Škoda Fabia (2011)
8.7.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vfjr". Často jsem si pročítal Vaše recenze o autech (některé opravdu zajímavé) a tak jsem se rozhodl,že…
Škoda 1,2Tsi (vfjr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Monte 09.07.2011 00:25 Nerez
- Chybka 09.07.2011 00:26 Nerez
- krasavec 09.07.2011 00:47 berysek
- Pěkne 09.07.2011 08:32 miromen
- Povedený vozík 09.07.2011 08:52 strýček BOB
- Monte Carlo 09.07.2011 10:13 Patriot
- krása 09.07.2011 11:15 Peter 33
- Fábie 09.07.2011 11:24 mirekkk
- Kraska 09.07.2011 12:18 tombra
- omluva 09.07.2011 13:31 mirekkk
- Hezká Fábka 09.07.2011 13:44 The Stig Driver
- Boží 09.07.2011 15:11 Mirasr
- Fábia 09.07.2011 15:32
- pro docenty mirkkka a vpalecka 09.07.2011 18:32
- Motor 09.07.2011 19:00 - Radek -
- pro vfjr 09.07.2011 19:22
- brzdy 09.07.2011 19:24 dRudi
- Brzdy 09.07.2011 20:55 mikys
- Monte Carlo 10.07.2011 10:57 dr.biker
- pekne 10.07.2011 18:56 Brandon Walsh
- Pěkný 10.07.2011 21:20 Aspire
- Pekna Fabia, ale mirekk ma pravdu. 11.07.2011 22:59 murcix
- Konecne pekna fabie 13.07.2011 16:02 drack2
- Pěkné MC 21.07.2011 21:52 ViktorMPI
- Už chápu proč 31.07.2011 18:51 mango
-
Nic ve zlém:-) 20.09.2011 07:37
Herbi TSI
-
Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 13:05
The Stig Driver
-
Re: Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 14:14
matii
- Re: Re: Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 14:57 Herbi TSI
-
Re: Re: Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 14:57
Ronault.
-
Downsizing, aneb cesta do záhuby … 20.09.2011 16:36
Thomasino
- Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-) 20.09.2011 17:50 Ondřej Šámal
- Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-) 20.09.2011 18:01 Herbi TSI
-
Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 20:38
kornel
-
Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 21:04
Herbi TSI
-
Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 21:21
kornel
- Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 21:27 Thomasino
-
Re: Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta d… 21.09.2011 10:22
Herbi TSI
- Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 21.09.2011 16:26
-
Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 21.09.2011 18:08
Jetty
- Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záh… 21.09.2011 20:28 Nerez
- Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záh… 22.09.2011 08:08 Herbi TSI
-
Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 21:21
kornel
-
Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby 20.09.2011 21:04
Herbi TSI
-
Downsizing, aneb cesta do záhuby … 20.09.2011 16:36
Thomasino
-
Re: Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 14:14
matii
-
Re: Nic ve zlém:-) 20.09.2011 13:05
The Stig Driver
- Super recenzia 26.09.2011 00:19 Luigiko
- pecka 07.08.2012 10:43 Biest
-
miromen 09.07.2011 08:32
Pěkne
Jak se mi Fabia nelibi tak tenhle kousek je vcelku pohledny. Je znat že to neni nějaky garažovy tuzing takže opravdu chvalim. Mě osobně by vadil už tak tvrdy podvozek umocněn 17 palcovymi koly. Motor tak ten je bezchybny kdo ho jednou vyzkouši tak musi smeknout opravdu velmi povedena prace koncernu VW. Ale opět škoda že do Fabii a Ibiz davaji pouze 5 stupňovou převodovku. -
strýček BOB 09.07.2011 08:52
Povedený vozík
Přidej pár fotek interiéru, dík. Jinak chválím výběr. Osobně by se mi to líbilo ve žluté a s černou střechou. -
Patriot 09.07.2011 10:13
Monte Carlo
Auto je bomba, edice MonteCarlo se hodně povedla a v červené kombinaci to nemá prostě chybu. Já kupoval SportLine a kdybych dneska opět kupoval Fabii, bude to Carlo! Takže prosím doplň podrobnosti a hlavně fotky, hned potom upravím hodnocení. Jinak blahopřeji. Hodně pěkné vozítko:-)
Jenom mě překvapuje proč do MonteCarla nedávají na zadní nápravu kotoučové brzdy. Já mám SportLine TSI a vzadu kotouče jsou. Přitom Monte Carlo má totožné kola, totožný podvozek a tady i motor. Pokud na tomto Škodovka šetří tak je to hodně ubohé.-
"-- skrytý --" 09.07.2011 10:58
« Re: Monte Carlo
Kotouče má jen Monte s 1,2Tsi 77kW.Ostatní motory mají bubny.Je to divný,ale naštěstí mám tu 77.-
Patriot 09.07.2011 11:01
« Re: Re: Monte Carlo
Jo tak už to chápu. No je zajímavé že jsem někde četl test Monte Carlo TDI 77Kw a ta má vzadu bubnové brzdy. Je to zajímavé ale těžší auto ze stejným výkonem má vzadu bubnové brzdy. No hlavně že ty je tam máš. Auto brzdí fakt dobře. Tak ještě jednou přeji hodně spokojených kilometrů.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 09.07.2011 11:21
« Re: krása
Děkuji všem,za hodnocení.Lhal bych kdybych napsal,že na ní nejsem pyšný(zdravě).Mě se líbí a potěší mě když někomu dalšímu také.-
-
-
Biest 03.08.2012 23:54
« Re: Re: Re: krása
tak bez a sadni si do svojho 15 rocneho bawa s najazdenymi 400 000 km za 4000 eur.... to urcite stupnes v ociach ludi ked z neho vystupis...
aby si to spravne pochopil, to bawo je len priklad. kazdopadne tvoj prispevok je hodny cloveka, ktory ma prave vyssie spominanu diagnozu.
a zvlastne ked to hovori clovek ktoreho vysnivane auto je citroen C6 >:D
no nic, dizajn je subjektivna zalezitost a navazat sa do teba preto nebudem :-)
Pre majitela fabky monte carlo: s klasickou verziou je to neporovnatelne. fakt pekne auticko, az som bol prekvapeny ako dobre na zivo vyzera.
-
-
-
-
-
mirekkk 09.07.2011 11:24
Fábie
Tak něják pořád nechápu, jak si někdo může koupit tak užasně předražený užasně ošklivý zmetek, jako já fábie. Tohle monstrum si může koupit opravdu jen pseudopatriot, který pořád nechce pochopit, že na škodovce není českého vůbec nic , ani ten znak. Zákazník si jen koupí permanentku na neustálý servis za cenu skutečného nesrovnatelně kvalitnějšího a hezčího auta s úplně jinýmí jízdními vlastnostmi a bezpečností od světového výrobce. U škodovek v čechách platí jak nikde jinde přísloví , že za hloupost se platí.-
Johny.Rico 09.07.2011 11:35
« Re: Fábie
Já mít jméno Mirek a motoristickou osobnost ford cosforth tak se jdu taky hned zastřelit, neboj. Soucítím s tebou. Život je těžký.
