil >:D Já mám zase nové zpětné zrcádko u řidiče >:D Ty dveře jsi vytlumoval tou pěnou?Nevím,do toho bych asi nešel...sám teda určitě ne
            • 00 Reagovat !

              foto McGyver2

              McGyver2 11.08.2009  16:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

              Ta pěna už tam je :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Honza-Micka

                Honza Mička 11.08.2009  23:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

                Aha,tak to je fajn,videl jsem totiz,ze si to tady delal jeden borec na Octavii 2 sam,tak mi to prislo divne.Kazdopadne ty nytovane repraky se mi nelibi,srouby jsou srouby.Jen rozebirej dal,aspon to pak po vecerech nebudu muset delat ja >:D >:D >:D ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto McGyver2

                  McGyver2 12.08.2009  20:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

                  Už nee, výrobní vady odstraněny. Uvidíme časem, zatím najeto 3900km a auto už drží pohromadě. >:D >:D >:D :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Honza-Micka

                    Honza Mička 13.08.2009  13:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak jsi kuchal ty dvere ?

                    Tak to jsi teda rychlik,ja mam zatim neco kolem 2 a pul.Taky mrknu na tu pristrojovku,pac mi tam taky neco rezonuje..
  • 00 Reagovat !

    foto Pandora-01

    Pandora_01 15.08.2009  16:45

    Cvrčci v interiéru

    Jak se prodejna postavila k tomu hluku ve dveřích, v B sloupku a u radia? Prece kazdy neni kutil, aby u nového auta rozebiral a zkoumal, kde co vrže. Jinak to prodřené čalounění na sedačce také nemá chybu.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 17.08.2009  18:07

      « Re: Cvrčci v interiéru

      Autosalon řekl, že to není tak hlasitý aby to rozebírali, že je to dobrý. A ta sedačka - prý až to bude víc, dostanu novou. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.08.2009  08:43

    Motory

    Ahoj,chtěl bych se zeptat zda nové motory( modernizované htp),který se montují od poloviny června splňují emise EU5,vím že VW Polo už mají modernizované motory a o fabii se zatím nepíše? Přeji,ať Vám nová Fabka sviští a šťastné kilometry bez nehod.
    Petr. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 19.08.2009  17:16

      « Re: Motory

      JJ dík. Koukal jsem do velkého tp a emisní normu jsem někde nevyčetl. Ale myslím si kdyby jo, tak se tím automobilka chlubí. Chci na auto dát tu známku co mají teď v Německu tak se to dozvím, jesli je to EU4 nebo 5. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 19.08.2009  22:04

        « Re: Re: Motory

        jo je to euro 5 info přímo od výrobce. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Wiii

    Wiii 12.11.2009  14:55

    pohodové autícko

    tak přesně tuhle motorizaci a tohle auto jsem jeste pred pul rokem vlastnil, mel jsem teda jinou barvu a výbavu, ale motor znám. Kdyz clovek jede sam, tak to celkem jde, mel jsem nastesti výbavu Sport (sportovní sedacky, které byly fakt super!!! a byla cervena s bilou strechou) a kola sirky 205, takze auto i drzelo na silnici, na úzké silničce (šiřka auta) jsem stíhal i octávku RS... týpek pak mával kdyz odbocoval >:D celkem hezke vzpomiky na ni! Tak at dobre slouzi

    PS: ten novej typ volantu co skodovka dava do aut se mi teda ani trochu nelibi :-(
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 12.11.2009  16:35

      « Re: pohodové autícko

      Dík za pochvalu. Pro účel to bohatě stačí ;-). Mě se ten volant zamlouvá více(bez toho chromu).
  • 00 Reagovat !

    foto zip2016

    zip2016 01.12.2009  13:09

    OSRAM

    Koukám, že jsi dal extra svítivé žárovky. Taky jsem je měl. Jak píšeš účinnost je uspokojivá, ale životnost jaksi dost krátká. První mi prasla cca za 2 měsíce, takže jsem je zase vyhodil a vrátil tam obyčejné. Tak ti přeju aby si měl větší štěstí. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 01.12.2009  13:35

      « Re: OSRAM

      No ty co tam byli z výroby Osram, tak jsem se až divil jak dobrý tam dávají žárovky. Když jsem tam dal tyto, zdá se mi, že to svítí stejně. Jsou tam už 6000km a 3 měsíce a zadím. Dobrý. Jestli prasknou, zkusím nějakou jinou řadu, nebo vrátím ty skvělá origa.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.12.2009  14:00

        « Re: Re: OSRAM

        Doporučuju Filip`s NightGuide DoubleLife.
        • 00 Reagovat !

          foto McGyver2

          McGyver2 01.12.2009  15:01

          « Re: Re: Re: OSRAM

          Tak jsem je našel, tak si uděláme radost jestli tyhle tak rychle bouchnou ;-) [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 01.12.2009  15:08

            « Re: Re: Re: Re: OSRAM

            Obecně o Nightbreakerech slýchám, že jdou pod kytky hodně rychle. Co jsem zkoušel osramky, tak to platilo celkem obecně, ale s tímto Philipsem jsem již navýsost spokojen.
  • 00 Reagovat !

    foto HELIUM

    HELIUM 17.12.2009  20:24

    I tobe funguje MAXI-DOT na 100%

    I tobe funguje MAXI-DOT na 100% cili 3/3 (mimo infa z radii neoriginal)

    Zobrazují se tam vystrahy (oranžově) a poruchy (červeně)
    viz odkaz

    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto MilE3ater

    MilE3ater 21.12.2009  16:13

    specialista na elektriku?

