Recenze

ypsilon (muž 37 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

BMW řada 3 330i (E90)

9.94 Uživatelé

Hodnoceno: 181× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 43 BMW řada 3, foto 44 BMW řada 3, foto 45 BMW řada 3, foto 46 BMW řada 3, foto 47 BMW řada 3, foto 48 BMW řada 3, foto 49 BMW řada 3, foto 50 BMW řada 3, foto 51 BMW řada 3, foto 52 BMW řada 3, foto 53 BMW řada 3, foto 54 BMW řada 3, foto 55 BMW řada 3, foto 56 BMW řada 3, foto 57 BMW řada 3, foto 58 BMW řada 3, foto 59 BMW řada 3, foto 60 BMW řada 3, foto 61 BMW řada 3, foto 62 BMW řada 3, foto 63 BMW řada 3, foto 64 BMW řada 3, foto 65 BMW řada 3, foto 66 BMW řada 3, foto 67 BMW řada 3, foto 68 BMW řada 3, foto 69 BMW řada 3, foto 70 BMW řada 3, foto 71 BMW řada 3, foto 72 BMW řada 3, foto 73 BMW řada 3, foto 74 BMW řada 3, foto 75 BMW řada 3, foto 76 BMW řada 3, foto 77 BMW řada 3, foto 78 BMW řada 3, foto 79 BMW řada 3, foto 80 BMW řada 3, foto 81 BMW řada 3, foto 82 BMW řada 3, foto 83 BMW řada 3, foto 84 BMW řada 3, foto 85 BMW řada 3, foto 86 BMW řada 3, foto 87 BMW řada 3, foto 88 BMW řada 3, foto 89 BMW řada 3, foto 90 BMW řada 3, foto 91 BMW řada 3, foto 92 BMW řada 3, foto 93 BMW řada 3, foto 94 BMW řada 3, foto 95 BMW řada 3, foto 96 BMW řada 3, foto 97 BMW řada 3, foto 98 BMW řada 3, foto 99 BMW řada 3, foto 100 BMW řada 3, foto 101 BMW řada 3, foto 102 BMW řada 3, foto 103 BMW řada 3, foto 104 BMW řada 3, foto 105 BMW řada 3, foto 106 BMW řada 3, foto 107 BMW řada 3, foto 108 BMW řada 3, foto 109 BMW řada 3, foto 110 BMW řada 3, foto 111 BMW řada 3, foto 112 BMW řada 3, foto 113 BMW řada 3, foto 114 BMW řada 3, foto 115 BMW řada 3, foto 116 BMW řada 3, foto 117 BMW řada 3, foto 118 BMW řada 3, foto 119 BMW řada 3, foto 120 BMW řada 3, foto 121 BMW řada 3, foto 122 BMW řada 3, foto 123 BMW řada 3, foto 124 BMW řada 3, foto 125 BMW řada 3, foto 126 BMW řada 3, foto 127 BMW řada 3, foto 128 BMW řada 3, foto 129 BMW řada 3, foto 130 BMW řada 3, foto 131 BMW řada 3, foto 132 BMW řada 3, foto 133 BMW řada 3, foto 135 BMW řada 3, foto 136 BMW řada 3, foto 137 BMW řada 3, foto 138 BMW řada 3, foto 139 BMW řada 3, foto 140 BMW řada 3, foto 141 BMW řada 3, foto 142 BMW řada 3, foto 143 BMW řada 3, foto 144 BMW řada 3, foto 145 BMW řada 3, foto 146 BMW řada 3, foto 147 BMW řada 3, foto 148 BMW řada 3, foto 149 BMW řada 3, foto 150 BMW řada 3, foto 151 BMW řada 3, foto 152 BMW řada 3, foto 153 BMW řada 3, foto 154 BMW řada 3, foto 155 BMW řada 3, foto 156 BMW řada 3, foto 157 BMW řada 3, foto 158 BMW řada 3, foto 159 BMW řada 3, foto 160 BMW řada 3, foto 161 BMW řada 3, foto 162 BMW řada 3, foto 163 BMW řada 3, foto 164 BMW řada 3, foto 165 BMW řada 3, foto 166 BMW řada 3, foto 167 BMW řada 3, foto 168 BMW řada 3, foto 169 BMW řada 3, foto 170 BMW řada 3, foto 170 BMW řada 3, foto 171 BMW řada 3, foto 172 BMW řada 3, foto 173 BMW řada 3, foto 174 BMW řada 3, foto 175 BMW řada 3, foto 176 BMW řada 3, foto 177 BMW řada 3, foto 178 BMW řada 3, foto 179 BMW řada 3, foto 180 BMW řada 3, foto 181 BMW řada 3, foto 182 BMW řada 3, foto 183 BMW řada 3, foto 184 BMW řada 3, foto 185 BMW řada 3, foto 186 BMW řada 3, foto 187 BMW řada 3, foto 188 BMW řada 3, foto 189 BMW řada 3, foto 190 BMW řada 3, foto 191 BMW řada 3, foto 193 BMW řada 3, foto 194 BMW řada 3, foto 195 BMW řada 3, foto 196 BMW řada 3, foto 197 BMW řada 3, foto 198 BMW řada 3, foto 199 BMW řada 3, foto 200 BMW řada 3, foto 201 BMW řada 3, foto 202 BMW řada 3, foto 203 BMW řada 3, foto 204 BMW řada 3, foto 205 BMW řada 3, foto 206 BMW řada 3, foto 207 BMW řada 3, foto 208 BMW řada 3, foto 209 BMW řada 3, foto 210 BMW řada 3, foto 211 BMW řada 3, foto 212 BMW řada 3, foto 214 BMW řada 3, foto 215 BMW řada 3, foto 216 BMW řada 3, foto 217 BMW řada 3, foto 218 BMW řada 3, foto 220 BMW řada 3, foto 221 BMW řada 3, foto 222 BMW řada 3, foto 223 BMW řada 3, foto 224 BMW řada 3, foto 225 BMW řada 3, foto 226 BMW řada 3, foto 227 BMW řada 3, foto 229 BMW řada 3, foto 230 BMW řada 3, foto 231 BMW řada 3, foto 232 BMW řada 3, foto 233 BMW řada 3, foto 234 BMW řada 3, foto 235 BMW řada 3, foto 236 BMW řada 3, foto 237 BMW řada 3, foto 238 BMW řada 3, foto 239 BMW řada 3, foto 240 BMW řada 3, foto 241 BMW řada 3, foto 242 BMW řada 3, foto 243 BMW řada 3, foto 244 BMW řada 3, foto 245 BMW řada 3, foto 246 BMW řada 3, foto 247 BMW řada 3, foto 248 BMW řada 3, foto 250 BMW řada 3, foto 251 BMW řada 3, foto 252 BMW řada 3, foto 253 BMW řada 3, foto 254 BMW řada 3, foto 255 BMW řada 3, foto 256 BMW řada 3, foto 257 BMW řada 3, foto 258 BMW řada 3, foto 259 BMW řada 3, foto 260 BMW řada 3, foto 261 BMW řada 3, foto 262 BMW řada 3, foto 263 BMW řada 3, foto 264 BMW řada 3, foto 265 BMW řada 3, foto 266 BMW řada 3, foto 267 BMW řada 3, foto 268 BMW řada 3, foto 269 BMW řada 3, foto 270 BMW řada 3, foto 271 BMW řada 3, foto 272 BMW řada 3, foto 273 BMW řada 3, foto 274 BMW řada 3, foto 275 BMW řada 3, foto 276 BMW řada 3, foto 277 BMW řada 3, foto 278 BMW řada 3, foto 279
 

