Recenze

9 Majitel

Peugeot 407

9.83 Uživatelé

Hodnoceno: 14× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 407, foto 1 Peugeot 407, foto 2 Peugeot 407, foto 3 Peugeot 407, foto 4 Peugeot 407, foto 5 Peugeot 407, foto 6 Peugeot 407, foto 7 Peugeot 407, foto 8
Peugeot 407, foto 9 Peugeot 407, foto 10 Peugeot 407, foto 11 Peugeot 407, foto 12 Peugeot 407, foto 13 Peugeot 407, foto 14 Peugeot 407, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Peugeot 407 Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:186210 palivo: nafta počet válců: 4 výkon [kW]: 80 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "kovma".

Když jsme se s přítelkyní rozhodovali pro nové auto,měli jsme jasné požadavky.Musí to být diesel a kombi(máme fenu Labradora).Jelikož jsem 2,5 roku vlastnil VW Passat 1.6i z roku 1999, tak jsme koukali po Passatech 2002 a výše. Při obcházení bazarů jsem jednou našel svého vysněného Passata. Moje přítelkyně se však zastavila u Peugeotu 407 SW.já si ho nevšiml,protože jsem koukal jen po Passatech. Nutno říci, že když jsem šel pro přítelkyni k 407čce,auto mne zaujalo na tolik,že jsem se o něj začal zajímat. Auto jsme si prohlédli, následně projeli a bylo téměř rozhodnuto. Samozřejmě jsme se šli podívat i na Passata, ale toho jsme ani neprojeli.Po dvou dnech rozhodování jsme se vrátili do onoho bazaru.Auto znova projeli. Neshledali jsme žádný fakt, proč si ho nekoupit. A co že jsme to tedy koupili?

Peugeot 407 SW rok výroby 2006. O pohon se stará dieslový agregát o obsahu 1.6 HDi s výkonem 80 kW a 240 Nm kroutícím momentem v krásné (tedy pro nás) barvě šedá ICELAND. Auto bylo dovezeno z Holandska 1.4.2010. V době koupě mělo najeto něco málo přes 185 tis. Odpovídá tomu i opotřebení interiéru.Na druhou stranu je vidět, že majitel se o vůz staral vzorně. Servisní kniha byla k vozidlu.

Po zaplacení jsme nasedli do našeho staronového auta. Po usednutí za volant jsem si během chvíle našel tu správnou polohu pro mne.Během pár kilometrů jsem se tímto autem sžil natolik, jako bych ho vlastnil už dlouhá léta. Jízda domů byla příjemná. Bylo to něco nového, takže jsme byli nadšeni z nového auta. Nicméně, nadšení přetrvává stále. Je to již měsíc a jsme stále nadšeni. Samozřejmě se zde najde plno lidí, kteří tvrdí francouze nikdy, ale máme doma ještě Renault Scenic a spokojenost.Třeba u výše zmíněného Passata jsem po 2 měsících měnil motor .

Co se týká motoru, tak mnozí Vám řeknou, že motor 1.6Hdi je na tento automobil slabý. Podle mne, je to věc názoru. V autě jezdím jen já, přítelkyně a pes. Na dovolenou přívěs netahám,jezdím ke tchýni na SR do Tater. Většinou se pohybuji ve městě a výlet s přítelkyní do po ČR. Nepotřebuji tudíž silnější motor. Auto je ochotné velmi dobře zrychlovat a to hlavně v rozmezí 1750-2500 otáček za minutu.Dále nemá smysl ho točit. Dobrá vychytávka je funkce OVERBOOST, kdy se Vám při sešlápnutí plynového pedálu zvedne na pár sekund točivý moment z 240Nm na 260Nm. S autem to celkem pěkně hýbe. Člověku to dá pocit, že řídí vůz s jinou kubaturou. I když při 120km/h sešlápnete pedál na V.převodový stupeň, tak auto ochotně zrychluje.Maximálku jsem ještě nezkoušel, takže nevím. Mnoho kamarádů a známých při projetí naším novým autem se divilo jak tento motor s takovým autem hýbe. Hlučnost tohoto motoru je kapitola sama o sobě.Zde si technici nechali záležet a někteří by si mohli vzít příklad. Jedním slovem nádhera. Motor skoro není vůbec slyšet.Spotřeba je u tohoto moturu více než uspokojivá.Při jízdě ve městě se dá jezdit do 6,5 litrů.U dálky mám jen vyzkoušeno ČB a zpět.Při jízdě v normách jsme jeli za 4,4.Zpět už při jízdě 140-160km/h jsme měli 5,1. Jak vidíte,dá se jezdit svižně i s malou spotřebou. Dlohodobý průměr 1052 km za 5,9.


