Diskuse

Škoda Fabia (2011)

8.7.2011

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vfjr". Často jsem si pročítal Vaše recenze o autech (některé opravdu zajímavé) a tak jsem se rozhodl,že…

 

Škoda 1,2Tsi (vfjr)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 09.07.2011  00:25

    Monte

    Zdravím tě,
    kamarád má také Monte, jen se slabším TéeSIčkem(fotky v mojí galerii). Auto je narozdíl od běžné Fabie opravdu pěkné, co se mi na autě nejvíce líbí jsou přední sedačky, ty bych hned bral do svojí Astry. I se slabším TSI auto moc pěkně jede, s tvým motorem to musí být opravdu paráda. Jediné co by mi asi za chvíli vadilo jsou 17"kola, i na 16" je auto opravdu hodně tvrdé a na silnicích okolo mého bydliště by mi asi za chvíli vypadaly všechny plomby ze zubů. A to jsem prosím fanoušek tvrdších podvozků.
    Ať ti auto slouží.
    P.S.:Zkus se rozepsat v recenzi a doplnit více fotek ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 09.07.2011  00:26

    Chybka

    V údajích o autě máš pohon zadních kol, to asi nebude pravda ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto berysek

    berysek 09.07.2011  00:47

    krasavec

    Moc pěkné autí.Ještě by to chtělo přidat nějaké foto ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 09.07.2011  08:32

    Pěkne

    Jak se mi Fabia nelibi tak tenhle kousek je vcelku pohledny. Je znat že to neni nějaky garažovy tuzing takže opravdu chvalim. Mě osobně by vadil už tak tvrdy podvozek umocněn 17 palcovymi koly. Motor tak ten je bezchybny kdo ho jednou vyzkouši tak musi smeknout opravdu velmi povedena prace koncernu VW. Ale opět škoda že do Fabii a Ibiz davaji pouze 5 stupňovou převodovku.
  • 00 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 09.07.2011  08:52

    Povedený vozík

    Přidej pár fotek interiéru, dík. Jinak chválím výběr. Osobně by se mi to líbilo ve žluté a s černou střechou.
  • 00 Reagovat !

    foto Patriot

    Patriot 09.07.2011  10:13

    Monte Carlo

    Auto je bomba, edice MonteCarlo se hodně povedla a v červené kombinaci to nemá prostě chybu. Já kupoval SportLine a kdybych dneska opět kupoval Fabii, bude to Carlo! Takže prosím doplň podrobnosti a hlavně fotky, hned potom upravím hodnocení. Jinak blahopřeji. Hodně pěkné vozítko:-)

    Jenom mě překvapuje proč do MonteCarla nedávají na zadní nápravu kotoučové brzdy. Já mám SportLine TSI a vzadu kotouče jsou. Přitom Monte Carlo má totožné kola, totožný podvozek a tady i motor. Pokud na tomto Škodovka šetří tak je to hodně ubohé.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2011  10:58

      « Re: Monte Carlo

      Kotouče má jen Monte s 1,2Tsi 77kW.Ostatní motory mají bubny.Je to divný,ale naštěstí mám tu 77.
      • 00 Reagovat !

        foto Patriot

        Patriot 09.07.2011  11:01

        « Re: Re: Monte Carlo

        Jo tak už to chápu. No je zajímavé že jsem někde četl test Monte Carlo TDI 77Kw a ta má vzadu bubnové brzdy. Je to zajímavé ale těžší auto ze stejným výkonem má vzadu bubnové brzdy. No hlavně že ty je tam máš. Auto brzdí fakt dobře. Tak ještě jednou přeji hodně spokojených kilometrů.
      • 00 Reagovat !

        foto pali-sk

        pali.sk 09.07.2011  17:55

        « Re: Re: Monte Carlo

        nebude to tým, že keď nie je ESP sú bubny? inak kotúče?
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 09.07.2011  13:23

      « Re: Monte Carlo

      No Monte Carlo a Sportline je podle mě úplně to stejný, akorát vzhled je jinej. A samozřejmě výbava, kterou si tam každý navolí jak se mu zachce...
  • 00 Reagovat !

    foto Peter-33

    Peter 33 09.07.2011  11:15

    krása

    Nádherná Fabka s výborným motorom nech slúži
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2011  11:21

      « Re: krása

      Děkuji všem,za hodnocení.Lhal bych kdybych napsal,že na ní nejsem pyšný(zdravě).Mě se líbí a potěší mě když někomu dalšímu také.
      • 00 Reagovat !

        foto mirekkk

        mirekkk 09.07.2011  11:26

        « Re: krása

        Nechápu tvé ego, pokud jsi pyšný na něco tak šeredného, jako jo fábie co jsi si pořídil. Já osobně bych se styděl do toho křápu usednout před lidmi.To bych šel radši pěšky.
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 09.07.2011  13:24

          « Re: Re: krása

          Každý si koupí co se mu líbí, pokud se nelíbí tobě, tak tě nikdo nenutí si to kupovat
          • 00 Reagovat !

            foto Biest

            Biest 03.08.2012  23:54

            « Re: Re: Re: krása

            tak bez a sadni si do svojho 15 rocneho bawa s najazdenymi 400 000 km za 4000 eur.... to urcite stupnes v ociach ludi ked z neho vystupis...

            aby si to spravne pochopil, to bawo je len priklad. kazdopadne tvoj prispevok je hodny cloveka, ktory ma prave vyssie spominanu diagnozu.

            a zvlastne ked to hovori clovek ktoreho vysnivane auto je citroen C6 >:D

            no nic, dizajn je subjektivna zalezitost a navazat sa do teba preto nebudem :-)

            Pre majitela fabky monte carlo: s klasickou verziou je to neporovnatelne. fakt pekne auticko, az som bol prekvapeny ako dobre na zivo vyzera.
  • 00 Reagovat !

    foto mirekkk

    mirekkk 09.07.2011  11:24

    Fábie

    Tak něják pořád nechápu, jak si někdo může koupit tak užasně předražený užasně ošklivý zmetek, jako já fábie. Tohle monstrum si může koupit opravdu jen pseudopatriot, který pořád nechce pochopit, že na škodovce není českého vůbec nic , ani ten znak. Zákazník si jen koupí permanentku na neustálý servis za cenu skutečného nesrovnatelně kvalitnějšího a hezčího auta s úplně jinýmí jízdními vlastnostmi a bezpečností od světového výrobce. U škodovek v čechách platí jak nikde jinde přísloví , že za hloupost se platí.
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 09.07.2011  11:35

      « Re: Fábie

      Já mít jméno Mirek a motoristickou osobnost ford cosforth tak se jdu taky hned zastřelit, neboj. Soucítím s tebou. Život je těžký.
      • 00 Reagovat !

        foto Patriot

        Patriot 09.07.2011  11:57

        « Re: Re: Fábie

        Teda to je řeč opravdu odborníka. Já se určitě nepovažuji za velkého příznivce Škodovek, ale než jsem koupil Fabii, tak jsem projezdil celkem dost aut s podobným motorem i s cenou. Třeba Peugeot 207, auto samo o sobě není vůbec špatné ale třeba řazení, je tak nepřesné a totálně gumové že se divím že tohle se pustí do výroby. Podvozek je oproti Fabii tak o generaci níž. Dále například Hyundai i30. To jsem dokonce už málem objednal ale odradil mě hlavně design, divný předek a nějak nemůžu pořád dojít na chuť interiérům. Potom byla v hledáčku Ibiza a Polo ale to jsem téměř na stejné vlně jako u Fabie. Verze SpotrLine se mi prostě líbila ze všech nejvíce. Samozřejmě že všichni tady víme, že Škodovka už není vůbec česká a to je taky důvod proč si ji lidi kupuji. No ale to tady pereme pořád to stejné. Takže Fabii zdar ! :-) Hlavně TSI :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2011  11:36

      « Re: Fábie

      No vida - už je tady pan chytrák.Nevadí,je to taky názor.Třeba já zas nechápu,když se ti škodovky a zvlášť fabie nelíbí,proč lezeš do sekce kde tyhle auta jsou.
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 09.07.2011  11:41

        « Re: Re: Fábie

        Buď v klidu - pokud se podíváš na jeho další příspěvky, uvidíš, že mireček rozumu moc nepobral a honí si ego na této opravdu krásné Fabii.
        Řeči takových i*diotů, jako je mireček hoď za hlavu.
    • 00 Reagovat !

      foto strycek-BOB

      strýček BOB 09.07.2011  11:53

      « Re: Fábie

      Myrku, škoda, že jsi nenapsal, které auto je lepší než Fabia, kvalitnější a za dobrou cenu od světového výrobce. Myrku, prosím, odpověz.
      • 00 Reagovat !

        foto mirekkk

        mirekkk 09.07.2011  13:37

        « Re: Fábie

        domnívám se, že nic horšího, než fobie na našem trhu neexistuje, proto je vcelku snadná odpověď , vše je lepší, než fobie.Ta je ta největší spodina světové produkce.Otřesný antidesign, značná poruchovost, ultrazastaralá technika, otřesné jízdní vlastnosti srovnatelné jen s jízdou na trakaři, velmi mizerná bezpečnost, o jízdním komfortu nemůže být ani řeč. To většina 10 letých aut od světových výrobců je na tom nesrovnatelně lépe, než tenhle zmetek.
    • 00 Reagovat !

      foto gaggag

      gaggag 09.07.2011  13:13

      « Re: Fábie

      Heh, přečtěte si příspěvky našeho Míry >:D Není jedinej, kde by nenadával na škodovku. Chudáček, vypadá to, že když byl malý, přejela ho nějaká škodovka a poškodila mu mozek :-(
      • 00 Reagovat !

        foto petrumr

        petrumr 09.07.2011  22:33

        « Re: Fábie

        180 s dvojmontáží :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Biest

        Biest 07.08.2012  10:31

        « Re: Re: Fábie

        znacna poruchovost? jazdim na fabii 1,2 HTP uz 6 rok a este ani raz nebola v servise kvoli nejakej poruche. ani raz!

        mame vo firme same skodovky a u ostatnych fabii a ostatnych modelov obdobne.

        takze neviem o akej poruchovosti to taras

        a jazdne vlastnosti? je vseobecne zname a uznali to aj popredni automobilovi novinari, ze fabia 2 patri medzi to najlepsie vo svojej triede.

        to ze jej dizajn je taky aky je je druha vec. trebalo si nan zvyknut a dnes mozem povedat, ze nemam nic ani proti klasickej fabii (po facelifte) RS a Monte Carlo dokonca povazujem za velmi pekne a zaujimave verzie.

        co tym chcem ale povedat? ze dizajn je subjektivny a to, ze tebe sa auto nepaci neznamena, ze mozes urazat a vypisovat take somariny. majitelovi sa paci, ma z neho radost ako kazdy z noveho auta a ty prides a zacnes ho urazat len preto, ze si kupil fabiu... pritom toho v zivote pravdepodobne dokazal viac ako ty :-)
  • 00 Reagovat !

    foto tombra

    tombra 09.07.2011  12:18

    Kraska

    Zdravim, musim pochvalit. Verze Monte Carlo se moc povedla a ta barevna kombinace je parada. Libi se mi i zelena, ale klasickych zelenych Fabek jezdi mraky.
    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mirekkk

    mirekkk 09.07.2011  13:31

    omluva

    Omlouvám se, že jsem vstoupil do sekce, která je určena jen pro mentálně retardované jedince-v čechach většina příznivců a majitelů škodivek. Příště budu vyhledávat diskuze jen o skutečných autech. Rozhodně vynechám podobné články o náhražkách skutečných aut. Jen jsem se utvrdil v pravidle , které zní : hloupej jako škodovkář. :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 09.07.2011  13:44

    Hezká Fábka

    Auto je opravdu po stránce designové pecka, akorát ta cenovka by mohla být tak 300 s tímto motorem na to, že to má být "české auto". Fakt krasavice :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 09.07.2011  13:52

      « Re: Hezká Fábka

      Pravda, 400 tis je celkem pálka. Ale za originalitu se platí. Nadruhou stranu, RS stojí o nějakých 100 tis více, přemýšlel bych už o něm ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto The-Stig-Driver

        The Stig Driver 09.07.2011  15:05

        « Re: Re: Hezká Fábka

        Máš pravdu, že se za originalitu platí. Já bych za 400 tisíc šel do lehce jeté audi nebo do bmw :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 09.07.2011  15:33

          « Re: Hezká Fábka

          ne za originalitu, ale v tomhle případě se platí za blbost.
          • 00 Reagovat !

            foto Biest

            Biest 03.08.2012  23:59

            « Re: Re: Hezká Fábka

            sorry ale jazdenu premiovku si kupi len masochysta...

            pokial nemas znameho, ktory ti bude lacno kupovat diely a lacno ti ho servisovat(resp. si ho budes servisovat sam) tak este beriem...

            pokial to mas ale servisovat normalne tak mi to pride ako zleee rozhodnutie a pri prevej vaznejsej oprave ti padne sanka, kolko do toho budes musiet vrazit.

            neviem, niekedy mam pocit, ze ludia chcu mat silou mocou bawo a hrat sa na nieco, na co proste nemaju. to ze to ma nahulenych 300 000 km a ma to 10 rokov je uz nepodstatne. hlavne ze to je BMW za 4000 eur :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 10.07.2011  16:15

          « Re: Re: Re: Hezká Fábka

          Já do novýho Lancera nebo Astry ST :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 09.07.2011  15:11

    Boží

    Fabia se mi taky nelíbí nijak extra ale poprví jsem tuhle monte carlo viděl v Genevě na autosalonu a je to fakt nádhera a skvělí sedačky vpředu a vzadu překvapivě místa spousta, divný, v obyč kombíku fabii nic moc vzadu. Taky jsem ji konfiguroval přesně tento vzhled červená a černá střecha a černý kola nejhezčí fabia :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2011  15:32

    Fábia

    Škodá fábia je to nejošklivější, co němečtí soudruzi vyprodukovali . Dát za takový střep takovou nekřesťanskou cenu může jen člověk, kterému je jedno za co peníze utratí, nebo úplný blb zmanipulovaný neustálým vymýváním mozku, pokud mu ještě nějaký zbyl. Za ty peníze se nechá koupit auto střední třídy s úplně jinými vlastnostmi a hlavně s designem, za který se člověk nemusí stydět. Chápu, že škodovkář je za svou kariéru zvyklý na všechno, ale takhle ošklivý a všeobecně ošizený auto , to je prostě výsměch .
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2011  18:32

    pro docenty mirkkka a vpalecka

    Zkus si své velmi věcné a moudré příspěvky prosím prezentovat někde jinde.Auto jsem sem dal v dobré víře,že se podělím o zkušenosti s lidmi kteří o to mají opravdový zájem a hlavně tomu rozumí.Ty tvoje kecy co tu meleš jsou k pláči-nebo k smíchu??? Děkuji.
    • 00 Reagovat !

      foto Prophet

      Prophet 09.07.2011  19:43

      « Re: pro docenty mirkkka a vpalecka

      Nic si z toho nedělej, mám pocit že ti dva jsou jeden a tentýž ubohý člověk... Jinak tato fábka je velmi hezká, jediné co je dle mého škoda, je nabídka motorů, zasloužila by si mít pod kapotou něco dravějšího, ale jinak je moc hezká :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 11.07.2011  09:10

