Recenze

8 Majitel

BMW řada 3 335i

8.18 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 335i Rok výroby 2009 Koupeno ojeté najeto [km]:90000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3000 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 maximální rychlost [km/h]: 285 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Mike G.".

Každé BMW má sportovního ducha. Moje zkušenosti s mnichovskými mašinami jsou jsou ve směs nadmíru uskopojivé, jak po stránce požitku z jízdy, tak spolehlivosti. Rád bych rozbil mytus o ultra drahém provozu BMW. Částo se mě lidé ptají s takovým přesvědščivým tonem, že to moje BMW musí být masaž na peněženku, když je člověk odvážnější a zkusí šikovného garaážmistra, tak to mu nemusí být. Dělal jsem komplet brzdy orig. BMW (kotouče, brzdičky, vzadu dva pístky) a oprava s 4 hodinami práce 18 000 Kč bez DPH. Já osobně nyní vlastním BMW E92 335i, 2009, koupeno 74 000 km, po prvním cz majiteli. Nyní cca 80. Na tomto voze jsem dělal zmiňovanou opravu.

335i - první dvotě přeplňovsnáný 6-válec od BMW. Tuto skrocenou střelu jsem volil z jasných důvodů. 306 koní, 400 Nm. Jak jsme říkal na začátku, BMW má ducha a tohle auto je první vstup do brány opravdu sportovních aut s akcelarací 5,5 na sto, takovým zrychením se v začátkem 90. let pyšnily značky jako Ferrari a Lamborgini maximálka na 18R 285 km/h (290), dvě turba, motor šlape a tlačí do sedačky od 1100 ot./m. do 5800 (6500 na DS). Rozložení váhy 50% na 50%, krasný zvuk od 4000 tis. kdy lidé utíkají z přechodu nebo se za vámi otačejí. Sportovní převodovka s ostrou spojkou a sportovním diferenciálem autu hodně přidají. Převodovka je rychla přesná, i mistr tesař se někdy utne. Na sekveční řazení je však na mě spojka již příliš ostra v u nižších rychlostech 1,2,3. Řazení doprovází mírné škubnutí, na DS je řazení čisté mezi 1,2 a 2,3 doprovázené řazení na 4000 tis/ot. parádní zabublaní z výfuku.

Dílenské zpracování nemeckých automobilek patří k těm nejlepším, a ikdyž Audi to není, tak na mě osobně působí interiér BMW vyrovnanějším a přehlednějším dojmem.

Můžu říci, že BMW 3 coupé patří ještě současnosti k nejzábavnějším autům, které pobaví jak řidiče, tak spolujezdce a dobře reprezentuje v dívčí společnosti. Když se se stane, že musíte naložit více jak jednu slečnu. Tak to nasedání provází dohady o tom kdo bude sedět vepředu. Myslím, že rozvádět tu po xté technické parametry a tak dále, nemá význám. Napsáno již bylo dosti v jiných článcích. Tady jde o zkušenosti.

Dvojtě přeplňované motory jsou dnes již zábavnější než klasická atmosféra. A řidiči dávají počit kontinualní sily v celém rozsahu otáček. U třílitru šestiválce je to symfonie.
Musím doporučit. S autem jezdí 12-17 l/100km po městě. těch dvanáct je reálných trvale (kromě zimy, min. 15l), mimo město ze dá za 8 l/100km při 90-100 km/h (bez přejíždění). Já jezdím průměrně 120-160 km/h za 10 l/100km. Průměrně s autem jezdím za 11-12. To je dnes docela hodně ale za 12 litrů dostanete hodně sily a rychlích rozjezdu, kdy vám 95% aut kouka na zadek.

Jízdní vlastnosti excelentní, často poslouchám, že zadokolka nemá na audi quatro. Prosím jestli je tu někdo kdo to chce dokázat a má cokoliv než RS (to je již soupeř pro M3). Ať se ozve. Rád bych, aby mi to nědko koněčně dokazal :) Tato výzva je k Audi fandům, kteří mi přijdou jako největší závodníci, ale samozřejmě až po Octavia Combi TDI. Vysloveně racingová krev. Nic proti majitelům Octavií (dobré auto), avšak řidiči těchto vozidel často zavodí a vzhedem k obvyklým 115 koní dosti nebezpečně, a to hlavně pro své okolí.

Ze zkušenost můžu říci, že 335i coupe je velmi dobré auto, kdy již od 700 tis. Kč můžete získat rychle, atraktivní a hlavně zábavné auto. Sice je to pouze jenom 3ka, přesto můžu opět ze zkušenosti podotknout, že trojka je ze všech BMW nejzábavnější auto. 135i je ulét, to jo, ale 335i je přeci jen generačně odladěnějším autem.

Pohodlné sedačky, nastavitelné boční vedení, Mkový volant, opravdu výborný, naučil mě stabilně řídit 10m 14h. Skvělý podvozek. A jako největší přednost vidím požitek z jízdy i díky velké zpětné vazbě od volantu.

BMW 335i je auto pro řidiče se sportovním srdce. Pokud chce člověk hezké silné auto na popojíždění a přesouvání. Tak 335i na pro něj nebude ta nejlepší volba. Tuto poptávku dnes vykrývají diesely od VW. Benzínové motory v nasledujících letech projdou značnou obměnou. A možná je tento 3000 cm3 dvojtě přeplňovaný jeden z posledních 6ti válcových benzínových motorů. Já volím benzím, jelikož nafta už umí být také rychla ale stejně stále nudná. Když je benzín přeplňovaný, tak je diesel ihned ze hry a když dvojtě. Pouze doporučuji.

V nísledujcích týdnech se chystám provést úpravy. Auto je nyní trochu kolotočárna. Bílá haupka, střech a zrdcátka karbon. Což je originální (často se lidé otáčejí, nebo dizkutují u zaparkovaného auto), ale neladí to. Současný stav je pouzůstatek pokusů polepových materiálů 3M. Již nějaký čas cca 3měsíce čekám na nové folie 3D folie. Když jsem vybíral barvu (auto bylo 2 měsíce zpět bílé), tak jsme opět chtěl volit bílou, avšak s autem jezdím převážně po Praze, a bílých 3 coupe jezdí po Práze snad 80% a tak jsem hledal alternativu.

Po zkoušení lepení různých matných a perloťových folií. Jsem se rozhodl jít cestou originality a sportovního vzhledu a šáhl jsem po barvě "Red orange mandarin" Což je přechod mezi červenou a oranžovou barvou spíše oranžová. Tuto barvu chci kombinovat s karbonem (střecha, srdcátka), dále mám připravenou BMW performence černé ledviny a asi nejzásadnější úprava budou karbonové Mkové kola, které mám nyní na úpravě (jedná se o novou technologii, kdy se dvou až tří vrstva karbonová síťka zalakuje přímo na kolo. Vrstev laku můsí být několik. Letní obutí mám nestandartní. v předu 235/R18 a vzadu 265R18, to však na voze ještě není. ještě budu na cele auto lepit solarní folie 3M (propustnost 30%)

Nyní je se na co těšit. Kompletní realizaci vidím na začátek srpna.

Silné stránky

Silný motor, zrychlení, přesné řízení, podvozek, vzuk, design, kvalita, Prostě BMW

Slabé stránky

Teplo od středového tubelu od převodovky. V leté je to teplo cítit., Hluk od předních náprav (pouze na výmolech). Hluk kolem oken (až od 180), Vrzání tesních gum okolo berámových oken (obvykla malá neduha BMW, je třeba gumy mazat silikonovým olejem, párkrát za rok). Motor se celkem dlouho ohřívá. Je lepší nechávat chladit turba, což stojí čas. Velká spotřeba ostřikovačů :)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

S BMW mám dobré zkušensoti, Problematické bývají u coupe bezrámová okna, Několikrát řočně je musím nechávat pasovat. Je je způsobené zavíráním dveří, kdy někteří ještě nevědí, že bezrámová okna se nechytají za sklo. Jinak bez poruchy. Standartní servisování. U BMW je dobré, že nastanené hodnoty v počítači odpovídají opotřebovanosti dílů. Dělám pravidelný servis u levného a velmi šikovaného garažmistra. Takže mě auto na provozních nákladech stojí jako škodovka v autorizovaném servise.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Nákupy pouze na www.amilocar.cz

 


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
7
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
10
spotřeba
8
hlučnost motoru
5
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
7





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…