Recenze

10 Majitel

Škoda Fabia Ambiente 1.2 HTP/44kW

9.64 Uživatelé

Hodnoceno: 81× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8
Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta Blecha Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:31500 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 44 kroutící moment [Nm]: 108 zrychlení 0-100 km/h [s]: 16.9 maximální rychlost [km/h]: 155 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Blecha2".

O nové Fabii toho bylo napsáno již mnoho. Od svého uveřejnění, resp. nástupu začátkem roku 2007 vzbudila a stále budí mnohé emoce. Sklízí kritiku škarohlídů i slepou chválu zarytých milovníků okřídleného šípu. Osobně bych se řadil někde mezi, ačkoliv zatím na domácí automobilku nedám dopustit, ještě mne nezklamala. Přesto se pokusím nastínit co nesjtřízlivější pohled na věc a přiblížit skutečné (ne marketingové) vlastnosti vozu všem čtenářům, kteří doposud neměli to štěstí (pro některé smůlu) toto auto denně užívat. Vzhledem k tomuto zde již není třeba podávat opět obsáhlé informace o celém voze, které byly již mnohokrát do detailu rozebrány fundovanými odborníky a novináři i nadšenci v článcích i diskuzních fórech. Tato recenze si tak nebere za cíl vyčerpávajícím způsobem popsat a rozebrat tento vůz, ale jen "vypíchnout" to "nejuživatelštější" co na každého, kdo se novou Fabií sveze, dýchne. Pro zájemce o komplexní popis vozu doporučuji dle mého názoru kvalitní recenze na stránkách http://www.autorevue.cz/Prehled-testu/sc-132/default.aspx#127 a http://www.auto.auto-news.cz/nova-skoda-fabia-krok-kupredu-nebo-zpet-18166.html.
Dovolte mi tedy zaměřit se jen na uživatelsky nejzajímavější změny a subjektivní dojmy z tohoto vozu.

K úvodu...
Pro koupi tohoto vozu jsem se rozhodoval již dlouho, osobně jsem na domácí automobilku značně zatížen a tento model byl pro mne nejdostupnější variantou. Měl jsem tu čest již vyzkoušet Fabii 1 Sedan (rodiče) i hatchback (přítelkyně). Oceňoval jsem především spolehlivost a robustnost vozu. Nepotrpím si příliš na pozlátka a na nejmodernější výstřelky designerů. Konzervativní spartánský desig mi vyhovuje a především se tolik neokouká (Př.: moc jsem obdivoval odvážný a moderní design Opel Astra - po dvou letech mi již ale přijde dost zastaralý).

Z výbavy jsem volil základní motorizaci 1.2 HTP/44kW. K tomuto mne vedly jednak důvody finanční (spousta skladových vozů s cen. výhodami, malé nálady na provoz, spotřeba), účel pořízení vozu (druhé rodinné vozítko k Octavii Tour Kombi 1,9 Tdi) a hlavně poměr cena/výkon - vyšší verze (do 1.4 16V včetně) mně nepřišly natolik výkonnější (vyšší výkon se projevuje až v otáčkách nad 3500ot/min), abychom utratili několik desítek isíc navíc pro již zmíněný účel vozu. I s ohledem na sazbu povinného ručení je pro nás tato myslím dostačující.

Z výbavy jsem zvolil následující: AMBIENTE - především kvůli interiéru. Zavírací přihrádky, centrál, pal. počítač již považuji za standard, je ovšem škoda, že Škoda to tak nevidí :-); KLIMA - výslovné přání rodičů, osobně jsem na ní netrval, ale mají pravdu v tom, že poté není třeba řešit problémy při delších cestách v létě a dohadovat se o Octávku :-) a hlavně i z hlediska nadčasovosti si myslím, že kdybychom chtěli auto za 5 let prodat, bude již klima považována za standard;
RADIO BEAT - tady Škodovku musím velmi pochválit. Sice toto základní rádio narozdíl od minulé generace Fabie přišlo o kazetový přehrávač, ale na druhou stranu získalo vstup z MP3/walkmana a hraje opravdu velice dobře, rozhodně lépe než ve Fabii 1 nebo Octavii 1;
DÁLKOVÝ CENTRÁL - především kvůli pohodlí a taky snazšímu otvírání v zimním období, kdy nemusíme bojovat s ledem, je dálkové ovládání za příplatek 3000 docela dobrá investice;
CONSTRUCT - na zabezpečení řad. páky jsme trvali, mimojiné i proto, že pojišťovna poskytuje na takto zabezpečené vozy značnou slevu na pojištění;
LEPTANÝ VIN KÓD na sklech vozu - na radu známého necháno označit všechna skla kódem, odradí to zloděje;
TANGERINE METALÍZA - barvu u nás vybírala mamka a moje přítelkyně. Musím uznat že Fabii fakt sluší a hlavně vypadá za každého počasí, pod různým světlem jinak. Snad se brzo neokouká.