Technické info

Přezdívka auta p4lm330i nebo brambora Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:97000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2996 výkon [kW]: 190 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.3 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 450 pohon kol: zadní

Popis vozu

Vitam Vas v me recenzi na bmw 330i e90. Pokud Vas nezajima,jak jsem se zacal zajimat o auta,pres jake vozy jsem se dostal ke stavajici 330i ani nepotrebujete znat pribeh me "p4lm330i" a chcete se jen dozvedet neco malo o vlastnostech tohoto modelu,tak prejdete rovnou na kapitolu "Tak jake vlastne je?" a projdete si i "Novinky".
Preji Vam pekne cteni.
ypsilon




Jak to začalo

Od malička jsem vyrůstal v prostředí plném aut,můj otec vlastnil dva bazary. Ale až do 18let jsem se o ně zas až tak nezajímal. K 18-náctým narozeninám jsem dostal celý červený VW Golf 4 1.9TDI se zadními lampami a la lexus, které v té době letěly. Časem dostal ještě 17-ti palcová OZ Titan, nějaké ty repráky navíc a dvd přehrávač s monitorem. Jako mladý neostřílený tuner jsem ho miloval a ještě teď když na něj pomyslím tak uroním slzu. Bylo to přece jenom mé první auto a tudíž mi otevřelo tu pomyslnou bránu k autům a motorismu vůbec. Další vůz měl byt kabriolet, proste babolap. Měl jsem v merku BMW Z3 a nebo ne moc známe MG TF160. Nakonec díky skvělé ceně vyhrálo MG v barvě british racing green, na první pohled vypadalo strašně draze,ale po bližším prohledání umakartového interiéru a celkového zpracování vozu,bylo jasné,že se nejedná o nějaký britsky supersport. Každopádně atmosférická osmnáctistovka uložená přímo za řidičovou hlavou dělala z auta ostrou raketu. Vyvážení tohohle malého britského žabáka bylo a je srovnatelné s Porsche Boxster. Takže díky 160koním, skvělé ovladatelnosti, náhonu na zadek a hlavně díky samosvoru jsem si s ním užil mnoho a mnoho zábavy. Díky němu jsem věděl, že už chci jen zadokolky a taky se tak stalo. Další v řade bylo totiž faceliftované BMW 320cd e46 v m-paketu. Jestli mi Golf otevřel bránu k autům, tak tohle mi ukázalo značku mého srdce. U nás v rodině totiž vládl železnou rukou Mercedes-Benz a o BMW jsem se nikdy blíže nezajímal, ale tohle auto to vše změnilo. Ostré křivky a ryze sportovní vzhled si mě podmanily o kvalitním interiéru v kombinaci látky s alcantarou nemluvě. Časem dostal nové boty a to černé 18ky s leštěným límcem. Bylo to mé první auto, které bylo na okruhu (předtím už jsem dvakrát navštívil okruh se skorobrachovým m3 e30). Na BMW KLUB CHALLENGE MOST 2008 jsem s od minulého majitele nacipovaným dieslovým agregátem skončil 20.a nechal mnoho papírově silnějších aut za sebou. Ale bohužel to pořád nebylo ono. Nasraně vyhlížející e46 vypadala úžasně, ale jak se nastartovala :)…začala podivně klapat,rachtat a kouřit. Věděl jsem,že musím jít dál,ale tentokrát už do něčeho,co mi vydrží víc než rok,nejlépe na 3-4roky. Takže auto jsem prodal ještě před Vánoci 2008 a usedl do mého druhého auta. Pul roku jsem jezdil cestou necestou s mým veteránem Škodou Rapid 136 r.v. 1989. Je to auto po dědečkovi a věřte nebo ne má najeto 63tis.km a mám k tomu veškeré papíry. Tohle auto mě bavilo od prvního nastartování,teda vlastně od nenastartování,ponač nebyla baterka a taky se musel koupit rozdělovač,svíčky a výfuk,aby béžový Rapid šlapal skoro jako hodinky.Strašně mě bavilo a baví,občas s nim zajedu na nějaký výlet.

Výběr

Jak jsem napsal v předchozím odstavci.tak nynější auto jsem vybíral půl roku. Nebudu sem psát,že mě to každý den nebavilo:),ale přece jenom to byla dlouhá doba. Po flirtování s Lancerem EVO nebo Imprezou jsem se opět dostal k BMW. Nejdříve to měla být starší Z4 s 3litrem,nakonec jsem si opět uvědomil,že už malé auto nechci. Co jsem teda chtěl? Hlavním kritériem byla použitelnost vozu jak na okruh tak na denní kodrcání po městě a benzínový agregát do sto tisíc km. Mým prvním adeptem byla nesmrtelná BMW m3 e46. M3 e46 vypadá a bude vypadat pořád dobře,je to klasika a je úžasná z každého úhlu. Ale ty provozní náklady , použitelnost auta v zimě a stáři aut v mě dostupné cenové relaci mě jasně odradily. Další,díky článku o “baby m3“, bylo BMW 320si e90. Exkluzivita,motor a hodnocení v článku na internetu mě přiměly ke zkušební jízdě v “esíčku“. Po několika nesmělých návštěvách v Autecu jsem nakonec zajel do Auto ESA,kde mi po složení 50ti tisícové zálohy půjčili onen exkluzivní stroj. Ke konkrétnímu vozu se nebudu vyjadřovat,jelikož důvěryhodnost najetých 48tis.km zahořela při prvním osahání kožené řadící páky,která vypadala jako by ji někdo usilovně brousil šmirgl papírem. Chtěl jsem si vyzkoušet tak slavně opěvovaný motor. Nu dobrá, usedám, nastavuju sedačku, zrcátka a jedem. Motor jsem si nechal zahřát, tudíž jsem mohl zjišťovat potenciál motoru ihned. Budu upřímný,byl jsem zpočátku zklamán. Do 4tis. otáček se nedělo vůbec,ale vůbec nic. Nahoře už to bylo vcelku zajímavé. Potom jsem sjel z dálnice a už mi to všechno dávalo smysl,tohle auto umí být pekelně rychle v zatáčkách, sedí jako blázen a když už ho vytočíte a držíte nad 4tisici tak je zábavné. Chápu, že si tohle auto někdo koupí a majitelům tleskám,ale pro mě to není. Jednoduše chybí mi výkon, zvuk šestiválce a asi nejsem natolik vyzrálý řidič, abych se s tímhle balíčkem exkluzivity, který ale neznalec vůbec nepozná a možná ani neocení, spokojil. Po tomhle testu jsem teda věděl, ze chci šestiválec. Jako první to měla být 335i, ale jednoduše na ni nebyly peníze.Jak už jsem psal dole v diskusi,mel jsem možnost se projet v kupátku na sedadle spolujezdce a je to auto,které se vůbec nebojí m3 e46. Drive jsem si rikal, že je možna škoda, že jsem si nepockal az 335i zlevní, ale jednu 335i doma mame, takze uz moc dobre znam charakter tohodle preplnovaneho agregatu, o kterem "motoristicti zurnaliste" pisi, ze postrada turbo efekt. Jednoduse atmosfera je atmosfera:). Proto jsem měl v hledáčku 330i nebo 130i. BMW řady 1 se mi vcelku líbí (nové kupé určitě), ale nikdy jsem nebyl jeho fanda a hatchback už jsem nechtěl, takže jsem od něho skoro ihned ustoupil. Za to e90 se mi líbila skoro ihned. Naštěstí jeden můj kamarád věděl o jedné 330i na prodej, která by se mi prý mohla líbit, hned jsem si domluvil projížďku. Auto bylo čisté, ale bez jakékoliv výbavy. Mělo sice najeto 50tis.km ,r.v.:2006 a stálo 550tis.korun,ale v tomhle případě mě jenom šlo o motor,chtěl jsem si hlavně zkusit jak jede,čehož jsem taky docílil. Usadil jsem se, nastartoval, blinkr, za jedna, za dva, nájezd na dálnici, blinkr, kamion, sešlápnuti plynu na zem, za 3, kamion nikde, za 4, kolik ze to jedu? :)….Nebudu sem psát žádná čísla, ty si může každý jednoduše najít, ale ten pocit?...Něco, co se dá slovy jen těžko popsat. Už odspodu krásný zátah, lehce se bořím do látkové sedačky, od 4tis. otáček do 6-7tis. otáček klasicky surově ocelový zvuk bavorského šestiválce v kombinaci s úctyhodným zrychlením poslali do mého krevního oběhu notnou dávku adrenalinu, jsem zabořen…auto přede mnou, brzdím, zpomaluju, vyfukuju stlačený kyslík z plic, už jsem skoro v klidu a najednou chci ještě. Sjíždím z dálnice a točím “roztočenou vrtuli“, co to jde. Řadim o sto šest, vše je známe bavorácky tuhé, auto řve, kope a mě to baví. V zatáčkách není tato 330i tak chirurgická jak 320si, hrbí se, je cítit, že řídíte o dost těžší auto, ale u mě vítězí 330i.

