Recenze

10 Majitel

Citroën C3 Picasso

9.59 Uživatelé

Hodnoceno: 18× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Citroën C3 Picasso, foto 1 Citroën C3 Picasso, foto 2 Citroën C3 Picasso, foto 3 Citroën C3 Picasso, foto 4 Citroën C3 Picasso, foto 5 Citroën C3 Picasso, foto 6 Citroën C3 Picasso, foto 7 Citroën C3 Picasso, foto 8
Citroën C3 Picasso, foto 10 Citroën C3 Picasso, foto 11 Citroën C3 Picasso, foto 12 Citroën C3 Picasso, foto 13 Citroën C3 Picasso, foto 14 Citroën C3 Picasso, foto 15 Citroën C3 Picasso, foto 16 Citroën C3 Picasso, foto 17 Citroën C3 Picasso, foto 18 Citroën C3 Picasso, foto 19 Citroën C3 Picasso, foto 20
 

Technické info

Přezdívka auta Citroen C3 Picasso - Picajsl Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:14000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1400 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9

Popis vozu

Původním autorem recenze je uživatel s nickem "petrkola".

Auto koupené nové v červnu jako jedno z prvních v čr, už mu zaplaťpanbůh přibývají bratříčci:-)) Byla to prostě láska na první pohled a jenom jsme čekali, až půjde v čr do prodeje. Pokud bych s autem jezdil převážně já, možná bych šel spíš znovu do xsary picassa 1,6hdi. Protože ale autem jezdí převážně moje paní, bylo jasno. 1,4 SX, paket automatická klima a cestování.
Původně jsem byl rozhodnut pořídit auto v bílé barvě a připlatit esp. Vyhrála barva, ale bál jsem se, že auto bude daleko méně stabilní (přece jenom platforma 207 s nic moc rozvorem).

Silné stránky

prostornost a variabilita,tempomat, dešťový a světelný senzor atd., pocit z jízdy, brzdy, design (jak exteriér, tak velmi povedený interiér a ten volant:-))..),kultivovaný a moderní motor, řízení. Kupodivu jízda s autem po dálnici, nebo plynulá jízda mimo obec.

Slabé stránky

velmi špatně sladěná převodovka s motorem, absence esp v základu, nemožnost objednání loketní opěrky pro jakoukoliv specifikaci v ČR!!..
Nemůžu se pořád zbavit pocitu, že konstruktéři vzali starou převodovku a narvali do fajn auta s novým motorem. Problém je, že motor se musí držet optimálně v 3500otáčkách, aby auto necukalo (prostě aby se nedusil). Je to nejvíce znát při jízdě ve městě, kdy buď musíte při limitu 50km/h (tachometr do 60ti)jet na dvojku a motor přetáčíte kolem 5ti tisíc, což mi rve uši a je to nepříjemné. Nebo jedete na 3ku a je to přesný opak - netočíte ani 3tisíce. Auto prostě není v otáčkách a přidání plynu = cukání..Pominu li, že s podtočeným moterem nejedete bezpečně a ničíte ho. Chci v citroenu projet diagnostiku a nejsem si jist, jestli to také není problém softwaru motoru.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