-
Patriot 09.07.2011 11:57
« Re: Re: Fábie
Teda to je řeč opravdu odborníka. Já se určitě nepovažuji za velkého příznivce Škodovek, ale než jsem koupil Fabii, tak jsem projezdil celkem dost aut s podobným motorem i s cenou. Třeba Peugeot 207, auto samo o sobě není vůbec špatné ale třeba řazení, je tak nepřesné a totálně gumové že se divím že tohle se pustí do výroby. Podvozek je oproti Fabii tak o generaci níž. Dále například Hyundai i30. To jsem dokonce už málem objednal ale odradil mě hlavně design, divný předek a nějak nemůžu pořád dojít na chuť interiérům. Potom byla v hledáčku Ibiza a Polo ale to jsem téměř na stejné vlně jako u Fabie. Verze SpotrLine se mi prostě líbila ze všech nejvíce. Samozřejmě že všichni tady víme, že Škodovka už není vůbec česká a to je taky důvod proč si ji lidi kupuji. No ale to tady pereme pořád to stejné. Takže Fabii zdar ! :-) Hlavně TSI :-)
-
-
"-- skrytý --" 09.07.2011 11:36
« Re: Fábie
No vida - už je tady pan chytrák.Nevadí,je to taky názor.Třeba já zas nechápu,když se ti škodovky a zvlášť fabie nelíbí,proč lezeš do sekce kde tyhle auta jsou. -
strýček BOB 09.07.2011 11:53
« Re: Fábie
Myrku, škoda, že jsi nenapsal, které auto je lepší než Fabia, kvalitnější a za dobrou cenu od světového výrobce. Myrku, prosím, odpověz.-
mirekkk 09.07.2011 13:37
« Re: Fábie
domnívám se, že nic horšího, než fobie na našem trhu neexistuje, proto je vcelku snadná odpověď , vše je lepší, než fobie.Ta je ta největší spodina světové produkce.Otřesný antidesign, značná poruchovost, ultrazastaralá technika, otřesné jízdní vlastnosti srovnatelné jen s jízdou na trakaři, velmi mizerná bezpečnost, o jízdním komfortu nemůže být ani řeč. To většina 10 letých aut od světových výrobců je na tom nesrovnatelně lépe, než tenhle zmetek.
-
-
-
Biest 07.08.2012 10:31
« Re: Re: Fábie
znacna poruchovost? jazdim na fabii 1,2 HTP uz 6 rok a este ani raz nebola v servise kvoli nejakej poruche. ani raz!
mame vo firme same skodovky a u ostatnych fabii a ostatnych modelov obdobne.
takze neviem o akej poruchovosti to taras
a jazdne vlastnosti? je vseobecne zname a uznali to aj popredni automobilovi novinari, ze fabia 2 patri medzi to najlepsie vo svojej triede.
to ze jej dizajn je taky aky je je druha vec. trebalo si nan zvyknut a dnes mozem povedat, ze nemam nic ani proti klasickej fabii (po facelifte) RS a Monte Carlo dokonca povazujem za velmi pekne a zaujimave verzie.
co tym chcem ale povedat? ze dizajn je subjektivny a to, ze tebe sa auto nepaci neznamena, ze mozes urazat a vypisovat take somariny. majitelovi sa paci, ma z neho radost ako kazdy z noveho auta a ty prides a zacnes ho urazat len preto, ze si kupil fabiu... pritom toho v zivote pravdepodobne dokazal viac ako ty :-)
-
-
mirekkk 09.07.2011 13:31
omluva
Omlouvám se, že jsem vstoupil do sekce, která je určena jen pro mentálně retardované jedince-v čechach většina příznivců a majitelů škodivek. Příště budu vyhledávat diskuze jen o skutečných autech. Rozhodně vynechám podobné články o náhražkách skutečných aut. Jen jsem se utvrdil v pravidle , které zní : hloupej jako škodovkář. :no: :no: -
The Stig Driver 09.07.2011 13:44
Hezká Fábka
Auto je opravdu po stránce designové pecka, akorát ta cenovka by mohla být tak 300 s tímto motorem na to, že to má být "české auto". Fakt krasavice :yes: :yes: :yes:-
-
The Stig Driver 09.07.2011 15:05
« Re: Re: Hezká Fábka
Máš pravdu, že se za originalitu platí. Já bych za 400 tisíc šel do lehce jeté audi nebo do bmw :-)-
"-- skrytý --" 09.07.2011 15:33
« Re: Hezká Fábka
ne za originalitu, ale v tomhle případě se platí za blbost.-
Biest 03.08.2012 23:59
« Re: Re: Hezká Fábka
sorry ale jazdenu premiovku si kupi len masochysta...
pokial nemas znameho, ktory ti bude lacno kupovat diely a lacno ti ho servisovat(resp. si ho budes servisovat sam) tak este beriem...
pokial to mas ale servisovat normalne tak mi to pride ako zleee rozhodnutie a pri prevej vaznejsej oprave ti padne sanka, kolko do toho budes musiet vrazit.
neviem, niekedy mam pocit, ze ludia chcu mat silou mocou bawo a hrat sa na nieco, na co proste nemaju. to ze to ma nahulenych 300 000 km a ma to 10 rokov je uz nepodstatne. hlavne ze to je BMW za 4000 eur :-)
-
-
-
-
-
Mirasr 09.07.2011 15:11
Boží
Fabia se mi taky nelíbí nijak extra ale poprví jsem tuhle monte carlo viděl v Genevě na autosalonu a je to fakt nádhera a skvělí sedačky vpředu a vzadu překvapivě místa spousta, divný, v obyč kombíku fabii nic moc vzadu. Taky jsem ji konfiguroval přesně tento vzhled červená a černá střecha a černý kola nejhezčí fabia :yes: -
"-- skrytý --" 09.07.2011 15:32
Fábia
Škodá fábia je to nejošklivější, co němečtí soudruzi vyprodukovali . Dát za takový střep takovou nekřesťanskou cenu může jen člověk, kterému je jedno za co peníze utratí, nebo úplný blb zmanipulovaný neustálým vymýváním mozku, pokud mu ještě nějaký zbyl. Za ty peníze se nechá koupit auto střední třídy s úplně jinými vlastnostmi a hlavně s designem, za který se člověk nemusí stydět. Chápu, že škodovkář je za svou kariéru zvyklý na všechno, ale takhle ošklivý a všeobecně ošizený auto , to je prostě výsměch . -
"-- skrytý --" 09.07.2011 18:32
pro docenty mirkkka a vpalecka
Zkus si své velmi věcné a moudré příspěvky prosím prezentovat někde jinde.Auto jsem sem dal v dobré víře,že se podělím o zkušenosti s lidmi kteří o to mají opravdový zájem a hlavně tomu rozumí.Ty tvoje kecy co tu meleš jsou k pláči-nebo k smíchu??? Děkuji.-
Prophet 09.07.2011 19:43
« Re: pro docenty mirkkka a vpalecka
Nic si z toho nedělej, mám pocit že ti dva jsou jeden a tentýž ubohý člověk... Jinak tato fábka je velmi hezká, jediné co je dle mého škoda, je nabídka motorů, zasloužila by si mít pod kapotou něco dravějšího, ale jinak je moc hezká :yes: -
Mikesus 11.07.2011 09:10
« Re: pro docenty mirkkka a vpalecka
Jasně, že je to jeden člověk. Chudák závidí. Dokonce ani neumí napsat Cosworth. Kdo by taky co chtěl od primitiva. Nemá ani dostatek inteligence na to, aby vytvořil 2 účty, které nejsou totožné naprvní pohled. A pak takový primitivní člověk se tady snaží dávat rozumy.
