Recenze

9 Majitel

Honda Civic Civic Coupe

9.39 Uživatelé

Hodnoceno: 17× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Honda Civic, foto 1 Honda Civic, foto 2 Honda Civic, foto 3 Honda Civic, foto 5 Honda Civic, foto 6 Honda Civic, foto 7 Honda Civic, foto 8 Honda Civic, foto 9
Honda Civic, foto 10 Honda Civic, foto 11 Honda Civic, foto 12
 

Technické info

Přezdívka auta Coupe Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:89000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1668 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 154 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.5 maximální rychlost [km/h]: 201 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 451 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "LastV8".

Historia modelu:

Coupe EM2 sa zacalo vyrabat v roku 2001 s dvoma verziami motora 1.7L, VTEC 92 kw a NON-VTEC 88kw. Bolo navrhnute a vyrabane (Ohio) v USA, preto ma svoje typicke tvary, kratky predny previs a dlhsi zadny...Kratku dobu sa oficialne predavalo aj v cesko-slovenskom regione, cena VTEC verzie bola na tu dobu velkych 689 000 CZK, to bol aj dovod, preco sa ich vela nepredalo. Po facelifte verzia sa uz u nas nepredavala, iba v Nemecku...V roku 2003 sa zacal facelift, najnapadnejsia bola zmena budikov, ktore dostali optitronove podsvietenie. V roku 2004 sa dokonal facelift aj uplnou zmenou prednej casti a zmenou optiky zadnych svetiel...Zmenil sa aj priemer prednych tlmicov z 50 mm na 55 mm a priemer ich uchytkych srobov zo 14 mm na 16 mm. A este par zmien, ktore som si nezapamatal.

D17A1 a D17A8 su kody motorov pre 88 Kw non-VTEC verziu...prve je USDM oznacenie a druhe EUDM.
D17A2 a D17A9 su zase 92 Kw verzie. Slovenska Honda mi nevedela potvrdit ci je medzi americkou verziou a EUDM rozdiel. Podla EPC nie je, tak som si objednal vacky na D17A2 a funguju bez problemov na D17A9.

Stock udaje:
Objem 1668
Vykon 92 KW / 6300
Krutiaci m. 154 NM (predface 153 nm)/ 4800
0-100 9,5 s
Max 201 km/h
Hmotnost predface 1153 Kg, poface 1182 Kg
Dlzka 4460 mm
Kufor 451L
Spotreba 8.8 / 5.5 / 6.7

O motore pekne napisali v dobovej recenzii (2001, takze berte to s rezervou, dnes su uz ine standardy) na www.auto.cz, sorry, ale radsej to priamo skopirujem, aj tak ste to necitali:

V očekávání nevšedních zážitků sešlapujeme při 4000/min, kdy drtivá většina řidičů již řadí vyšší rychlostní stupeň, pedál plynu až k podlaze a při čtyřech a půl tisíci otáček TO začne. Z téměř neslyšné zážehové sedmnáctistovky kupátka Honda Civic s výkonem 92 kW se stane sportovní motor s nezbytnou "motocyklovou" zvukovou kulisou, přední kola se zakousnou do asfaltu a vůz vyrazí takovým tempem, že ohromí i majitele naprosté většiny dvoulitrových vozů. Co je na tom však ještě lepší - parádní zátah nepolevuje v celém zbývajícím spektru otáček až do zásahu omezovače, který nás ale neutnul ani při 6500/min, kde už není s většinou obdobných motorů vůbec řeč, ani při 6800/min, kde u tohoto coupé začíná červené pole otáčkoměru (a kdy přichází ke slovu u většiny sériových automobilů). Motor s proměnným časováním a zdvihem ventilů VTEC druhé generace totiž řidiči umožní okusit opojný pocit rovných sedmi tisíc otáček za minutu, a teprve poté řekne dost.
Ovšem ani "začátky" nejsou zrovna špatné. Pokud nastartujete, a ještě jste se nerozjeli, doporučujeme sledovat ručku otáčkoměru, protože ta jediná dává najevo, že motor běží. Jinak se vám totiž může stát, že "nastartujete" podruhé. Do 4000/min je stále velice tichý a jeho zátah v tomto spektru snese srovnání s konkurenčními osmnáctistovkami.
Vůz bez sebemenších obtíží během pár okamžiků po dálnici uhání rychlostí 210 km/h, po chvíli snažení se ručka rychloměru "vyškrábe" až na 215 km/h a na dostatečně dlouhém rovném úseku ji můžete spatřit i na číslici 220. Připomínáme, že je stále řeč o motoru s objemem pouze 1,7 l, který však disponuje "papírovým" výkonem 92 kW při 6300/min.


