Recenze

8 Majitel

Škoda Felicia 1.3 mpi

9.20 Uživatelé

Hodnoceno: 18× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 1 Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 6 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8
Škoda Felicia, foto 9 Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta vRum II Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1300 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 106 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 14 * pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "whoofy".

Feldu asi nemusím nijak představovat :) Malý, lehký osobák ukrývající v sobě krásu jednoduchosti, ale také poměrně slabý motor, řadu závad a nedotažených řešení už při výrobě, o protikorozní ochraně asi mluvit ani nemusím. Koupila mi ji moje máma v září 2006 abych si mohl jakožto tehdy chudý (velmi chudý :D)zaměstnanec přispávat aspoň do pul paté ráno. Že bych byl ze začátku extremně nadšený z tohohle auta to asi ne,ale byl jsem velmi vděčný za to, že se nemusím trmácet každé ráno se zapáchajícími bezdomovci a nas*anými xichty autobusem :) Postupně jsem si však vybudoval k tomuhle autu velmi silný vztah. A proč vlastně ? V mých očích je felda designově líbivé auto, jednoduché a tak nedokonalé, že to je naprosto perfektní kombinace pro kreativní duši jako jsem já :). Co se týká mých dosavadních zkušeností je felicie poměrně spolehlivé auto, ale je pravda, že představa delších cest do zahraničí ve mně budí. Sice je pravda, že za ty dva roky co feldu vlastním, měla jen pár poruch, zato některé byly docela zásadní, např. když mi praskly obě přední brzdové hadičky.

Silné stránky

-jednoduchý, ale nápaditý, líbivý vzhled
-dostupnost a ceny ND
-široké možnosti úprav
-dost věcí zvládnete sami v garáži
-topení (v zimě máte za chvilku v autě teplo)
-interier - velmi elegantní, auto je zevnitř utulné a prostorné, žádné přehršle tlačítek na palubovce, vše je jednoduché přehledné, navíc nejsem zastáncem "všecko v elektrice", takže s tímto naprostá spokojenost

Slabé stránky

Bohužel nevím jak moc tohle posouzení bude objketivní, protože auto jsem koupil po druhém majiteli a ani jeden z předchozích majitelů se autu příliš do hloubky nevěnoval.

Brzdy - někomu možná vyhovují mně tedy rozhodně nestačí, při sportovnější jízdě se velmi rychle zahřejí a pak auto jednoduše nebrzdí, nemluvě o jízdě ve více lidech

Alternátor - velmi slabá stránka dosti často poruchové

Světla - světla sou velmi slabá, navíc jsem se snad ještě nesetkal z felicií u které fungují hydrokorektory(štelování výšky )

Slabý motor - předjíždění s felicií je někdy opravdové dobrodružství, vyjma cest na dálnici je pátý rychlostní stupeň snad naprosto zbytečný :)

Antikorozní ochrana - no comment

kulisa řazení - kvalty někdy musíte opravdu pomalu hledat, už se mi parkrat stalo, že jsem zařadil špatnou rychlost, a když zařadíte místo pětky trojku tak to opravdu není nic přijemného. I když do jisté míry to bude zpusobené stářím vozidla

Podvozek - než jsem namontoval HP sporting, tak kombinace seriových tlumičů, a malých koleček byla jako jízda v kočáře


Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

V servisu jsem byl jen párkrát, většinu věcí si již dělám na autě sám. Poruch muj mazlík zatím moc neměl i když jak už jsem zmínil, situace kdy jedete poměrně rychle a najednou zjistíte, že brzdový pedál neklade žádný odpor .. nic příjemného.
Jinak opravy co mě za ty dva roky neminuly -

-repase alternátoru
-výměna spojky
-výměna snímače otáček

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

osobní zkušenost nemám:)

whoofův vRum II

K autu samotnému - zpočátku jsem si prošel postpubertalním "tuningovým" obdobím a auto poměrně solidně dobastlil ... páté dveře jsou totalně prohnilé v brzké době je čeká výměna, stejně tak lemy a blatníky přijdou nové vytažené a na auto přijdou větší kola. Celkově chci auto předělat na KITcar a jezdit s ní amatérskou rally .. tak snad vše vyjde podle plánů, dost úprav už mám za sebou ale spoustu dalších před sebou :)

Zde jsou nejdůležitější z provedených a plánovaných úprav


Motor:
- objem: 1.3l MPI 50kW (zatím série)
- bavlněný filtr Green v airboxu
-Katalyzátor nahrazen pruchozí trubkou zadní díl tlumiče výfuku Option Racing

Exteriér:
- zrcátka Kitcar

Interiér:
- volant- červený semišák Sparco
- odlehčená karoserie - vyházené koberce, plasty, tapecy, zadní sedačky
- pedály Tenzo-R (stříbrný carbon, černý hliník)
- sedačka Lico Star (Sparco Junior), na druhou čekám
- čtyřbodové pásy Sparco

