Diskuse

Honda Civic (2005)

29.3.2007

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vlado80". Jedna sa o vozidlo siedmej generacie (vyrabane v Anglicku) - facelift modelu vyrabaneho od…

 

Honda Civic (vlado80)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  16:09

    Pekna recenzia

    Sympaticke auto, gratulujem:) Mam jednu otazku - ma tento civic dieru do batozinoveho priestoru? (cez laktovu opierku na zadnych sedadlach)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  16:19

    nie

    ahoj Duri, odpoved znie nie, nema, hned uberiem body v rámci praktickosti:-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  01:04

      « chybicka

      To nemusis:) Inak, v technickych udajoch si oprav pohananu napravu, mas tam "zadni"
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.03.2007  08:03

        « Re: chybicka

        uz som opravil, dakujem za upozornenie :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.03.2007  10:01

          « Re: Re: chybicka

          to som si nevsimol ja, ale danielka:) Vsimas kam nas zaradili, bomba:)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 30.03.2007  11:06

            « Re: Re: Re: chybicka

            myslis medzi kvalitne recenzie?..aj mna to potesilo:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  16:32

    civic

    Pěkná recenze a pěkný auto dávám 10...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  07:32

      « Re: civic

      Dakujem pekne:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  16:39

    Pěkné

    Jedna hezká civilní Honda s výbornou recenzí ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  08:02

      « Re: Pěkné

      tiez dakujem, snazil som sa vytvorit predstavu o com asi auto je...:-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.04.2007  09:58

      « Re: Pěkné

      K tomuto názoru se přikláním i já, je to takovej malej mazel :-) nejní co řešit Japonec až na konec :yes: a do konce života! Boduji deseti :-!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  16:41

    9

    Auto 7b, Foto 9b, Popis 9b, Ale vysledna bude 9. Pekna recenzia. Skutocne taka ako ma byt :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  08:07

      « Re: 9

      vdaka za hodnotenie, ak mas cas skus napisat preco 7 za auto, zaujima ma tvoj nazor :-) dik, Vlado
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.03.2007  17:42

    motor

    mozem otazku?je tento motor i-VTEC ci nie?lebo 1,4 s takym istym vykonom je aj v novom civiku a tam je DSi
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 29.03.2007  18:31

      « Re: motor

      Hurá, hurá, další Civic ;-). Matně tuším, že motor DSi není, ten je v Jazzu a Civicu 8G, tahle čtrnáctka byl standardní VTEC. Hezky napsaná recenze, pěkné fotky. 10b ! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  07:34

      « Re: motor

      nie, bohuzial to nie je i-VTEC, jedna sa o "klasicku" 1,4...samozrejme by som bol velmi rad, keby tomu tak bolo:-) Inak tento motor sa montuje aj do novej Civic 8G, takze pri kupe som vsadil aj na tento faktor, islo o dobre skusenosti Hondy s tymto motorom.
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "anonym" [85.248.64.XXX] 30.03.2007  11:06

        « Re: Re: motor

        Nie Vlado, tento motor v 8G nenajdes, tam je uz 1.4 DSI motor (8 sviecok na 4 valce a 8 ventilov), ktory netradicne na hodnu je spraveny hlavne na vybornu spotrebu, cize dokonca ma o 6kW menej (61kW). Skoda, ze Ta Tvoja 1.4 nema VTEC (samozrejme o i-VTEC nemoze byt uz vobec reci). Ale aj tak chodi slusne v otackach :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.03.2007  11:40

          « Re: Re: Re: motor

          ...aha, nevedel som, vdaka za info :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "petulo" [89.173.9.XXX] 29.03.2007  19:32

    AA-111MM

    co to mas za zvlastnu spz? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  07:35

      « Re: AA-111MM

      SPZ som upravil v pocitaci, zamenil som pismena a cisla, nechcem sa hrat na tajneho, ale takto mi to vyhovuje:-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 30.03.2007  07:41

        « Re: Re: AA-111MM

        Agent 111, povolení zabíjet... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 30.03.2007  08:00

          « Re: Re: Re: AA-111MM

          ...to ani nie, s motorom 1,4:-))) ...inak tvoje auta su bomba, gratulujem:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.2007  09:01

    hodnocení

    auto: 8b; popis, zkušenosti a recenze: 9b; fotky 6b --- celkem: 8b
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  09:06

      « Re: hodnocení

      dakujem za hodnotenie, cez vikend sa pokusim vylepsit foto... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.03.2007  11:41

    Tak toto auto fakt poznam!

    Cau VLADO!!! Samozrejme, ze toto auto dokonale poznam (omyl je vyluceny), kedze som jeho povodny majitel. Som rad, ze sa dostalo do ruk dobremu novemu majitelovi, ktory sa o neho stara, lebo este stale mi je obcas za nim smutno!!! Podla mna je este chybka v rozmere pneumatik, su R14 (Ja myslim, ze 185/R14/70), nie R15. Ale elektrony su krasne a letne pneumtaiky kvalitne BRIDGESTONE. Podla mna nevyhoda je trochu, ze mohol vyrobca aj dozadu dat kotucove brzy (nie len bubny). Ovladanie na volatne nie je, aj zadne okna su na klasicke "klucky". To vsetko bolo az v modely 1.6 VTEC, ktory bol predsa drahsi a podobne vymozenosti pre modely v nizsej vybave konkurencia tiez nema, vo vacsine (vynimka su mozno francuzi). Pri lepsej motorizacii 1.6, jeho 81kW a hlavne VTEC samozrejme citit, ked za zopnu od 4500 - 5000 otacok ostre vacky, je to citit. 1.4 ale tiez ide vynikajuco do otacok, proste HONDA. Nie kazdy, hlavne kto nie je zvyknuty na HONDY ma odvahu tocit motor, ale aj pri 1.4. nie je problem 6 000 otacok. Obmedzovac ukaze, ze by motor este isiel aj k 7 000. Podovozok je tiez velmi slusny, rychly bezpecny prejazd zakrutami zaruceny. Celkovo su jazdne vlastnosti su vyborne a pohodlie v interieri nepopisatelne, na tuto triedu. Razvor 2685mm je naozaj uzasny, o 5 mm vacsi ako v mojej novej HONDA ACCORD!!! Tiezs je este skoda, ze sa HONDA "lakomila" na predne hmlovky. Auto ma za cenu velmi slusnu vybavu, ale na tomto by setrit nemuseli.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.03.2007  12:09

      « Re: Tak toto auto fakt poznam!