    Nemoh jsem si nevšimnout fotek a popisu elektriky...
    Že by specialista? ;-)
    Mě k tomu zaujala 1 fotka sací komory s recylkulační klapkou ( foto ŘJ corner funkce), stále je dodavatelem BEHR?
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 22.12.2009  00:45

      « Re: specialista na elektriku?

      Netuším, ale jestli bude někde vidět štítek tak napíši. Spocialista ne, jen automechanik a literatura. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 22.12.2009  17:35

    Doporučuji...

    ...přečíst autoojetiny/automotospeciál - listopad 2009 - kauza Hromada Technických Problémů...
    Pak bys možná usoudil, že oněch 30 tis. Káčé se celkem vyplatí... Nicméně:
    1) Jízdně je HTP velmi příjemný motor (osobní zkušenost se 44kW verzí). Pro město ideál, spotřeba v poho. hlučnost naprosto v poho (jen prostě jiná tónina, která mě ovšem nikaj neštvala).
    2) Problém podle mě u 1.2ky je v tom, že s vozem se opravdu dá jet celkem dynamicky, jenže to je pro daný motor strop. Nic víc už nepředvede. Prostě výkonová rezerva úplná nula.
    3) Spolehlivost - odkazuji na zmíněný článek. Sám jsem byl celkem překvapený, jak to v Boleslavi odflákli...
    4) Pěkné (tematicky zajímavé) foto. Jen mi přijde, že ochranného tmelu/vosku je oproti dříve vyráběným Octaviím nějak poskrovnu.
    5) Orig. rádio (to rozměrově větší) mi přišlo dost dobré. Takhle budeš muset vždy oddělávat kvůli nenechavcům panel... Osobně bych volil originál.
    6) Nejvíce jsem byl překvapen tvým "flegmo" přístupem - zjevně o problémech motoru víš. A přesto si jej v klidu koupíš tím, že do 100 km možná zažije motůrek svoji smrt :-O ... To mi přijde dost odvážné.

    Osobně bych se vyflákl na puberťácký nesmysly typi MAXIDot a pod. serepatičky a připlatil si za motor. Fabia toho podle mě vydrží celkem dost, působí fakt bytelně. a přijde mi zbytečné srážet kvality vozu zjevně nepovedeným motorem (i když tvůj už by mohl mít ty největší průsery vychytané).
    Také jsem se u Fabie setkal s prosakováním vlhkosti přes první těsnění u dveří (u A-sloupku - v místě zalomení podle mě dveře nedokáží zajistit 100% tlak po celé délce těsnění). Samozřejmě tam je pak druhé těsnění, takže do interiéru se voda nedostane. Ale i tak mě detail nenadchnul. Dále pak mikrotrhliny v laku v předním rohu střechy (A-sloupek x čelní sklo). Nevím, ale ty detaily mě příliš o kvalitě Škody nepřesvědčily...
    Závěrem - podle mě pro Fabii TOP barva. Ať slouží a přeji hodně šťastných km.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 22.12.2009  20:32

      « Re: Doporučuji...

      Dík za názor. Mě se ten motor zatím líbí a uvidíme co dál. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 22.12.2009  23:26

        « Re: Re: Doporučuji...

        Jo sám jsem zvědavý :-). Jinak nejhůř mi z článku co do spolehlivosti vychází 1.2 47 kW. Obecně vzato pak pozor na kolísání otáček při volnoběhu a olej měnit nejlépe po 7500km...
        • 00 Reagovat !

          foto HELIUM

          HELIUM 27.12.2009  13:38

          « Re: Re: Re: Doporučuji...

          muzes ten clanek oskenovat ?
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 30.12.2009  09:59

            « Re: Re: Re: Re: Doporučuji...

            taky by me to zajimalo :-O ...ze by to bylo tak zly?
    • 00 Reagovat !

      foto chlapecx

      chlapecx 19.06.2010  21:03

      « Re: Doporučuji...

      neorigo rádio dneska cca za tisícovku nemá cenu ani nějak litovat, vyndavat ano, ale litovat ho nebudu.. ty rozbitý okna už asi jo._D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.12.2009  21:12

    Fabka

    AUtor je ocividne nadsenec jako ja. Drzi se jedne znacky vozidel. Ja jsem ve F2 jel, no jel, snazil jsem se - nejede to, motor zni jak sekacka na travu a z designoveho pohledu je F1 1000x hezci.

