Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 325i (E90)

9.27 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta BMW 3 (E90) Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:45000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2996 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vojtousa".

Zacnem teda postupne. Kedze som po skole som sa stal na nejaku dobu hrdim vlastnikom Felicie 1.6 (po otcovi),mimochodom nedam na nu dopustit, svoje odkrutila z uctou starej slecny odisla do zasluzeneho dochodku, uz nejaku dobu som poskuloval po niecom lepsom a novsom. Od strednej skoly som sa zaujimal o auta, co to som precital a teda nejake zakladne vedomsti a predstavu som urcite mal. Takisto som davno pochopil ze kupovat nove auto je minimalne mrhanie peniazmi.
Kazdy mame svoje limity a predstavy a tie moje boli jasne AUDI, BMW, LEXUS min. v strednej triede, v cene na pociatku ponuky strednej triedy, 3-4 roky stare a max. 100.000km, s vybavou kt. patri k takymto autam.
Ostavalo jedno kriterium na kt. som nemal jasnu odpoved a to bolo diesel co benzin. Kvoli spotrebe jasne diesel chcel som vsak min. 130k a to som si nebol isty ci by som casom neolutoval ze je auto kt. som si kupil proste slabe (realne som vedel ze lepsie si nekupim min.dalsich 5-6rokov).
Priznam sa ze moji favoritom bol AUDI A4 2005 po facelifte avsak v rozpocte kt. som mal bolo velmi tazke najst auto aby splnalo moje kriteria.
Asi po 3-4roku som vsak narazil na ponuku nad ktorou som sa musel vazne zamysliet. Moje BMW. Ten inzerat a obrazky som si pozeral asi 3 dni. Vsetko sa mi pozdavalo az na tu farbu. Tmavo-zelena. Po zvazeny pro-proti a diskusii z mojou priatelkou som sa rozhodol. Vybielil som uspory z USA,zodvihol telefon a zariadil navstevu na vikend.
Kedze auto bolo v zahranici cesta trvala nieco viac ako 6h.
Bolo nieco pred obedom ked sme dorazili do ciela. Bola to mala dedinka pri nemeckych hraniciach a poslednych 10km som si myslel ..pre boha kam som sa to dostal...
Ked som to auto zbadal okamzite som zmenil nazor na tmavo-zelenu.
Uz nehovorim o tom pocite ked som sadol za volant.
Takze to naco asi vseci cakate
BMW 325i dovezene z USA, s 3.0l benzinovym priskrtenym 6valcom (vykon ako europsky 2.5l), na 17 palcovych kolesach, cele v ciernej kozi a sportovymi sedackami, a pozor 6 rychl. autovat. Mladi pan kt. si auto doviezol z USA a bohuzial pre neho cerstvy otec kt. potreboval dorobit dom.
Nieco o autach viem a teda to ze auto bolo burane na dvere mi vobec nevadilo, videl som foto pred (majitel mal foto), pozrel som si auto na zdvihaku, dal dole kryty vsetko pekne spravene, dvere vymenene neklepane. Aj z odstupom casu to je stale nove auto. Podali sme si ruky a zaplatil som.
Cesta domov bola kapitola sama o sebe. Mal som moznost soferovat viacero aut v strednej triede ale do tohoto som sadal s nevydanym respektom. Prvych 10km by ma obehol asi aj trabant.
Samozrejme pocas 80km na najblizsiu dialnicu som mal cas zoznamit sa z detailami ako co funguje. Od plynu, brzd, speroviek, tempomatu, nafukovatelnych sedaciek az po radio z navigaciou.
Prisla odbocka na dialnicu 90-110-130-140 a tempomat. Kolko to idem, motor len tak cvrlika, aerodynamicku hluk na minime, radio potihu a mi sa normalne rozpravame ako v obyvacke. Po niekolkych 10tkach km 150-160 tempomat stale ako v obyvacke. Dostelovavam sedacku, pridavam radiu a uzivam si ticho do kt. citim jemne masirovanie od bassov subwoofermi pod sedackami.
Kolega kt. nas viezol tak na AUDI 2.5l 2002 TDi provokuje k rychlejsej jazde, a predbieha ,ma. Stupim na plyn, a automat velmi jemne podradi na 4 stupen a jemny cvrlikot motora zacina svoju symfoniu. Nechapavo davam hudbu tizsie aby som pocul to co pani v nemecku maju tak radi. 5000-5500-6000-6500 drenalin stupa, srdce tlcie, 7000 a automat davat 5 /nebyt zmeneny ton motora ani si to nevsimne\.
Pozeram na tachometer 225. Audi 10tky metrov za mnou, a ja davam nohu z plynu. V duchu si vravim paaniii pre boha co som si to kupil. Skusam to este niekolko krat. Ten zvuk je navykovy. Zacinam dostavat predstavu o pocitoch kt. opisovali redakori v casopisoch kt. som cital ked testovali BMW.
Asi po 3/4 cesty, zastavuje na kratku prestavku *(nic ma neboli), tankujem, a kolega ma prosi ci by mohol aj on. Menime auta ja do Audi on do mojeho noveho BMW. Opustame dialnicu a ideme na okresky. Kolega sa rozhodne za volantom nenudi kedze mam velky problem drzat krok a na krizovatke ho vidiet viac ako prvych 10sec. Prichadzame domov kolega vystupuje a trusi samu chvalu. Tu vetu si budem pamatat asi hodne dlho ,,to auto nejezdi to lieta''.
Na zaver najazdene nieco cez 800km pri priemere 8.9l a nie zrovna pri predpisovej jazde.

