Subaru Forester (2010)
8.5.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Vaclavicek". Po ojetinách Golfu III, IV a Octavii I jsem se rozhoupal do nového japonského SUV-myslel…
Subaru Forester (Vaclavicek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jelass 19.11.12 00:38
« Re: První a poslední Subaru?
Autor mi přijde jako hnidopich, který si myslí, že jsou Japonci bez rozdílu v kvalitě materiálů a výroby. To je potom těžké. Problém spojek je všobecně známý, tudíž nevím co je k údivu a chycenej vejfuk nevypovídá nic o tom, jak dlouho v reálu vydrží. -
martin.blader 03.06.11 18:10
« První a poslední Subaru?
Jen aby ses neunáhlil odsuzovat automobilku kvůli tomu, že ti na autě zreznul výfuk, což je jen kosmetická vada, a narazil na méně vstřícného prodejce. ;-\ Jestli auta posuzuješ vozy podle výfuků a nevšímáš si jiných vlastností, prosím, ale je škoda, že sis nevšiml toho, že Forester v mnoha ohledech výrazně převyšuje veškerou konkurenci. -
"-- skrytý --" 28.05.11 22:01
« KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ, PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ A AŽ HO CHYTNOU TAK HO JEN ŠKUBOU
Vaclavicek asi myslí, že strůjcem toho jednání je dealer Subaru pro Českou republiku a to je opravdu SUBARU ČR s.r.o. (známý spíše jako Emile Frey).
Něco na tom bude, jelikož mi servisní technik říkal, že by mi rád uznal reklamaci na korozi, ale Emil Frey Praha to zamítne a pošle to zpět autorizovanému servisu s dodatkem neoprávněné i přesto, že je údajně koroze podvozkových částí a výfuků známa a klienti si na výše uvedené problémy hodně stěžují, nechápu proč to ale řeší, pošlu to přeci k proplacení výrobci do Japonska.??? :yes:
Inu jak píši výše: KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ, PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ A AŽ HO CHYTNOU TAK HO JEN ŠKUBOU ;-) ;-) -
NoSwear 28.05.11 18:22
« Re: má zkušenost se zn.Subaru
No taky s vozy Subaru mam docela zkušenost , doma ted 2 máme....STI 2009 a Legacy Outback 2008 ....no na legacy se mi líbí design a sportovnější duch řízení(vzhledem k velikosti) jinak spolehlivost není ideální no 8-s ...na druhou stranu nám naštěstí nic nerezne a třeba interier je stále jako nový...nicméně ještě s námi bude 1-2 roky a pak bude změna, ale rozhořčení té recenze spíše stojí na Emil Fry praha....my jezdíme a kupujeme vozy v Liberci (ilos) se servisem jsou zkušeností spíše otřesné, ale s prodejcem a reklamacemi přes něj jsou dobré, jsem s ním opravdu spokojen a nikdy nic nebyl problém ;-) a to jsme například reklamovali lak na celém čumáku...U STI je to ale stejný, jenže tomu to člověk odpustí a navíc nemá takový nájezd aby se tolik nedluhů ukazovalo. Navíc se ted bude pulka dílů měnit kvůli úpravě, takže :-) -
"-- skrytý --" 28.05.11 17:26
« Re: Re: má zkušenost se zn.Subaru
Jak jsem zmiňoval, nemám v důvěru v autorizované servisy Subaru, neboť mě neustále nebavilo poslouchat výmluvy typu: koroze podvozku a výfuku nemá vliv na provoz vozu, velice logické a profesionální, přijde mi, že Subaru Forester je prestižní vůz, ale pouze cenou (můj vůz stál 650.000,-Kč)
Neoficiálně mi servisní technik sdělil, že je to vše na popud dealera pro Českou republiku, musí se šetřit kde se dá???
