Subaru Forester (2010)
8.5.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vaclavicek". Po ojetinách Golfu III, IV a Octavii I jsem se rozhoupal do nového japonského SUV-myslel…
Subaru Forester (Vaclavicek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 10.05.11 16:43
« Re: Re: koroze
Obavam se, ze jsem se bud nevyjadril zcela jasne, nebo me nechces chapat.
Nikdy jsem nerekl, ze Subaru neco ojebava.
Nic mene se to pokusim vysvetlit jeste jednou a zcela polopaticky.
-trubka vyfuku nedela paradu, ale pres rezavy povrch vydrzi nasledujicich 10 let, neb ma velmi silne steny a koroze je pouze povrchova.
-pokud Ti nesejde na tom, ze je to vzhledove nehezke, nemusis pouzit zinkovy sprej, pak ale nevim, proc se o tom bavime.
Jsem si temer jisty, ze kdyby jsi prisel za servisnim technikem a pozadal ho (slusne a bez jeceni), at to nastrikaji v servisu, tak to udelaji zadarmo, nebo za velmi mrzky peniz.
Ve svem okoli mam 4 Forestery (2x turbo benzin, 1x D, 1x benzin), nekolik Imprez a Legacy (vse ruzneho stari) a muzu rict, ze spodky vypadaji u vsech stejne.
Ale nikdo to neresi, protoze vedi, ze to je jen kosmeticka vec a ze to proste vydrzi (zvlast, kdyz uz to 10 let drzi).
Ted uz je jen otazka, jestli Te zajimaji fakta, nebo jsi se proste upnul na to, ze je to rezavy a tim padem se to nutne musi do tydne rozpadnout a vsechno okolo i auto jsou tim padem spatny. -
-
authorxxx 10.05.11 13:34
« Poruchy Subaru
Po prečítaní rôznych fór to máme:
- u benzínu po cca. 120.000 km katalyzátor
- u dieslu spojka
- zvonku hrdzavý výfuk (prehrdzavel niekomu po 3 rokoch durch?)
- zasraté brzdy a neprofesionalita servisu je jedno a to isté, za to výrobca nemôže
Takže benzín by mal byť celkom v pohode.
Nič viac som na fórach nenašiel, takže to nie je také hrozné.
-
Slavek-TDM 10.05.11 09:15
« Re: děs běs!
Vyfuky u Subaru rezly vzdycky - jelikoz mame v rodine 7ks Subaru, tak to umim posoudit. Nicmene kazdy originalni vyfuk vydrzel nejmene 150 tisic km a/nebo cca 8 let. Zvenku je to sice nehezke, ale na funkci to vliv nema. K cemu je dobry, kdyz je plast a trubky z nerezu, kdyz stejne po stejny dobe vyhnije zevnitr... Ale chapu, ze to nekterym uzivatelum vadi, jenze zaruku na to nikde neuplatni. A doporucuju zkusit uplatnit zaruku primo u prodejce :-) -
"-- skrytý --" 10.05.11 08:38
« Re: recenze
M.Z.
Implicitně si uznal, že výfuky a podvozky u Forestra 2008 a výš jsou ojebané, to myslím všem lidem kteří si čtou tuto diskusu stačí, když jsi vlastníkem Subaru.
K tvému výkladu
Punto se prodává za 820.tis Kč ?
Jumper se prodává za 820.tis Kč ?
Opel Zafira se prodává za 820 tis Kč ?
Forester je třída Tiguanu, Vitary, Q5, RAV-4 případně Yetiho je na těchto vozech koroze výfukového potrubí po 6.měsících provozu a 8.tis km, dodej foto a Já uvedu že Subaru je nejspolehlivější vůz.
-
gagarin_cccp 10.05.11 08:32
« děs běs!
Zdar čoveče, no to zírám, teda takovejhle kvalitativní propad....zvláště když nejsi sám a na ty samé věci si stěžoval tady někde kolega před Tebou taky v recenzi na Forestra. No to čumím...joo hold, to je nová doba :-( šetřit se musí všude a na všem! -
m.z. 09.05.11 16:53
« recenze
Psal si to jako recenzi na auto, nebo si nám chtěl jen sdělit, že máš rezavý výfuk?
Já se díval schválně pod auta na place, Impreza 2010 17tkm - rezavý
Punto 2010 30tkm - rezavý
Jumper 2011 10tkm - rezavý
na Zafiru jsem dával nový tlumič origo Opel a do roka byl taky jak liška.
Nevím, jestli si ostatní značky trochu neidealizuješ, nezastávám se Forestra, jen se na to dívám reálně, je tam hlavně chyba, že je to vidět krásně zvenku.
Tomu nerozumím, proč je tak ukazujou. -
"-- skrytý --" 09.05.11 07:24
« Re: koroze
Jsem rád, že jsi jako majitel Subaru uznal, že to ojebávají.
A tvé dedukce o tloušce použitého materiálu, potvrdí tento odkaz He, he: [odkaz] jedná se o dalšího spokojeného zákazníka lišek jménem Subaru rez na podvozku a výfuku je po 14.měsících provozu a 14.tis km!
A v natírání výfuku u nového vozu vidím opravdu racionalitu, konečně někdo objevil japonskou kvalitu-nachází se v rukou kupujících a pudle zinkové barvy.