    Autora ovsem chvalim za peknou ctivou recenzi, rozumne a smysluplne komentare a hezkou fotogalerii. Za to bych dal 2x10, za auto tak 5 ( okoukane, pro mne nevzhledne a motor ten se mi nezamlouva vubec) proto nebudu vubec hodnotit. Preji hodne kilometru bez nehod a kdo vi, treba si casem poridis ochcavku RS a pak se pousmejes nad tim jak si psal ze to ma pekny pruzny az temer sportovni motor ;-) Mej se
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 22.12.2009  23:23

      « Re: Fabka

      Vidíš a podle mě je Fabia 2 výrazně lepším vozem jak Fabia 1. Působí o mnoho bytelněji, v podélném směru má právě díky své výšce mnohem více místa a odhlučnění také lepší.
      Ten motůrek podle mě naprosto dostačuje pro dnešní provoz, kdy se stejně couráte věčně v nějakých kolonách. Na dálnici samozřejmě stavěný není. A jak jsem psal - výkonová rezerva bohužel nula. Nicméně oproti starým 1.3kám ve Felicii ten motor táhne jak démon >:-[] a Felicia (a většina právě 1.3) je stále jedno z nejčastějších aut na našich silnicích. Takže relativně vzato představuje Fabia s 1.2 HTP na české slinice poměrně silný vůz :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Peter-33

    Peter 33 04.01.2010  14:11

    htp

    Ahoj velmi pekne autoa stym motorom mas pravdu nadavaju nanho ludia co s nim nikdy nejazdili ja ho mam tiez vo fabii ale prvej generacie 47KW a myslim ze je docela dobry ja som mu trosku pomohol chipom na 56KW a 126Nm a tera je to uplne v pohode aj sa da bez problemov predbiehat a jazdim za 5,5 l. chcem sa spytat na pneu dunlop Sport SP01 ako si spokojný? ja ich mam na fabii a su super ale niektory ludia hovoria ze su hlucne mne sa nezdaju
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 05.01.2010  07:38

      « Re: htp

      Tak s pneu jsem spokojen a jsem rád, že je na auto obuly. S hlučností problém nemám, což se nedá říci o těchto zimních Barum. Hladká silnice mokrá a od 60 slyším pneu. :-). Už aby byl duben a vrátily se tam Dunlopy. Až je dojedu, koupím opět Dunlopy, ale tu novější řadu. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Peter-33

        Peter 33 05.01.2010  13:15

        « Re: Re: htp

        ja akurat rozmyslam ze na leto dam 16 palcove 205/45R16 comtinental conti sport 2 no uvidime su dost drahe a neviem ci nebudu dost trpiet napravy na 16 diskoch. ja mam na zimu BF goodriche winterG 185/60R14 a som maximalne spokojny su tiche a aj dobre sedia na snehu aj vode :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto McGyver2

          McGyver2 05.01.2010  22:23

          « Re: Re: Re: htp

          Já měl v TP na zimu 15, tak jsem použil disky a letní budou na litých. A ten drahý rozměr 185/55 tam má být ;-) . 16 nevím, ale podvozek to určitě vyrží, nevím co ale ty na kočičích hlavách, už takhle je to tvrdý na kostky. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 05.01.2010  22:26

    VHÚ Lešany

    Pěkná souprava = :yes: I ostatní fotky máš docela gut! :-!
  • 00 Reagovat !

    foto EmilBuisson

    EmilBuisson 20.02.2010  13:35

    VAG

    To jsem nevěděl, že má nová Fabia stejný VAG slot jako moje 11 let staré VW Polo :-) Recenze kvalitní a hezký fotky...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 20.02.2010  14:14

      « Re: VAG

      Musí mít. Ta zásuvka je od nějakého roku normalizovaná. Favoriti ji ještě neměli, ale Felicie už měli přesně takovou.
  • 00 Reagovat !

    foto HELIUM

    HELIUM 05.03.2010  11:57

    DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

    Mam zato ze do toho motoru patri 5W40 (5W30 longlife)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 05.03.2010  22:08

      « Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

      To jsem chtěl taky ten 5W-30, ale řekli, že mi ho tam nedají, že škodovkou je pro pevný interval předepsaný tento. Vím už tedy proč ty motory odchází, ten olej to nemůže vydržet. Příště už půjde Castrol Edge 5W-30.;-) Proto u škodovky poměrně dobře funguje kumulace po záruce, tak, kdyby se zapekli(to se určo stane, tak kolem 100tkm) válce, tak je to uvedeno v servisce, že si za to můžou sami. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto HELIUM

        HELIUM 05.03.2010  23:34

        « Re: Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

        pro pevny interval je predepsan 5W40 (nikoliv 10W40)
        v prvovyrobe se tam leje Castrol, alternativne Fuchs
        • 00 Reagovat !

