Recenze

9 Majitel

Škoda Octavia Ambiente 1,9 TDI AHL 66kw

9.47 Uživatelé

Hodnoceno: 15× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28 Škoda Octavia, foto 29 Škoda Octavia, foto 30 Škoda Octavia, foto 31 Škoda Octavia, foto 32 Škoda Octavia, foto 33 Škoda Octavia, foto 34 Škoda Octavia, foto 35 Škoda Octavia, foto 36 Škoda Octavia, foto 37 Škoda Octavia, foto 38 Škoda Octavia, foto 39 Škoda Octavia, foto 40 Škoda Octavia, foto 41 Škoda Octavia, foto 42 Škoda Octavia, foto 43 Škoda Octavia, foto 44 Škoda Octavia, foto 45 Škoda Octavia, foto 45 Škoda Octavia, foto 46 Škoda Octavia, foto 46 Škoda Octavia, foto 47 Škoda Octavia, foto 48 Škoda Octavia, foto 48 Škoda Octavia, foto 49 Škoda Octavia, foto 50 Škoda Octavia, foto 52 Škoda Octavia, foto 53 Škoda Octavia, foto 54 Škoda Octavia, foto 55 Škoda Octavia, foto 56 Škoda Octavia, foto 57 Škoda Octavia, foto 58 Škoda Octavia, foto 59 Škoda Octavia, foto 60 Škoda Octavia, foto 61 Škoda Octavia, foto 62 Škoda Octavia, foto 63 Škoda Octavia, foto 64 Škoda Octavia, foto 65
 

Technické info

Přezdívka auta Skodilack Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:177000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 210 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.3 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 528 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "Montenegro-racer".

O stare dobre Octavce se uz vsehno vy takze neni treba nosit drivi do lesa. Auto je koupene po prvnym majiteli, dovezeno z Italska se kompletne vyplnenou servisni knizkou. Pri koupi pred zhruba rok a ctvrt mnela najeto 138.000, dnes je na tachometru 177.000km. Auto je ve Ambiente vybave ale je tam klima, el.stahovani vseh oken, kompletni DO central s alarmem a ASR-ko navic. Takze velice slusna vybava. Pripominam ze Ambiente uz seriove je vybavena s dvema AirBag-y, ABS, el.vyhrivana a nastavytelna zpetna zrcatka, mlhlovky a ostatny prkotiny. Motor je stary dobry vsem znamy 1,9 s vykonem 66kw/90ks a kroutakem 210Nm pri velice nizkih 1900 o/min. Co mne na autu velice prekvapilo je to ze je vse na nem puvodni, tz ze vsehni dili pod a kolem motoru, na podvozku, v interieru, vsehno je 10 mesic 2000, takze pravepodobne nebilo bourano a nebo i kdiz tak bilo velice strucne opraveno. Vsehna skla vcetne celniho jsou taki ten samy rok vyroby. Interier jako novy, bez skrabancu, volant a radicka v perfektnem stavu, dokud jsem autem ne zacal jezdit ja, skoro 40.000 tisic kilometru mestke jizdi za trohu vic nez jeden rok se musi na interieru poznat i pres maximalni opatrnost. Nevim co vic popsat, skoro maximalni spokojenost autem a to je ono hlavni.

Silné stránky

Kompletne cely vuz

Slabé stránky

Hlucnost, spotreba nafty, prilis meky podvozek

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

S autorizovanymi servisi mam katastrofalne zkusenosti. Byl jesm ve tri od ctiri ktere jsou tady u nas a vsude hruza. Nabizi my neoriginalni dili za cenu originalnyh, neprofesionalny, o auteh vi trohu vic jak ja, proste totalni nespokojenost. Rozhodl jsem se ze auto budu opravovat sam co umim, co ne umim tak pujdu k neakemu mehanikovy kteri my aspon ne veme tolik penez za stejnou praci jak skodovacky servis.

Zatim se na aute pracovalo kolem rozsipane prevodovky z niceho nic na 143.000km. Proste sok, skodovka a prevodovka to vzdicki bila nesmrtelna kombinace ale uz to tak neni. Jak jsem od mehaniku slisel to je pomerne casta vada a casto se to stava nejen Skodovkam ale i ostatnim vozum z VW produkce. Stara se vymenila za novou/ojetou s kdo vi kolkik naslapanih tisic kilometru ale hlavne ze ted vsehno funguje tak jak ma. Je trohu vic nepresna ale zato je meksi a je mozne s ni radit na "X" co s tou originalni skoro ne bilo mozne. Prevodovka+vymena s novym olejem me visla na 310 Eur tak ze jsem mnel stesti. V skodovackem servisu po mne chtely 2000Eur s tim ze musim cekat na ni nez ji z Ceska dovezou.