Bravo, bravo -
"-- skrytý --" 08.05.11 21:44
« Re: Re: koroze
Jsem majitelem tretiho Subaru v rade.
Uznavam, ze u noveho auta rezavy vyfuk neni zrovna dobrou vizitkou (jsem na tom stejne u Outbacka), na stranu druhou musim ze zkusenosti rict, ze koroze je pouze povrchova. Vyfukove trubky Subaru silou steny pripominaji trubky lesenarske, tudiz obava, ze za dva az tri roky Vas ceka jeho kompletni vymena je licha. Ostatne, jistota je kulomet a investice zhruba 250,- do zinkoveho spreje a nastrik vyfuku asi nic nezkazi.
Nic mene chapu postoj Subaru, ktere tuto zkusenost stejne jako ja ma a vi, ze (pres to, ze vyfuk vypada nevabne) Vam dalsich minimalne 10 let vydrzi a zaruku neuznava. Ostatne proc taky, kdyz pripadne vymeneny vyfuk bude za rok vypadat uplne stejne.
Stara/verna klientela Subaru vi, proc si kupuje Subaru.
Neni to proto, ze by melo uzasny design, mekcene plasty na pristrojovem panelu a posledni vychytavky elektroniky, ale skvele podvozky, neprekonatelna trakce, jizdni vlastnosti, skvely zvuk boxeru apod.
Subaru neni auto bez chyby a neni pro kazdeho. -
"-- skrytý --" 08.05.11 19:12
« Re: záruka
Ne, ne záruka platí po celé Evropské unii (na třech následujících piliřích volném pohybu služeb, zboží a pracovní sily stojí základy EU).
Záruku neuznávají automobilky, jen když dovezeš vůz z USA.
SUBARU ČR Emil Frey neuznává záruku na výfuk a na podvozkové části ani osobám, kteří koupí vůz u nich na saloně..!!!
Přikládám odkaz na nabídku u Freye:
[odkaz]
Forester až za 909.000,-Kč a majitel si bude za rok natírat výfuk, to by měli u inzerátu napsat ne ?
:-) -
wumpy 08.05.11 19:06
« záruka
Se zárukou subaru byl problém i dřív. Importér i na svých oficiálních stránkách uváděl něco ve smyslu, že neposkytuje záruku u aut z dovozu. Uvádím příklad, že mazda dovezená ze zahraničí a serviskou,stará 2roky, problém bez problémů vyřešen v rámci záruky. Ten výfuk je ostuda, passat b6 4motion opravdu vypadá mnohem líp. Na fabii rok 2001 na výfuku po roce taky byla rez, ale ten není aspon není vidět. Vydržel 7 let. V rodině se nám na nové výfuky osvědčil hliníkový sprej wurth, kromě svárů výfuk vypadá hezky jako nový. -
"-- skrytý --" 08.05.11 16:19
« koroze
O pár nově přidaných aut zpátky je taky Forestr a majitel si taktéž stěžuje na korozi takže to asi nebude jen vada jednoho kusu :-) že by v japonsku zapoměli že se v evropě používá v zimě sůl >:D jezdím třemi auty různého věku všechny koncernu vw v audi,škodě,a vw nejstarší auto má 6 let a výfuk ještě v pohodě slouží a auto nikde nerezne a u dvou letého audi je spodek auta ve stavu nového vozu! a podotýkám že auto stojí venku nikterak v garáži a jezdí 12 měsíců v roce -
"-- skrytý --" 08.05.11 15:42
« Re: koroze
U Passatu B 5 nebo B 5,5 není nerezový výfuk ale plechový, kadopádně z podobného materiálu jako u Octavie I, tedy 250.tis km bez známek koroze, vypálí se je jako by načervenalej, ale žádná liška rezavá.
Já osobně vozidlo zn. Subaru nedoporučuji, je na to drahý servis a téměř nic neuznají jako servisní záruku, když vyjedeš ze salonu tak jsi přišel o záruku a pořád se z někým hádat.
Běž radči do nějakého němce AUDI, BMW, nebo koncern VW !
Za mě už nikdy Subaru !
Ahoj. V. -
sotomaior 08.05.11 13:48
« koroze
no ty bláho, takto nevypadá ani můj hyu po jedné zimě...ale čím dál tím více se mi potvrzuje, že čím novější auto, tím méně toho vydrží... třeba passaty B5 a B5.5 měly výfuky z nerezu a ty jsou nesmrtelné. Ta spojka byla problémem prvních serií, později to prý "vychytali" že vydrží i 100tkm. Jinak mohl bys napsat něco více o motoru? chtěl bych legacy min. generace s tímto agregátem a nej jsou postřehy od majitelů...dík
Trubky nemají vůbec ŽÁDNOU ANTIKOROZNÍ OCHRANU, je to jen obyčejné a evidentně nekvalitní železo, tlumiče jsou jen něčím lehounce natřené, ale ochrana je zcela nedostatečná, měl jsem to shozené, tak vím o čem mluvím.
Po první zimě to vypadalo jako bych parkoval v moři.
Tose nehodí, aby auto za 800 000 na krámu mělo takovýhle šmejdovský trubky.
Rezaví to všem novým forestrům.