Podvozek:
- tlumiče a pružiny HP Sporting
- alu kola OZ Racing Superturismo WRC 14" s pneu GoodYear Eagle Ventura 185/60
- brzdy - vrtané kotouče OZ Zimmerman, destičky Ferodo DS Performance 2000

Chystané úpravy:

-karoserie kit-car
-strmé řízení
-svod 4-1
-chip+vačka
-úprava výfukového potrubí
-Odlehčený setrvačník
-zavaření střešního okna
-bílý celolak
-laminátové páté dveře
-poflockování palubovky
-ochranný rám
-lyžina pod převodovku
-rozšíření ramen
-sada tvrdých silentbloků PowerFlex

 

Novinky v recenzi

4.8.2009 20:02

6.8. 2008 - The End of one story another begins

Už to vlastně ani není tak novinka když se podiváte na datum v nadpisu, ale dlouho jsem neměl čas se tady otočit tak s ročním zpožděním, ale přece. Šestyho srpna minulej rok mě rozstřelil pán ve stříbrné Fabii když mi nedal přednost. Felda je prakticky skoro rozebraná a už nikdy jezdit nebude :( Ale mám novou krásku i když má svoje muchy ...

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

na delší cestu bude asi lepší vypůjčit si jiné auto, ale jinak na pár problému je docela kamarádská

praktičnost
10
prostornost
10

naprostá spokojenost

jízdní vlastnosti
0

tohle raději hodnotit nebudu nemůžu objektivně posoudit jelikož si nejsem ani jistý jestli předchozí majitelé vubec kdy měnili podvozek

jízdní komfort
7

seriové sedačky mají špatné boční vedení lítáte v tom jako na horské dráze

provozní náklady
10
náhradní díly
10

jak se říká za pusu :-*

výkon motoru
6

68 koní je opravdu sakra málo. Navíc ve vyšších otáčkách už není slyšet vlastního slova a auto stejně nejede. Chybí mi taky pružnost akcelerace

spotřeba
8

spotřeba je supr když to moc nedráždíte tak se dá dostat bez problémů i pod 7L

hlučnost motoru
8

nad 4t ot. řve jak tygr při páření, nicmeně mi to nevadí už jsem si na to zvykl. Navíc felda má naprosto nezaměnitelný "sound" jako má malo aut :)

kvalita sedadel
7

už jsem to zmínil. Podle toho jak soudit kvalitu. Sedadla jsou pohodlná, měkoučká, ale pokud máte rádi dravější styl jizdy, radši si pořiďte přilbu ať se nemlátíte do okýnka :)

brzdy
0

v serii hruza .... teď už ale spokojenost jen si spokojeně pískají:))

zavazadlový prostor
10

narvete tam toho opravdu dost, i když rodinné auto to není:) ale od toho taky vzniklo označení hatchback že ? takže 10






Blesk.cz

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila ve sportovní podprsence. Sexismus, rozčiluje se!

Fešandu Julii vyhodili z posilovny, protože cvičila…

Fitness nadšenkyně Julia Marenová ze Spring Hillu ve státě Tennessee tvrdě narazila v tělocvičně ve Franklinu.…

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva: Záchranáři lákají nové kolegy šíleným videem!

Utržené končetiny, hadi a vyhřezlá střeva:…

Práce u pražské záchranky není jen o „akčním“ zachraňování zraněných lidí na ulici. Aspiranti na tuto životně…

 

iSport.cz

Liberec v pekle koronaviru. Rumuni dokáží pobyt znepříjemnit, ví Hoftych

Liberec v pekle koronaviru. Rumuni dokáží pobyt…

Do Narnie se ve známém díle vstupovalo dveřmi od skříně, Liberec musel do podobně bláznivého světa cestovat dvě…

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste, Kolář nezůstane

Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste,…

Do odvety dává Slavii dobré naděje. Zkušený trenér a expert deníku Sport Vlastimil Palička si myslí, že výchozí…

 

Reflex.cz

Jesenicko: Unikátní krápníkové jeskyně i lázeňská města se vyplatí navštívit v každém ročním období

Jesenicko: Unikátní krápníkové jeskyně i lázeňská…

Pokud uvažujete nad víkendovým výletem, z osobní zkušenosti bych vám rád doporučil navštívit Jesenicko. Tato…

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro suverénní stát. Z EU je obchodník s lidmi a dráb

Za přijetí migrantů úplatek, jinak sankce pro…

Neomarxističtí sociální inženýři a pachatelé dobra ve vedení Evropské unie to budou zkoušet do nekonečna. Už to…