          foto McGyver2

          McGyver2 06.03.2010  22:39

          « Re: Re: Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

          A je nějaký ofico dokument od škodovky, kde to najdu, že aut. servis tvrdí, že nee? Proč by tam lili Castrol, když u motoru je samolepka, že doporučují Shell,
          • 00 Reagovat !

            foto HELIUM

            HELIUM 07.03.2010  00:58

            « Re: Re: Re: Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

            Typ oleje 5W40 (prodlouzeny 5W30) mas napsany v uzivatelsky prirucce.
            Samolepka Shell v motorovem prostoru je dana marketingovym partnerstvim Shell+VW.
            Fabrika kazdy rok dela vyberove rizeni pro dodavatele prvni olejove naplne, a jde hlavne o cenu.
            • 00 Reagovat !

              foto McGyver2

              McGyver2 07.03.2010  15:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

              Mám poslední verzi návodu z 6/2009 a na straně 223, jsou napsaný jen normy jaké musí splňovat, o třídách tam nic není. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto HELIUM

                HELIUM 07.03.2010  17:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIVNEJ OLEJ 10W40 MISTO 5W40

                Tak jsem se podival do servisky a na ucet,
                a me tam menily Agip 5W40.

  • 00 Reagovat !

    foto Honza-Micka

    Honza Mička 05.03.2010  14:50

    servis

    Ahoj,kde sis nechal ten servis delat?Tenhle pristup se mi opravdu velice libi a pochybuju,ze me neco takoveho potka..Mam tam jit asi za 14 dni a potrebuju na zaruku vymenit nebo opravit predni sedacky,tak snad me s tim neposlou do..domu :-) Skrabanecky se objevi,kor po zime.Myslel jsem,ze me j.ebne,kdyz jsem myl auto a videl vsude ty tecky od sutru a to nemluvim o "dire" v predmin narazniku nad SPZ... ;-\ :-(
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 05.03.2010  22:12

      « Re: servis

      Ahoj, Okim v Lovosicích, jezdil jsem tam i s Favoritem a Feldou, už mě tam znají. Taky auto myji ručně, také mám u dveří spolujezce 2 důlečky a na zadních za mnou jeden. Tomu se, ale člověk neubrání a nesměl by jezdit. Ale našel jsem v Praze firmu co to dokáže vyrovnat, tak to na jaře zkusím. Mě na záruku u nás v Ústí měmili potah opěradla řidiče( prodřej jsem ho o pásek :-( a uznali to na záruku:-))) ).
      • 00 Reagovat !

        foto Honza-Micka

        Honza Mička 06.03.2010  12:34

        « Re: servis

        No ja potrebuju vymenit sedak u ridice,protoze tam nejak povrzavani uruziny a to me fakt stve,ale uvidime,prootze to dela jen nekdy,tak snad se do toho trefim,az tam pojedu.Jinak sedadlo u spolujezdce je v pohode,ale asi je neco s kolejnickama,protoze uz asi na 2 dirkach to sedadlo cvaka,kdyz pridavas plyn..tak uvidime,uz mi to pred nastartovanim samo pise servis,tak je nejvyssi cas.
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 06.03.2010  13:23

          « Re: servis

          čau chlapy, možná by pomohlo nechat si snížit výkon-pak by nebyl takovej tlak na uchycení sedaček:-):-) a bude to v poho...
          možná je to ale jen celkovým stářím auta a počtem najetých kilometrů:-).
          • 00 Reagovat !

            foto Honza-Micka

            Honza Mička 07.03.2010  11:55

            « Re: servis

            Starim auta?Poctem kilometru?Auto bude mit v dubnu 2 roky a ma najeto 43000.Krome toho ty sedacky delaji i u Fabie 1,takze to nebude problem Fabie 2,ale spise globalni,koncernovy.
            • 00 Reagovat !

              foto Mira328i

              Mira328i 07.03.2010  12:44

              « Re: Re: servis

              Čau:-),ale já to myslel velmi ironicky:-)..
              Právě protože to má takhle málo najeto-dělala mi to naposled moje škodovka:-)...favority a felicie to dělaly taky..tak to možná bude vrozený:-)..
              Hodil bych jim to v servisu na hlavu a ještě bych je sprdnul..
              • 00 Reagovat !

                foto Honza-Micka

                Honza Mička 07.03.2010  16:54

                « Re: Re: Re: servis

                To mam taky v planu,takze tam snad nebude ta kocicka,co nam to auto prodavala,abych si nepokazil resume... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto David-Kos

    David Kos 31.03.2010  21:48

    Hodnocení:

    Fotky: 10b, recenze: parádní, opravdu jsme si počet: talé 10b, auto: Chtěl jsem dát devítku...přeci ten tříválec mě pořád silně odpuzuje. Když zvážím ale tvoji pěknou práci kterou jsi odvedl psaním recenze, tak se zavřenýma očima ti dám také 10b. :yes: Ať se ti s ní vesele a hlavně dlouho jezdí. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.2010  08:38

    Hezké auto.

