Volkswagen Golf (2010)
10.8.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Honza01". Volkswagen Golf 1,2TSI 77kW 7mistupňový automat DSG Těmito řádky bych se rád podělil o své…
Volkswagen Golf VI (Gregi01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Nový Golf 10.08.2010 11:45
- 1.2 TSI a DSG je nejlepší kombinace 10.08.2010 11:55 David C3
- TSI 10.08.2010 14:56 iudex
- 1,2 TSI 10.08.2010 16:17 PeT-a (RSKa)
- GTSI 10.08.2010 17:23 Mirasr
- Krasavec 11.08.2010 12:57
- Vítám dalšího člena "automatické" rodiny 11.08.2010 15:48 Hombre_71
- Výbava 20.08.2010 22:38 maca02
- Golf 1,2 tsi ve fullu 20.08.2010 22:58 white label
- Výbava Team 29.08.2010 12:09 FauVee
- spotřeba 31.08.2010 12:24 mikesh
- 1.2 TSI 77 kW bez DSG 08.09.2010 23:05 TraI
- bluetooth? 06.12.2011 22:35 pacific
-
iudex 10.08.2010 14:56
TSI
Gratulujem k supermainstreamovej volbe triedy. >:D Skutocne jedna z najlepsích volieb (pravda, troska drahsia), sám som o tejto variante uvazoval. Motor 1,2 TSI si pomaly získava doveru, VW sa úspesne podarilo imidzovo rozlísit 1,2 HTP a 1,2 TSI. Len skoda, ze to opat plánujú pokaslat odrezaním jedného valca z 1,2 a spravit 0,9 R3 TSI. 8-s
Inak na SVK sa uz predáva Golf s motorom 1,2 TSI v slabsej verzii 63 kW, co by ako základ mohlo byt celkom slusné.
Tak nech jazdí. ;-) -
PeT-a (RSKa) 10.08.2010 16:17
1,2 TSI
Netušil sem, že se 1,2 dává i do Golfu. Myslel sem, že jenom do Fábii. Ale Golfík je krásný. Spojení se 7.st DSG je víc než zajímavá. Taky bych si dal říct :yes: :yes:
Takže ať slouží ;-) -
Mirasr 10.08.2010 17:23
GTSI
Ahoj jel jsem s timhle golfikem zkušebku s manualem 1.2tsi 77kw, motor je absolutně špičkovej, úplně stačí na jízdu po městě i delší cesty např dovolená tam zpět 3000km na 6 při 130 točí 2700 nebo 2800 a je ticho jen sviští vzduch o velký čelní sklo. Místa všude dostatek pro 4lidi kolem 18-185cm vysoký pro 5 nevim, kufr normálka jako u všech hatchbacku. Proč ale tu slabší verzi 63kw nedavaj do Pola? Polo s timhle motorem 77kw musí letět jak stíhačka, píšou 9.7s na 100kmh to je bomba to maj dnes dvou litry nafty s 150koní. Zatim nikdo neví jakou má tento motor TSI životnost, proto počkam ještě aspon 2 roky a pak jdu do něj :yes: :yes: :yes:-
nxue 11.08.2010 18:50
« Vydrz motoru, GTSI
Pekne,taky souhlasim, jen se bojim maleho objemu, co opravdu vydrzi,jak rikas ... Protoze pokud u Vw neco odejde tak jsou u vsech techto aut z mych drivejsich vlastnich zkusenosti,katastrofalne vysoke naklady, o poruchovosti, kterou jsem s VW bohuzel zazil,ani nemluvim... Ale verim ze inzenyri se polepsili a take uvidime po letech co takove malilinke kubatury s tak prehnanymi KW dokazi, co se spolehlivosti a vydrze tyka, vykon nesoudim, ten se da vytahnout dnes jiz z lecceho... Petr-
Mirasr 12.08.2010 08:01
« Re: Vydrz motoru, GTSI
Zase je tohle taky nekonečná debata o TSI a TCE motorech, píše se že ale TSI motory jsou lepší než TCE ale nakonec záruky na ty auta dávaj pořád stejný a někde i vyšší a dokonce škodovka která má taky TSI motory má doživotní záruku mobility samozřejmě musíte jezdit servisovat jen do škody. Tak snad bude tento motor dlouho sloužit aspon tedy těm co jezdí normálně :-)-
"-- skrytý --" 12.08.2010 11:15
« Re: Re: Vydrz motoru, GTSI
Životnost motoru je závislá na ojnicích, ložiskách a mazání, ne na objemu spalovací komory ;-) Nepochybuji o tom, že ty součástky jsou odpovídajícím způsobem nadimenzovány. Olejářský průmysl je dnes tak daleko, že mazání prakticky nepředstavuje žádný problém.
