Recenze

9 Majitel

Citroën C3 Picasso Color Concept 1.6

8.61 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C3 Picasso, foto 1 Citroën C3 Picasso, foto 2 Citroën C3 Picasso, foto 3 Citroën C3 Picasso, foto 4 Citroën C3 Picasso, foto 5 Citroën C3 Picasso, foto 6 Citroën C3 Picasso, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Piko Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:300 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1600 výkon [kW]: 88 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "codify".

Keďže sme majitelia "babičky pracanta" 1.6 feldy combi a to až z prvej série z roku 1996, samozrejme sa to zdá až enormný skok na presedlanie do picassa...Žial rozrekonštruovaná "zrúcaninka" akože náš domček...nás nepustí do väčších automobilových rozmarov. Keď sme sa zamýšlali nad budúcnosťou našeho "autoparku", prichádzalo do úvahy niekoľko kategoricky podobných autičiek. Kia Venga, Nissan Note a Ford Fusion. Škodovke bohužial neodpustím trojvalcový pokus na bežných "luďoch" ale najmä jazdné vlastnosti so zapnutou klímou...Pri dvoch osobách a nejakej tej batožine - to je dřina... A ten wartburgový zvúčik...(škoda). To sa týka aj Roomsteru...Naše autíčko sme viac menej vyberali a kupovali pre maminu, pretože má komplikovanejšie dochádzanie do práce ako ja. Pri porovnávaní modelov sme v samom úžase "vykopali" akciu Color Concept, o ktorej predajci Citroenu znamenite ale znamenite mlčali...A až naše naliehanie na internetové akcie, trochu motivovali predajcov hlavne v západoslovenskom kraji k aktivite, ktorej výsledkom je šťastný koniec v podobe autíčka na priložených foto. :-). Nie náhodou sa tento model vyrába na západnom Slovensku ? ale ako sa zvykne hovoriť - pod lampou je najväčšia tma...

Silné stránky

Zatial máme dojmy ako "šofér autobusu"...Pohľad zhora a posed - výborné.

Slabé stránky

V začiatkoch jazdenia je asi priskoro hodnotiť, pretože auto je ešte "surové". V piatok t.j. 25.3. som ho odvážal z predajne a mal som dojem, že aj ja a aj auto sa trápia so svojím poslaním. Spojka, radenie, klíma, zatváranie dverí...akoby boli len v testovacej prevádzke. Ale po troch dňoch opatrného jazdenia mám dojem, (moja mamina nie...) že auto ožíva. Na pocit sa zľahčuje radenie a vypínanie spojky sa upravuje. Nuž máme za sebou len 300km. Motor mi začína byť veľmi sympatický...Zdá sa, že koníky pod kapotou sa už nemôžu dočkať, normálne cítiť "dusenú" explóziu... Ale 3500 otáčok a 125km/hod. nebudeme prekračovať počas zábehu. Spotreba zatial 6,7 - cesta 50/50 - dialnica/okresky...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

2. časť - skúsenosti po mesiaci prevádzky...
Evidentne si auto "sadlo". Zvuk, ťah motoru a aj spotreba, radenie sa značne "vystabilizovali" hoci autíčko končí prvý mesiac prevádzky s 2200 km. Radenie sa značne rozchodilo a už nespôsobuje trable spojené s trafením jednotlivých rýchlostí do svojej polohy. (Len tá zvláštna spiatočka - šikmo dozadu ?) Výkon motora sa zdá veľmi presvedčivý aj napriek túžbe po vyšších otáčkach. Slušne akceleruje aj na päťke po 90tke. Spotreba sa ustaluje okolo 6,7 - 6,9 a samozrejme, že už zosvižňujeme jazdu - teda mamina. Ja sa za kormant dostanem zriedka ale zato pozorne sledujem dianie okolo "Pika". Na servis zatiaľ chvála bohu nedošlo. Zdá sa, že všetko funguje ako má. Je ovšem niekoľko odsledovaných drobností, ktoré som konzultoval s predajcom - mierny hluk na päťke tzv. ujúkanie prevodovky a nie celkom presvedčivé ranné štarty s dojmom rôznych traktorových zvukov z motora. Je pravda, že tzv. ujúkanie prevodovky sledujem, že ustupuje a skoro traktorový zvuk studeného motora za pár sekúnd pominie a motor pradie ako mača. V interiéri nepozorujeme žiadne náznaky vŕzgania plastov alebo uvolnených častí. Podvozok je solídny a sedemnásky sú príjemne. V budúci týždeň budem montovať lokťovú opierku, po objednaní jej trvalo skoro dva týždne až dorazila do servisu. Autíčko pôjde za týždeň na bleskovú kontrolu náplní a technického stavu. Potom dopíšem zistenia.

 


Další vozy Citroën C3 Picasso



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Ako som už spomenul, zatiaľ je priskoro hodnotiť. Máme nadšenie z nového autíčka, ktoré vyzerá ako "detská hračka". Ďaľšia prevádzka ukáže čo a ako...Budem dopisovať (alebo mamina).






Blesk.cz

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s Prachařem: Bolelo to!

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s…

Přestože ještě před pár dny Agáta Prachařová (35), tedy vlastně už zase Hanychová, mlžila o svém rozvodu, nyní…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds přestřílel Fulham

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds…

Fotbalistům Manchesteru United nevyšel vstup do nové sezony anglické ligy. „Rudí ďáblové“ v prvním kole senzačně…

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do Paříže dojede ve žlutém

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do…

Slovinský cyklista Tadej Pogačar ovládl na Tour de France rozhodující horskou časovku na 36,2 kilometru a…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…