Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 335i

9.73 Uživatelé

Hodnoceno: 30× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 335i Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:16400 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.5 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 440 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 9.2

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "BMW 335i".

Na 335tku jsem narazil poprvé na stránkách Bmw, když jsem po rozkliknutí řady 3 uviděl ono neznáme označení 335i.
V té době jsem jezdil s M3 E36 3,2 tak mě zajímaly technické parametry motoru, který jsem ještě neznal. Byl jsem udivený, že trojkové kupé, které není z divize M se výkony vyrovná M3 E36.
Zatím mě to nechávalo chladným, výkony se mi líbily za takovou cenu, ale až když jsem ji poprvé uviděl, tak mi bylo jasné, že tohle auto prostě chci.
Uběhlo asi 1,5 roku a E36 se začala pomalu, ale jistě sypat. Byla v perfektním stavu za 10let měla najeto 43tis., ale odešly zadní tlumiče a řízení. V listopadu 2008 jsem se rozhodl dát M3 pryč a pořídit 335i.
Tenkrát jsem nevěděl o nějakém M paketu, jedinou podmínkou byly 18tky kola, jelikož standard byly 17tky. Nadešel čas na podrobné zkoumání seznamu příplatkové výbavy, kde jsem objevil výhody M paketu. Za nějakých 70tis. u 335i je tento balíček o pár desítek tisíc levnější, než u slabších trojkových Bmw jelikož 335i má třeba už ve standardu M podvozek. Za cca. 70tis tedy dostanete přední a zadní nárazník, prahy, 18tky M kola, M volant, M řadičku , černý strop a sedačky v alcantaře.
Kůži jsem rovnou zavrhl, prosedí se a po čase začne praskat. Jediné, co jsem z výbavy zaškrtl byla metalíza, rádio professional, velurové koberečky a automatická klimatizace, jelikož před rokem byla v základu pouze manuální a otočné ovladače bez žádného displeje vypadaly příšerně.
Zaslal jsem tedy své požadavky na všechny dealery Bmw a nabídky se postupně dostávaly. Někteří dealeři na to ani nereagovali nebo až třeba po 14ti dnech.
Nejlepší nabídku jsem dostal z Inveltu v Plzni a to cca 12% dolů z ceny.
To byla paráda, takže jsem si navíc přiobjednal 19tky kola, které vyplňují podběhy o mnoho lépe než 18tky, které se mi moc ani nelíbily.
Po zhruba necelých 3 měsících auto dorazilo v krásné barvě Le mans Blue.
Původně jsem se rozhodoval mezi černou a bílou, ale v M paketu je na výběr pouze z několika barev a černá nemetalíza na výběr nebyla a bílou jsem na tom autě v té době neviděl a nebyl jsem si jist. Teď vím, že bílá je mnohem hezčí, dělá auto víc elegantnější, ikdyž teď má bílou skoro každý, tak možná je dobře za modrou


Když jsem poprvé sešlápl spojku, byl jsem trochu zklamaný, že tuhost nedosahuje M3, ze které jsem byl zvyklý. Přišlo mi to jako když šlapu na spojku v Oktávce
Spojka není měkká, vůbec ne, pořád má sportovní tuhost, ale její měkkost je způsobená hydraulikou.
Ze začátku mě zklamal i zvuk, který při novém autě není nějak výrazný a dokud se neotevře klapka na druhém výfuku je to slabota Po ujetí pár tisíc km se zvuk zlepšoval a dostával ostré tóny, hlavně po zahřátí výfukového potrubí a otevření klapky je zvuk o mnoho výraznější než při studeném motoru. Zvuk po překročený 4500ot. silně připomíná Ferrari 360.
Během cesty z Plzně do Prahy byly časté změny rychlosti na dálnici a velice mne překvapila pružnost motoru, který začne razantně zrychlovat na jakýkoliv stupeň.
Za vše může krouťák 400Nm od 1300ot. V pružnosti překonává M3 E46 z 80-120Kmh o 1,3s. Do ujetí asi 2tis km jsem motor vytáčel pouze do 4500ot. takže jsem jeho potencionál nějaké 2 měsíce vůbec neznal jen jeho masivní pružné zrychlení.
Po 2 tis. km jsem využil max. výkon až do 7tis.ot. a byl jsem velmi překvapen, jakou sílu motor má. Pocitově má lepší akceleraci a zátah než M3 E36 se kterou jsem jezdil dříve.
Motor má 2 vrcholy, kdy cítíte náhlý přísun výkonu a fakt, že výkon narůstá zcela lineárně bez turbo efektu není až tak pravda. První vlna výkonu přijde po přkročení 4500ot a druhá po 5500 kdy se zapojí i druhé turbo.
Motor táhne bez problémů do 7000 ot., ale je pravda, že za hranicí 6000 citíte malý úbytek výkonu , který ale ani po dosažení 7000 neklesá pod 285Hp.
Točivý moment je k dispozici od 1300 do 5000 ot. a je naprosto fantastický pocoit, že nemusíte prakticky podřazovat.
Řízení je přesné s okamžitými reakcemi a citlivost se zvyšuje s narůstající rychlostí.
Co se týká řazení je vyloženě ve sportovním duchu s krátkými dráhami s kovovým zacvaknutím a tuhým chodem. Občas se stane, že nejde zařadit první převodový stupeň, ale při redakčním testování si stěžovali na stejný problém. Myslím, že auto s takovým potenciálem a cenou by toto mít němělo.
Posaz je táke perfektní od kompletně elektircky seřizovaných sedaček až po vzduchové přifukování bočnic, které na max.přifouknutí drží tělo i v těch neprudčeji projetých zatáčkách bez sebemenšího pohybu.
Celkové zpracování kabiny je na dobré úrovni, ne však na výborné.Ozývá se vrzání palubní desky, výplně dveří a hlavně sedaček díky špatně vyřešenému zakrytování plastové části z několika dílů.
Volant je kopií z M3 E92, kromě barevného obšití a hladkého povrchu věnce, které je v M paketovém provedení dírkované což může být problém při čištění přípravkem na kůži, kdy zůstává přípravek v dírkách a zanáší se prachem.
Řadící páka je sice krátká, ale ergonomie a vzhled to u mě nevyhrál. Uvažuji o řadičce z Performance, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Jízndí vlastnosti jsou opět na výbornou ikdyž auto nedisponuje klasickým mechanickým samosvorem, ale s elektronickým.
Samosvor ale trošku vykompenzuje M podvozek, který je v 335i již v základu a mohutné 19ti palcové penumatiky s extrémně nizkoprofilovými pneumatikami 225/35 R19 a 255/30 R 19,které drží auto na silnici jako přibité.
O potencionálu motoru jsem se přesvědčil při nájezdu na dálnice, kdy je zábava zařadit třetí převodový stupeň a auta přibližující se za mnou 130Kmh mě nestačí ani předjet a já mizím v dáli. Na trojku motor dokáže jet 180Kmh a na dvojku 120.
Motor je klasicky zakrytovaný,trochu mě to zklamalo, protože zde není opravdu co ukazovat. M3 E36 to byla paráda, byla vidět hlava s válci prostě komplet motor bez nějakým novodobých krytů.
Zadní sedačky nabízejí docela hodně prostoru a pohodlně se tam posadí i člověk se 180cm. Kufr je praktický a prostorný dosahuje 440litrů, ale vůbec ho nevyužívám s autem jezdím pro radost ne jako stěhovák, takže plný kufr u mě nikdy nehrozí
Celkově jsem s autem velice spokojený, ale je pár věcí, které by šly vyladit jako třeba vrzající interiér, který je ale vlastně rozvrzán českými silnicemi a ke všemu přispívají extrémně nizkoprofilové pneumatiky navíc runflat.
Runflat má své výhody i nevýhody .Jedna z výhod je bezpečnost, když píchnete jedete dál s omezenou rychlostí, ale když se dostane do pneu voda, pak se rovou dá vyhodit. Může začít rezivět ocelová kostra.
335i je vyplnění díry mezi 330i a M3 E92, kdy se výkon motoru blíží spíše k atmosferické 330i ale točivým momentem převyšuje M3 jelikož obě mají stejnou hodnotu 400Nm, ale 335i o víc jak 2000 ot. dřív k dispozici.
Za základní cenu 1 260 000,- je to auto opravdu výborné a schopné udržet si M3 E92 na dohled. Celkové hodnocení je 9/10.





Silné stránky

Vzhled s M paketem
Výkon motoru
Pružnost motoru
poměr cena/výkon
Spotřeba
Jízdní vlastnosti
Ovládání a řazení
Výborný M podvozek

Slabé stránky

Občas vrzající interiér
Chybí samosvor
Někdy špatné řazení prvního převodového stupně
Špatný cestovní komfort

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Velmi špatné později doplním

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prodej dobrý servis špatný

 

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 335i

Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
8
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a čtyři dospělí skončili v peřejích!

Drama na Vltavě: Převrhla se pramice, dvě děti a…

Tohle mohlo skončit obrovskou tragédií! S šesti účastníky každoročního svatováclavského závodu Přes tři jezy se…

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

 

iSport.cz

Plíšková: Na krásu se nehraje. Legíny? Nevím, co by muselo padat

Plíšková: Na krásu se nehraje. Legíny? Nevím, co by…

Poprchávalo, hrála bídně, na druhé straně sítě nadšeně bojovala egyptská kvalifikantka Majar Šarífová. Slečna ze…

Krmenčík to schytal! Minul prázdnou bránu, pak rozhodl exslávista

Krmenčík to schytal! Minul prázdnou bránu, pak…

Poprvé v sezoně odehrál celý zápas, ale zároveň se mu až v posledním zářijovém zápase nepodařilo skórovat.…

 

Reflex.cz

Streamer Agraelus vybral během pár hodin milion na charitu. Pomohl mu herní vývojář Dan Vávra

Streamer Agraelus vybral během pár hodin milion na…

V neděli 27. září se stala na českém internetu nevídaná věc. Vojtěch Fišar, známý jako herní streamer Agraelus,…

Rodina na prvním místě? 12 let neviděl svou dceru, ta teď odhalila pravdu a poslanec SPD dostal veřejně čočku

Rodina na prvním místě? 12 let neviděl svou dceru,…

Poslanci SPD Pavlu Křížovi, který ostentativně nosí tričko Rodina na prvním místě, se ozvala dcera, kterou 12…