      Zdravim Ta:-)...vdaka za doplnenie niektorych faktov :-) ..co sa tyka zadnych bubnovych brzd, je pravda, ze mohli byt kotucove, v danej triede to uz byva zvykom. Hmlovky ma ani tak nestvu, potesili by, ale na predoslom aute som hmlovky mal a za tri roky som ich pouzil 3x (v priemere raz za rok:-) A k tej 1,6 - aj ked by som rad, nemozem mat vsetko, toto auto mi zatial maximalne vyhovuje :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 30.03.2007  18:51

        « Re: Re: Tak toto auto fakt poznam!

        Veru, ved aj to som si povedal, ked som kupoval, ze 1.6 by bola pekna, ale hold dalsich vyse 100 tisic nebolo. A pomer cena / vykon (pripadne aj vybava) bola u 1.4 velmi, velmi slusna, proste super auticko :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 01.04.2007  00:07

          « Re: Re: Re: Tak toto auto fakt poznam!

          ozaj, tie kolesa su skutocne 15, na 100% som si nebol isty, ale dnes som si to overil a na moje vlastne prijemne konstatovanie aj potvrdil :-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [85.248.64.XXX] 03.04.2007  10:01

            « Re: Re: Re: Re: Tak toto auto fakt poznam!

            No vidis to, tak to len zimne sme dali 14''. Kua, pol roka som si vlastne letne kolesa nevidel a uz si nepamatam :-) Smutne :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "anonym" [85.248.7.XXX] 03.04.2007  16:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak toto auto fakt poznam!

              treba s tim zajet k psychologovi:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.248.64.XXX] 02.04.2007  12:57

    velmi krasny dizajn auta :yes:

    velmi krasny dizajn auta :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.04.2007  13:06

    dakujem

    zakujem za zhodnotenie, vždy ma poteši taketo ohodnotenie :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.04.2007  16:12

      « Re: dakujem

      Tak tak, zvyšuji na 10 ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 11.04.2007  07:30

        « Re: Re: dakujem

        whow, dakujem pekne, snazim sa recenziu vylepsovat, dakujem za ocenenie:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.04.2007  11:37

    hodnocení 2

    auto: 8b; popis, zkušenosti a recenze: 10b; fotky 9b --- celkem: 9b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.04.2007  20:48

    mesto

    vy byvate v bratislave.inac pekne auto
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 13.04.2007  23:11

      « Re: mesto

      dakujem za ohodnotenie, mozes pridat aj znamku ;-) ...co sa tyka tvojho auta, mohol by si doplnit viac info a fotiek, rad by som si pozriel Mazdu....
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 18.04.2007  16:49

        « Re: Re: mesto

        onedlho daco pridam
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 14.04.2007  00:07

      « mesto

      Toto tu pod nickom "yuray" pisal majitel tohoto civicu vlado80. Nevsimol si, ze som prihlaseny ja.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.04.2007  07:24

        « Re: mesto

        dakujem duri, najprv som bol prekvapeny preco tam je tvoj nick a nenapadlo ma, ze som to v piatok pisal z tvojho compu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2007  09:21

    pekny..

    cau,moc pekny auto,super recenze!!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.04.2007  13:01

      « Re: pekny..

      dik stefanio, snazim sa ;-) ..tvoja fiesta je tiez velmi pekna a v recenzii si sa posnazil :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Stephen

    Stephen 24.04.2007  10:41

    Hodnocení

    U mě máš 10! Prezentace fakt super a o kvalitách Hondy nikdo s mozkem nepochybuje >:D . Tleskám!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 24.04.2007  11:41

      « Re: Hodnocení

      dakujem dakujem, ja prajem vela kilometrov s Elantrou ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "dddd" [213.168.177.XXX] 24.04.2007  14:55

    nejlepší ve svojí třídě???

    jak pročítám příspěvky, tak je jasné že se tu sešli jen hondaři... :-) Teda nic proti hondě, ani nechci vyvolávat nesmyslné diskuze o tom jaké auto je nejlepší. Jen mi připadá přeci jen hodnocení dosti jednosměrně zaměřené. Dnes už honda nepatří mezi automobily s nejlepšíma motorama a pak dlouho nic. U jiných značek se dají najít minimálně srovnatelné motory. Já mám např. VW s 1.6-77 kW a ten motor jezdí jak víno. Optimum má taky mezi 4000-6000 ot./min a to při spotřebě mezi 5.5-7 l dle režimu jízdy. Co se týká kvality a spolehlivosti tak bych byl taky rád, kdyby se tu sešli majitelé s větším proběhem než 26000 tisíc km. V těchhle kilometrech jsem ještě neměl pořádně zajetý motor :-). Dnes mám hódně přes 200 tisíc... takže o kvalitě a spolehlivosti bych psal až po větším proběhu. Příjde mi, že každý kdo má japonské auto básní o kvalitě, ale nikdo s ním nenajede větší porci kilometrů... Co se týká praktičnosti a podvozku, tak bych viděl taky hodně zdatných konkurentů u jiných značek. Ten podvozek mi příjde u týhle hondy dost prkenej a lepší mi příjdou podvozky VW - tuhé, ale lépe tlumí nerovnosti a tak neodskakují. Je to ale otázka názoru a také svezení se s konkrétním autem (pneumatiky atd.). Jinak ale přeju další spokojené kilometry. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.04.2007  08:15

      « Re: nejlepší ve svojí třídě???