No už od přečtení jeho ( jejich ) příspěvků mi bylo jasné, že je to jen nějaký blb, který závidí i tu, kokrétně tuhle, krásnou fábii.
Pokud mu ještě nebylo 15 let, dá se to pochopit, ale od dospělého člověka. Ale pravda, blbem za mlada, ještě větším blbem v dospělosti.
Tak si z něho nic nedělej, vždyť je to od něj pochvala. Ta závist z jeho příspěvku je vidět. Dokonce si kvůli tobě musel udělat nový profil.
-
-
- Radek - 09.07.2011 19:00
Motor
Fábka není špatné auto, před cca osmi , lety jsem si jí koupil jako novou - tak jsem se tehdy držel hesla, že raději malé auto s výbavou, nežli velké bez a tak už tenkrát jsem si na cestu svítil xenony a cestu mi ukazovala navigace :-) Každopádně za co uděluji velkou pochvalu je motor! Tohle je podle mě jediná motorizace, která si to "Monte-Carlo" zaslouží. S ropou mi to fakt nějak nejde dohromady :-!
Jinak teda na té recenzi bys ještě mohl zapracovat ;-) -
"-- skrytý --" 09.07.2011 19:22
pro vfjr
Ohledně mých zkušeností, tak mám najeto necelých 1,7 mil km a to po celém světě a v podstatě ve všem možném co kdy jezdilo včetně NASCAR s 1100 HP Před mnoha lety jsem jezdil vcelku úspěšně autokros s vlastnoručně upraveným motorem Škoda 200RS, kterých bylo v republice jen 25 ks. Můj příbuzný pracoval 35 let na vývoji škoda auto s tím že před důchodem končil, jako vedoucí vývoje. Domnívám se, že toho vím o konstrukci vozidel asi tak 100x víc, než zdejší škodovkáři, kteří znají jen blekotiny z reklam a zmanipulovaných diskuzí. Dle odborníků i z vývoje z Škoda auto je fábie největší zmetek, co kdy vyjel z boleslavských bran. Je to zmetek nejenom designově, ale hlavně celkovou nedotažeností , všude patrnými úsporami a značnou poruchovostí zejména motorů TSI, 1,2 HTP a nově i převodovek . všude ošizené elektroinstalace.-
"-- skrytý --" 09.07.2011 19:32
« Re: pro vfjr
To je možné.Ale pořád to neomluví to,že vlítneš na forum a na vše co se ti nelíbí nakydáš špínu a nazýváš lidi,kteří se koupí auto ne zrovna podle tvých představ blbem a hlupákem.Pokud je to jenom trochu možné,tak do tohoto auta už nepiš. Děkuji -
strýček BOB 09.07.2011 21:33
« Re: pro vfjr
Tak hele, mistře z NASCAR, už si s tím byl u svého ošetřujícího lékaře? >:D >:D :no:
Myrek:
Region: Benešov
Auto snů: Citroen C6
Motor. osobnost: ford cosforth
Telefon: 603273987
ICQ: 318809419
Skype: hrdinaj
Mistr NASCAR vpalecek:
Region: Benešov
Auto snů: citroen c6
Motor. osobnost: citroen
Telefon: 603273987
ICQ: 318809419
Skype:vpalecek
Jasně, chápu, dva lidé používají jeden telefon a jedno ICQ >:D >:D :no: -
-
-
-
dRudi 09.07.2011 19:24
brzdy
jsme byli ted v D a taky proti nám parkovala MC, a co mi překvapilo, tak nečervené TSI a měla i kotouče vzadu.. (pokud se nepletu a silnější varianta je na štítku červeně odlišena?!) že by v říši měli trochu jiné "detaily/specifikace"? pač si vzpomínam na test MC 1.6TDI 77kW v Autosalonu a ta právě taky neměla kotouče...
jako fakt jsem koukal..naživo vypadá opravdu parádně, jsem si hned říkal jestli tam nenecháme tu naší a nepojedem domů v červené >:D , hlavě tedy ty 17", design šestnáctek tomu moc nesluší.. pak se rozepiš s recenzí ;-) -
mikys 09.07.2011 20:55
Brzdy
Čau, ty brzdy už byly nalakovány do té zlaté barvy nebo jsi si je dělal sám? -
dr.biker 10.07.2011 10:57
Monte Carlo
Zdravím nového uživatele, ačkoliv nejsem příznivce koncernu, tak tvoje Fabia Monte Carlo se škodovce docela povedla. Ten kit ji docela prospěl, docela dobře zakrývá její disproporční rozměry. Na ulici se každý za ní otáčí, co to jede. Ale nepřekousl bych její cenu. Necelých 400 tis. po slevě je trochu moc velký příplatek za designové odlišení od základu. A v interiéru mi také vadí několik věcí. Je to především vysoko položená a mohutná palubovka, takže je omezený výhled z auta a některým cestujícím se dělá za jízdy špatně i na sedadle spolujezdce. Dále mi vadí ergonomický přehmat v podobě umístění rádia s navigací pod klimatizací. Vždyť teplotu na automatické klimatizaci nastavím před jízdou a potom už ji nemusím sledovat na rozdíl od navigace, kterou bych chtěl mít v zorném poli řidiče. A ještě mě překvapilo, že auto za tak docela vysokou cenu má ruční stahování zadních oken!
No jo, každý máme jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Ať ti dobře a dlouho auto slouží.
Ahoj
-
-
Aspire 10.07.2011 21:20
Pěkný
Ahoj, gratulace k Monte Carlo ;-) auto je pěkné, motor luxusní přeju spoustu spokojených km bez nehod ;-) když jsem jel do práce tak jela naproti mě taky jedna takhle barevná, jsem se po ní otočil a málem jsem zkončil v příkopě >:D ještě jednou gratulace :-) -
murcix 11.07.2011 22:59
Pekna Fabia, ale mirekk ma pravdu.
