Recenze

10 Majitel

Škoda Octavia 1.8Turbo 20V

9.85 Uživatelé

Hodnoceno: 25× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Octavia RS Rok výroby 2002 Koupeno ojeté najeto [km]:130000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 výkon [kW]: 132 / 160 * kroutící moment [Nm]: 235 / 300 * zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.9 / 6.3 * maximální rychlost [km/h]: 235 / 275 * počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 / 19 * zavazadlový prostor [l]: 528 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9 / 9 *

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "JohnyB".

- Postupně článek doplňuji, tak prosím o pochopení =)
- Ještě úvodem "EVERY DAY I SEE MY DREAM"!!!

Individuální a dynamická Škoda Octavia RS tvoří logický doplněk modelové řady Škoda Octavia.Je určena těm, kteří upřednostňují výkon a techniku, které jsou součástí životního stylu.

Škoda Octavia RS je nejrychlejším vozem, který byl kdy ve Škoda Auto sériově vyráběn. Vybaven turbomotorem o objemu 1,8 l s výkonem 132 kW (180 k), zrychluje z 0 na 100 km/hod za 7,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 235 km/hod.

Při své rychlosti a osobitosti splňuje všechny požadavky kladené na provoz v běžném každodenním životě i na nároky rodinného cestování.

Jestliže Škoda OCTAVIA WRC navázala v roce 1998 na stoleté sportovní tradice značky na závodních tratích, pak model RS připomíná tuto slavnou tradici i její pokračování jako sériově vyráběný sportovně laděný vůz pro dynamicky založené zákazníky.
Design vozu Octavia RS elegantně a přirozeně podtrhuje sílu a sportovní výraz tohoto automobilu.

Škoda OCTAVIA RS se od sériově vyráběných modelů liší odlišně tvarovaným předním nárazníkem přecházejícím do spojleru, integrovaným spojlerem na odtokové hraně pátých dveřích, koncovkou výfuku z nerezové oceli a nápisem RS.

Velice efektní jsou 16" kola SPIDER z lehkých slitin (na přání i 17" - můj případ), pod kterými účinně pracují brzdové třmeny ve firemní barvě Škoda Auto ve spolupráci s ventilovanými kotouči.

Snížením podvozku a přídavnými aerodynamickými prvky bylo dosaženo velmi příznivé hodnoty součinitele aerodynamického odporu vzduchu Cx = 0,29.

Model Škoda Octavia RS bude nabízen ve čtyřech barvách: červená Rallye, žlutá Lemon, stříbrná diamantová metalíza, černá magická s perleťovým efektem.
Interiér nabízí atraktivní sportovní sedadla a volant, kontaktní plochy pedálů z nerezavějící oceli a další doplňky. Standardní výbava obsahuje airbagy řidiče a spolujezdce, systémy ABS/ASR (lze doobjednat i systém ESP), klimatizaci, sound systém s osmi reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, nebo elektricky ovládaná okna.

Vysoce kvalitní kožené čalounění sedadel v kombinaci se stříbrně šedou látkou potěší nejen Vaše oči, ale postará se i o skutečné pohodlí při jízdě. Zvýrazněné boční vedení pak drží bez problému tělo při rychlých průjezdech zatáčkami.

Velmi příjemně budete překvapeni i ve chvíli, kdy spatříte sportovní design pedálů - všechny tři mají krytky z nerezové oceli a navíc pryžové plošky proti sklouznutí nohy.

Vysoce kvalitní materiály reprezentuje v interiéru také manžeta řadicí páky z jemné perforované kůže a hlavice se sportovním emblémem.

Středová konzola je obložena "BLACK-DOTS" dekorem a připomíná kokpit letadla. Do ruky dobře padne sportovní tříramenný kožený volant s integrovaným airbagem pro nejvyšší bezpečnost. Sdružený palubní přístroj má odlišně laděný barevný podklad.