Blechu (toť jméno naší fábinky) nemáme příliš dlouho, zakoupili jsme ji 30.9.2007. O poznatcích z praktického provozu tedy budu informovat průběžně tak, jak se s klady i zápory vozu budu seznamovat. Zatím Blecha zvládla všechny nástrahy provozu, jak dálniční sprint na "neomezené" po SRN, tak i plný náklad a 5 lidí v létě. Zkrátka až na drobnosti nemám, na co bych si stěžoval. Snad jen s tou cenou mě Škodovka dost naštvala - zlevnit takové auto o téměř 50000 za 2 roky, to je fakt bezostyšná drzost.

Silné stránky

Design

Škodovka udělala veliký kus práce, po designové stránce oceňuji především ergonomicky dobře poladěný interiér (zejména konečně zamykání řad. páky vertikálně, takže nemusíte pokaždé šátrat spolujezdci mezi nohama), přesunutí ovladačů ventilace výše a znatelně lepší zvuk i nejzákladnějšího radia. Exteriér je na můj vkus dost roztomilý, ale z fotek jsem si už od zveřejnění nového modelu již docela zvyknul a teď se mi fakt líbí (ta Tangerine oranžová tomu fakt sekne :-D )

Zrcátka

Konečně! Až by se dalo říct, že výrobce jde z extrému do extrému - po mrňavém pravém zarcátku u Fab1 jsou tato přímo gigantická! A na obou stranách stejná. :-) Nemusíme tedy už pašovat velká pravá zrcátka z Anglie :-)

Větší kola

Na 15" 195mm kolech to sedí o mnoho lépe, neskáče to po každém kamínku a celkově jízda je komfortnější. Rozhodně lepší než "echt bleší" 14" 165mm, nedej bože "juniorovské" 13".

Tužší volant

Přeposilované řízení první generace bylo zvlášť na dálnici dost nebezpečné. U F2 je věnec volantu příjemně silný, padne hezky do ruky a je akorát tuhý (na muj vkus by mohl být ještě tužší, klidně jako v Octavii 1 mých rodičů).

Přesné řazení

"Šaltpáka" prodělala taky slušný vývoj. Hlavice je větší, padne příjemně do ruky, a páka kratší (na to si řidič musí chvilku přivyknout), ale má to i svůj účel, v přesných drahách krátké řezení dodává vozu sportovního ducha a hlavně díky menšímu rozptylu páky nevrážíte tolik do kolena spolujezdce jako u Fab1. Můj subjektivní pocit je, že řazení není tak superlehké jako u první generace, dráhy jsou sice také krátké a přesné, ale "lupnutí" řazení je trochu tužší než u Fab1, přesto stále snadné a příjemné.

Více místa

Ač jsem nevěřil tomu, že ze stejného podvozku se dá vykouzlit více místa, je tomu tak. Díky rapidně vyšší stavbě vozu než Fab1 a delším sedákům je posez mnohem pohodlnější a je opravdu i vzadu více místa, skoro si troufám říct, že víc, než v Octavii 1 (Tour). Vyšší posez se projeví i na snazším nastupování/vystupování a na výhledu na vozovku. Po prvním nasednutí do vozu jsem si připadal trochu "jako na bidýlku", ale je to věc zvyku a teď mi vyšší pohled na vozovku poskytuje přehled (není to jak z Touarega, ale výš než v Octavii sedíte). Zpočátku jsem měl strach z malého čelního skla a silných sloupků, ale byl jsem mile překvapen, výhled je dostačující a díky více kolmému čelnímu sklu (i asi víc blíž) je výhled dobrý. Nastupování vzadu usnadňují i dostatečně velké (větší) zadní dveře, rozhodně lépe se nastupuje než do Octavie Tour, popř. Fab1.

Spotřeba

V dnešní době velice důležitá veličina při koupi vozu. Od Blechy očekáváme nízké provozní náklady, spotřeba tak byla hlavním motivem pro volbu uvedené konfigurace. Hlad autíčka jsme tak ozkoušeli ve vícero režimech jízdy i zátěže. Zatím obstálo na výbornou. Tak tedy pro ukázku (samozřejmě motor si teprve sedá, auto se zajíždí, najeto málo km, neberme tyto údaje za definitvní):
Na letním obutí:
Městský provoz: 7,5 l/100 km
Mimo město kratší trasa, 1 osoba - 6 litrů
Mimo město delší trasa, 2 osoby - 4,8l/100km
Na zimním obutí (teprve se zajíždělo):
Mimo město 800km, 2 osoby, konstantně 140km/h - 8l/100km
Mimo město 500km, 3 osoby - při 110km/h - 5,9l/100km
Mimo město 300km, 2 osoby - pohodově - 5,6l/100km
Mimo město 300km, 2 osoby - úsporně - 5,2l/100km
Mimo město 100km, 4 osoby, náklad - úsporně - 5,5l/100km
Město trasa cca 5km, 2 osoby - 8l/100km

Slabé stránky

Motor ???

Úmyslně jsem si sice zvolil HTP, chtěl jsem auto za rozumnou cenu s malými náklady na provoz, nemůžu si tedy subjektivně stěžovat. Objektivně je to ale trochu lenochod, dá se s ním ovšem užít i trochu svižnější jízda. Doufám, že po zajetí se ještě trochu probere. Jinak 120kmh zvládne hravě, poté mu to už trvá, do 100kmh docela dravec, nechá se krásně vytočit a od 4000ot. nádherně táhne za zvuku charakteristického HTP chrčení až do 6000ot. Zátah motoru je příjemně cítit i slyšet. Ačkoli na odhlučnění motoru si dali konstruktéři záležet - vzhledem k třídě vozu vynikající. Motůrek se ale asi moc dlouho vytáčet nedá, neb 3válec při tom zřejmě dostává pěkně na frak a i vaše peněženka by to dlouhodobě nevydržela. Při sportovní jízdě si Blecha řekla o téměř 9 litrů/100km. Ovšem komu by to vadilo - kdo chce sportovnější svezení, dá si do Blechy 1,6, ta dělá stovku za deset vteřin. :-) Při tachometrových 140 si pak naše Bleška na dlouhou trasu řekla o osm litrů. Pokud chceme ve finále posuzovat zvolenou motorizaci, měli bychom se zamyslet nad účelem pořízení vozu. Tady si myslím odpovídá záměru i očekávání.

Zavírání kufru

Je to sice maličkost, zatím jediná, co mě trošku vadí - zavírání kufru. Nevím, jestli je to ještě "neomačkanou" gumou těsnění kolem pátých dveří, ale s kufrem se musí pořádně třísknout, aby dveře dosedly, jak mají, jinak stále svítí kontrolka otevřených dveří. Chvilku mi to trvalo, než jsem se naučil kufr zavírat, přítelkyně se ho bojí zavírat do teď, nechce s tím moc mlátit. Dosud jsem byl zvyklý páté dveře (ať již u Fabie sedanu, Octavie Kombi I i II a Fabie 1) jen rukou spustit a zabouchnou se - to tady rozhodně neplatí. Problém jsem probíral i s jedním kolegou (taky majitel nové Blechy) a má tentýž problém - nebude to tedy mým exemplářem, ale patrně již nastavením z výroby. Snad si to časem sedne.

Překážející páka nastavení výšky sedadla ???