    Ahoj,chtěl bych pochválit ty poslední fotky,ta barva tomu autu hodně sluší,takovou barvu jsem si chtěl taky pořídit,jenom škoda že už ji nemají v nabídce ve škodovce,nevím proč ji stahli...?,jinak přeji hezké Velikonoce,ať slouží autíčko,zdraví Petr.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 03.04.2010  20:38

      « Re: Hezké auto.

      Dík za chválu :). Už není, zřejmě za ty 4roky nebyl takový podíl, ale jde objednat v 39 odstínech a vrátili tam i Cayenne. Ta je trochu tmavší, ale taky fajn.
  • 00 Reagovat !

    foto Mira328i

    Mira328i 15.04.2010  07:41

    che..odpůrce:-)

    no to je dobrý...já s 2,8 po okreskach v létě napříč republikou kde bylo x uzavírek kvůli opravám mostů a silnic udělal průměr cca 8 litrů a to se nedá říci že bych se nějak zvlášť řídil 90kou:-).
    takže 1,2 na ten výkon,váhu a velikost- žádná sláva
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 15.04.2010  08:04

      « Re: che..odpůrce:-)

      ..jen dodávek-auto sem nijak zvlášť nešetřil-dost sem předjížděl, na autě byly obuty 225tky a měl sem v autě dva lidi a plnej kufr.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 15.04.2010  14:14

        « Re: Re: che..odpůrce:-)

        Hele, Miro, já když pojedu úsporně, tak budu svůj plyn klidně produkovat. Auto budu tlačit a žrát fazole a budu v zisku. >:D To já jen pro skupinu rybářů s taaaakovýma úlovkama.
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 15.04.2010  19:15

        « Re: Re: che..odpůrce:-)

        jj, vím, 99% motorů pracuje určitě efektivněji :-) Tohle je jen 3-válec určení na poskakování po městě
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 15.04.2010  09:18

    dlouha cesta?

    ehm, nic proti, ale 170 km tam a 170 naspat nie je dlha cesta...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 15.04.2010  09:42

      « Re: dlouha cesta?

      Tak je to vždycky věc názoru. Třeba moje máma jezdí jen do práce nebo nakupovat (asi 8km) a je pro ni i 50km dálka. Jinak delší cesta se dá absolvovat téměř v čemkoli, takže i když je Fabia hlavně auto do města, jednou za čas nějaký ten menší výlet zvládne bezproblémů. Co se týká spotřeby, pro mě to není žádné překvapení a věřím, že s Felicií bych měl plus mínus stejnou.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 15.04.2010  14:12

        « Re: Re: dlouha cesta?

        Ono nejde o to, co je pro koho 170 km, ale o to, že tvrzení, že 170 km je evropský přesun jen díky přejezdu přes hranice do Německa, je trochu non-sens ;-) Pro mě je "evropský přesun" nad 1000 km, jinak je to výlet. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto ReznikCZE

        ReznikCZE 15.04.2010  17:17

        « Re: Re: dlouha cesta?

        Taky musím oponovat že 170 km je na běžný auta krátká vzdálenost . . . jezdím minimálně jednou týdně do Zlína a jednou měsíčně do Itálie a musím říct že ani toto není velká cesta ale Španělsko už bylo dost (nebo Normandie) co jsem absolvoval . . .
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 15.04.2010  19:17

        « Re: Re: dlouha cesta?

        S Felicíí 1.6 jsem jel sám do Brna za 6,1l
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 15.04.2010  21:32

          « Re: Re: Re: dlouha cesta?

          To ses ale musel za tím volantem sakra nudit.
    • 00 Reagovat !

      foto mango

      mango 15.04.2010  10:23

      « Re: dlouha cesta?

      viděl bych to tak, že důležitý je, aby byl majitel/ka spokojený s autem, protože to je nejdůležitější :-) každé auto má své mouchy a záleží na tom, které jsme schopni akceptovat a jaké ne :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mira328i

      Mira328i 15.04.2010  11:39

      « Re: dlouha cesta?

      myslím že na fabii je to cesta dlouhá až až.
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 15.04.2010  11:52

        « Re: Re: dlouha cesta?

        mira nic v zlom ale myslim ze rocna fabia zajde bez sevisu dalej ako tvoje 14 rocne bmw
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 15.04.2010  14:15

          « Re: Re: Re: dlouha cesta?

          To je sporná věc, protože pokud by jelo to jeho BMW i Fabia bez poruchy, tak jeho stará olítanina nemusí na pravidelnou garanční prohlídku kvůli záruce mobility >:-[] >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.04.2010  15:28

          « Re: Re: Re: dlouha cesta?

          Ono je to těžké takhle posoudit. Pokud je to BMW v dobrém stavu, což věřím, že je, tak není důvod aby se z ničehonic vysypalo a i kdyby, tak se to samé může stát ročnímu vozidlu. Stačí si tady projít pár recenzí, klidně i na auta z koncernu a některé dokázali i jako nové majitele hezky potrápit.
          • 00 Reagovat !

            foto McGyver2

            McGyver2 15.04.2010  19:20

            « Re: Re: Re: Re: dlouha cesta?