-
-
-
-
Hombre_71 11.08.2010 15:48
Vítám dalšího člena "automatické" rodiny
když jsem si před jedenácti lety kupoval své první auto s automatickou převodovkou, byl jsem všude za blázna a exota. Od té doby jen pozoruji kolik lidí přichází na to co je opravdové pohodlí. Gratuluji k super koupi.-
white label 20.08.2010 22:48
« Re: Vítám dalšího člena "automatické" rodiny
V podstatě souhlas, až na jeden podstatný fakt, zatímco před jedenácti lety byl třeba v Golfu manual velmi podobný tomu dnešnímu, u "atomatu" se jedná o rozdíl propastný...
Takže zatímco před 11 lety bych dal v Golfu nakonec přednost manualu, tak "dnes" (také racionálně) naopak DSGéčku...
-
maca02 20.08.2010 22:38
Výbava
Máš taky sportovní paket Seattle, že? Váhal jsem nad tím nastavováním podvozku (normal, sport, komfort), ale vyprd jsem se na to. Auto není úplně nejpohodlnější, ale sedí jako přibitý.
Jak jsi spokojen s DSG?
Tu BT sadu jsi nechtěl dát Premium? - chtěl jsi ten držák z nějakýho důvodu? Trochu ti závidím tu navi, ale bacha! krade se... :-(-
"-- skrytý --" 21.08.2010 15:33
« Re: Výbava
Děkuji všem za příspěvky a bodování.
17" kola, ktera jsem chtěl, bylo mozne objednat pouze se sportovnim a nebo adaptivnim podvozkem. Ja se rozhodl pro adaptivni a nelituji, to pohodlicko v rezimu komfort je na dlouhych cestách k nezaplacení. Souhlas, v rezimu sport sedi auto jako přibitý, ale po delsi ceste zacina protedtovat moje krcni pateř.
Jak jsem v recenzi zmínil, je to moje sluzebni auto. Muj zaměstnavatel klade duraz na bezpečnost :-) a tak tu BT sadu jsem musel objednat i s telefonem jako povinnou vybavu a ani jsem netusil jaky držák tam bude. -
"-- skrytý --" 21.08.2010 15:56
« Re: Výbava
DSG pracuje výborně, řadí sametově a já jsem maximálně spokojený.
V některých testech je popisováno cukáni při řazení.
Vypozoroval jsem, že se to stává mezi 1. a 2. stupněm, když prudce přidám plyn. Jednička je hodně lehká, když prudce přidáte v okamžiku přeřazení na dvojku plyn tak to trošku cukne. To je malý deduh tohoto malého DSG se „suchou“ spojkou. U DSG pro vyšší motorizace se spojkou v olejové lázni k tomu nedochází. To „cuknutí“ není nic hrozného a u ostatních vyšších rychlosti nebo podřazení se mi to ještě nestalo.
-
-
white label 20.08.2010 22:58
Golf 1,2 tsi ve fullu
Tohle musí být snad nejvybavenější Golf 1,2 TSI v Evropě... :-)
Nestála ta výbava víc, než celé ("původní") auto? :-O -
FauVee 29.08.2010 12:09
Výbava Team
Team výbava je objednana v ktorej krajine, že si musel pridávať el otváranie okien v zadných dverách ? Môžeš prosím napísať čo obsahuje Team výbava navyše oproti výbave comfort a aká bola cena výbavy Team s danou motorizaciou s DSG a aká konečná cena vo výbave ako máš nakonfigurovane?-
FauVee 29.08.2010 15:36
« Re: Výbava Team
Pozrel som si fotky, tak predpokladam, ze je to nemecka vybava. Teraz uz chapem preco niektore polozky vybavy bolo treba doobjednat extra. Objadnal som si tiez TEAM 1.2TSI DSG, ale vo verzii Blue Motion Technology ( doba dodania september), tak ak by si sa mohol este viac rozpisat o prevadzkovych parametroch, pripadne ako ti funguju niektore prvky vybavy. Nieviem s akym plnym autom jazdievas, ale celkom by ma zaujimali tvoje skusenosti z nemeckej dialnice.