Příběh p4lm330i

Model jsem mel vybraný,tudíž už stačilo najít konkrétní auto. Po víc jak měsíci hledání na mobile.de a jedné naštěstí nepovedené koupi 330i bez m-paketu jsem našel své nové auto. Vidím to jako dnes :), v neděli 31.května vstávám, zapínám počítač, internetový prohlížeč, mobile.de, už skoro poslepu zadávám kritéria do vyhledávače a klikám na hledat. Po prohledání mě už známých aut na první straně, překlikávám na druhou a tam už se na mě usmívá novinka, inzerát byl vložen dnes. Po prostudování inzerátu,nezahálím a volám svému německy mluvícímu kamarádovi, že jsem našel super auto, ať okamžitě volá do Německa a rezervuje ho. Tak se i stalo, s tím, že majitelem je velice milý mnichovan, který ještě něco slevil po telefonu a že si pro auto, kvůli státnímu svátku, můžem přijet v úterý. Je úterý 2.června a já a můj kámoš Vítek se nacházíme na předměstí Mnichova u dealera BMW a čekáme. Jakmile přijelo šedivé BMW, bylo mi jasné, že pokud bude v pořádku, tak si ho odvezu. S auta vylezl na první pohled sympatický pán a představuje jako Bernt Schober majitel vozu. Zatím co Vítkovi popisuje stav vozu, já prohledávám vůz ze všech stran i s pomocí merky laku, všechno se zdá být v pořádku. Poté Bernta rukama nohama poprosím o otevření kapoty. Bernt sice zkušeně pootevře kapotu díky páčce u řidiče,ale hledání páčky pod kapotou mu trvá podezřele dlouho,takže si ji už radši otevírám sám. A hle kompletně špinavý třílitr, není mi z toho moc dobře. S nechápavým pohledem se otáčím na Bernta a ten se dušuje, že s motorem nikdy nic nebylo, akorát, že ho asi nikdo důkladně nemyl. Jakmile Bernt uviděl pochybnost na mé tváři, došel si pro prodejce BMW, který měl v ruce poslední kontrolu v 60tis., která dopadla na výbornou. Dealer mi anglicky začal vysvětlovat, že pan Schober si u nich auto objednal jako nové a že po celých 67.tis.km bylo pravidelně servisováno u nich, takže za motor ručí. Dále se uklidňuji vzpomínkou na velký test v AutoBildu, kde žurnalisté najeli s 130i 100tis.km a poté dali motor odborníkům, aby ho rozebrali a oni nezjistili skoro žádné známky opotřebení. Nesmrtelnost tohoto motoru byla jedním z důvodů proč zrovna třílitr . Skoro klidný tedy usedám do kožené sportovní sedačky s dofukovacími bočnicemi a už držím m-paketový volant, řadící páku jak by smet a jedem. Při jízdě zažívám stejný motoristický orgasmus jako když jsem se poprvé projížděl v nové 330i, ale tohle má o poznání tužší podvozek a je tvrdší, i když auto neobouvá pro nova BMW už bohužel obvyklé runflaty. Nikde nic nebouchá, řízení i řazení jde hladce,chci ho. Netrvá to dlouho a už si to šineme s Vítkem na Prahu. Vítek mě provokuje ve svém čistém BMW 325ci e46 a já se rád nechávám vyprovokovat. Šestiválec mi za každého rychlostního stupně poskytuje dechberoucí zátah a za krátko ztrácím Vítka, jelikož ale nejsem žadný dálniční pirát zpomaluji a začínám si užívat komfortu kolem sebe. K večeru přijíždíme domů a já už se těším na další porce radosti z jízdy.

Tak jaké vlastně je?

