Recenze

10 Majitel

Renault Mégane

9.73 Uživatelé

Hodnoceno: 32× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8
Renault Mégane, foto 9 Renault Mégane, foto 10 Renault Mégane, foto 11 Renault Mégane, foto 12 Renault Mégane, foto 13 Renault Mégane, foto 14 Renault Mégane, foto 15 Renault Mégane, foto 16 Renault Mégane, foto 17 Renault Mégane, foto 18 Renault Mégane, foto 19 Renault Mégane, foto 20 Renault Mégane, foto 21 Renault Mégane, foto 22 Renault Mégane, foto 23 Renault Mégane, foto 24 Renault Mégane, foto 25 Renault Mégane, foto 26 Renault Mégane, foto 27 Renault Mégane, foto 28 Renault Mégane, foto 29 Renault Mégane, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta Garfield Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:170000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 66 / 70 * kroutící moment [Nm]: 137 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.3 maximální rychlost [km/h]: 187 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 15 * zavazadlový prostor [l]: 288 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.1 / 7 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "witwi".

Auto jsem si koupil asi před dvěma-třemi lety, zalíbilo se mi vzhledem, interiérem a svym výkonem, bylo cenově dostupné, tudíž jsem dlouho neváhal s koupí. Je to auto pro mladé lidi s velkou možností úprav.
Nejsem zastánce extrémního stylingu a tuningu, mám rád decentní úpravy, proto jsem se po roce dal do úprav. Vše trvalo 3 měsíce, kdy jsem každý den trávil v garáži a snažil se udělat vše dle svých plánů. Pak už jen bylo v lakovně a vzniklo to co vidíte.
Snad se vám bude líbit a rád si přečtu vaše hodnocení, ať už pochvalu, tak i kritiku, protože ta je důležitá, člověk pak uvidí chyby a nedostatky, které mu unikly.

Silné stránky

+ nestárnoucí vzhled
+ cenová dostupnost aut i ND
+ mnoho motorizací
+ bezproblémový servis
Já si vytiskl knížku "Jak na to?" a auto jsem měl v servisu jednou(tesnění pod hlavou a pootočení torzní tyče).

Slabé stránky

- elektronika
- pouze dvoudvéřové karoserie(raději kdyby byly třídvéřové)
- málo prostoru na zadních sedadlech

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Dostupnost servisů je na vysoké úrovni, cena ND taktéž.

Nyní jsem si nechal udělat rozvody, spojku a zkontrolovat převodovku. Jelikož oprava převodovky by byla dražší než si sehnat v dobrém stavu jinou, začal jsem hledat. Akorát sehnat kvalitní starší převodovku je těžké, našel jsem ji až v jednom pražskym vrakovišti. Je lepší si připlatit, než vzít první levnou neprověřenou:-)

Pokud by měl někdo jakýkoliv dotaz, tak stačí napsat. Pár zkušeností s oprava a úpravama mám, pokud budu vědět rád odpovim na jakoukoliv otázku:-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jednou jsem dostal hloupý nápad auto prodal, 90% lidí z mého okolí mě odsuzovalo proč ho prodávám atd.
Věděl jsem, že peníze investované do auta se mi už nevrátí, ale zkusil jsem to.
Výsledek byl, že zájemců bylo mnoho, akorát pro mě směšná cena se jim nelíbila.
Nakonec jsem rád, že jsem si ho nechal.

Nejvíc mě štvalo, že lidi nejsou slušně vychovaní a ani nejsou schopní zavolat a říct že auto nechtěj, člověk pak čeká na odpověď jak ... v domění stálého zájmu.

Postup mých úprav

Když jsem začínal neuměl jsem nic, kitování,laminování, broušení a svařování mi nic neříkalo, ale dětský sen mít jednou udělané oranžové auto, mě to donutil se naučit. Sice hodně věcí bylo stylem "pokus - omyl", ale nakonec jsem to doufám zvládnul.
Kdo si auto šlechtí, tak ví že to není levná záležitost, proto vše dělám postupně:-) a času moc nemám.