Musím uznať,že je to jedna z najkrajších Fábií ,čo som videl ,ale dať za ňu v prepočte vyše 16 000€ , to je absolútna zvrhlosť. Za malé auto. Dať to za RS, GTI a podobne, to je fajn, ale za 100 koňovú 1,2 Tsi . Aj o jeho kvalite sa dá zatiaľ len polemizovať.
Za tie peniaze asi radšej toto, vačší výkon, dá sa v tom ísť aj vo štvorici, spotreba podobná, nemusíš nikdy meniť turbo.
Auris 1,6l LUNA 5dv. 14 990 €
Najvýkonnejší atmosférický motor 1,6l Valvematic - 97 kW v segmente
6 st. manuálna prevodovka
Nadštandardná výbava už v základe
16" zliatinové disky kolies
Takže pre mňa je jedna vec patriotizmus, ale druhá je zdravý rozum. A podľa mňa dať 16 litrov za auto, ktoré je všade a nemožem s ním ani poriadne ísť na dovolenku...
Teraz ma napadlo, keby si tam nenapísal cenu, povedal by som si ,že to je fakt pekná Fabka, ale teraz len krútim hlavou.
-
PeT-a (RSKa) 12.07.2011 11:07
« Re: Pekna Fabia, ale mirekk ma pravdu.
Každému se líbí něco jiného a každý je ochotný dát peníze za něco jiného....
Naopak já si myslím, že za takovou Fabii se každý otočí, protože právě na každém rohu jezdí ty obyčejné HTPčka bez výbavy a když tak projedeš tady s tím, tak máš zaručenou pozornost ....
Navíc škodovka je kvalita a k moři se s ní dá jet určitě taky ;)
Mě se naopak třeba vůbec ale vůbec nelíbí ten Auris ....
Takže věc vkusu, pro mě je to stylovka, takže palec hore :yes:
-
-
drack2 13.07.2011 16:02
Konecne pekna fabie
Pamatuji se, jak jsem na ni koukal na ruzyni, kde ji hned na zacatku kampane meli vystavenou. Fak povedeny a vkusny tuning jinak ne uplne pekneho auta. Na exterier fabie jsem si musel dlouho zvykat... timto modelem meli celu radu uvest.
PS: nehodnotim cenotvorbu ceske skodovky, ale to, ze to auto je podle me prijemne a hezke.-
v3jc3 13.07.2011 21:17
« Re: Konecne pekna fabie
Souhlasím, jediná hezká Fábie na trhu, dokonce se mi líbí víc než RS a to je ten problém, protože RS by mělo být TOP modelem i po designové stránce. Model Monte Carlo se vztahuje ke 110 letem MOTORSOPORTU Škodovky... Logika Škodovky -> koncernu VW jde mimo mé chápání
-
-
ViktorMPI 21.07.2011 21:52
Pěkné MC
Dobrá práce Benetu :yes: . Opravdu pěkná Fabia, jen na to tažné oko vzadu bych vzal černý sprej :D.
Taky mi přijde Amundsen dostatečně rychlý. Ty novější už mají to, co jsi přesně vyfotil (náhled na celkovou trasu), což mi trochu chybí, možná to nechám někdy přehrát. -
mango 31.07.2011 18:51
Už chápu proč
Ahoj, dneska jsem měl možnost se na chvíli svézt ve verzi, kterou máš právě ty. A až dneska jsem poznal o čem to auto je a jak zcela jiné je od ostatních "fóbií, fábek, apod..". Na papíře je jedna věc, názory ostatních druhá, ale vlastní zkušenost je k nezaplacení !! Možná se mi podaří jí mít na víkend, tak se užijeme ještě víc :-) Přeju hodně šťastných kilometrů a hodně zvednutých palců od ostatních účastníků provozu ;-) :yes: -
Herbi TSI 20.09.2011 07:37
Nic ve zlém:-)
Zdravím,
opravdu povedený stylingový kit....,ale já jsem za stejné peníze pořídil Golfa VI (komfort a sport paket) 1.2 TSI 77Kw 6st převodovka!!...přidali nejenom sadu koberců, ale i sadu originál elektronů VW + zimní Dunlopy a veškerou povinnou výbavu....
Jak říkám Monte carlo se mi líbí, ale cena, kterou uvádíš postrádá logiku...
Vždyť všichni mluví o tom, jak je VW předražený...,co ja pak tahle Škodovka??-
The Stig Driver 20.09.2011 13:05
« Re: Nic ve zlém:-)
Plně souhlasím s Herbim. Přesně si to vystihl ;-)-
matii 20.09.2011 14:14
« Re: Re: Nic ve zlém:-)
Tisíc lidí tisíc chutí. Zase tam nemáš vestavěnou navigaci, jen manuální klimošku a podobně. Někdo zkrátka větší auto nepotřebuje a upřednostňuje třeba design a plnou vybavenost před trochu lepšími jízdními vlatnostmi. Já osobně nejsem přesvědčen, že tahle Fábka je za ty peníze horší volba než tvůj Golf. Když pojedete stejnou ulicí, vsadím se, že se za červeným Monte Carlem otočí víc lidí, než za černým Golfem. Záleží, co každý upřednostňuje.-
Herbi TSI 20.09.2011 14:57
« Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)
Ad vestavěná navigave:
Je myslím v pořádku, když si někdo dokoupí vestavěnou navigaci(pokud není v základu) do auta za milión a půl. Připouštím,tam by ta přenosná nemusela vypadat moc stylově, ale cpát předraženou a népříliš dokonalou navigaci do "lidovky" jako je fábie?? Ty peníze šly investovat rozhodně líp...A to nemluvím o možnosti, že si tu svou přenosnou můžu klidně vzít sebou a používat třeba někde ,kde autem nezajedeš... Teď to myslím upřímně, nepřál bych ti, abyse tvoje Carlo stalo obětí lidí, kteří tyhle věci kradou ve velkém...
Ad: klimatizace je tam rozhodně digitální...alespoň jsi k tomu VW dealerovi mohl zajít pro srovnání, než jsi zvolil Carlo....
Jízdní vlastnosti jsou rorhodně o dost lepší!! Rozdíl tříd prostě nepokoříš sportovníma tlumičema a pružinama i kdybys tam dal kola třeba z Laborghini.Radši ani nebudu mluvit o všech plastech v interiéru a palubní desce, tam je ten rozdíl přímo kosmický...
Pokud bereš za lepší výbavu pár spoilerů, štítků a prahové lišty(ty jsem si sice taky dokoupil), tak se asi nemáme o čem bavit....jinak to bude asi tím, že chceš být za každou cenu vidět a realita ti uniká.
Pokud jsem to napsal příliš ostře, tak se omlouvám, ale z toho co tu čtu, prostě nemůžu jinak....