      dakujem za pekny popis a ocenujem, ze si nenapisal len jednu nic nehovoriacu vetu :-) ...trochu vysvetlenia: nepisem, ze je to najlepsie auto vo svojej triede, ale ze patri k spicke vo svojej triede, ktore sa moze smelo porovnavat s bestsellermi ako su golf, focus, 307 alebo astra. Toto sa pise v tomto clanku [odkaz] o Civicu 1,6, kde ho porovnavali s 307, Stilom a Golfom V: .."Hledat konkurenty není snadné, žádný přímý soupeř nenabízí srovnatelný vnitřní prostor a stejně tichou a výkonnou zážehovou šestnáctistovku"... A to si myslim, ze server Auto.cz urcite vie, co pise. Doma mame Golfa IV 1,4 16 V a mozem ti povedat, ze co sa tyka motora Honda ma lepsie vysledky, hlavne vo vysokych otackach Golfa prekonava, pretoze ten sice pekne taha do 6 tis, ale pri Honde motor po pridavani a naslednom prekroceni 4 tis otacok zacne citelne silnejsie tahat. Ako hovoris ty - kazdy kto ma japonske auto basni o tom ake je dobre - ale ono je to pravda, potvrdzuju to jednak statistiky, jednak samotni majitelia. Znamy mal hondu accord coupe, za 2 roky 200 tis km a predstav si, ze nemenil absolutne nic, auto bolo ako nove. Tak isto kolega ma toyotu avensis r.v. 99, naj. 260 tis. menil len nevyhnutne komponenty, ziadna neplanovana navsteva v servise a mohol by som pisat aj dalej...pre ilustraciu este jeden odkaz testu ojazdenej Primery [odkaz] ..mohol by som ti napisat vela dalsich dobrych skusenosti inych ludi, hoci viem, ze urcite sa najdu aj vynimky. Vsimni si dve veci v recenzii mojej Hondy: 1. okrem silnych stranok dostatocne pisem aj o slabych strankach (teda nie su to len same pozitiva) 2. nikde auto neporovnavam a nevychvalujem na ukor inych aut, resp. neosocujem ine znacky, mam respekt ku kazdemu autu;ň Takze tolko, aj tebe prajem vela stastnych kilometrov ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "dddd" [213.168.177.XXX] 25.04.2007  09:33

        « Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

        Dík za odpověd. S tím porovnáním s 1.4 souhlasím. Ta v golfu je nic moc co se týká výkonu, i když z hlediska životnosti nemá problém a 300 tisíc najede bez problémů. Co se týká kvality, tak si myslím, že japonci v minulých letech zvládli líp produktivitu a vyrovnanost kvality výroby než mnohé evropské automobilky, takže spolehlivá určitě jsou, i když po určitých kilometrech se začnou "sypat" mnohem víc než třeba to zmíněné vw, které sice má více závad třeba do prvních 100 tisíc, ale pak drží a drží... Jinak já měl od VW dvě auta a obě naprosto bez problémů najela přes 200 tisíc a nic nenasvědčuje tomu, že by to druhý (současný) auto mělo dosloužit a nenajet štastných 300 tisíc i více kilometrů. Co se týká spolehlivosti, tak se konečně začíná karta obracet a začínaj být lepší německá auta viz. třeba - viz. idnes.cz rubrika auta a statistika ADAC - auta, která musela být odtažena z důvodu nepojíznosti - poruchy). Já ale nejsem zaslepen žádnou značkou a dívám se co nabízí konkurence a třeba si jednou taky pořídím Hondu, až se mi bude zdát jako nejvýhodnější... ;-) Takže ještě jednou přeju hodně spokojených kilometrů a to, aby jsi nebyl ta vyjímka co se týká tý kvality... :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 25.04.2007  10:27

          « Re: Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

          ..este raz dakujem za tvoj objektivny pohlad, suhlasim, ze VW co sa tyka spolahlivosti je na spicke, v praci sme mali Vento VR6 r.v. 93, pred tyzdnom sme ho po 300 vyradili a to este stale tahalo na dvojke 110, islo krasne, hoci za tie roky preslo desiatkami vodicov (firemne), okrem toho mame v praci Golfa III r.v. 96, najazdenych 220 tis, je to 1,4 a hoci je uz rozhegane, tak motoricky nema chybu. Ako si ti pisal predtym, mam respekt k vsetkym autam, k nemeckym obzvlast (Golf v rodine:-), a moja Honda bola kupena po predoslom nastudovani vela clankov a testov nielen o honde, ale aj inych japonskych autach a v recenzii som chcel predstavit auto pre ludi, ktori ho nepoznaju (predsa len ho vidat na cestach malo) a zhodnotit silne aj slabe stranky spolu s mojimi dojmami. S tou kvalitou je to v konkurencii s nemcami vyrovnane, s tym suhlasim. A suhlasim tiez, ze hodnotit auto po 26 tis ako vyborne je urcite skreslene, ale zatial sa ziadna porucha nepritrafila a dufam, ze sa tak ani nestane. Keby nieco budem o tom informovat v recenzii. Inak mohol by si sem dat tvojho Golfa, rad si ho pozriem ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto

            neregistrovaný: "dddd" [213.168.177.XXX] 25.04.2007  12:41

            « Re: Re: Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

            ... až zbude trocha času, pokusím se ho nafotit a dát sem mé zkušenosti. Jinak díky za tvé informace :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [83.240.1.XXX] 27.04.2007  07:24

      « Re: nejlepší ve svojí třídě???

      Tak tak... Mam najeto cca 250 000 km a zatim zadny vetsi problem, az na jednou menene tlumice (cesta do/z prace je po silnici 2 tridy alias tankodromu). Jinak musim ze zkusenosti rict, ze se jedna o perfektni auto (motor 1.6). Dost me vzdy pobavi, kdyz nekde slysim, ze japonska auta hodne ztraci na cene pri dalsim prodeji. Koupil jsem Hondu Civic 5D 1.6 v roce 2001 za 420000kc (v plne vybave jako nove) ted jsem sondoval a v AAAauto by ji odkoupili za 180 000 (a to ma dost najeto). Kamarad si ve stejne dobe kupoval BMW 316 za dvojnasobek, ma najeto min (cca jen 100 000km) a ted by od stejne spolecnosti nedostal ani 250 000kc (rikal ze asi 220). ja auto prodam sice o 40000kc levneji, ale ale ztratil jsem jen cca 240000 tisic, zatimco kamarad pres 500 000kc. Ja jsem navic vic jezdil (motory maji priblizne stejny vykon), s nizssi spotrebou (o 1.5l/100km) a celkove s vetsim autem. Takze argument ztraty ceny pri dalsim prodeji opravdu neberu. Navic moje Honda nema zadne problemy se startovanim, narozdil od toho BMW.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 27.04.2007  07:37

        « Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

        ..prave o tom som hovoril, japonske auta patria k spicke automobiloveho trhu, aj ked sa moze stat, ze ten-ktory kus sa nevydari, ale tak to chodi aj u inych. Ja som cenu ojazdenych Civicov 7G skumal pred kupou mojho a vychadzala mi priblizne rovnaka suma za aku som ho kupil, pozeral som hlavne nemecke stranky, kedze u nas alebo v Cechach je ponuka pomerne slaba, pretoze nase auto nebolo hitom a ide skor o menej vidane auto, o to viac si vsak drzi cenu, s tym suhlasim :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "xpalo1" [91.127.216.XXX] 24.05.2007  15:21

      « Re: nejlepší ve svojí třídě???

      hm... trosku mi tvoj prispevok vyznieva ako provokacia, ale budiz, beriem to v pohode :)
      takze takto. tu medzi hondami najdes jedneho civica z.r. 92, ktory ma najzdene 360.000km (je to tacho udaj, bol dovezeny a mal 5 majitelov, takze predpokladam ze realne cislo bude k 500.000km) len detail, volant bol zodraty na zelezo, doslova, musel som ho znova calunit. motor je 1.5 16V (non vtec) a jeho vykon 74/5900, tocak 132/5000. okrem pravidelneho(?) nastavovania ventilov a vymeny oleja a filtrov+sviecok sa s nim nikdy nic nerobilo. momentalne je spotreba oleja (5w40!) na urovni cca 2-2,5/10tis.km. motor je spojeny s AT (4st.HDM) a realna spotreba s nim sa pohybuje od 5,8 (mimo mesto) po 9 v meste s klimou. pri kickdowne prevodovka radi az v 6700rpm. od 4000rpm ide jak gula :) nedymi, emisie vraj lepsie ako u prvych fabii alebo oktavii po 150tkm (podla technika EK). na aute boli u mna 3 zavady: zodrate uhliky alternatora (auto normalne doslo domov), cidlo teploty vody pre ECU (tazko startovalo teple, islo na bohatu zmes - sytic) a rele palivoveho cerpadla (takisto nestartovalo teple)... auto ako celok je v podstate bezchybne, meni sa len spotrebak. na tom aute sa chystam v lete na dovolenku do italie :)

      to auto hore je manzelkine, ja mam civic coupe 95, s tym istym motorom ale manual. tacho je momentalne 225.000 ale real je cca o 100tkm vyssi (najdene zabudnute protokoly z STK). spotreba oleja do 3L/10.tkm (5w40), spotreba benzinu sa hybe okolo 8, ale u tohto auta to moc nesledujem, kazda jazda s nim je zavod :)))) a malokedy sa pohybuje pod 4000rpm. menena spojka, podvozok-sportovy/znizeny, nejake silentbloky, indukcna cievka. vobec nechapem, co to auto znesie!

      aby si ale nepovedal ze toho je malo, tak otec ma civica 96 (UK) 1.5 VTEC-E, 66kw, momentalne najazdene 265.000 (skutocnych). na aute sa robi len tabulkova udrzba. jedina zavada doteraz je prasknutie zvodov (vyrobna vada na vyfuku motorov D15Z3/Z6 a menena lambda sonda, inak povodne tlmice, katalyzator (emisie vyborne), povodne silentbloky (menene horne predne capy), spotreba oleja do 0,5litra/10.tkm (10w40), spotreba benzinu od 4,7 do 7,5 - dlhodoby priemer 5,5!

      dost sa pohybujem v honda komunite a poznam asi 10dalsich aut, ktorym moc nechyba do 300tkm a su absolutne bez problemov.
      naopak, poznam dost oktavii, fabii, VW a audin, ktorych maju majitelia pri 100tkm plne zuby a za ceny servisu pocas tejto doby by mohli mat nove auta ;-)

      a hlavne, nejde len o vydrz, spolahlivost, vyspelu techniku, ale pre mna ma rozhodne vacsie caro honda ako napr Š.O. s ktorou mam tu cest dost casto, uz len ten zvuk VW a honda motora je neporovnatelny, so 74kw 1.6 od VW som urobil spotrebu 12/100 pri rovnakom style ako na 1.6 H jazdim za 8/100.... ano da sa aj na VW motore jazdit za 5,5 ale to je utrpenie, na H mozem za tolko jazdit normalne atd, atd..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 31.05.2007  09:49

        « Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

        dik za podporu a vlastne potvrdenie starej znamej pravdy o japoncoch a hondach specialne :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 04.10.2007  10:36

          « Re: Re: Re: nejlepší ve svojí třídě???

          nedaj sa >:D japonci su spicka kvality :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.2007  14:36

    7b

    Tahl e generace Civicu ve mě nevzbuzuje žádné silné emoce, určitě to ale bude kvalitní auto...Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.04.2007  15:14

      « Re: 7b

      áno, beriem tvoj názor, toto auto má odporcov aj priaznivcov :-! ..vdaka za hodnotenie :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kopap" [89.176.84.XXX] 28.04.2007  10:21

    zkušenosti s Hondou po 140t km

    Rád bych přidal pár postřehů s Hondou Civic 4D, kterou jsem si koupil novou v r. 2001 ve výbavě 4x airbag, ABS, A/C manuál s motorem 1,4 16V. Motor je opravdu slabý (hlavně když se zapne klimatizace), ale opravdu úsporný a když se točí, tak se s tím dá jezdit velmi svižně. Spotřeba - když se jezdí pomalu a ne po městě se dá na nádrž ujet i přes 800km, což odpovídá spotřebě kolem 6. Ve městě kolem 8 a na dálnici tak 7. Když se chce jet rychle - třeba v Německu jsem jezdil i 200 km/h tak se vyhoupne až k 9. Do auta jsem lil 6 let jen benzín a náplň do ostřikovače a každých 20000km pravidelný servis - to bylo vše. Povozek mě nadchl. Víceprvková zadní náprava dává pocit velké jistoty a jízda se stává opravdovým zážitkem. Bohužel po 120000km na našich silnicích dost utrpěla a nyní ve 145000 už musím nechat vyměnit kosti. Jinak je ale podvozek velmi málo odhlučněn a do vozu proniká velký hluk, zvláště při jízdě na nekvalitní vozovce - např D1 je dost utrpení... Motor je tichý jen v nízkých otáčkách, kolem 4000 má nepříjemnou rezonanci, která po dalším zvýšení otáček ustoupí. V praxi to znamená, že nejhlučněji se vůz chová právě při rychlosti 120-130km/h. Při zvyšování rychlosti přes 140km/h se to pak zlepší, ale zase přes 160km/h začíná pronikat už aerodynamický hluk. Letos bych si chtěl koupit zase nějaký nový vůz - budu hledat něco většího, tiššího a ještě pohodlnějšího :o) výběr je obrovský. V úvahu přichází nový Civic sedan - je prý dobře odhlučněn, ale zaujala mě nová Hyundai Sonáta a taky Citroen C5 - pro jeho konfortní podvozek.
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 30.04.2007  07:41

