Škoda Octavia (2001)
11.10.2010Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ZAMEKTDI". TDI je pro mě jasná volba, v tomhle motoru se kloubí síla s úsporným provozem. Vemu to…
Škoda Octavia (ZAMEKTDI)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 13.10.10 20:12
« Re: hudba + jiné turbo
o vytlumení dveří plus víka kufru jsem uvažoval už u předchozí octavky ale nejak na to pořad nebyl čas.A nevim jestli ho budu mít teď..
octavia je rok 2001 typ motoru ALH a je facelift.
Pokud bych dával turbo z 96 kW neměl bych vymenit i intercoler ? -
"-- skrytý --" 13.10.10 10:32
« Re: hudba + jiné turbo
Veselyt: Co si vzpomínám, máš ještě tu předfaceliftovou oktávku. Ta má motor AGR (viz níže).
Na to jiné turbo bacha - pokud má jeho 66 kW kód ALH, tak je to sice taky VTG turbo Garrett/Honeywell GT1749V jako u 96 kW, ale má jiné objednací číslo, což může znamenat jisté odlišnosti (nejspíš napojení na olejové kanály).
S motorem AGR by to sice taky chodilo (za předpokladu, že by to vůbec šlo namontovat), ale je otázka, jak - regulační konstanty v řídicí jednotce by neodpovídaly charakteristice jiného turba, takže by to co chvíli bylo v nouzovém režimu. AGR má totiž dmychadlo KKK/BorgWarner s regulací obtokovým ventilem.
Rozdíly AGR-ALH dle ETKA jsou tyto:
- blok motoru
- písty
- hlava válců
- setrvačník se spojkou
- přítlačný talíř spojky
- turbo
- vstřikovače
- řídicí jednotka
- recirkulace spalin
Krátce řečeno, ALH je úplně jiný motor, přestože je to taky 1.9 TDI 66 kW ;-) -
Chuck Norris 13.10.10 09:47
« hudba
u hudby první co začni řešit je kvalitní vytlumení dveří. pak uvidíš jaký bude rozdíl a budeš moct se zaměřit na další věci které pomůžou.. určitě se pak neobejdeš bez basáku... ale bez vytlumení ikdybys tam dal novou sadu repráků a každý za dvojku tak změna bude téměř nula.
ještě čtu to o tom turbu... já mám zatím turbo naprosto bezproblémů, turbo tlačí hlavně do těch 2-2,5tis takže musí v těch otáčkách i bezproblémů mazat takže myslím že vada byla jinde, málo oleje? špatný olej? neměněný olej? bordel v oleji? atp... jinak známý dal repasovat turbo do garetu.. a je to jak nový turbo... už s tím najel desítky tisíc km a bez sebemenšího problémů. Jinak vzhledem k tomu že nemáš S4 tak bych asi spíš než "levnou" repas v garetu zvolil pořídit jiné turbo třeba z 96kw verze. -
Matheas Ropak 12.10.10 12:22
« Re: Cocococo? 1.8 tuny?
No mě jde o tu bílou vcelku dost , celý den koukám na PC a ještě pak koukat na bíílou diskuzi to už je na oči hodně třeba kdyby byly šedé okraje ?
No a bylo víc novinek bylo to rychlejší přehlednější
No to je asi každého názor rozepře no občas se stane , že se dospělí neumí domluvit a jsou jako kohouti na smetišti..
:-O
A jo PD já to nějak přehlédl :-O Tak to jo.
No minulý měsíc jsem byl O3 TDI 77Kw v maďarsku a rumunsku a dost mě překvapilo že motor už při 60km rychlosti mě nutil dát 5 rycjlostní stupeň ??? a točil fakt nízko. -
"-- skrytý --" 12.10.10 12:14
« Re: Re: Cocococo? 1.8 tuny?
Mě teda přijde, že výše zmínění lidé tu akorát vyvolávali rozepře a zaspamovávali diskuze, kteréžto mají být věcné. Od kecání jsou tu jiná fóra.
Nejde mi ani tak o to, že je to bílé, ale ve starší verzi byly daleko lépe oddělené jednotlivé příspěvky. -
Matheas Ropak 12.10.10 12:06
« Re: Cocococo? 1.8 tuny?
no bíla přece frčí :no: Je to hroznééééééééé nedá se na to koukat , ale nechce se mi opět zvedat tlak.
No však to není nic závažného jen MACZ opustili auta jako 911 , 996 , 350Z , Scirocco vlastně lidi co tvořili hlavní část komunity zde :'-(
no švagr je mechanik a říkal , že snad neviděl starou 66Kw s potížema turba.
Sám ji má 250.000tis/km a vše v pohodě