Rád zopakuji,že se mi Monte Carlo líbí, ale jak už v téhle diskusi někdo napsal, jeho cena je někde okolo 300 tisíc. Pak by mohla být PROSTĚ CHYTRÁ i cenová politika...-
matii 20.09.2011 20:30
« Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)
1) Asi seš malinko vedle, ta Fabie MC není moje, takže nevím co tu meleš o tom, že chci být vidět a uniká mi realita.
2) ad navigace, klimatizace apod. ... už jsem to jednou napsal a moc si to nepochopil. Tisíc lidí, tisíc chutí. To neznamená, že když se ti něco nelíbí, nebo to považuješ za vyhozené peníze, že to tak je.
3) ad jízdní vlastnosti ... pořád se tu oháníte jízdními vlastnostmi. Napadlo vás, že existují řidiči, kteří nepotřebují projíždět zatáčky jak v losím testu?
Všichni se tu ohánějí jízdními vlastnostmi a docela rád bych vás viděl jak jdete denně s vaším autem na limit a podobně.
4)Ostatní komentovat nebudu, bo je to jen slaboduchá snůška opovržení vůči Fabii. Doslova nenávidím, když si někdo uzurpuje názor, že on jediný ví, co je pro koho dobré. Je až s podivem, že se jedná většinou o příznivce koncernu.
-
Thomasino 20.09.2011 21:22
« Re: Nic ve zlém:-)
Ale no tak klucííí, se tu nehádejte! >:-[] >:-[]
Matii, s tím podvozkem a řízením je to u mě "bohužel" tak, že mě řízení aut baví a ikdyž nejedu vždy na limitu, tak mi vadí pokud se auto na mírných nerovnostech (jako že jich je v testu fakt mraky) nechová patřičně vytříbeně, zvláště v rychleji projížděných zatáčkách pak zadek odskakuje 8-s
Já nemusím jezdit extra rychle na rovince, ale spíše mě baví jezdit svižněji v zatáčkách a neztrácet taky zbytečně rychlost i v pomalejších autech ;-) :-)
Některá auta to zvládají v pohodě a s noblesou (např. Focus, Golf, i30...), jiným bohužel zadek různě odskakuje a poskakuje (např. poslední generace Civicu, Megane, Fabie apod.). Je třeba ale s podivem, že to nemusí být nutně jen o tom, že taková auta mají většinou obyčejnou zadní nápravu (zkrutnou příčku), protože třeba minulá generace Astry se chová celkem poslušně a multilink také nemá... Záleží na naladění podvozku a hodně také na rozměrech pneu a v neposlední řadě také na použitých pneu...-
matii 20.09.2011 21:40
« Re: Re: Nic ve zlém:-)
OK to už jsme si myslím my dva už dávno vysvětlili a vím, že si zrovna ty jízdu užíváš, proto sis koupil co sis koupil a je to dobře.
Já se jen snažím vysvětlit Herbimu, že někdo vsadí víc na Image a nějaké odskakování neřeší, bo pro jeho potřeby pojíždění to v pohodě stačí.-
Thomasino 20.09.2011 22:08
« Re: Nic ve zlém:-)
To chápu... Spousta lidí má auto jen na přemístění z bodu A do bodu B, někteří pak mají rádi, když nezapadnou do davu a berou auta hodně podle designu (což taky dokážu pochopit), někteří staví řízení a požitek až na první místo ;-) :-) Poslední dvě kategorie jsou mi bližší >:-[] >:-[]-
matii 20.09.2011 22:19
« Re: Re: Nic ve zlém:-)
Přesně, já bych teda třeba do Fabie taky nešel, i když přiznávám, že MC v červené a také v bílé se mi narozdíl od klasiky moc líbí. Bohužel ve svém věku mám už jiné nároky na bezpečnost, rychlost a pohodlí při cestování celé rodiny na delší štreky po dálnicích a podobně. MC jsem si prohlédl důkladně na výstavě v Litoměřicích a výsledné resumé bylo:
Nádherný autíčko, moc by se mi hodilo na vyřádění se za barákem. :-)-
Thomasino 20.09.2011 22:32
« Re: Nic ve zlém:-)
Na pořádný vyřádění je nejlepší Clio RS, ale to je cenově ještě o kousek výše - ale ne o moc... Ale nevypadá tak dobře, to je pravda... To už bych volil třeba Polo GTI (aktuálně za 440T, se slevou tak max.420T), nebo až za chvilku budou nabízet Polo GT s motorem 1.4 Turbo (bez kompresoru). Pokud ho už nenabízí... A nepíši to jen proto, že mám zrovna VW... Který nebudu mít navěky a příští auto na víkendy VW nebude >:-[]-
-
Thomasino 20.09.2011 22:48
« Re: Nic ve zlém:-)
Corsu OPC ano, ale jen Nurburgring Edition se samosvorem :yes: ;-)
Ale také na mě působí podobně jako Fabie, úzká a vysoká... Ale popravdě, byla v mém hledáčku když jsem chtěl HodněrychlýHatch :-) Dobře si vzpomínám na test ve Speedu, kde ji na Ringu chválili více než Astru OPC :-)
A nabízeli mi na ni slevu asi 22%, při objednání nové do výroby před 2 lety >:-[]
-
-
-
-
-
-
-
-
Ronault. 20.09.2011 14:57
« Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)
Jenže Golf je prostornější... a celkově o třídu lepší auto. A viděl jsem 63 kW TSI Golfa s automatickou klimatizací, Alu koly, tempomatem, nějakými dalším pakety, takže lépe vybavený než tahle Fabka za 322 000 Kč, proč tedy Fabku? ;-) A ten rozdíl mezi těmi auty je, stačí se projet.-
Thomasino 20.09.2011 16:36
« Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Rozdíl mezi Fabkou a Golfem je opravdu značný. Monte Carlo se mi také líbí (zvláště tato červeno-černá kombinace je super), ale chtějí za to neuvěřitelnou cenu 8-s 8-s Každopádně jsem si minulý týden udělal velmi dobrý obraz o motoru 1,2 TSI, když jsem měl svoje auto na 3 dny v servise (odešla vodní pumpa, stává se to u motorů 1,8 TSI a 2,0 TSI celkem často, pak dám do novinek) a měl jsem půjčenou v rámci garance mobility Fabii II 1,2 TSI. Jel jsem kus po dálnici (bohužel jen pětikvalt, jak to mohou vůbec prodávat bez šestikvaltu!!), pak jezdil po městě a při stejném stylu jízdy (ani ne závodním, ani ne super-ekonomickým) jako s mým GTI a motorem 2,0 TSI jsem měl spotřebu jen o litr nižší !! :-O ;-\
Čekal jsem mnohem větší rozdíl, zvláště když je Fabia o dost menší a lehčí auto. Evidentně stále platí i u turbomotorů, že objem ničím nenahradíš, ten chybějící krouťák dole je u 1,2 TSI prostě znát, pod 1500 otáček to chcípá a nejede to... O jízdních vlastnostech ani nemá moc cenu psát, to je samozřejmě obrovský rozdíl, zadní obyčejná náprava co poskakuje na drobných nerovnostech je hodně cítit...