VÝBAVA JAK AUTÍČKO OBJEDNAL 1.MAJITEL:

- posilovač řízení
- 4x okna v elektrice
- elektrická a vyhřívaná zrcátka
- ABS, ASR, ESP,
- Navigace DX, CD changer v kufru
- vyhřívané, výškově stavitelné přední sedačky, kožené, s bederní nastavitelnou opěrkou
- automatická klimatizace
- MAXI-DOT
- 17" kola Spider
- elektrický šíbr
- 4x airbag
- alarm, centrál na dálku, safesystem
- chladící kastlík před spolujezdcem
- telefon
- plnohodnotná zádní sedadla, 3x opěrka hlavy
- isofix
- senzor opotřebení destiček
- nekuřácký paket
- prodloužená záruka
- ochranná mřížka chladiče
- xenony
- zadní stěrač
- digitální sound system
- no prostě všechno kromě těch dvou drobností co dodělám

Výbava co dodělám:

- parkovací senzory vzadu
- tempomat

UDRŽBA:
- rozvody
- nové komplet uložení
- nová převodovka
- nové poloosy
- nové RS koberečky
- nový výfuk
- nové ložiska
atd atd atd chci aby mi auto fungovalo a vydrželo co nejdéle!

MOTOR:
- lakované plasty do barvy vozu
- plynové vzpěry kapoty JOM

Jedná se o základ AUQ 1.8 20V osazený sériovou turbínou K03s, později poputuje KKK K04-001 (upravené turbo z Audi S3/TT/Leona Cupry 1,8T 154/165kw tak, aby padlo kus za kus za sériové turbo K03s na originál svody a 1. díl výfuku z Octavie RS).
Takže turbína K03s dostala nerestriktivní vstup (je to alu trubka nahrazující původní restriktivní cenově se dá pořídit už od 2500Kč, výměna kus za kus bez dalších úprav).
Dále ohledně sání následoval BMC air filtr kit, nepoužívám ho na prvním autě a můžu vřele doporučit (cenově to vychází taky od 2500Kč ale nedávno jsem ho viděl i za 8000Kč, takže záleží na prodejci, chce to hledat, jinak filtr se posadí hned za váhu vzduchu, je odcloněný a v kitu je i řešení pro přívod vzduchu z blatníku, jediná úprava je úprava pravé-slepé mřížky v nárazníku aby skrze proudil vzduch).
Do budoucna pořídím ještě od Forge motorsport silikonový set hadic ( jedná se o set hadic obsahujících i přívod vzduchu k turbíně).
Svíčky auto dostalo Denso Iridium IK22 (byly mi doporučeny pro upravené a chipované motory, cenově kolem 1500Kč).
Dále termo těsnění na parohy (2500Kč).
Blow-off ventil (teď je na autě replika s Mitshubishi EVO VIII ale doma už leží HKS SSQV III Black edition).
Jinak v podběhu za coolerem se vytvořilo odvětrávání pro odvod tepla (osobní pocit zní že je to hodně muziky za málo peněz, trocha zručnosti s pilníkem, kleštěma a horkovzduškou, ale jelikož jsou na léto v plánu 19" kola bude se to řešit odvodem tepla přímo z nárazníku a nebo se dá náporový cooler dopředu do nárazníku =) nejsem rozhodlý).
Samozřejmě je v autě chip kde se firma postarala o naladění jednotky tak že brzda odhalila 159Kw a 295,5Nm krouťáku (cenově bych se vyjádřil jako lehce přes 10000 v prd*li, ale je to super).
Něco už je naznačeno v textu ale ještě jednou, do budoucna jsou plány takové že přebytečné hadičky z motoru ven, AGR ven, Kat ven, nový regulátor paliva, pak pár drobností z Audi TT 225 Ps jako vstřiky, svody, váha vzduchu a ta turbínka KKK K04-001 a opětovné ladění softu, jinak cílem je 250PS+

PODVOZEK:

- HR pružiny (5000Kč, snížení 20mm)
- HR stabilizátor (2500Kč)
- přední kotouče FormulaZ, obložení Ferodo DS2000 předek i zadek
- nové horní uložení, ložiska, čepy

INTERIER:
- opěra levé nohy by Milotec
- černý strop komplet i s plasty z novějšího modelu 2003+,
- led osvětlení interiéru
- 3 bodové pásy SCHROTH

KOLA:
- Thomasson TN1 19x8,5

GUMY:
- Kumho Supra 215/30/R19 W

MUZIKA:
- all by JBL

VZHLED:
- upravený přední nárazník
- lízatko Seat Leon CupraR
- Nalakované lišty
- Plastové prodloužení střechy MILOTEC
- mračítka předních světel MILOTEC
- tmavé bezpečnostní okenní folie s atestem



Silné stránky

Skvělá výbava.
Dobré jízdní vlastnosti.
Atraktivní vzhled.
Velký kufr.
Dostupné díly za přijatelné ceny.
Stále drží cenu.