      « Re: zkušenosti s Hondou po 140t km

      ...dakujem za napisanie skusenosti, tvoje skusenosti naplnaju moju predtuchu, ze som kupil dobre auto ;-) ...pravda je, ze pri zapnutej klime je to slabota, ale pri motore 1,4 a danej velkosti auta som ani ine neocakaval, nemozem mat vsetko :*) Inak Civic sedan novy sa mi velmi paci, ale tak isto hatchback je velmi pekny, sam uvidim, co budem riesit,az raz pojdem predat moje auto, zatial som velmi spokojny :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  09:03

    Dík za hodnocení.

    Dík za sedmičku Vlado!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 02.05.2007  14:06

      « Re: null

      ...sorry starec, doslo k nejakej chybe z mojej strany, uz som to napravil...
  • 00 Reagovat !

    foto Dragon-001

    Dragon.001 02.05.2007  15:55

    Charakter

    Jak jsem slíbil, jsem též udělal. Než jsem si uvědomil o co tu jde, tak jsem ohodnotil x aut neobjektivně. Veřejně jsem uznal chybu a rád ji napravím. Potěšilo by mě, pokud by se podobně zachovali všichni zdejší uživatelé. Zachovat si čest, charakter a nestrannost je ale pro část zdejších uživatelů nad hranicemi vlastní omozenosti. :no: Bohužel :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.05.2007  07:39

      « Re: Charakter

      ..vdaka za opravu hodnotenia, chapem, ze zrejme doslo k chybe a uznavam, ze si to napravil, vsetka cest ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.2007  19:14

    hodnocení

    popis az kušenosti:10 bodů,fotky: 10 bodů=====celkem dávám 10 bodů :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.05.2007  07:40

      « Re: hodnocení

      caky dik moc, tvoja corolla je tiez super, japonec ako sa patri, vsetko dobre prajem ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2007  21:55

    8b

    Zvednul jsem ti to na 8b, protože jsem dal 8b i Accordu, tak ať jsem "spravedlivý" ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 04.05.2007  07:46

      « Re: 8b

      ...no ved preto!...ale nie, zartujem, dik za hodnotenie :-)
      (aj ked uz samotne porovnanie s Accordom ocenujem) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kewlarsiet" [85.248.106.XXX] 06.05.2007  19:12

    honda

    prajem vela stastnych kilometrov na tejto hondicke...inac 1.4 je masinka a to co dokaze je neuveritelne
    PS: viem o com pisem lebo mame taku istu hondicku doma ale vo vybave S a nie LS.:-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 07.05.2007  07:38

      « Re: honda

      Dakujem ;-) ..ak by sa ti chcelo by si mohol napisat postrehy, dojmy a skusenosti o svojej hondicke, budem povdacny :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        neregistrovaný: "kewlarsiet" [85.248.106.XXX] 20.05.2007  11:23

        « Re: Re: honda

        zdravim ta. dobry napad. rad popisem s niekym, kto je fanusik aut. Hondu mame uz pomaly 3 roky a sliape ako hodinky. auto sme pocas zabehu netrapili a nevytacali zbytocne. olej pouzivame len CASTROL Magnatec 5W-40. benzin bud SHELL V-POWER 95, alebo SLOVNAFT TEMPO PLUS 98. iny tam nikdy ani nebol. olej menime uz po 12-13 tisic km, aby auticko malo stale dobre mazanie. umyvame ho rucne a pravidelne vyskujem kvalitnym voskom. tiez mame striebornu metalizu a v nej vyzera velmi pekne. asi po 30 000 km si motor definitvne sadol a to co predvadza je neskutocne, ked si pomyslim ze ide o 1.4ku. 1.st: 40, 2.st: 90, 3.st:135 a stvorku som neskusal...:-) na 5 som akurat isiel predvcerom 190, ale ani zdaleka som nebol s plynom na podlahe.;-) spotreba sa v meste drzi aj s klimou okolo 7.3L. Jazdime na Honde 2 rozdielny sofery a rozhodne nie sme brzdici a nejadzdime nasilu na spotrebu. mimo mesta je to rozdielne ci ideme dialnicou alebo dediny... rekord bol 4.3L. Auto sedi na ceste vyborne, ale limitom su 14ky kolesa. Honda by taketo kolesa nemala montovat.V noci mi vadi slaba svietivost svetiel. Je to slabina, ale nastastie nejazdim v noci vela.Materialy su sice tvrde ale kvalita je na vysokej urovni...nic nevrzga a aj po 40 000 kilomteroch vyzeraju stale ako nove. Sedadla su pekne presivane a dobre podrzia telo aj v zakrutach. radenie ide hladko a presne. Riadenie je typicka Honda... zatocis a odis;-) spojka ma optimalne nastavenie a zabera prijemne.. ani nie uplne dole a opacne... to japonci vedeli stale. Slabinou je slabe radio a len 2 reproduktory. Velmi ho sice nepocuvam,ale zislo by sa kvalitnejsie. Kufor ma objem 375L, ale to urcite vies xexe. vadi mi ze spodok calunenia kufra je vyrobeny s materialu, ktory sa tazsie vysava. nie je to nic strasne, ale niekedy ked je trocha viac spiny tak to vadi. Na zimu pouzivame original gumene koberce na spodok a leto velurove koberceky od HONDY. Slabinou Hondy je aj kvazi palubny pocitac. To je naozaj velke minus. V novej generacii to uz tak nie, ale tu to chyba a velmi. tak to je taky kratky suhrn, kludne mi napis mail na kewlarsiet@centrum.sk....mozme pokecat este viac. nie je problem. zatial sa maj fajn a uzivaj si leto na tejto krasnej HONDICKE...pokusim sa spravit nejake foto nasej a asi to tu hodim do nejakej recenzie.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 31.05.2007  09:46