se servisem prodejce zatím žádné, ale brzy budou a dle dnešní navštěvy u něj, to asi bude náročné. Snaží se být příjemný a vstřícný, ale čekám, že při odstraňování závad nás bude čekat martírium, protože vše bude muset dealer řešit s citroenem čr a dle vyjádření dealera jejich vstřícnost je minimální.. jinak ale obecně se servise citroen zatím tristní. I proto jsme auto koupili 80km od bydliště a doufali, že budeme v servisu pouze na garančky..
Nemyslím si, že jsem otravnej rypálek, ale první na co jsem byl zvědavý bylo, jestli konstruktéři v citroenu už změnili systém odtoku vody z podpředního skla. Nezměnili, voda zase tečem do kanálku, který je až v zadu pod sklem a dostává se do nechráněné misky tlumičů.. Už jsem šrouby 2krát šplíchal WDéčkem, začly už rezavět.. To je věc, kterou ale řešit určitě nebudu. horší jsou:
po 1500km začla šíleně drnčet kaplička středového displeje, respektive levá část. Drnčení je šílené a projevuje se nejvíc v neprohřátém interiéru, pokud je venku pod 20stupňů a nesvítí slunko. Dnes se na video díval šef servisu a říkal, že je to neskutečné, akorát neví, jak to budou řešit. Takže se už těším, jak bude auto stát 3dny v servisu a budou rozdělávat celou palubovku, na nic nepřijdou a bude se další měsíc čekat na dodání nové kapličky. Je to podle mě vada z výroby, kde je moc velká dilatační mezera průsvitného dílu, nebo je špatně osazený.
Asi před měsícem se nám po umytí auta (pouze ruční), objevila na horní pravé straně čelního skla v černé ploše mapa. Je to i dle vyjádření servisáka z autoskla roger, výrobní vada. Dle dnešního vyjádření dealera je to určitě na výměnu, já to ale chci pouze nafotit a vyměnit až to v zimě případně praskne, protože do mezi skla nateče voda a zmrzne.. Dnes mi dealer řekl, že to nafotíme a pošleme na citroen, ale že to zřejmě budou chtít vyměnit.. Takže mi 3 msíce staré auto bude 2 dny stát u dealera, který do něj bude rýpat, může lehce poškodit lak, nehledě na ostatní části a díly. Podle mě ještě ani neví, jak odmontovat stírače.. Nehledě na to, že odstavení auta je pro mě a moji paní velkou komplikací a podle dealera nemám vůbec počítat s jakýmkoliv vstřícným krokem ze strany citroenu - myslím tím náhradní auto..
No a zatím už jen opravdu drobnosti jako odpadávající kryt baterie v motorovém prostoru, počínající praskaní těsnících pryžových bloků v motorovém prostoru (navazují na hlavní zadní těsnění kapoty). A počínající šisování plastových lišt mezi čelním sklaem a bočními.
Přes vše napsané je to ale mazel.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

přímo k prodejci se vyjadřovat nebudu, ale připadá mi, že citroen vede v čr totálně klamavou reklamu a odráží se to v přístupu jeho prodejců, kteří to musí lidem vysvětlovat a v jejich přístupu k zákazníkovi je to velmi cítit.. Kdyby ale ty jejich mpvíčka nebyly hlavně o pocitu z jízdy a neměly charizma, které mají, určitě bych si další citroen nekoupil

 

Novinky v recenzi

30.9.2010 23:24

To se nedá

Všechny Vás zdravím a abych řekl pravdu vůbec se nedivím, že jste se tady už dlouho nikdo neozval... píšu jenom, že se mě na tyhle zpraseny stránky už nechce ani přihlašovat, natož se ještě zkoušet proklikávat třeb až k přidání novinky.. Takže se mějte.
Petr

20.7.2010 00:30

červenec 010

Pánové všechny Vás zdravím,
doufám, že se daří a Picajslové dobře slouží. Já musím zaklepat, i když už máme na pravé straně jak vpředu, tak vzadu jemné škrábance (to parkovací místo v garáži je fakt blby a manželka čím víc si dává pozor, tím víc se jí to občas nepovede..), ale tak to prostě chodí:-))
No a jinak je radost, že na cestách člověk vidí čím dál víc Picajslíků.. V Olomouci jich už jezdí minimálně dalších pět. Akorát se nám sem nikdo nepřihlásil..

24.4.2010 23:06

24.4.2010

Tak Vás všechny zdravím,
musím zaklepat, ale po obavách s vhodným výběrem rozměrů disků, to dopadlo myslím obstojně. Pozměnil jsem dnes po přezutí a druhém letošním mytí hlavní foto, protože se mi mooc líbí. Jinak jsem zase po měsíci v pikáskovi jel a klepu všemi deseti, zdá se mi ok. Manželka má nejetých necelých 14tkm, v patnácti uděláme olej a filtry, do 30tkm to určitě s prvním olejem nepotáhneme..