Již mnohokrát jsem se doslechl o tom, že mnohým vadí dosti nápadná páka výškového nastavení sedadla při nastupování a vystupování. Tento fakt ještě umocňuje mnou zmiňovaná vyšší stavba vozu. Osobně (při výšce 182cm) nemám s tímto problém a ani přítelkyně (173cm) neměla vůči tomuto výtky. Ačkoliv připouštím, že někomu to může znepříjemňovat život a že patrně řidičům/kám s menší postavou více, tento problém já nemohu potvrdit.

Palivoměr ???

Ač celkově se koncepce budíků v "kapličce" příliš nezměnila a stále jsou ukazatele velice přehledné, jeden detail se změnil. Nová Fabia přišla o mechanický palivoměr a ukazatel teploty chladicí kapaliny. Palivoměr je digitální na středovém displeji. Přehlednost nechť si každý posoudí sám, osobně si ale budu muset na novou koncepci dost zvyknout. Obzvlášť teploměr chlazení mi dost chybí. I když samozřejmě místo něj je zde kontrolka, která ho v případě přehřátí zastoupí. Ovšem za příplatek 4000Kč za MaxiDOT dostanete i klasický mechanický palivoměr i ukazatel teploty chlad. kapaliny. Škoda jen je, že MaxiDOT musíte žádat přímo z výroby, později už domontovat nejde, byl bych ho okamžitě chtěl.:-(

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kontrola po 15000 naprosto v pohodě, nic nevrže, vše dělá, co má. Cena u Auto Hybeš Dřenice 2100,- s olejem Shell. Těsně před koncem záruky jsem zjistil, že černá foli na levém B sloupku se u rohu dveří začíná mírně odloupávat - opraveno do druhého dne v Auto Hybeš Dřenice. Servisní kontrola po dvou letech (30000 km) naprosto v pohodě, na počkání tamtéž.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupeno nové v Autoservisu Hybeš Dřenice. Velice příjemná obsluha a přijetí, naprosto přátelské a seriózní jednání.

 

Novinky v recenzi

5.11.2009 15:15

Gumy

Přezuto na zimáky. Letní originál Continentaly mě ale dost zklamaly, po necelých 20000 km (na letních) jsou dost sjeté, vidím to tak už jen na jednu, stěží 2 sezony (max. 40000). Obdobně na bratorovu Roomsteru, na něm mu (kratší jízdy po městě) ubyly ještě víc.

13.5.2009 11:13

Někteří by měli vrátit

Hrůza! Zase mi to někdo odřel. Lakovaný mohutný zadní nárazník je sice krásný, ale velmi náchylný na odření při podélném stání. Holt někteří kolegové řidiči a řidičky by měli radši zůstat doma a nelézt za volant, když neumí zacouvat! Ach jo! A to nepočítám bouchanec na předních dveřích z parkoviště. Proč jsou všichni tak bezohlední? Chápu, že některým majitelům zvláště velice starých vozů nevadí nějaký ten nový šrám, ale mně to tedy na mém autě rohodně vadí! Nikdy bych si nedovolil se cizího auta byť jen dotknout, natož prásknout do něho dveřmi nebo si nedej bože na kapotu odložit nákupní tašku, že jo, paní?!!

19.4.2009 05:14

Zatracená zvířena

Kuna mi překousla kabel diagnostiky spalování (rozsvítila se kontrolka "Porucha kontroly výfukovývh spalin" - oprava 178,- u Auto Hybeš. Kuna si ovšem nedala pokoj a přesně po týdnu svůj výkon zopakovala - mrcha! Druhá oprava 111,-. Mimochodem spray na kuny nezabral. :-(

23.3.2009 00:17

Zbožňuji nové dálnice

Cestou do Ostravy jsem měl tu čest vyzkoušet nový 6tipruh z Lipníka do Bělotína. Dokonalé. Blecha jela na maximum a vůbec to nebylo znát (kvalitní dokonale rovná vozovka), jen to hučení a spotřeba ano.:-)

7.3.2009 01:02

GoodYear Ultragrip 7 +

Dokonalé...všem doporučuji, na sněhu vynikající, na dálnici vcelku tiché, na ledu brzdí obstojně. Po čas bílé zimy jsem Blechu dočasně přejmenoval na Kamzík. I v Rokytnici n/J. se vyškrábala v pohodě po sněhu až k nejhornějšímu parkovišti (a to tam je značka povinné řetězy). Zkrátka Ultrgripy dělaj z aut kamzíky :-)

