Volkswagen Golf (2010)
10.8.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Honza01". Volkswagen Golf 1,2TSI 77kW 7mistupňový automat DSG Těmito řádky bych se rád podělil o své…
Volkswagen Golf VI (Gregi01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
FauVee 29.08.10 12:09
« Výbava Team
Team výbava je objednana v ktorej krajine, že si musel pridávať el otváranie okien v zadných dverách ? Môžeš prosím napísať čo obsahuje Team výbava navyše oproti výbave comfort a aká bola cena výbavy Team s danou motorizaciou s DSG a aká konečná cena vo výbave ako máš nakonfigurovane? -
"-- skrytý --" 21.08.10 15:56
« Re: Výbava
DSG pracuje výborně, řadí sametově a já jsem maximálně spokojený.
V některých testech je popisováno cukáni při řazení.
Vypozoroval jsem, že se to stává mezi 1. a 2. stupněm, když prudce přidám plyn. Jednička je hodně lehká, když prudce přidáte v okamžiku přeřazení na dvojku plyn tak to trošku cukne. To je malý deduh tohoto malého DSG se „suchou“ spojkou. U DSG pro vyšší motorizace se spojkou v olejové lázni k tomu nedochází. To „cuknutí“ není nic hrozného a u ostatních vyšších rychlosti nebo podřazení se mi to ještě nestalo. -
"-- skrytý --" 21.08.10 15:33
« Re: Výbava
Děkuji všem za příspěvky a bodování.
17" kola, ktera jsem chtěl, bylo mozne objednat pouze se sportovnim a nebo adaptivnim podvozkem. Ja se rozhodl pro adaptivni a nelituji, to pohodlicko v rezimu komfort je na dlouhych cestách k nezaplacení. Souhlas, v rezimu sport sedi auto jako přibitý, ale po delsi ceste zacina protedtovat moje krcni pateř.
Jak jsem v recenzi zmínil, je to moje sluzebni auto. Muj zaměstnavatel klade duraz na bezpečnost :-) a tak tu BT sadu jsem musel objednat i s telefonem jako povinnou vybavu a ani jsem netusil jaky držák tam bude. -
white label 20.08.10 22:48
« Re: Vítám dalšího člena "automatické" rodiny
V podstatě souhlas, až na jeden podstatný fakt, zatímco před jedenácti lety byl třeba v Golfu manual velmi podobný tomu dnešnímu, u "atomatu" se jedná o rozdíl propastný...
Takže zatímco před 11 lety bych dal v Golfu nakonec přednost manualu, tak "dnes" (také racionálně) naopak DSGéčku... -
maca02 20.08.10 22:38
« Výbava
Máš taky sportovní paket Seattle, že? Váhal jsem nad tím nastavováním podvozku (normal, sport, komfort), ale vyprd jsem se na to. Auto není úplně nejpohodlnější, ale sedí jako přibitý.
Jak jsi spokojen s DSG?
Tu BT sadu jsi nechtěl dát Premium? - chtěl jsi ten držák z nějakýho důvodu? Trochu ti závidím tu navi, ale bacha! krade se... :-( -
"-- skrytý --" 12.08.10 11:15
« Re: Re: Vydrz motoru, GTSI
Životnost motoru je závislá na ojnicích, ložiskách a mazání, ne na objemu spalovací komory ;-) Nepochybuji o tom, že ty součástky jsou odpovídajícím způsobem nadimenzovány. Olejářský průmysl je dnes tak daleko, že mazání prakticky nepředstavuje žádný problém. -
Mirasr 12.08.10 08:01
« Re: Vydrz motoru, GTSI
Zase je tohle taky nekonečná debata o TSI a TCE motorech, píše se že ale TSI motory jsou lepší než TCE ale nakonec záruky na ty auta dávaj pořád stejný a někde i vyšší a dokonce škodovka která má taky TSI motory má doživotní záruku mobility samozřejmě musíte jezdit servisovat jen do škody. Tak snad bude tento motor dlouho sloužit aspon tedy těm co jezdí normálně :-) -
nxue 11.08.10 18:50
« Vydrz motoru, GTSI
Pekne,taky souhlasim, jen se bojim maleho objemu, co opravdu vydrzi,jak rikas ... Protoze pokud u Vw neco odejde tak jsou u vsech techto aut z mych drivejsich vlastnich zkusenosti,katastrofalne vysoke naklady, o poruchovosti, kterou jsem s VW bohuzel zazil,ani nemluvim... Ale verim ze inzenyri se polepsili a take uvidime po letech co takove malilinke kubatury s tak prehnanymi KW dokazi, co se spolehlivosti a vydrze tyka, vykon nesoudim, ten se da vytahnout dnes jiz z lecceho... Petr -
Mirasr 10.08.10 17:23
« GTSI
Ahoj jel jsem s timhle golfikem zkušebku s manualem 1.2tsi 77kw, motor je absolutně špičkovej, úplně stačí na jízdu po městě i delší cesty např dovolená tam zpět 3000km na 6 při 130 točí 2700 nebo 2800 a je ticho jen sviští vzduch o velký čelní sklo. Místa všude dostatek pro 4lidi kolem 18-185cm vysoký pro 5 nevim, kufr normálka jako u všech hatchbacku. Proč ale tu slabší verzi 63kw nedavaj do Pola? Polo s timhle motorem 77kw musí letět jak stíhačka, píšou 9.7s na 100kmh to je bomba to maj dnes dvou litry nafty s 150koní. Zatim nikdo neví jakou má tento motor TSI životnost, proto počkam ještě aspon 2 roky a pak jdu do něj :yes: :yes: :yes: -
iudex 10.08.10 14:56
« TSI
Gratulujem k supermainstreamovej volbe triedy. >:D Skutocne jedna z najlepsích volieb (pravda, troska drahsia), sám som o tejto variante uvazoval. Motor 1,2 TSI si pomaly získava doveru, VW sa úspesne podarilo imidzovo rozlísit 1,2 HTP a 1,2 TSI. Len skoda, ze to opat plánujú pokaslat odrezaním jedného valca z 1,2 a spravit 0,9 R3 TSI. 8-s
Inak na SVK sa uz predáva Golf s motorom 1,2 TSI v slabsej verzii 63 kW, co by ako základ mohlo byt celkom slusné.
Tak nech jazdí. ;-)