Recenze

5 Majitel

Citroën Saxo 1.4 VTS

8.92 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën Saxo, foto 1 Citroën Saxo, foto 2 Citroën Saxo, foto 4 Citroën Saxo, foto 5 Citroën Saxo, foto 9 Citroën Saxo, foto 10 Citroën Saxo, foto 11 Citroën Saxo, foto 12
Citroën Saxo, foto 13 Citroën Saxo, foto 14 Citroën Saxo, foto 15 Citroën Saxo, foto 16 Citroën Saxo, foto 17 Citroën Saxo, foto 18 Citroën Saxo, foto 19 Citroën Saxo, foto 20 Citroën Saxo, foto 21 Citroën Saxo, foto 22 Citroën Saxo, foto 23
 

Technické info

Přezdívka auta saxofon Rok výroby 1998 Koupeno ojeté najeto [km]:110000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1389 výkon [kW]: 55 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 / 15 * pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "ondry 2.0 20v".

Žluté saxo 1.4 VTS. je to moje první auto a už ho mam rok jsem snim spokojenej.na moje ježdění do školy, po městě a na srazy úplně stačí.

Silné stránky

motor, podvozek, řazení

Slabé stránky

vrzající plasty v interiéru, při přejíždění nerovností bouchání přední nápravy

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

opravy řešim přes kámoše kterej má autodílnu.
Už jsem řešil prohnilej vejfuk a zadní brzdy když tekly prasátka. jinak nic

tuning

No tak když jsme ho koupili tak byl v tom stavu jako je na fotkách. to znamená výfuk BOSI, 15ctky kola Alutec, předek prej ještě víc sníženej nebo tvrdší pružiny jsou od toho i nějaký papíry tak bych tam musel mrknout.a jsou tam dlouhý převody takže se musí vytáčet aby jel.takže ve městě na 3 a jede 50-60 a když se vytočí tak na tu 3ku jede 100 a potom 4 a 5 a je tam 140-160

 


Další vozy Citroën Saxo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
5

máme ho krátce a je to 10 let starý auto takže něco se na něm udělat muselo :-)

praktičnost
4

tak když se sklopí zadní sedačky tak je tam 1.20m takže pohoda neni to dodávka ale to se po něm ani nechce

prostornost
4

při normálním nastavení průměrně vysokýho člověka zbejvá vzadu místo na nohy :-)

jízdní vlastnosti
7

je to snížený tak to jezdí jako větší motokára

jízdní komfort
3

no díky snížení, větším kolům a nízkoprofilům to neni nic moc ale co :-)

provozní náklady
7

moc nežere a jede a to je důležitý

náhradní díly
0

zatim jsme žádný nepotřebovali

výkon motoru
7

je dostačující a s takovym malinkym autem cvičí

spotřeba
0

tak tu nevíme :-)

hlučnost motoru
5

motor je odhlučněnej docela dobře.při vytáčení se dá i mluvit s ostatníma :-)

kvalita sedadel
3

no nic moc.lepší by byly z 16v no

brzdy
5

brzdy jsou dostačující






Blesk.cz

Tajemství náušnic Boženy Němcové: Zlatník promluvil o unikátní práci i kopii

Tajemství náušnic Boženy Němcové: Zlatník promluvil…

Sledovali jste seriál Božena České televize? Pak vaší pozornosti jistě neunikly výrazné korálové náušnice, které…

Další rána pro pašeračku Terezu: Soud zamítl žádost k odvolání!

Další rána pro pašeračku Terezu: Soud zamítl žádost…

Dost možná nejslavnější česká pašeračka Tereza Hlůšková (24) zažila další drsnou ránu. Pákistánský soudce…

 

iSport.cz

Ex-šéf biatlonu, kterému Koukalová nepodala ruku: v Rusku lovil i prostitutky

Ex-šéf biatlonu, kterému Koukalová nepodala ruku: v…

Nezávislá komise pověřená Mezinárodní biatlonovou unií (IBU) potvrdila, že za vedení předchozího prezidenta…

Záruba o debatě Pešán vs. kritici i svém pohledu: Je tu obří krize důvěry

Záruba o debatě Pešán vs. kritici i svém pohledu: Je…

Na Kavčích horách se pochlapili a svolali debatu, která slibuje či spíše nevylučuje ostrou výměnu názorů. Na…

 

Reflex.cz

Generál po bitvě: Jak začal rok s covid-19 na Twitteru českých politiků

Generál po bitvě: Jak začal rok s covid-19 na…

Loni v lednu se pomalu a postupně začal koronavirus stávat součástí naší všednodenní reality. Mrkli jsme se, jak…

Despocie Silicon Valley: Jak se nasociálních sítích spustila spirála cenzury

Despocie Silicon Valley: Jak se nasociálních sítích…

Do světa velkých dat jsem vstoupil těsně před tím, než Mark Zuckerberg začal zavírat kohouty. Bylo to období…