Recenze

7 Majitel

Volkswagen Golf

8.82 Uživatelé

Hodnoceno: 29× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta nemá přezdívku Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:181000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 126 maximální rychlost [km/h]: 171 / 175 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 / 18 * pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7 / 8.5 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "MrTomas".

Ke Golfovi jsem se dostal uplně náhodou. Vždycky jsem ho vnímal jako bestseller svý třídy a tak, ale to bylo všechno. Přibližně před dvěma roky jsem měl dojet s vypůjčeným Golfem IV kousek za Prahu a tehdy se rozhodlo:) Kárka mi padla uplně výborně do ruky a já sem věděl že nic jinýho při nákupu nebudu řešit. Motor 1.4 MPI není zázrak, ale lepší než 1.2 HTP:) na víc bohužel nebyly peníze.
Na konci jara jsem konečně přestal odkládat nákup tuningových dílů, ve vidině že stihnu Tuning party 2007 v Hradci Králové jsem objednal kola ASA AR1 v provedení chom, koncovku výfuku s tlumičem, přední světla s angel eyes a snižovací pružiny. Na tlumiče a zadní světla zase nezbylo... Kola jsou dovoz z Německa a čekal jsem na ně kolem dvou měsíců místo slíbeného týdne. Ale nevadí, na kárku sednou. Světla jsou značky Raid HP. V prodejně mi tvrdili že mají homologaci a na auto výborně sednou, dílenské zpracování na vysoké úrovni...Při montáži se ukázal opak všeho co tvrdili, hehe. Klasika. Světla se musela složitě vypodložkovávat aby pasovala, nemají úchyt na motorky, takže technická sbohem:) a navíc angel eyes jsou trochu šmélo, tak za dne neni vidět že svítěj. Tohle je jediný díl, který bych opravdu nedoporučoval. Montáž výfuku Montii nebyl problém, koncovka má průměr 90mm a 1:4 MPI zní fakt nečekaně dobře:) Pružiny jsou V-maxx, shodné snížení 35mm kárce dost pomohlo jak opticky, tak jízdní vlastnosti jsou uplně někde jinde. Jestlu budu pokračovat v upravování nevím, dost přemýšlím o koupi GTI:)
Na závěr bych chtěl předejít diskuzím na téma tuning/tuzing. Jsem si vědomej dost velkýho hendikepu v podobě motoru, ale to neznamená přece že na auto se nesměj dát věcy aby vypadalo k světu, ne? Chip tuning a veškerý úpravy motoru jsou docela zbytečné, protože dostat se na 100 koní je tak drahé že je lepší pořídit nové auto.

Silné stránky

Díky montáži nových kol a pružin jsou původní nedotáčivé smyky krásně přetáčivé, chce to ale už dost rychlosti navíc a pevně držet volant:)Celková ovladatelnost je díky rozměrům a hmotnosti (1080 kg) výborná. Problémy na spomalovacích prazích zatím nejsou, akorát dost řidičů nesnese že je přejíždím krokem, tak to dávají najevo pořádnou salvou z klaksonu, popř. přejetim prahů v hrozný kudle až jemi jejich auta fakt líto...proto apeluju na všechny: prosím mějte s tunery strpení, díky:)
Zavazadlový prostor je dostatečný, převážet větší předměty není problém. Fotka je toho důkazem, do kárky se vešly tři pytle trávy a John Cooper Jr. Jak by se mu jelo přímo nad výfukem necháme raději bez poznámky...
Parkování ve městě je sám o sobě čím dál tím větší problém, ale když už najdete místo tak s Golfem se do něj určitě vejdete. Jako důkaz přidám foto:)
Dílenské zpracování je na vysoké úrovni, nikde nic moc nevrže, interiér vypadá "skoro" jako nový, na to že auto má najetých 181000 je to až neuvěřitelný.