19.11.2008 00:00

Zimáky po staré bleše rodičů (ukrajinská zn. Rosava 185/65/14 - dar od AAA Auto - mj. vynikající na sněhu, blbé na sucho - vlní se, měkká směs) jsem udal a vyměnil za GoodYear Ultragrip 7+ 185/55/15 nasazené na vyzískané "plecháče" z léta. Jsem na ně zvědav, u nás na vrchovině je myslím vyzkouším. ;-)

23.7.2008 00:00

Dokoupena hliníková kola Antares 15"

2.2.2008 00:00

Cesta SRN-ČR s dvouhodinovou zácpou a svižnou jízdou (Norimberk - Rozvadov 160, po ČR 130, jinde v SRN zácpy) ve dvou lidech spotřeba rovných 7l/100km. Nad 160 se tomu fakt nechce, zatím rekord 165. Jinak ze 160 to do kopce zvolní tak na 135, ale to už drží. Takže pro české potřeby dostačující.:-)

9.1.2008 00:00

Tak jsme zase v SRN. Cestou jsme Blechu docela provětrali, na neomezené kolem Norimberku místy až 160. Zdá se, že už je konečně trochu zajetá, neboť krásně zrychluje. Myslím, že těch 170 by na úplném dně sil zvládla (ale to až na letních...).

20.12.2007 00:00

Tak Blecha se už konečně probrala, zajetí je znát. Po 5tis. km najednou jako když přibyl další válec v motoru.:-) Blecha lépe táhne, rychleji jde do otáček, celkově je živější a i spotřeba klesla. Domnívám se, že z výroby je softwarově načasována řídicí jednotka do hranice 5 tis. km motor šetřit.

20.11.2007 00:00

Cesta SRN - CR, cca 1600km, průměrná spotřeba při 110kmh 6 litrů. Jinak místy jsem Blechu protáhl až na 150kmh - víc už se jí přespříliš nechtělo.:-)

11.11.2007 00:00

Jelikož se chci vydat na cestu do vlasti, jel jsem dát Bleše nabumbat. Stala se mi zajímavá věc. Pominu-li šílenou cenu naturalu v Německu (1,45€=40Kč), při PalPoč hlášeném dojezdu 60km (cca 4l v nádrži) jsem do 45litrové nádrže nacpal "až po tipec" 48 litrů! Tak nevím, jestli je tam opravdu tak velká rezerva, dlouhé trubky, nebo to u Agipu špatně měří...

8.11.2007 00:00

Upravena, aktualizována a rozšířena recenze vozu.

2.11.2007 00:00

Cesta po SRN Saarbrücken-Stuttgart a zpět. Cca 500 km, průměrná spotřeba při pohodové dálniční 110 je 6 litrů (na zimákách ve 3 lidech). Subjekivní pocity oproti první generaci: Oproti HTP 40kw ve Fabii1 jede o poznání líp, trochu více je ale Fabie2 citlivá na boční vítr, třeba při předjetí velkým autem apod. Jinak v kabině je do 120 vcelku příjemné ticho (i když zimní gumy dělají své). Silnější věnec volantu a tužší řízení je na delší cestu po dálnici velice příjemný.

21.10.2007 00:00

Tak Blecha je u mě v SRN. Cestou ji posádka držela na tachometrových 140, místy ji protáhli až ke 160. Při takovéto svižnější (na HTP) jízdě si řekla na zimních gumách o 8l/100km.