Po najetých 5tis.km jak na našich okreskách dálnicích,ale i slovenských,rakouských a maďarských, mám pocit, že už mám, co napsat. Začal bych u motoru, který mě po všech stránkách baví. Nechá se krásně točit až po redline a dlouhodobá kombinovaná spotřeba 11,7l/100km je pro r6 vice než přijatelná. Samozřejmě, že když autu dáte co proto,tak si v klidu vezme o pět litrů víc. O charakteristickém surovém zvuku a pružném zrychlení tu už psát nemusím. Spolu s přímým řízením, klasicky bavoráckým tužším řazením a m-paketovým podvozkem poskytuje toto auto velkou porci zpětné vazby. Je mi jasné, že nikdy s manuálem nezařadím rychleji než dvojspojka ci smg, ale to není to o co mi jde. Chci se co nejvíce podílet na ovládání vozu, chci být trestán za každou chybu a chci se zdokonalovat jak to jen jde. Řízení není tak přeposilované jak jsem se dočetl na tomto webu u majitele e46. Nezapomeňte, že jsem e46 měl a nemám pocit, že by se jejich řízení, tak zásadně lišilo. Nechci sem psát, že u e90 je přímější a lepší, což by mi mě mé libido nebo ego dovolilo, ale rozum ne. Je ale nelogické si myslet, že by mnichovští mágové dali do novějšího modelu horší řízení , nebo ano? :)…Můj pocit je, že řízení je minimálně stejné jako u e46, za což mě hrdí majitelé e46 ukamenují, ale je to tak. Hlavne kvuli tomu,ze ma 330i pouziva osvedcenou "hydrauliku":).Po přečtení několika recenzí na BMW zde na moje.auto.cz jsem našel ve slabých stránkách tuhou spojku potažmo tuhé řazení, což zcela upřímně nechápu. Tuhost a surovost je tak charakteristická pro BMW, je to její poznávací znamení a ani ve snu by mě nenapadlo si na to stěžovat. To je jako jít do KFC objednat si hotwings a pak si stěžovat, že jsou moc pálivé. Buď mi teda nechutnají a neobjednám si je a nebo si na nich pochutnám a příště si je koupím zas. A to je přesně můj případ. Díky m-paketovému podvozku,18ti palcovým botám a absenci runflatu se auto v zatáčkách nehrbí, neposkakuje a sedí jako přilepené. Bohužel začínám mít pocit,že brzdy pomalu ale jistě vadnou, určitě je to mým stylem jízdy. Každopádně mi připadají nedostatečné dobré k potenciálu tohohle vozu, proto se už těším a až bude na lepši. Jízdní vlastnosti tohoto vozu sami o sobě z Vás dobrého řidiče neudělají, ba naopak neodpustí Vám jedinou chybu. Samozřejmě to není tak dramatické jako u m3, ale stejně nedoporučuji vypínat protiskluz i stabilizaci na běžných silnicích a už vůbec ne v běžném provozu. Protiskluz si klidně sem tam na volné silnici vypněte, budete mít pocit, že auto můžete poslat do zatáčky na "hulváta" a snažit se o nějaké to sklouznuti, a nebudete se muset bát, že se přetočíte nebo nabouráte. Vím, že to má daleko do ryzího pocitu z jízdy a ovládání vozu,ale je hloupost to pokoušet na silnici pokud nejste Sabine Schmitz a jí podobní. Stabilizaci i protiskluz jsem si vypnul jednou na Strahove ve snaze udělat nějaký ten “drift“,což je při absenci samosvoru nemožné,ale klouže pěkně. Sice to na videu vypadalo o mnoho jednodušeji,ale párkrát jsem se hezky sklouznul :).
Dost ale o jízdních vlastnostech a pojdme se podívat na výbavu a interiér. Linie palubní desky už sice nemá takové kouzlo jako u starších BMW, ale s kapličkou uprostřed na monitor se mi velice zamlouvá, všechno má svoje místo. Zpracováním a “slicováním“(jak jsem se dočetl na webu, což je podle mě většinou chyba konkrétního auta) nezaostává za staršími BMW rady 3. Než jsem si auto vůbec koupil, tak jsem měl zálusk na skořepiny od BMW Performance, ale teď mi přijdou zbytečné, pokud tedy Vaše auto netráví čas hlavně na okruhu. Úžasně sportovní sedačky s dofukovacími bočnicemi Vás obejmou, dostatečně podrží a při delších cestách Vás nebudou bolet záda. Celý interiér je potažen černou kůží, což mě v celku mrzí, protože v parných dnech budete mít mokrá záda, ať chcete nebo ne. Pokud si teda nepřiplatíte odvětrávání nebo chlazení sedaček, což Bern Schober neudělal. Místo toho bych byl radši, kdyby nechtěl kůži a objednal si klasickou kombinaci látky s alcantarou, která je podle mého názoru nejlepší. Hliníkové listy vypadají sice hezky, ale nějak zvlášť masivní nejsou, lehce se klíčem nebo něčím tvrdším promáčknou nebo poškrábou. Za to m-paketový multifunkční volant je ideálně tlustý pro mé ruce a dovolím si říct ,že mi připadá líp zpracovaný a líp padne do ruky než u předchozího modelu. Za pro někoho “tragickou“ a pro mě do ruky padnoucí řadící páku posílám do Mnichova další pochvalu. I-drive je věc,která dělá auto o dost luxusnější. Sice se občas na chvilku kousne,ale hned se umoudří,asi by pomohlo přeinstalování softwaru .:) Z funkcí bych vyzdvihl hlavně service, bluetooth propojení s telefonem a TV s digitálním tunerem, obraz je při dobrem signálu opravdu čistý. Další nedílnou součásti je hudba Logic7, díky ní se při filmech cítím jako v kině a veškeré mp3 a wma soubory reprodukuje velice čistě,jak basy tak výšky. PDC je pro mě, jako absolutnímu antitalentu na parkování velice nápomocné. A nakonec výbavu mého vozu obohacuje elektricky poháněná clona zadního okna,je super,použil jsem ji jenom jednou :).

Závěrem

Moje auto mě hodně baví, rád se na něj dívám. Zamiloval jsem si jeho barvu sparkling graphite, která je na přímém slunci perleťová s měděným nádechem a ve stínu grafitově šedivá, zamiloval jsem si zvuk, komfort a v první řadě tu“radost z jízdy“. :)


P.S.: omlouvam se,za obcasnou absenci carek a hacku,dekuji




Silné stránky

-motor
-podvozek
-vybava

Slabé stránky

-asi spotreba,ale to je dan za tu radost z jizdy:)
-absence samosvoru a ukazatele teploty oleje
-obcas trpim na ceskych silnich,ale za to mohou panove z RSD a jeste vys :)
-(nedotacivost)-potlacena stabilizatory HR
-v zime nelichotive gumove vrzani z prostoru cd a dvd mechanik

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

krom beznych vymen naplni nic a jelikoz servisuju u kamaradu,tak take bez problemu

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

velice mili a vztricni lide v autosalonu a solidni a sympaticky prvni majitel

Tuning

Vuz jsem koupil na originalnich m-paketovych 18-kach vzadu s podlozkami od HR, ktere jsem sundal. Casem by to chtelo mozna silnejsi brzdy a dale se uvidi...

nejsem zadny "tjuner", ale rad se aspon trochu lisim a vzdy kdyz musim neco vymenit,tak se snazim o lepsi nahradu,takze muj "tjuning":

-bmw performance pedaly
-bmw performance vyfuk
-black line wtcc svetla(bmw performance)
-cerne ledvinky
-vzduchovy filtr KN
-brzdova kapalina ATE DOT 4 Typ 200
-18" m 260 styling
-stabilizatory HR
-predni kotouce drazkovane ATE

 

Novinky v recenzi

2.7.2012 10:54

MoDo grilco a 19

u prilezitosti MoDo grilca u nas doma jsme vyfotili par fotek..na fotkach m3 e36 3.2, m5 e34 touring "nurburgring edition"(velka vzacnost) a moje babka na novejch backurkach(oem 19"csl na pilot sportech)..v nedeli jsme byli na faster day v sosne,takze cekejte dalsi fota;)..