Silné stránky

Vykonny motor
Tichy motor
Zvuk motora
Najlepsie sedacky v akych som zatial sedel
Slusna vybava
Podvozok a drzanie stopy na dobrej a suchej vozovke
Charizma znacky

Slabé stránky

Tvrdy podvozok hlavne na 17palcovych RUNFLATOch
Iba priemerny kufor
Pocitovo male
Jazda v zime

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatial ziadne opravy na prehliadku idem o mesiac

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Seriozne a priame jednanie

 

Novinky v recenzi

24.2.2010 15:10

Planovana Servisna prehliadka

Par riadkov naviac

Odkedy som auto prihlasil ubehlo asi 3/4 roku. Najazdil som skoro 20.000km bez ujmy a blizi sa prehliadka (mala). Tak som kontaktoval BMW Zilina kolko ma tato zabava bude stat. Priznam sa ze som to niekolko krat hladal na nete, ale bez uspechu.

Tu je rozpis aj z cenami aby ste si spravili obraz.

1. Brzdova kvapalina 11.52Euro
2. Motorovy olej + Filter 12.65 Euro + 7l x 25.55 Euro
3. Motorovy vzduch filter 29.23 Eeuro
4. Pelovy filter 46.86 Euro
5. Kod prace 14AW t.j. 88,5€ s DPH

Takze nieco cez 350 Euro. Nie som polichoteny ale nehodim si to. Tak trochu som to cakal. Na druhej strane je to na dalsich 30.000km a predne a zadne oblozenie ukazuje este 27.000km takze to aj sedi.
Kedze auto je vcelku nove rozhodol som sa ze ide do oficialneho servisu aj ked si myslim ze inde by to spravili za polovicu a to iste.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

20.000 bez poruchy

praktičnost
5

sedan od bmw nie je prakticke auto! ale na dovolenku sa da ist

prostornost
7

pocitovo male v skutocnosti prekvapi

jízdní vlastnosti
9

co povedat je to BMW. Na 17 runflatoch a nasich okreskach auto skacka

jízdní komfort
7

mne to nevadi ale objektovne to neni felicia

provozní náklady
8

zatial akceptovatelne

náhradní díly
8

nemam skusenost

výkon motoru
9

pre mna dostacujuce

spotřeba
8

mesto 13, mimo 9l, priemer 10l

hlučnost motoru
10

toto je pre mna TOP 1 vec tohoto auta

kvalita sedadel
10

po felicii sa citim ako v obyvacke

brzdy
10

fading som zatial nepocitil

zavazadlový prostor
8

ma velke rezervy






Blesk.cz

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

Barbie Jessica Alvesová podstoupila drastickou operaci: Lékaři ji zbavili letitého problému!

Barbie Jessica Alvesová podstoupila drastickou…

Chodící Barbie Jessica Alvesová (37) informovala na svých sociálních sítích fanoušky o dalším, na první pohled…

 

iSport.cz

Holeš: Začátek byl super. Midtjylland? Urostlí chlapi, těžká prověrka

Holeš: Začátek byl super. Midtjylland? Urostlí…

Pochvaloval si, jak Slavii sedl proti Teplicím začátek utkání. Po prvních dvaceti minutách bylo prakticky…

Trpišovský po bůru: Okolnosti nám šly na ruku, s Dány to bude jiné

Trpišovský po bůru: Okolnosti nám šly na ruku, s…

Radost mu nezahnala starost, že už v úterý ho čeká úplně jiná šichta. Po výhře 5:1 nad Teplicemi Slavii čeká…

 

Reflex.cz

Adéla Knapová: Absurdní drama v kauze Kramný pokračuje

Adéla Knapová: Absurdní drama v kauze Kramný pokračuje

Zpackaná kauza Petra Kramného nabírá čtyři roky po jeho odsouzení ještě víc na absurditě. Inspirací je zjevně…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…