Recenze

10 Majitel

Peugeot 407 2.0 HDI

9.90 Uživatelé

Hodnoceno: 30× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 407, foto 1 Peugeot 407, foto 2 Peugeot 407, foto 3 Peugeot 407, foto 4 Peugeot 407, foto 5 Peugeot 407, foto 6 Peugeot 407, foto 7 Peugeot 407, foto 8
Peugeot 407, foto 9 Peugeot 407, foto 10 Peugeot 407, foto 11 Peugeot 407, foto 12 Peugeot 407, foto 13 Peugeot 407, foto 14 Peugeot 407, foto 15 Peugeot 407, foto 16 Peugeot 407, foto 17 Peugeot 407, foto 18 Peugeot 407, foto 19 Peugeot 407, foto 20 Peugeot 407, foto 21 Peugeot 407, foto 22 Peugeot 407, foto 23
 

Technické info

Přezdívka auta Moje Halo´ Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 100 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.8 maximální rychlost [km/h]: 208 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 407 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vitak".

Peugeot 407, 2.0 Hdi, 100kw. Vůz jsem koupil na internetovém bazaru, po 1. majiteli se servisní knížkou. Měl najeto 115000 km a nechal jsem ho pro jistotu prolustrovat u nás v autorizovaném servise, kde všechny údaje seděli dle servisní knížky.
Co se týká výbavy, nemám připomínku, francouzi myslí hodně na bezpečnost. 8x airbag, automatická klimatizace,ABS, ESP, ASR, mlhovky, klimatizovaná přihrádka před spolujezdcem, litá kola, xenony, černá metalíza, okna a zrcátka v elektrice, multifunkční volant.

Silné stránky

O francouzích se říká, že než začnou pracovat na novém modelu vozu, že si nejdříve vyrobí sedačku a o tomto autě to platí dvojnásobně. Sedadla jsou neuvěřitelně pohodlná a pracoviště řidiče je přehledné. Snad jen jediná malá výtka patří ke středovému panelu, kde je "spousta ovládacích prvků", tak chvíli trvá, než se s tím řidič naučí pracovat. Po té, co nasednete do vozu a otočíte klíčkem,se ozve neskutečně dotíravý identický stále se opakující signál ve smyslu "zapni si pásy".Jakmile tak učiníte- Peugeot se Vám odmění tichým velice kultivovaným chodem motoru. A řízení tohoto vozu je opravdu požitek! měl jsem před tímto autem hodně aut, tak mohu porovnávat. Předchozí vůz byl VW Passat, 1.9 TDI, 81 kw, synchro a opravdu co si na silnici dovolím s tímto vozem, jsem si nikdy dřív dovolit nemohl. Posilovač řízení je při nízkých rychlostech velmi citlivý, ale při jízdě po dálnici se vzrůstající rychlostí tuhne. Motor není prakticky slyšet ani při vyšších rychlostech nad 170 km/h. Točivý moment 320nm se systémem overbooster, kdy při sešlápnutí plynu se krátkodobě zvedne točivý moment na 340nm (což je výborné při přejíždění, hlavně kamionů), je více než dostačující. K pohodlí řidiče přispívá i středová loketní opěrka, kdy při její výšce se řidič nemusí naklánět a nevypadá za volantem jako při záchvatu mrtvice či infarktu. I spotřeba je velmi slušná, 6-7 l/100km, záleží na stylu jízdy, ale vzhledem k tomu jaká hustota silničního provozu panuje na silnicích ve středních Čechách či v Praze je na velmi slušné úrovni. Někde jsem četl, že Peugeoty zamrzají v zimě jako první. Není tomu tak. Auto startovalo více než dobře i v letošní tuhé zimě, kdy teploty přes noc atakovali na teploměru -20! Jen jednou jsem nastartoval až na podruhé, zřejmě už začínala tuhnout nafta, kdy jsem do nádrže nepřidal aditiva. Moje blbost. Baterie je v perfektní kondici i po 5 letech provozu. V neposlední řadě jsou perfektní i stěrače, které stírají cca 80% skla.