10.4.2012 14:30

brambora hvezdou:)

jelikoz se k dodelani recenze na m3 nemuzu porad dokopat,tak alespon zde http://www.youtube.com/watch?v=FyISnwz1ips Vam davam link na klip,v kterem na zacatku a konci ucinkuje moje byvala 330i..v te dobe uz byla skoro prodana, takze to vlastne byla takova nase posledni spolecna akce:) ..

13.10.2011 11:58

Jelikoz je tenhle server o autech a vecech, ktere s nimi souvisi, tak jse se rozhodl, ze se pochlubim mym novym "driving simulatorem". Sklada se z ps3, logitechu G27 a playseatu. Hraju gran turismo 5, ktere je skvele, co se tyce reality rizeni a hlavne zpracovani okruhu. Je to snad jedina hra,kde je NS bez chyby a proto jsem si ji taky koupil (viz.galerie) :)...

26.8.2011 08:59

Prodano...

Tak zde je ona zminovana novinka. Vcera jsi bramboru prevzal novy majitel. Myslel jsem,ze budu v pohode,ale kdyz odjizdeli,tak jakoby na rozloucenou brambora praskla vyfukem a to me donutilo zatlacit slzu. Za ty tri roky a 41tisic km jsem si s ni zazil spoustu srandy a dost me naucila,kdyz napisu,ze jsem ji mel hodne rad,tak je to snad malo. Nastesti je novy majitel taky "bmw freak" a "maczak",takze o ni bude dobre postarano. Zaverem Ti jeste jednou Ondro preju hodne stastnych km bez nehod a at Ti dela stejnou radost jako me;)..

p.s.:po domluve s novym majitelem si recenzi necham a on snad casem prida tu svou se svym pribehem a zazitky:)

3.6.2011 10:14

zverejneni recenze

Po několika sz jsem se rozhodl recenzi navratit. Uvědomil jsem si totiž,ze recenzi jsem nedelal jen kvuli sobe,ale hlavne kvuli potenciálním kupcum,potažmo zájemcům o 330i e90.

Takze během me odmlky se stalo několik „novinek“:

2.4.2011 jsme nasvtivili masarykuv okruh v brne(viz.galarie). První mokra rozjizdka byla diky bridgestonum potenta re050 RF klouzava a pomala. Stala me hodne nervu,at uz s plne vyplou stabilizaci,tak i s jenom vyplym protiskluzem. Další uz suchou rozjizdku jsem zase ja spatne brzdil. Takze po brne,kde jsem byl nastvany na pneu a hlavne na sebe,jsem mel hodne spatnou naladu.

Nasledoval tedy nakup novych non-RF pneu a to michelinu ps3,které jsou mimochodem na mokrou mnohem ale mnohem lepsi nez bridgestony, o jízdním komfortu non-RF ani uz nepisu. Tak spatne pneu jsem vylepsil,pro vylepseni spatne nalady „uz jen“ stacilo vylepsit jizdni styl,konkretne brzdeni.

A taky se tomu tak stalo 14.4. na poloprázdem(my 3+zavodni tahac a motokara) polygonu v moste(viz. jedno foto v galerii). Tentokrát jsem za svého brzdeni mel dobry pocit, zacal jsem si verit,takze jsem zkousel brzdit pozdeji a pozdeji. Az jednou nechybelo malo a mohl jsem navstivit stary znamy kacirek. I když jsem uz klasicky dve kola zahrival a dve chladil,tak mi par dni po okruhu při brzdeni jemne vibroval volant. Mel jsem opet skvělou naladu,jelikoz mit lehce zkrouceny kotouce asi 2 dny před odjezdem na ring opravdu potesi.

No nic,jelikoz za dva dny jsem kotouce nesehnal a osoustruzeni uz bohužel nepadalo v uvahu,tak jsem se rozhodl,ze dlouho pripravovanou nasvtevu ringu jen tak nezahodim a pojedu. Po 760km se kotouce ozyvaly ještě vic a asi 5km na ringu(od vjezdu do arembergu) se jim stalo osudnym,zkroutily se natolik,ze uz to proste neslo. Tento vylet na nordschleife se nam skoro vsem opravdu nepovedl. Doufam,ze jsme si tu smulu uz vybrali a priste uz to bude jen lepsi. Na druhou stranu bylo dobre si ring vyzkoušet i na miste spolujezdce,projit si ho a na par zajimavych pasazich(adenaur forst,flugplatz nebo fuchs rohe) stravit nejakou tu hodinu. Atmosfera ringu Vas proste i tak pohlt:).


p.s.: diky ucastnikum všech vyletu,o kterých jsem se v novince zminil za skvělou atmosku,MoDo 4ever!!:)..

5.11.2010 10:37

Po delsi odmlce..

prichazim s radou novinek. Brambora prosla před zimou servisni prohlídkou,takze dostala novy olej(castrol 0w30),vymenily se veškeré filtry a i svicky. Dále doslo ke kosmetickym upravam laku.

30.10. 2010 jsme se v moste s klukama rozloucili se sezonou, kde me brambora opet nezklamala. Bohuzel jsem nevyuzil potenciál noveho brzdoveho oblozeni(drazkovane ATE), takze jsem brzdil spatne a to musim do priste vylepsit. Kazdopadne to bylo krasne rozlouceni se sezonou,vsem zucastnenym diky za skvelej den a pristi rok na okruhu! zdar! :)



7.9.2010 08:27

nove kotouce a sraz

Po navseteve "zeleneho pekla" jsem s bramborou zamiril na preventivni prohlidku do servisu,kde jsme zjistili,ze kotoucum hraje posledni pisen tedy umiracek,tudiz se objednali nove a to drazkovane ATE. Nove kotouce jeste zajizdim,takze o zmenach budu informovat pozdeji.

Dale vcera probehl na strese OC chodov "cesko-slovensky" sraz macz. Muj dobry kamarad Dzony Defekt a.k.a. zino uz me par tydnu avizoval svuj prijezd do cr,takze jsme se nemohli nesejit :). Na sraz dorazila i dve uplne nova auta(viz. fotogalerie).

Kazdopadne dekuji ucastnikum za velice povedeny sraz,zvlast zinovi a mirce, ktere jsem moc rad opet videl. Takze snad brzy na videnou :)

10.8.2010 14:58

Nordschleife 2010

Nordschleife 6.-8.8 2010

Tento vikend jsme (ja,wii,rarsch a os+barca :) ) navštívili "mekku motorismu" a to Nordschleife. Wii s rarschem ve svých novinkách nase pocinani na Ringu uz popsali, tudiz to nemusim vice rozvadet.

Kazdopadne se 330i chovala (i diky stabilizátorům) skvele, samotne auto ma potenciál zajet Ring pod devět minut, zalezi na hustote provozu a „gentlemanství“ spolunavstevniku zeleneho pekla. Pri me premiere jsem asi nejlepe zajel 9:20. Mym velkym problemem se ukazalo predjizdeni "pomalejších" vozu,ale hlavne motorek(a to bohužel nejen diky sirce vozovky a strachu),které sice byly na rovinkách mnohdy rychlejsi, ale v zatackach byly o dost pomalejsi.