Slabé stránky

Největší slabinou mojí kárky je motor! 1.4 MPI bude dostatečný pro sváteční jezdce, ale jinak je to bída. Na křižovatce sice jde pozlobit do 40 km/h, ale na vítězství zapomeňte. Ve vyšších rychlostech (90 km/h+) auto nemá zátah, předjíždění tak neni zrovna nejjednodušší. K tomu se váže jedna historka - na cestě z European king of drift v Sosnové jsem zůstal za Favoritem který jel konstantně 80 km/h. Provoz naproti nebyl moc velký ale auto je tak líné že než jsem ho mohl rozjet na 100 km/h musel jsem čekat 8km!!! na správně velkou mezeru:)Brzdy by také mohly posílit, občas se změní chod z "normálu" na "skoro vůbec" ale je možné že za to můžou už trochu sjeté kotouče... Co bych ale opravdu vytknul je vůle v řízení. Neni to nic kritického, ale dost na to aby to řidič zaznamenal. Převodovka je poznamenaná předchozí majitelkou, chodí dost ztuha, občas nejde zařadit za 1, ale to je jen vyjímka.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Autorizovaný servis je uplně bez problémů, díly jsou dražší, ale pasují.
Tuningové servisy jsou pravý opak, pouze s pružinymi nebyl problém s dodáním.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto jsem kupoval ojeté, s nákupem nebyl problém.

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

nemám výhrady, do auta jsem na opravu nedal zatím ani korunu:)

praktičnost
9

kdyby byla lepší výbava, dávám 10. Jinak já si ho nemůžu vynachválit

prostornost
8

na zadních sedadlech to není moc slavné, vepředu je místa relativně dost, o kufru vypovídá foto:)

jízdní vlastnosti
7

Podvozej je momentálně uplně v pohodě. Auto drží stopu na suchu i za mokra. Převodové stupně by mohly být o kus delší, k motoru se nebudu vyjadřovat:(

jízdní komfort
6

když je tam teď sportovní tlumič výfuku, tvrdší pružiny a velká kola, pohodlí je na polovině.

provozní náklady
7

s olejem nejsou problémy, kotouče vydrží hodně, tlumiče vydrží také dost. ale na to že se jedná o 1.4 bere až dost...

náhradní díly
9

vyšší cena, dobrá dostupnost, dobře pasují

výkon motoru
2

hahá, radši se nebudu rozepisovat

spotřeba
5

o tom jsem už psal, někdo mi musí nědke odsávat benzín, jinak nevim

hlučnost motoru
8

série je tichá, teď je to opak. ale o to jde...

kvalita sedadel
6

kožená Recara jsou určitě dost dobrá, ale normal serie by si zasloužili větší boční vedení

brzdy
7

dostačují, ale zázraky bych nečekal.

zavazadlový prostor
8

dostatečný, časem do něj příjde bassbox






Blesk.cz

Zrušený karlovarský festival: Jitka Schneiderová i tak zapózovala na červeném koberci před Thermalem!

Zrušený karlovarský festival: Jitka Schneiderová i…

Tenhle víkend měl patřit filmovým nadšencům v Karlových Varech, ale festival byl kvůli koronaviru přesunutý na…

Katoličtí sousedé natočili erotický hit 365 dní: Polský orgasmus vs. Odstíny šedi

Katoličtí sousedé natočili erotický hit 365 dní:…

Erotický trhák 365 dní aktuálně patří k nejsledovanějším na Netflixu a mnozí jsou překvapeni, že v rodišti…

 

iSport.cz

Guľa: Barošův gól? Museli bychom to přežít. Emočně mačkáme citron

Guľa: Barošův gól? Museli bychom to přežít. Emočně…

Náročné utkání na Baníku neznamenalo pro plzeňskou Viktorii tři body. Naopak nechybělo mnoho a na konci zápasu…

Vedení ví, jaké hráče tu chci, říká Kotal. Kozákovi přeje střelecký triumf

Vedení ví, jaké hráče tu chci, říká Kotal. Kozákovi…

Po triumfu v domácím poháru si může definitivně odškrtnout i druhý velký cíl. Trenér Václav Kotal dovedl v…

 

Reflex.cz

K síle umění měnit svět jsem byl skeptický vždycky, říká režisér Jiří Havelka

K síle umění měnit svět jsem byl skeptický vždycky,…

Scénář komedie Vlastníci oceněný Českým lvem je sice k popukání, jeho skutečný předobraz už ale méně. Nejenže do…

Na návštěvě v sídle perských bohů aneb Výstup na mytickou horu Demávend, nejvyšší vrchol Íránu

Na návštěvě v sídle perských bohů aneb Výstup na…

Starý muž s vousy a profilem perských králů Šaliker připravuje čaj. Konečně je hotov a nalévá se do šálků.…