Do doby než jsem zaplatil plnou kupní cenu, tak mě hostili kávičkama, běhali kolem mě 2.prodejci a Forestra vynášeli do nebes, Toyota RAV 4 byla pro ně absolutní povl (o Ravce jsem totiž uvažoval) po prodeji to prudce uhaslo, tím asi myslel Vaclaviček fiktivní 3.letou záruka a ty kecy kolem toho.
Ať to ale jen nekritizuji, v zimě je pohon všech kol velká výhoda, ale nemyslím si, že by mezi Forestrem, Tiguanem či Rav 4 byl nějaký velký rozdíl (co se týče pohonu všech kol :-) ), pro běžného člověka je to podlě mě nepostřehnutelný rozdíl.
Motoricky hodnotím dieslovou variantu ve Forestru jako průměr, nic extra v tom nezhledávám, má to specifický zvuk a má možná vyváženější jízdní charakter, kdo ale jezdí s Forestrem-lesníkem rally ?
-
Dylan McKay 28.05.11 11:46
« Re: má zkušenost se zn.Subaru
Hodně poučné. Zatím jsem vyzkoušel WRX STi 2010, to byla pecka, ale jen projet se stačilo. Těžce mě zklamala Tribeca, která je tvrdší než natvrdlé Murano. Ale pokud máte takovou zkušenost se servisem, tak se názorům ani trošku nedivím. -
"-- skrytý --" 28.05.11 10:28
« má zkušenost se zn.Subaru
Jelikož vlastním vůz stejné značky a kromě výbavy identický recenzovaný vůz, mohu objektivně zhodnotit tuto recenzi:
Je trochu emotivní, ale dokáži si představit osobu, která si zakoupí vůz a po 6.měsících užívání musí téměř svépomoci řešit, nedodělky, vady vozu v záruční době z důvodu neochoty autorizovaných servisů, klamavé reklamy Subaru.
Užívání nového vozu bez problému a oprav(to je nejpodstatnější věc při koupi vozu-tuto pohnutku autorizované servisy respektive dealer pro ČR Emil Frey Praha nepochopí a poškozuje kupující zn.Subaru)
Vlastním Forestra 2009 v dieslu a výfuk mám jak na Volze 21-kompletně rezavý, kusy kovu odpadávají, servisy Subaru to neřeší proto do Subaru nejezdím-nemá v servisy této značky důvěru!!
Mé osobní shrnutí po 2,5 letech užívaní, nevnímám Subaru jako značkový vůz ale jako podprůměrný výrobek ve své třídě, který se hodně vzdaluje např VW Tiguanu (Tiguan je levnější o více jak 100.tis Kč)
K trefnému přirovnání: UŽ NIKDY SUBARU se připojuji i já, mé první a poslední Subaru!!!!!!¨
-
"-- skrytý --" 20.05.11 12:26
« Re: Re: Re: Rezavý vúfuk u Forestru
Jasně takovéhle auto, navíc určené do ztížených podmínek, zimních oblastí, do hor atd. a za takové prachy by mělo být OK od výroby. Takové dodělávky spodku se dělaly za komančů se starýma 120tkama. Toje prostě normální ojeb kvality, na to není žádná omluva. -
salamoon 20.05.11 00:23
« Re: Rezavý vúfuk u Forestru
no neviem,ale ja ked by som si kupil nove auto,a je jedno ake,tak prve,co by som urobil,by bolo osetrenie podvozkovych casti antikoroznym aerosolom.
za par stoviek korun/par desiatok eur by som mal (bez ohladu na to,ako to uz je osetrene) antikoroznu ochranu.vedel by som o tom,ze aj ked by to bolo osetrene,tak to mam ako plus k tomu...