          « Re: Re: Re: honda

          veru ako hovoris, daj aj tvoju hondu na plac, potesim sa vidiet surodenca:-)
          Inak s tymi hodnotami po zabehu si ma prijemne prekvapil, sam sa blizim k 30 tis a dojmy su vyborne, v podstate suhlasim so vsetkym o com pises. Ja som zatial velmi spokojny, starost mi robia momentalne stierace, gumy sa zacinaju stahovat a nekvalitne stieraju vodu, pozriem sa po Boschkach, ale inak je to super zvezenie s uzasnym vnutornym priestorom. Co sa tyka reprakov a hudby celkovo sa chystam na vymenu repro, je to slabota, tiez mp3 by sa hodilo, ale nechcem kupovat nove radio, strasne ma otravuje vyberat panel + uz by to nevyzeralo tak kompaktne ako teraz....
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 31.05.2007  09:51

            « Re: Re: Re: Re: honda

            este jedna vec - co sa tyka pneumatik, ja som bol jeden z tych stastnejsich, ktori mali v akcnej vybave 15-tky na elektronoch, co ma nesmierne tesi. Obut tam 14 bol tazky preslap, ale zase pri dnesnych cenach elektronov by som sa nebranil urobit si radost a kupit 15 na leto a 14 nechat na zimu... ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              neregistrovaný: "kewlarsiet" [85.248.106.XXX] 01.06.2007  15:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: honda

              mam podobne skusenosti so stieracmi. ale po vymene za nove original gumicky je to uz v poriadku. zhanal som bosch aerotwin ale v predajni povedali ze na 1.4S nerobia. tak som sa nesnazil hladat dalej aj ked si myslim ze su to najlepsie stierace.
              inac co sa tyka rozmerov diskov tak na 15" vyzera Honda ovela ovela lepsie a plne suhlasim ze tie 14" patria na JAZZa. ale elektrony sa uz neoplati kupovat nove, pretoze dufam ze na druhy rok uz bude stat u nas doma nova 1.8 i-VTEC SPORT. ;-) chystal som sa spravit zopar fotiek ked bola Honda umyta ale ako naschval zacalo prsat hned v ten den. :-(
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 04.06.2007  07:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: honda

                ...presne ten motor sa chystam aj kupit ak by som isiel do novej hondy civic :yes: ...s tymi stieracmi si ma nepotesil, tie moje uz stieraju z posledneho, je najvyssi cas na vymenu, no nic, budem teda menit len gumicky ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  09:44

    ?

    zdravim!...pekny civic (aj ked 6.generacia sa mi dizajnovo pacila o dost viac), mali sme jeden podobny v rodine, super recenzia...Chcem sa (trochu od veci) spytat na stierace BOSCH, ktore spomynas v diskusii k transamovmu cliu...mozes prosim Ta blizsie specifikovat typ, cenu, kde sa dajú (dali) kupit...par originalov (rozmer 450 a 525 mm) stoji nieco malo pod 1000,- SK ...vdaka!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 11.05.2007  13:07

      « Re: stierace

      Ahoj, typ presne neviem, v predajni som len povedal, ze potrebujem Bosch na Clio r. v. 2003, cena bola pod 1000 SK, podobne ako u orginalov, ale kvalita bola neporovnatelne lepsia, na originaloch sa mi po roku zacala stahoval guma od vrchu stieracov, Bosch po dvoch rokoch ako nove, odporucam. Ja som ich kupil v Petrzalke v original predajni pri Zrkadlovom haji. A planujem ich kupit aj na Hondu, orinal su po roku a pol na hranici moznosti, tiez sa odliepa gumenna stierka ;-\
      Este k honde - veru predchadzajuci model - 6. generacia bola dizajnovo vyvazenejsia, ovela viac inklinujuca k europskym trendom, preto moja honda nebola v predajnosti velmi uspesna, ale 8G je uz zase hitom :-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 16.05.2007  14:07

        « Re: Re: stierace

        dik, za info o stieracoch. Na objednavku sa daju kupit aj u nas, urcite ich vyskusam! (ale to budu oba asi rovnako velke, ze?)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.05.2007  15:02

          « Re: Re: Re: stierace

          ...urcite, pre istotu daj do objednavky specifikaciu tvojho auta, aby neprislo k omylu, istota je istota :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 30.05.2007  22:34

            « Re: Re: Re: Re: stierace

            tak dnes som ich kúpil a nahodil...už aby zapršalo! ;-) ...a stáli cca 2/3 ceny (610,-Sk) tých pôvodných valeo :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto GuitarsHero

    GuitarsHero 13.05.2007  19:09

    9b

    Pekna! Davam 9b - nech sluzi! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [91.127.155.XXX] 20.05.2007  21:55

    novy civic sedan

    caute. Ako aj vy aj ja patrim do rodiny HONDA. Mam tiez hatchbak 1.4 r.v. december 2003. Mam najazdene 110 000 km a som velmi spokojny.Ani naznak poruchovosti. Kontroly robim v honde kazdych 20 000 km a to je vsetko. Plasty su vynikajuce, nevrzgaju, dobry material. Ja robim spotrebu tak okolo 5.8 az 6 litrov na 100 km. Robil som si test na asi 80 kilometroch plynuli rozbeh minimum brzdenia pedalom a brzdenie na rychlosti a vysla mi spotreba 5.1 Ale to bol len taky moj test pretoze v beznej prevadzke sa to neda. Za nedostatok v honde by som povazoval velky volant, calunenie dveri pretoze sa to spini a pri vacsej rychlosti pocut asi spod dveri napor vzduchu, aspon si myslim ze je to spod dveri. Chybajuci cyklovac mi chyba a tiez male pneu. No ale ja som sa rozhodol ze hondu predam idem si kupit ako kazdy fanatik do hondy novu hondu civic sedan 1.8 Mal som predvadzaciu jazdu v Nitre a bol som prijemne prekvapeni silou motora a komfortom. Ona sa este deli na slabsiu vybavu a silnejsia vybava je plus tempomat, elektrony, stresne, hmlovky, ovladanie radia na volante a este nejake detajly. Ma velmi vybornu spotrebu. S tym autom co este mam sa absolutne neda porovnat. Chcem sa vas spytat aky mate nazor na novy civic sedan? Neviete ci sa robili nejake velke testy s tymto vozidlom? Su materialy vratane plastov kvalitne? Je toto auto hodne k jeho cene? Dakujem
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "malki" [91.127.155.XXX] 20.05.2007  21:58