U jízdních vlastností bych se pozastavil. I když je to kombi, auto sedí jako přilepené na silnici. Jede si ve své stopě a neuhne. Samozřejmě to nesmíte přestřelit. Pokud se tak stane, máte v případě nouze pomocníky jako jsou ESP,ASR,ABS atd. Bohužel ty třeba bláznění na kostkách zastaví téměř ihned. Podvozek je nalezen typicky do francouzských tónů.To znamená jemný,pohodlný,komfortní ale i jistý.Menší nerovnosti autu problém nedělají. Jen když řidič tzv.vlítne do vyjetých kolejí, tak má co dělat. Dovolím si říci,že si s 407 SW dovolím více než s Passatem.

Interiér.
Po usednutí do vozu na místo řidiče, vás zaujmou obrovské deformační zóny v přední části pulubky, které mému oku lahodí. Náš model má 5 kruhových budíků s chromovými rámečky.Střední konzole, na které se nachází ovládání pro klimatizaci,nastavení auta a autorádia je přehledná a dobře uspořádaná.Co se týče odkládacích schránek,jsou v dostatečném počtu a velikosti. Sedadla jsou příjemná,měkká s dostatečným bočním vedením.Řidič si velmi rychle najde tu svou polohu,ale to už jsem psal na začátku.Celkově je ve předu místa mnoho.Bohužel se to nedá říci i o zadním prostoru auta.Ač je to kombi, díky svým zadním tvarům mají cestující s výškou přes 185 cm menší problém. Zde soudruzi udělali asi chybu.Ale není to zas až tak hrozné.Většinou v zadu sedící pasažér se bude kochat nebem při otevřeném panoramatickém okně.To je super věc.hlavně v dešti,kdy čekáte před super,hypermarketem na vaši drahou polovičku.Dáte si sedačku dolu a koukáte na kapky a najednou spíte .Opravdu super věc .

Osobně jsem s autem spokojen.Chtěl jsem úsporný diesel v kombi v kombinaci s pohodlným autem.Auto mohu zatím doporučit.

Foto a další info doplním postupně.

Silné stránky

-podvozek
-pružný,tichý a hlavně úsporný motor
-panoramatická střecha
-pohodlné sedačky
-zadní kufr (pro nás dostačující)
-velmi dobré řízení
-senzor deště

Slabé stránky

-mírně slabší dvou zónová klimatizace
-FAP filtr (výměna stojí balík )

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Co se týká servisu,tak ten bude za 10300km.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval u ANDY-AUTA a spokojenost.Byli ochotní,milí a znali odpovědi na mé otázky.Neměl sem s nimi problém.Spokojenost

 


Další vozy Peugeot 407



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím

praktičnost
10
prostornost
9

Trochu více místa by na zadní lavici neuškodilo.

jízdní vlastnosti
10

Super - drží tak jak má.

jízdní komfort
10

Přesedlal jsem z Passata.Chtěl sem něco pohodlnějšího a podařilo se.

provozní náklady
10
náhradní díly
0

Zatím nevím

výkon motoru
10

Dostačující

spotřeba
10

1.6HDi super spotřeba

hlučnost motoru
10

Paráda

kvalita sedadel
10
brzdy
10

Ostré

zavazadlový prostor
10

Fena Labradora si krásně a pohodlně vždy zdřímne :-)






Blesk.cz

10 tipů na výlet do přírody: Poznejte Zeměráj, zkamenělou svatbu i hrad z Ladových obrázků

10 tipů na výlet do přírody: Poznejte Zeměráj,…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

Nabídka, která se neodmítá! Recenze remaku nejslavnější české hry Mafia: Definitivní Edice

Nabídka, která se neodmítá! Recenze remaku…

Tohle je nabídka, kterou žádný správný hráč nemůže odmítnout. Nejslavnější česká videohra Mafia: The City of…

 

iSport.cz

UEFA rozvolňuje! Fanoušci mohou na fotbal, pokud to úřady dovolí

UEFA rozvolňuje! Fanoušci mohou na fotbal, pokud to…

Evropská fotbalová unie (UEFA) povolí zaplnit stadiony z 30 procent, musí s tím ale souhlasit místní úřady.…

V Londýně se těší na Coufala, fanoušci psali Tvrdíkovi: Je dobrý jako Souček?

V Londýně se těší na Coufala, fanoušci psali…

Vladimír Coufal míří k vysněnému angažmá v Premier League. Zatímco West Ham zatím jeho příchod nepotvrdil,…

 

Reflex.cz

Politické ojetiny, neziskoví upíři i pohaslé hvězdy. Reflex představuje sedm provařených uchazečů o Senát

Politické ojetiny, neziskoví upíři i pohaslé hvězdy.…

První kolo senátních voleb, které se konají tento pátek a sobotu (a pro lidi v karanténě už od středy),…

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než časopis. Oslavte s námi i vaše narozeniny!

30 dnů s Reflexem: Reflex je už 30 let více než…

Reflex letos slaví 30. narozeniny. Poprvé vyšel 3. dubna  1990. Původně jsme je chtěli oslavit několika většími…