      « Re: pro docenty mirkkka a vpalecka

      Jasně, že je to jeden člověk. Chudák závidí. Dokonce ani neumí napsat Cosworth. Kdo by taky co chtěl od primitiva. Nemá ani dostatek inteligence na to, aby vytvořil 2 účty, které nejsou totožné naprvní pohled. A pak takový primitivní člověk se tady snaží dávat rozumy.
      No už od přečtení jeho ( jejich ) příspěvků mi bylo jasné, že je to jen nějaký blb, který závidí i tu, kokrétně tuhle, krásnou fábii.
      Pokud mu ještě nebylo 15 let, dá se to pochopit, ale od dospělého člověka. Ale pravda, blbem za mlada, ještě větším blbem v dospělosti.
      Tak si z něho nic nedělej, vždyť je to od něj pochvala. Ta závist z jeho příspěvku je vidět. Dokonce si kvůli tobě musel udělat nový profil.
  • 00 Reagovat !

    foto --Radek--

    - Radek - 09.07.2011  19:00

    Motor

    Fábka není špatné auto, před cca osmi , lety jsem si jí koupil jako novou - tak jsem se tehdy držel hesla, že raději malé auto s výbavou, nežli velké bez a tak už tenkrát jsem si na cestu svítil xenony a cestu mi ukazovala navigace :-) Každopádně za co uděluji velkou pochvalu je motor! Tohle je podle mě jediná motorizace, která si to "Monte-Carlo" zaslouží. S ropou mi to fakt nějak nejde dohromady :-!
    Jinak teda na té recenzi bys ještě mohl zapracovat ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.07.2011  19:22

    pro vfjr

    Ohledně mých zkušeností, tak mám najeto necelých 1,7 mil km a to po celém světě a v podstatě ve všem možném co kdy jezdilo včetně NASCAR s 1100 HP Před mnoha lety jsem jezdil vcelku úspěšně autokros s vlastnoručně upraveným motorem Škoda 200RS, kterých bylo v republice jen 25 ks. Můj příbuzný pracoval 35 let na vývoji škoda auto s tím že před důchodem končil, jako vedoucí vývoje. Domnívám se, že toho vím o konstrukci vozidel asi tak 100x víc, než zdejší škodovkáři, kteří znají jen blekotiny z reklam a zmanipulovaných diskuzí. Dle odborníků i z vývoje z Škoda auto je fábie největší zmetek, co kdy vyjel z boleslavských bran. Je to zmetek nejenom designově, ale hlavně celkovou nedotažeností , všude patrnými úsporami a značnou poruchovostí zejména motorů TSI, 1,2 HTP a nově i převodovek . všude ošizené elektroinstalace.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2011  19:32

      « Re: pro vfjr

      To je možné.Ale pořád to neomluví to,že vlítneš na forum a na vše co se ti nelíbí nakydáš špínu a nazýváš lidi,kteří se koupí auto ne zrovna podle tvých představ blbem a hlupákem.Pokud je to jenom trochu možné,tak do tohoto auta už nepiš. Děkuji
    • 00 Reagovat !

      foto v3jc3

      v3jc3 09.07.2011  19:54

      « Re: pro vfjr

      Když máš takových zkušeností, proč nepostavíš vlastní ideální auto, které by jsi mohl prodávat? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto strycek-BOB

      strýček BOB 09.07.2011  21:33

      « Re: pro vfjr

      Tak hele, mistře z NASCAR, už si s tím byl u svého ošetřujícího lékaře? >:D >:D :no:

      Myrek:

      Region: Benešov
      Auto snů: Citroen C6
      Motor. osobnost: ford cosforth
      Telefon: 603273987
      ICQ: 318809419
      Skype: hrdinaj

      Mistr NASCAR vpalecek:

      Region: Benešov
      Auto snů: citroen c6
      Motor. osobnost: citroen
      Telefon: 603273987
      ICQ: 318809419
      Skype:vpalecek

      Jasně, chápu, dva lidé používají jeden telefon a jedno ICQ >:D >:D :no:
    • 00 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 09.07.2011  22:39

      « Re: pro vfjr

      je dobře,že komunisty vyhodili a to byl hlavní bod koupi škodovky.Tuším,že ten tvůj známy to tam sabotoval-viz aku u favorita u hadice topení-měli mu dát provaz a né důchod a každý majitel škodovky by tě měl poplivat :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 09.07.2011  22:41

        « Re: Re: pro vfjr

        ????
        • 00 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 09.07.2011  22:48

          « Re: Re: Re: pro vfjr

          to je pro toho američana s tím kapajícím diferákem :-) ta čárka vede až navrch :-|
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 13.07.2011  12:50

        « Re: Re: pro vfjr

        Proč tam ta aku vadí?
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 10.07.2011  01:33

      « Re: pro vfjr

      Jasně, a teď tu o Červené Karkulce >:D
  • 00 Reagovat !

    foto dRudi

    dRudi 09.07.2011  19:24

    brzdy

    jsme byli ted v D a taky proti nám parkovala MC, a co mi překvapilo, tak nečervené TSI a měla i kotouče vzadu.. (pokud se nepletu a silnější varianta je na štítku červeně odlišena?!) že by v říši měli trochu jiné "detaily/specifikace"? pač si vzpomínam na test MC 1.6TDI 77kW v Autosalonu a ta právě taky neměla kotouče...

    jako fakt jsem koukal..naživo vypadá opravdu parádně, jsem si hned říkal jestli tam nenecháme tu naší a nepojedem domů v červené >:D , hlavě tedy ty 17", design šestnáctek tomu moc nesluší.. pak se rozepiš s recenzí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mikys

    mikys 09.07.2011  20:55

    Brzdy

    Čau, ty brzdy už byly nalakovány do té zlaté barvy nebo jsi si je dělal sám?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2011  21:13

      « Re: Brzdy

      To je moje práce.Zlatý Hamerite a štětec.
  • 00 Reagovat !

    foto dr-biker

    dr.biker 10.07.2011  10:57

    Monte Carlo

    Zdravím nového uživatele, ačkoliv nejsem příznivce koncernu, tak tvoje Fabia Monte Carlo se škodovce docela povedla. Ten kit ji docela prospěl, docela dobře zakrývá její disproporční rozměry. Na ulici se každý za ní otáčí, co to jede. Ale nepřekousl bych její cenu. Necelých 400 tis. po slevě je trochu moc velký příplatek za designové odlišení od základu. A v interiéru mi také vadí několik věcí. Je to především vysoko položená a mohutná palubovka, takže je omezený výhled z auta a některým cestujícím se dělá za jízdy špatně i na sedadle spolujezdce. Dále mi vadí ergonomický přehmat v podobě umístění rádia s navigací pod klimatizací. Vždyť teplotu na automatické klimatizaci nastavím před jízdou a potom už ji nemusím sledovat na rozdíl od navigace, kterou bych chtěl mít v zorném poli řidiče. A ještě mě překvapilo, že auto za tak docela vysokou cenu má ruční stahování zadních oken!
    No jo, každý máme jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Ať ti dobře a dlouho auto slouží.
    Ahoj
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 10.07.2011  18:56

    pekne

    najkrajsia fabia aku som videl, vela stastnych km prajem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Aspire

    Aspire 10.07.2011  21:20

    Pěkný

    Ahoj, gratulace k Monte Carlo ;-) auto je pěkné, motor luxusní přeju spoustu spokojených km bez nehod ;-) když jsem jel do práce tak jela naproti mě taky jedna takhle barevná, jsem se po ní otočil a málem jsem zkončil v příkopě >:D ještě jednou gratulace :-)
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 11.07.2011  22:59

    Pekna Fabia, ale mirekk ma pravdu.

    Musím uznať,že je to jedna z najkrajších Fábií ,čo som videl ,ale dať za ňu v prepočte vyše 16 000€ , to je absolútna zvrhlosť. Za malé auto. Dať to za RS, GTI a podobne, to je fajn, ale za 100 koňovú 1,2 Tsi . Aj o jeho kvalite sa dá zatiaľ len polemizovať.

    Za tie peniaze asi radšej toto, vačší výkon, dá sa v tom ísť aj vo štvorici, spotreba podobná, nemusíš nikdy meniť turbo.