    novy civic sedan

    caute. Ako aj vy aj ja patrim do rodiny HONDA. Mam tiez hatchbak 1.4 r.v. december 2003. Mam najazdene 110 000 km a som velmi spokojny.Ani naznak poruchovosti. Kontroly robim v honde kazdych 20 000 km a to je vsetko. Plasty su vynikajuce, nevrzgaju, dobry material. Ja robim spotrebu tak okolo 5.8 az 6 litrov na 100 km. Robil som si test na asi 80 kilometroch plynuli rozbeh minimum brzdenia pedalom a brzdenie na rychlosti a vysla mi spotreba 5.1 Ale to bol len taky moj test pretoze v beznej prevadzke sa to neda. Za nedostatok v honde by som povazoval velky volant, calunenie dveri pretoze sa to spini a pri vacsej rychlosti pocut asi spod dveri napor vzduchu, aspon si myslim ze je to spod dveri. Chybajuci cyklovac mi chyba a tiez male pneu. No ale ja som sa rozhodol ze hondu predam idem si kupit ako kazdy fanatik do hondy novu hondu civic sedan 1.8 Mal som predvadzaciu jazdu v Nitre a bol som prijemne prekvapeni silou motora a komfortom. Ona sa este deli na slabsiu vybavu a silnejsia vybava je plus tempomat, elektrony, stresne, hmlovky, ovladanie radia na volante a este nejake detajly. Ma velmi vybornu spotrebu. S tym autom co este mam sa absolutne neda porovnat. Chcem sa vas spytat aky mate nazor na novy civic sedan? Neviete ci sa robili nejake velke testy s tymto vozidlom? Su materialy vratane plastov kvalitne? Je toto auto hodne k jeho cene? Dakujem
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.05.2007  09:55

      « Re: novy civic sedan

      ...ak ti mozem poradit tak tu na webe je clovek s nickom Pepavasa, ktory sem dal svoju hondu civic hybrid, tiez na pravde je teraz test tejto hondy...Co sa tyka auta samotneho, tak z toho, co som pocul a cital je to super kupa, sice nie je velky vyber motorizacii a vybav, ale vo vybave executive mas takmer vsetko, vratane xenonov a pod. + skus si tu vybavu zrata v konkurencii a uvidis ten rozdiel + este jedna vec - mozes sa plne spolahnut, ze kupis kvalitu :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [84.47.94.XXX] 01.07.2007  19:22

      « Re: novy civic sedan

      Mal som moznost najazdit s novou hondou civic sedan 1.8 asi 1000 km, pokial ide o jazdne vlastnosti tak som bol velmi spokojny /zadna naprava je viacprvkova na rozdiel od Civicu/, motor je velmi pruzny a tichy, priemernu sotrebu som mal pod 6 litrov /auto malo najazdenych 7000 km/, tempomat funguje ako ma. Negativne hodnotim integrovane radio ktore malo CD menic a prehravalo MP3 a zobrazovalo aj nazvy skladieb ale nezobrazovalo RDS informacie ani nazvy stanic /v navode boli popisovane rozne verzie a niektore mali aj RDS podporu/. Auto malo aj automaticke zapinanie svetiel po zapnuti zapalovania co osobne nepovazujem za potrebne. V tom case bola cena 800 tisic, teraz je to menej ale aj tak by som vzhladom na cenu uz uvazoval o Accorde
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 02.07.2007  09:23

        « Re: Re: novy civic sedan

        ...ja sa už neviem dočkať, kedy sa preveziem v novom civicu sedan a hatchbacku, zatiaľ neviem posúdiť, ale to porovnanie c. sedan - accord - v accorde za tie peniaze určite nebude taká výbava + je to už výbehový model...Na c. sedane som prekvapený akurát tak "menším" kufrom vzhľadom na to, že sa jedná o sedan + to rds čo píšeš, to tiež nepoteší, ale práve pri kúpe by mal byť človek opatrný a zistiť si všetky podrobnosti...takto sa ošidil kamarát, kupoval astru za cca 850 tís vo vysokej vybave, automaticky predpokladal, že tam bude aj palubný počítač, ale nebol, a zistil to až keď si prevzal auto....
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Kodl" [83.69.60.XXX] 30.05.2007  16:52

    honda civic 2005

    Loni v zimě jsem koupil tuto stejnou hondu civic 5D v barvě šedá perleť v době, kdy se už doprodávali, jelikož nastupovala 8g.Byla na ní hodně slušná sleva oproti tomu, co se prodávala v době než se začla vyrábět již zmíněná 8G a tak jsem si řekl, že zůstanu věrný značce, jelikož jsem dříve hondu již měl. Motor mám 1,4. Při prodeji byla na autě 14" litá kola honda obutá na Bridgestonech 185/70, která mi přišla, že patří spíše na Jazz než na civica, což jsem poznal při přezouvání. Při prodeji jsem si přivezl do autosalonu své zimní pneu, tak jsem ani nevěděl jak pasují originál litá kola.Při přehazování zimních kol na letní, kdy se dala litá kola na místo jak přišly pod ruku, tak se kola vůbec netočily, jelikož tomu vadilo závaží k vyvážení.Ono i bez závaží byl hodně malý prostor mezi kolem a brzdičem. Takže šmudlácký kola šly hodně rychle z baráku. Jelikož můj vztah k tuningu byl vždy vstřícný, tak jsem obul 16" od Aezu opět s bridgestonama na 205/50 (maximální velikost dle TP).Píšu vstřícny, protože dříve jsem měl taky hondu a byla to 6G 3D a na té jsem se co se týče tuningu vyřádil. Ono vše ale jednou přejde a tak člověk dělá vše dle TP, aby neměl problémy jak na TK, tak s policajtama. Je sice pravda, že auto je o něco línější na těch 16" a spotřeba je o něco větší, ale nevypadá to tak tragicky na tom autě jako 14" kola. ;-) Originál vzduchový filtr jsem dal od firmy KN a na okna přišly folie. Za dobu co auto mám, tak šlo na několik reklamací do hondy - z nádobky na vodu na odstřikovače začala ucházet kapalina(vyměněno těsnění u nádobky), na dveřích u spolujezdce se neustále odchlipovala těsnící lišta(nejdříve měněny klipy a po několikáté stejné reklamaci vyměněna lišta i s klipy), další byly zamykací kolíčky na obou předních dveřích jelikož při hlasitější hudbě rezonovaly(opraveno). K tomu aby to nebylo málo tak když jsem měl najeto necelých 5tis km, tak auto prodělalo nehodu na pravý přední bok - naboural do mě cikán, který nevlastnil ŘP. Škoda na vozidle byla 130tis a byl jsem měsíc bez auta. Vůz opraven v hondě. Vůz opravili tak, že je k nepoznání od nehody. I při tom co mě potkalo s hondou jako reklamace, tak jsem na ní nezanevřel a ba naopak jsem hondovým srdcařem. :-) Nyní mám najeto něco přes 20tis km a Honda mě zatím nenechala nikdy ve štychu a dopravila kam jsem potřeboval. Díky širším pneu mám spotřebu od 6,5 - 7,5. Když jsem jí šlapal na krk, tak jela za 8. Nejnižší spotřebu co jsem měl bylo v Německu a to bylo 5,99. Na 1,4 je motor živý a nevadí mu vytáčení až k 6tis. Co se týká interieru tak jsem spokojen i když na černém čalounění je hned vše vidět. V sedačkách se sedí dobře a mají dobré mně vyhovující boční klenutí. Jen ten palubní počítač je opravdu slabší. Originál rádio se 4x repro hraje dobře. Kufr je dostatečný. Celkově bych ho vyhodnotil jako velmi povedené auto sloužící i pro rodinu. Hondu mám druhou a myslím že i další auto bude opět honda. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 31.05.2007  10:36