22.1.2010 22:00

Ahoj

Lasime a všichni ostatní ahoj,
tak třikrát za týden se sem podívám a taky se sem dost blbě přihlašuje..
ostuda to ale asi je čoveče ale není zřejmě ani co psát... Možná zaplaťpánbůh :-)
Ono to bude asi taky tím, že jsem za poslední dva měsíce s autem asi jednou přeparkovával.. Jinak si v tentononc krásné zimě akorát furt říkám, že jsme se měli * na tu metlu a objednat esp, no ale zatém klepu na dřevo :-) A ty dunlopy o co horší nad nulou a suchu, o to lepší v opravdové zimě. No ale také už přemýšlím nad liťákama. Na www.barumpneu.cz už mají i přidané C3 Picasso a ty Dotz Touge Graphite, nebo Dezent Dark jsou mooc pěkné. Akorát musím ještě dohledat et, ale podle mýho to bude 25..
Mějte se :-)

Petr


Přidat názorDiskuse: Citroën C3 Picasso

Další vozy Citroën C3 Picasso



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

zatím žádné vážné závady, pro komentář je brzy

praktičnost
10

bez komentáře, kdo se jednou sveze v Picassu jakékoliv řady, nechce jinak

prostornost
10

na danou kategorii výborné

jízdní vlastnosti
9

vzhledem k malému rozvoru velmi dobré

jízdní komfort
10

vzhledem k malému rozvoru velmi dobrý

provozní náklady
8

přijatelné, akorát si člověk zase musí zvyknout, že to není 2,0hdi

výkon motoru
10

zcela dostačující

spotřeba
6

počítal jsem, že se s průměrem dostaneme pod 7l, ale jsem rád, že pod 8...

hlučnost motoru
9

motor odhlučněn dobře, otravuje spíš hlučnost dalších komponent - klimatizace, alternátor....

kvalita sedadel
9

kratší sedáky,pro průměrnou postavu však dostačující

brzdy
9

zcela dostatečné, ostuda, že v základu bez ESP!

zavazadlový prostor
10

výborný






Blesk.cz

Ozvěny tragédie, při níž zemřel Kellner (†56): Dojemná slova rodiny a hrob s tibetskými vlajkami jeho přítele Benjamina (†50)

Ozvěny tragédie, při níž zemřel Kellner (†56):…

Benjamin Larochaix (†50) nešťastně zahynul společně s dalšími čtyřmi lidmi, včetně nejbohatšího Čecha Petra…

První vyšetřovací zpráva nehody vrtulníku s Kellnerem (†56): Detaily osudného nárazu

První vyšetřovací zpráva nehody vrtulníku s…

Americký Národní úřad pro bezpečnost v dopravě (NTSB) zveřejnil předběžnou zprávu k nehodě vrtulníku na Aljašce,…

 

iSport.cz

Liga očima fanoušků: Co víc pro Slavii? Vrba po derby vystřízlivěl

Liga očima fanoušků: Co víc pro Slavii? Vrba po…

Vrcholem 26. kola FORTUNA:LIGY bylo derby pražských S, které dopadlo jednoznačně pro Slavii. Baník zároveň…

Na Arsenal za 18 tisíc? Nabídky jsou. Hnus, bude hodně zle, hrozí Tvrdík

Na Arsenal za 18 tisíc? Nabídky jsou. Hnus, bude…

Zápas roku pro Slavii bude oficiálně bez fanoušků. Tribuny budou při souboji s Arsenalem sice prázdné, ale…

 

Reflex.cz

Alex Selsky o Netanjahuovi, izraelském soužití s Araby, zvládání covidu a 11. místě na žebříčku štěstí

Alex Selsky o Netanjahuovi, izraelském soužití…

Další volby v Izraeli a další období nejistoty a nestability. A na obzoru složité sestavování nesourodé vlády…

Vyrůstal s budoucími nacisty i zkrachovalými šlechtici. Podívejte se na unikátní snímky prince Philipa

Vyrůstal s budoucími nacisty i zkrachovalými…

V pátek 9. dubna zasáhla nejen Velkou Británii, ale celý svět smutná zpráva o skonu manžela královny Alžběty II.…