Škoda Favorit (1992)
11.9.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Luke (BMW_fans)". Škoda Favorit - někteří lidé říkají, že jde o tehdy přelomové auto od Škody, protože…
Škoda Favorit (Lukas06)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
spanel 14.09.07 19:50
« dodávam
jen jak anonym psal tak ta 136(od 89 do 91 rok) má výkon 46 kW a její odnož co se vyráběla, tušim od března 93 do druhý půlky 94 má těch 50kW(ta 50kW verze u nás snad ani nebyla šla do vývozu)....oba sou to karbece!!!uceleně jak šli za sebou od výroby...karburátorový 136(46kW),135 byly 43kW a 42kw(s neřízenym katalizátorem),pak 135 E s elektronickym karburátorem Pierburg 2 E-E měla 40Kw a pak přišli od 93 roku s jednobodovym vstřikovánim BMM(bosch mono-motronic) dvě verze 40 a 50kW ty pak byli i v prvních feliciích než přišlo vícebodový vstřikování od siemensu!!! -
"anonym" [217.117.217.XXX] 14.09.07 15:14
« Re: Re: k tomu ABS
ono ABS prodlužuje na suchu brzdnou dráhu takže na suchu zabrzdí auto bez ABS dřív než s ABS. To závaží je pro jistotu, když jsou nový brzdový obložení na zadku tak kola líp brzdí na sněhu takže jde favík do smyku, s tim závažim přece jenom líp sedí protože je těžší :yes: -
"-- skrytý --" 13.09.07 21:17
« Re: k tomu ABS
Zajímavé rady, díky za ně ;-) To se závažím se praktikuje spíše u zadokolek a že to funguje i u Favoše se dívím :-) Zkusím to ;-) Na suchu mám taky pocit že Favorit brzdí výborně, mnohdy i lépe než Felda, ale není to objektivní, nikdy jsem to neměřil :-( -
"anonym" [217.117.217.XXX] 13.09.07 15:49
« k tomu ABS
někdy je lepší že fávo nemá ABS. Ty brzdy na ten motor a váhu auta bohatě stačí, navíc, když jsou brzdy v perfektnim stavu tak s fávem zastavíš doslova na kousku asfaltu, zvlášt když máš zimní gumy >:-[] díky tomu, že u fáva nejni ABS tak jsem se vyhnul už 4 nehodám když přede mnou někdo zabrzdil hooodně prudce. Na zimu, když je fakt náledí tak dám do kufru něco těžkýho a favík sedí na silnici jak v létě na suchu :yes: -
"anonym" [217.117.217.XXX] 13.09.07 15:40
« Re: Re: Re: Re: robustný?
pokud nechceš aby se karoserie moc kroutila, tak si kup rozpěru podběhů, zlepší se chování v zatáčkách. Jinak velmi zachovalý a pěkný kus. k tý rychlosti, když je favoritackej motor dobře zajetej(ještě k tomu po Generálce, můj případ) tak se s tim dá jet i 180(sportovní filtry a výfuk podmínkou) >:D -
"-- skrytý --" 13.09.07 00:12
« Re: noo...
Jasně, už to tu bylo rozebíráno - záleží na úhlech nárazu atd, prostě to jde ruku v ruce s dalšími věcmi :-) Je pravda, že Fabie má oproti Favoritovi lepší pasivní ochranu (a aktivní asi taky), takže ja už bych to tak moc neřešil. Na tehdejší dobu fakt dobrý auto, dneska už je technicky někde jinde, ale je to taky 15 let :-) Jinak tvoje Fávo vypadá taky dobře, mně se hodně líbí edice Black Line a Silver Line :yes: -
spanel 12.09.07 21:38
« noo...
no hele asi tak...tužší a robustejší než fábie???tak to fakt nehrozí...neřeknu kdys ho srovnal s felinou ale takhle...nechci tady nic rozebírat do hloubky ale fabie podle euroncap 4 hvězdy...coš není tak podstatný ale sám sem se účastnil na živo testů jim podobnejch v 64km/h dvouma třetinama auta práskho...a to by ses divil co ta fábina vydží...upřímě bych nechtěl sedět ve favoritu při srážce i v 50sáti...a síla plechů..tak na tom tenkrát fakt šetřili!!!jinak ale fáčko sám mam a je to fajn auto bertoneho design a snadnost oprav + dostupnost dílů...nemá chybu a jezdí se s nim na to jak už je ,,starej"fakt fajn...jináč pěkná recenze a hlavně auto je fakt jak z fabriky...jen tak dál :yes: