Recenze

Onyx (muž ) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Nissan Silvia

9.33 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Nissan Silvia, foto 1 Nissan Silvia, foto 2 Nissan Silvia, foto 3 Nissan Silvia, foto 4 Nissan Silvia, foto 5 Nissan Silvia, foto 6 Nissan Silvia, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Silvia Rok výroby 1994 Koupeno ojeté najeto [km]:200000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 147 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10

Popis vozu

Recenzi sem davam na prani nekterych clenu fora moje.auto.cz. Uz neni moje, ma jineho majitele.

Exterier:
Dvoudverove kupe klasicke koncepce s motorem vepredu a pohonem zadnich kol pres samosvorny diferencial. Krasna dlouha kapota jakoby s dvema prolisy (kazdy zhruba ve tretine), vyssi ponton karoserie, nizky profil decentne se svazujici strechy. Jeji klenuti mirne prechazi az do maleho vika kufru. Masivni, ale nikterak agresivni narazniky. Siroke, dlouhe a tezke dvere, samozrejme s bezramovymi okny. 16" hlinikova kola, gumy 225/55/16. Celkove tvary vozy jsou kulate a myslim si, ze auto bylo pred faceliftem z predni casti povedenejsi, nez po faceliftu, kdy byl predek hodne hranaty. Jelikoz auto vazi kolem 1.5 tuny a ma kolem 4.5 metru, pusobi na silnici docela robustne a ridic uvnitr se citi opravdu bezpecne. Se seriovym podvozkem je vuz nadherne stabilni, dostatecne tvrdy a dava ridicovi vedet o vsem, co se pod nim deje. Je ale i dostatecne komfortni na dlouhe cesty. Byli jsme s nim na tydenni dovolene a jelikoz vuz svoji velikosti spada do kategorie GT, nemuzu si na nic stezovat. Moc jsme si to s nim tenkrat uzili, nemelo to chybu.

Interier:
Interier byl v zakladu rekl bych dostatecne vybaven: Okna a vyhrivana zrcatka v elektrice. Airbag ridice a spolujezdce, stavitelny kuzi obsity volant. Original immobiliser. Vyssi verze mely samozrejme interier v kuzi, stresni okno a hlavne klimatizaci. Sedacky jsou posazeny velmi nizko a tak mate v aute nohy skoro rovne. Mne osobne je tohle strasne prijemny a dobre se mi tak ridi. Bocni vedeni operadel by mohlo byt lepsi, ale jelikoz jsme auto nijak nehutnoval, nevadilo mi to.

Motor:
SR20DET: Dvoulitr 16V, turbo. 147kw (200koni). Pokud o nej bylo v minulosti dobre postarano, odvdeci se vybornym vykonem vyuzitelnym v sirokem spektru otacek a pokud ho nebudete tocit do omezovace, tak i relativne prijatelnou spotrebou. Na zacatku jsme si neuzil bohuzel ani jednoho, protoze po asi 500 kilometrech motor zaklepal na klice a bylo po nem. Po rozebrani se ukazalo, ze byl nacnutej spodek i vrsek. Mozna se to jeste dalo zachranit. Nicmene motor jsem sehnal z bouracky v Nemecku asi po sesti mesicich a pujcka me pak strasila jeste dva roky. Jelikoz se jich v Evrope zas tolik neprodalo, doporucuju pripadnym kupcum auto poradne projet a nejlip ho zkontrolovat od nekoho, kdo tomu opravdu rozumi a dokaze neco takoveho odhalit. Jako u vsech turbomotoru, zakladem je nevytacet motor za studena a olej menit klidne i v kratsich intervalech. Kdyz je motor zdravej, nema vazne chybu. Zatah kolem 2500-3000 je vazne uzasnej a jelikoz prevodovka je dost presna dobre dimenzovana, je vazne radost s takovym autem jezdit.
Kdo si chce usetrit peci o turbo motor, muze jeste zvolit atmosfericky ctyrvalec 2.4, ktery se daval do americke verze 240SX.

OSTATNI:
Predni brzdy 4-pistkove kotoucove, zadni klasicke kotoucove. Pri rychlostech a akceleraci, ktere je auto schopne vyvinout je absolutne nutne na nich nijak nesetrit a nemenit kotouce az na poslednich chvili. O oleji jsem uz mluvil.
Zadni sedacky jsou i pro deti utrpenim. Auto je pro dva lidi a tecka. Kufr je relativne dobre vyuzitelny, ale pouze na vkladani mensich veci. Vstupni otvor je temer jen z vrchu a je hodne uzky. Sud se vejde na zadni sedacky ;-).
Celkove rozlozeni hmotnosti je urcite ve prospech predku. Zadek je dost lehky a tak ma sem tam trakcni schopnosti. Je potreba to mit na pameti. Pri seslapnuti pedalu na podlahu v zatacce, vas samozrejme muze zacit predek hodne predbihat a nebo dokonce predbehnout uplne.

Silné stránky

Rozhodne design (hlavne predniho a bocniho profilu), vykon, jizdni vlastnosti, spolehlivost a rekl bych ze i jedinecnost. V dobe, kdy jsem auto koupil jsem o nem jeste tolik nacteno nemel, ale az pozdeji jsem se docetl, co jsem si vlastne poridil. Maximalne me chytlo a diky nemu jsme se v podstate preorientoval na japonskou produkci a evropska me dost pustila. Dodnes na nej vzpominam a kdyby me pozdeji nechytla hachina, asi bych si ho koupil znovu. Neni mnoho zadokolek za tu cenu, ktere by se ji vyrovnaly a tohle auto ma proste dusi. Cerveny GT? Jo, tak takhle ja to proste vidim a nikdo mi to nevymluvi. Sednul jsem si z nej proste na pr*el.

Slabé stránky

Nebyt motoru, ktery jsem musel vymenit, bych asi zadne nenasel. Kdyz jsem ho kupoval, vedel jsem, ze spotreba nebude uplne idealni a za na hory s tim asi nepojedu. Jelikoz se ale stalo, co se stalo, nemuzu auto hodnotit na 10. Stalo me na to spoustu penez, ktery uz v zivote neuvidim a nijak me netesi, ze jsem je musel vyhodit v podstate z okna.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nissan Color CAR v Hradci Kralove. Nemuzu rict ani popel. Prijemne chovani a na znackovy servis me prekvapila i rozumna hodinova sazba. Ne tak me potesily ceny dilu. Auto bylo zezadu mirne bourane, uz jen cena plechariny sla do desetitisicu. Na cenu noveho motoru se ani neptejte... Jinak mi nastesti po dobu vlastnictvi odesel akorat panel topeni. Stal par stovek a byl tam do tydne. Vymenil jsem ho sam.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prazskej bazarnik v Jindrove ulici. O motoru rozhodne vedel. Kdyz jsem se to pokousel reklamovat, samozrejme vse zaprel. Bohuzel. Chybama se clovek uci.

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Nissan



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
6
prostornost
9
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
6
náhradní díly
2
výkon motoru
10
spotřeba
6
hlučnost motoru
9
kvalita sedadel
9
brzdy
9
zavazadlový prostor
6





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…