Recenze

9 Majitel

Škoda Felicia 1,3Mpi 50KW

9.67 Uživatelé

Hodnoceno: 12× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Felicia, foto 1 Škoda Felicia, foto 2 Škoda Felicia, foto 3 Škoda Felicia, foto 4 Škoda Felicia, foto 5 Škoda Felicia, foto 6 Škoda Felicia, foto 7 Škoda Felicia, foto 8
Škoda Felicia, foto 9 Škoda Felicia, foto 10 Škoda Felicia, foto 11 Škoda Felicia, foto 12 Škoda Felicia, foto 13 Škoda Felicia, foto 14 Škoda Felicia, foto 16 Škoda Felicia, foto 17 Škoda Felicia, foto 18 Škoda Felicia, foto 19 Škoda Felicia, foto 20 Škoda Felicia, foto 21 Škoda Felicia, foto 22 Škoda Felicia, foto 23 Škoda Felicia, foto 24 Škoda Felicia, foto 25 Škoda Felicia, foto 26 Škoda Felicia, foto 27 Škoda Felicia, foto 28 Škoda Felicia, foto 29
 

Technické info

Přezdívka auta Škoda Felicia Combi Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 106 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 14 * zavazadlový prostor [l]: 447 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "goofy´s".

Jedná se o felicii po faceliftu, rok výroby 1998,kupována jako ojetá v roce 2007, při koupi měla najeto něco kolem 123tis. km.
Ve výbavě toho moc nebylo:
přední mlhovky
dálkový cetrál, imobilizér
hagusy, střešní okno
zámek zpátečky a palubní počítač..

Felicii jsem kupoval především z důvodu nízké pořizovací ceny, celkem slušné spotřeby,nízké pojistky, dálším plusem byly levné díly a u verze combi velký zavazadlový prostor.

Silné stránky

Především jde o slušnou spotřebu,nízkou pojistku a levné náhradní díly.
Mezi ty vedlejší by se dalo říci patří posun pokroku stilingu a požitého materiálu včetně interiéru oproti favoritu.
Dalším plusem je samozřejmě prostor, u combi hlavně pak zavazadlový prostor. A nesmíme zapomenout na jednoduchost konstručního charakteru, kde se dá říci že ještě spoustu věcí lze opravat tzv. "doma na koleně".
Za silnou stránku by se dali považovat i jízdní vlastnosti, a v neposlední řadě dobře fungující topení,hlavně v zimě.
Spotřeba je hodně slušná a pruměr se pohubuje kolem 6,5L což je myslím k dnešním novým vozům hodně dobré číslo.

Slabé stránky

Jako každá felicie boužel trpí korozí, a tu moji to postihlo také. Hodně špatně jsou na tom části jako přední blatníky, zadní lemy a neposlední řadě páté vrata.
Mě naštěstí zadní vrata minuly, byly už měněné při koupi.
Lemy a blatníky pak výměna postihla v nejbližší době.
Někdy bývá netěsnost převodovky, špatná geometrie, vychozené řazení či špatná spojka...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Boužel při koupi na tom nebyla ani nejlépe převodovka a přední náprava, takže se co nejdříve koupily tlumiče jak přední tak i zadní a kulové čepy a homokynetické klouby.
Byla potřeba udělat i gemetrii, neboť na to trpí felicie také.
Přišlo i na řadu výměny kompletní spojky, problémy někdy bývají i se škrtící klapkou či špatným chlazení. Z toho důvodu byl taktéž vyměněn i chladič s termostatem. Výměně se nevyhl ani zadní díl výfuku.
Asi největší a nejdražší opravou se stala výměna blatníku a zadních lemů, které už bylo potřeba vyměnit k vuli korozi a pak výměna celé převodovky..

Úpravy na voze:

Vzhledem k tomu, že jsem si chtěl malinko spestřit prostor řidiče,tak došlo na menší úpravy estetického směru. Interiér dostal podobu v bílé kůži a černého laku nebo látky např. na tapecírunkách.
Veškeré plasty byly lakovány.
Volant originílní byl nahrazen volantem z octávie,koupila se pro větší pohodlí loketní opěrka..

A aby nepřišla nazmar i výbava tak přibily elektricky nastavovatelná zrácátka včetně výhřevu,airbag spolujezce i řidiče,pásy s pyropatronama a elektrické stahování oken, sice jen přední a možná časem zadní...