            To je pravda, řekl bych, že koncernová auta za 20let jsou na odpis, zatím co udržované BMW bude jezdit dále :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mira328i

          Mira328i 15.04.2010  15:56

          « Re: Re: Re: dlouha cesta?

          Cha cha.... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 15.04.2010  14:10

      « Re: dlouha cesta?

      Tak nějak jsi mě předběhl, ale já se svým o 16 let starším autem 2x týdně jedu 220 km a beru to jako malou projížďku, rozhodně ne evropské přesuny >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jmurjr-H22A7-

        jmurjr (H22A7) 15.04.2010  19:25

        « Re: Re: dlouha cesta?

        Citroen Jumper 24 hodin - 2200 km. Soferoval som sam.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 15.04.2010  22:01

          « Re: Re: Re: dlouha cesta?

          To je slušný výkon. Já jel jednou bez jediné přestávky 8 hodin v kuse přes celou noc s R19, to jsem měl řidičák sotva půl roku. Ráno mě bolely oči jak hovado >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Honza-Micka

    Honza Mička 26.05.2010  22:40

    Honziku!

    Ty jsi vetsi puntickar,nez ja >:D >:D Bublinky pujdou rozlestit,kdybys videl,jakou mam ja diru v narazniku prednim,tak byses posadil na zadek >:D
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 27.05.2010  07:23

      « Re: Honziku!

      to jsem zkoušel tempem aj. štve mě to, to auto je starý teprve 10měsíců a zaplatil jsem ho komplet sám, proto mě to štve ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 28.05.2010  08:19

    Odhlučnenie

    Zdravím, zdravím vidím že si tam tiež hodil to odhlučnenie. Ako si už povedal pomôcť to moc nepomáha ale vyzerať to vyzerá dobre, len keby sa tak tie svine myšacie do toho nesrali, radšej to ani nefotím lebo je to... :'-(. Ale nič veľa zábavy... ;-) Inak vydel som že si mal rozmontované dvere, mohol by si mi prosíp popísať či tam niesu nejaké triky, niesom síce ľavý ale poradiť si dám, diky moc a nech slúži :-)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 28.05.2010  09:19

      « Re: Odhlučnenie

      Zajímalo mě, proč to auto tak dobře hraje. Pod madlem jsou 2 šrouby TORX( madlo se vycvakne odspoda) a 2 šrouby dole pod kapsou. Pak jí jen odspodu odcvakat a nahoře je kolem okna jen zavěšená. Odpojit kabely k oknům a diodě. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kekso

        kekso 28.05.2010  12:18

        « Re: Re: Odhlučnenie

        Diky za radu, bude to istejšie... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto chlapecx

    chlapecx 19.06.2010  20:52

    Re: MPI

    správný označení by bylo 1.2 MPi HTP:-) ale jako novej model tomu dali to HTP aby to bylo zajímavý :-)
  • 00 Reagovat !

    foto will83

    will83 24.07.2010  10:29

    Pěknej kousek

    Chválím výběr rádia, i když není origo pěkně zapadá do palubky :yes: . Co se týká zástěrek minimálně na předek je dávám, protože na Fábii I jsme je neosadili a po 4 letech začal spoj prahu a blatníku vpředu kvést...bylo to omlácený od kamínků. Malá otázka, proč přivazujete kryty kol plast. páskami? Bojíte se že upadnou nebo aby se stížila práce zlodějům? Už jsem to viděl na více autech...
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 24.07.2010  21:49

      « Re: Pěknej kousek

      Ahoj, dík za chválu. Poklice přivazuji kvůli zlodějům. Přeci jen je to překážka navíc a každý obyč.zlodějíček feták nemá nožík u sebe. Z Felicie už mi jednou origo ukradli, stálo mě to 1200 a tyhle dokonce stojí 1600. Origa k tomu autu patří, s těmi levnými ty auta vypadají hrozně. Teď už mám kola, tak budou jen přes zimu. Rádio jsem si vzal z Feldy, hráje stále dobře a utáhne to i těch 8repeo a i nahlas to krásně duní. Chtěl bych 2DIN AV systém, už mám vyhlídlý od značky Scott. Zástěrky vpředu kvůli kamínkům a tekutému asfaltu a zadní-bez nich voda stříká i 3 m za auto ;-).
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 25.07.2010  14:36

    Odtahovka

    No a copak bylo Octavii? Dešťový senzor nahlásil chybu, tak v dešti nejel? >:-[] ;-)
    Jinak nic moc, já táhl taťkovou Lagunu, která je tedy těžší než Octavia a to ještě do pořádných kopců a že Faťan je ještě slabší než Fobia HTP ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Sinestro

    Sinestro 13.10.2010  21:47

    fotogalerie

    Velmi vydařená fotogalerie!!
  • 00 Reagovat !

    foto McGyver2

    McGyver2 14.11.2010  16:32

    Rekord

    MaxiDot ukázal po 28km, 27min a prům.rychlosti 64km/h spotřebu 4,9l/100km :-) . A pak, že to nejede a žere 8l ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 14.11.2010  16:51