      « Re: honda civic 2005

      tak to máme takmer identické myslenie co sa tyka hondy, aj ked ja par vycitiek smerom k radiu...co sa tyka obutia, pisal som to uz predtym, ja som dostal v ramci akciovej ceny vybehoveho modelu 15tky na elekronoch, mozes vidiet na fotkach, co mi vyriesilo starosti, pretoze 14 na aute tychto rozmerov je tragedia, najma z vizualnej stranky. Spotreba je naozaj vynikajuca, najma preto, ze nemusis jazdit s lahkou nohou a predsa mas 7 litrov v meste v absolutnej pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kewlarsiet" [85.248.106.XXX] 06.07.2007  13:29

    2.2 i-CTDi

    Vlado zdravim ta po dlhsej dobe. Bol som si zajazdit na HONDA ROAD SHOW okrem ineho aj na 2.2 i-CTDi a definitivne sa rozhodlo ze tento diesel musime mat doma. Vozil som sa na nom sice skôr ale teraz to bola ovela dlhsia jazda a proste parada. Tak ked vsetko pôjde ako ma na druhy rok uz bude doma. A verim ze aj recenziu pridam.
    Ako sluzi tvoja Honda?? Verim ze na 100%. Opät som skusal maximalku na dialnici tak na 4 ide 170 a 5 dala 190, ale nebolo to nadoraz. Ale hendikep su male kolesa ako som spominal 14".
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2007  09:08

      « Re: 2.2 i-CTDi

      2,2 i-CTDi som zatial neskusal, ale musi to byt parada - hlavne pomer vykon/spotreba, tiez by som si dal povedat ;-)
      ...moj civic zatial jazdi super, zatial som vymenil iba stretavacie ziarovky - vypalili tyzden po tyzdni, inak uplna pohoda, na zimu sa chystam kupit platovy kryt motora zo spodu, uz som sa informoval v Omnia, vychadza to na 4 tis SKK aj s robotou, jednoznacne ho tam musim mat, po ceste z Donovalov tuto zimu som mal brutal vela blata v pod kapotou....ja som maximalku este neskusal, ale najblizsie to skusim a dam ti vediet:-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Kato" [84.47.94.XXX] 08.07.2007  11:17

    Honda pozarucny servis

    Nedavno som si kupil ojazdenu Hondu Civic 5D 1.4 S model 2003, 130 tisic km, vadi mi relativne znacny hluk z podvozku a pneumatik /Bridgestone 14"/ ma niekto podobnu skusenost, nasiel som informaciu ze hlucnost prednej napravy je slaba stranka tohto modelu, s ktorym Honda servisom v Bratislave mate dobre skusenosti ?
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.07.2007  09:13

      « Re: Honda pozarucny servis

      ja ten hluk tak nepocitujem, samozrejme zalezi na tom, na co si zvyknuty, ja som isiel vcera po dialnici z Povazskej do Blavy cca 150 km/h a dalo sa to zniest, s manzelkou sme sa rozpravali bez toho, aby sme zvysovali hlas, aj ked zvysena hladina zvuku uz bola citelna...
      ...inak ja mam to stastie, ze moj civic mal v akciovej vybave 15 kolesa, tiez Bridgestone, a su v pohode...
      ...co sa tyka servisov, este som nebol, tiez budem rad, ak niekto da vediet, kam sa oplati zajst...
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "kewlarsiet" [85.248.106.XXX] 12.07.2007  15:25

      « Re: Honda pozarucny servis

      zdravim kato. chcel by som vediet ako sliape hondicka?? dufam ze v pohode. inac co sa tyka hluku odvalovania tak moze byt. niektore bridgestony su hlucnejsie...ale myslim, aj ked na nasich som si nic take nevsimol.
      ak narazas na hluk prednej napravy tak pri prejazde nerovnosti sa moze stat ze niekedy zabucha naprava... nie je to vada, len slabsie odhlucnenie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.07.2007  09:47

    Pěkná značka

    ;-) dávám 9b. o bod méně, který jsem dostal já 8-s Trošku nechápu :-(
    Jinak pěkná recenze. Ať slouží.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.2007  08:23

    ???

    ..to nerozumiem ja, dal som ti 10, tak preco smutny smile? :-(
    ..inak dakujem za hodnotenie, aj tvoja recenzia je vyborna ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto 2-0VTEC

    2.0VTEC 09.01.2008  17:48

    Aktualizacia hodnotenia

    10b. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto SpiderJ

    SpiderJ 31.01.2008  18:22

    The power of dreams...

    Úvodem: pěkná recenze... ;-) Jedna malá poznámka.. tvůj motor se dával už od páté generace...takže s tím, že na svojí dobu byl špička je nutné souhlasit.. (já osobně ho mám v 6G a omezovač spíná při 7150rpm..)
    At´ ti slouží a hlavně at´ přináší to, co Hondy umí nejlíp...radost z jízdy... ;-) :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…