    Auris 1,6l LUNA 5dv. 14 990 €

    Najvýkonnejší atmosférický motor 1,6l Valvematic - 97 kW v segmente
    6 st. manuálna prevodovka
    Nadštandardná výbava už v základe
    16" zliatinové disky kolies

    Takže pre mňa je jedna vec patriotizmus, ale druhá je zdravý rozum. A podľa mňa dať 16 litrov za auto, ktoré je všade a nemožem s ním ani poriadne ísť na dovolenku...

    Teraz ma napadlo, keby si tam nenapísal cenu, povedal by som si ,že to je fakt pekná Fabka, ale teraz len krútim hlavou.

    • 00 Reagovat !

      foto PeT-a-RSKa-

      PeT-a (RSKa) 12.07.2011  11:07

      « Re: Pekna Fabia, ale mirekk ma pravdu.

      Každému se líbí něco jiného a každý je ochotný dát peníze za něco jiného....

      Naopak já si myslím, že za takovou Fabii se každý otočí, protože právě na každém rohu jezdí ty obyčejné HTPčka bez výbavy a když tak projedeš tady s tím, tak máš zaručenou pozornost ....

      Navíc škodovka je kvalita a k moři se s ní dá jet určitě taky ;)

      Mě se naopak třeba vůbec ale vůbec nelíbí ten Auris ....

      Takže věc vkusu, pro mě je to stylovka, takže palec hore :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto drack2

    drack2 13.07.2011  16:02

    Konecne pekna fabie

    Pamatuji se, jak jsem na ni koukal na ruzyni, kde ji hned na zacatku kampane meli vystavenou. Fak povedeny a vkusny tuning jinak ne uplne pekneho auta. Na exterier fabie jsem si musel dlouho zvykat... timto modelem meli celu radu uvest.

    PS: nehodnotim cenotvorbu ceske skodovky, ale to, ze to auto je podle me prijemne a hezke.
    • 00 Reagovat !

      foto v3jc3

      v3jc3 13.07.2011  21:17

      « Re: Konecne pekna fabie

      Souhlasím, jediná hezká Fábie na trhu, dokonce se mi líbí víc než RS a to je ten problém, protože RS by mělo být TOP modelem i po designové stránce. Model Monte Carlo se vztahuje ke 110 letem MOTORSOPORTU Škodovky... Logika Škodovky -> koncernu VW jde mimo mé chápání
  • 00 Reagovat !

    foto ViktorMPI

    ViktorMPI 21.07.2011  21:52

    Pěkné MC

    Dobrá práce Benetu :yes: . Opravdu pěkná Fabia, jen na to tažné oko vzadu bych vzal černý sprej :D.
    Taky mi přijde Amundsen dostatečně rychlý. Ty novější už mají to, co jsi přesně vyfotil (náhled na celkovou trasu), což mi trochu chybí, možná to nechám někdy přehrát.
  • 00 Reagovat !

    foto mango

    mango 31.07.2011  18:51

    Už chápu proč

    Ahoj, dneska jsem měl možnost se na chvíli svézt ve verzi, kterou máš právě ty. A až dneska jsem poznal o čem to auto je a jak zcela jiné je od ostatních "fóbií, fábek, apod..". Na papíře je jedna věc, názory ostatních druhá, ale vlastní zkušenost je k nezaplacení !! Možná se mi podaří jí mít na víkend, tak se užijeme ještě víc :-) Přeju hodně šťastných kilometrů a hodně zvednutých palců od ostatních účastníků provozu ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 07.08.2011  20:32

      « Re: Už chápu proč

      :yes: pěkná .. a vítám tu dalšího jihočecha :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 20.09.2011  07:37

    Nic ve zlém:-)

    Zdravím,
    opravdu povedený stylingový kit....,ale já jsem za stejné peníze pořídil Golfa VI (komfort a sport paket) 1.2 TSI 77Kw 6st převodovka!!...přidali nejenom sadu koberců, ale i sadu originál elektronů VW + zimní Dunlopy a veškerou povinnou výbavu....
    Jak říkám Monte carlo se mi líbí, ale cena, kterou uvádíš postrádá logiku...
    Vždyť všichni mluví o tom, jak je VW předražený...,co ja pak tahle Škodovka??
    • 00 Reagovat !

      foto The-Stig-Driver

      The Stig Driver 20.09.2011  13:05

      « Re: Nic ve zlém:-)

      Plně souhlasím s Herbim. Přesně si to vystihl ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 20.09.2011  14:14

        « Re: Re: Nic ve zlém:-)

        Tisíc lidí tisíc chutí. Zase tam nemáš vestavěnou navigaci, jen manuální klimošku a podobně. Někdo zkrátka větší auto nepotřebuje a upřednostňuje třeba design a plnou vybavenost před trochu lepšími jízdními vlatnostmi. Já osobně nejsem přesvědčen, že tahle Fábka je za ty peníze horší volba než tvůj Golf. Když pojedete stejnou ulicí, vsadím se, že se za červeným Monte Carlem otočí víc lidí, než za černým Golfem. Záleží, co každý upřednostňuje.
        • 00 Reagovat !

          foto Herbi-TSI

          Herbi TSI 20.09.2011  14:57

          « Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)

          Ad vestavěná navigave:
          Je myslím v pořádku, když si někdo dokoupí vestavěnou navigaci(pokud není v základu) do auta za milión a půl. Připouštím,tam by ta přenosná nemusela vypadat moc stylově, ale cpát předraženou a népříliš dokonalou navigaci do "lidovky" jako je fábie?? Ty peníze šly investovat rozhodně líp...A to nemluvím o možnosti, že si tu svou přenosnou můžu klidně vzít sebou a používat třeba někde ,kde autem nezajedeš... Teď to myslím upřímně, nepřál bych ti, abyse tvoje Carlo stalo obětí lidí, kteří tyhle věci kradou ve velkém...

          Ad: klimatizace je tam rozhodně digitální...alespoň jsi k tomu VW dealerovi mohl zajít pro srovnání, než jsi zvolil Carlo....

          Jízdní vlastnosti jsou rorhodně o dost lepší!! Rozdíl tříd prostě nepokoříš sportovníma tlumičema a pružinama i kdybys tam dal kola třeba z Laborghini.Radši ani nebudu mluvit o všech plastech v interiéru a palubní desce, tam je ten rozdíl přímo kosmický...

          Pokud bereš za lepší výbavu pár spoilerů, štítků a prahové lišty(ty jsem si sice taky dokoupil), tak se asi nemáme o čem bavit....jinak to bude asi tím, že chceš být za každou cenu vidět a realita ti uniká.
          Pokud jsem to napsal příliš ostře, tak se omlouvám, ale z toho co tu čtu, prostě nemůžu jinak....
          Rád zopakuji,že se mi Monte Carlo líbí, ale jak už v téhle diskusi někdo napsal, jeho cena je někde okolo 300 tisíc. Pak by mohla být PROSTĚ CHYTRÁ i cenová politika...
          • 00 Reagovat !

            foto matii

            matii 20.09.2011  20:30

            « Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)

            1) Asi seš malinko vedle, ta Fabie MC není moje, takže nevím co tu meleš o tom, že chci být vidět a uniká mi realita.

            2) ad navigace, klimatizace apod. ... už jsem to jednou napsal a moc si to nepochopil. Tisíc lidí, tisíc chutí. To neznamená, že když se ti něco nelíbí, nebo to považuješ za vyhozené peníze, že to tak je.

            3) ad jízdní vlastnosti ... pořád se tu oháníte jízdními vlastnostmi. Napadlo vás, že existují řidiči, kteří nepotřebují projíždět zatáčky jak v losím testu?
            Všichni se tu ohánějí jízdními vlastnostmi a docela rád bych vás viděl jak jdete denně s vaším autem na limit a podobně.