Jak jiz bylo napsano v diskusich, tak Nordschleife je hlavne o ridici. Papirove vykony na těchto "turistických" 20km nemaji zadnou vahu, předjedete m3 e46 nebo lotus exige a v zapeti uhýbáte odlehčenému suzuki swift :) . Atmosfera,která panuje na Ringu i mimo nej se da slovy tezko popsat, to chce zazit… Takze uz shnanejte bydleni v okoli Nurburgu a vyrazte tam :)..

P.s.: chtel bych podekovat "ucastnikum zajezdu" a to wiimu, rarschovi a v neposledni rade osakovi a barce(te ještě zvlast za krasne fotky) za uzasne tri dny v "zelenem raji", diky byl to "šlágr" :D

3.8.2010 18:09

stabilizatory HR a desticky

Tak dnes se mi splnil sen, konecne mam "opravdove beemwe", které je na limitu "spise" pretacive :) ..to vse diky tuzsim stabilizátorům od HR, které jsem nechal dnes namontovat a posleze jsem je vyzkoušel na beznych silnicich(okresky i dalnice) i na asfaltove plani na strahove, kde jsem konecne jen "nehrnul" a kde jsme si s rarschem pekne zablbli :)..neni se taky cemu divit, když totiž napr. porovnate jen siri nebo průměr originálních stabilizatoru a tech od HR(hlavne tedy zadnich,predni jsou na pohled stejne),tak mate pocit,ze vedle sebe lezi "tycka a roura" :) ..kazdopadne ma ted auto v zatackach mnohem vetsi nadhled, vice adheze a proti předchozímu nastaveni se nehrbi, tudiz jsem velice spokojen..

Dále jsem nechal vymenit predni i zadni desticky,protože pomalu ale jiste dosluhovaly a na Ringu by jiste vzaly za sve…a 700km domu bez brzd?..:D...

tot vse a hura na Ring!!:)

btw. pridal jsem par fotek z instalace stabiku, ktera probehla jako i nakup u Lexani racing,diky:)

13.6.2010 17:16

wsr

pridal jsem par "mobil fotek" z wsr v brne..peknou podivanou :)

3.6.2010 12:00

par novych fotek

pridal jsem 3 fotky ze setkani s duhou,nevidel jsem ji ani nepamatuju,tak jsem ji musel zachytit:).. a jeste behem zitrka pridam par fotek ze vcerejsiho "mokreho" blbnuti na strahove...

29.5.2010 21:09

cerne ledvinky a sraz v CB

jak uz jsem avizoval v diskusi,tak uz konecne mam po tri tydenim cekani nove cerne ledvinky z programu bmw performance..objednal jsem je u auto base a vysly na 3050,- komplet a opravdu vypadaji lip:)

a jeste jsem se dnes diky zavodum v CB srazil s tailem a erlem..bylo to fajn :D ..fotky ze srazu naleznete u taila a erla :)

11.5.2010 22:36

nove fotky

pridal jsem par foto z ksa a postupem budu pridavat fotky z dnesni "skejtovacky" v chrastanech...

18.4.2010 10:44

nova alu kola

Včera jsem nasadil nova alu kola,která jsem koupil od uzivatele macz DRBNUTEHO(diky za dobry obchod)..Jedna se o originalni 18“ m 260 styling,která dostanete k m3 e9x.

Rozmery:

F: ET29 18x8.5 225/40/18
R: ET23 18x9.5 255/35/18

Obute jsou do Bridgestone Potenza re050 runflat. Z runflatu moc nadseny nejsem,ale pneu jsou jako nova a finance na jina ted uz jaksi nejsou, takze to na nich zkusim a kdyby me nevyhovaly,tak je casem vyměním. Po první projizdce s nimi zatím nemam problem,takze uvidim. Jisto jiste ale po dojeti runflatu pujdu do sirsich non-runflat pneu. Kazdopadne mam,diky vetsi sirce disku, pocit vesti stability a kola jsou uz na pouhe potezkani rukama znatelne lehci nez ted uz byvala styling 193.

p.s.: fotky ve fotogalerii a byvala styling 193 jsou na prodej,behem zitrka udelam inzerat..

12.4.2010 10:11

Renocar Race Day 10.4. 2010

Pridal jsem par fotek ze sobotního jezdeni na masarykove okruhu..cela akce se povedla..brzdy prekvapive nevadly(diky lepsi brzdove kapaline),auto fungovalo a bez ujmy se vratilo domu,takze spokojenost :)

p.s.:chtel bych podekovat osazenstvu boxu s cisly 18 a 17 za skvělou atmosferu a pokec na okruhu i mimo nej,diky a brzy navidenou :)

a jeste fotoreportaz od tizyho:
http://famousbmw.autofun.cz/fotoreportaz-renocar-race-day-2010/

2.4.2010 11:18

schuzka se zralokem

vcera me muj kamarad seznamil s majitelem ciste "zraloci" e28..probehl delsi pokec a take nake to foceni(viz.fotogalerie)..z majitele se vyklubal znalec starsich bmw a ma s dieslovym "zralokem" spoustu zajimavych planu..

p.s.:mozna se taky rozhoupe k vytvoreni recenze na macz,tak uvidime..

31.3.2010 16:20

italy 2010

pridal jsem par fotek(i ne uplne motoristickych)z letosnich hor..peknou podivanou preji:)

22.2.2010 19:28

sumava session 2010

Pecka, relax, libice, lehaco, havaj…i tak by se dal nazvat vikend na sumave s uživateli macz v srni. Asi Vas zajima, co se udalo, tak ve zkratce asi tohle:

19.2. 13:00 sraz Wii,ja a Zino na strakonicky, v zapeti jsme nabrali xXxgangu v dobrisi a zasli na obed do tamni pizzerie, kam dorazil i Certina Casio Festina Swatch. Pote nasledoval nakup, prijezd “novomanzelu“ Reznikovych, Elementa a jelo se. Bohužel bez Frpeho, který pichnul a musel se vratit do domova meho oblíbeného prazdroje. Během cesty jsme si celkem (kvuli huste mlze) zablbli, ale zase diky mlze uz vim jak mi hezky na obou stranach sviti zadni mlhovky : )
Jakmile se ubytoval “dobrissky gang“, dorazil nejprve Erl a v zapeti sam velky Frpe na letnacich a se sličným doprovodem. Po discotece na parkovišti se 125 pivcaky, hladu, tyčinkách, 83 klobasach, 65 hermelinech , 43 utopencich, 12 baleni bramburku, dalších 125 pivech, presunu prezivsich na 106 B(Frpeho komnata lasky), 50l vodky, 20l redbulluu hokeje a nakonec po Frpeho vykriku „Bezte uz do…!“ se slo spat.

20.2. Rano v 9:30 jsme se sesli “mladi,krasni a neodolatelni“ na snidani. Skoro cely den se nesl v rytmu vsemozneho vtipkovani, foceni, projizdakach po okoli a paleni gum s “mistnakem“ Tharasem. Potom se par zadokolkaru slo zaklouzat na nedaleke parkoviště hotelu sumava, kde na jednou zacla vsude okolo nas huste rust trava a kde jsme při vyjezdu naposledy videli odjizdejiciho Jamese Bonda v bile cupre.
Nasledovala koupacka v mistim bazenu olympijských rozmeru, velice levna vecere (diky Erle a xXxgango) a 358 piv na 106 B (tentokrát uz jen Elementova komnata lasky).

