Recenze

9 Majitel

Peugeot 306

9.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 306, foto 1 Peugeot 306, foto 2 Peugeot 306, foto 3 Peugeot 306, foto 4 Peugeot 306, foto 5 Peugeot 306, foto 6 Peugeot 306, foto 7 Peugeot 306, foto 8
Peugeot 306, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Třistašvestka Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:225000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1587 výkon [kW]: 65 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 188 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 463 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Daveee".

K autu jsem se dostal v roce 2007. Koupil jsem ho v bazaru kousek od mého bydliště. Auto je původně dotažené z Německa a podle papírů jsem jeho třetí majitel.
Exterier:
Auto je po faceliftu, takže má čirou optiku, trošičku slušivější přední i zadní nárazník, dál je opatřeno střešním oknem, elektrickými předními okny a zrcátky. Já jsem si na auto opatřil slušivé originální 15" bačkůrky o rozměru 195 X 50 R15. Auto má celkem pěknou zelenou barvičku, která se jen tak nevidí. Dál jsem si do auta nainstaloval xenonové výbojky, takže jsem tak nějak přestal používat dálková světla a tím pádem neměním tak často žárovky. Dál jsem na auto implantoval sportovní výfuk SuperSport, který dle výrobce zvyšuje výkon. Nicméně ta změna by asi byla znatelnější u auta se 300 a více koňmi.
Interier:
Vnitřní prostor je klasická 306-ka. Snažím se o něj pečovat aby mi to nějakou dobu vydrželo. Doplnil jsem lepší audio tvořené CD přehrávačem Sony, 4 x repro Spectron a v kufru si vozím Basrepro Spectron o výkonu 500 W se zesilovačem 1000W a 2x160 W který živí ovály v zadním platě. Sedačka u řidiče je výškově nastavitelná, volant nastavitelný výškově. 2 x Airbag a to budre asi tak pro začátek z interiéru všechno.
Motor:
Jedná se o benzínovou 8-miventilovou jednašestku. Motor už je v autě asi druhej co já vím a převodovka už taky není asi originál. Nicméně celkově to funguje velice dobře a zatím jezdim bez nutnosti větších oprav.

Silné stránky

Facelift - jen tak se nevidí
Barva - fakt pěkná zelená
Velikost - na cestování jak dělanej
Náhradní díly jsou za rozumné peníze
Je jich mnohem víc

Slabé stránky

Motor - slabší než bych si přál
Spotřeba - drobátko vyšší

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Jak jsem již napsal, tak jsem jednou mněnil motor, protože se dost markantně strácel olej. Jinak probíhají běžné opravy, kotouče destičky, oleje, filtry a tak. Nic závažnějšího jsem ještě opravovat nemusel.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Menší autobazar, kousek od domu. Zkušenost jen ta nejlepší.

 


Další vozy Peugeot 306



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
9
náhradní díly
10
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
10





Blesk.cz

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany Andresíkové (†79): Nesplnili jí poslední přání!

Půl roku po smrti čarodějnice z Arabely Jany…

Herečka zemřela loni 19. října na komplikace po zlomenině krčku spojené s covidem. Čarodějnice z Arabely Jana…

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat 20 rodin, už se parádí!

Ta ale vyrostla! Holčička, kterou odmítlo adoptovat…

Malá Alba se narodila s Downovým syndromem, její matka ji nechtěla a postupně ji odmítlo dalších dvacet rodin.…

 

iSport.cz

Slavia - Sparta ONLINE: Porod pár hodin před zápasem i sázka politiků

Slavia - Sparta ONLINE: Porod pár hodin před zápasem…

Už dnes se odehraje 298. derby pražských "S". Do největšího zápasu české FORTUNA:LIGY vstupují fotbalisté Slavie…

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka fanatizoval, z Řepky šel strach

Latka a Sivok: Derby se hraje v tranzu! Straka…

Derby pražských S? Bitva pro srdcaře! A že jich za 125 let bylo. Ortodoxní sparťan Tomáš Sivok a pravověrný…

 

Reflex.cz

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes vydupali ze země světová impéria, jejich život skončil tragicky

Osudy českých podnikatelů: Baťa, Kellner i Waldes…

Tři velcí čeští podnikatelé, tři tragické konce. Tomáše Baťu, Jindřicha Waldese i Petra Kellnera spojuje ohromný…

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za oběť výstavbě pražského metra

Stavba povolena?! Podívejte se, které domy padly za…

Příkrou strání svažující se z Letné na malostranský Klárov vedly stezky už za dob Přemyslovců. Silnici spojující…