Pak je dalsi problem predni naprava za co neni vina skodovka ale cesti tady u nas. Deset krat dene jdu do kopce pres ruzne diri, preskocim asi 20 spomalovacih retarderu dene, snazim se vuhybat hodnikum ale to negdy nejde - neni gde zaparkovat, sem tam vrzaim do neake dirki. Asi to bude pricina toho ze casto odhazeji silent bloky a ostatni drobnosti. Snazim se auto zahovat ale to proste negdi nejde. Kdno z Vas neky bil v Cerne Hore to vy. Jinak uz se hlasi spojka ze je pri konci, je sliset setrvacnik, poduhe my se zaspinil EGR ventil a sani. Proste jizda ve meste v zacpah (maximalne do 2500 o/min) a spinava nafta delaji sve. Zatim tady nemame zadnou dalnici gde bih mohl auto "profoukat" a obcasne "zavodeni" ve meste moc nepomaha. Cisteni sani, EGR a katalizatoru jsem si nehal udelat v autozrizovanem servisu, gde panove zauctovali asi 150 Eur. Na aute skoro nic neudelali, trohu procistili EGR-ko, zacatek sani a demontovali katalizator, to vsehno bez moji pritomosti, aniz by se mne zeptali na to. Proste me okradly za 150Eura. A pak rikaji jedete k autorizovanim servisum. Ne diki. Z ostatnih veci na aute bila vymenen mehanizmus zamikani ridizcovih dveri a lanko na vnitrni klice take ridicovih dveri. To jsou vsehni opravy za teh 38.000 km co je auto u mne. Doufejme ze na tom zustane.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zadne, auto je koupene od soukromnika.

 

Novinky v recenzi

21.5.2009 22:52

Nove video

http://www.youtube.com/watch?v=QyWJgKWmKEU

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Rozipana prevodovka, richle opotrebujici spojkove lamely a dily podvozku. Ostatni maximalni spokojenost.

praktičnost
9
prostornost
8
jízdní vlastnosti
9

Az na zadni napravu ktera snadno a richle dokaze predjet predek vsehno OK.

jízdní komfort
9

Prilis meke perovany. Pohodlna meka jizda, radsi bich to pritvrdil.

provozní náklady
9
náhradní díly
4

Velice nespokojen s kvalitou a cenami. Tezko najit kvalitni originalni dil.

výkon motoru
9

Velice dobry,s autem velice slusne hybe kdiz jsou v aute 2 lidi, jak ih je vic nebo treba maximalne nalozeni kufr tak je to horsi ale se da. Chip by prispel hodne.

spotřeba
7

Ve meste mezi 7,5 a 8,5. Mimo mesto od 5 do 7. Dlouhodoba na palubnim PC-u je 5,8 ale kdiz merim dotankovanim plne nadrzi tak to vihazi na 7,5. S plnou nadrzi maximalne dokazu ujet 720km, bezne je to 660km.

hlučnost motoru
5

Motor ani ne tolik, ale vifuk hodne.

kvalita sedadel
7

Kvalita zpracovani spokojuici, ale jsou prilis kratka a napohodlna na desli cesty.

brzdy
10

Perfektni. Auto ma 1300kg a nedela im to problem. Mohli by bit hodne lepsi (treba RS-ove) ale zatim spokojen.

zavazadlový prostor
10

Neni treba komentar!






Blesk.cz

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě. Základní model zaujme cenou

iPad Air dostal procesor, jaký nemá nikdo na světě.…

Apple představil iPad Air a základní iPad 8. generace. První jmenovaný dostal nový design inspirovaný u modelů Pro. 

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku zabral! Ombudsman radí, jak na reklamace

Jiří (77) řešil problém s kotlem: Až článek v Blesku…

Ombudsman Blesku znovu pomohl! Tentokrát bezmocnému panu Rozkošnému (77), který si koupil kotel a netušil, od…

 

iSport.cz

Cesta do Evropské ligy: Plzeň jede do Izraele, Liberec přivítá APOEL

Cesta do Evropské ligy: Plzeň jede do Izraele,…

Fotbalisté Plzně i Liberce zvládli souboje 3. předkola Evropské ligy a ve čtvrtek 1. října je čeká poslední…

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty ukončil kariéru

Poloma (28) zastavila zranění. Odchovanec Sparty…

Roman Polom, člen silného sparťanského ročníku 1992, do kterého spadají například Ladislav Krejčí st., Pavel…

 

Reflex.cz

První český seriál v historii získal nominaci na Emmy. Pustit si ho můžete zdarma na internetu

První český seriál v historii získal nominaci na…

Mezinárodní akademie televizních umění a věd zveřejnila nominace na mezinárodní ceny Emmy. Je mezi nimi i…

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a městské legendy aneb Co jsme zažili během koronakrize

Necenzurované historky z korony: Udání, zkušenosti a…

Televize a média hlavního proudu nás denně bičují grafy s počty nakažených a hospitalizovaných. Někde pod tím…