      « Re: Rekord

      A to je jako málo? Já udělám 5,8 l/100 km při těhle podmínkách s autem o dvě třídy větším s zážehovou 1,6 16V... Ale o tom to není.
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 14.11.2010  16:57

        « Re: Re: Rekord

        Tohle já vím, já to jen říkám, že 95pr. národa tvrdí opak a motor i auto obecně pomlouvají ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 15.11.2010  19:20

          « Re: Re: Re: Rekord

          Já to netvrdím, jen bych řekl, že možná stejným stylem s jiným motorem, třeba od Hondy bys jel za nižší spotřebu... a má zkušenost třeba s Hondou Jazz je taková, že dostat se přes 6 l/100 km je velmi těžké, zatímco při stejném stylu si Fabie řekne o víc
      • 00 Reagovat !

        foto Aspire

        Aspire 14.11.2010  21:20

        « Re: Re: Rekord

        Ronault: No je to hlavně kvůli tomu že všichni říkají že HTP má spotřebu vysokou.

        Naše HTP má spotřebu takovou:
        Po 150km od natankování: [odkaz]

        A dlouhodobá která je především z městského provozu: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 14.11.2010  16:55

    HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

    Čau, to označení máš napsané dokonce i na zadních dveřích. Stačí se mrknout a najdeš tam zkratku HTP ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 15.11.2010  08:05

      « Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

      Já vím, MPi znamená vícebodové nepřímě vstřikování, takže je jedno jaká zkratka ne? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Mira328i

        Mira328i 15.11.2010  10:37

        « Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

        je to jedno,ale přece se za to označení htp nestydíš? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 15.11.2010  16:02

          « Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

          Asi stydí, jinak by to tam napsal.
          • 00 Reagovat !

            foto McGyver2

            McGyver2 15.11.2010  16:54

            « Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

            Inteligenti, klidně tam to HTP napíši aby jste měli radost ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Aspire

              Aspire 15.11.2010  17:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

              Je to jedno, já bych to neměnil a nechal si tam MPi ať si každý říká co chce ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Brandon-Walsh

                Brandon Walsh 15.11.2010  18:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

                ja by som tam dal hdi nech sa ti zaplna diskusia rychlejsie >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto McGyver2

                  McGyver2 15.11.2010  18:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

                  V příští Fabii bych musel objednat v silnějším TSi a ne znova tříválec, abych sem nemusel stydět dát recenci :-(. Jo mít těch 800tis v prasátku, jezdím Tiguanem nebo Kugou ;-).
                  • 00 Reagovat !

                    foto Aspire

                    Aspire 15.11.2010  18:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

                    Když už TSi tak 1.4 136KW A může se trhat asfalt >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Aspire

            Aspire 15.11.2010  17:51

            « Re: Re: Re: Re: HTP je označení tvého auta, nikoliv MPI

            Ty tady můžeš nejvíc kecat... až sem nahodíš svou recenzi tak pak kritizuj, nebo se stydíš za to co máš v garáži? >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto J-Design

    J_Design 24.03.2011  13:29

    Motor, barva

    Ahoj moc se mi líbí barva na tvé Fóbii ;-) Co se týče označení motoru MPI neboli multi-point-injection se používalo za dávných dob kralování Felicií jakožto veliká inovace ;-) Jinak doporučil bych prodat před 100 000km... má osobní zkušenost je motor KO na 130 000km ;-)

    Přeji spoustu šťastných km ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.07.2011  20:31

    Rozhodnutí

    Zdravím.Tato perfektní recenze mě hodně postrčila k výběru mé fabie.Chválím a děkuji.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 21.07.2011  08:40

      « Re: Rozhodnutí

      Děkuji :-) . Je to opravdu dobré auto, ale v čechách za ten tvar jí moc lidí nemusí. Snad, jste si vybral také dobře a budete spokojen :-) .
  • 00 Reagovat !

    foto umo

    umo 22.09.2012  23:31

    fabia?

    Ako je to s fabiou. Máš ju ešte? Dlho si do recenzie nič nedoplnil. Nahradil si ju tým golfom?
    • 00 Reagovat !

      foto hp21

      hp21 23.09.2012  10:12

      « Re: fabia?

      ne prý jí nemá viz. diskuze :[odkaz] (Téma nafta)
      • 00 Reagovat !

        foto McGyver2

        McGyver2 06.10.2012  23:27

        « Re: Re: fabia?