Teraz mam 2008 Golf V 1.4TSI DSG ( 125kW) a 1.2TSI 77kW sme s manzelko mali na skuskú len s Polom. Manzelka bola dost sklamana z pruznosti auta ( samozrejme oproti 2.0TDI s ktorym prisla sa to neda porovnavat...), ale predpokladam ze by to v Golfe mohlo fungovat celkom OK.
-
-
TraI 08.09.2010 23:05
1.2 TSI 77 kW bez DSG
Připojím jen svou zkušenost s Golfem 1.2 TSI 77 kW s manuálem.
Jsem z motoru, zpřevodování, spotřeby a jízdních dojmů naprosto unešen. Překonal veškerá má pozitivní očekávání.
Poslední jízda s už zajetým autem (18tis. km) z Rakouska přes Německo po okreskách(městečka) a po dálnicích (600 km) celkový průměr 6,6 l/100 km! Nulová snaha o úspornou jízdu, cestovní (!) průměr 89 km/h, max. rychlost 186 km/h (dle navigace! - tachometr tou dobou už dost klame, chudák atakoval 200) ale to na šestku, přičemž max. dle výrobce se dosahuje na 5. stupeň.
Akcelerace - pružnost nekončí čtyřkou. Na dálnici mě zarazila ochota jet na pětku i šestku. Jak golfík tlačí všechna BMW (o chudácích s peugeoty a citroeny 1.6, 1.8 vůbec nemluvím) na pětku ze 140 dál mě skoro nahnalo husí kůži. Ale já tam s jedna-dvojkou, sakra! :-)
V autě pohoda, ticho, klídek.
Absolutně sedí na vodě (obutí Conti Eco Contact 3), prakticky se nehne na větru.
Nejhlučnější je rozjezd na jedničku, který je traktorový - má někdo s 1.2 stejnou zkušenost?-
"-- skrytý --" 14.09.2010 15:04
« Re: 1.2 TSI 77 kW bez DSG
Zdravím, má zkušenost s golfem VI 1.2 TSI (manuální převodovka, najeto 3tis. km), je v podstatě naprosto totožná s předchozím příspěvkem od "kuzaje", auto neskutečně sedí a táhne od spodku, Octavie s TDíčkama se nestačí divit... ;-) Potvrzuji rovněž trochu "traktorový" zvuk na 1, ale pokud si přečtete recenze a příspěvky na jiných forech, jedná se spíše o vlastnost motoru...
Chtěl jsem se zeptat "kuzaje", zda jsi po 18tis.km již byl na výměnu oleje, popřípadě, zda jít po roce nebo po těch udávaných 15 tisících (mám longlife servis) ?-
TraI 14.09.2010 17:44
« Re: Re: 1.2 TSI 77 kW bez DSG
Také zdravím a díky za příspěvek. K servisu: pokud jsem byl informován prodejcem, četl návod a štítky v autě, tak při "longlife servisu" si auto řekne samo, kdy na výměnu oleje a spol. do servisu - zobrazí se na palubním počítači. Neplatí tedy ani rok, ani 15 tis. km; mně řekli, že to odhadují na 20-24 tis. km, kdy se auto o servis přihlásí - podle toho, v jakém režimu se jezdí (třeba jen krátké jízdy po městě interval logicky zkracují). Těch 20tis. skoro už mám a zatím je zticha ;)
Rád bych vyměnil i další zkušenosti s autem, kde??-
"-- skrytý --" 15.09.2010 09:41
« Re: Re: Re: 1.2 TSI 77 kW bez DSG
Ahoj a zdravím, děkuji za odpověď, asi tedy počkám až se to ohlásí na počítači....říkla jsem si, že to bude podobné jako u fabie, kterou rovněž jezdím a počítač v autě nahlásil vlastně servisní kontrolu..jinak ostatní zkušenosti je možné vyměnit třeba na VW forum, jsem tam zaregistrovaný pod přezdívkou "poucher", někdo tam rovněž stále rozebírá ten námi již zmiňovaný zvuk při jedničce, ale mne to neruší a ten zvuk naskočil v podstatě od začátku a skutečně jde spíše o vlastnost motoru.....jinak golf jako takový je pro mne skutečně legenda, vzpomínám na jedničkovou řadu, kterou kdysi měl otec a vozil mne v tom jako dítě, bylo to neskutečný auto, fakt držák.... :-)
-
-
-