21.2. Probehla vydatna snidane, hurikán v penezenkach a pro me “skoro“(chtelo to letnaky) uzasnych klikatých 110km a motokary v radotine. Na uplny zaver jsme uz jen ja, xXxganga, wii a Certina Casio Festina Swatch navštívili davli a stechvice.

Všichni jsme vzdali hold vždy pozitivnimu Zinovi a jeho mile přítelkyni Mirce, kteří dostali od Frpeho i zaslouzenou trofej : )
Osobne doufam a snad i vim, ze jsme se nevideli naposled a ještě jednou vsem zucastenym dekuji za skvely uvolneny vikend : )

p.s.:par fotek v galerii

27.1.2010 13:57

pripravy na sezonu

Po delsi odmlce prichazim se serii novinek a to jsou:

1.nandani noveho vyfuku od BMW Performance
2.vymena olejového filtru,filtru klimatizace a filtru sani(sportovni vlozka KN)
3.vymena oleje(castrol sport edge 10w60)
4.kontrola a nastaveni geometrie
5.sundani modelového oznaceni “330i“

Diky novemu vyfuku ma 330i rezavejsi zvuk a je vice slyset,ale v kabine Vas nerusi ba naopak,každý podjezd ci tunel cekate s nohou na spojce,abyste mohli podradit a poradne si vychutnat surovy orchestr linouci se z dvojite pochromovane koncovky nerezoveho vyfuku. Sportovni filtr zvysil hlasitost motoru na vyfuku pri volnobehu, ale motor prede tiseji a plynuleji,za coz urcite muze i vymena oleje. Jelikoz auto proziva kratsi zimni spanek,tak Vam ted nedokazu rict,jestli jde motor diky filtru vic za plynem, jestli jde lepe do otacek, ale s jistou lze rici, ze ted proudi v cele pohonne jednotce mnohem vice vzduchu (viz. fotka se starym fitrem v rohu). Další důležitou novinkou je vymena oleje za 10w60, ktery by mel motoru poskytnout dostatecnou ochranu při vysoke zatezi a vyssich teplotách. Po nasazeni zimnich pneu jsem bramboru podrobil kontrole a nastaveni geometrie, vcelku me udivilo tovarni nastaveni negativniho odklonu na zadni naprave. A nakonec jsme sundal oznaceni “330i“…

Shrnuto a podtrzeno, auto je pripraveno na novou sezonu  at uz je jaro!! :)

p.s.:foto v galerii


15.1.2010 12:31

BMW Performance vyfuk+fotky v galerii

tak konecne mi prisla zadni koncova nerezova cast vyfuku od BMW Performance,kterou jsem objednal u auto base a prisla za 3dny po objednani,takovou rychlost nikdo necekal..vyfuk vysel na po velke sleve 18tis. s DPH(bez je cena okolo 15tis.)..dale cekam na sportovni vlozku filtru od KN,takze uz se tesim na celkovou zvukovou kulisu :)

pro predstavu pridavam par pdkazu na zvuk Perfomance vyfuku:

http://www.youtube.com/watch?v=Cg2Al01c_68

http://www.youtube.com/watch?v=aASZ49A6LoY&feature=related

a se sanim
http://www.youtube.com/watch?v=Q7hNZ5f1Se8&feature=related

3.1.2010 12:12

vcerejsi sraz na strahove a dzbanu

vcera 2.1.2010 se konal zcela necekane pocetny sraz..po ne moc podarenem setkani na strahove,kde byla hora snehu,tribuny a zatarasy kvuli pripravam na bezkarsky zavod,jsme se presunuli na nedaleke prazdne prakoviste na dzbanu,kde se klouzalo a diskutovalo o sto sest..za zminku stoji,ze dorazila "kutnohorska uderka" ve slozeni zip a oliii,kteri to opravdu nemeli kousek,klouzajici se hasicsky vuz,do mesice zniceny SX200,plne nalozeny citroen s otevrenym kufrem pro lepsi pritlak a v neposledni rade nejvetsi milovnik aut,ktery by snad pro delsi setrvani v tomto prostredi klidne umrzl, "maly elementik" :-)
sraz byl perfektni,dekuji vsem zucastenym a doufam,ze se zase brzy uvidime :-)

p.s.:par fotek je u me v galerii..

22.12.2009 11:31

dzbanos klouzandos video+foto

vcera jsme si udelali s wiickem pekny den(viz jeho novinka) a pomoci mobilu a stareho fotaku jsme to lehce zdokumentovali(viz moje diskuse a fotogalerie ma i wiickova)..

co k tomu dal napsat,snad jen to,ze po vypnuti veskere elektroniky zacina veskera zabava na snehu,protoze i kdyz jsi clovek vypne protiskluz,tak nema sanci dat nejake to delsi sklouznuti,coz po vypnuti stabilizace uz jde..kazdopadne to na profi videich vypada jednoduse,i kdyz jsme s wiickem obcas meli svetle chvilky,tak ale opak je pravdou..taky jsme si potom vymenili auta,coz jsem jeste v zivote neudelal,ale tak vyjimky potvrzuji pravidlo,u dobrych kemu a motoristickych nadsencu zvlast..320si se diky vyssimu rozsahu otacek a nizsimu vykonu da presneji korigovat plynem nez 330i,na kterou se diky vyssimu krouticimu momentu musi citliveji..

p.s.: RWD rocks!!!

http://www.youtube.com/watch?v=8P_EAcBbDmM

15.12.2009 13:32

srazek se subaristkou a wii-jayem+mile setkani

vcera 14.12. jsme se narychlo s wii-jayem setkali se subaristkou..vse zmanegoval wii za coz mu dekuji:)

v rannich hodinach jsme se stretli s wiickem v pruhonicich a nasledne vyrazili po dalnici smer sazava..cestou jsme lehce poskadlili nase povozy a ja zjistil,ze letnaky pri -3 i kdyz nasuchu nejsou uplne to prave orechove a kdyz jsem sjeli na okresky,kde vsude okolo byl snich a na silnici sem tam namraza,zacal jsem se trochu bat..kdyz ale prijela WRX sti a v nem mila slecna v modro-zlute zimni budne posete napisy subaru na slikach,zeptal jsem se sam sebe "kdo ze tady ma koule?" a potom jsem zkontroloval obsah mych trenek..ano byly tam,ale me pocity a chovani tomu neodpovidaly:)
potom jsme se uchylili na nedalekou benzinku,ponac subarko potrebovalo 100 oktanove ziviny, a u kafe pokecali o autech,zivote atd.(viz. wii-jayova novinka)..ze subaristky se vyklubala mlada nezavisla slecna s poznatky ze sveta motorismu a zavodeni,ktere by ji zde na MACZ zavidela vetsina uzivatelu(chlapu :))..jeji subaru je ryzi rally special a k jeho samotnemu rizeni clovek potrebuje nemalo zkusenosti,poznatku a odvahy,coz ona ma a proto subaristka petra sklizi muj hluboky obdiv..pote jsme se projeli jeste na okresce smer sazava,kde jsem se rozloucil a ja vyrazil na prahu..
a tim se konecne dostavam k milemu setkani s novym superbem kombi,ktery me v pohybu nazivo nadchl natolik,ze se nebojim rict,ze je to za posledni rok ta nejhezci skodovka,kterou jsme videl..
zaverem bych chtel podekovat subaristce a wiickovi za skvele benzinem provonene dopoledne:)

p.s.: wii-jayi je pravda,ze ty srazy s tebou jsou vzdy "fer",ty divochu :) a 2 fotky nejsou HDR,spis pokus a la hdr v gimpu..