16.10.2007 00:00

5.10. - omylem nám byl namontován vstup do rádia mono - bez problémů na počkání vyměněno prodejcem
13.10. - skla označena bezp. pískováním
20.10. - "Blecha" pojede za mnou do SRN - aspoň ji prozkoušíme na Autobahnech


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia Ambiente 1.2 HTP/44kW

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Těžko říct, zatím nemáme moc najeto :-)

praktičnost
10

Zatím super, vždycky jsme se tam (jednou dokonce v 5 s krosnama) naskládali, i když to už bylo jak hrát tetris.:-) Dokoupena užitečná věc - sada vertikálních sítí do zav. prostoru.

prostornost
9

Byl jsem mile překvapen, celkově je interiér vzdušnější a i na kolena je vzadu více místa. Jen na šířku by ty 2 cenťáčky mohli přidat.

jízdní vlastnosti
10

Perfektně sedí, sportovně laděný podvozek spolu se 195 koly dělá své... se silným motorem by mohlo být super svezení někde v zatáčkách.

jízdní komfort
8

Lepší odhlučnění, nepřeposilovaný volant, gigantická zrcátka, občas ale díky tvrdému podvozku hopsá po záplatách na silnici. Rada: trochu podhustit gumy. To ovšem není můj případ, já je naopak foukám vždycky o fous víc.

provozní náklady
9

Zatím super, kontrola po roce "za lidovku", vše dle očekávání na malé autíčko s benz. motorem.

výkon motoru
10

Na 3válec super - oproti 1.1. 4válci v Citroenu C3 o mnoho lepší zátah a hlavně má výkonový vrchol (C3 s 1.1 je prostě takové "netáhlo"). Ve srovnání s Fab1 1.2 12V 47kW mi přijdou naprosto rovnocenné.

spotřeba
9

prvních 100 km sportovní jízdy okolo 8-9 litrů, ale při klidné jízdě to vcelku klesá - techničák uvádí 7.7/4.8/5.9 - při 110 kmh 6 a při 140 8 l/100km - uvidíme ještě po dlouhodobém zajetí.

hlučnost motoru
10

Odhlučenění velmi dobré, motor je slyšet jen při vyšším záběru (chrčení HTP), jinak o něm až do cca 120 kmh příliš nevíte.

kvalita sedadel
10

Příjemně tvrdá, pro štíhlého člověka široká dostatečně, docela výrazné boční vedení v oblasti beder.

brzdy
9

Zpočátku mi přišly dost poddimenzované. Na sešlap tuhé, ale účinné. Možná je to jen subj. pocit. Po několika stech km se účinek výrazně zvýšil, už brzdí jako ďas, ale musí se na ně víc silou, ne jak v Octavii Tour, kde vám brzda uletí pod noho

zavazadlový prostor
7

Na malý hatchback slušný, nepatrně (pouze marketingově) větší než u Fab1, ale holt Octavia Combi to není :-)






Blesk.cz

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak zabránit jejich mlžení kvůli roušce?

Brýle chrání oči před koronavirem, jenže...Jak…

Kvůli zamezení šíření koronaviru se Česko opět zahalilo do roušek, na ochranu očí se ale často zapomíná. Experti…

Kamioňák Milan sešrotoval na D1 auto s maminkou i synkem (†1): Přátelé na něj vyhlásili veřejnou sbírku, lidé zuří

Kamioňák Milan sešrotoval na D1 auto s maminkou i…

Čtyři životy vyhasly při tragické středeční nehodě na D1 u Brna. Na 188. kilometru došlo ke srážce až šesti aut.…

 

iSport.cz

Martina Čechová si splnila sen: má vlastní fitko! Řekla, co ji (ne)baví

Martina Čechová si splnila sen: má vlastní fitko!…

Martina Čechová nepatří mezi ženy, které by vydržely sedět se založenýma rukama. Když se před lety s Petrem…

Trpišovský o Coufalovi: West Ham? Zájem je, ale... Sestavu to neovlivní

Trpišovský o Coufalovi: West Ham? Zájem je, ale...…

Den před klíčovou odvetou na hřišti Midtjyllandu znělo kolem Slavie zase nahlas téma přestupu Vladimíra Coufala.…

 

Reflex.cz

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před 130 lety se narodil protektorátní předseda vlády Alois Eliáš

Úctyhodnou armádní kariéru ukončila poprava. Před…

Vedle Emila Háchy a Edvarda Beneše mají protektorátní dějiny ještě jednu postavu, na kterou se často zapomíná.…

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm demonstrantů na covid. Jsou to hrdinové, tvrdí organizátoři

Během demonstrace proti rouškám zemřelo sedm…

V neděli se v Praze sešlo několik set odpůrců roušek, aby demonstrovali proti vládním opatřením a aby se v davu…