Před samotným stylingem, jsem provedl snížení pozvozku vpředu přužinami o -4 cm a vzadu pootočením torzní tyče. Auto nádherně sedí v zatáčkách. Motor mi zcela vyhovuje je to 1.6e 66kW lehce přečipovaná předešlým majitelem na 70kW, nejsou na něm žádné velké úpravy, možná se ale na něj přes zimu podívám a asi co půjde, lehce poupravim.
Kola Alessio 15" jsem už měl, takže žádná změna:-)

Asi jako každý jsem začal nastříkáním brzdičů na červeno. Po nějaké době a bádání na internetu jsem se rozhodl upravit si auto různými doplňky a završit to novým celolakem.
Jako první na řadu přišlo odstranění všech nápisů na karoserii. Důvodem bylo také to, že se u nich drží voda a vlhkost a kvete to kolem nich.
Dále jsem si koupil a napasoval laděný výfuk Laityng s decentním zvukem.
Objednal jsem si od našich slovenských kolegů velice levně křídlo, samozřejmě cena se projevila na kvalitě provedení. Musel jsem ho na krajích dopasovat, což byla velká piplačka, která zabrala hodně času broušení a kitování.
Velice rychle(asi víkendová práce) byla montáž prahů a následné zakitování mezer. Bál jsem se, že to časem bude praskat, ale zatim to drří:-)
Zadní nárazník bylo taky poměrně lehké napasovat, horší bylo sundání starého.
V té době mi přišla kompletní optika. Hned jsem pro jistotu zkontoloval funkčnost.
Nejvíce času mi trvalo zalaminování a zahlazení prolisů originálního nárazníku. Strávil jsem nad tim asi 14 dní.
Pak už stačil víkend na odstrojení a dodělání detailů před odvozem do lakovny a následné nastříkání na oranžovou perleť.
Čekal jsem necelý měsíc. Když jsem si dovezl auto domu, už zbývalo pár dní na nastrojení a nastříkání interéru(stačilo mi pár sprejů oranžové a chrom efekt).
Když to sečtu, celkově trvalo auto upravit 4 měsíce.

Dole se můžete podívat na podrobnější video vytvořené z fotek jak jsem se činil a pár fotek ze srazů.

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Auto mám skoro 3 roky a ještě mě nenechalo nikde stát

praktičnost
8

Není vhodné pro více jak 2 lidi

prostornost
10

Řidič má vždy prostoru až až

jízdní vlastnosti
10

S upravenym podvozkem a dobrými koly vynikající

jízdní komfort
9

Chybí ABS:-(

provozní náklady
10

Vyhovující

náhradní díly
10

Dají se sehnat bez problémů a za dobrou cenu(na vrakovištích)

výkon motoru
9

Někdy by se hodilo více koníků

spotřeba
7

Mám těžkou nohu, takže nijak nízká

kvalita sedadel
10

Anatomicky dobře provedená a pohodlná

brzdy
10
zavazadlový prostor
4

Je to coupé, ne MPV






Blesk.cz

Krůček od bankrotu! Břímě nad Novou Palmovkou převezme hlavní město, Praha 8 málem zkrachovala

Krůček od bankrotu! Břímě nad Novou Palmovkou…

Už léta se neví, co s ním. Centrum Nová Palmovka, které se mělo stát sídlem radnice Prahy 8, se začalo stavět v…

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném Mexiku, na které si ale počkáte

Forza Horizon 5 jsou skvělé závody v nádherném…

Xboxová závodní série Forza Horizon se vrátila s pátým dílem, který se tentokrát odehrává v rozlehlém virtuálním…

 

iSport.cz

Sparta jede nadoraz: 28 zápasů, jeden za pět dní. Vrba vyhlíží dovolenou

Sparta jede nadoraz: 28 zápasů, jeden za pět dní.…

Od Rapidu po Karvinou. Dohromady 137 dní a v nich 28 soutěžních zápasů, které si museli fotbalisté Sparty…

Kopecký: VAR? Vládnou monitory. Lituju Slovácko, s Pulkrabem rozumně

Kopecký: VAR? Vládnou monitory. Lituju Slovácko, s…

Výhra Plzně v hitu na Slovácku, očekávaná vítězství Sparty a Slavie i vášnivě diskutované zásahy videa. Takové…

 

Reflex.cz

Nejdřív si přišli pro neočkované a já mlčel, protože jsem nebyl neočkovaný

Nejdřív si přišli pro neočkované a já mlčel, protože…

Počet nakažených neustále stoupá a řada nemocnic naráží na kapacitní stropy, které jsou pořád ještě umazané od…

Za obtěžování dětí dva roky natvrdo. „Ústečan“ z filmu V síti jde do vězení. Mám sedět doma, nebo v base, řekl

Za obtěžování dětí dva roky natvrdo. „Ústečan“ z…

Dva roky ve vězení stráví Ústečan z dokumentu V síti o zneužívání dětí na internetu. Odvolací krajský soud se…