Z mého pohledu je cesta tzv.downsizingu úplně k ničemu, jde jen o papírové spotřeby, nyní mnohem více záleží na stylu jízdy než u klasických atmosfér :-( :-( Ale chápu, že třeba u mého GTI kdyby byl na přední nápravě těžký šestiválec, tak by to mělo sice lepší zvuk, ale bylo by to více nedotáčivé a více by to žralo. Ale pokud jsou ty motory už moc malé, tak je to k ničemu. Místo 1,2 Turbo by bylo stále lepší slušná atmosféra 1,4 nebo 1,6... Až budu kupovat druhé auto na běžné ježdění, určitě chci atmnosféru, např. jetý Focus II 1,6 benzín, nebo i30 1,6 benzín - celkem povedený motor co má chuť do otáček, ale zase v řízení by mohlo být mnohem více citu..-
Ondřej Šámal 20.09.2011 17:50
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Ač jsem odpůrcem turbomotorů ve sportovních autech, tak u aut na běžné ježdění jsou mnohem lepší volbou, než atmosféry. Ten efekt vyššího točivého momentu je neoddiskutovatelný, turbobenzíny prakticky poskytují podobné výhody, jako diesely (dostatek síly v nižších a středních otáčkách). Upřímně, jezdit s benzínem, respektive s jakýmkoliv menším motorem pod 1500 otáček, je kravina, to je pásmo velkých motorů s osmistupňovým automatem. Vyšší spotřeba na dálnici je daň všech malých aut, která jsou koncipována na ježdění po městě a okolí, takže mají kratší převody. Ale jinak souhlasím, dnešní metodika měření je v praxi absolutně nevyužitelná, turbomotory mají větší rozsah spotřeby, chce se to s nimi naučit jezdit a používat je prakticky jen ve středním pásmu, žádné skopičiny.-
Thomasino 20.09.2011 18:59
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
xganga, k těm otáčkám kolem 1500: Když jedeš skoro krokem a chceš pokračovat třeba z ostré křižovatky, většina aut to zvládne na dvojku a nemusíš dávat na chvilku jedničku v otáčkách, ale Fabka 1,2 TSI to nedávala a dusila se, kdežto ve stejných situacích 2,0 TSI (nebo i Fabia 1,4 atmosféra) díky objedmu motoru to bere ještě před tím než zabere turbo. Ale vzhledem k objemu motoru 1200 se to dá bohužel čekat. Musel jsem častěji řadit jedničku, což pak zdržuje a zvyšuje spotřebu, protože za chvilku hned zase řadíš dvojku :-O Samozřejmě když ten motor držíš trochu pod krkem, krásně táhne a má chuť do života, ale spotřeba je pak kolem 9-10 litrů...
U aut těchto velikostí bych osobně preferoval motory 1,4 atmosféra, 1,6 atmosféra a pak až u "sportovnějších" modelů 1,4 turbo, 1,6 turbo... To je aspoň můj názor... Ale doba si bohužel žádá své :-O :-O :'-(
P.S.: Herbi_TSI: to je jedno kde se to řeší, pokud to teda majiteli recenze extra nevadí, aspoň tu bude mít brzo přes 400 příspěvků a nebudeme muset stále klikat kvůli lepší přehlednosti příspěvků na "diskuze chronologicky" ;-)
-
-
-
"-- skrytý --" 20.09.2011 18:20
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
To co tady píšeš přece vůbec není pravda.Kdybych k tomu dealerovi zašel jak píšeš tak bych se za stejnou výbavu na které trvám zaplatil podle VW konfigurátoru platil 543 300 Kč. To je o cca 150000 víc než u škodovky.Kdybych uhádal hodně dobrou slevu tak o 130000.-
Jetty 20.09.2011 19:11
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Záleží jak kde (u kterého prodejce), ale oproti této ceně (konfigurátor) by jsi se dostal minimálně o 50tis níž (můžeš mi věřit, za posledního 2,5 roku jsem kupoval 2 nové VW).
Nicméně důležité je, že máš z auta radost a investice nelituješ. To, kolik tě to stálo může být každému ukradené - jsou to tvoje peníze...
Takové ty kecy o tom, kolik jsi prodělal, jsou u aut dost mimo. Obecně totiž samotná koupě auta je prodělečná...
Jinak třeba podvozkově je na tom Golf lépe, ale třeba na druhou stranu - vozíš o metrák míň, což vzhledem k výkonu taky není k zahození :yes:
Jinak výrazu Thomasina "slušná atmosféra 1.4" se musím smát. To se nedá s 1.2TSI ani srovnávat (jízdně i spotřebou)... Zas má ale pravdu s tím šestikvaltem, spotřeba na dálnici u 5st leze zbytečně nahoru.
Osobně se mi nové fábie vůbec nelíbí (úzké vysoké), ale přiznávám, že tahle má něco do sebe a líbí se mi, takže za mě určitě :yes: (navíc hezká kola a i ten interiér je trochu jinde oproti sérii).
Měj se, přeju ať slouží a nezlobí ;-)-
Thomasino 20.09.2011 19:20
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Souhlas, hlavně že ty jsi s Monte Carlem spokojený :-)
Výraz "slušná atmosféra" je samozřejmě v mém výkonovém pojetí docela legrační, ale na lehkou Fábii by slušný motor 1,4 (který ale koncern VW podle mě nemá, museli bychom hledat jinde, třeba u Hondy atd.) mohl stačit, pokud se člověk trochu "uskromní", což obecně u Fabie stejně musí kvůli více věcem, např. "úzká a vysoká" - to také souhlas :-)
Třeba sedačky jsou u MC ale velmi, velmi dobré. Stejné měla i ta Fabka co jsem ji měl půjčenou (příplatková, jen ne barevná) a sedělo se v nich výborně :yes: Sice vysoko, ale u takového auta je to běžné..