            4)Ostatní komentovat nebudu, bo je to jen slaboduchá snůška opovržení vůči Fabii. Doslova nenávidím, když si někdo uzurpuje názor, že on jediný ví, co je pro koho dobré. Je až s podivem, že se jedná většinou o příznivce koncernu.

            • 00 Reagovat !

              foto Thomasino

              Thomasino 20.09.2011  21:22

              « Re: Nic ve zlém:-)

              Ale no tak klucííí, se tu nehádejte! >:-[] >:-[]
              Matii, s tím podvozkem a řízením je to u mě "bohužel" tak, že mě řízení aut baví a ikdyž nejedu vždy na limitu, tak mi vadí pokud se auto na mírných nerovnostech (jako že jich je v testu fakt mraky) nechová patřičně vytříbeně, zvláště v rychleji projížděných zatáčkách pak zadek odskakuje 8-s
              Já nemusím jezdit extra rychle na rovince, ale spíše mě baví jezdit svižněji v zatáčkách a neztrácet taky zbytečně rychlost i v pomalejších autech ;-) :-)
              Některá auta to zvládají v pohodě a s noblesou (např. Focus, Golf, i30...), jiným bohužel zadek různě odskakuje a poskakuje (např. poslední generace Civicu, Megane, Fabie apod.). Je třeba ale s podivem, že to nemusí být nutně jen o tom, že taková auta mají většinou obyčejnou zadní nápravu (zkrutnou příčku), protože třeba minulá generace Astry se chová celkem poslušně a multilink také nemá... Záleží na naladění podvozku a hodně také na rozměrech pneu a v neposlední řadě také na použitých pneu...
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.09.2011  21:27

                « Re: Nic ve zlém:-)

                Nejsem si jistý jestli chci aby se tady lidi hádali o tom,co jsem si to vůbec dovolil vyhodit peníze za hloupou fabii.Pokud Vám to nevadí,ukončil bych tuhle diskusi s tím,že se omlouvám a že už to nikdy neudělám.
              • 00 Reagovat !

                foto matii

                matii 20.09.2011  21:40

                « Re: Re: Nic ve zlém:-)

                OK to už jsme si myslím my dva už dávno vysvětlili a vím, že si zrovna ty jízdu užíváš, proto sis koupil co sis koupil a je to dobře.

                Já se jen snažím vysvětlit Herbimu, že někdo vsadí víc na Image a nějaké odskakování neřeší, bo pro jeho potřeby pojíždění to v pohodě stačí.
                • 00 Reagovat !

                  foto Thomasino

                  Thomasino 20.09.2011  22:08

                  « Re: Nic ve zlém:-)

                  To chápu... Spousta lidí má auto jen na přemístění z bodu A do bodu B, někteří pak mají rádi, když nezapadnou do davu a berou auta hodně podle designu (což taky dokážu pochopit), někteří staví řízení a požitek až na první místo ;-) :-) Poslední dvě kategorie jsou mi bližší >:-[] >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto matii

                    matii 20.09.2011  22:19

                    « Re: Re: Nic ve zlém:-)

                    Přesně, já bych teda třeba do Fabie taky nešel, i když přiznávám, že MC v červené a také v bílé se mi narozdíl od klasiky moc líbí. Bohužel ve svém věku mám už jiné nároky na bezpečnost, rychlost a pohodlí při cestování celé rodiny na delší štreky po dálnicích a podobně. MC jsem si prohlédl důkladně na výstavě v Litoměřicích a výsledné resumé bylo:

                    Nádherný autíčko, moc by se mi hodilo na vyřádění se za barákem. :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Thomasino

                      Thomasino 20.09.2011  22:32

                      « Re: Nic ve zlém:-)

                      Na pořádný vyřádění je nejlepší Clio RS, ale to je cenově ještě o kousek výše - ale ne o moc... Ale nevypadá tak dobře, to je pravda... To už bych volil třeba Polo GTI (aktuálně za 440T, se slevou tak max.420T), nebo až za chvilku budou nabízet Polo GT s motorem 1.4 Turbo (bez kompresoru). Pokud ho už nenabízí... A nepíši to jen proto, že mám zrovna VW... Který nebudu mít navěky a příští auto na víkendy VW nebude >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nerez

                        Nerez 20.09.2011  22:41

                        « Re: Re: Nic ve zlém:-)

                        Já bych si na vyřádění vzal asi Corsu OPC. Je pravda, že jsem možna trošku zaujatej, protože Opel můžu, ale i bez ohledu na to psali o Corse jako o jednom z TOP Hot hatchů.

                        [odkaz]
                        • 00 Reagovat !

                          foto Thomasino

                          Thomasino 20.09.2011  22:48

                          « Re: Nic ve zlém:-)

                          Corsu OPC ano, ale jen Nurburgring Edition se samosvorem :yes: ;-)
                          Ale také na mě působí podobně jako Fabie, úzká a vysoká... Ale popravdě, byla v mém hledáčku když jsem chtěl HodněrychlýHatch :-) Dobře si vzpomínám na test ve Speedu, kde ji na Ringu chválili více než Astru OPC :-)
                          A nabízeli mi na ni slevu asi 22%, při objednání nové do výroby před 2 lety >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 20.09.2011  14:57

          « Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)

          Jenže Golf je prostornější... a celkově o třídu lepší auto. A viděl jsem 63 kW TSI Golfa s automatickou klimatizací, Alu koly, tempomatem, nějakými dalším pakety, takže lépe vybavený než tahle Fabka za 322 000 Kč, proč tedy Fabku? ;-) A ten rozdíl mezi těmi auty je, stačí se projet.
          • 00 Reagovat !

            foto Thomasino

            Thomasino 20.09.2011  16:36

            « Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

            Rozdíl mezi Fabkou a Golfem je opravdu značný. Monte Carlo se mi také líbí (zvláště tato červeno-černá kombinace je super), ale chtějí za to neuvěřitelnou cenu 8-s 8-s Každopádně jsem si minulý týden udělal velmi dobrý obraz o motoru 1,2 TSI, když jsem měl svoje auto na 3 dny v servise (odešla vodní pumpa, stává se to u motorů 1,8 TSI a 2,0 TSI celkem často, pak dám do novinek) a měl jsem půjčenou v rámci garance mobility Fabii II 1,2 TSI. Jel jsem kus po dálnici (bohužel jen pětikvalt, jak to mohou vůbec prodávat bez šestikvaltu!!), pak jezdil po městě a při stejném stylu jízdy (ani ne závodním, ani ne super-ekonomickým) jako s mým GTI a motorem 2,0 TSI jsem měl spotřebu jen o litr nižší !! :-O ;-\
            Čekal jsem mnohem větší rozdíl, zvláště když je Fabia o dost menší a lehčí auto. Evidentně stále platí i u turbomotorů, že objem ničím nenahradíš, ten chybějící krouťák dole je u 1,2 TSI prostě znát, pod 1500 otáček to chcípá a nejede to... O jízdních vlastnostech ani nemá moc cenu psát, to je samozřejmě obrovský rozdíl, zadní obyčejná náprava co poskakuje na drobných nerovnostech je hodně cítit...
            Z mého pohledu je cesta tzv.downsizingu úplně k ničemu, jde jen o papírové spotřeby, nyní mnohem více záleží na stylu jízdy než u klasických atmosfér :-( :-( Ale chápu, že třeba u mého GTI kdyby byl na přední nápravě těžký šestiválec, tak by to mělo sice lepší zvuk, ale bylo by to více nedotáčivé a více by to žralo. Ale pokud jsou ty motory už moc malé, tak je to k ničemu. Místo 1,2 Turbo by bylo stále lepší slušná atmosféra 1,4 nebo 1,6... Až budu kupovat druhé auto na běžné ježdění, určitě chci atmnosféru, např. jetý Focus II 1,6 benzín, nebo i30 1,6 benzín - celkem povedený motor co má chuť do otáček, ale zase v řízení by mohlo být mnohem více citu..
            • 00 Reagovat !

