Recenze

8 Majitel

Audi A4 3.0 TDI Quattro

9.71 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A4, foto 1 Audi A4, foto 2 Audi A4, foto 3 Audi A4, foto 4 Audi A4, foto 5 Audi A4, foto 6 Audi A4, foto 7 Audi A4, foto 8
Audi A4, foto 9 Audi A4, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta Audi A4 Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:76000 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2967 výkon [kW]: 150 kroutící moment [Nm]: 450 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.9 maximální rychlost [km/h]: 229 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8.3

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "dareios".

Zdravim,

na zacatek bych popsal cestu, jak jsem se k tomuto vozu vubec dostal. Me pozadavky znely docela jasne, sedan stredni tridy, nejlepe nemecke vyroby, sestivalec. Kvuli vysokemu rocnimu najezdu bylo jasne, ze pod kapotou skonci naftovy motor, z cehoz jsem nebyl zrovna nadsen, ale situace si takoveto reseni zadala. Rozhodoval jsem se tedy mezi BMW 330d, MB 320 CDI a Audi A4 3.0 TDI. Podminkou byla manualni prevodovka, a z toho duvodu jsem temer okamzite zavrhl stuttgartsky vuz. BMW, byt se na prvni pohled tvari sportovne s dieselem sportovni rozhodne neni. Me zkusenosti s benzinovymi BMW, konkretne pak 3er me utvrdily v tom, ze naftove BMW, byt je dobrym autem, neni dobrym BMW. Nemam rad polotovary, a tak jsem zvolil Audi. Ano, auto neni sportovni, nema zrovna nejlepsi rizeni, ale prave kvuli temto vecem padla volba prave na nej. Pri dlouhych cestach nemam chut se vecne prat s rizenim a posilovacem, ba prave naopak jsem vyhledaval neco tzv. "user friendly".

Jizdni vlastnosti: Kdo z vas mel nekdy tu cest s Audi, nemusim mu situaci dlouze popisovat. Pro ty neznalejsi se pokusim na par radcich alespon trochu popsat, jak se vuz chova. Jak jsem uvedl jiz v uvodu, nejvetsim nedostatkem a zaroven plusem pro valnou vetsinu uzivatelu je preposilovane rizeni, ktere rozhodne nelze oznacit slovem komunikativni, jedna se naprosty etalon nekomunikativnosti. Na druhou stranu je ovladani vozu postaveno na takovou uroven, ze jej zvladne i zena s telefonem u ucha a rtenkou v druhe ruce. Razeni je lehke a presne, spojka jde zlehka, ostatne jako vse v tomto aute. Je jedno, jestli jedete 30 nebo o 200 vic, v obou situacich se vuz chova naprosto stejne. A4 je jednoznacne nedotacive, maskuje to naladenim zadni napravy, coz ovsem funguje leda na suchu. Diky kvatru se maximalne neda rozhodit necitlivym zachazenim s plynem, ale na ukrutne nedotacivosti auta jako takoveho to nic nemeni. S klesajici adhezi je to cim dal tim horsi. nedotacivost je u teto motorizace jeste podporena relativne tezkym motorem nad predni napravou, presto vsak auto diky S-Line paketu a 17ti palcovym kolum pusobi dostatecne pevne a pri zmene smeru se prilis nenaklani.

Motor: Jak jsem jiz psal, jsem priznivcem zazehovych motoru, zde vsak nebylo jine volby. Motor je koncepcne stejny jako ten v A6 (predFL), nicmene jeho vykon je snizen na 150kW (oproti 165 v A6). Rozhodne o nem nelze rici, ze je spatny, "umira" na dieselove pomery relativne vysoko. Rozsah pouzitelnych otacek je vsak maly, zprevodovani kratke. Otacky padaji jak na padaku a rychle se s tim ciste ani neda radit. Samozrejme, turboefekt je u turbomotoru vec neeliminovatelna, a tak i tento agregat trpi citelny nastupem turba. Co je vsak potesujici je spotreba, ktera se pohybuje v pasmu od nejakych 7 litru pri predpisove jizde mimo hustejsi mestske aglomerace az po 14 litru pri takrka neustalem vyuzivani jeho potencialu. Tento apetit lze hodnotit jako slusny, dlouhodobe se spotreba se pohybuje mezi 10-12 litry.

Interier a vybava: Co vsak Audi nelze odeprit je kvalita zpracovani interieru, vse pusobi pevnym dojmem, nikde zadne na pohled lacine plasty. Aretace vsech ovladacich prvku je vyborna, stejne tak jejich funkcnost. Horsi uz je to s prostornosti, ktera je na urovni mensiho Golfu, mozna jeste mensiho Pola. Na mysli mam predevsim prostor na zadnich sedadlech, kde je pro normalne vzrostle osoby delsi cestovani skutecnym utrpenim. Jedna se predevsim o nedostatek prostoru v oblasti kolen. Co se vybavy tyce, obsahuje vse potrebne plus dalsich par veci. Mezi potrebne veci radim xenony, ktere jsem vsak musel ozelet, ale prijdou na radu za nedlouho, aut. klimatizaci, sportovni sedadla. Dalsi veci jako vyhrivani sedadel, parkovaci senzory a dalsi veci beru jako nadstandard, ktery potesi, ale obesel bych se bez nej.