P.S: VFJR - já myslel ale i to objednávání do výroby, tam je u mnohých automobilek také velký prostor, ale co vím, tak u Škody není. GTI také není úplná tuctovka a sleva byla velmi zajímavá ;-)-
Jetty 20.09.2011 19:33
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Jo, sedačky jsou na MC určitě :yes:
Osobně mám možnost často jezdit pracovně s Kií 1.4 16V (71kW) a musím říct, že ten motor na běžné ježdění není špatný (určitě je lepší, než 1.4 nebo 1.6 od VW), navíc je blbuvzdornější než turbomotory, ale ve svém autě budu vždy preferovat turbo. Možná už jsem rozmazlený, ale výhoda toho, že když potřebuješ, tak to tam máš, je dle mého k nezaplacení. Určitě víš, jak to myslím ;-)-
Thomasino 20.09.2011 20:00
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Motory Kia a Hyundai 1,4 a 1,6 benzín jsou opravdu z těch povedenějších (diesely prý taky, ale s těmi osobní zkušenost nemám), bohužel to řízení s minimem citu tu radost trochu kazí. Ale musí se uznat, že tato automobilka jde znatelně vzhůru :yes: Jsem zvědavý na novou i30, má mít delší rozvor i jako hatchbach a 3 režimy posilovače. Také bude mít šestikvalt k 1,6 benzínu.. A vypadá celkem dobře :-)-
Jetty 20.09.2011 20:26
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Tak určitě bych je nepodceňoval. Atmosférické benzíny mají určitě povedené, naftu jsem taky neměl možnost zkusit. Jinak to řízení mi zas tak nevadí vzhledem k tomu, že ta 1.4 ve mě nějak extra závodnické choutky nevyvolává. Spíš se s tím snažím jezdit na pohodu a pak mi nic moc nechybí. Akorát mě ser. , jak se mi spousta blbců lepí na kufr (z 50% i ti co na tu kii motorově nemají...). Holt ten respekt ostatních řidičů je u tohoto auta znatelně menší...
Novou i30 jsem viděl v novém Autotipu a vypadá zajímavě, celkem ale i ta nová Škodovka, co se chystá :yes:
-
-
-
-
-
-
Thomasino 20.09.2011 18:51
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Nevím jaké máte povědomí o výši slev u různých automobilek, ale obecně u Škodovky jsou slevy minimální (kolem3-5%, max. někdy vyjímeně 7%), kdež to u VW se sleva běžně pohybuje v rozpětí 6-10% u auta do výroby, u skladovek klidně až 12-15% - ale také záleží na modelu, akčních nabídkách importéra či financování Škofinu apod. Stačí se podívat na stránky VW a skladové auta ihned k odběru u jednotlivých dealerů... Takže u Golfa se dá dostat z ceníkové ceny opravdu hodně dolů, jen je třeba hledat a smlouvat ;-) :-)
Třeba u Renaultu a Opelu jsou ty slevy dokonce v řádech desítek procent, ještě před dvěma lety nebylo problém u Opelu sleva 25%. Ale jak je to u Opelu nyní nevím, znám nyní jen Škodu, VW, Hyundai atd.-
"-- skrytý --" 20.09.2011 19:13
« Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Ale já se tady nebavím o skladových nebo předváděcích vozech.Tam se sleva samozřejmě uhraje pěkná.Jedná se o auto které si sám sestavím do puntíku podle svých představ.V případě monte carla jde o auto vyrobené v omezené serii (podle výrobce). V tom případě je sleva ještě menší.Kdybych chtěl golfa taky bych si ho sestavil sám a nečekal bych co jim zbyde ve skladě nebo jakou výbavu mají zrovna u prodejce jako předváděčku.-
Herbi TSI 20.09.2011 20:40
« Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Tomu se musím smát. Auto za čtyřista tisíc, je pořád auto, které se kupuje kvůli ceny. Tak mě koupě skladového vozu nepříjde úplně mimo mísu. Obvzlášť, když u některých značek se ze skladu vybrat dá a i v předváděčkách bývájí slušné nabídky...Chápu, když si chci vymazlit nějakého krasavce kolem miliónu a víc....
Pokud ti ovšem Fabie nepříjde jako auto snů na kterém ustrneš... V mých očích to bůhví jaká díra do světa není a můžou ji pojmenovat,polepit a vybarvit klidně v barvách cirkusu Humberto....
-
-
-
-
-
-
-
-
Thomasino 20.09.2011 21:36
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
VFJR: Doplníš nějaké další fotky? To auto si to určitě zaslouží !! :yes:
Zvláště, když jsi byl redakcí zařazen mezi zajímavé recenze :-)
Rád se kouknu na jiné netradiční fotky. Viděl jsem na vlastní oči MC jen na autosalonu asi ve dvou barvách (už nevím které) a na živo na denní světle bílo-černou kombinaci. Ale ve dne je to vždy jiné než na Autosalonu ve světle zářivek a reflektorů...-
"-- skrytý --" 20.09.2011 21:39
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Doplním.Mám ho teď na montáži alarmu a jsou tam i nějaké další maličkosti navíc.Ale až tak za týden.To zařazení mezi zajímavé recenze se ale týká asi té fabie ze slovenska?!-
Thomasino 20.09.2011 22:18
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Teď jsem si na tvých fotkách všiml, že máš asi pneu Dunlop SportMaxx :-O
Tak to upřímnou soustrast. Měl jsem je na C-MAXovi. Nejdříve super, celkem tiché, dobře sedí jak na suchu a také na vodě. Ale v poslední třětiny své životnosti (výšky vzorku) jsou výrazně hlučnější :-( :-( Když jsem pak přezul na nové stejné, bylo to zase OK.. Pak šel Maxík z domu... Ale pneu si člověk bohužel nemůže s novým autem vybírat (ale hned bych to zavedl!!) a s Bridgestone Potenza RE050 (bez A na konci) co jsem dostal na GTI jsem také nebyl moc spokojen...
-
-
-
Herbi TSI 21.09.2011 10:22
« Re: Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Samozřejmě.Promiň. Tuhle reakci vyvolal fakt, jak je ve 43letech majitel z vozu slepě nadšený. Dalo by se pochopit, když se v autě shlídne kluk s čerstvým řidičákem nebo slečna vylepšující si svůj outfit. Ale v tomhle vyzrálém věku vyjadřovat se o MC skoro jako o "na zakázku vyrobené raritě"..Nechápu???Vsadím se,že 80% nezainteresovaných lidí ji nerozená od verze sport/sportline. Když mi vfjr napíše, že za Golfa ve stejné výbavě by dal částku 530 tis., tak mu měl dealer Škody ještě přirazit alespoň kilo k celkové ceně.
Je mi jasné, že kolik má Golf příznivců, stejně asi tolik může mít i odpůrců. Ale mohl by mu tady někdo vysvětlit kolik aut "pro dospělé" se dá za 400tis. pořídit...?-
Jetty 21.09.2011 18:08
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Herbi poslouchej, neotravuj ho už s tím Golfem. V trendlinu a se základní motorizací to taky není žádný zázrak, co si budeme namlouvat :no:
Prostě jsou lidi, co jim je milejší vymazlená Fábie, než německý žebrák od VW (a není se čemu divit)... :no:
Můžeš tady psát ódy na Golfa jak chceš, ale to je tak jediné, co s tím můžeš dělat. :-|
Servus.-
Nerez 21.09.2011 20:28
« Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Musím se zastat obou stran.
Golf i v Trendlinu je lépe vybavený než Fabie, je to větší auto, dospělejší, je to ikona. Není na místě ani základního Golfa nazývat žebrákem.