13.12.2009 13:02

pedaly a par mrzutych poznatku:(

jak jsem avizoval u me v diskusi,tak jsem si poridil pedaly od BMW Performance,v utery je nasadil a dnes jsem pridal fotku..k samotne instalaci snad jen to,ze brzdovy pedal je opravdu tvrdy a prichyceni pomoci nytu je rychle a pekne..

no a ted ty mrzuty poznatky..jelikoz venku uz prituhuje a p4lm330i muselo parkat stat pres noc venku,tak jsem zjistil neco opravdu smutneho a to je velice nelichotivy zvuk linouci se z prostoru mechanik navigace a cd :( je to opravdu nelibozvucne vrzani nakych stuhlych gum a plastu..tyto zvuky se objevi vzdy,kdyz auto stoji delsi dobu v zime..ze by zaryti fandove e46 meli pravdu o horsim kvalite interieru e90?..
dalsim ted mensim problemem se ukazalo rychle otevirani okna..kdyz totiz chci otevrit okna a automaticky poslepu sahnu po ovladani na dverich,tak otevru zadni okna,coz je teda ergonomicky problem a to asi zejmena pro ridice meho vzrustu(178cm)..

23.11.2009 10:39

sraz na chodove+nove fotky

vcera jsem se srazil s Wii-Jayem a jeho 320si,takze jsem pridal par fotek s 320si a par fotek samotne 330i,ktere jsem nacvakal nez Wii-Jay dorazil...
kazdopadne sraz se vydaril,skvelej pokec a dokonce i vtipna zapletka(viz. Wii-Jayova novinka: Vtipne setkani)..lepe uz bych to ted nepopsal:)
p.s.: p4lm330i dostal prvni darek k vanocum a to pedaly od BMW Performance,ktere snad namontuji do konce tydne:) diky OSaku:)

8.11.2009 13:27

par novych fotek 335ic vs. 330i

dnes jsem na pozadani horwayse a erla pridal par fotek nove 335ic pritele me sestry,je to opravdu vystavni kocar na leto:)

3.11.2009 11:33

strucne most+fotky

28.10.2009-Autodrom Most

Tak konecne jsem nasel cas sepsat par postrehu z jizdy na okruhu. Takze strucne,rychle a jasne..
Byla to ma druha navsteva Mostu s vlastnim vozem a podle meho nazoru tento technictejsi okruh, ve srovnani s Brnem, vice eliminuje vykonnostni rozdily aut a vyzdvihuje vykon ridice.

Na okreskách mam z auta pocit,ze je skoro neutrální a nedotacivost se projevi jen zridka,ale teprve okruh ukazal ,jak moc je nedotacive a při spatne zvolene nájezdové rychlosti se ze zatáčky hrne ven. Je citit,ze je tezsi a v zatackach se trochu hrbi, to je me srovnani s bývalým e46 320cd,protože jeho vykon na okruhu mam ještě v zive pameti. Brzdy zacaly lehce vadnout az ke konci 3.rozjizdky . Jinak se stále nemuzu nabazit radoveho šestiválce,jeho charakter v plne zateži podtrhoval všechny vjemy,který jsem byl schopen v tu chvili vnimat. Druhy den si za to řekl o 1litr oleje. Kdyby se me někdo zeptal “Co bys chtel po okruhu na aute vylepsit?“ tak bych ihned odpovedel „Na aute skoro nic,ale prostor mezi volantem a sedačkou by to potreboval.“ … a zajety cas 2:08 tomu odpovídá. Myslim si,ze zkusenejsi ridic by mohl v klidu zajet 2:04 : ).

Kazdopadne se v Moste sesla skvela parta lidi a o zabavu bylo postarano,jak na okruhu i mimo nej : ) Uz se tesim na priste: )



31.10.2009 10:24

Most

brzy pridam fotky z mostu a par zazitku a postrehu z jizd...

26.10.2009 11:05

vymena brzdove kapaliny

az do teto chvile jsem zatim nic nemusel menit,jen jednou a to hned na zacatku jsem jen dolil olej..nejakou tu chvili na me pri nastartovani svitila kontrolka brzdove kapaliny,tudiz jsem ji nechal vymenit a to za ATE DOT 4 Typ 200..takze hura na okruhy:)

14.10.2009 13:05

par novych fotek

dnes jsem pridal par fotek ze sobotniho srazu na orechu(pravda par usmudlanych,ale sti mi slibil,ze kdyz mu to vyjde,tak mi nake posle) a par z kamaradovi svatby..za zminku stoji posledni fotka,kde hanss bezi nevidanou rychlosti ve stylu usaina bolta a k tomu odmavava pruzny start:)

12.10.2009 19:10

zmena nicku

kvuli komeleni "p4lm",jeho nelehkemu sklonovani a tudiz i oslovovani v diskusich jsem se rozhodl zmenit svuj nick na "ypsilon"..diky za pochopeni:)

11.10.2009 18:01

sraz na orechu a zmena r.v.

vcera jsem absolvoval sraz na orechu a podle me se povedl,bylo to fajn:)jeste jednou bych chtel touto cestou podekovat za pozvani...fotky ze srazu snad brzy pridam do sve fotogalerie...dale jsem zmenil r.v. a uvedl ho na pravou miru,je sice vyrobene v 10. mesici 2005 a v provozu je od ledna 2006,ale je nekorektni vyplnit do kolonky r.v. 2006...omlouvam se za mlzeni a doufam,ze timto neklesnu na dno MACZ...

7.9.2009 12:49

nove fotky

pridal jsem nove fotky ze srazu s 320si a vafli,me parkovaci eskapady a cernych ledvinek...btw. diky vafli a 320si za prijemnej pokec...

4.9.2009 18:24

nova recenze

tak jsem dnes sesmolil nou recenzi a par fotek...dale jsem uz nabarvil predni grill na cerno,foto brzy

15.6.2009 19:51

prvni vylepseni

tak dnes jsem koupil zadni lampy nove black line za smesnou cenu, v porovnani s tou u dealera...hned jsem je musel namontovat,vypadaji skvele...jinak uz jsem najel okolo tisic km,jeste tak jeden najetej tisic a jeden okruh a nova recenze bude na svete...

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 330i (E90)

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
9
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
5

na nasich silnicich:)

provozní náklady
8
náhradní díly
9
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9

k dokonalosti chybi jen lepsi drzeni ramen

brzdy
8
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…