Slabé stránky

Horší výhled vzad.
Větší pasažéři mají vzadu u kolen problémy.
Oblíbený vůz pro zloděje.
Absence 4x4.
Výkonově jemně zaostává za koncernovou konkurencí.
Chybí 6. rychlostní stupeň

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vyhlídnuto, okouknuto (důkladně), dohodnuto a jelo se domů =)))

 

Novinky v recenzi

5.3.2010 17:02

!!!!!!

Auto vykradeno, Navi pryč, zámek fuč, dveře a klika zničený, spínačka vylomená (šlo jim asi o to odjet s celým vozem), elektrika někde zkratuje, Alarm a imo mimo službu. Takže auto nepojízdné a já pěkně nasraný!!!


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Nezklamala!!!

praktičnost
9

Horší výhled vzad - v Praze problém - jde o zvyk

prostornost
9

Ach ta zadní sedadla, jak mnozí říkají?! Záleží na nastavení pozice předních sedadel. Nejsem obr a pokud nevezu 2-metrového týpka tak je vše v pohodě!!!

jízdní vlastnosti
10

Supr, ale páni ministři - udělejte už něco s těma našima tankodromníma vozovkama!!! Nechci jezdit třeba na teplický a slyšet asfaltové techno -tudu-tudu-tudu-tudu-tudu-tudu =)))

jízdní komfort
10

Na našich silnicích se drží statečně - ikdyž viděly jste už někdy 7 kanálů po hromadě na 3 metrech čtverečných - celkem zážitek - už nemusím na kolotoče =)))

provozní náklady
10

Krom benzínu, občas vody do ostřikovačů a jednou za čas nové papučky NIC

náhradní díly
10

Dílu haldy, ceny jak kde!!!

výkon motoru
10

Série supr, lehčí úpravy na řídící jednotce, filtry, sání,chlazení, podvozek, brzdy, blow-off, výfuk - udělá to svoje!!!

spotřeba
9

Co dodat, když Vám ztěžkne noha tak dostane prostě hlad!!!

hlučnost motoru
10

Kolikrát nevím jestli je vůbec nastartováno, ale když si brouká v otáčkách tak se ozve, ale o to přeci jde!!!

kvalita sedadel
9

Větší lidé můžou mít vzadu problém!!!

brzdy
10

Nevadnou, rychlý nástup - mimochodem pro všechny - vždycky mějte rychlejší podvozek než auto!!!!

zavazadlový prostor
10

Je to kufr na mrtvoly, vejde se tam vše co potřebuji!!!






Blesk.cz

Noční pieta vdovy Olgy Menzelové: Osamocená truchlila v prázdném Rudolfinu!

Noční pieta vdovy Olgy Menzelové: Osamocená…

S oscarovým režisérem Jiřím Menzelem (†82), který zemřel 5. září, se během pátku měla možnost rozloučit široká…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

Dynamo po výhře dupalo ve dveřích. Tak už nás pusťte na děkovačku!

Dynamo po výhře dupalo ve dveřích. Tak už nás pusťte…

Končila první minuta prodloužení a Martin Kaut nakopl motory. V tu chvíli byl led jenom jeho. Zabral, ujel,…

Špatně jsme dostupovali hráče, zlobil se Kotal. Ocenil i výkon Součka

Špatně jsme dostupovali hráče, zlobil se Kotal.…

Své hráče důsledně varoval před tím, aby se neopakovala situace ze zápasu v Karviné. Marně. Sparťané doma proti…

 

Reflex.cz

Pohřeb Tomáše Garrigue Masaryka: Zastavená doprava, 3800 policistů a půl milionu smutečních hostů

Pohřeb Tomáše Garrigue Masaryka: Zastavená doprava,…

Je tomu 83 let, kdy byl pohřben zakladatel Československé republiky, prezident osvoboditel, tatíček Tomáš…

Prostituce, drogy, hazard: Opevněné město Kowloon nerespektovalo žádné zákony

Prostituce, drogy, hazard: Opevněné město Kowloon…

Po druhé světové válce čelil britský Hongkong masívnímu přívalu čínských imigrantů, které nebylo kde ubytovat.…