Slabé stránky

Výtka patří snad jen k místům na zadních sedadlech a k bočnímu výhledu, kdy řidiči vadí v bezpečném výhledu silné boční sloupky, hlavně při vjezdech na kruhové objezdy. Málo místa na zadních sedadlech a v neposlední řadě díky nízké světlosti vozu i nebezpečí při parkování u chodníku. Proto bych doporučoval parkovacího asistenta jak do předu, tak do zadu. Ale je to vykoupeno ladnými tvary karoserie, která ani po 5 letech výroby tohoto vozu neztratila nic ze svého nadčasového designu.
Ceny náhradních dílů, jak originálních, tak z neoriginálních. Vzhledem k malým cenovým rozdílům většinou navštěvuji autorizovaný servis, kde má člověk aspoň nějakou záruku, než u nějakého čičmundy v garáži.
Upozornění pro všechny, kteří říkají - pche, francouz! Na tyto poznámky nereaguji, jelikož takový člověk zřejmě toto auto nikdy nevlastnil a ani v něm nejel. Poznámky typu, známý říkal, známý měl, soused říkal, soused měl a pod., jsou blbosti na které už nehodlám reagovat. Děkuji za pochopení.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Se servisem mám jen dobré zkušenosti i přes trochu vyšší ceny náhradních dílů. Poruchy byli jen drobnosti, senzor ABS na zadním levém kole, oprava v autorizovaném servise cca 1200kč, prasklá hadice od turba cca 1000kč a elektromagnetický ventil také od turba cca 3200kč. Výměna obou kulových čepů na přední nápravě, na levé straně v loni(neautorizovaný servis) cca 4 tis., na pravé straně výměna v autorizovaném servise včetně výměny předních brzdových kotoučů a destiček cca 11500 kč minulý týden. Nejdražší na origiálních náhradních dílech jsou jednoznačně brzdové destičky, vše ostatní je přibližně stejně drahé jako např. v Auto Kelly, proto se domnívám, že se příliš nevyplatí servisovat tento vůz v neutorizovaném servise.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

jen ty nejlepší, perfektní přístup a jednání personálu. V autorizovaném servise jsme kupovali jako novou 206ku, servisujeme tam teď oba vozy a nemáme sebemenší připomínku. Snad jen ceny jsou trochu vyšší, ale to je vždy v autorizovaném servise a také jsem s tímto počítal už při koupi tohoto vozu.

 


Další vozy Peugeot 407



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Vánoční tramvaje i retrobus vyjedou do ulic Prahy! Rozzáří je tisíce světel

Vánoční tramvaje i retrobus vyjedou do ulic Prahy!…

Většina veřejných akcí je sice o letošním adventu zrušená, o krásnou vánoční výzdobu, která atmosféru blížících…

Maroš Kramár v slzách: Zemřel mu milovaný tatínek, velký herec! Dojemná slova

Maroš Kramár v slzách: Zemřel mu milovaný tatínek,…

Všichni znají jeho věčně rozesmátou tvář, je samá legrácka a peprný vtípek. Nyní se však oči komika a moderátora…

 

iSport.cz

Naděje cyklokrosu vládla v Táboře. Stránský vedl od startu do cíle

Naděje cyklokrosu vládla v Táboře. Stránský vedl od…

Matěj Stránský vyhrál závod juniorů na Světovém poháru v cyklokrosu v Táboře. Další český jezdec Matyáš Fiala…

SESTŘIHY: Plzeň znovu nedala gól, Poznar rozhodl o bodech v Karviné

SESTŘIHY: Plzeň znovu nedala gól, Poznar rozhodl o…

Plzeň podruhé za sebou nedala gól a na hřišti Českých Budějovic hrála 0:0. Fotbalisté Slovácka v devátém kole…

 

Reflex.cz

Bohumil Pečinka: Velkopáteční hlasování aneb Bez hádek o daních je politika jenom hra bez obsahu

Bohumil Pečinka: Velkopáteční hlasování aneb Bez…

Z minulého čtvrtka na pátek se zase jednou zrodila skutečná politika. Překvapivá sněmovní většina (ANO, ODS,…

Žena, která udělala z Maradony paroháče: Manželka Claudia svému záletnému muži také s chutí zahýbala

Žena, která udělala z Maradony paroháče: Manželka…

Život slavného fotbalisty Diega Maradony byl jedna velká divočina. Neuvěřitelný fotbalový talent v pozdějším…