Veselyt: Co si vzpomínám, máš ještě tu předfaceliftovou oktávku. Ta má motor AGR (viz níže).
Na to jiné turbo bacha - pokud má jeho 66 kW kód ALH, tak je to sice taky VTG turbo Garrett/Honeywell GT1749V jako u 96 kW, ale má jiné objednací číslo, což může znamenat jisté odlišnosti (nejspíš napojení na olejové kanály).
S motorem AGR by to sice taky chodilo (za předpokladu, že by to vůbec šlo namontovat), ale je otázka, jak - regulační konstanty v řídicí jednotce by neodpovídaly charakteristice jiného turba, takže by to co chvíli bylo v nouzovém režimu. AGR má totiž dmychadlo KKK/BorgWarner s regulací obtokovým ventilem.
Rozdíly AGR-ALH dle ETKA jsou tyto:
- blok motoru
- písty
- hlava válců
- setrvačník se spojkou
- přítlačný talíř spojky
- turbo
- vstřikovače
- řídicí jednotka
- recirkulace spalin
Krátce řečeno, ALH je úplně jiný motor, přestože je to taky 1.9 TDI 66 kW ;-)