              foto Ondrej-Samal

              Ondřej Šámal 20.09.2011  17:50

              « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

              Ač jsem odpůrcem turbomotorů ve sportovních autech, tak u aut na běžné ježdění jsou mnohem lepší volbou, než atmosféry. Ten efekt vyššího točivého momentu je neoddiskutovatelný, turbobenzíny prakticky poskytují podobné výhody, jako diesely (dostatek síly v nižších a středních otáčkách). Upřímně, jezdit s benzínem, respektive s jakýmkoliv menším motorem pod 1500 otáček, je kravina, to je pásmo velkých motorů s osmistupňovým automatem. Vyšší spotřeba na dálnici je daň všech malých aut, která jsou koncipována na ježdění po městě a okolí, takže mají kratší převody. Ale jinak souhlasím, dnešní metodika měření je v praxi absolutně nevyužitelná, turbomotory mají větší rozsah spotřeby, chce se to s nimi naučit jezdit a používat je prakticky jen ve středním pásmu, žádné skopičiny.
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 20.09.2011  18:59

                « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                xganga, k těm otáčkám kolem 1500: Když jedeš skoro krokem a chceš pokračovat třeba z ostré křižovatky, většina aut to zvládne na dvojku a nemusíš dávat na chvilku jedničku v otáčkách, ale Fabka 1,2 TSI to nedávala a dusila se, kdežto ve stejných situacích 2,0 TSI (nebo i Fabia 1,4 atmosféra) díky objedmu motoru to bere ještě před tím než zabere turbo. Ale vzhledem k objemu motoru 1200 se to dá bohužel čekat. Musel jsem častěji řadit jedničku, což pak zdržuje a zvyšuje spotřebu, protože za chvilku hned zase řadíš dvojku :-O Samozřejmě když ten motor držíš trochu pod krkem, krásně táhne a má chuť do života, ale spotřeba je pak kolem 9-10 litrů...
                U aut těchto velikostí bych osobně preferoval motory 1,4 atmosféra, 1,6 atmosféra a pak až u "sportovnějších" modelů 1,4 turbo, 1,6 turbo... To je aspoň můj názor... Ale doba si bohužel žádá své :-O :-O :'-(

                P.S.: Herbi_TSI: to je jedno kde se to řeší, pokud to teda majiteli recenze extra nevadí, aspoň tu bude mít brzo přes 400 příspěvků a nebudeme muset stále klikat kvůli lepší přehlednosti příspěvků na "diskuze chronologicky" ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Herbi-TSI

              Herbi TSI 20.09.2011  18:01

              « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)



              k Monte carlu už nemám co dodat a mé další reakce se týkají víceméně Golfu VI a konkrétně motoru TSI.
              Příjde mi nepatřičné se o tom rozepisovat tady, proto bych přešel pod Tvou recenzi (jenž mimochodem dobře znám :yes: )
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 20.09.2011  18:20

                « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                To co tady píšeš přece vůbec není pravda.Kdybych k tomu dealerovi zašel jak píšeš tak bych se za stejnou výbavu na které trvám zaplatil podle VW konfigurátoru platil 543 300 Kč. To je o cca 150000 víc než u škodovky.Kdybych uhádal hodně dobrou slevu tak o 130000.
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 20.09.2011  19:11

                  « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                  Záleží jak kde (u kterého prodejce), ale oproti této ceně (konfigurátor) by jsi se dostal minimálně o 50tis níž (můžeš mi věřit, za posledního 2,5 roku jsem kupoval 2 nové VW).
                  Nicméně důležité je, že máš z auta radost a investice nelituješ. To, kolik tě to stálo může být každému ukradené - jsou to tvoje peníze...
                  Takové ty kecy o tom, kolik jsi prodělal, jsou u aut dost mimo. Obecně totiž samotná koupě auta je prodělečná...
                  Jinak třeba podvozkově je na tom Golf lépe, ale třeba na druhou stranu - vozíš o metrák míň, což vzhledem k výkonu taky není k zahození :yes:
                  Jinak výrazu Thomasina "slušná atmosféra 1.4" se musím smát. To se nedá s 1.2TSI ani srovnávat (jízdně i spotřebou)... Zas má ale pravdu s tím šestikvaltem, spotřeba na dálnici u 5st leze zbytečně nahoru.
                  Osobně se mi nové fábie vůbec nelíbí (úzké vysoké), ale přiznávám, že tahle má něco do sebe a líbí se mi, takže za mě určitě :yes: (navíc hezká kola a i ten interiér je trochu jinde oproti sérii).
                  Měj se, přeju ať slouží a nezlobí ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 20.09.2011  19:20

                    « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                    Souhlas, hlavně že ty jsi s Monte Carlem spokojený :-)
                    Výraz "slušná atmosféra" je samozřejmě v mém výkonovém pojetí docela legrační, ale na lehkou Fábii by slušný motor 1,4 (který ale koncern VW podle mě nemá, museli bychom hledat jinde, třeba u Hondy atd.) mohl stačit, pokud se člověk trochu "uskromní", což obecně u Fabie stejně musí kvůli více věcem, např. "úzká a vysoká" - to také souhlas :-)
                    Třeba sedačky jsou u MC ale velmi, velmi dobré. Stejné měla i ta Fabka co jsem ji měl půjčenou (příplatková, jen ne barevná) a sedělo se v nich výborně :yes: Sice vysoko, ale u takového auta je to běžné..

                    P.S: VFJR - já myslel ale i to objednávání do výroby, tam je u mnohých automobilek také velký prostor, ale co vím, tak u Škody není. GTI také není úplná tuctovka a sleva byla velmi zajímavá ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jetty

                      Jetty 20.09.2011  19:33

                      « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                      Jo, sedačky jsou na MC určitě :yes:
                      Osobně mám možnost často jezdit pracovně s Kií 1.4 16V (71kW) a musím říct, že ten motor na běžné ježdění není špatný (určitě je lepší, než 1.4 nebo 1.6 od VW), navíc je blbuvzdornější než turbomotory, ale ve svém autě budu vždy preferovat turbo. Možná už jsem rozmazlený, ale výhoda toho, že když potřebuješ, tak to tam máš, je dle mého k nezaplacení. Určitě víš, jak to myslím ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Thomasino

                        Thomasino 20.09.2011  20:00

                        « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                        Motory Kia a Hyundai 1,4 a 1,6 benzín jsou opravdu z těch povedenějších (diesely prý taky, ale s těmi osobní zkušenost nemám), bohužel to řízení s minimem citu tu radost trochu kazí. Ale musí se uznat, že tato automobilka jde znatelně vzhůru :yes: Jsem zvědavý na novou i30, má mít delší rozvor i jako hatchbach a 3 režimy posilovače. Také bude mít šestikvalt k 1,6 benzínu.. A vypadá celkem dobře :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Jetty

                          Jetty 20.09.2011  20:26

                          « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                          Tak určitě bych je nepodceňoval. Atmosférické benzíny mají určitě povedené, naftu jsem taky neměl možnost zkusit. Jinak to řízení mi zas tak nevadí vzhledem k tomu, že ta 1.4 ve mě nějak extra závodnické choutky nevyvolává. Spíš se s tím snažím jezdit na pohodu a pak mi nic moc nechybí. Akorát mě ser. , jak se mi spousta blbců lepí na kufr (z 50% i ti co na tu kii motorově nemají...). Holt ten respekt ostatních řidičů je u tohoto auta znatelně menší...
                          Novou i30 jsem viděl v novém Autotipu a vypadá zajímavě, celkem ale i ta nová Škodovka, co se chystá :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Thomasino