a ked by mi po 2-3 rokoch prehrdzavel vyfuk? kupil by som komplet nerez a ten by prezil cele auto... -
"-- skrytý --" 19.05.11 08:48
« Re: Re: Re: koroze
Tadleta rez není povrchová, leze dost do hlubky, jak ten rezatý flek přejedeš kartáčem zůstane díra několik desetin mm, měl jsem to shozené u firmy co se zabývá antikorozní ochranou, jeto fakt nekvalitní materiál. Kvalita šla dolů bohužel. -
"-- skrytý --" 19.05.11 08:43
« Rezavý vúfuk u Forestru
Hoj pánové, ještě k těm rezavým výfukům, tahlencta rez není povrchová, ale leze dost drsně do hloubky, jak přejedete ty rezatý fleky na výfuku ocelovým kartáčem tak zůstane PROHLUBEŇ několik desetin mm. Drolí se to jako perník, z přírub mi odpadaly pláty rzi.
Trubky nemají vůbec ŽÁDNOU ANTIKOROZNÍ OCHRANU, je to jen obyčejné a evidentně nekvalitní železo, tlumiče jsou jen něčím lehounce natřené, ale ochrana je zcela nedostatečná, měl jsem to shozené, tak vím o čem mluvím.
Po první zimě to vypadalo jako bych parkoval v moři.
Tose nehodí, aby auto za 800 000 na krámu mělo takovýhle šmejdovský trubky.
Rezaví to všem novým forestrům. -
"-- skrytý --" 10.05.11 16:43
« Re: Re: koroze
Obavam se, ze jsem se bud nevyjadril zcela jasne, nebo me nechces chapat.
Nikdy jsem nerekl, ze Subaru neco ojebava.
Nic mene se to pokusim vysvetlit jeste jednou a zcela polopaticky.
-trubka vyfuku nedela paradu, ale pres rezavy povrch vydrzi nasledujicich 10 let, neb ma velmi silne steny a koroze je pouze povrchova.
-pokud Ti nesejde na tom, ze je to vzhledove nehezke, nemusis pouzit zinkovy sprej, pak ale nevim, proc se o tom bavime.
Jsem si temer jisty, ze kdyby jsi prisel za servisnim technikem a pozadal ho (slusne a bez jeceni), at to nastrikaji v servisu, tak to udelaji zadarmo, nebo za velmi mrzky peniz.
Ve svem okoli mam 4 Forestery (2x turbo benzin, 1x D, 1x benzin), nekolik Imprez a Legacy (vse ruzneho stari) a muzu rict, ze spodky vypadaji u vsech stejne.
Ale nikdo to neresi, protoze vedi, ze to je jen kosmeticka vec a ze to proste vydrzi (zvlast, kdyz uz to 10 let drzi).
Ted uz je jen otazka, jestli Te zajimaji fakta, nebo jsi se proste upnul na to, ze je to rezavy a tim padem se to nutne musi do tydne rozpadnout a vsechno okolo i auto jsou tim padem spatny. -
-
authorxxx 10.05.11 13:34
« Poruchy Subaru
Po prečítaní rôznych fór to máme:
- u benzínu po cca. 120.000 km katalyzátor
- u dieslu spojka
- zvonku hrdzavý výfuk (prehrdzavel niekomu po 3 rokoch durch?)
- zasraté brzdy a neprofesionalita servisu je jedno a to isté, za to výrobca nemôže
Takže benzín by mal byť celkom v pohode.
Nič viac som na fórach nenašiel, takže to nie je také hrozné.
-
Slavek-TDM 10.05.11 09:15
« Re: děs běs!
Vyfuky u Subaru rezly vzdycky - jelikoz mame v rodine 7ks Subaru, tak to umim posoudit. Nicmene kazdy originalni vyfuk vydrzel nejmene 150 tisic km a/nebo cca 8 let. Zvenku je to sice nehezke, ale na funkci to vliv nema. K cemu je dobry, kdyz je plast a trubky z nerezu, kdyz stejne po stejny dobe vyhnije zevnitr... Ale chapu, ze to nekterym uzivatelum vadi, jenze zaruku na to nikde neuplatni. A doporucuju zkusit uplatnit zaruku primo u prodejce :-)