Na druhou stranu, spousta lidí nepotřebuje velké auto a raději si pořídí menší stylovku. To, že je majiteli Monte Carla přes 40 let neznamená, že nemůže být z auta nadšený jak malý kluk. Je to lepší, než kdyby mu bylo uplně jedno čím jezdí ;-)-
Ronault. 21.09.2011 22:39
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Samozřejmě každému dle chuti. Někdo volí tak, někdo jinak, je to jen dobře.
Můj pohled na věc je ten, že já bych volil raději skladovku, která mi třeba za těch 330 tis. vyhovovala po všech stránkách a stejně bych si ji nakonfiguroval, včetně barvy, než třeba o třídu menší Fabii. Jelikož doma máme jak střední třídu, kterou jezdím já a je trochu starší, takže bych ji dal svými vlastnostmi jako je pohodlí, odhlučnění atd. na úroveň dnešní nižší střední (308, Megane a i ten Golf - to nebude Thomasino rád slyšet >:D ) a pak máme doma "malou" 207 vlastně v kompletní výbavě včetně polokůže a i Fabii, tak musím říct, že ten rozdíl tam je hmatatelný....
ale někomu prostě B-segment stačí, třeba jako otci 207.-
"-- skrytý --" 22.09.2011 19:49
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Ronault-Skladovka se dost dobře nakofigurovat nedá!!! Proto je to skladovka-čili auto už hotové.
Pěkně zahnojená diskuse o ničem.Stačí jeden slaboduchej Herbi a je to hned.-
Ronault. 22.09.2011 20:12
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
vfjr: Tak to nemáš úplně pravdu, ono když už třeba prodejce kupuje určité auto na sklad nebo i jako předváděčku, tak se snaží vybrat tu nejprodávanější verzi a to, co se nejčastěji připlácí. A já jsem si konkrétně ve skladovkách Golfu onehdá vybral. I barva sedla, protože bylo červené a to by byla jedna z barev, která by určitě potěšila mé oko. Samozřejmě, nenakonfiguruješ vše, ale z druhé strany vybíráš kompakt nebo v tvém případě subkompakt, to není Audi RS6, kde si v Audi premium opravdu nakonfiguruješ zcela vše... ;-)
Neřekl bych, že diskuze je nějak zahnojená, možná nějací neurvalci, s tím nic nenaděláš, taky jsem jich pár v diskuzi měl. A nejde o diskuzi, ale o tvou recenzi. Navíc možná pro některé to bylo i poučné, co se dá nebo nedá koupit ;-)-
Thomasino 22.09.2011 20:27
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
A pokud na auto člověk nespěchá, dá se někdy s prodejcem domluvit, že nakonfigurujete auto dle vlastních představ, on si ho nechá na salonu 2 měsíce jako předváděčku (aniž by s tím někdo jezdil) a pak je na něj velmi zajímavá sleva... Osobně bych předváděčku, se kterou jezdí prodejci a zákazníci, nikdy nekoupil. Ty možné problémy co mohou vzniknout nesprávným zajetím a střídání řidičů v tomto počátečním "háklivějším" režimu, podle mě nestojí nikdy za ten rozdím mezi slevou normální a slevou za předváděčku :-O
Aspoň já jsem vždy kupoval nová auta s velmi zajímavou slevou, nakonec jsem obchodník a je to můj denodenní chleba >:-[] >:-[] A ještě mám v byznusu o autech aspoň trochu přehled, často pomáhám jako konzultant s výběrem nových aut, občas i ojetých. Dříve jsem při svém podnikání dělal i jakéhosi zprostředkovatele či placeného konzultanta, domluvil jsem pár prodaných aut ze kterých jsem měl od prodejců pár procent za zprostředkování a zákazník i tak ušetřil a pěknou cenu dostal.. -
woody-alien 26.09.2011 06:14
« Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Ronault : Neřekl bych že je úplně košér vysvětlovat majiteli pod jeho recenzí, že je vlastně vůl, když dá tolik peněz za auto A, když za to přece mohl mít auto B. Diskuze o nákupech a tipy na slevy a skladovky, to je něco jiného.
PS : Zkus mi pod budoucí recenzi napsat, že M. je nevzhlednej s.ráč a že jednoznačnou volbou měla být L-GT 4C nebo P508 a všech dvěstě koní vyženu na tankodrom směr Brno. ;-) >:D >:D
-
-
-
Thomasino 22.09.2011 20:17
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Rone, doktore, ty provokatére!! >:-[] >:D Celkem s tebou souhlas, ale zrovna Golf je hodně chválený za to, že v šesté generaci hodně zlepšili odhlučnění a je minimálně na úrovně lepšího průměru aut o kategorii výše. Určitě co mohu porovnávat tak nad aktuálním Mondeem, Lagunou apod. Takže souhlasím s tím že třeba 308, Megane, nebo i30 apod jsou na tom s hlukem a kultivovaností asi o třídu lépe než Fabie, ale v tomto ohledu si troufám tvrdit, že Golf je na tom o dvě třídy lépe ;-)
Každopádně na popojíždění po městě není uplně špatná i ta Fabie, ale na dlouhé trasy s ním jezdím hrozně nerad a na únavě a natřesení je to pak odpoledne znát...
EDIT: Rone, máš poslední SPEED? ;-)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Biest 07.08.2012 10:43
pecka
minule som presne takuto fabiu videl na ceste. Na zivo vyzera este ovela lepsie ako na obrazkoch. Normalne som musel spomalit a poobzerat si ju poriadne. Nevedel som od nej oci odtrhnut a to som myslel, ze sa mi to stane len pri RS. o par dni som videl tu dalsiu ale v strieborno ciernom prevedeni. tiez nadhera, normalne sa mi pacila asi este viac ako v cerveno ciernej. zaujimava je aj bielo cierna, ktora tiez u nas v meste beha.
kazdopadne krasne auticko. prajem vela stastnych km. Ja som jazdil 5 alebo 6 rokov na fabke fabke 1.2 HTP. v podstate od vtedy ako prisla na trh uz si nepamatam kedy to presne bolo. mal som ju v podstate prvy v meste :-) teraz mam objednanu eReSu v tej zaujimavej zelenej, s ciernou strechou, s ciernymi diskami a black packetom. Ma mi prist o necele 3 tyzdne tak sa uz tesim ako male decko :))
kamarád má také Monte, jen se slabším TéeSIčkem(fotky v mojí galerii). Auto je narozdíl od běžné Fabie opravdu pěkné, co se mi na autě nejvíce líbí jsou přední sedačky, ty bych hned bral do svojí Astry. I se slabším TSI auto moc pěkně jede, s tvým motorem to musí být opravdu paráda. Jediné co by mi asi za chvíli vadilo jsou 17"kola, i na 16" je auto opravdu hodně tvrdé a na silnicích okolo mého bydliště by mi asi za chvíli vypadaly všechny plomby ze zubů. A to jsem prosím fanoušek tvrdších podvozků.
Ať ti auto slouží.
P.S.:Zkus se rozepsat v recenzi a doplnit více fotek ;-)