                Thomasino 20.09.2011  18:51

                « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                Nevím jaké máte povědomí o výši slev u různých automobilek, ale obecně u Škodovky jsou slevy minimální (kolem3-5%, max. někdy vyjímeně 7%), kdež to u VW se sleva běžně pohybuje v rozpětí 6-10% u auta do výroby, u skladovek klidně až 12-15% - ale také záleží na modelu, akčních nabídkách importéra či financování Škofinu apod. Stačí se podívat na stránky VW a skladové auta ihned k odběru u jednotlivých dealerů... Takže u Golfa se dá dostat z ceníkové ceny opravdu hodně dolů, jen je třeba hledat a smlouvat ;-) :-)
                Třeba u Renaultu a Opelu jsou ty slevy dokonce v řádech desítek procent, ještě před dvěma lety nebylo problém u Opelu sleva 25%. Ale jak je to u Opelu nyní nevím, znám nyní jen Škodu, VW, Hyundai atd.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 20.09.2011  19:13

                  « Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                  Ale já se tady nebavím o skladových nebo předváděcích vozech.Tam se sleva samozřejmě uhraje pěkná.Jedná se o auto které si sám sestavím do puntíku podle svých představ.V případě monte carla jde o auto vyrobené v omezené serii (podle výrobce). V tom případě je sleva ještě menší.Kdybych chtěl golfa taky bych si ho sestavil sám a nečekal bych co jim zbyde ve skladě nebo jakou výbavu mají zrovna u prodejce jako předváděčku.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Herbi-TSI

                    Herbi TSI 20.09.2011  20:40

                    « Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                    Tomu se musím smát. Auto za čtyřista tisíc, je pořád auto, které se kupuje kvůli ceny. Tak mě koupě skladového vozu nepříjde úplně mimo mísu. Obvzlášť, když u některých značek se ze skladu vybrat dá a i v předváděčkách bývájí slušné nabídky...Chápu, když si chci vymazlit nějakého krasavce kolem miliónu a víc....
                    Pokud ti ovšem Fabie nepříjde jako auto snů na kterém ustrneš... V mých očích to bůhví jaká díra do světa není a můžou ji pojmenovat,polepit a vybarvit klidně v barvách cirkusu Humberto....
                    • 00 Reagovat !

                      foto matii

                      matii 20.09.2011  20:55

                      « Re: Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)

                      Asi stejně jako tuctovej golf, kterýho vytáhli ze zaprášenýho skladu a kterýho potkáš na každým rohu.
            • 00 Reagovat !

              foto kornel

              kornel 20.09.2011  20:38

              « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

              o tej vodnej pumpe sa urcite vo svojej recenzii trochu rozpis..nakolko mam to iste TSI, tak ma to viac nez zaujima ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Herbi-TSI

                Herbi TSI 20.09.2011  21:04

                « Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                Inspiroval jsi mě, trochu ho pomaluju :no:
                • 00 Reagovat !

                  foto kornel

                  kornel 20.09.2011  21:21

                  « Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                  ale kvoli mne to urcite nerob, to by som si asi neodpustil, mne ide len o tu vodnu pumpu thomasina >:D :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Thomasino

                    Thomasino 20.09.2011  21:27

                    « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                    Vodní pumpa - info u mě
                    • 00 Reagovat !

                      foto Thomasino

                      Thomasino 20.09.2011  21:36

                      « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                      VFJR: Doplníš nějaké další fotky? To auto si to určitě zaslouží !! :yes:
                      Zvláště, když jsi byl redakcí zařazen mezi zajímavé recenze :-)
                      Rád se kouknu na jiné netradiční fotky. Viděl jsem na vlastní oči MC jen na autosalonu asi ve dvou barvách (už nevím které) a na živo na denní světle bílo-černou kombinaci. Ale ve dne je to vždy jiné než na Autosalonu ve světle zářivek a reflektorů...
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        "-- skrytý --" 20.09.2011  21:39

                        « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                        Doplním.Mám ho teď na montáži alarmu a jsou tam i nějaké další maličkosti navíc.Ale až tak za týden.To zařazení mezi zajímavé recenze se ale týká asi té fabie ze slovenska?!
                        • 00 Reagovat !

                          foto Thomasino

                          Thomasino 20.09.2011  22:05

                          « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                          Jo ony jsou tu dvě stejné !! To jsem si spletl, pravda... No vidíš, a ta má fotek ještě méně :-O
                        • 00 Reagovat !

                          foto Thomasino

                          Thomasino 20.09.2011  22:18

                          « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                          Teď jsem si na tvých fotkách všiml, že máš asi pneu Dunlop SportMaxx :-O
                          Tak to upřímnou soustrast. Měl jsem je na C-MAXovi. Nejdříve super, celkem tiché, dobře sedí jak na suchu a také na vodě. Ale v poslední třětiny své životnosti (výšky vzorku) jsou výrazně hlučnější :-( :-( Když jsem pak přezul na nové stejné, bylo to zase OK.. Pak šel Maxík z domu... Ale pneu si člověk bohužel nemůže s novým autem vybírat (ale hned bych to zavedl!!) a s Bridgestone Potenza RE050 (bez A na konci) co jsem dostal na GTI jsem také nebyl moc spokojen...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Herbi-TSI

                    Herbi TSI 21.09.2011  10:22

                    « Re: Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                    Samozřejmě.Promiň. Tuhle reakci vyvolal fakt, jak je ve 43letech majitel z vozu slepě nadšený. Dalo by se pochopit, když se v autě shlídne kluk s čerstvým řidičákem nebo slečna vylepšující si svůj outfit. Ale v tomhle vyzrálém věku vyjadřovat se o MC skoro jako o "na zakázku vyrobené raritě"..Nechápu???Vsadím se,že 80% nezainteresovaných lidí ji nerozená od verze sport/sportline. Když mi vfjr napíše, že za Golfa ve stejné výbavě by dal částku 530 tis., tak mu měl dealer Škody ještě přirazit alespoň kilo k celkové ceně.
                    Je mi jasné, že kolik má Golf příznivců, stejně asi tolik může mít i odpůrců. Ale mohl by mu tady někdo vysvětlit kolik aut "pro dospělé" se dá za 400tis. pořídit...?
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 21.09.2011  16:26

                      « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                      Až budu příště potřebovat poradit tak se určitě ozvu. ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jetty

                      Jetty 21.09.2011  18:08

                      « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                      Herbi poslouchej, neotravuj ho už s tím Golfem. V trendlinu a se základní motorizací to taky není žádný zázrak, co si budeme namlouvat :no:
                      Prostě jsou lidi, co jim je milejší vymazlená Fábie, než německý žebrák od VW (a není se čemu divit)... :no:
                      Můžeš tady psát ódy na Golfa jak chceš, ale to je tak jediné, co s tím můžeš dělat. :-|
                      Servus.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Nerez

                        Nerez 21.09.2011  20:28

                        « Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                        Musím se zastat obou stran.
                        Golf i v Trendlinu je lépe vybavený než Fabie, je to větší auto, dospělejší, je to ikona. Není na místě ani základního Golfa nazývat žebrákem.
                        Na druhou stranu, spousta lidí nepotřebuje velké auto a raději si pořídí menší stylovku. To, že je majiteli Monte Carla přes 40 let neznamená, že nemůže být z auta nadšený jak malý kluk. Je to lepší, než kdyby mu bylo uplně jedno čím jezdí ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ronault-

                          Ronault. 21.09.2011  22:39

                          « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                          Samozřejmě každému dle chuti. Někdo volí tak, někdo jinak, je to jen dobře.
                          Můj pohled na věc je ten, že já bych volil raději skladovku, která mi třeba za těch 330 tis. vyhovovala po všech stránkách a stejně bych si ji nakonfiguroval, včetně barvy, než třeba o třídu menší Fabii. Jelikož doma máme jak střední třídu, kterou jezdím já a je trochu starší, takže bych ji dal svými vlastnostmi jako je pohodlí, odhlučnění atd. na úroveň dnešní nižší střední (308, Megane a i ten Golf - to nebude Thomasino rád slyšet >:D ) a pak máme doma "malou" 207 vlastně v kompletní výbavě včetně polokůže a i Fabii, tak musím říct, že ten rozdíl tam je hmatatelný....
                          ale někomu prostě B-segment stačí, třeba jako otci 207.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Jetty

                            Jetty 22.09.2011  00:42

                            « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                            Upřednostňujte si co chcete, ale nevnucujte to jiným ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto

                            "-- skrytý --" 22.09.2011  19:49

                            « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                            Ronault-Skladovka se dost dobře nakofigurovat nedá!!! Proto je to skladovka-čili auto už hotové.