Silné stránky

vzhled, jednoduchost ovladani, interier, mechanika razeni, v jistych chvilich motor :)

Slabé stránky

jednoduchost ovladani, zprevodovani, rizeni, naladeni vozu

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

proveden zakladni servis, jinak zatim nebylo nic potreba

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

vuz je dovezen, jel jsem si pro nej sam, zkontroloval a dovezl po vlastni ose nazpet

 

Novinky v recenzi

16.9.2010 11:08

Tento rok opet Dreamcars Roadshow

Zdravim,

tak jsem se tento rok opet registroval na Dreamcars Roadshow, je to opet za velmi zajimavou cenu hodne muziky, navic slibuji bohaty program, tak snad vyjde i pocasi. Jinak podrobnosti zde, kdyby se nekdo chtel pridat, budu rad, kdyz tam nepojedu sam :)

http://roadshow.prodriver.cz/

7.10.2009 21:19

Přesun DreamCars RoadShow 2009!

Tak nam byla akce z technickych duvodu presunuta na dalsi stredu, tedy 14.10. Vratka jsou tedy nadale otevrena, rad privitam jakehokoliv kolegu, ktery by jel a mohli bychom si to uzit spolecne ;) Kontaktujte me pripadne prostrednictvim SZ

28.9.2009 12:02

DreamCars RoadShow 2009: Zažijte svůj řidičský sen!

Tak jsem se po relativne kratkem rozmysleni rozhodl navstivit tuto akci. Duvody byly jednoduche - vic zajimavych aut za velmi zajimavou cenu, byt casove omezene. Kazdopadne je to zajimave, verim, ze se tam sejde snuska podobne postizenych lidi, je pry zajisteno komplet obcerstveni po cely den, doprovodny program, jizdy v Hummerech, holky z RedBullu :)

Kompletni info zde, kazdeho, kdo by se ke mne rad pripojil samozrejme rad uvitam :)

http://roadshow.prodriver.cz/


Přidat názorDiskuse: Audi A4 3.0 TDI Quattro

Další vozy Audi A4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatim jezdi bez problemu, uvidime az se ozvou vstriky, cerpadlo apod. :)

praktičnost
6

Diky prostoru na zadnich sedadlech velmi omezena.

prostornost
5

viz. vyse

jízdní vlastnosti
6

Na to, na co jsem auto chtel, tak to splnuje skvele, v globale vsak bida s nouzi.

jízdní komfort
8

Uspokojivy.

provozní náklady
8

Zatim prijatelne, uvidime do budoucna.

náhradní díly
5

Nic neobvykleho.

výkon motoru
7

Na vetsinu jizdnich situaci dostatecny, ale jako vykonne bych auto rozhodne neoznacil.

spotřeba
7

Takova, jakou jsem ocekaval, jsem spokojen.

hlučnost motoru
3

Jako kazdy diesel, nic co bych chtel poslouchat, ale co uz.

kvalita sedadel
8

Predni dobra, na zadni se nevlezu, takze nemohu posoudit.

brzdy
7

Vadnou a preposilovany pedal take neni nic extra, na druhou stranu brzdi relativne slusne.

zavazadlový prostor
7

Dostacujici.






Blesk.cz

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po stopách Hrabala i do Země Keltů

10+1 tip na výlet do přírody: Zázračné studánky, po…

Karanténní omezení nepřejí návštěvám nejrůznějších organizovaných akcí či programům, které se konají pod…

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i zvíře! Jak se jich zbavit?

Malý, ale dravý roztoč: Svilušky kousnou člověka i…

S koncem léta přichází jejich čas... Někdy se sice objeví dříve, ale právě nyní je velká pravděpodobnost, že na…

 

iSport.cz

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať si zase vyslechnu svoje

Hradec šlape, Zámorskému chyběl ve Zlíně pískot: Ať…

Dvě kola vynechal kvůli nemoci. Na led se vrátil doma ve Zlíně, ovšem jako host. Petr Zámorský (28) na stadionu…

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové. Plzeň - Boleslav 4:2

SESTŘIHY: Hradec stále neporažen, řádili Klímové.…

Hned čtyři zápasy musely být kvůli koronavirovým opatřením odloženy, 3. kolo hokejové Tipsport extraligy se ale…

 

Reflex.cz

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin lidských průserů

Ekonom Roman Češka: Žijeme novou kapitolu dějin…

„Vlády na koronavirus reagovaly jako na invazi Marťanů, dopady na ekonomiku mohly být o dvě nuly nižší. Bohužel…

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali, když jsem rezignoval, líčil Vojtěch v televizi

Gejzír nevkusu vytryskl do nebe: Kolegové plakali,…

Před kamerami předváděl dnes už bývalý ministr zdravotnictví Adam Vojtěch postupně různé své vlastnosti:…