Recenze

9 Majitel

BMW řada 3 318d

9.89 Uživatelé

Hodnoceno: 40× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 16 BMW řada 3, foto 17 BMW řada 3, foto 18 BMW řada 3, foto 19 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta bawo Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:9389 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1995 výkon [kW]: 90 kroutící moment [Nm]: 280 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.3 maximální rychlost [km/h]: 213 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "chivas".

Tak pred 2oma dnami som nasiel rano na "mojom" bawe 1 rozbite lave zadne okno na dverach. Nejakemu dobrakovi sa zdali zaujimave papiere (vytlacene pdfko) co com nechal na zadnych sedadlach.
Tak som auto vratil a dali mi 318d. Navigacia, dazdovy senzor, tempomat atd. Nema vyhrievane sedacky, ale ani neni treba kedze uz teplota tu v juznej francii dosahuje okolo 14 st C.
(i ked rano by potesilo).
Prve presadnutie z triedy 1 do 3ojkovej triedy ma sprevadzalo miernym sklamanim. Jednak interier nebol tak zaujimavy (cool, fancy) ako v jednotke. Kedze uprednostnujem vacsie auta s pociatku som ako jedine pozitivum oproti jednotke videl len priestranstvo. No s pribudajucimi km-ami sklamanie odchadzalo a ja som nadobudal pozitivnejsie pocity. Zacalo to velmi prijemnym a hladkym radenim v porovnai s jednotkou (a isiel som aj na 120d kde radenie bolo fakt tuhe).
Radenie velmi prijemne teda, volant potiahnuty kozou prijemny na omak a zvlast ucinejsi posilovac. Samozrejme aktivny. Vozidlo v pruznosti mierne zaostava za 118kou, ale nie je to lenoch. Samozrejme clovek by ocenil nejaku 320d, alebo este lepsie 330d, ale pokial nie je zavodnik tato motorizacia je absolutne dostacujuca. Rychlost clovek nevnima, a po okrskach sa mu zda ze normalna premiestnovacia rychlost je 150km/h. A pokial musi zbrzdit na 90 koli pocestnemu pred nim, ma pocit ze nieco nie je v poriadku. Pri rychlosti nad 140 motor nie je pocut, resp prehlusuje ho prudiaci zvuk spojeny s hlukom od pneumatik.

Pridem hned k negativom, ktore mi vadia. Zacnem asi s ovladcmi na otvaranie okien vodica resp ovladanie zrkadiel. Sofer ako ja cca 183cm musi uplne natiahnut lavu ruku aby dociahol na spinac okna, a zrkadiel. Keby to pani bayeraci posunuli o par cisiel do zadu, nic by sa nestalo. Takisto mi chyba madlo na dverach - cim sa zatvaraju dvere. Okrem vodica to maju vsetky dvere.
Dalej, laktova opierka. Pokial prstami obopnem volant a palcom chcem prepinat stanice na radiu tak laket mi nedociahne na opierku. Ked oprem laket o opierku, mozem prepinat iba ukazovakom. Otazka teda znie, preco je na laktovej opierke vyrez na strane vodica. Asi to vyzera krajsie, ale straca to ucel.
Odkladace poharov ? Bud neviem kde su, alebo tam fakt nie su. Pre cestujucich na zadnych sedadlach je to vyriesene velmi prakticky; v laktovej opierke. Nezda sa mi ze by majitel 3ojkovej rady sedaval v zadu.
Spociatku mierny chaos z navigacie, ale to bolo skor dane mnoznstvom informacii a nastaveni. Staci par km, a trosku sa s tym pohrat. (aj tak sa mi zda ale ze dotykove ovladanie obrazovky je praktickejsie, ako je tomu napr u lexus I-triedy).

Ale napriek tymto negativom som velmi spokojny a po dnesnych 400km mam dobry pocit s auta. No a spotreba 6.6 co si myslim ze je slusna. To uz teda prechadzam k pozitivam, a jedno z najvacsich pripisujem k ovladaniu tempomatu. Packa pod smerovkami, brnknete s nou dopredu a uz ho ma. Zatlacite opat do predu a medzi budikmu sa vam zjavi pozadovana rychlost. Smerom do zadu, rychlost zmensujete. Pri stlacenu brzdy alebo spojky sa samozrejme deaktivuje a pokial sa chcete vratit na pozadovanu rychlost jednoducho zatlacite packu smerom k volantu a uz idete.
Velmi sa mi paci ukazovatel okamzitej spotreby, pod otackomerom. Zda sa mi praktickejsi ako digitalny. (myslim ze takyto ma len bmw a robi to tak uz dost dlho).
Takisto ocenujem zvysovanie hlasitosti audia v zavislosti na hlucnosti z okolia.

Silné stránky

Minimalna hlucnost,
napriek najslabsej motorizacii, slusny vykon
Podsvietenie interiera v noci,
ovladanie tempomatu
audio
brdy
DSC
lahke radenie

Slabé stránky

mierne horsia dynamika
absencia drziakov na pohare v predu
laktova opierka
ovladace okien resp zrkadiel
interier

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

zatial nic

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

s pozicovne

 

Novinky v recenzi

17.2.2008 00:00

Dnes som po slabych 200km slusnej jazdy a 40% na dialnici cca 120kou zrazil spotrebu na 6.2 Ako sa ale poznam, dlho to nevydrzi.

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatial 10, lebo setko ide..

praktičnost
9

cierna farba...

prostornost
8

chce to 5ku

jízdní vlastnosti
9

vyborne

jízdní komfort
9

parada

provozní náklady
10

platim len palivo

náhradní díly
10
výkon motoru
8
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…