                            Pěkně zahnojená diskuse o ničem.Stačí jeden slaboduchej Herbi a je to hned.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ronault-

                              Ronault. 22.09.2011  20:12

                              « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                              vfjr: Tak to nemáš úplně pravdu, ono když už třeba prodejce kupuje určité auto na sklad nebo i jako předváděčku, tak se snaží vybrat tu nejprodávanější verzi a to, co se nejčastěji připlácí. A já jsem si konkrétně ve skladovkách Golfu onehdá vybral. I barva sedla, protože bylo červené a to by byla jedna z barev, která by určitě potěšila mé oko. Samozřejmě, nenakonfiguruješ vše, ale z druhé strany vybíráš kompakt nebo v tvém případě subkompakt, to není Audi RS6, kde si v Audi premium opravdu nakonfiguruješ zcela vše... ;-)
                              Neřekl bych, že diskuze je nějak zahnojená, možná nějací neurvalci, s tím nic nenaděláš, taky jsem jich pár v diskuzi měl. A nejde o diskuzi, ale o tvou recenzi. Navíc možná pro některé to bylo i poučné, co se dá nebo nedá koupit ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Thomasino

                                Thomasino 22.09.2011  20:27

                                « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                                A pokud na auto člověk nespěchá, dá se někdy s prodejcem domluvit, že nakonfigurujete auto dle vlastních představ, on si ho nechá na salonu 2 měsíce jako předváděčku (aniž by s tím někdo jezdil) a pak je na něj velmi zajímavá sleva... Osobně bych předváděčku, se kterou jezdí prodejci a zákazníci, nikdy nekoupil. Ty možné problémy co mohou vzniknout nesprávným zajetím a střídání řidičů v tomto počátečním "háklivějším" režimu, podle mě nestojí nikdy za ten rozdím mezi slevou normální a slevou za předváděčku :-O
                                Aspoň já jsem vždy kupoval nová auta s velmi zajímavou slevou, nakonec jsem obchodník a je to můj denodenní chleba >:-[] >:-[] A ještě mám v byznusu o autech aspoň trochu přehled, často pomáhám jako konzultant s výběrem nových aut, občas i ojetých. Dříve jsem při svém podnikání dělal i jakéhosi zprostředkovatele či placeného konzultanta, domluvil jsem pár prodaných aut ze kterých jsem měl od prodejců pár procent za zprostředkování a zákazník i tak ušetřil a pěknou cenu dostal..
                              • 00 Reagovat !

                                foto woody-alien

                                woody-alien 26.09.2011  06:14

                                « Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                                Ronault : Neřekl bych že je úplně košér vysvětlovat majiteli pod jeho recenzí, že je vlastně vůl, když dá tolik peněz za auto A, když za to přece mohl mít auto B. Diskuze o nákupech a tipy na slevy a skladovky, to je něco jiného.

                                PS : Zkus mi pod budoucí recenzi napsat, že M. je nevzhlednej s.ráč a že jednoznačnou volbou měla být L-GT 4C nebo P508 a všech dvěstě koní vyženu na tankodrom směr Brno. ;-) >:D >:D
                          • 00 Reagovat !

                            foto Thomasino

                            Thomasino 22.09.2011  20:17

                            « Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                            Rone, doktore, ty provokatére!! >:-[] >:D Celkem s tebou souhlas, ale zrovna Golf je hodně chválený za to, že v šesté generaci hodně zlepšili odhlučnění a je minimálně na úrovně lepšího průměru aut o kategorii výše. Určitě co mohu porovnávat tak nad aktuálním Mondeem, Lagunou apod. Takže souhlasím s tím že třeba 308, Megane, nebo i30 apod jsou na tom s hlukem a kultivovaností asi o třídu lépe než Fabie, ale v tomto ohledu si troufám tvrdit, že Golf je na tom o dvě třídy lépe ;-)
                            Každopádně na popojíždění po městě není uplně špatná i ta Fabie, ale na dlouhé trasy s ním jezdím hrozně nerad a na únavě a natřesení je to pak odpoledne znát...

                            EDIT: Rone, máš poslední SPEED? ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Herbi-TSI

                        Herbi TSI 22.09.2011  08:08

                        « Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby

                        Opravdu se bavím >:D :yes: :yes:
                        Asi budu muset koukat spíš po řidičích než po autě, když náhodou potkám tuhle "vymazlenou stylovku" >:D >:D >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Luigiko

    Luigiko 26.09.2011  00:19

    Super recenzia

    Ahoj, veľmi dobrá recenzia. Dozvedel som sa toho veľa o mojej Carle :-) Mohli by sme niekedy spraviť zopár spoločných fotiek :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Biest

    Biest 07.08.2012  10:43

    pecka

    minule som presne takuto fabiu videl na ceste. Na zivo vyzera este ovela lepsie ako na obrazkoch. Normalne som musel spomalit a poobzerat si ju poriadne. Nevedel som od nej oci odtrhnut a to som myslel, ze sa mi to stane len pri RS. o par dni som videl tu dalsiu ale v strieborno ciernom prevedeni. tiez nadhera, normalne sa mi pacila asi este viac ako v cerveno ciernej. zaujimava je aj bielo cierna, ktora tiez u nas v meste beha.

    kazdopadne krasne auticko. prajem vela stastnych km. Ja som jazdil 5 alebo 6 rokov na fabke fabke 1.2 HTP. v podstate od vtedy ako prisla na trh uz si nepamatam kedy to presne bolo. mal som ju v podstate prvy v meste :-) teraz mam objednanu eReSu v tej zaujimavej zelenej, s ciernou strechou, s ciernymi diskami a black packetom. Ma mi prist o necele 3 tyzdne tak sa uz tesim ako male decko :))

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta! Dojmy z Bety Resident Evil Re:Verse

Po smrti se proměníte v zdeformovaného mutanta!…

Legendární videoherní série Resident Evil boduje zejména řadovými díly, které nabízejí důraz na přežití a…

Přemýšlím o sexu za peníze, přiznala máma dvou dětí! Kvůli covidu je bez práce

Přemýšlím o sexu za peníze, přiznala máma dvou dětí!…

Pandemie koronaviru dopadá na celou společnost. Projekt Psychoporadna Blesku díky radám renomovaných specialistů…

 

iSport.cz

Rittichův trejd: fanoušci Flames smutní, v Torontu čeká rozjetá trojka

Rittichův trejd: fanoušci Flames smutní, v Torontu…

Těžké, ale delší dobu očekávané rozloučení. Calgary Flames po téměř pěti letech rozvázali spolupráci s českým…

Slavia se blýskla i hvězdou na hřišti. Kde všude si umí s trávníkem vyhrát?

Slavia se blýskla i hvězdou na hřišti. Kde všude si…

Tohle se povedlo, slávističtí trávníkáři vyzdobili na derby se Spartou (2:0) hřiště hvězdou u půlící čáry, hrací…

 

Reflex.cz

Jiří Schelinger: 10 zastavení se zpěvákem, který před čtyřiceti lety našel svůj Holubí dům

Jiří Schelinger: 10 zastavení se zpěvákem, který…

Čtyřicet let je pryč, a stejně nikdy pořádně neodešel. Život, dílo a osud Jiřího Schelingera (6. března 1951…

Zemanova tři přání se rychle plní. Blatný pryč, Petříček out... tak kdo bude další?

Zemanova tři přání se rychle plní. Blatný pryč,…

Šest měsíců do voleb a potápějící se loď jsménem ČSSD nabírá více vody než kdy předtím! Tančí se a hoduje ale…