Jsem majitelem tretiho Subaru v rade.
Uznavam, ze u noveho auta rezavy vyfuk neni zrovna dobrou vizitkou (jsem na tom stejne u Outbacka), na stranu druhou musim ze zkusenosti rict, ze koroze je pouze povrchova. Vyfukove trubky Subaru silou steny pripominaji trubky lesenarske, tudiz obava, ze za dva az tri roky Vas ceka jeho kompletni vymena je licha. Ostatne, jistota je kulomet a investice zhruba 250,- do zinkoveho spreje a nastrik vyfuku asi nic nezkazi.
Nic mene chapu postoj Subaru, ktere tuto zkusenost stejne jako ja ma a vi, ze (pres to, ze vyfuk vypada nevabne) Vam dalsich minimalne 10 let vydrzi a zaruku neuznava. Ostatne proc taky, kdyz pripadne vymeneny vyfuk bude za rok vypadat uplne stejne.
Stara/verna klientela Subaru vi, proc si kupuje Subaru.
Neni to proto, ze by melo uzasny design, mekcene plasty na pristrojovem panelu a posledni vychytavky elektroniky, ale skvele podvozky, neprekonatelna trakce, jizdni vlastnosti, skvely zvuk boxeru apod.
Subaru neni auto bez chyby a neni pro kazdeho.