Recenze

8 Majitel

Škoda 125 L

9.51 Uživatelé

Hodnoceno: 23× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda 125, foto 1 Škoda 125, foto 2 Škoda 125, foto 3 Škoda 125, foto 4 Škoda 125, foto 5 Škoda 125, foto 6 Škoda 125, foto 7 Škoda 125, foto 8
Škoda 125, foto 9 Škoda 125, foto 10 Škoda 125, foto 11 Škoda 125, foto 12 Škoda 125, foto 13 Škoda 125, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Shade Rok výroby 1989 Koupeno ojeté najeto [km]:80000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1289 výkon [kW]: 50 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: zadní

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "LukoCody".

Auto jsem si koupil v červnu 2004. Původní majitel na auto doslova kašlal takže bylo v naprosto dezolátním stavu. Tomu odpovídala i cena :). Původním našim záměrem bylo odstranění koroze. Na všech opravách a úpravách karoserie se podílel můj táta za což mu moc dekuji. Pouze s úpravami motoru a podvozku musel pomoct kamarád automechanik. Celkovou repasí tedy prošla Shade od června 2004 do září 2005. Byla komplet rozebrána až na holý skelet a byla provedena kompletní GO.

Silné stránky

levné a snadno dostupné náhradní díly,
lze doma v garáži téměř všechno opravit,
náhon na zadní kola

Slabé stránky

podvozek
slabé brzdy

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

všechno jsme opravovali doma takže žádné zkušenosti...

Úpravy

Karoserie - styling: Komplet vyvařená včetně zavaření střešních žlábkù, C sloupkù, klik zadních dveří, kliky předních dveří napasovány z Felície, hrdlo a uzávěr nádrže upraveny pro zástavbu dvířek z Opelu Corsa 97´, zavařeny otvory v předním čele, vnitřní průduchy zadní kapoty, protažena hrana zadní kapoty, zamračena přední kapota a osazena nasávacím průduchem z Favorita, zavařeny adaptéry v předních dveřích na zrcátka M3, přivařeny úchyty na křídlo zadní kapoty, zadní čelo Š Rapid, bílé boční blikače z Felície, bílé přední blikače a zadní skupinové svítilny, přišroubovány a následně dolaminovány prahy KS Motorsport, nárazníky s mlhovkami Ellri, mřížka chladiče od Auto Martínek, střešní nasávač Uni, štít nad zadní okno Ellri, ochranné plastové kryty podběhů, stěrače Tuning Line ve stříbrné metalíze. Nový lak odstín melounová žluť RAL 1028, černě lakovány rámy dveří a středové sloupky.

Interiér: přístrojová deska Š Rapid ve žlutočerné kombinaci, středový panel vlastní výroby, sportovní volant o průměru 32cm, polepy budíků v barvě vozu vlastní výroby, pedály z nerezu vlastní výroby, ozdobná rukojeť ruční brzdy v kombinaci žlutá – chrom, ozdobná hlavice řadící páky v kombinaci žlutá kůže – chrom, sedačky Š Rapid s potahy ve žlutočerné kombinaci, ozdobné lišty dveří Š130 GLS, sloupky čalouněny bíle, podlahy čalouněny černým filcem, vše komplet odhlučněno Mirelonem, tmavé folie na zadním okně a sklech dveří.

Elektro: v zimě 2005-06 prošla změnou elektroinstalace a to, podlahy v interiéru byli prosvětleny zelenými neony, v hlavních světlometech H4 MEGALIGHT plus 60% a zábleskové stroboskopy, elektropneumatický klakson s kompresorem v prostoru motoru kam byla přemístěna i autobaterie, namontováno upravené elektrické stahování předních oken ze Seatu Toledo, voltmetr ve středovém panelu, centrální zamykání a autoalarm LEGENDFORD ovládané dálkovým ovladačem s vestavěným dvouokruhovým imobilizérem a otřesovým senzorem, kontrolka zatažené ruční brzdy, odjištění zadní kapoty elektromagnetickým servem použitým z centrálního zamykání, autorádio Sencor SCD-5255MR s MP3/CD přehrávačem, odnímatelným čelním panelem, tunerem s PLL syntézou a vstupem pro USB zařízení a MMC/SD karty.

Motor – úpravy: Původní motor se sníženou hlavou, jinak bez velkých úprav byl přes zimu 2006-07 nahrazen motorem o obsahu 1289 cm2 z Favorita 136X v silnější verzi 50kW/68k. Pro zabudování motoru bylo třeba provést několik úprav. Těleso termostatu je ze Škody 120 se zabudovaným čidlem teploty chladicí kapaliny, vodní pumpa ze Škody 120, sací a výfukové potrubí je originál Škoda 136 Rapid s dodělanými propoji vyhřívání sacího potrubí, karburátor SEDR ze Š125 s kónickým filtrem Raceland osazeným na přírubě vlastní výroby nalakované titanovým lakem – tmavý chrom, víko ventilů je ve žlutém komaxitu s výdechovým filtrem Raceland, transparentní víčko rozdělovače, krycí plech pod motorem z nerezového plechu, výfuk Abarth vlastní výroby dle plánku se svody dle vlastního návrhu, chromová koncovka výfuku 75 mm a převařené uložení agregátu usazeného jen na dvou silentblokách.

Podvozek – úpravy: Kompletní GO obou náprav včetně brzd, nápravy otryskány, ramena, brzdiče, zadní poloosy a bubny nalakovány červeně, pružiny žlutý komaxit, přední kratší 260kové, brzdy včetně veškerých trubiček, hadiček, obložení atd. nové, vyztužení zadních ramen dle plánku na130 LA, od jara 2006 ocelové 2,2cm silné podložky se změnou rozteče ze 4x130 na 4x114,3.

Kola: Sezona 2005 4 1/2Jx13 převařáky ve stříbrném komaxitu s metalickým lakem, od jara 2006 litá kola BORBET 5 1/2Jx13 v bílém laku s roztečí 4x114,3 a s pneu - přední Fulda 185/60 R13, zadní Barum Brillantis 185/60 R13.

 

Novinky v recenzi

21.3.2008 00:00

Prodáno...o auto se už stará nový majitel.

1.8.2007 00:00

V současné době je Shade na prodej!!


Přidat názorDiskuse: Škoda 125 L

Další vozy značky Škoda



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Spolehlivost se zvýšila po výměně motoru.

praktičnost
5
jízdní vlastnosti
8

auto perfektně sedí díky širokým pneumatikám ale někdy se mi zdá že je podvozek až příliš měkký

náhradní díly
10
výkon motoru
8

motor 136x (68k) poměrně dostačuje...zástavba silnějšího motoru by si jistě vžádala razantnější úpravy podvozku a hlavně brzd :)

brzdy
5





Blesk.cz

Kateřina Brožová a její první Vánoce bez rodičů! S kým usedne ke štědrovečerní tabuli?

Kateřina Brožová a její první Vánoce bez rodičů! S…

Letošní Vánoce budou pro Kateřinu Brožovou (52) velmi smutné. Otec Miloš (†83) odešel před čtyřmi roky v…

Youtuber umučil těhotnou přítelkyni v přímém přenosu: Diváci mu platili, aby ji týral

Youtuber umučil těhotnou přítelkyni v přímém…

Valentina Grigoryevová (†28), která byla v rané fázi těhotenství, zemřela ve svém bytě ve vesnici Ivanovka…

 

iSport.cz

Páník: Nechytili jsme rytmus. Poznar? Nevím, za co dostal první kartu

Páník: Nechytili jsme rytmus. Poznar? Nevím, za co…

Tři výhry v řadě a šlus. Zase propad. Zlín nepotvrdil velkou formu, v předehrávce 10. kola FORTUNA:LIGY proti…

Tak Sáblíkovou neznáte! Pro intimní kalendář se fotil Čech na dálku

Tak Sáblíkovou neznáte! Pro intimní kalendář se…

Na rychlobruslařském oválu ji viděl každý. Pro kalendář společnosti Sport Invest se rychlobruslařka Martina…

 

Reflex.cz

Jednička, velezrádce i hulič trávy. Podívejte se, jak šel čas s Václavem Klausem na obálkách Reflexu

Jednička, velezrádce i hulič trávy. Podívejte se,…

Václav Klaus se na titulních stranách časopisu Reflex objevil celkem sedmnáctkrát. Poprvé v roce 1991, zatím…

Nejúžasnější útěk historie: Mladý dalajláma v přestojení za vojáka utekl čínské armádě přes drsné Himaláje

Nejúžasnější útěk historie: Mladý dalajláma v…

V dubnu roku 1959 bylo Dalajlámovi 25 let. Poté, co se tibeťané postavili čínské okupaci, nastaly pro ně těžké…