Škoda Fabia (2011)
8.7.2011Původním autorem recenze je uživatel s nickem "vfjr". Často jsem si pročítal Vaše recenze o autech (některé opravdu zajímavé) a tak jsem se rozhodl,že…
Škoda 1,2Tsi (vfjr)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Thomasino 20.09.11 22:18
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
Teď jsem si na tvých fotkách všiml, že máš asi pneu Dunlop SportMaxx :-O
Tak to upřímnou soustrast. Měl jsem je na C-MAXovi. Nejdříve super, celkem tiché, dobře sedí jak na suchu a také na vodě. Ale v poslední třětiny své životnosti (výšky vzorku) jsou výrazně hlučnější :-( :-( Když jsem pak přezul na nové stejné, bylo to zase OK.. Pak šel Maxík z domu... Ale pneu si člověk bohužel nemůže s novým autem vybírat (ale hned bych to zavedl!!) a s Bridgestone Potenza RE050 (bez A na konci) co jsem dostal na GTI jsem také nebyl moc spokojen... -
Thomasino 20.09.11 22:08
« Re: Nic ve zlém:-)
To chápu... Spousta lidí má auto jen na přemístění z bodu A do bodu B, někteří pak mají rádi, když nezapadnou do davu a berou auta hodně podle designu (což taky dokážu pochopit), někteří staví řízení a požitek až na první místo ;-) :-) Poslední dvě kategorie jsou mi bližší >:-[] >:-[] -
matii 20.09.11 21:40
« Re: Re: Nic ve zlém:-)
OK to už jsme si myslím my dva už dávno vysvětlili a vím, že si zrovna ty jízdu užíváš, proto sis koupil co sis koupil a je to dobře.
Já se jen snažím vysvětlit Herbimu, že někdo vsadí víc na Image a nějaké odskakování neřeší, bo pro jeho potřeby pojíždění to v pohodě stačí. -
Thomasino 20.09.11 21:36
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby
VFJR: Doplníš nějaké další fotky? To auto si to určitě zaslouží !! :yes:
Zvláště, když jsi byl redakcí zařazen mezi zajímavé recenze :-)
Rád se kouknu na jiné netradiční fotky. Viděl jsem na vlastní oči MC jen na autosalonu asi ve dvou barvách (už nevím které) a na živo na denní světle bílo-černou kombinaci. Ale ve dne je to vždy jiné než na Autosalonu ve světle zářivek a reflektorů... -
Thomasino 20.09.11 21:22
« Re: Nic ve zlém:-)
Ale no tak klucííí, se tu nehádejte! >:-[] >:-[]
Matii, s tím podvozkem a řízením je to u mě "bohužel" tak, že mě řízení aut baví a ikdyž nejedu vždy na limitu, tak mi vadí pokud se auto na mírných nerovnostech (jako že jich je v testu fakt mraky) nechová patřičně vytříbeně, zvláště v rychleji projížděných zatáčkách pak zadek odskakuje 8-s
Já nemusím jezdit extra rychle na rovince, ale spíše mě baví jezdit svižněji v zatáčkách a neztrácet taky zbytečně rychlost i v pomalejších autech ;-) :-)
Některá auta to zvládají v pohodě a s noblesou (např. Focus, Golf, i30...), jiným bohužel zadek různě odskakuje a poskakuje (např. poslední generace Civicu, Megane, Fabie apod.). Je třeba ale s podivem, že to nemusí být nutně jen o tom, že taková auta mají většinou obyčejnou zadní nápravu (zkrutnou příčku), protože třeba minulá generace Astry se chová celkem poslušně a multilink také nemá... Záleží na naladění podvozku a hodně také na rozměrech pneu a v neposlední řadě také na použitých pneu... -
Herbi TSI 20.09.11 20:40
« Re: Re: Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Tomu se musím smát. Auto za čtyřista tisíc, je pořád auto, které se kupuje kvůli ceny. Tak mě koupě skladového vozu nepříjde úplně mimo mísu. Obvzlášť, když u některých značek se ze skladu vybrat dá a i v předváděčkách bývájí slušné nabídky...Chápu, když si chci vymazlit nějakého krasavce kolem miliónu a víc....
Pokud ti ovšem Fabie nepříjde jako auto snů na kterém ustrneš... V mých očích to bůhví jaká díra do světa není a můžou ji pojmenovat,polepit a vybarvit klidně v barvách cirkusu Humberto....
-
matii 20.09.11 20:30
« Re: Re: Re: Re: Nic ve zlém:-)
1) Asi seš malinko vedle, ta Fabie MC není moje, takže nevím co tu meleš o tom, že chci být vidět a uniká mi realita.
2) ad navigace, klimatizace apod. ... už jsem to jednou napsal a moc si to nepochopil. Tisíc lidí, tisíc chutí. To neznamená, že když se ti něco nelíbí, nebo to považuješ za vyhozené peníze, že to tak je.
3) ad jízdní vlastnosti ... pořád se tu oháníte jízdními vlastnostmi. Napadlo vás, že existují řidiči, kteří nepotřebují projíždět zatáčky jak v losím testu?
Všichni se tu ohánějí jízdními vlastnostmi a docela rád bych vás viděl jak jdete denně s vaším autem na limit a podobně.
4)Ostatní komentovat nebudu, bo je to jen slaboduchá snůška opovržení vůči Fabii. Doslova nenávidím, když si někdo uzurpuje názor, že on jediný ví, co je pro koho dobré. Je až s podivem, že se jedná většinou o příznivce koncernu.
-
Jetty 20.09.11 20:26
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Tak určitě bych je nepodceňoval. Atmosférické benzíny mají určitě povedené, naftu jsem taky neměl možnost zkusit. Jinak to řízení mi zas tak nevadí vzhledem k tomu, že ta 1.4 ve mě nějak extra závodnické choutky nevyvolává. Spíš se s tím snažím jezdit na pohodu a pak mi nic moc nechybí. Akorát mě ser. , jak se mi spousta blbců lepí na kufr (z 50% i ti co na tu kii motorově nemají...). Holt ten respekt ostatních řidičů je u tohoto auta znatelně menší...
Novou i30 jsem viděl v novém Autotipu a vypadá zajímavě, celkem ale i ta nová Škodovka, co se chystá :yes: -
Thomasino 20.09.11 20:00
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Motory Kia a Hyundai 1,4 a 1,6 benzín jsou opravdu z těch povedenějších (diesely prý taky, ale s těmi osobní zkušenost nemám), bohužel to řízení s minimem citu tu radost trochu kazí. Ale musí se uznat, že tato automobilka jde znatelně vzhůru :yes: Jsem zvědavý na novou i30, má mít delší rozvor i jako hatchbach a 3 režimy posilovače. Také bude mít šestikvalt k 1,6 benzínu.. A vypadá celkem dobře :-) -
Jetty 20.09.11 19:33
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Jo, sedačky jsou na MC určitě :yes:
Osobně mám možnost často jezdit pracovně s Kií 1.4 16V (71kW) a musím říct, že ten motor na běžné ježdění není špatný (určitě je lepší, než 1.4 nebo 1.6 od VW), navíc je blbuvzdornější než turbomotory, ale ve svém autě budu vždy preferovat turbo. Možná už jsem rozmazlený, ale výhoda toho, že když potřebuješ, tak to tam máš, je dle mého k nezaplacení. Určitě víš, jak to myslím ;-) -
Thomasino 20.09.11 19:20
« Re: Downsizing, aneb cesta do záhuby :-)
Souhlas, hlavně že ty jsi s Monte Carlem spokojený :-)
Výraz "slušná atmosféra" je samozřejmě v mém výkonovém pojetí docela legrační, ale na lehkou Fábii by slušný motor 1,4 (který ale koncern VW podle mě nemá, museli bychom hledat jinde, třeba u Hondy atd.) mohl stačit, pokud se člověk trochu "uskromní", což obecně u Fabie stejně musí kvůli více věcem, např. "úzká a vysoká" - to také souhlas :-)
Třeba sedačky jsou u MC ale velmi, velmi dobré. Stejné měla i ta Fabka co jsem ji měl půjčenou (příplatková, jen ne barevná) a sedělo se v nich výborně :yes: Sice vysoko, ale u takového auta je to běžné..
P.S: VFJR - já myslel ale i to objednávání do výroby, tam je u mnohých automobilek také velký prostor, ale co vím, tak u Škody není. GTI také není úplná tuctovka a sleva byla velmi zajímavá ;-)
Nádherný autíčko, moc by se mi hodilo na vyřádění se za barákem. :-)