Moje auto:

Predchadzaju civic bol ekonon D15Z6 4D. Sikovne auto s neuveritelnou spotrebou ale s hroznou pruznostou. Proste dynamicky mi nevyhovovalo. Takze po dvoch rokoch, co som ho mal, som zacal zhanat nieco ine. Najskor som pozeral verzie 7G 3D, ale tie ako tak vyzerali len po facelifte. Motor 1.6 81 kw sa mi zdal psychologicky malo oproti 84 kw z predchadzajucej 1.5tky. Par krat som sa previezol, nastastie prevodovka je kratsia, takze auto je pruznejsie ako 1.5. Ale stale mi to designovo nesedelo. O coupe som sa bal premyslat, lebo ho nema skoro nik, ze autodiely budu nedostupne, hlavne na exoticky motor 1.7. Previezol som sa s par accordmi 7G 2.0, nebolo to zle, ale je to tazke auto. Skorej na kludnu jazdu. Nakoniec som rezignoval, otvoril si autoscout.de a zacal hladat coupe, ze kludny nebudem, kym si to nesplnim. Podla recenzii by malo mat dobru dynamiku a po facelifte tvar sa mi naramne pacil. V Honde Rosenheim som nasiel jednu z roku 2004 a s najazdenymi 30 000 km, uzivatel Dabel z fora mi ju bol ochotne kuknut este pred mojim prichodom, takze som isiel v podstate na istotu, za co mu dakujem. Stala 11 500 Eur. A hrozne pomaly klesa v Nemecku cena. Pozeral som, okrem toho, ze 92 kw po facelifte bude v celom inzerate max. do pat ponuk, stale sa pohybuju okolo 9xxx Eur. Co je aj moj handicap, lebo mam rodinu a potreboval by som rodinnejsi voz, ale za 300 000 SKK slovensky clovek nekupi auto z roku 2004, hlavne kym je to papierovo len 1.7cka.

Prva jazda zacala sklamanim, lebo auto tahalo, ale nejak podivne, najlepsi vyraz je linearne. Odspodu, hore malicko razantnejsie, ale stale linearne. Oproti 1.5tke, ktora dole vobec hore zacala a inym hondam v ktorych som jazdil to bol nezvyk, az som nevedel ci je vsetko ok. Teraz po upravach to uz linearne nie je, ale o tom neskor. Ale na dialnici som sa presvedcil, ze to bola dobra kupa. Prevodovka je kratka, na patku toci pri 100 km/h uz 3000 RPM. Takze narozdiel od 1.5 a jej nestastnej prevodovky S40, patka tahala...v kazdom rezime, aj do kopca pri 140, co na 1.5tke nehrozilo, tam som uz musel mat trojku. Je mi to prijemnejsie, nemusim casto radit, na patke aj pri 90tke mozem zacat prebiehat.

Este jedna vec, interier je podla mna na cenovku auta velmi strohy. Prebraty zo sedanu 1:1, este aj so stvorramennym volantom a pritom 3D civic ma trojramenny. So sedackami som spokojny, su pekne tvarovane.

Po case, ked som uz auto poznal a chodil som raznejsie som vypozoroval, ze po prejazde ostrej zakruty tak zadok zvlastne akoby podsmykne. A este ma prekvapila slaba trakcia na jednotke a ked prsi aj na dvojke, takze na krizovatkach na cervenu, kym som si nezvykol a nesnazil sa velmi jemne vyrazat z miesta, som vyzeral ako nevybujaceny pubertak. O obidvoch javoch pisali aj v recenzii, takze som mohol vylucit vplyv pneu (Yokohama). To zadne pohupovanie zadnej napravy bolo vysvetlene nezladenim tlmicov s pruzinami. Ine parametre tlmicov a makksich pruzin. Takze to ma prinutilo k zacatiu uprav. Kedze tlmice mali len 30 000 km, nevidel som dovod, preco ich nepotrapit kratsimi pruzinami. - 30 mm sa mi zdalo akurat a naozaj, popisovany jav zmizol, som velmi spokojny, auto sedi na ceste, len je dost tvrde.

Podla mojich informacii, ked som si ho doviezol (po facelifte, lebo mnohi ludia oponuju, ze videli, ale stale mi ukazali pred faceliftom), bolo jedine na Slovensku. Teraz je este minimalne jedno, modre. Stale je to vsak raritny kus, Nissanov GT-R som uz videl 3 a Veyronov tiez 2 prosim nechytajte sa toho, to bolo na odlahcenie...

