Recenze

10 Majitel

BMW řada 3 330xd (E90)

9.02 Uživatelé

Hodnoceno: 41× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 9
BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15
 

Technické info

Přezdívka auta Mazlik Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:90000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2998 výkon [kW]: 174 kroutící moment [Nm]: 510 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.9 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Marty (Scuderia Team)".

Zacal bych tim , mezi jakymi auty jsem sem rozhodoval.V uvahu prichazela Alfa romeo 159,Mercedes C 320,Audi A4.Chtel jsem automat a 4x4.To nabizeli jen BMW,Mercedes a audi.Mazlicka jsem kupoval v Ceskych budejovicich.Prodejce byl velmi seriozni,ucta k zakaznikovi opravdu byla.Kdezto u BMW Bychl...Nebudu radsi ani psat.Mazlika sem si poskladal podle mych predstav stejne tak jako ostatni vozy.Vzhledove vypadalo BMW nejlepe a i cena nebyla zas tolik hrozna.Mel jsem urcitou cenovou hranici a do te jsem se skoro vesel samozdrejme se slevou.System X-drive prisel v roce 2007.Hned sem byl pozvan na zkousku do Spindlu a spustou snehu :).Kopce plne snehu,ledu me opravdu presvedcily,ze Bmw obstal na vybornou a tak jsem se rozhodl pro nej. Rozlozeni sil 60% na zadek a 40% na predek je uzasny.Pocitac si sam voli kolik potrebuje sil na kterou napravu.Jsem s nim velmi spokojen.Par tydnu po predani jsem zkousel co vsechno zvladne a vydrzi.Diky jedne vlivne osobe jsem se dostal na okruh.Na okruhu jsem opravdu videl,ze BMW byla velice dobra a nejlepsi volba.V zatackach sedel jako pribity.Zkousel jsem i sekvencni razeni a musi se s tim clovek opravdu naucit.Me to trvalo Pul dne na okruhu.Jedine co nevydrzelo byly pneumatiky.Ale tato zkusenost se vyplatila.BMW me bavi,a hlavne vim,co si k nemu muzu dovolit a s cim muzu kdy a kde pocitat..



Vybava:
Zakladni vybavu sem psat nebudu, protoze toho je dost v zakladu jen tu,jakou jsem dodal.

-aktivni tempomat

-calouneni alkantera

-sportovni M-paket:17 palcova kola,sportovni volant,

pruziny,spojlery-predni,zadni,sedacky,koncovky vyfuku nerez.

-4 zonova klima

-sound system Harmann Kardon

-stresni okno

-adaptivni svetlomety (svetla se nateceji podle smeru jizdy)

-navigace a nově i televize

-zatmaveni zadnich oken

-vyhrivani prednich a zadnich sedacek

-loketni operka dvoudilna

-zadni loketni operka

-bi-xenonove svetlomety

-parkovaci asistenti v zadu opticke i akusticke

-Perletova barva MontegBlue



Interier:
Sportovni Emkove sedacky skvele drzi,sedi se v nich paradne.V zatackach obejmou a zmacknou,suprove drzi telo.Volil jsem polokuzi alkantara tmava.Chtel jsem svetlou,ale bylo mi receno ze zhruba za pul roku uz nebude svetla,a ze je neprakticka.(Jen muj nazor a ostanich,co mi pomahali a radili).
Volant emkovy triramenny krasne pasuje do ruky,skvele se s nim manipuluje,je ke vsemu navic multifunkcni coz je super,jedine co mi tam chybi jsou madla na razeni pod volantem,ale de to bez nich taky supr.Dalsi vec kterou jsem volil byly hlinikove doplnky.Ty jsou na dverich,na tredovym panelu,na palubni desce,radici pace.
Televizni obrazovku jsem volil kvuli navigaci,chtel jsem i televizi,ale to bude nekdy v budoucnu.Zatim tam mam pripravu dokonceni snad prijde.Nesmim zapomenout na sibr,ted v lete je to supr vec.



Jizdni vlastnosti:
Se systemen Xdrive je vsechno hned lehci :) v zatackach sedi,nedovoli si utrhnout se,jen kdyz je to opravdu uz moc ale to jen v malo pripadech.Na 17 palcovych kolech je to trochu horsi,kazdou nerovnost na silnici citim,ale jak sem to chtel mit,tak to i mam.Motor jde perfektne bere odspoda kolem 1860ot./min do 4790 ot./min.Potom uz jen rve a stejne si pak zaradi dalsi rychlost.Co se tyce prevodovky tak si ji nemohu vynachvalit.Jedine co mi trosku vadi tak to je ze ma urcitou prodlevu,ale je to automat,takze s tim musim pocitat.
Pri jizde na dalnici pri rychlosti 150km/h seslapnu plny plyn a zatah je porad.To se mi libi,neni linej a kdykoli na nej slapnu tak se zarezu do sedacek.Maximalni rychlo je elektronicky omezena na 250km/h.Osobne si myslim ze min 270km/h udela.



