Recenze

10 Majitel

Peugeot 306

9.78 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 306, foto 1 Peugeot 306, foto 2 Peugeot 306, foto 3 Peugeot 306, foto 4 Peugeot 306, foto 5 Peugeot 306, foto 6 Peugeot 306, foto 7 Peugeot 306, foto 8
Peugeot 306, foto 9 Peugeot 306, foto 10 Peugeot 306, foto 11 Peugeot 306, foto 12 Peugeot 306, foto 13 Peugeot 306, foto 14 Peugeot 306, foto 15 Peugeot 306, foto 16 Peugeot 306, foto 17 Peugeot 306, foto 18 Peugeot 306, foto 19 Peugeot 306, foto 20 Peugeot 306, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta Peugeot 306 Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:154000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1587 výkon [kW]: 65 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 178 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 zavazadlový prostor [l]: 338 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.7

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ivos2308".

Auto jsme s bráchou koupili od známého, který naší rodině dováží auta už přes 10 let. Na jeho radu jsme Peugeota nechali dotáhnout z Německa.
Co na autě bylo potřeba udělat:
- výměna předního nárazníku, původní asi potkal zajíce ;-)
- výměna levého předního blatníku, byl z druhovýroby, takže prorezivělý, oba díly byly vyměněny za originál, už v laku
- projít kapaliny, vyměnit olej
- udělat technickou, a zařídit všechny papíry
Všechno tohle trvalo asi dva týdny, s celkovou cenou kolem 50 000,-
Už jsou v plánu drobné, hodně drobné kosmetické úpravy, které se zatím nedotknou exteriéru auta, kromě nových čepiček na ventilky

Nejdřív chceme podsvítit přístrojovku a vůbec celý interiér
A ještě vyměnit řidičovu sedačku, je trošku natržená, ale radši bych je všechny vyměnil za polo-kůži
Ještě čekáme na rádio, po něm je tam jenom díra v palubce

Tak jak s recenzi zacit...
Začnu vevnitř, 306 má už poněkud starší desing, co se týče palubní desky, středového tunelu a vůbec celého interiéru, 11 let určitě dělá svoje a tak se nemůžu divit ostřejším a placatějším tvarům. V té době to ale asi byl módní hit. Na druhou stranu materiál použitý na potažení palubky je měkký, příjemný na dotek a po naleštění vypádá celá deska jako nová. Sedačky jsou velmi měkké, komfort cestujících byl asi na prvním místě. U mě jen kazí celkový dojem, že auto bylo asi po kuřákovi, jsou opálené výplně dveří přesně tam, kde se odklepává cigareta, ale kupodivu auto nesmrdí po kouři, takže to je v poho... jinak, co se dál týče interiéru, je útulný, přehledný a praktický, jen display hodin je moc nízko, řidič musí koukat mimo silnici, když se chce dozvědět kolik je hodin. Exteriér auta ani moc popisovat nemusím, podle mě je líbivý. Co se týče motoru, jako 8 ventil nemá moc rád, když ho vytáčím, takže se snažím se krotit, ale jinak, když mu dáte napít a víte, kdy řadit, vytáhne se v okamžiku na 100 a ani 140 není problém, auto vystřelí úplně s klidem. Ono 1145 kg váhy dělá svoje, motor není nejslabší a k tomu lehké auto, takže poježdění sportovním stylem není problém, ani spotřeba při sešlápnutém pedálu není nijak vysoká. S mým stylem jízdy sem z něj dostal i 8,5 na 100. Kdybych se snažil jezdit ekonomicky, 6,5 litru na 100 km není problém. Teď co se týče řízení. Někdo říká, že peugeot je jakoby gumový. Neřekl bych, před ním jsem měl Escorta, ten se řídil nádherně, odpověď kol na volant byla skvělá, u Peugeota mi to příjde přesně takové, auto se řídí přesně tím, co mu řeknete. I brzdy byly označeny jako gumové, dlouho reagující.. já to zadupnu a stojim :D... ne, teď vážně, opravdu reakce brzd je skvělá. Celkově auto hodnotím 10/10... jsem zvyklý na menší i větší povozy, ale tohle autíčko má sportovního ducha, stejně jako Ford. Myslím, že se neomrzí a bude dlouho sloužit... Uvidíme, jestli recenzi v budoucnu nepozměním.

Silné stránky

- Určitě vzhled, Peugeotek neztrácí ani po 11 letech na kráse
- Vysoké boční vedení sedaček
- Klimatizace
- Cena náhradních dílů

Slabé stránky

Propálené výplně dveří
Hodiny

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Jen ty nejlepší, jak jsem říkal, známý se o auta, která nám dovezl pravidelně stará a je ochotný hned poradit se závadami, nebo je co nejrychleji opravit

 

Novinky v recenzi

28.2.2010 22:06

Tunel

Tak jo no, bohužel mi zapadl klíček od garáže za popelník, pak sklouznul az tam, kam ani slunce nesviti. Ted je nekde na podlaze pod kobercem :D... doufam, ze to uz nikam dal nepujde, v tejdnu bude muset ven cela stredova konzola, mozna i sedacky. Tak se na to fakt těšim...

26.1.2010 11:51

Zajíc sebevrah

Tak od zajíce, kerej mi skočil přímo pod kola mám prasklej nárazník...

30.11.2009 20:31

Až zejtra

Tak si pro něj jedu až zejtra, to je 1.12.09, takže to bude takovej předvánoční dárek ;-)


Další vozy Peugeot 306



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě. Základní model zaujme cenou

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě.…

Apple představil iPad Air a základní iPad 8. generace. První jmenovaný dostal nový design inspirovaný u modelů Pro. 

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty ukončil kariéru

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty…

Roman Polom, člen silného sparťanského ročníku 1992, do kterého spadají například Ladislav Krejčí st., Pavel…

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili se Júsuf a Rabušic

FCSB – Liberec 0:2. Vydřený postup Slovanu! Trefili…

Fotbalisté Liberce zvítězili ve 3. předkole Evropské ligy 2:0 na půdě oslabeného FCSB, jemuž kvůli koronaviru…

 

Reflex.cz

První český seriál v historii získal nominaci na Emmy. Pustit si ho můžete zdarma na internetu

První český seriál v historii získal nominaci na…

Mezinárodní akademie televizních umění a věd zveřejnila nominace na mezinárodní ceny Emmy. Je mezi nimi i…

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a městské legendy aneb Co jsme zažili během koronakrize

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a…

Televize a média hlavního proudu nás denně bičují grafy s počty nakažených a hospitalizovaných. Někde pod tím…