Audi A4 (2007)
14.5.2012Audi A4 Avant 2.0 TDI PD DPF (8v motor BPW) Jedná se o Audi A4 Avant B7, r. v. 2007, motor 2.0 TDI (8-ventil, kód motoru BPW). Vůz mám zatím chvíli a…
Audi A4 Avant (WhiteS)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Jacoob 15.05.2012 17:02
Chvála
Moc pěkné auto a kvalitní recenze až na takovéto klasické počáteční nadšení. Já jsem dal 3x 10 bodů a věřím, že fotografie doplníš. Každopádně oceňuji, že jsi pečlivě vybral motor a neskončil například u staršího 2.0 TDI, který je pro mě subjektivně opravdu špatný. Gratuluji tedy k moc pěknému automobilu. Snad jen škoda, že to není quattro a jediné co bych doplnil, že ty brzdy nejsou nějak skvělé, ale to zjistíš, až s automobilem něco najedeš :-). -
hand 15.05.2012 19:10
Prestiyz znacky
no kdyz s tim prijedes do vesnicke hospodz, tak moyna na nejake 15 ky, dojem udelas, ale u nas s A6-A8 r.v 2006 a vice jeydi cikani:), tak nevim, kde je ta prestiz:) :yes: -
-
Kuře64 15.05.2012 22:27
1,9TDI
Taky mám toto auto, napřed jsem z motoru 1,9 TDI nebyl moc nadšený (má ho kde jaká Octavie), ale pak jsem zjistil že je to v podstatě nejlepší volba. Malá spotřeba, docela to jede a hlavně by se na motoru nemělo nic pokazit. Auto mám 2 měsíce, najeto 4 000km, až bude trochu času, tak napíši vlastní recenzi a hodím se i foto (už se na to moc těším).-
WhiteS 15.05.2012 22:30
« Re: 1,9TDI
Gratuluji ke koupi :-). Já osobně bych se 1.9 TDI PD 85 kW určitě nebál. Kamarád jí má ochipovanou ve Fordu Galaxy a je téměř nemožné, jak to s takovým autobusem cvičí. Fotky přidám, jakmile budu alespoň v půli zkouškového období - teď je toho hodně =(. Přeji spoustu šťastných kilometrů.-
hugolin 16.05.2012 10:46
« Re: Re: 1,9TDI
Zdravím, Páni.. Chcel by som Vás vyviesť z omylu- čo sa týka motoru v Audi 1,9 TDI 85kW, tak je to totožný motor s 1,9TDI 77kW. Tieto motory majú na brzde odmeraný výkon cca 87 KW. Škody, VW, Seat to riešia zapísaním max výkonu 77kW z viacerých dôvodov- automobilka si nemôže dovoliť napísať väčší papierový výkon ako je v skutočnosti a potom marketingový ťah- každý, kto si sadne do auta s týmto motorom a porovná porovnateľné 77kW motory, tak povie, že VW koncern lepšie ide. Audi píše na papier výkon bližší skutočnosti. Čiže nieje to ten pôvodný motor, ktorý sa montoval cca od 2000-eho roku- tá mala od začiatku 6-kvalt, čo 77kW nemal.
Každopádne veľa šťastných km a nech autá len radosť robia!! ;-)-
Vlagik 16.05.2012 21:51
« Re: Re: Re: 1,9TDI
On ale myslí 1,9 TDI 85 kW v Audi B7 (tu má). Tam je ten motor jiný než 1,9 TDI 77 kW.
Motory 1,9 TDI 85 kW byly první PD u VW. Měly označení AJM, pro další auta ještě AUY a BVK. Z něj se později udělal motor 96 kW, základním se stal 74 kW. Byly i další verze jako 110 kW snad tuším i 118 kW.
Další evoluce 1,9 TDI PD pro platformu PQ35 byl motor 77 kW a pro PQ46 pak i 2,0 TDI 103 kW 8V.
Motor 85 kW se do Škodovky nikdy nemontoval. V A4 B7 tvořil základní motorizaci.-
white label 16.05.2012 22:23
« Re: 1,9TDI
Žádných 118 kW apod. už nebylo, 1,9 TDI PD byl např. v Golfu IV postupně pouze v těchto variantách:
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 85 kW (115 PS) bei 4000 min1 285 Nm bei 1900 min1 AJM 195 km/h 05/1999–07/2001
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 85 kW (115 PS) bei 4000 min1 310 Nm bei 1900 min1 AUY 192–195 km/h 01/2000–07/2001
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 96 kW (130 PS) bei 4000 min1 310 Nm bei 1900 min1 ASZ 202–205 km/h 03/2001–09/2005
1.9 TDI[D 1] (PD) 4/8 1896 110 kW (150 PS) bei 4000 min1 320 Nm bei 1900 min1 ARL 212–216 km/h 09/2000–08/2003
Passat B5 měl ještě slabší verzi:
1.9 TDI (PD) 4/8 1896 74 kW (100 PS) bei 4000 min1 Nm bei 1900 min1
AVB 02/2000–08/2000
Passat B6 tuhle:
1.9 TDI (PD)[D 3][D 4][D 5] 4/8 1896 cmł 77 kW (105 PS) bei 4000 250 Nm bei 1900 BKC/BXE/BLS
A GOLF V tyhle:
1.9 TDI (PD) [D 4] 4/8 1896 66 kW (90 PS) bei 4000 min-1
210 Nm bei 1800–2500 min-1 BRU / BXF / BXJ SG5 176 03/2004–11/2008
1.9 TDI (PD) [D 4] [D 5] 4/8 1896 77 kW (105 PS) bei 4000 min-1
250 Nm bei 1900 min-1 BJB / BKC / BXE / BLS SG5, SG6, DSG6, DSG7 187 08/2003–05/2009
-
-
-
-
Barrichello 16.05.2012 15:09
Itálie?
ne problém není s Itálií, problém je s tím že je to koncern kde se připlácí i za štítek s nápisem.
Jinde sou u střední třídy tempomat, el. okna na všech dveřích a klimatizace základem už dobrejch 20 let....
Ale koncern to má vždy až od x té výbavy v rámci paketů a za příplatky. No kdo chce platit at si platí :-) -
hřeba 17.05.2012 12:19
Suza
Cau, nevim jestli jsi to ty, ae podle okoli asi j... Co Suzanka? Uz si ji strelil? Zkousel jsem tatu ukecat, ae ze prej chce jen Hondy... Jestli to ty nejsi, tk promin..
Jinak specifika výbav je v různých zemích běžná. V německu zas mnoho aut nemá xenony i když cenovky ukazují miliony.