System Xdrive:
Nejinteligentnejsi system pohonu 4X4,nepretrzite sleduje specificke jizdni podminky.Behem nekolika milisekund reaguje na jejich zmenu tim,ze proaktivne a variabilne prenasi vykon mezi predni a zadni napravou podle toho,kde je nejlepe vyuzit.Na jedne naprave pak muze byt az 100% hnaci sily.BMW Xdrive zajistuje maximalni stailitu,bezpecnost a trakci na jakemkoli povrchu a v jakekoli situaci.Promeni jizdu i v tech nejnarocnejsich podminkach v cirou radost.Se systemem Xdrive se citim daleko vic bezpecneji a auto se da lepe zvladat.



Sound system:
Muziku jsem chtel co nejlepsi.Kdyz uz tak uz.Vybral jsem Harmann Kardon.V aute mam 18 repraku,zesilovac.Kdyz si pustim neco co se mi libi,tak je to jako kdyz jsem na koncerte toho dotycneho.Cim lepsi CD tim lepsi i zvuk to vi kazdy urcite.Zvuk je cisty,basy dobre bouchaj.Jedine co mi na tom vadi je ta cena.Ale jak sem to chtel tak to i mam.



Aktivni tempomat:
Tempomat je super vec,ale neumi sam brzdit.Kdezto aktivni tempomat ano.Jedete si vklidku po dalnici a nekdo vam tam vjede.Kdyz ho mate zapnuty,tak si sam zacne brzdit a kdyz je to nutne tak opravdu poradne brzdit.Jinak ho pouzivam normalne na okrskach a taky funguje bezvadne.Drzi vzdalenost od vozidel podle toho kolik jedete.Vetsinou drzi vzdalenost polovinu z rychlosti.Da se to i nastavovat jestli chcete byt bliz k autu,nebo dal.
Mrzi me,ze nefunguje v kolonach.Da se pustit od 30Km/h do zhruba 200Km/h-vic jsem nezkousel a ani nechci.To je jedine minus u tohoto tempomatu jinak si ho nemuzu vynachvalit.



Zaver:
Rekl bych snad jedine,u teto znacky i v budoucnu zustanu,protoze tak kvalitni,krasne a povedene auto sem uz dlouho nevidel.Jsem nadmiru spokojen a budu se snazit mu davat vse nej a vazit si ho.Dale bych chtel moc podekovat tatovi,ktery mi dal tu moznost a koupil mi ho.Moc dekuju.

Silné stránky

-Motor:240 koni 510 kroutak-Snazim se mu moc nedavat ale nejde to :)

-Prevodovka:bud mam konfortni jizdu (D) a nebo ostrejsi (DS) a nebo si radim sam senkvenci coz me v posledni dobe zaclo bavit

-Vyborne odhlucnene,uvnitr motor skoro neslysim

-Aktivni tempomat nesmim zapomenout,ten je pro luxusni jizdu na dalnicich ale i na okrskach

-Komfort

-Dynamika

-sportovni ale i luxusni auto

-Bi-xenonove adaptivni svetlomety

-Image od BMW diky M-paketu

Slabé stránky

-V zadu neni az tolik mista

-Elektronicky omezena rychlost

-nizko posazene,narazniky jsou docela dost nizko

-na nekterych silnicich v Praze je mi milacka lito,holt sportovni podvozek,17 palcove kola

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jedine co jsem zatim mel je mezinapravovy stredovy dyferencial,auto je nastesti jeste v zaruce,jinak by to stalo kolem 50 tis.
Nic jineho me zatim nastesti nepotkalo,nicmene BMW nepatri mezi levna auto a tak ani nahradni dily.... :)

 

Novinky v recenzi

5.3.2009 18:53

Taky filtr

Kdyz jsem udelal radost Fabii tak Baviskovy musim udelat taky takze jsem koupil taktez filtr K&N.Opet se zlepsil chod auta,je tizsi,bere vic odspoda.S obema jsem spokojen :)


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
9

No leju do nej to nej co je takze si to neco veme mno...

náhradní díly
8

Bmw nemusim se dal vyjadrivat..

výkon motoru
10

Supr a zase supr.Neni co dodat musi se clovek svest jinak to nelze popsat.

spotřeba
8

Papa a zase papa :)

hlučnost motoru
10

Nadherne si chrochta pri 4000 ot. uz rve jako tygr :)

kvalita sedadel
10

Sportovni eMKA

brzdy
10

Sportovni eMKA

zavazadlový prostor
8

Sedan...Pro me to staci tazka do skoly :)






Blesk.cz

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

Sexy holky z kalendáře! Milovnice pin-up stylu pózovaly pro dobrou věc

Sexy holky z kalendáře! Milovnice pin-up stylu…

Jsou sexy, nádherně ženské, odvážné a ještě jim jde o dobrou věc! Šestnáct žen nejrůznějšího věku se proměnilo v…

 

iSport.cz

Drsná opatření Slováků: konec sportu, zápas jen s nemožnou podmínkou

Drsná opatření Slováků: konec sportu, zápas jen s…

Ačkoli jsou na Slovensku čísla nakažených novým koronavirem jen zlomkem těch českých, přistoupila tamní vláda…

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní! Proč nehrává Chalupa?

Kočí o nejlepším startu Hradce: Je to perfektní!…

Wow, tohle byl válec. Aby si někdo na ledě nepříjemné Olomouce dělal, co chtěl, a byl celý duel totálně…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…