Co se týče exteriéru tak na něj se také nesmí zapomět,ikdyž tam toho moc změnou neprošlo.Byli koupena litá kola,odstraněny lišty ze dveří a lišty v nárazníku byli lakovány do barvy auta.

 

Novinky v recenzi

23.11.2009 16:24

volanty:

původní škaredý volant 2ramínko nahrazen sportovním volantem o průměru 30cm,na vzhledu to hodně přidalo ale to byla daň za manevrování na parkovišti :-)
poté přišel na řadu volant 4ramínko originál z felicie včetně airbagu který se také dlouho neohřál a vystřídal jej volant z octavie I včetně airbagu...

23.11.2009 16:20

co se na autě v pruběho let vystřídalo???

za dobu co ho mám cirka 2 roky proběhlo několik změn,některé k lepšímu a některé k horšímu...které se pak později museli předělávat...
Přední maska Ellri - nyní maska Mattig
litá kola BSA 5,5 x 14 - nyní BBS 6,5 x 14 pneu osvědčené 185/55/14
tapece..první verze laminátová - nahrazena celolátkovou - nyní kombinace koženka + látka
palubovka a plasty: nejprve doplňky ve slonové kosti - pak černý matný lak - nyní koženka + černý lak
lišty v nárazníkách lakovány do barvy..spúodek nárazníku černý
dvoubarevná světla zadní - nyní opět originál/důvod byl zežloutnutí skel světel..
bezramínkové stěrače...


Další vozy Škoda Felicia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím se mi nestalo že by mě nechalo ve štychu..

praktičnost
8

Mohlo by být více uložnách prstoru..

prostornost
9

Vzhledem k tomu že se jedná o combi tak nemužu být nespokojen,jen boužel není moc místa v zadu..

jízdní vlastnosti
8

celkem dobre,jen se více naklání v zatáčkách..

jízdní komfort
8

při vyšších rychlostech velký hluk..

provozní náklady
10

poměrně levné oproti jiným automobilům..

náhradní díly
10

lidově řečeno za "babku"

výkon motoru
9

Je to sice jen 1,3ka ale tah to ma slušný..jen ty kopce malinko pokulhává při plném naložení..

spotřeba
10

Spotřeba je ulně optimální..pruměr 6,5L

hlučnost motoru
9

hlučnost je celkem obstojná,nepočítaje rychlost nad 100km/h

kvalita sedadel
8

slušné boční vedení avšak na delší cestování pro zadní pasažéry ne moc pohodlné..

brzdy
9

celkem obstojné pokud jsou opraveny tak jak mají..

zavazadlový prostor
10

asi nejsilnější stránka u verze combi..






Blesk.cz

„Velezrada,“ svítil obří nápis na Pražském hradě. Policie ho řeší jako přestupek, kdo za ním stojí?

„Velezrada,“ svítil obří nápis na Pražském hradě.…

Světelným nápisem „Velezrada“, který se v noci z pondělí na úterý objevil na budově Pražského hradu, se policie…

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Tváří v tvář vlkodlakům! Dojmy z hraní Resident Evil Village

Děs, který bude stát za to! Druhá hratelná demoverze Resident Evil Village odhalila mnohé. K vidění byla samotná…

 

iSport.cz

Tetour si odpočinul a pak rozhodl: Moje pozice se změnila, už jsem spíš útočník

Tetour si odpočinul a pak rozhodl: Moje pozice se…

Od loňského příchodu z Dukly patří Daniel Tetour (26) mezi základní pilíře Baníku. Každý zápas v základu,…

Rozbor cen hvězd Slavie: Provod a Zima nejvíc rostou, Stanciu tolik ne

Rozbor cen hvězd Slavie: Provod a Zima nejvíc…

Tažení Slavie do čtvrtfinále Evropské ligy nezůstalo bez odezvy ani na renomovaném serveru Transfermarkt.de,…

 

Reflex.cz

Má cesta do Moskvy byl geniální zastírací manévr, pochlubil se Hamáček, který žije ve špionážním thrilleru

Má cesta do Moskvy byl geniální zastírací manévr,…

Předseda ČSSD Jan Hamáček není jen obyčejný vicepremiér a ministr. To ne. Je to totiž geniální stratég na poli…

Dotazy na profesora Cyrila Höschla: Význam mazlení pro vývoj dítěte

Dotazy na profesora Cyrila Höschla: Význam mazlení…

Vážený pane profesore, na ČT2 jsem sledoval pořady Emoce a my. Jedna část byla věnována pozitivnímu vlivu…