        Fabia je a ještě si jí min. 3 roky nechám, než bude 3. generace + 2 roky na výrobní vady ;-). Nového nic není, recenzi doplním. Ta oprava po nehodě stála nakonec německou pojištovnu 25tis. a ještě jsem měl na týden Roomstera HTP. I na to auto motor stačíl, hlavně má jinou převodovku s kratšími převody a ta se mi líbila více. Před měsícem jsem byl na 4. garančce, výměny, kontrola + svíčky za 3400,-. Nic na autě nenašli i ty brzdy jsou původní. Teď jen na těch českých kvalitních silnicích něco drnčí - je to kryt airbagu spolujezce, tak to časem rozeberu ;-). Zkoušel jsem před měsícem 2x za sebou dotankování po hrdlo a jednou vyšlo 6,3 a podruhé 6,1l. V tom je polovina město, nějaká dálnice. Dojezd byl 860km a ještě by to jelo. Dnes jsme byli na rally Příbram, cesta zpátky po R4, Jižní spojka, D8 a 30 do Ústí a vyplivlo to 5,6l/100km. Průměrná rychlost 72. Spokojenost i po 39měsících.
        • 00 Reagovat !

          foto hp21

          hp21 07.10.2012  10:10

          « Re: Re: Re: fabia?

          Tak nejprve se omlouvám, že jsem mluvil za tebe a chybně, tam z té diskuze to tak vyplynulo :-(
          Jinak na dálnici si držíš slušnou spotřebu, nevím jak to děláš, to já se služebním Roomsterem při rychlostech 130 se pod 7 nedostanu a to myslím, že patřim mezi řidiče s lehkou nohou (viz. mé Clio)

          Tak ať ti Fábie slouží k tvé radostí než jí vyměníš ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto McGyver2

            McGyver2 07.10.2012  18:49

            « Re: Re: Re: Re: fabia?

            Golf VII je také, recenze bude později, zatím najeto 5tis. Většinou na rovině to rozjedu třeba na 140 a pak jen lehce na plynu. To ukazuje třeba 3,4l. Když to klesne na 100 tak zase přidám. Je to různé, D8 je na tohle dobrá, do brna minulý rok na motorky jsme jeli za 6,3lt, teď nevím za jak dlouho, myslím 3h 15min. :-|
            • 00 Reagovat !

              foto hp21

              hp21 07.10.2012  19:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: fabia?

              Aha, používáš metodu rychleji pomaleji, to já držím neustále 130, mimo faktu vysoké spotřeby tak to dá také hodně práce. Například některé kopečky na D1 se na 5 r. stupeň 130kou vyjet prostě a jednoduše nedají, to např. u mého Clia ano. Myslím, že pokud by mi firma dala 1,4 ušetřila by, to co já zbytečně projedu s motorem určeným primárně spíš do města a na okresku by byl zaručeně příplatek za silnější motor rychle zapomenut. ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto McGyver2

                McGyver2 07.10.2012  20:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: fabia?

                Příplatek za 1.4 byl 30tis a to se mi zdálo zbytečný + vyšší pojistka a rozvody. My tedy po D1 na 5. jedeme pořád, nepamatuji si, že bych někdy podřazoval. Někde kdysi v diskuzi jsem četl, že je nejlepší co nejrychleji zrychlit a pak udržovat rychlost a funguje to. Jet trvale 130 by taky bylo za 7,8 lt, ale těch 10 min co člověk ušetří nepomůže peněžence i životnosti traktůrku :-).
                • 00 Reagovat !

                  foto hp21

                  hp21 08.10.2012  06:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: fabia?

                  Ano ano, zrychlit a pak udržovat rychlost, to souhlasím ;-) Taky se nesnažím tam dycky mít 130, ale někdy provoz člověka přinutí jet rychleji...... Jinak se snažím jezdit kolem 110, kolegové na 1 Fábiích co ,,lítaj" po dálnicích jak žíznivá čára jsou neustále v servisu, no a kdo je v servisu jezdí sice na cesťák, ale za to svím a komu by se chtělo neustále ojíždět své auto, že? >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto hp21

    hp21 20.10.2012  22:36

    Rapid

    Takže, celkově to auto na tebe působí a nebo spíše je vyrobeno na co nejnižší náklady..... No proč ne, ale proč je tedy na cena tak vysoká? :no:
    Já nevim, zajímal by mě tvůj názor na můj názor (no to sem to ale řečník >:D ),ale mě se zdá, že rapid je auto z Béčkového segmentu (prostě takové Béčko sedan, něco jako Linea) s chutí se snahou automobilky říkat něco o nižší střední třídě a dokazovat to cenovkou. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 01.01.2014  16:12

    exkluzivní recenze

    Líbí se mi zejména ta ekonomická stránka věci kterou máš detailně rozebranou. O něco podobného jsem se pokusil v recenzi u mé Oktávky TDi se kterou mám již 280 000 Km. A jsou to zajímavé počty. Ale sháním teď neco spolehlivého do 100 Kč pro dceru a zatím jsem měl v širším výběru i fabku II ale s 1,4 16V. Ta se shání ale fakt velmi špatně. Ale po tvé recenzi do výběru zahrnu i HTP 51Kw. Brácha měl totiž celkem špatnou zkušenost u Fabie 1 s HTP 47Kw, kde postupně odcházeli cívky, svíčky, žralo to olej nakonec překočil řemen, ale naštěstí bez fatálních následků.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…