Ale verim tomu, ze v mojej konfiguracii je to jediny v Europe. Pricinou je to, ze v USA je velmi popularny, ale v Europe je ich malo. Takze co sa tyka doplnkov da sa na tento model toho kupit vela, ale iba v USA. Mam v aute vacky od jedineho vyrobcu aftermarketoveho vackoveho hriadela Crower (je este jeden, ale ten robi len racing vacky). Aj v USA sa venuju skor designu ako motoru, lebo podla ich meritok je velmi slaby. Takze tie vacky su nedostatkovy tovar a v Europe som nenasiel nikoho kto by ich mal. Aj preto, lebo su vyrobene na kod motora D17A2 a EUDM ma D17A9, takze objednat si vacky za 600 dolarov s neistym vysledkom vela ludi neskusi.

Skratim to:

Výbava
ES:
klimatizacia
stresne okno
ABS
EBD

Tuning
disky: Kosei Spa
pneu: Falken FK-452
radio: Pioneer FH-P80BT
sanie: K&N vlozka
koncovka: 058A
pruziny: -30 mm SuperSport Premium series
folie: www.saxo.sk
vacka: Crower Stage I
sviecky: NGK IRIDIUM IX
ziarovky HB4: Osram Cool Blue
predne kotuce: MTEC drilled&grooved (docasne)
predne platnicky: Ferodo DS Performance/EBC YellowStuff
zadne platnicky: Ferodo Premier
rozpera: Netami
nastavitelne odklony: D2 Racing
pancierove brzdne hadicky: Apex Brakes

Silné stránky

motor nad 4500 RPM
nestretne casto rovnaky voz
cit z auta, stale viete co sa deje a bude diat s predstihom
vesela zadna cast, nie je problem si auto prehodit do pretacaveho smyku

Slabé stránky

nevyrazny interier, nesportovy volant
v serii velmi hupavy zadok
v serii poslabsie brzdy, neskory nastup
pre niekoho na predokolku prilis pretacave

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

spociatku autorizovane servisy Omnia a MotorCar v Bratislave, ale po tom ako mi pri poskodenych kablikoch na diagnostickej lambda sonde chceli za 1000E vymenit cely katalyzator(bol som pre istotu na diagnostike v obidvoch) a kabel za 10E + notebook mi odhalil ich podfuk, som presiel k sukromnikovi.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Honda Rosenheim, neskutocny servis, za 30 min som mal poistenie i prevozne znacky a mohol ist na Slovensko, kde mi byrokracia trvala pre zmenu tyzden a pol.

 

Pro vložené video nebyl nalezen vhodný přehrávač. Pro jeho spuštění použijte přímý odkaz.

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Honda Civic Civic Coupe

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Honda Civic



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
7
prostornost
7
jízdní vlastnosti
8
jízdní komfort
6
provozní náklady
9
náhradní díly
7
výkon motoru
6
spotřeba
6
hlučnost motoru
4
kvalita sedadel
7
brzdy
6
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila ve sportovní podprsence. Sexismus, rozčiluje se!

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila…

Fitness nadšenkyně Julia Marenová ze Spring Hillu ve státě Tennessee tvrdě narazila v tělocvičně ve Franklinu.…

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva: Záchranáři lákají nové kolegy šíleným videem!

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva:…

Práce u pražské záchranky není jen o „akčním“ zachraňování zraněných lidí na ulici. Aspiranti na tuto životně…

 

iSport.cz

Liberec v pekle koronaviru. Rumuni dokáží pobyt znepříjemnit, ví Hoftych

Liberec v pekle koronaviru. Rumuni dokáží pobyt…

Do Narnie se ve známém díle vstupovalo dveřmi od skříně, Liberec musel do podobně bláznivého světa cestovat dvě…

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste, Kolář nezůstane

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste,…

Do odvety dává Slavii dobré naděje. Zkušený trenér a expert deníku Sport Vlastimil Palička si myslí, že výchozí…

 

Reflex.cz

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro suverénní stát. Z EU je obchodník s lidmi a dráb

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro…

Neomarxističtí sociální inženýři a pachatelé dobra ve vedení Evropské unie to budou zkoušet do nekonečna. Už to…

Hongkong je součástí západní kultur. Proto ty velké pouliční protesty, říká politická umělkyně Loretta Lau

Hongkong je součástí západní kultur. Proto ty velké…

Loretta Lau (34) zahájí za několik týdnů závěrečný ročník studií na VŠUP. V Praze se objevila víceméně náhodou,…