Škoda Favorit (1992)
11.9.2007Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Luke (BMW_fans)". Škoda Favorit - někteří lidé říkají, že jde o tehdy přelomové auto od Škody, protože…
Škoda Favorit (Lukas06)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 18.01.09 14:56
« Nazdárek
Opět zdravím, tentokráte už z USA. Favík šel minulej rok do světa jelikož jsem se stěhoval do L.A. Koukám že tvůj favík šel asi taky do světa, škoda, byl moc pěknej. Já momentálně jezdim v Chargeru SRT8, ale už pokukuju po novym Challengeru. Holt tady jsou jiny auta. Tak se měj a hodne kilometru bez nehod ;-) -
Vaflička 06.01.09 10:48
« Život jde dál....
Ahoj Lukáši, Fávo pěkné, krásně udržované, jen škoda, že už 'není'... :-) Já se v únoru dočkám taky jak víš, jenže rozloučit se s tímhle miláčkem i za cenu o mnoho lepšího a novějšího auta, to bude přetěžký, ten vztah je silnej, zvlášť po včerejšku..... >:D :yes: -
"-- skrytý --" 16.09.07 12:27
« Re: Re: Re: dodávam
On to taky VW zatrh, místo pokračování výroby Favorita chtěli nový auto(Feldu) a do něj dosadili svojí 1.6 MPI, těžkou, litinovou 55kW kovadlinu z Golfa co nazývají motor. Jinak, ten forman s tim OHC motorem je vidět v muzeu škoda v MB [odkaz] tady je. Toho kdyby dali do výroby, tak by to byl rachot >:-[]
P.S. ten anonym jsem byl já :yes: -
"anonym" [217.117.217.XXX] 16.09.07 11:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: k tomu ABS
sedačky jsou z feldy co rozprodával můj kámoš na díly(odešel mu motor) za 1000 komplet.
no, Fiesty a brzdy to nejde dohromady. Hlavně ty starý stojí na brzdách za nic. Já se svym fafíkem brzdim na pár metrech, pravidelně kontroluju obložení a kotouče a bubny. co je v špatnym stavu, to vyměnim za nový. Brzdy jsou důležitý -
"-- skrytý --" 14.09.07 21:59
« Re: Re: Re: Re: Re: k tomu ABS
Praxe je nejlepší, nejvíce naučí :yes: Ty sedačky jsi sehnal úplně nové? :-O Já jsem zažil situaci, kdy na dálnici v zatáčce stála kolona aut a všichni ji tím pádem viděli až na poslední chvíli. Každý brzdil na doraz a my a před námi Octavka jsme se uhli na pruh trávy u svodidel v levém pruhu, Fiesta jedoucí za námi to probrzdila, protože neměla ABS, takže kdybychom se neuhli, tak bychom měli Feldu dávno zrušenou ;-\ Takže proto nemám moc důvěru v ten názor o ABS :-) -
"anonym" [217.117.217.XXX] 14.09.07 21:22
« Re: dodávam
Přesně tak. nechtělo se mi to vypisovat.ještě jsi zapomněl na nejhorší karburátorovou verzi-Ecotronika. Pokud funguje jezdí dobře, ale když se začne sr*t tak se sere pořád. Ecotronic byl na vývozy. BMM už je o hooodně lepší, ale já pořád tíhnu k mýmu karborutárovýmu kousku, líp se to šteluje a opravuju si celýho favíka sám. :-)
jenom, ta 50kW verze se u nás taky objevovala, ale ne v takový míře protože se v tý době už dělalo BMM. Ale mrzí mě, že se do výroby nedostal ten OHC motor o objemu 1.6L, to bylo lepší svezeníčko >:-[] -
"anonym" [217.117.217.XXX] 14.09.07 21:15
« Re: Re: Re: Re: k tomu ABS
hehe, no moc jsem si s tim nehral. Prakticky je muj favik sériovka, jenom jsem mu dal sportovní filtry, rozpěrnou tyč a sportovní výfuk, tenhle víkend přibudou ještě sedačky z Feldy. Jinak jsem povoláním autoelektrikář, takže pár rad a triků znám z praxe ;-) o tom ABS je to pravda, na mokru a kluzkejch povrchách je to perfektní, ale na suchu je to ne moc dobrý, protože se kola nazastaví, ale protáčejí. A v zimě, čim těžší auto tim líp sedí a favík je docela lehký auto, takže zatížení zadku je dobrá věc :yes: