Recenze

9 Majitel

Renault Kangoo Kangoo EXPRESS

9.08 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Kangoo, foto 1 Renault Kangoo, foto 2 Renault Kangoo, foto 3 Renault Kangoo, foto 4 Renault Kangoo, foto 5 Renault Kangoo, foto 6 Renault Kangoo, foto 7 Renault Kangoo, foto 8
Renault Kangoo, foto 9 Renault Kangoo, foto 10 Renault Kangoo, foto 11 Renault Kangoo, foto 12 Renault Kangoo, foto 13 Renault Kangoo, foto 14 Renault Kangoo, foto 15 Renault Kangoo, foto 16 Renault Kangoo, foto 17
 

Technické info

Přezdívka auta Renault Kangoo Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:270000 palivo: benzin objem [cm3]: 1200 výkon [kW]: 43 kroutící moment [Nm]: 5600 zrychlení 0-100 km/h [s]: 18.3 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "tomaskolomaznk".

Renault Kangoo 2003 před faceliftem.
Motor 1.2 43kW
Základní výbava

Silné stránky

Na 1.2 je auto překvapivě živé a přitom si vezme něco kolem 5 litrů.
Výborná dostupnost komponent. Lze si vyměnit 99% vlastníma rukama.
Označená kabeláž s popisem funkce.

Slabé stránky

Jako slabé místo bych jednoznačně bral umístění olejového filtru.
Je umístěn na špatně dostupném místě, takže sem musel na jamu, abych jej mohl vyměnit.
(Filtr je umístěn nad zavěšením pravé nápravy, vedle rozvodového řemene)
Zatím jsem nenašel další slabé stránky vozu.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno u autobazaru Drábek Kroměříž- maximální spokojenost.

Začátky:

Výměna repro z továrních na 100mm MAGNAT.
Na kvalitě zvuku to moc nepomohlo,takže se vymýšlí audio dál ;)

Výměna rádia

Podsvícení prostoru pro nohy-
Použity 24cm LED pásky. Napojeno na vnitřní osvětlení,takže se rozsvěcují jen při otevřených dveřích. Fade out efekt od 12V do 3,6V(cca 4s)

Natažení cca 7 metrů drátů pro budoucí repro.

Výměna oleje- klokan si vzal přesně 4l oleje. Je tam standardně ELF 5W40. Filtr na D7F je papírová vložka, filtr na matku tam nedáte.


Výměněn airbox filter za přímé sání.
Byla to celkem fuška,ale podařilo se. Nasávání je přes kónický KN filtr. Ten je bohužel nevhodně umístěn nad hadicí chladiče,takže jsme jej musel tepelně odstínit. K tomu stačilo kus plechu. A aby klokánek byl spokojen,tak sem mu ještě přivedl vzduch od nárazníku až přímo k filtru,takže nasávám přímo studený vzduch.
Teplota po testování normální. Vše jede jak má.
Výsledkem je nádherný zvuk, když se tomu naloží. Video nic moc, při jízdě je to stokrát lepší,ale jen pro představu.

 

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy značky Renault



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Je to vážné! Bočanová svěřila dceru příteli a promluvila o třetí svatbě

Je to vážné! Bočanová svěřila dceru příteli a…

Herečka Mahulena Bočanová (52) si do nového roku dala zvláštní předsevzetí – jeden den v týdnu věnuje sama sobě.…

Google zabije aplikace v Chrome. Doplňky v prohlížeči ale zůstanou

Google zabije aplikace v Chrome. Doplňky v…

Aplikace pro Chrome odstartovaly v roce 2013, kdy Google chtěl vytvořit vlastní ekosystém okolo prohlížeče.

 

iSport.cz

Vémola v rodné Olomouci na Spartě: Teď útočím na hokej. Byl i v šatně

Vémola v rodné Olomouci na Spartě: Teď útočím na…

Doklouzal se do středového kruhu a vhodil čestné buly před hokejovou extraligou Olomouc-Sparta. Bojovník MMA…

CELÝ ŽEBŘÍČEK 50 nejlépe placených hráčů extraligy: veteráni i hvězdy

CELÝ ŽEBŘÍČEK 50 nejlépe placených hráčů extraligy:…

Platy hokejistů v Česku, to je úzkostlivě tajená a střežená komodita. Deník Sport teď ale na základě vlastních…

 

Reflex.cz

Pokud za víkend e-shop na dálniční známky naprogramujeme, vláda ho od nás převezme, říká Vondráček

Pokud za víkend e-shop na dálniční známky…

Tomáš Vondráček napsal na sociální síť Linkedin status o tom, že není možné, aby stát zaplatil za e-shop na…

Karel Steigerwald: Prase funí do kopce s nákladem zákonů

Karel Steigerwald: Prase funí do kopce s nákladem zákonů

Debatu o tom, jaký máme mít stát, opět otevřel předseda ODS na posledním kongresu. Jsme totiž opět…